quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:03 schreef Etcetera het volgende:
och nee, ik vond 'm in Fun With Dick & Jane ook echt goeden in The Trueman Show
the mask 2 is zo ontzetten slécht echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was vroeger ontzettend fan van de film The Mask
Ja is een vervolgquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga zondag potc 3 kijken in de bios, terwijl ik deel 2 nog moet zien
Collega zou het misschien meenemen morgen, maar waarschijnlijk vergeet ze het
Was een vervolgverhaal, of niet?
hoorde al dat ie tegenviel. Zij was er al geweest, andere collega ging morgen toevallig ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja is een vervolg
Wel een leuke film, maar hij wordt wel een beetje gehyped, zo geweldig is het nou ook weer niet
quote:
Had je al ooit gezegdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ook nog naar Pan's Labyrinth gaan hoor!!![]()
Mooie film.......
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:35 schreef LadyBlack het volgende:ik kan wel een beetje een prediker zijn
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:35 schreef Etcetera het volgende:
een predikende vakidioot
maar we vinden je wel aardig hoor
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:38 schreef Etcetera het volgende:
leuk kennis te maken
oh ik heb mezelf weer eens verwond vandaaghad gedouched, wilde m'n voeten drogen ram m'n knie zó tegen de wasbak aan
au
ik heb een keer een nagel eraf gehadquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]auwie
Ik heb ooit een stuk van mijn teen eraf gelopen
quote:
Ik heb als meisje van 6 ofzo? mijn wenkbrauw eraf geschoren met mijn vaders superscherpe mesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb een keer een nagel eraf gehad
en een gat in m'n wenkbrauw![]()
heya sheep
Precies, neem een voorbeeld aan mijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je moet wel je eigen naamtopic bespammen met hoogstaande kwailiteitsposts he
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb als meisje van 6 ofzo? mijn wenkbrauw eraf geschoren met mijn vaders superscherpe mesMaar wel zonder scheerwondje
ja sorry. ik verkies kwaliteit boven kwantiteit, maar zal deze nog even volbaggeren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je moet wel je eigen naamtopic bespammen met hoogstaande kwailiteitsposts he
quote:
quote:
behquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb als meisje van 6 ofzo? mijn wenkbrauw eraf geschoren met mijn vaders superscherpe mesMaar wel zonder scheerwondje
ik kan zo moe worden van dat soort postsquote:
Maikuuulhumorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan zo moe worden van dat soort posts
no spangquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan zo moe worden van dat soort posts
"Het woord 'Spang' betekent in het Surinaams overigens 'lekker' of 'geil', en kan daardoor voor eenieder die bekend is met het Sranang, wellicht een curieuze bijklank hebben."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |