aaaaaaaaw BeeDeee!!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
BeeDee heeft net een film gekeken...Zwartboek...damn! lange film, maar wel goed
![]()
Goeienavond![]()
Paul Verhoevenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kutfilm vond ik dat zeg![]()
slecht verhaal
slecht ge-acteerd
veel dingen die niet kloppen
maja
bananenvla
In the contrary...maar smaken verschillen. Ik heb de historische punten nog even niet nagetrokken.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kutfilm vond ik dat zeg![]()
slecht verhaal
slecht ge-acteerd
veel dingen die niet kloppen
maja
bananenvla
Chocomel drinken en oogdruppels halen op dit tijdstip. Weet je zeker dat je in NL woont?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
aaaaaaaaw BeeDeee!!Ik had je niet meer verwacht!
![]()
![]()
Wat moet ik dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Chocomel drinken en oogdruppels halen op dit tijdstip. Weet je zeker dat je in NL woont?
Ik zou het niet eens durven!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:31 schreef BeeDee het volgende:
M'n bier was op...ik denk ik haal nog ff een paar blikken bij de snackbar in Renesse centrum...tering, ik voel me dan oud..![]()
![]()
on the contrary ....quote:Op zondag 3 juni 2007 00:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
In the contrary...maar smaken verschillend. Ik heb de historische punten nog even niet nagetrokken.![]()
ja dat kan dan nog welquote:Op zondag 3 juni 2007 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
De olie van de cardan as zit nog in m'n huid en het vet van de transmissie zit nog onder m'n nagels.![]()
Morgen lekkah douchen, toen ik tuiskwam was ik er te dood voor. Moest toch nergens heen.
Whatever...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
on the contrary ....
ik ging huilen van ellende_!
nee natuurlijk, natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat moet ik dan?
Niet drinken wat ik lekker vind maar smerige bende en maar wachten tot m'n oog knalrood en opgezwolle is?![]()
ik vond het echt een bizar slechte film jaquote:
Ghehe, ik zat op de bank en viel als een klein kind steeds om en schoot weer terug.quote:
Een beeetje verdriet, een beetje verdrieeet, ja hij had eeen beeeeetje verdriet.. aahaaahaaaaquote:Op zondag 3 juni 2007 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
on the contrary ....
ik ging huilen van ellende_!
heidquote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef oranjekoek het volgende:
tsjoe
Ja, je weet het, als je gaat liggen, blijf je liggen.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ghehe, ik zat op de bank en viel als een klein kind steeds om en schoot weer terug.![]()
Toen dacht ik maar "even" op m'n bed te gaan liggen.![]()
Weer nachtdienst btw ?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dezonschijnt.
Hard tegen de muur aan rennen, is 'ie zo om.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dit een lange nacht wordt.
moet hij wel zorgen dat ie op tijd wakker is.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hard tegen de muur aan rennen, is 'ie zo om.
Hé, maar dat zei m'n dochter ook tot voor kort als ik niesde...gezondheid en de zon schijnt is voor zo'n kleine niet uit mekaar te houden..quote:Op zondag 3 juni 2007 00:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dezonschijnt.
Ik bel vanacht wel weer ffquote:Op zondag 3 juni 2007 00:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dit een lange nacht wordt.
Grappig!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hé, maar dat zei m'n dochter ook tot voor kort als ik niesde...gezondheid en de zon schijnt is voor zo'n kleine niet uit mekaar te houden..![]()
Nachtdienst ja....quote:Op zondag 3 juni 2007 00:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hé, maar dat zei m'n dochter ook tot voor kort als ik niesde...gezondheid en de zon schijnt is voor zo'n kleine niet uit mekaar te houden..![]()
Als je er een beetj verstand van hebt wel waarschijnlijk.quote:
Wil niet weten hoevaak ik vandaag die tyfus sleutels heb laten mieteren.quote:
houd je bacillen bij jequote:Op zondag 3 juni 2007 00:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nachtdienst ja....
Ik zeg het nog steeds wel eens.....Of dehondschijt.....
![]()
Loop jij nog een bepaald rooster ? Ik ken het 2-2-3 0f 3-4-3 of 2-2-2 systeem...vertel..quote:Op zondag 3 juni 2007 00:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nachtdienst ja....
Ik zeg het nog steeds wel eens.....Of dehondschijt.....
![]()
Roze gaat in de rem of ruitenwisser reservoir.quote:
Had hij maar een vast rooster....quote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Loop jij nog een bepaald rooster ? Ik ken het 2-2-3 0f 3-4-3 of 2-2-2 systeem...vertel..![]()
![]()
Ja, maar dan sta je in een garage met weet ik veel hoeveel tanks met allemaal leuke kleurtjes, zie jij maar degene te zoeken die je moet hebben.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:50 schreef oranjekoek het volgende:
[quote]Op zondag 3 juni 2007 00:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Roze gaat in de rem of ruitenwisser reservoir.
Te lang geleden dat ik vloeistoffen heb vervangen, zoveel kleurtjes.![]()
[/quote
hahaa, ja de ruitenwisser vloeistofreservoir weet ik ook nog wel te vinden.
fam knotsquote:
Hé Broek...je weet toch wel waar je mee bezig bent ? Er komt heus niet "zomaar"ergens olie uit lopen vriend..quote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wil niet weten hoevaak ik vandaag die tyfus sleutels heb laten mieteren.![]()
Das dan wel weer een nadeel als je een lading oldie over je klauwen heenkrijgt als je iets losdraait waar verdomde veel olie in schuilt.![]()
nou eh.. als je het nu over schoenen had......quote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar dan sta je in een garage met weet ik veel hoeveel tanks met allemaal leuke kleurtjes, zie jij maar degene te zoeken die je moet hebben.
Is trouwens een machtig gevoel daarzo, ik had toegang tot een paar honder auto's.![]()
Nou, als je een leek bent.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hé Broek...je weet toch wel waar je mee bezig bent ? Er komt heus niet "zomaar"ergens olie uit lopen vriend..![]()
![]()
no wayquote:
Nee, ik werk wanneer het hun uitkomt.... Heheheh.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Loop jij nog een bepaald rooster ? Ik ken het 2-2-3 0f 3-4-3 of 2-2-2 systeem...vertel..![]()
![]()
dat weet toch iedereen manquote:Op zondag 3 juni 2007 00:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, als je een leek bent.![]()
Ik weet nu al superveel meer, ik onthoudt 't ook supergoed omdat ik 't leuk vind.![]()
Maar voortaan houd ik een doekje gereed als ik de cardan as uit de versnellingsbak haal.![]()
Ik vond dat hele Vila Achterwerk niks.quote:
smurfsquote:Op zondag 3 juni 2007 00:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan vond je de smurfen ook niet leuk zeker.
Rembo en Remboquote:Op zondag 3 juni 2007 00:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik vond dat hele Vila Achterwerk niks.Dat was voor kinderen met een bepaalde opvoeding geloof ik.... heel raar.
maak daar maar vanquote:
teh bestquote:
Je bent eigenlijk gewoon een speelbal !quote:Op zondag 3 juni 2007 00:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nee, ik werk wanneer het hun uitkomt.... Heheheh.
Deze week van vrijdag tot maandag de nacht, dinsdag vrij, woensdag en donderdag ochtenddienst, vrijdag en zaterdag vrij en dan zondag weer de ochtend.
De rest weet ik nog niet.... Ik krijg het maar per week.
De smurfen keek ik ook altijd!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha! Ik haaat smurfen. Leuke serie!
haha, zelfs dat betwijfel ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
maak daar maar van
dat weet toch iedere man
Dat was trouwens wel humor om te zien bij m'n Pa.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, als je een leek bent.![]()
Ik weet nu al superveel meer, ik onthoudt 't ook supergoed omdat ik 't leuk vind.![]()
Maar voortaan houd ik een doekje gereed als ik de cardan as uit de versnellingsbak haal.![]()
Ik ben een bedrijfshoer ja....quote:Op zondag 3 juni 2007 00:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk gewoon een speelbal !Na..je hebt wel redelijk vaak weer "weekend"als ik 't goed begrijp
Ik loop zelf 't 2-2-3 rooster btw
![]()
Wat tot ik de smurfen keek...... nou toch wel jaartje of 7 á 8 geledenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het is nog niet heel lang geleden gestopt zeker?
ow...pff... Voor mijn gevoel is het niet ZO lang geleden.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:59 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Wat tot ik de smurfen keek...... nou toch wel jaartje of 7 á 8 geleden
hahaa, rustig aan he! Jij komt er ook nog wel!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:01 schreef Beelzebub85 het volgende:
Trusten voor hen die het niet meer aankunnen
Juust...voorwaarts.. Ik heb dus altijd of heel het "echte" weekend vrij of helemaal niet. En is om en om met een uitzondering om de 3 weken. Dus soms 2 weekenden achter elkaar werken.quote:
Ja...dat dan maar even..quote:Op zondag 3 juni 2007 01:01 schreef oranjekoek het volgende:
Dubbelloops peuk
Dat is wel een leuk dingetje!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dit is 'm trouwens geworden, vanmiddag kan ik 'm ophalen.
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[afbeelding]
Ziet er goed uit ! Is ie 1 meter diagonaal ?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[afbeelding]
102cmquote:Op zondag 3 juni 2007 01:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ziet er goed uit ! Is ie 1 meter diagonaal ?![]()
waaauuuww, is ook zo mooi als op de foto?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:12 schreef PeZu het volgende:
pezu heeft deze
[afbeelding]
staat al weken uit btw_!
jups!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
waaauuuww, is ook zo mooi als op de foto?
Dat is niet duur zeker?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kee dan ! En full HD neem ik aan...en voor die 1300 Euri ?![]()
Dan is ie uit ook mooier als aan! haha iedereen houdt de laatste post in de gaten he!quote:
Nee, je hebt niets gemist..quote:Op zondag 3 juni 2007 01:09 schreef oranjekoek het volgende:
Onze schotel is zojuist gemaakt, dus het tv-tijdperk treed zich weer aan. Heb ik veel gemist in anderhalf jaar? NEE, er is nu nog meer reclame!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |