Meneer ei en die dex?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik ga morgen met twee Fok!kers lunchen![]()
![]()
![]()
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik heb wel lol nuquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik ga morgen met twee Fok!kers lunchen![]()
![]()
![]()
Nee, een onbekende Fok!kerquote:
Jij bent er al net zo erg aan toe als ik, of niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, een onbekende Fok!keren mezelf
Dus leuk wordt het sowieso
(
)
Vind je het gekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij bent er al net zo erg aan toe als ik, of niet?
Het is besmettelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vind je het gek![]()
Ik praat al de halve avond met je![]()
Verklaart veelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vind je het gek![]()
Ik praat al de halve avond met je![]()
Jammer, te laatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is besmettelijk![]()
* Trekt andere kleren aan
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is besmettelijk![]()
* Trekt andere kleren aan
[afbeelding]
Kwaliteit is niks mis mee, maar besmet ben je alquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nietus mijn grap was van een hoge kwaliteit maar die van jouw was flauw![]()
Het B.ertha vrirus is flauwe grappenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kwaliteit is niks mis mee, maar besmet ben je al
Helemaal nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het B.ertha vrirus is flauwe grappenik maak kwaliteits grappen
Voor de deur?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:12 schreef Soempie het volgende:
ik ga slapen![]()
Hij staat al om 12 uur voor de deur![]()
Tss ik moet om half 8 al op maar ik ben er ook nog steedsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:12 schreef Soempie het volgende:
ik ga slapen![]()
Hij staat al om 12 uur voor de deur![]()
alsjeblieftquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Helemaal nietIk ben alleen flauw als ik te weinig aandacht krijg of wanneer ik helemaal alleen thuis ben en het dus alleen moet doen.
Oh wacht, dat is nu dus
Nee?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voor de deur?Ga je niet ergens naartoe?
bah wat flauw. Moet je er zout op doenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
En anders heb ik nog steeds m'n moves van m'n cursus zelfverdediging.![]()
ik ben bang dat je het toch te pakken hebtquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
bah wat flauw. Moet je er zout op doen
Bah wat droog. Moet je het natmaken
doe niet zo bijdehand. Liever bijdehand dan bijdevoet
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
bah wat flauw. Moet je er zout op doen
Bah wat droog. Moet je het natmaken
doe niet zo bijdehand. Liever bijdehand dan bijdevoet
hij is niet van de SCquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Wanneer wordt die onbekende fokker bekend eigenlijk?![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
hij is niet van de SC![]()
En hij had niks te doen morgen en ik zocht nog een SOG-iets.![]()
Dus vraag je liever een onbekende user dan je allerbeste AKQ bekendequote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
hij is niet van de SC![]()
En hij had niks te doen morgen en ik zocht nog een SOG-iets.![]()
Jij mag ook komen lunchen hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus vraag je liever een onbekende user dan je allerbeste AKQ bekende![]()
SOG?
Mocht ik nou ooit toevallig in de buurt van Groningen zijn (ja, vastquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij mag ook komen lunchen hoorAlle mensen in de sc zijn van harte welkom.. alleen niet allemaal tegelijk
studieontwijkend gedrag
Ik denk niet dat ik in een half uurtje op en naar naar groningen kanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij mag ook komen lunchen hoorAlle mensen in de sc zijn van harte welkom.. alleen niet allemaal tegelijk
studieontwijkend gedrag
ik zat vanmiddag te bedenken..als ik vorig jaar niet was weggegaan bij m'n vriend, dan was ik aankomend jaar in de buurt van Nijmegen komen wonen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mocht ik nou ooit toevallig in de buurt van Groningen zijn (ja, vast) Dan kom ik wel even langs
1: waarom?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik zat vanmiddag te bedenken..als ik vorig jaar niet was weggegaan bij m'n vriend, dan was ik aankomend jaar in de buurt van Nijmegen komen wonen.![]()
niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik in een half uurtje op en naar naar groningen kan![]()
1. omdat hij dan nu zou afstuderen. In de buurt van Nijmegen is voor hem het meeste werk.quote:
Die Fokker is ook nog wakker, dus je mag nog ff blijvenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
1. omdat hij dan nu zou afstuderen. In de buurt van Nijmegen is voor hem het meeste werk.Ik wilde wel weg uit Groningen, daar begon het mee.
2. oke![]()
Ja hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als iemand slaap plekker vrij heeft want voorlopig![]()
Maar hij kan morgen uitslapen. Ik moet morgen boodschappen doen en opruimen voor 12 uur.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die Fokker is ook nog wakker, dus je mag nog ff blijven
Wil nu wel weten wie het isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar hij kan morgen uitslapen. Ik moet morgen boodschappen doen en opruimen voor 12 uur.![]()
![]()
Ow. wegwezen dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar hij kan morgen uitslapen. Ik moet morgen boodschappen doen en opruimen voor 12 uur.![]()
![]()
Zeker al één slaapplek. Vechten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of we gaan bij majo slapen die is dan toch in amsterdam dus ruimte zat![]()
![]()
Het is Kless. Hij heeft een tijdje terug een bot berichtje in m'n fotoboek gezet en daarna raakten we aan de praat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |