truste he!quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:32 schreef oranjekoek het volgende:
goed nu ga ik echt! doegiee
whehe, Pezu red de dag nachtquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:34 schreef PeZu het volgende:
en centraal
quote:
remlof heeft daar helemaal niet mee van doenquote:
zonder jou zou het rokershoekje een stuk minder gezellig zijn Pezu!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
remlof heeft daar helemaal niet mee van doen
ik zet de hoeksjes centraal
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:18 schreef Djarum het volgende:
[..]
zonder jou zou het rokershoekje een stuk minder gezellig zijn Pezu!!![]()
BROOOEEEEEKKKIIIIEEEEE!!!!quote:
Bleeeeh.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:15 schreef Djarum het volgende:
[..]
BROOOEEEEEKKKIIIIEEEEE!!!!
WAKKER WORDEN!!!!
[afbeelding]
![]()
tsja, ik ben denk ik een van de weinigen die er tegenwoordig geen last van heeft..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bleeeeh.![]()
Nog hooikoorts ook, loopt zometeen iedereen zich te ergeren aan dat gesnotter van mij.![]()
ja, over een 40 minuten ga ik naar NatuurScheikunde.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef Djarum het volgende:
Heb je trouwens nog een examen vandaag Broek?
duusss.. je bent waarschijnlijk nu bezig met dat examen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ja, over een 40 minuten ga ik naar NatuurScheikunde.
Hey wat is hier aan de hand? Het hoort hier blauw te staan, zelfs de asbakken zijn geleegd! Zit iedereen in de kroeg? Mag je daar nog roken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:35 schreef Tezz het volgende:
terugvindpost
Heeey wat leuk! Een nieuw gezicht! Ga zitten!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:56 schreef Stephanie09 het volgende:
Goedenavond, hier meld zich een roker![]()
Ik heb er een paar gezien, maar vind 't maar dubieus eik..quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:54 schreef oranjekoek het volgende:
ah daar zitten jullie! ik zit nu weer derren brown filmpjes te kijken
I stick to my MILF'squote:Op donderdag 24 mei 2007 22:58 schreef oranjekoek het volgende:
Ook nog een mooi gezicht, de mannetjes kunnen weer los hier! (of vast?)![]()
wat is er meequote:
Waarom?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb er een paar gezien, maar vind 't maar dubieus eik..![]()
Nee, los vind ik ze ook leukerquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:00 schreef Stephanie09 het volgende:
Thanks!!
Maar ik blijf liever staan..![]()
niet vast btw
NU meteen? Ik heb er net een gehadquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
Nu sigaret!
Nee....jij eerstquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef Stephanie09 het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
Iemand nog wat leuks te vertellen??
nee helpquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef Stephanie09 het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
Iemand nog wat leuks te vertellen??
Hoi SOL! Dank u!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Jullie gaan snel![]()
en een sigaretje voor iedereen
![]()
Het begint net pas...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Jullie gaan snel![]()
en een sigaretje voor iedereen
![]()
kuch, ik denk dat die van mij al redelijk donkerbuin zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tis je gegund...dat we allemaal maar keizwarte longen mogen krijgen![]()
Goede combi ook!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
Net bij de Argentijn wezen eten, vakantie betaald aardig financiële problemen nu dus.
Wij hebben macaroni gehad en ik ben net te waterfietsen geweest!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:11 schreef Stephanie09 het volgende:
Niks boeiends te vertellen eigenlijk...
Net bij de griek gegeten, buikje nog vol...
Morgen hopen op mooi weer. Heb vrij genomen en ga genieten van het zonnetje en mijn uberlange weekend.
Als ik naar Argentinie was gegaan was dat inderdaad een goede combi geweest, maar bijna weekend en einde van de maand. Laat de stagevergoeding maar weer komenquote:
Lekkerquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
Net bij de Argentijn wezen eten, vakantie betaald aardig financiële problemen nu dus.
En je moet nog een maand voordat er weer gestort wordt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
kuch, ik denk dat die van mij al redelijk donkerbuin zijn.
Namen wil ik weten!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik ging bbq-en bij wat mede-fokkers maar heb alleen maar een paar drankjes op uiteindelijk![]()
Oja en er liep een muis over de schutting![]()
Ik heb op de fiets aan je gedacht hoor!~quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:15 schreef BeeDee het volgende:
Allemaal uit eten geweest.... en ik maar wachten en F5'en hier...![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:15 schreef PeZu het volgende:
ooh het is WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
Dat begreep ik er ook uit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:15 schreef Stephanie09 het volgende:
Bedoelde meer dat me niet zo verstandig lijkt dat als je geld op is dan nog uit eten te gaan...![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:15 schreef BeeDee het volgende:
Allemaal uit eten geweest.... en ik maar wachten en F5'en hier...![]()
Nee, het moet nog gestort worden. Morgen om 13:00 komt me stagebegeleider langs, lekker nuttig met nog 3 weken te gaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En je moet nog een maand voordat er weer gestort wordt?
Ben jij ook al zo'n keukenprinses?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga morgen voor 5 fokkers koken hier
![]()
Zozo!! En wat ga je koken?? Toch niet die muis die over de schutting liep?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
ik heb morgen de vieren van een goed afgesloten levenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:17 schreef BeeDee het volgende:
pezu
Ja, daar zit wat in. Maarja, dan de spaarrekening maar weer plunderen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:15 schreef Stephanie09 het volgende:
Bedoelde meer dat me niet zo verstandig lijkt dat als je geld op is dan nog uit eten te gaan...![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb morgen de vieren van een goed afgesloten leven
Gelukkig maar, ik was bijna een aktie gestart! Zonder uw steun kan Ludo niet op vakantie!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, het moet nog gestort worden. Morgen om 13:00 komt me stagebegeleider langs, lekker nuttig met nog 3 weken te gaan.
Oh diequote:Op donderdag 24 mei 2007 23:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bravebart, Autoreply, M-kay en McDavid![]()
Ow ow Sleeeeeeeeeeecht!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in. Maarja, dan de spaarrekening maar weer plunderen.
Dat mag alsnog gestart worden hoor, dan drink ik een biertje extra op vakantie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik was bijna een aktie gestart! Zonder uw steun kan Ludo niet op vakantie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |