Doei. Fijne avond.quote:
Dat was volgens mij een vrouwelijke god. Ik heb het over een mannelijke god.quote:
Da's ook een meisjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:46 schreef Yurithemaster het volgende:
isis?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:49 schreef Yurithemaster het volgende:
havik was dat niet horus?
Dat klopt. De namen klinken hetzelfde. Ik hoopte dat daardoor iemand het zou wetenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:00 schreef Etcetera het volgende:
je doelt in je eerste hint iig op socrates
Jaja, schiet op!! Vraagquote:
Homdeck +1quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:18 schreef Homdeck het volgende:
australië
Dat was inderdaad na Ierland - Pakistan. Ierland won toen wel, maar dat was niet de finale. Bizar verhaal, eigenlijk...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, nietwaar man, dat was Ierland, en er was een hele rel omdat de coach van dat andere land dat volgens mij Pakistan was, meteen dood wwerd aangetroffen dezelfde middag
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:28 schreef TradeMarkie het volgende:
june carter
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:36 schreef ElizabethR het volgende:
Grace Slick??
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:44 schreef Homdeck het volgende:
the canterbury tales
wat isquote:In een-wedstrijd starten maximaal 9 (meestal 4 tot 6) renners achter een derny (gangmaakmotor), die gedurende enkele ronden zijn snelheid langzaam opdrijft van ca. 25 km/h tot ca. 50 km/h, waarna hij de baan verlaat. De renners moeten altijd achter de derny blijven rijden tot deze de baan verlaat, en sprinten dan tot aan de finish verder; daarbij kunnen ze snelheden tot 70 km/h behalen.
neequote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Hondenrace?
(gangmaakmotor)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:51 schreef B.ertha het volgende:
van die hazewindhonden dan
Keirinquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:53 schreef Cootz het volgende:
Fietsen. Keirin, heet het geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |