Ah, vandaar ook die furbyquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:36 schreef Soempie het volgende:
Die foto met die blauwe ogen en dat plaatje met die furby ernaast
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ga ook naar bed toe aangezien ik morgen van half 9 tot 5 uur moet werken
Slaap lekker Soempie en B.ertha![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ah, vandaar ook die furbyNah, een beetje misschien. Dat is trouwens mijn furby
Zijn cool man. Laatst weer lol mee gehad, als je ze op kop houdtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig is die hele furby rage aan mij voorbij gegaan![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zijn cool man. Laatst weer lol mee gehad, als je ze op kop houdt
Maar dat ben jij toch ook?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:39 schreef LadyBlack het volgende:
Zijn vriendin Anniek was ook nog eens een ontzettend mooie vrouw![]()
![]()
02:43quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:43 schreef B.ertha het volgende:
Note to self: Morgen 3 belangrijke telefoontjes plegen. Kom hier toch meteen binnenvallen
Trusten en goedemorgen ochtendploeg
TerugVindPrutopjehandquote:Op vrijdag 1 juni 2007 05:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben vanavond aangerand door een kakatoe
De kapster hier heeft een kakatoe en dat best loopt gewoon los. Ik kom binnen en dan beest rent naar mij toen, gaat om mijn hand zitten en gaat helemaal tegen me aan zitten kroelen.
Na een paar minuten gaat dat ding ineens mijn hand zitten eh...liefkozen
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 05:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben vanavond aangerand door een kakatoe
De kapster hier heeft een kakatoe en dat best loopt gewoon los. Ik kom binnen en dan beest rent naar mij toen, gaat om mijn hand zitten en gaat helemaal tegen me aan zitten kroelen.
Na een paar minuten gaat dat ding ineens mijn hand zitten eh...liefkozen
Hee, goed van jequote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:01 schreef Etcetera het volgende:
ik heb de wiki ff bijgevuld met oude topics hoor
Dus computer uitgezet en naar huis gegaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:08 schreef iamredleader het volgende:nou doet m'n ene computerprogramma het niet... kan ik niet in de clientendatabase
![]()
Vind ik een hele prestatie, want dat heb ik vannacht ok al lopen doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:01 schreef Etcetera het volgende:
ik heb de wiki ff bijgevuld met oude topics hoor
Echt welquote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je om 0700 begint dan geloof ik het wel om 1600
Nu ff gaan fietsen en vanmiddag werken. Voor de langere termijn: Kamer verbouwen, concertje bezoeken, werken, op vakantiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaaa jij bent nu fijn klaar met je examens *o*
wat zijn de plannen?
Ik heb voor mezelf wel een slaapplekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als iemand slaapplekken vrij heeft want voorlopig![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf wel een slaapplek
Ik heb directe familie in de provincie maar op een kilometertje of 10 van Utrecht af. Afstand Utrecht -> huis is alleen wat veel om te lopen, maar de ruimte is er wel (moet dan ook nog even overleggen he)
Dus als er mensen vouwfietsen hebben. Of laatste bus vanuit Utrecht, maar ik weet niet hoe laat die gaat
Amersfoort is nog weer een stukje verder weg dan dat huisquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook bij mn ex gaan slapenZal ie leuk vinden
neem gelijk nog een man of 10 mee zou ik zeggen.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook bij mn ex gaan slapenZal ie leuk vinden
Ik ben goed in het onthouden van informatie die je niet per se nodig hebtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:44 schreef B.ertha het volgende:
Ja okeWaarom heb je dat onthouden trouwens
Echt wel en dan allemaal in het huis van zijn streng-gelovige moederquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
neem gelijk nog een man of 10 mee zou ik zeggen.....
ah zo^^quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben goed in het onthouden van informatie die je niet per se nodig hebt. Ik scoor ook meestal best goed bij Triviant
Nee, er stond gewoon te weinig meligheid in dit topicquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, er stond gewoon te weinig meligheid in dit topic
Hij lijkt niet op de foto's..niet echt in elk geval.quote:
Ik ookquote:
Ik kan in principe uitslapen dit weekendquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Moet er het hele weekend vroeg uit.![]()
Hij kon het niet vindenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Is hij niet te laat hij zou er toch om 12 uur zijn?![]()
maar?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan in principe uitslapen dit weekend
In de praktijk weet ik het nog nietquote:
Laat je ook nog wat over voor Tinuviel?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:52 schreef iamredleader het volgende:ik zwaai af, ga hier afsluiten en weekend vieren. Dat wil zeggen, naar huis, koken, de was, strijken en morgenmiddag lekker een middagdutje
![]()
prettig weekend allemaal
![]()
Ik verwacht nog een foto mét ooglapquote:
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:33 schreef iamredleader het volgende:
En anders vragen we MaJo, die heeft een kast van een huis waar zij woont...
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of we gaan bij majo slapen die is dan toch in amsterdam dus ruimte zat![]()
![]()
Ik heb toch al gezegd dat ik em mee zou nemen naar de meet? Sjees, vrouwenquote:
Ik ben gewoon reuze nieuwsgierigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik em mee zou nemen naar de meet? Sjees, vrouwen
Overigens heeft Neleos er sinds vandaag ook een
Ja, leukquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe was de lunch soempie?
Nee, serieus?quote:
Dat heb ik vaak op zaterdagmiddagquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:48 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje wat een stilte hier mensen......
Ik heb net 1,5 uur op de bank liggen slapen, ik ben echt beroerd![]()
Ik denk dat het volume van je "pc speakers" op 0 staat.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:31 schreef LadyBlack het volgende:
Niemand oplossingen voor het mysterieus zwijgen van mijn laptop?
Heeeeeeerlijk..... dat zijn de beste weekendsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:37 schreef Soempie het volgende:
Volgend weekend ga ik lekker helemaal niks doen![]()
Lijkt me niet tenzij je je stereo "out" hebt aangesloten en je je laptopspeakertjes hebt opgeblazenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan mn laptop toch niet gemold hebben door de versterker er in te pluggen?
Film kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:37 schreef Soempie het volgende:
Volgend weekend ga ik lekker helemaal niks doen![]()
Hee, jouw uitzending was toch vandaag? Die film wilde ik eigenlijk van morgen op zondag kijken. Zondagochtend moet ik wel vroeg weer naar N-H..quote:
Dan moet je even in het menu van je geluidsschuiven kijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:40 schreef LadyBlack het volgende:
Euh..... .en als ze er niet bij staan, waar vind ik ze dan?
Yupz, vanavond om 10pmquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee, jouw uitzending was toch vandaag? Die film wilde ik eigenlijk van morgen op zondag kijken. Zondagochtend moet ik wel vroeg weer naar N-H..
Maar ben al veel te veel dagen achter elkaar bezig met sociale dingen. Vermoeiend, soms.![]()
Check...... maar het helpt nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je even in het menu van je geluidsschuiven kijken.
Daar moet een "properties" staan en een "advanced"
Dan moet je ze er even bijzetten.
toch goed onthoudenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yupz, vanavond om 10pm
Ik moet zo naar het vliegveld.
En die film zou ik wel gewoon op m'n gemak kijken
omdat je anders moe wordt van het niks doen, 's middags op de bank in slaap valt, en anderhalf uur later brak en duf bentquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Het was wel aan mij liggen maar waarom plannen mensen altijd bergen activiteiten in het weekend
Nou ja..dan moet het wel zo zijn dat je je stereo OUT op je IN-poort van je laptop hebt gestopt EN dat je op die stereo nog iets afspeelde. Anders kan dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:44 schreef LadyBlack het volgende:
Misschien toch verkeerd aangesloten dan op de versterker? Het klonk wel echt waardeloos.....
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
omdat je anders moe wordt van het niks doen, 's middags op de bank in slaap valt, en anderhalf uur later brak en duf bent
Ik niet ik kom om 3 uur me bed pas uitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
omdat je anders moe wordt van het niks doen, 's middags op de bank in slaap valt, en anderhalf uur later brak en duf bent
Ik ga morgen een dagje naar Zeeland, duiken![]()
Ook dan kun je om 4 uur in slaap vallen op de bankquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik niet ik kom om 3 uur me bed pas uit![]()
Veel plezier daarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga de hort op. Ik weet niet hoe vaak ik de komende dagen een update kan geven maar ik denk wel iedere dag
Dat vroeg ik me vandaag ook afquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Het was wel aan mij liggen maar waarom plannen mensen altijd bergen activiteiten in het weekend
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga de hort op. Ik weet niet hoe vaak ik de komende dagen een update kan geven maar ik denk wel iedere dag
Jazekerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
studeer je nog?
Ik ben naar de kroeg![]()
ohwquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:52 schreef B.ertha het volgende:
Jup, dacht ik al wel, 146, 147 en 148 staan er nu dubbel inHaal het wel weer weg
Dan zeg je toch gewoon neequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Wilde ik vandaag eindelijk met mijn moeder winkelen, omdat we toevallig beiden vrij zijn, word ik gebeld door het werk of ik toch kon komen vandaag vanwege de drukte!![]()
veel te vroeg alleenquote:
Nee, bij m'n bed, waar ik em verwachtte. Daarnaast is de bandana oranje en de vloer groen, dus dat scheelde welquote:
Van Hoseini ofzo...een vriendin had dat boek aangeraden. Ik ben begonnen in elementaire deeltjes van Houellebecq.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
veel te vroeg alleen
die heb ik volgende week uit, en dan moet ik nog dik 40 dagen wachten tot deel 7
De Frustratie
oh ja heb een nieuwe boek gekocht vandaag, De Vliegeraar (ofzo) weet alleen niet meer welke schrijver
ah, da's wel handigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, bij m'n bed, waar ik em verwachtte. Daarnaast is de bandana oranje en de vloer groen, dus dat scheelde wel
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Van Hoseini ofzo...een vriendin had dat boek aangeraden. Ik ben begonnen in elementaire deeltjes van Houellebecq.![]()
Heej Soempiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Van Hoseini ofzo...een vriendin had dat boek aangeraden. Ik ben begonnen in elementaire deeltjes van Houellebecq.![]()
ik heb hem al bijna uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
lees de reacties eens in het topic over boeken dat je nooit krijgt uitgelezenik voorspel dat je er veel moeite mee gaat krijgen
Hee Neleosquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heej Soempie![]()
Da's toch van die gekke film?
Heb ik met veel dingen op m'n kamer, maar niet met de bandanaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah, da's wel handig
als ik nu iets van de vloer moet rapen thuis op m'n kamer dan moet ik eerst alles van m'n vloer afhalen
quote:
Hoe bedoel je datquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:46 schreef Neleos het volgende:
Hee, kan van dezeen deze
smiley geen Hawaii_Tim-smiley gemaakt worden?
Zeker. De meeting wordt weer mooi.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee NeleosTof dat je naar de meeting komt
![]()
!
Ja, de film heb ik ook gezien.![]()
och dat lijkt mij toch best een complimentquote:
Schaken toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zeker. De meeting wordt weer mooi.![]()
Dan kunnen we mooi weer verder gaan waar we waren gebleven. Weet jij nog waar we waren gebleven?![]()
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]wauw
aanrader? ben nu wel nieuwsgierig geworden namelijk
hmm zal 's kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind van wel.Je moet wel geconcentreerd lezen.
Heb ook wel stukken gehad waarbij ik na 3 blz dacht:' ehh, opnieuw... '![]()
![]()
Ik ben ook even naar de kroeg![]()
Een eigen smiley ja. Dat is toch wel het hoogste wat je op FOK kan bereiken ongeveer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
och dat lijkt mij toch best een compliment
als het noudeze zou zijn
alhoewel die beter bij mij past denk ik
of bij soempie
met onze waanzinnig goeie acties
maar dan moet iedereen wel weten dat het 'jouw' smiley isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Een eigen smiley ja. Dat is toch wel het hoogste wat je op FOK kan bereiken ongeveer.
Mwoah, ik zeg alleen 'nee' als ik echt iets heeeeel erg belangrijks heb.quote:
Juisttttquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:34 schreef Soempie het volgende:
Beetje solidair zijn met je collega's, Yuri
Helemaal mee eens, ik wil best een keertje vaker komen maar niet elke keer als ze iemand te weinig hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:15 schreef Etcetera het volgende:
bij mij zou het er vanaf hangen, als ik áltijd al degene ben die gebeld wordt en de rest 'kan toevallig weer eens niet' dan had ik het toch echt een keer gehad
bus gemistquote:
Band zonder banaanquote:
oeh let me let me, waar moet het over gaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef Nesle het volgende:
Ik moet voor dinsdag een eigen gedicht hebben geschreven
Ik kan het niet.
Kloten Nederlands
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, er stond gewoon te weinig meligheid in dit topic
Zo hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, leuk![]()
Hij was er kwart over 12 ofzo en is om half 5 weggegaan.![]()
![]()
Gezellig![]()
Best te doen hoor. Noem categorie, dan zeg ik woorden die je erin moet stoppen. Dan alleen nog wat rijmen of klankeffecten erinquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef Nesle het volgende:
Ik kan het niet.
Kloten Nederlands
Dat is het dus, je mag het hélemaal zelf weten. Daarom vind ik het dus ook zo moeilijk om te beginnenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oeh let me let me, waar moet het over gaan?
ik schud wel wat uit m'n mouw
Is toch niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef Nesle het volgende:
Ik kan het niet.
Kloten Nederlands
Kaartjesregenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:22 schreef Etcetera het volgende:
hey B.
zeg, als je geslaagd bent wil je dan ook een kaartje![]()
Oeh, kaartjesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:22 schreef Etcetera het volgende:
hey B.
zeg, als je geslaagd bent wil je dan ook een kaartje![]()
Of zoals in een liedje:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk.
Ik hou zo veel van jou
Ik blijf je altijd trouw
Ik ben voor altijd je vrouw
Ook al ben ik nog zo blauw
Ja maar het moet een literair gedicht zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk.
Ik hou zo veel van jou
Ik blijf je altijd trouw
Ik ben voor altijd je vrouw
Ook al ben ik nog zo blauw
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:46 schreef Neleos het volgende:
Hee, kan van dezeen deze
smiley geen Hawaii_Tim-smiley gemaakt worden?
Adres:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oeh, kaartjes
Nah, ik ga toch niet vragen om kaartjes, dat moet spontaan
Dinsdagmiddagquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja maar het moet een literair gedicht zijn
Met beeldspraak en vergelijkingen enzo![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Adres:
B.ertha
Waarschijnlijk een leuk huis
Niet al te ver van Nijmegen
Croudsurfen met een echte surfplankquote:
Neequote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Werk je bij Keurslager van Kempen? Dat adres heb ik al
eensquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:49 schreef Homdeck het volgende:
Briljant van BNN![]()
heerlijk hoe ze de media en de politiek in hun hemd zetten en hoe ze aandacht vragen voor orgaandonatie![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
Bruce Almighty op tvHet blijft grappig als hij net doorheeft dat ie Gods kracht heeft, en dan I got the power van Snap op de achtergrond
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:03 schreef Etcetera het volgende:
och nee, ik vond 'm in Fun With Dick & Jane ook echt goeden in The Trueman Show
the mask 2 is zo ontzetten slécht echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was vroeger ontzettend fan van de film The Mask
Ja is een vervolgquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga zondag potc 3 kijken in de bios, terwijl ik deel 2 nog moet zien
Collega zou het misschien meenemen morgen, maar waarschijnlijk vergeet ze het
Was een vervolgverhaal, of niet?
hoorde al dat ie tegenviel. Zij was er al geweest, andere collega ging morgen toevallig ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja is een vervolg
Wel een leuke film, maar hij wordt wel een beetje gehyped, zo geweldig is het nou ook weer niet
quote:
Had je al ooit gezegdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ook nog naar Pan's Labyrinth gaan hoor!!![]()
Mooie film.......
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:35 schreef LadyBlack het volgende:ik kan wel een beetje een prediker zijn
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:35 schreef Etcetera het volgende:
een predikende vakidioot
maar we vinden je wel aardig hoor
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:38 schreef Etcetera het volgende:
leuk kennis te maken
oh ik heb mezelf weer eens verwond vandaaghad gedouched, wilde m'n voeten drogen ram m'n knie zó tegen de wasbak aan
au
ik heb een keer een nagel eraf gehadquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]auwie
Ik heb ooit een stuk van mijn teen eraf gelopen
quote:
Ik heb als meisje van 6 ofzo? mijn wenkbrauw eraf geschoren met mijn vaders superscherpe mesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb een keer een nagel eraf gehad
en een gat in m'n wenkbrauw![]()
heya sheep
Precies, neem een voorbeeld aan mijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je moet wel je eigen naamtopic bespammen met hoogstaande kwailiteitsposts he
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb als meisje van 6 ofzo? mijn wenkbrauw eraf geschoren met mijn vaders superscherpe mesMaar wel zonder scheerwondje
ja sorry. ik verkies kwaliteit boven kwantiteit, maar zal deze nog even volbaggeren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je moet wel je eigen naamtopic bespammen met hoogstaande kwailiteitsposts he
quote:
quote:
behquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb als meisje van 6 ofzo? mijn wenkbrauw eraf geschoren met mijn vaders superscherpe mesMaar wel zonder scheerwondje
ik kan zo moe worden van dat soort postsquote:
Maikuuulhumorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan zo moe worden van dat soort posts
no spangquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan zo moe worden van dat soort posts
"Het woord 'Spang' betekent in het Surinaams overigens 'lekker' of 'geil', en kan daardoor voor eenieder die bekend is met het Sranang, wellicht een curieuze bijklank hebben."quote:
Duh^^quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:02 schreef Etcetera het volgende:
ik heb het vermoeden dat het niet daarom gaat
weet niet hoor
daar lezen ze bijlangsquote:
Bennie eruit knippen als je fan bentquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
[afbeelding]
Dat wil je toch niet aan je muur hebben hangen?![]()
En dan verwachten ze dat wíj vrouwen het léúk vinden om tegen jullie op te rijden, wie dat het best kanquote:
Goedzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze noemen het een reality shocker en hebben zelfs de poll er aan gewijdt
WTF? is dat de bedoeling of wat?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En dan verwachten ze dat wíj vrouwen het léúk vinden om tegen jullie op te rijden, wie dat het best kan
waar ging je heen dan eigenlijk? Behalve dat je met de bus ging danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:26 schreef Nesle het volgende:
Op plaats van bestemming
Met internet en dat wist ik dus niet
Een vriendin die op de camping staatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
waar ging je heen dan eigenlijk? Behalve dat je met de bus ging dan
Huis van je vriend ken je niet echt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:28 schreef Etcetera het volgende:
omgbomchickaegnie
ik ben alleen in een huis dat ik niet echt kenm'n vriend is naar de kroeg maar dat leek me niet zo verstandig gezien het feit dat ik de hele dag al hoest enzo
Had al wel zoiets verwacht, maar toch, die ophefquote:
PAS OP ACHTER JE!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:28 schreef Etcetera het volgende:
omgbomchickaegnie
ik ben alleen in een huis dat ik niet echt kenm'n vriend is naar de kroeg maar dat leek me niet zo verstandig gezien het feit dat ik de hele dag al hoest enzo
oh jee een muurquote:
ow ja, vervelendquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:30 schreef Etcetera het volgende:
oh het huis van m'n vriend ken ik na 3 jaar welmaar we passen nu op het huis van vrienden, in een flatje in een buurt die niet erg positief bekend staat
en dan klappert de voordeur ook nog als de haken eraf zijn - wat wel moet, anders kan m'n vriend niet meer naar binnen
BNN op CNN
Op de site gaat het over het monster van Loch Nessquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze noemen het een reality shocker en hebben zelfs de poll er aan gewijdt
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ow ja, vervelendKun je niet de haken erop doen, en dan weer eraf als je gaat slapen?
De vrouw was een actrice, de patiënten waren echt, maar die wisten het al welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:33 schreef Nesle het volgende:
Oh die donorshow is nep?
Ik weer van alles gemist in dat kleine anderhalf uurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |