neequote:Op maandag 28 mei 2007 23:26 schreef oranjekoek het volgende:
Ow was dat een vraag
jajaja scherp en allert he! Lang leve de rose!!!!!!!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:25 schreef oranjekoek het volgende:
zooo snel!!!
Je laatste post was om 23:23, daar kun je wel een leuke foto van maken voor qb der topic! 11:11 the gatequote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef Tezz het volgende:
en.....................terug.
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
jajaja scherp en allert he! Lang leve de rose!!!!!!!!!
En hier in huis wordt er gehamerd op AJAX, maar door het feit dat ik praktisch IN Eindhoven woon vind ik dat toch behoorlijk dom. Maar ja, ik heb geen verstand van voetbal, dus met ieder plausibel argument ben ik zo om te turnen. Ik adoreer zelfs Heracles als het moet!
Ach Pezu, we weten allemaal dat jij de hoekjes centraal zet hoor jungske. Dan kan het wemelen van de blauwen hier maar daar geven wij helemaal niets om hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee
maar ik denk dat dirkh de standaard procedure rond het hoeksje niet weet![]()
- Qubebe zegt:quote:
Sssst PeZu.quote:1 PSV 34 23 6 5 75 75 - 25
2 Ajax 34 23 6 5 75 84 - 35
3 AZ 34 21 9 4 72 83 - 31
4 FC Twente 34 19 9 6 66 67 - 37
5 sc Heerenveen 34 16 7 11 55 60 - 43
6 Roda JC 34 15 9 10 54 47 - 36
7 Feyenoord 34 15 8 11 53 56 - 66
8 FC Groningen 34 15 6 13 51 54 - 54
9 FC Utrecht 34 13 9 12 48 41 - 44
10 NEC 34 12 8 14 44 36 - 44
11 NAC Breda 34 12 7 15 43 43 - 54
12 Vitesse 34 10 8 16 38 50 - 55
13 Sparta Rotterdam 34 10 7 17 37 40 - 66
14 Heracles Almelo 34 7 11 16 32 32 - 64
15 Willem II 34 8 7 19 31 31 - 64
16 Excelsior 34 8 6 20 30 43 - 65
17 RKC Waalwijk 34 6 9 19 27 33 - 60
18 ADO Den Haag 34 3 8 23 17 40 - 72
ik zat gisteren in de trein van eindhoven richting schiphol endus a'dam en er stapte ook een heel groep ajaxieden in!!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
En hier in huis wordt er gehamerd op AJAX, maar door het feit dat ik praktisch IN Eindhoven woon vind ik dat toch behoorlijk dom. Maar ja, ik heb geen verstand van voetbal, dus met ieder plausibel argument ben ik zo om te turnen. Ik adoreer zelfs Heracles als het moet!
Gek is dat, ik zit hier nuchter maar zit constant op de verkeerde toetsen te drukken. Met drank op gaat het een stuk beter.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
digicamera ligt weer bij mijn ouders. En ik heb geen webcam. Vreselijke dingen, die webcams, ik word er zenuwachtig van. En QB is streng met paints (niet dat ik dat kan, ha ha), dus helaasch pindakaasch. Maar heb reeds twee foto's gedoneerd in de reeks!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je laatste post was om 23:23, daar kun je wel een leuke foto van maken voor qb der topic! 11:11 the gate
hee een lampquote:
ja er mogen maar 4 zinnen als signaturequote:Op maandag 28 mei 2007 23:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
- Qubebe zegt:
Wil jij trouwens niet eens een relatie
- PeZuzuzuz zegt:
ja is goed, hebben we dan vanaf nu officieel iets?
en??? Ik mis de volgende zin
Hé iemand met een grote neus.quote:
ik ben trots op mijn neusquote:Op maandag 28 mei 2007 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé iemand met een grote neus.
Oh die ssst was van stil, geen gasgeluid.
Ludo mijn vriend kwam vannacht nog met allemaal ideeen, ik sliep bijna!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
digicamera ligt weer bij mijn ouders. En ik heb geen webcam. Vreselijke dingen, die webcams, ik word er zenuwachtig van. En QB is streng met paints (niet dat ik dat kan, ha ha), dus helaasch pindakaasch. Maar heb reeds twee foto's gedoneerd in de reeks!
Ludo mijn man roept van boven of ze al wat slimmer geworden zijn hier op het forum met betrekking tot de voetbalkwestie.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ludo mijn vriend kwam vannacht nog met allemaal ideeen, ik sliep bijna!![]()
hahahaaa ik lig helemaal dubbel hier!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ludo mijn man roept van boven of ze al wat slimmer geworden zijn hier op het forum met betrekking tot de voetbalkwestie.
Dat zei je net op tijd volgens mij.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef oranjekoek het volgende:
Voor dat topic, that is.
Ik niet in elk geval! Leuk al die cijfertjesquote:Op maandag 28 mei 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ludo mijn man roept van boven of ze al wat slimmer geworden zijn hier op het forum met betrekking tot de voetbalkwestie.
ja sorry, mijn schuld.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn naam word misbruikt laatste topics, vrij verwarrend.
Of misbruik ik een naam..
en zo noemen we hem dan ook maarquote:Op maandag 28 mei 2007 23:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja sorry, mijn schuld.
Ik postte daarstraks die voetbal opmerking voor jou, maar vergat er een @ bij te zetten, of in ieder geval een komma tussen het woordje Ludo en 'mijn man'. Dus nu denkt Pezu dat mijn man Ludo heet.
goed plan. Ik ga het vannacht in mijn slaap ook eens proberen,quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
goed plan. Ik ga het vannacht in mijn slaap ook eens proberen,
kijkenwatiedoet......
als ik ludo jou man was dan sliep ik gewoon doorquote:Op maandag 28 mei 2007 23:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
goed plan. Ik ga het vannacht in mijn slaap ook eens proberen,
kijkenwatiedoet......
Ja ik was bezig met 13 going on 30, maar ik zie er veel ouder uit, dus dat raad niemand!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:43 schreef Tezz het volgende:
kom op Oranjekoek, plaats eens een flimscene!!!!!
Ja ik was bezig met 13 going on 30, maar ik zie er veel ouder jonger uit, dus dat raad niemand!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:43 schreef Tezz het volgende:
kom op Oranjekoek, plaats eens een flimscene!!!!!
omg al sla je me dood, ik zou het echt niet weten. Het ging in ieder geval (jouw post dan) over Huntelaar. En ik weet niet zeker of het ajax was, ik heb alleen AZ voorbij zien komen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Welk ajax topic was dat eigenlijk Tezz?
als ik Ludo mijn man was ook!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik ludo jou man was dan sliep ik gewoon door
en ebrue is wat voor taal????quote:Op maandag 28 mei 2007 23:46 schreef oranjekoek het volgende:
so dan gaat lekker snel hier! IK WILDEeditten godsamme wat ebrue hier
Ha Dank! Morgen weer boodschappen doen gelukkig!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
en ebrue is wat voor taal????
Hier, neem wat wijn.
typ tyfus expert pezu doet een gokquote:Op maandag 28 mei 2007 23:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
en ebrue is wat voor taal????
Hier, neem wat wijn.
Ik weet al waar het over gaat. Trouwens iets waar ik nog steeds achter sta.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
omg al sla je me dood, ik zou het echt niet weten. Het ging in ieder geval (jouw post dan) over Huntelaar. En ik weet niet zeker of het ajax was, ik heb alleen AZ voorbij zien komen.
Ik zat toevallig door de active-topic list te scrollen toen zijn oog er op viel en ik heb het maar snel voor hem geopend.
gezondheid.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
Tvp.
Ja ik wist niet of het met een d of een t moest.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
typ tyfus expert pezu doet een gok
gebeurt_!
joh echt, ik ben clueless als het om voetbal gaat. Wat jij zegt vind ik prima, ik kan me er helemaal in vinden en je hebt helemaal gelijk !quote:Op maandag 28 mei 2007 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet al waar het over gaat. Trouwens iets waar ik nog steeds achter sta.
moet je niet aan Pezu vragen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ik wist niet of het met een d of een t moest.![]()
Leuk zijn ze he........geweldige humor!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Lachen gieren brullen, al die Scary Movie films..![]()
![]()
Zit het er al weer op?? En dan, vakantie vieren neem ik aan, maar na de vakantie terug de schoolbanken in of aan het werk?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:53 schreef LudoSanders het volgende:Morgen terugkomdag!
Morgenochtend nog ff werken, vorige week laatste dagen toch wel leuk geweest.
met een d ik weet hetquote:
Nee, nee, moet nog tot 21e ofzo. Dan ga ik nog verder, alleen wat is nog de vraag. Ben er nog niet geheel uit. Werken sowieso nog niet, wil nog ff echte studentenleven meemaken.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zit het er al weer op?? En dan, vakantie vieren neem ik aan, maar na de vakantie terug de schoolbanken in of aan het werk?
ja waarom breng je me dan aan het twijfelen gvdquote:Op maandag 28 mei 2007 23:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee deze had je toevallig wel goed gegokt!![]()
sorry.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja waarom breng je me dan aan het twijfelen gvd
ja. Mee eens. Denk ik. Toch, Pezu???quote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef Camplo het volgende:
AJAX
Moet je dat morgen eerst nog bakken dan, dat brood?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef Tezz het volgende:
weet je wat?? Ik ga slapen. Morgen weer werken. Blegh. Na zo'n lui weekend heb ik bij voorbaat al geen zin. Maar ja, er moet weer brood op de plank komen he
ik had een heel erg actief weekend maar dat helpt ook niet vd nodige arbeidsvitaminesquote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef Tezz het volgende:
weet je wat?? Ik ga slapen. Morgen weer werken. Blegh. Na zo'n lui weekend heb ik bij voorbaat al geen zin. Maar ja, er moet weer brood op de plank komen he
Goed plan! (ga nog ff de broodbakmachien volgooien, dan word ik morgen wakker met versgebakken brood........). Thx voor de tip!!!!!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je dat morgen eerst nog bakken dan, dat brood?
Truste Tezz.
tis al goedquote:
Ja ik ga ook lekker slapen straks!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef Tezz het volgende:
Welterusten Tezz! Laat je nog even weten Hoe jouw man Ludo op Ludo mijn man reageert?quote:
Hou eens op, dit is verwarrend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Welterusten Tezz! Laat je nog even weten Hoe jouw man Ludo op Ludo mijn man reageert?
ludo mijn man, chillquote:
Ik lag helemaal in een deuk Ludo. Mijn vriend zit steeds vreemd te kijken.quote:
ludo jouw vriend bedoel je die?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik lag helemaal in een deuk Ludo. Mijn vriend zit steeds vreemd te kijken.
Welterusten!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
Deze Ludo gaat zijn laatste sigaret voor vandaag roken.
pezu gaat ook slapen, ben namelijk bekafquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:16 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga lekker naar bed, Pezu en Ludo. Mijn vriend blijft nog even zitten geloof ikSlaap lekker!
![]()
![]()
![]()
Mijn PC is mijn domein! Hij heeft zijn eigen pc.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
Op jou account, dan zal ik eens een hartig woordje met hem spreken.
Ohnee, ik ging ook ten ruste.
Zo te merken helpt het niet veel.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:59 schreef BeeDee het volgende:
Ik zei dus niet dat ik voetbal haat hè....ik heb er alleen niets mee.![]()
(mischien dat dat helpt..)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:20 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Zo te merken helpt het niet veel.....
ik heb overigens ook niet met voetballen
Heb net de warme hap al opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
* We houden het er maar op dat iedereen nog in de spits staat, of aan de warme hap zit of gaat..![]()
Ben net een uur m'n bed uit...nachtdienst gehad.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:28 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Heb net de warme hap al op![]()
Dadelijk nog gaan arbeite![]()
Warm eten als ontbijt is inderdaad niet zo lekker....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben net een uur m'n bed uit...nachtdienst gehad.En dan eet ik meestal gewoon ff iets makkelijks, een warme hap als je net wakker bent is mij iets teveel van het goede..
![]()
En vannacht dan weer de laatste..en dan maandagochtend pas weer !![]()
![]()
En inderdaad, het ergste was er aan de hand! Kind wat niet wakker wilde worden, perse een zomerjurkje aan wilden (kind, het vriest buiten!!!!!!) en vervolgens ook geen boterham op wilde eten etc. etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:25 schreef oranjekoek het volgende:
Hey! Is Tezz niet eens langsgeweest vanmorgen? vrees het ergste!
Thnx en jij voor nu...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Warm eten als ontbijt is inderdaad niet zo lekker....
Maar ben er vandoor, werk ze nog vanacht.
![]()
Laatste jaar opleiding Verzorgende.... Heb nu stage in de thuiszorg.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:38 schreef BeeDee het volgende:
Wat doe je voor werk btw, duiveltje ? Bijbaantje naast studie of wat ?![]()
En wie won de discussie..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
En inderdaad, het ergste was er aan de hand! Kind wat niet wakker wilde worden, perse een zomerjurkje aan wilden (kind, het vriest buiten!!!!!!) en vervolgens ook geen boterham op wilde eten etc. etc. etc. etc.
Ah....je doet goed werk dus..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:40 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Laatste jaar opleiding Verzorgende.... Heb nu stage in de thuiszorg.
En jij?
Ik zat al onder m'n oksels te ruiken...ben ik 't nou zelf ??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:41 schreef Tezz het volgende:
Excuses voor de knoflookwalm. Heb net bij het eten een bak (zelfgemaakte) tzaziki met veul knoflook opgelepeld.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zat al onder m'n oksels te ruiken...ben ik 't nou zelf ??![]()
Ja eerst kon je me nog vormen zoals je wilde in je fantasie. Nu heb je een foto van mij gezien en nu is je hele fantasie aan gort natuurlijk.quote:
quote:
Zo is dat !!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:33 schreef Tezz het volgende:
En nog een aanvulling erop: het kind is vier. De laatste keer dat ik checkte was IKKE de baas.
Gelukkig deed die foto niet veel af aan die fantasie..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja eerst kon je me nog vormen zoals je wilde in je fantasie. Nu heb je een foto van mij gezien en nu is je hele fantasie aan gort natuurlijk.
ik wilde er inderdaad nog achter zetten: niet eens te laat op school gekomen!!!!!quote:
pak van mijn hart. Kun je nagaan hoe ik er uit zie als ik normaal op foto's sta, hihi.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gelukkig deed die foto niet veel af aan die fantasie..![]()
Toch nog wat ruimte voor beeldvorming dus !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
pak van mijn hart. Kun je nagaan hoe ik er uit zie als ik normaal op foto's sta, hihi.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Toch nog wat ruimte voor beeldvorming dus !![]()
![]()
Ja helaas heb ik daar ook last van hoor. Als ik af en toe foto's van mezelf zie dan denk ik echt TJEMIG: waar is de haarverf en waar is Sonja Bakker???quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:59 schreef BeeDee het volgende:
Zelf ben ik niet zo fotogeniek moet ik zeggen..Maargoed...dat vinden veel mensen van zichzelf
Je zit nog uit te buiken...kan 't me voorstellen..quote:
Ja als ik dat in zou voeren kan ik wel om zes uur opstaan! Buiten dat wil je niet weten hoe je kind er uit ziet na een dagje school / buiten spelen..........(gna gna gna dat komt allemaal nog voor jou)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je zit nog uit te buiken...kan 't me voorstellen..
Bij ons gaat ze meestal 's ochtends, maarja...ze hoeft dan ook nog maar 2 ochtendjes per week naar school en ze gaat dus niet op die ochtendjes...![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja helaas heb ik daar ook last van hoor. Als ik af en toe foto's van mezelf zie dan denk ik echt TJEMIG: waar is de haarverf en waar is Sonja Bakker???
Ja, inderdaad...momenteel komt ze nog niet veel verder dan de tuin. Hoewel ze daar toch ook redelijk tekeer kan gaan..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja als ik dat in zou voeren kan ik wel om zes uur opstaan! Buiten dat wil je niet weten hoe je kind er uit ziet na een dagje school / buiten spelen..........(gna gna gna dat komt allemaal nog voor jou)
Nee ik ben inderdaad niet van het dieeten.........maar er mogen wel wat kilootjes af! Het smoesje: "ja maar ik baarde een kind" begint een beetje belachelijk te klinken na vier en een half jaar.........quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sonja Bakkeren zal ook niet meevallen als ik zo eens zie wat een bourgondiër je bent..
![]()
En trouwens...beauty is in the eye of the beholder...of zoiets. Toch ?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:06 schreef Tezz het volgende:
OMG terwijl bovenstaande typ over vieze kindjes die in bad moeten staat dochterlief met het onschuldigste gezicht van de wereld naast me te vertellen dat ze make-up op heeft. Make-up. Als in: STOEPKRIJT. Tja.........
Haal dat hartje maar gerust weg hoor..............wat dacht je van:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Volgend jaar januari gaat ze naar de basisschool..![]()
Ha!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hier is met hetzelfde goedje het tuinhek ondergekalkt...ze was nogal pissed off dat haar vorige kunstwerk eraf geregend was.. dat mag de regen niet doen van haar.
![]()
Anyway...succes met badderen zo dan...![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haal dat hartje maar gerust weg hoor..............wat dacht je van:
- kapotte kleren (juffen letten echt niet op wat je kind uitspookt op het schoolplein);
- afspreken met andere kinderen die je huis overhoop halen;
- ineens kent je kind woorden als kut en shit.
- iedere avond proberen om je kind voor zeven uur in bed te krijgen;
- iedere morgen om zeven uur opstaan om op tijd op school te kunnen zijn;
- je hele huis vol idiote knutselwerkjes;
- met andere ouders op het schoolplein staan wachten tot de school uit is;
-ouderavonden.
Moet ik nog door gaan??
Ik ken een verhaal uit mijn omgeving over een vader die ook met met zijn kleine dochter ging en de kleine meid gleed bijna uit en zocht steun aan het dichtstbijzijnde "handgreep" zeg maar...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ha!
En kind mag zo met man mee in de douche...........lekker rust voor mij (nog even)
oke oke een paar positieve puntjes dan:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee...ho maar. En tel daar je vorige post bij op...
Waar zijn we aan begonnen !
![]()
Nee hoor ! Toch nog steeds![]()
![]()
auquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal uit mijn omgeving over een vader die ook met met zijn kleine dochter ging en de kleine meid gleed bijna uit en zocht steun aan het dichtstbijzijnde "handgreep" zeg maar...
Need I say more..![]()
![]()
Deze is heel welkom....hou zielsveel van d'r, maar idd af en toe tijd voor mezelf als m'n vriendin werken is, klinkt goed..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
oke oke een paar positieve puntjes dan:
- iedere avond na zeven uur heb je rust;
- als je eens een middagje vrij bent kun je heerlijk ongestoord ALLEEN door de supermarkt lopen;
- je kind gaat beter eten want naar school gaan kost energie;
- snoezige schoolfoto's;
- grappige vriendenboekjes;
- leuke dingen doen in de vakantie bevallen tweemaal zo goed omdat het 'vakantie' is.
Oke??![]()
![]()
quote:
Is goed ! Ik ga mezelf ook maar eens aansporen tot de was enzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:23 schreef BeeDee het volgende:
Maar Tezz...ik zo ook ff eten en banken. Ff quality time you know....
(is het hier ook meestal hoor, maar je snapt wat ik bedoel..)
Mischien ben ik er straks nog even voordat ik ga werken...![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
ik was het vergeten hihi.
Maar ik zal Ludo mijn man even roepen zometeen dat ie zijn gereedschap goed bewaakt. Ik bedoel, het is jammer als het stuk gaat he.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, jij kan het ook weleens nodig hebben hè !
![]()
Tot laterz Tezz !![]()
![]()
![]()
Lief he!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
Nu heeft oranjekoek verdomme ookal op mij gestemt, ditmaal zou ik weer absurde topics openen. Ik open zelden tot nooit topics en als ik dat doe is dat pure kwaliteit.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
Nu heeft oranjekoek verdomme ookal op mij gestemt, ditmaal zou ik weer absurde topics openen. Ik open zelden tot nooit topics en als ik dat doe is dat pure kwaliteit.
Ik zit aan de wijn nu, overdag drink ik koffie. Jij moet straks weer werken natuurlijk. Hoe laat kom je dan thuis smorgens?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:13 schreef BeeDee het volgende:
Ik ga ff een bakkie koffie zetten...![]()
Nog meer liefhe....![]()
Eén van de eerste series zeker, die van ons ging vaak spontaan aanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ik wil een nieuwe, lekt die van jouw ook?
Ik wil geld voor vakantie, volgende week vrij, mp3speler en weekend. Valt mee toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:19 schreef oranjekoek het volgende:
En ik wil een nieuw bankstel, en een nieuw bed!
BeeDee wil eik wel graag een biertje drinken, maar wat je zegt E..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik zit aan de wijn nu, overdag drink ik koffie. Jij moet straks weer werken natuurlijk. Hoe laat kom je dan thuis smorgens?
Nee ik heb een Special! de oranje, mijn zusje heeft de nieuwste maar die lekt ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eén van de eerste series zeker, die van ons ging vaak spontaan aan.
Teringbende.
Ja dat valt best mee inderdaad!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wil geld voor vakantie, volgende week vrij, mp3speler en weekend. Valt mee toch?
Hij begint raar te doen ja...bekend euvel geloof ik..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ik wil een nieuwe, lekt die van jouw ook?
Vind Nena het niet raar als je smorgens je bed instapt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
BeeDee wil eik wel graag een biertje drinken, maar wat je zegt E..![]()
Ik ben dan meestal tussen 07:30 en 08:00 thuis...en ik ga dan ook altijd linea recta m'n mandje in. Heel soms doe ik nog ff een bakkie koffie mee (mijn dochter is dan meestal net wakker, dus vriendin ook)
Lekken heeft ie altijd al gedaan volgens mij, en het hele huis schud als je dat ding aanzet! (overdreven)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hij begint raar te doen ja...bekend euvel geloof ik..
Was wel verwarrend voor d'r ja, maar ze weet niet meer beter..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Vind Nena het niet raar als je smorgens je bed instapt?
Dat is niet duur! Maar ze lekken, dus ik wil een ander soort/merk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:24 schreef LudoSanders het volgende:
Wij hebben pas weer een nieuwe. Nu is er een actie geloof ik voor iets van 23,50 voor een senseo.
Althans, dat is wat ik iemand heb horen zeggen.
Oww lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Was wel verwarrend voor d'r ja, maar ze weet niet meer beter..![]()
En soms haal ik haar uit bed als ik thuiskom en dan kan ze nog ff bij ons kroelen...dan kan m'n vriendin nog ff een beetje in bed wakker worden..
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zekers...![]()
![]()
Maar ik ga nog een peukie doen buiten en dan moet ik gaan..![]()
Tot laterz !!!![]()
![]()
Als hij goed is en langer meegaat mag hij best duurder zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:28 schreef BeeDee het volgende:
Er zijn tegenwoordig meerdere merken die die apparaten maken, mooiere en tevens duurdere dus..![]()
Maar geloof dat inventum wel een mooie heeft. Maarja mag wel duurder wezen, maar dan mag ie ook wel navenant langer meegaan ook !![]()
Had ik gezegd dat ik in bad ging dan??quote:
welk spelletje?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:35 schreef oranjekoek het volgende:
allemachtig, echt traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag ik ga maar even een spelletje doen
Werk ze!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:43 schreef BeeDee het volgende:
Zo...peuk weer op ! En Tezz nog heeel even gezien...![]()
![]()
Groeten allemaal !![]()
* BeeDee nu echt weg is...
ja dat kan ik ook!! Vooral als mijn moeder belt...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ludo zit aan de telefoon en ondertussen te Fokken, niet bijster interessant gesprek dus. Hoofdletters gaat alleen iets minder.
en dan bedoel je dat jij dat als man moet antwoorden of dat wij dat altijd zeggen???quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
Bij vrouwen is het gewoon. "ja.. ja.. nee.... klopt.. ja kut ja".
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:43 schreef Tezz het volgende:
Ludo mijn man kijkt een film.
nee die heeft dat inderdaad nog niet door......quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Jij bent ouder, de dame in kwestie 19.
welk spelletje deed je nu!!!!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow ik begin weer met mijn stuiptrekkingen
Ik heb 5 euro gekregen van king.comquote:
ja, bedacht door Annie M.G. Schmidt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
Oh en natuurlijk heb ik wel eens dingen gevraagd als "Hoezo?" en "maar had je dan niet ..." zulks soort prietpraat.
Is prietpraat een Nederlands woord trouwens?
Mannen kunnen maar 1 ding tegelijk is me verteld!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ludo zit aan de telefoon en ondertussen te Fokken, niet bijster interessant gesprek dus. Hoofdletters gaat alleen iets minder.
oei da's niets voor mij. ik ben zeeeeer gevoelig voor spelletjes waar je geld mee kan winnen hihi. Hoewel ik me in een casino makkelijk kan beheersen...dus misschien toch maar even kijken daar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb 5 euro gekregen van king.comZe willen natuurlijk dat ik er geld bijstort maar dat doen we lekker niet. Ik heb al eerder geld gekregen, toen 15 euro verdiend en meteen weer weggespeeld. Daarna ben ik niet meer op de site geweest. Nu willen ze dat ik weer ga spelen.
Ik ga zo ook ff in bad, zal kijken of er nog wat tussen hangt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mannen kunnen maar 1 ding tegelijk is me verteld!
Ja ik ben enorm paranormaal! Mijn hele leven al.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
welk spelletje deed je nu!!!!!!
En hoe wist je dat ik in bad zat??? (stiekem teveel in TRU gezeten he!)
weer wat geleerd he!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
priet·praat (de ~ (m.))
1 onbeduidend gepraat => praatjes voor de vaak
Mijn vocabulaire, wat doe je.
Ja dat zou ik dan ook graag willen weten!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga zo ook ff in bad, zal kijken of er nog wat tussen hangt.
nou als ik www.king.com intyp kom ik op een website met een heeeeel raaaaaaaaaar taaltje!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb 5 euro gekregen van king.comZe willen natuurlijk dat ik er geld bijstort maar dat doen we lekker niet. Ik heb al eerder geld gekregen, toen 15 euro verdiend en meteen weer weggespeeld. Daarna ben ik niet meer op de site geweest. Nu willen ze dat ik weer ga spelen.
met pics (hahahaha wat ben ik grappig) wordt het leven leuker!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga zo ook ff in bad, zal kijken of er nog wat tussen hangt.
Wel eens een film gezien die niet uitgebeeld wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:59 schreef oranjekoek het volgende:
Kan je er geen film over uitbeelden?
Je zou nederlands kunnen kiezen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou als ik www.king.com intyp kom ik op een website met een heeeeel raaaaaaaaaar taaltje!
Oh? Wat heb ik nu aan?????quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ik ben enorm paranormaal! Mijn hele leven al.
Je hebt king.com ingetikt maar je krijgt een raar taaltje!quote:
Alleen in KPD.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
met pics (hahahaha wat ben ik grappig) wordt het leven leuker!
aan is niet hetzelfde als gedaan hoor E.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je hebt king.com ingetikt maar je krijgt een raar taaltje!
what the fuck is KPD nu weer (of stel ik weer een belachelijke vraag)quote:
Nee dan zou ik het wel gezien hebben!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel eens een film gezien die niet uitgebeeld was?
ja Ludo mijn man kijkt er ook naar. Heeeeeel irritant begintune van deel 3/33/quote:
Wtf is dat voor laffe binnenkomer. Zomaar loze kreten ten tonelen spreiden ondersteund met slecht enkele smileys..quote:
hahahaaa ja dat had ik dus verkeerd gelezen! Je draagt een spijkerbroek en een zwart truitje.quote:
Nou, vooruit dan...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wtf is dat voor laffe binnenkomer. Zomaar loze kreten ten tonelen spreiden ondersteund met slecht enkele smileys..
Die vraag heb ik ook al es gesteld!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
what the fuck is KPD nu weer (of stel ik weer een belachelijke vraag)
Onderaan in de index, Keiharde Porno voor Danny.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
what the fuck is KPD nu weer (of stel ik weer een belachelijke vraag)
dus jij geeft me vast het atnwoord??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die vraag heb ik ook al es gesteld!![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan...
Heeeeeeejj, biertje?![]()
Bijna goed. Zwart truitje klopt. Spijkerbroek niet. (stiekem een lelijke jogingbroek van de Piet Kerkhof aan)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaaa ja dat had ik dus verkeerd gelezen! Je draagt een spijkerbroek en een zwart truitje.
En dan doel je op geraniums?? Wat was de trigger, de Piet Kerkhof joggingbroek of de spelletjesite van E. ??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie dat de overeenkomsten tussen jullie allemaal het volgende is: bloemen voor de ramen.
Mooi woord voor een gebrekkig Engels sprekende Nerderlander.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
In de so called vensterbank.
Ja lekker!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan...
Heeeeeeejj, biertje?![]()
Nee, dat gevoel is ja, ja, niet te beschrijven. Ik denk dat het een gave is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
En dan doel je op geraniums?? Wat was de trigger, de Piet Kerkhof joggingbroek of de spelletjesite van E. ??
Porno Bob?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja lekker!
Sorry voor de late reactie. Moest even een mail naar de admins sturen voor toegang in KPD.
nou forget it. Tezz is wel al hoogbejaard (32), maar gaat het liefst ieder weekend naar de kroeg en heeft zojuist toegang tot KPD gekregen!!!!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dat gevoel is ja, ja, niet te beschrijven. Ik denk dat het een gave is.
Ik gebruikte enkel de term "so called", ik sprak dus geen Engels.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mooi woord voor een gebrekkig Engels sprekende Nerderlander.
De flowers are on the vensterbank.
Dat geraniums verzin je er zelf bij, ik zei enkel bloemen en of dat nu geraniums of cactussen zijn maakt me niet uitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou forget it. Tezz is wel al hoogbejaard (32), maar gaat het liefst ieder weekend naar de kroeg en heeft zojuist toegang tot KPD gekregen!!!!!!
(helpt dat??)
Ik heb nooit gezegd dat jij Engels sprak.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik gebruikte enkel de term "so called", ik sprak dus geen Engels.
Ik dacht dat je dat aan het insinueren was.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat jij Engels sprak.
oke oke ik beken. Ik heb rozen voor de raam.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat geraniums verzin je er zelf bij, ik zei enkel bloemen en of dat nu geraniums of cactussen zijn maakt me niet uit.
Is hij daar nu zo oud voor geworden?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef Tezz het volgende:
Ludo mijn man zwaait naar Huntelaar.
Oh ja. En waar is Oranjekoek ineens dan???quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
Tezz heeft een nieuw favo subfora hoor. Die zien we voorlopig niet terug.
Geen idee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh ja. En waar is Oranjekoek ineens dan???
oh ja. Dat vergeet je soms als je aan het kletsen bent met bejaarden he.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik ging ff douchen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:27 schreef Tezz het volgende:
Zegt Ludo mijn man ineens heej schat, zit je porno te kijken? Ik heel enthousiast vertellen dat ik zojuist toegang heb gekregen tot het porno-walhalla, laat hij me zien dat ie vanmiddag een programma heeft geinstalleerd waarmee hij 24 uur per dag gratis tv (waaronder porno dus) kan kijken.
Sta je dan met je goede bedoelingen.
hahah foei?? wat heb ik gedaaaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:37 schreef Tezz het volgende:
Heej Oranjekoek! Foei foei foei.
Heej, ik zit net naar de tieten (inclusief tepels) van Maaike te kijken!quote:
Ik was 3 bestellingen aan het afwerken. Morgen heb ik daar geen tijd voor, dus dan maar hopen dat ze braaf betalen als ze het pakket binnen hebben gekregen. We zitten in de apenheul morgen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:54 schreef Tezz het volgende:
En toch he, vraag ik me af wat E. nu aan het doen is!!!!!!
jezus dat moet ik ook zien!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej, ik zit net naar de tieten (inclusief tepels) van Maaike te kijken!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej, ik zit net naar de tieten (inclusief tepels) van Maaike te kijken!
Nee ikmag daar niet komen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
KPD gecheckt, dat heb je gedaan.
Waren er nog interessante topics?
oh ja, een man voor je schoonmoeder zoeken, toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik was 3 bestellingen aan het afwerken. Morgen heb ik daar geen tijd voor, dus dan maar hopen dat ze braaf betalen als ze het pakket binnen hebben gekregen. We zitten in de apenheul morgen!
Ja eens kijken of er wat tussen zit!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh ja, een man voor je schoonmoeder zoeken, toch?
ja ik kpd dus. In een dames show je borsten topic. Deeltje 2 ofzo.quote:
Que?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh ja, een man voor je schoonmoeder zoeken, toch?
Nou in KPD dus. Maar wel een WAARSCHUWING: kijk niet, en ik herhaal NIET, in het heren show je penis topic. Dan zie je alleen maar pubertjes die heel trots hun stijve piemel voor de webcam zwengelen. Ik vind het maar niks die showpikkies.quote:
Bwhehe.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
Haha en broek heeft hier lopen verkondigen nog geen 18 te zijn en krijgt dus geen toegang tot KPD.
Heb je mijne ook gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou in KPD dus. Maar wel een WAARSCHUWING: kijk niet, en ik herhaal NIET, in het heren show je penis topic. Dan zie je alleen maar pubertjes die heel trots hun stijve piemel voor de webcam zwengelen. Ik vind het maar niks die showpikkies.
oh jij mag natuurlijk nog niet in KPD he Broek .quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
Post ze hier, komt ze toch niet achter.
O-m-g.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou in KPD dus. Maar wel een WAARSCHUWING: kijk niet, en ik herhaal NIET, in het heren show je penis topic. Dan zie je alleen maar pubertjes die heel trots hun stijve piemel voor de webcam zwengelen. Ik vind het maar niks die showpikkies.
Oh, balenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee dat niet, ze leeft van een uitkering.
Doet me aan mijn ex denken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou als je ziet wat ze allemaal koopt, ik snap er niks van. Naja ze eet niks dat scheelt wel natuurlijk.quote:
ludo, al bij de eerste twee woorden van bovenstaande post wist ik dat het geen enkel nut heeft om te zoeken. Ik zag overigens wel foto's van anderen waar ik wel eens een woordje mee gewisseld heb. Dat is ook over nu.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je mijne ook gezien.
Ga nu niet naarstig op zoek, ik post dat heus niet.
hahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
ludo, al bij de eerste twee woorden van bovenstaande post wist ik dat het geen enkel nut heeft om te zoeken. Ik zag overigens wel foto's van anderen waar ik wel eens een woordje mee gewisseld heb. Dat is ook over nu.
ja duh.......quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Doet me aan mijn ex denken.
Ik mag er niet komen! Ik ben te jong! Post ze hier maar!
Ik dacht ik meld het er toch maar bij voor daar misverstanden over ontstaan. Echt bizar omdat op een openbaar forum neer te plempen, nou sowieso alquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
ludo, al bij de eerste twee woorden van bovenstaande post wist ik dat het geen enkel nut heeft om te zoeken. Ik zag overigens wel foto's van anderen waar ik wel eens een woordje mee gewisseld heb. Dat is ook over nu.
Ik heb mijn tieten ook al eens op een scanner gelegd!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht ik meld het er toch maar bij voor daar misverstanden over ontstaan. Echt bizar omdat op een openbaar forum neer te plempen, nou sowieso al.
ja ik snap daar echt niets van. Het dient ook geen enkel doel! Ik kan me niet voorstellen dat je als vrouw ineens zoiets hebt van: oow, geile piemel, laat ik hem eens bellen dan mag ik er misschien opzitten??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht ik meld het er toch maar bij, voor daar misverstanden over verstaan. Echt bizar omdat op een openbaar forum neer te plempen, nou sowieso al.
ja posten dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb mijn tieten ook al eens op een scanner gelegd!![]()
En heb je gebeld of je er eens op mag zitten?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee mijn man Ludo voldoet prima voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En heb je gebeld of je er eens op mag zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |