Zo te merken helpt het niet veel.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:59 schreef BeeDee het volgende:
Ik zei dus niet dat ik voetbal haat hè....ik heb er alleen niets mee.![]()
(mischien dat dat helpt..)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:20 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Zo te merken helpt het niet veel.....
ik heb overigens ook niet met voetballen
Heb net de warme hap al opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
* We houden het er maar op dat iedereen nog in de spits staat, of aan de warme hap zit of gaat..![]()
Ben net een uur m'n bed uit...nachtdienst gehad.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:28 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Heb net de warme hap al op![]()
Dadelijk nog gaan arbeite![]()
Warm eten als ontbijt is inderdaad niet zo lekker....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben net een uur m'n bed uit...nachtdienst gehad.En dan eet ik meestal gewoon ff iets makkelijks, een warme hap als je net wakker bent is mij iets teveel van het goede..
![]()
En vannacht dan weer de laatste..en dan maandagochtend pas weer !![]()
![]()
En inderdaad, het ergste was er aan de hand! Kind wat niet wakker wilde worden, perse een zomerjurkje aan wilden (kind, het vriest buiten!!!!!!) en vervolgens ook geen boterham op wilde eten etc. etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:25 schreef oranjekoek het volgende:
Hey! Is Tezz niet eens langsgeweest vanmorgen? vrees het ergste!
Thnx en jij voor nu...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Warm eten als ontbijt is inderdaad niet zo lekker....
Maar ben er vandoor, werk ze nog vanacht.
![]()
Laatste jaar opleiding Verzorgende.... Heb nu stage in de thuiszorg.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:38 schreef BeeDee het volgende:
Wat doe je voor werk btw, duiveltje ? Bijbaantje naast studie of wat ?![]()
En wie won de discussie..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
En inderdaad, het ergste was er aan de hand! Kind wat niet wakker wilde worden, perse een zomerjurkje aan wilden (kind, het vriest buiten!!!!!!) en vervolgens ook geen boterham op wilde eten etc. etc. etc. etc.
Ah....je doet goed werk dus..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:40 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Laatste jaar opleiding Verzorgende.... Heb nu stage in de thuiszorg.
En jij?
Ik zat al onder m'n oksels te ruiken...ben ik 't nou zelf ??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:41 schreef Tezz het volgende:
Excuses voor de knoflookwalm. Heb net bij het eten een bak (zelfgemaakte) tzaziki met veul knoflook opgelepeld.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zat al onder m'n oksels te ruiken...ben ik 't nou zelf ??![]()
Ja eerst kon je me nog vormen zoals je wilde in je fantasie. Nu heb je een foto van mij gezien en nu is je hele fantasie aan gort natuurlijk.quote:
quote:
Zo is dat !!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:33 schreef Tezz het volgende:
En nog een aanvulling erop: het kind is vier. De laatste keer dat ik checkte was IKKE de baas.
Gelukkig deed die foto niet veel af aan die fantasie..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja eerst kon je me nog vormen zoals je wilde in je fantasie. Nu heb je een foto van mij gezien en nu is je hele fantasie aan gort natuurlijk.
ik wilde er inderdaad nog achter zetten: niet eens te laat op school gekomen!!!!!quote:
pak van mijn hart. Kun je nagaan hoe ik er uit zie als ik normaal op foto's sta, hihi.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gelukkig deed die foto niet veel af aan die fantasie..![]()
Toch nog wat ruimte voor beeldvorming dus !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
pak van mijn hart. Kun je nagaan hoe ik er uit zie als ik normaal op foto's sta, hihi.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Toch nog wat ruimte voor beeldvorming dus !![]()
![]()
Ja helaas heb ik daar ook last van hoor. Als ik af en toe foto's van mezelf zie dan denk ik echt TJEMIG: waar is de haarverf en waar is Sonja Bakker???quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:59 schreef BeeDee het volgende:
Zelf ben ik niet zo fotogeniek moet ik zeggen..Maargoed...dat vinden veel mensen van zichzelf
Je zit nog uit te buiken...kan 't me voorstellen..quote:
Ja als ik dat in zou voeren kan ik wel om zes uur opstaan! Buiten dat wil je niet weten hoe je kind er uit ziet na een dagje school / buiten spelen..........(gna gna gna dat komt allemaal nog voor jou)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je zit nog uit te buiken...kan 't me voorstellen..
Bij ons gaat ze meestal 's ochtends, maarja...ze hoeft dan ook nog maar 2 ochtendjes per week naar school en ze gaat dus niet op die ochtendjes...![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja helaas heb ik daar ook last van hoor. Als ik af en toe foto's van mezelf zie dan denk ik echt TJEMIG: waar is de haarverf en waar is Sonja Bakker???
Ja, inderdaad...momenteel komt ze nog niet veel verder dan de tuin. Hoewel ze daar toch ook redelijk tekeer kan gaan..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja als ik dat in zou voeren kan ik wel om zes uur opstaan! Buiten dat wil je niet weten hoe je kind er uit ziet na een dagje school / buiten spelen..........(gna gna gna dat komt allemaal nog voor jou)
Nee ik ben inderdaad niet van het dieeten.........maar er mogen wel wat kilootjes af! Het smoesje: "ja maar ik baarde een kind" begint een beetje belachelijk te klinken na vier en een half jaar.........quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sonja Bakkeren zal ook niet meevallen als ik zo eens zie wat een bourgondiër je bent..
![]()
En trouwens...beauty is in the eye of the beholder...of zoiets. Toch ?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:06 schreef Tezz het volgende:
OMG terwijl bovenstaande typ over vieze kindjes die in bad moeten staat dochterlief met het onschuldigste gezicht van de wereld naast me te vertellen dat ze make-up op heeft. Make-up. Als in: STOEPKRIJT. Tja.........
Haal dat hartje maar gerust weg hoor..............wat dacht je van:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Volgend jaar januari gaat ze naar de basisschool..![]()
Ha!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hier is met hetzelfde goedje het tuinhek ondergekalkt...ze was nogal pissed off dat haar vorige kunstwerk eraf geregend was.. dat mag de regen niet doen van haar.
![]()
Anyway...succes met badderen zo dan...![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haal dat hartje maar gerust weg hoor..............wat dacht je van:
- kapotte kleren (juffen letten echt niet op wat je kind uitspookt op het schoolplein);
- afspreken met andere kinderen die je huis overhoop halen;
- ineens kent je kind woorden als kut en shit.
- iedere avond proberen om je kind voor zeven uur in bed te krijgen;
- iedere morgen om zeven uur opstaan om op tijd op school te kunnen zijn;
- je hele huis vol idiote knutselwerkjes;
- met andere ouders op het schoolplein staan wachten tot de school uit is;
-ouderavonden.
Moet ik nog door gaan??
Ik ken een verhaal uit mijn omgeving over een vader die ook met met zijn kleine dochter ging en de kleine meid gleed bijna uit en zocht steun aan het dichtstbijzijnde "handgreep" zeg maar...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ha!
En kind mag zo met man mee in de douche...........lekker rust voor mij (nog even)
oke oke een paar positieve puntjes dan:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee...ho maar. En tel daar je vorige post bij op...
Waar zijn we aan begonnen !
![]()
Nee hoor ! Toch nog steeds![]()
![]()
auquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal uit mijn omgeving over een vader die ook met met zijn kleine dochter ging en de kleine meid gleed bijna uit en zocht steun aan het dichtstbijzijnde "handgreep" zeg maar...
Need I say more..![]()
![]()
Deze is heel welkom....hou zielsveel van d'r, maar idd af en toe tijd voor mezelf als m'n vriendin werken is, klinkt goed..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
oke oke een paar positieve puntjes dan:
- iedere avond na zeven uur heb je rust;
- als je eens een middagje vrij bent kun je heerlijk ongestoord ALLEEN door de supermarkt lopen;
- je kind gaat beter eten want naar school gaan kost energie;
- snoezige schoolfoto's;
- grappige vriendenboekjes;
- leuke dingen doen in de vakantie bevallen tweemaal zo goed omdat het 'vakantie' is.
Oke??![]()
![]()
quote:
Is goed ! Ik ga mezelf ook maar eens aansporen tot de was enzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:23 schreef BeeDee het volgende:
Maar Tezz...ik zo ook ff eten en banken. Ff quality time you know....
(is het hier ook meestal hoor, maar je snapt wat ik bedoel..)
Mischien ben ik er straks nog even voordat ik ga werken...![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
ik was het vergeten hihi.
Maar ik zal Ludo mijn man even roepen zometeen dat ie zijn gereedschap goed bewaakt. Ik bedoel, het is jammer als het stuk gaat he.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, jij kan het ook weleens nodig hebben hè !
![]()
Tot laterz Tezz !![]()
![]()
![]()
Lief he!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
Nu heeft oranjekoek verdomme ookal op mij gestemt, ditmaal zou ik weer absurde topics openen. Ik open zelden tot nooit topics en als ik dat doe is dat pure kwaliteit.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
Nu heeft oranjekoek verdomme ookal op mij gestemt, ditmaal zou ik weer absurde topics openen. Ik open zelden tot nooit topics en als ik dat doe is dat pure kwaliteit.
Ik zit aan de wijn nu, overdag drink ik koffie. Jij moet straks weer werken natuurlijk. Hoe laat kom je dan thuis smorgens?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:13 schreef BeeDee het volgende:
Ik ga ff een bakkie koffie zetten...![]()
Nog meer liefhe....![]()
Eén van de eerste series zeker, die van ons ging vaak spontaan aanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ik wil een nieuwe, lekt die van jouw ook?
Ik wil geld voor vakantie, volgende week vrij, mp3speler en weekend. Valt mee toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:19 schreef oranjekoek het volgende:
En ik wil een nieuw bankstel, en een nieuw bed!
BeeDee wil eik wel graag een biertje drinken, maar wat je zegt E..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik zit aan de wijn nu, overdag drink ik koffie. Jij moet straks weer werken natuurlijk. Hoe laat kom je dan thuis smorgens?
Nee ik heb een Special! de oranje, mijn zusje heeft de nieuwste maar die lekt ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eén van de eerste series zeker, die van ons ging vaak spontaan aan.
Teringbende.
Ja dat valt best mee inderdaad!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wil geld voor vakantie, volgende week vrij, mp3speler en weekend. Valt mee toch?
Hij begint raar te doen ja...bekend euvel geloof ik..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ik wil een nieuwe, lekt die van jouw ook?
Vind Nena het niet raar als je smorgens je bed instapt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
BeeDee wil eik wel graag een biertje drinken, maar wat je zegt E..![]()
Ik ben dan meestal tussen 07:30 en 08:00 thuis...en ik ga dan ook altijd linea recta m'n mandje in. Heel soms doe ik nog ff een bakkie koffie mee (mijn dochter is dan meestal net wakker, dus vriendin ook)
Lekken heeft ie altijd al gedaan volgens mij, en het hele huis schud als je dat ding aanzet! (overdreven)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hij begint raar te doen ja...bekend euvel geloof ik..
Was wel verwarrend voor d'r ja, maar ze weet niet meer beter..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Vind Nena het niet raar als je smorgens je bed instapt?
Dat is niet duur! Maar ze lekken, dus ik wil een ander soort/merk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:24 schreef LudoSanders het volgende:
Wij hebben pas weer een nieuwe. Nu is er een actie geloof ik voor iets van 23,50 voor een senseo.
Althans, dat is wat ik iemand heb horen zeggen.
Oww lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Was wel verwarrend voor d'r ja, maar ze weet niet meer beter..![]()
En soms haal ik haar uit bed als ik thuiskom en dan kan ze nog ff bij ons kroelen...dan kan m'n vriendin nog ff een beetje in bed wakker worden..
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zekers...![]()
![]()
Maar ik ga nog een peukie doen buiten en dan moet ik gaan..![]()
Tot laterz !!!![]()
![]()
Als hij goed is en langer meegaat mag hij best duurder zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:28 schreef BeeDee het volgende:
Er zijn tegenwoordig meerdere merken die die apparaten maken, mooiere en tevens duurdere dus..![]()
Maar geloof dat inventum wel een mooie heeft. Maarja mag wel duurder wezen, maar dan mag ie ook wel navenant langer meegaan ook !![]()
Had ik gezegd dat ik in bad ging dan??quote:
welk spelletje?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:35 schreef oranjekoek het volgende:
allemachtig, echt traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag ik ga maar even een spelletje doen
Werk ze!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:43 schreef BeeDee het volgende:
Zo...peuk weer op ! En Tezz nog heeel even gezien...![]()
![]()
Groeten allemaal !![]()
* BeeDee nu echt weg is...
ja dat kan ik ook!! Vooral als mijn moeder belt...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ludo zit aan de telefoon en ondertussen te Fokken, niet bijster interessant gesprek dus. Hoofdletters gaat alleen iets minder.
en dan bedoel je dat jij dat als man moet antwoorden of dat wij dat altijd zeggen???quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
Bij vrouwen is het gewoon. "ja.. ja.. nee.... klopt.. ja kut ja".
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:43 schreef Tezz het volgende:
Ludo mijn man kijkt een film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |