Het NOS-journaal kwam er net ook alweer mee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:02 schreef MarcovdL het volgende:
Steeds vaker lege schappen bij Albert Heijn
Hoe krijgen ze het voor elkaar, om steeds met het zelfde nieuws te komen?
is dat nou begonnen met dat bericht op uwsupermarkt.nl?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:10 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het NOS-journaal kwam er net ook alweer mee.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7A3564ABE9D81.html
lijkt er wel opquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:54 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
is dat nou begonnen met dat bericht op uwsupermarkt.nl?
Wat een geweldige bijdrage weer Koen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:35 schreef kmaestro het volgende:
tvp
Ik zie het al voor me: AH, de club van zwakzinnigenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:11 schreef kmaestro het volgende:
Gister die talentendag.... Christus in de hemel, alles wat daar rondloopt heeft potentie om teamleider te worden.... 80% daar was sociaal al zwakzinnig volgens mij, laat staan dat ze een team gaan leiden![]()
ff kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:28 schreef blrrrt het volgende:
Voor degene die geïnteresseerd zijn in marketing en interactieve campagnes, kijk hier en bel:
www.bellenmetgilles.nl
Je bent talent of je bent t niet hequote:Op donderdag 31 mei 2007 11:53 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat een geweldige bijdrage weer Koen!
Dat is toch cool!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:51 schreef o-fiel het volgende:
Wat waren we goed he.Wie wil er nou geen voetbal met een AH-logo
Het had een hoog Ratelband-gehalte ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:57 schreef o-fiel het volgende:
Wat mij opviel is dat het weinig informatief was. Er was weinig sociaal, behalve de filialen die opzich bij elkaar gingen hangen. Ook leuk dat de aanwezige SMM's etc ook bijelkaar gingen hangen tijdens het informeel
Maar het idee was leuk, wellicht loopt er nu wat potentieel teamleider bij z'n SMM te zeuren om promotie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |