Duh^^quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:02 schreef Etcetera het volgende:
ik heb het vermoeden dat het niet daarom gaat
weet niet hoor
daar lezen ze bijlangsquote:
Bennie eruit knippen als je fan bentquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
[afbeelding]
Dat wil je toch niet aan je muur hebben hangen?![]()
En dan verwachten ze dat wíj vrouwen het léúk vinden om tegen jullie op te rijden, wie dat het best kanquote:
Goedzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze noemen het een reality shocker en hebben zelfs de poll er aan gewijdt
WTF? is dat de bedoeling of wat?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En dan verwachten ze dat wíj vrouwen het léúk vinden om tegen jullie op te rijden, wie dat het best kan
waar ging je heen dan eigenlijk? Behalve dat je met de bus ging danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:26 schreef Nesle het volgende:
Op plaats van bestemming
Met internet en dat wist ik dus niet
Een vriendin die op de camping staatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
waar ging je heen dan eigenlijk? Behalve dat je met de bus ging dan
Huis van je vriend ken je niet echt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:28 schreef Etcetera het volgende:
omgbomchickaegnie
ik ben alleen in een huis dat ik niet echt kenm'n vriend is naar de kroeg maar dat leek me niet zo verstandig gezien het feit dat ik de hele dag al hoest enzo
Had al wel zoiets verwacht, maar toch, die ophefquote:
PAS OP ACHTER JE!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:28 schreef Etcetera het volgende:
omgbomchickaegnie
ik ben alleen in een huis dat ik niet echt kenm'n vriend is naar de kroeg maar dat leek me niet zo verstandig gezien het feit dat ik de hele dag al hoest enzo
oh jee een muurquote:
ow ja, vervelendquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:30 schreef Etcetera het volgende:
oh het huis van m'n vriend ken ik na 3 jaar welmaar we passen nu op het huis van vrienden, in een flatje in een buurt die niet erg positief bekend staat
en dan klappert de voordeur ook nog als de haken eraf zijn - wat wel moet, anders kan m'n vriend niet meer naar binnen
BNN op CNN
Op de site gaat het over het monster van Loch Nessquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze noemen het een reality shocker en hebben zelfs de poll er aan gewijdt
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ow ja, vervelendKun je niet de haken erop doen, en dan weer eraf als je gaat slapen?
De vrouw was een actrice, de patiënten waren echt, maar die wisten het al welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:33 schreef Nesle het volgende:
Oh die donorshow is nep?
Ik weer van alles gemist in dat kleine anderhalf uurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |