quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:59 schreef B.ertha het volgende:Dat je het zelf zegt, moet toch al wat betekenen dan
quote:
Nouja zeg..ik doe nog wel zo m'n best via msn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:34 schreef B.ertha het volgende:
Hmm, ik weet niet zo zeker of ik wel de nacht ga doorhalen. Verveel me nu al
Ja, het is hartstikke gezellig met Soempie! Jammer dat ik moet gaan slapen omdat ik morgen zo vroeg naar werk moetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja zeg..ik doe nog wel zo m'n best via msn.![]()
![]()
![]()
Niks, je kunt best zonder slaapquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, het is hartstikke gezellig met Soempie! Jammer dat ik moet gaan slapen omdat ik morgen zo vroeg naar werk moet![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, het is hartstikke gezellig met Soempie! Jammer dat ik moet gaan slapen omdat ik morgen zo vroeg naar werk moet![]()
ojaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef B.ertha het volgende:
Echt wel
Maar nu wordt het ook interessant, net was je stil
Slapen doe je toch gewoon op je werkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
msnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:01 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben ook alleen wakker in de sc?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
msnis niet de sc, nee je hebt helemaal gelijk, B!
3 dagen ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:26 schreef B.ertha het volgende:
Waarom, leg uit!
Staat er toch nog niet zo lang?
jah als je dat eens wistquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:33 schreef B.ertha het volgende:
Nou, vanwaar?
Watquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:42 schreef B.ertha het volgende:
Hmmm, je had tandpasta in je bek en werd toen betrapt met een cam?
Ben wel benieuw wat voor vreemde hoofdspinsels hier uit de AKQ'er komenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik moest toch raden!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:49 schreef B.ertha het volgende:
Dan zeg ik lekker ook niet... uhh..
ff wat verzinnen
ik ga morgen met twee Fok!kers lunchenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |