Laat je ook nog wat over voor Tinuviel?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:52 schreef iamredleader het volgende:ik zwaai af, ga hier afsluiten en weekend vieren. Dat wil zeggen, naar huis, koken, de was, strijken en morgenmiddag lekker een middagdutje
![]()
prettig weekend allemaal
![]()
Ik verwacht nog een foto mét ooglapquote:
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:33 schreef iamredleader het volgende:
En anders vragen we MaJo, die heeft een kast van een huis waar zij woont...
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of we gaan bij majo slapen die is dan toch in amsterdam dus ruimte zat![]()
![]()
Ik heb toch al gezegd dat ik em mee zou nemen naar de meet? Sjees, vrouwenquote:
Ik ben gewoon reuze nieuwsgierigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik em mee zou nemen naar de meet? Sjees, vrouwen
Overigens heeft Neleos er sinds vandaag ook een
Ja, leukquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe was de lunch soempie?
Nee, serieus?quote:
Dat heb ik vaak op zaterdagmiddagquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:48 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje wat een stilte hier mensen......
Ik heb net 1,5 uur op de bank liggen slapen, ik ben echt beroerd![]()
Ik denk dat het volume van je "pc speakers" op 0 staat.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:31 schreef LadyBlack het volgende:
Niemand oplossingen voor het mysterieus zwijgen van mijn laptop?
Heeeeeeerlijk..... dat zijn de beste weekendsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:37 schreef Soempie het volgende:
Volgend weekend ga ik lekker helemaal niks doen![]()
Lijkt me niet tenzij je je stereo "out" hebt aangesloten en je je laptopspeakertjes hebt opgeblazenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan mn laptop toch niet gemold hebben door de versterker er in te pluggen?
Film kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:37 schreef Soempie het volgende:
Volgend weekend ga ik lekker helemaal niks doen![]()
Hee, jouw uitzending was toch vandaag? Die film wilde ik eigenlijk van morgen op zondag kijken. Zondagochtend moet ik wel vroeg weer naar N-H..quote:
Dan moet je even in het menu van je geluidsschuiven kijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:40 schreef LadyBlack het volgende:
Euh..... .en als ze er niet bij staan, waar vind ik ze dan?
Yupz, vanavond om 10pmquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee, jouw uitzending was toch vandaag? Die film wilde ik eigenlijk van morgen op zondag kijken. Zondagochtend moet ik wel vroeg weer naar N-H..
Maar ben al veel te veel dagen achter elkaar bezig met sociale dingen. Vermoeiend, soms.![]()
Check...... maar het helpt nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je even in het menu van je geluidsschuiven kijken.
Daar moet een "properties" staan en een "advanced"
Dan moet je ze er even bijzetten.
toch goed onthoudenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yupz, vanavond om 10pm
Ik moet zo naar het vliegveld.
En die film zou ik wel gewoon op m'n gemak kijken
omdat je anders moe wordt van het niks doen, 's middags op de bank in slaap valt, en anderhalf uur later brak en duf bentquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Het was wel aan mij liggen maar waarom plannen mensen altijd bergen activiteiten in het weekend
Nou ja..dan moet het wel zo zijn dat je je stereo OUT op je IN-poort van je laptop hebt gestopt EN dat je op die stereo nog iets afspeelde. Anders kan dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:44 schreef LadyBlack het volgende:
Misschien toch verkeerd aangesloten dan op de versterker? Het klonk wel echt waardeloos.....
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
omdat je anders moe wordt van het niks doen, 's middags op de bank in slaap valt, en anderhalf uur later brak en duf bent
Ik niet ik kom om 3 uur me bed pas uitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
omdat je anders moe wordt van het niks doen, 's middags op de bank in slaap valt, en anderhalf uur later brak en duf bent
Ik ga morgen een dagje naar Zeeland, duiken![]()
Ook dan kun je om 4 uur in slaap vallen op de bankquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik niet ik kom om 3 uur me bed pas uit![]()
Veel plezier daarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga de hort op. Ik weet niet hoe vaak ik de komende dagen een update kan geven maar ik denk wel iedere dag
Dat vroeg ik me vandaag ook afquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Het was wel aan mij liggen maar waarom plannen mensen altijd bergen activiteiten in het weekend
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga de hort op. Ik weet niet hoe vaak ik de komende dagen een update kan geven maar ik denk wel iedere dag
Jazekerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
studeer je nog?
Ik ben naar de kroeg![]()
ohwquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:52 schreef B.ertha het volgende:
Jup, dacht ik al wel, 146, 147 en 148 staan er nu dubbel inHaal het wel weer weg
Dan zeg je toch gewoon neequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Wilde ik vandaag eindelijk met mijn moeder winkelen, omdat we toevallig beiden vrij zijn, word ik gebeld door het werk of ik toch kon komen vandaag vanwege de drukte!![]()
veel te vroeg alleenquote:
Nee, bij m'n bed, waar ik em verwachtte. Daarnaast is de bandana oranje en de vloer groen, dus dat scheelde welquote:
Van Hoseini ofzo...een vriendin had dat boek aangeraden. Ik ben begonnen in elementaire deeltjes van Houellebecq.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
veel te vroeg alleen
die heb ik volgende week uit, en dan moet ik nog dik 40 dagen wachten tot deel 7
De Frustratie
oh ja heb een nieuwe boek gekocht vandaag, De Vliegeraar (ofzo) weet alleen niet meer welke schrijver
ah, da's wel handigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, bij m'n bed, waar ik em verwachtte. Daarnaast is de bandana oranje en de vloer groen, dus dat scheelde wel
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Van Hoseini ofzo...een vriendin had dat boek aangeraden. Ik ben begonnen in elementaire deeltjes van Houellebecq.![]()
Heej Soempiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Van Hoseini ofzo...een vriendin had dat boek aangeraden. Ik ben begonnen in elementaire deeltjes van Houellebecq.![]()
ik heb hem al bijna uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
lees de reacties eens in het topic over boeken dat je nooit krijgt uitgelezenik voorspel dat je er veel moeite mee gaat krijgen
Hee Neleosquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heej Soempie![]()
Da's toch van die gekke film?
Heb ik met veel dingen op m'n kamer, maar niet met de bandanaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah, da's wel handig
als ik nu iets van de vloer moet rapen thuis op m'n kamer dan moet ik eerst alles van m'n vloer afhalen
quote:
Hoe bedoel je datquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:46 schreef Neleos het volgende:
Hee, kan van dezeen deze
smiley geen Hawaii_Tim-smiley gemaakt worden?
Zeker. De meeting wordt weer mooi.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee NeleosTof dat je naar de meeting komt
![]()
!
Ja, de film heb ik ook gezien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |