Nee, los vind ik ze ook leukerquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:00 schreef Stephanie09 het volgende:
Thanks!!
Maar ik blijf liever staan..![]()
niet vast btw
NU meteen? Ik heb er net een gehadquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
Nu sigaret!
Nee....jij eerstquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef Stephanie09 het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
Iemand nog wat leuks te vertellen??
nee helpquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef Stephanie09 het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
Iemand nog wat leuks te vertellen??
Hoi SOL! Dank u!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Jullie gaan snel![]()
en een sigaretje voor iedereen
![]()
Het begint net pas...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Jullie gaan snel![]()
en een sigaretje voor iedereen
![]()
kuch, ik denk dat die van mij al redelijk donkerbuin zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tis je gegund...dat we allemaal maar keizwarte longen mogen krijgen![]()
Goede combi ook!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
Net bij de Argentijn wezen eten, vakantie betaald aardig financiële problemen nu dus.
Wij hebben macaroni gehad en ik ben net te waterfietsen geweest!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:11 schreef Stephanie09 het volgende:
Niks boeiends te vertellen eigenlijk...
Net bij de griek gegeten, buikje nog vol...
Morgen hopen op mooi weer. Heb vrij genomen en ga genieten van het zonnetje en mijn uberlange weekend.
Als ik naar Argentinie was gegaan was dat inderdaad een goede combi geweest, maar bijna weekend en einde van de maand. Laat de stagevergoeding maar weer komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |