Juist wel! Ik had iets besteld en ruim op tijd betaald. Krijg ik ineens een nieuwe rekening, inclusief aanmaningskosten! Nou heb ik opgebeld, bleek dat de bank een fout had gemaakt ofzo (kreeg de acceptgiro ook terug) en zijn de aanmaningskosten weggehaald door de lieve mevrouw aan de telefoonquote:
Nee dan is het goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Juist wel! Ik had iets besteld en ruim op tijd betaald. Krijg ik ineens een nieuwe rekening, inclusief aanmaningskosten! Nou heb ik opgebeld, bleek dat de bank een fout had gemaakt ofzo (kreeg de acceptgiro ook terug) en zijn de aanmaningskosten weggehaald door de lieve mevrouw aan de telefoon
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
Hee B.ertha hebben jullie Vergilius op het examen Latijn? Cool, daar zijn wij mee begonnen (vereenvoudigd uiteraard en later echt) Wel een leuk examenonderwerp toch?
Op t examen deden we De Bello Gallico van Caesar.... saai!
Nee de onze dan, de hele school kent haar reputatiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:39 schreef Nesle het volgende:
Ik snap niet wat er zo leuk is aan Latijn. Ik vond het echt té saai. (week gymnasium week gehad)
Maar we hebben dan ook een turbodoos als lerares.
Haha, ja Catullus is wel grappig. Het mooiste was dat onze docente er helemaal dubbel om kon liggen, en dat wij haar dan nog aan zaten te kijken: what's funny?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:39 schreef B.ertha het volgende:
We hebben ook Catullus gedaan, dat was pas makkelijk! Als we dat nou eens op het examen konden hebben... Nog leuk ook
De onze ook. Vooral die met dat ene oog, ze kwam niet meer bijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, ja Catullus is wel grappig. Het mooiste was dat onze docente er helemaal dubbel om kon liggen, en dat wij haar dan nog aan zaten te kijken: what's funny?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
TerugVindPannekoek
quote:
Martialis vond ik wel leuk en Catullus klinkt bekend, maar ik weet niet meer direct waar die nou over schreef. Als ik met Latijn en Grieks wilde stoppen moest ik naar een andere school (alleen gymnasium). Grieks laten vallen kon gelijk wel, dus daar ben ik na 2 jaar mee opgehouden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:39 schreef B.ertha het volgende:
We hebben ook Catullus gedaan, dat was pas makkelijk! Als we dat nou eens op het examen konden hebben... Nog leuk ook
Vandaag langs geweest bij de eerste kamer, daar zou ik met 3 meiden komen te wonen en ik vond het best gezellig, en volgens mij vonden ze mij ook niet heel ergquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:15 schreef Soempie het volgende:
Hoe gaath et met je kamer zoektocht?![]()
er komt bij ons een kamer vrijGroningen Leeuwarden is best te treinen
Succes, ga je de volgende keer Slowaken?quote:
Doe ik bijna altijd... is me een paar keer gebeurd, en het is niet fijn inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En daar is copy-paste voor uitgevonden, maar dat doe ik zelf ook lang niet altijd (bijna nooit eigenlijk)
Lekker blijven stinken danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:43 schreef Etcetera het volgende:
ik had ook een heel ander beeld van Nem eigenlijk
moet eigenlijk douchen, maar dan ben ik geheid de pc kwijt
Of de pc waterproof maken en met pc en al douchen!quote:
Het was dan ook niet de bedoeling dat die foto zonder vergiet op Internet zou komenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:43 schreef Etcetera het volgende:
ik had ook een heel ander beeld van Nem eigenlijk
Ah...The Straight Story?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef Soempie het volgende:
ik heb wel een toffe film gekeken..
Welke?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef Soempie het volgende:
ik heb wel een toffe film gekeken..
Als ik die heb gezien, dan ben je de eerste die het hoort.quote:
Ik vrees dat ik dan al dood benquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik die heb gezien, dan ben je de eerste die het hoort.![]()
![]()
quote:
Wellus! Je hebt hem zelfs al eens gehuurd en niet gekekenquote:
Dat laatste had ik me ook al bedacht. Té hoge verwachtingen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellus! Je hebt hem zelfs al eens gehuurd en niet gekeken
Nu kan hij eigenlijk alleen maar tegenvallen, met al die druk
Je moet hem eigenlijk kijken als je niets te doen hebt en rustig bentquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat laatste had ik me ook al bedacht. Té hoge verwachtingen..![]()
Daarom wacht ik steeds met kijken, dat die verwachtingen weer wat dalen![]()
Grapjurkquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet hem eigenlijk kijken als je niets te doen hebt en rustig bent
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Grapjurk![]()
![]()
oeh! 1 juni heb ik niks te doen!!! En dan is precies ook jouw uitzending![]()
Weekend Miljonairs hebben we het hier over? Zoja, Nem feliquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Grapjurk![]()
![]()
oeh! 1 juni heb ik niks te doen!!! En dan is precies ook jouw uitzending![]()
Nee helaas nog nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Weekend Miljonairs hebben we het hier over? Zoja, Nem feli![]()
Ja ik heb dat dus helemaal gemist he. Of misschien heb ik het gezien maar wist ik niet dat hij het wasquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:59 schreef Soempie het volgende:
We hebben het over een andere uitzending. En Jajong lag er in no time uit.
Ok, spannendquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee helaas nog niet
Ik heb er deze ronde ook nog weinig hoop op maar ze hebben nog 1,5 week om me terug te bellen. Dus wie weet.
Dit gaat over een realityprogramma dat in Canada(later ook VS e.d.) wordt uitgezonden. Ik kom in één aflevering voor. Gaat over mensen die online succes maken een een vriend van me is één van de hoofdkarakters. In deze aflevering gaan we samen naar Amsterdam en Parijs.
Heeft 'ie uberhaupt wel wat gewonnen dan?quote:
Volgens mij wel. 500 euro? Yuri weet het wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft 'ie uberhaupt wel wat gewonnen dan?
Neen. Vooralsnog niet te downloaden. De videoclipjes op de site zijn ook alleen vanuit Canada te bezichtingen op dit moment vanwege het feit dat het tot het einde van het seizoen exclusief moet zijn voor Canadese TV-zendersquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok, spannendVast wel downloadbaar toch
? Hoe heet dat programma?
Jazeker. Het is een hele goeie intro. Hoogwaardige produktiequote:
Ja...RandomReaderquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:37 schreef erkel het volgende:
Zal de site ff sjekken.
Laatste zat er ook een andere fokker op de stoel bij Robert, maar die ging ook maar met 500 naar huis. Is natuurlijk geen goede reclame voor Fok!![]()
Zou je dat nou wel doen?quote:
* twijfeltquote:
Ja iddquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja...RandomReader
1 miljoen aan m'n neus voorbij!
Sorry, maar dat was ook een aardappel ook hoor
Nou, dat denk ik ook wel. Het is wel stoer lullen van je luie bank.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja iddGing al bijna in de fout bij de vraag voor 50 euro ongeveer, geloof ik. Maar ik zou ook liters zweet produceren waarschijnlijk als ik daar op die stoel zat
![]()
Paar minuutjes fiesten en lekker in je eigen bed of op de bank crashen. Ik zou een paar minuten fietsenquote:
Ja ik moest even m'n tas pakken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Paar minuutjes fiesten en lekker in je eigen bed of op de bank crashen. Ik zou een paar minuten fietsen
Nou moet je natuurlijk wel leren die niet te vergetenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja ik moest even m'n tas pakken.
* Soemp heeft een handtas gekocht![]()
![]()
en er kan me een berg troep in!![]()
je kunt er moeilijk omheen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou moet je natuurlijk wel leren die niet te vergeten![]()
quote:
Gaat wel lukken met die koffiequote:Op woensdag 23 mei 2007 02:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Right, ik ga naar bed. Trusten voor de mensen die nog wakker zijn en veel plezier met de koffie voor de ochtendploeg!
Das balenquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
k** ben vrij vandaag... en nu al wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Etcetera op 23-05-2007 11:40:25 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:55 schreef Etcetera het volgende:Het is ook altijd wat hè, met die projecten van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Vet! wanneer komt dat precies?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee helaas nog niet
Ik heb er deze ronde ook nog weinig hoop op maar ze hebben nog 1,5 week om me terug te bellen. Dus wie weet.
Dit gaat over een realityprogramma dat in Canada(later ook VS e.d.) wordt uitgezonden. Ik kom in één aflevering voor. Gaat over mensen die online succes maken een een vriend van me is één van de hoofdkarakters. In deze aflevering gaan we samen naar Amsterdam en Parijs.
Zo'n megading waar je krom van groeit?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja ik moest even m'n tas pakken.
* Soemp heeft een handtas gekocht![]()
![]()
en er kan me een berg troep in!![]()
Ik ook en toen kon ik nog niet eens engelsquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tijden gedacht dat dat merk Spirit heette. Ik was dus beter in Engels dan in het begrijpen van logo's
1 Juni dusquote:
Ik ben niet de enige, yeahquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:34 schreef B.ertha het volgende:
Ik ook en toen kon ik nog niet eens engels
Hoezo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij wel. 500 euro? Yuri weet het wel.![]()
Dat snapte ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1 Juni dus
Maar dat is in Canada. Ik denk dat het sowieso niet aan Nederland wordt verkocht. Seizoen 1 was hier ook niet te zien.
Wie is Jajong dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoezo?
Hij had wel 500 euro.
Ik zag hem eerst tijdens het voorbij zappen maar wist niet dat dat jajong was toen zei stanley dat het jajong was en toen zapte ik weer terug en zag nog net dat ie 500 euro kreeg.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zo lang bestaat FOK toch nog niet
Jajong is een van de ouwe garde die je hier nooit meer zietquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Des te meer reden om het uit te leggen
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jajong is een van de ouwe garde die je hier nooit meer ziet
in dat geval ben ik nog echt een newbiequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Aha
Zo lang kan ie er dan niet geweest zijn, draaide na 3 maanden mee in de AKQ en na 2 in de SC
Hoe lang draai je mee dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in dat geval ben ik nog echt een newbie
AKQ vanaf deel 258quote:
Ik loop te liegenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
AKQ vanaf deel 52
Slowchat vanaf 12
en op fok sinds april '05
Soemp!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:12 schreef Soempie het volgende:
jeee
En sommige mensen zijn best gemeen.![]()
Mij een beetje een te snel muziekje geven als 'uitdaging'![]()
hmm
Oke, ik houd er nu over op.![]()
Had er maar eentje besteld. Wist al wel zo goed als zeker dat ik 'm niet zou krijgen maar nu iig een cadeaubon van ¤10,- gekregenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:47 schreef Etcetera het volgende:
7.1 MP Canon camera voor 28 euro bij bol.com!
ik zit echt te twijfelen of ik ook 1 ga bestellen, maar de kans 99% dat ik dat ding terug moet sturen
quote:
eensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dikke pannekoeken zijn viesDunne Crêpes daarintegen
Met citroensap klinkt best lekkerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:28 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi wat een gekke combinaties allemaal
Ik doe ook wel eens poedersuiker en wat citroensap daaroverheen, of pannenkoek met chocopasta
Naar het dichtstbijzijnde weiland geweest?quote:
Je hebt wel door waar het over gaat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat snapte ikMaar downloadbaar wordt het ook niet? ben altijd wel geïnteresseerd om 'bekenden' op tv te zien
Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat het in het echt net zo'n irritant ventje is als hier op Fok!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jajong is een van de ouwe garde die je hier nooit meer ziet
Blijkbaar niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:21 schreef Supersheep het volgende:
Je hebt wel door waar het over gaat?
[..]
Het wordt niet downloadbaar vanuit Nederland nog maar ik neem zelf de aflevering op en ga die dus wel rippen. Dan is het wel downloadbaar te makenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat snapte ikMaar downloadbaar wordt het ook niet? ben altijd wel geïnteresseerd om 'bekenden' op tv te zien
Heb jij het wel helemaal gezien dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:21 schreef Supersheep het volgende:
Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat het in het echt net zo'n irritant ventje is als hier op Fok!![]()
Nee, heb die hele uitzending niet gezienquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hen jij het wel helemaal gezien dan?
Ben benieuwd welke vraag hij fout hadquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, heb die hele uitzending niet gezien
Ik dus ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke vraag hij fout had
1 miljoen aan m'n neus voorbij!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke vraag hij fout had
Volgens mij is Lingo het hoogste dat ik aankanquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
2voor12 lijkt me ook wel wat maar ik weet te weinig van kunst, klassieke literatuur en klassieke muziek
Dat is waarquote:
Of That's the Question. Is nog aardig geld mee te verdienen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Volgens mij is Lingo het hoogste dat ik aankan
Alleen ben je dan de hele tijd bij Bert van Leeuwen in de buurtquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of That's the Question. Is nog aardig geld mee te verdienen hoor
sinds wanneer post jij onder Sheeps account Jayhawkquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, maar zonder Google. Dan kan ik het niet hoor![]()
![]()
Dat is inderdaad een heel groot minpunt aan het programma jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Alleen ben je dan de hele tijd bij Bert van Leeuwen in de buurt![]()
ja maar... .that's the questionquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:59 schreef Etcetera het volgende:
that's the question
kom je voor de 2de keer terug, omdat je de finale hebt gewonnen, verlies je wel, ben je het gewonnen geld kwijt
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sinds wanneer post jij onder Sheeps account Jayhawk![]()
![]()
Heb trouwens wel echt respect voor sommige deelnemers van Per Seconde Wijzer. Als je het daar vier uitzendingen volhoudt ben je écht goed.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel groot minpunt aan het programma ja
Ik vond Lucky Letters altijd wel leukquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoop niet dat je daar serieus aan mee zou willen doen....
dat is net zoiets als boggle of lingo
heette dat niet andersquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ja had ook nog een programma met Cas Kas van Iersel..ben het even kwijt. Maar dat was ook altijd leuk
-edit Denktank!
Dat was het dus
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:08 schreef Etcetera het volgende:
ja, klopt dat de quizzer voor z'n megatv stond en de goede antwoorden moest gevenVisgozer
Nee, het is Denktankquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heette dat niet andersof ik heb wat anders in m'n hoofd dat kan ook
ah okquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het is Denktank
Heb het even opgezocht op IMDB
Dat was trouwens ook het geval voor Prijzenslag met Hans Kazanquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb trouwens wel echt respect voor sommige deelnemers van Per Seconde Wijzer. Als je het daar vier uitzendingen volhoudt ben je écht goed.![]()
Die studio is een vaste hangplaats voor studentenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
Lucky Letters en Boggle vond ik altijd erg leuk.
That's the question vind ik een iets hogere standaard hebben dan Lingo. Dat komt hoofdzakelijk omdat er geen publiek bijzit die als een stel bosmongolen gaat zitten joelen.
Ik heb altijd last van plaatsvervangende schaamte als ze gaan zingenquote:Per Seconde Wijzer spelers zijn stoer
Met het mes op tafel ga ik me misschien ook wel eens voor opgeven.
Dat was inderdaad erg leukquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ja had ook nog een programma met Cas Kas van Iersel..ben het even kwijt. Maar dat was ook altijd leuk
-edit Denktank!
Dat was het dus
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:12 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb altijd last van plaatsvervangende schaamte als ze gaan zingen![]()
[..]
Heeft best een tijdje geduurd hoor dacht ikquote:Dat was inderdaad erg leukNooit echt begrepen waarom het vrij snel op is gehouden.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:45 schreef macondo het volgende:
Per seconde wijzer... ik doe daar vanaf de bank altijd goed mee maar af en toe ga ik zwaar nat. Dat zou mij in de echte uitzending ook zeker gebeuren. "U ziet hier 9 korstmossen, ik laat u de foto's zien.. "
quote:Hoi trouwens
Je weet wat je in dit digitale tijdperk moet doen he? Je cameratelefoon erbij pakken en zo onduidelijk mogelijk het geheel filmen en op internet zettenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:18 schreef Nesle het volgende:
Ik fiets terug vanaf school langs het water, ligt daar in de bosjes een stelletje flink te vozen zeg
En gewoon doorgaan als er zo'n 10 man langs fietst.
De rest welquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:35 schreef Nesle het volgende:
dat gebruik ik overigens niet hoor dat alligator
![]()
ik zeg wel is heel overdreven see ya lataaah jaquote:
nou ik had dus nog niet door dat ik het naar de verkeerde persoon had gestuurd en dus de volgende les Nederlands zei ze dat dus even tegen mijquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:43 schreef Nesle het volgende:
nou ik had dus nog niet door dat ik het naar de verkeerde persoon had gestuurd en dus de volgende les Nederlands zei ze dat dus even tegen mij. Ik wist even niet wat ik moest zeggen maar ze gaf me een klopje op mijn schouder, iets in de trant van: "het geeft niet kind, we maken allemaal wel is een rare periode mee".
![]()
![]()
Er stond ook wel erg veel tekst bij het plaatje jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:26 schreef Etcetera het volgende:
ahik kijk niet naar prijzen van aanbiedingen die me niet interesseren
ik zag alleen die tartaar dingen
Het zat dus in de planning dat je er een vetvlek in kreeg?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:30 schreef Nesle het volgende:
oh oh oh, ik heb net een enorme vetvlek in mijn tofste shirtje gepland
hopen dat mijn snelle redding met warm water en zeep heeft gered
Oh Noesquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:30 schreef Nesle het volgende:
oh oh oh, ik heb net een enorme vetvlek in mijn tofste shirtje gepland
hopen dat mijn snelle redding met warm water en zeep heeft gered
vooroma.nlquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:35 schreef Etcetera het volgende:
Nesle, snel: http://www.vooroma.nl/vlekkengids/vetvlekken.htm
Wat u extra kunt doen is de vlek nat maken en indeppen met huishoudzeep (zeep van Dove werkt erg goed) of een fijnwasmiddelen vóór u de stof wast volgens de wasvoorschriften.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:35 schreef Etcetera het volgende:
Nesle, snel: http://www.vooroma.nl/vlekkengids/vetvlekken.htm
oh noesquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Oh Noes
Snel pak de fanish oxi action![]()
heb egwa maar gegoogled hoorquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Oh Noes
Snel pak de fanish oxi action![]()
Maar Latijn daarentegenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:22 schreef Nesle het volgende:
ja zou ik ook doen het is hier echt teeeeeeringsaai
Bij onze huisje in de Wieden was er alweer eentje neergestort in het riet. Moesten we ze redden met onze bootquote:
Hoeveel doden?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Bij onze huisje in de Wieden was er alweer eentje neergestort in het riet. Moesten we ze redden met onze boot
Ja.. Lang geleden hè.quote:
En, ga je slagen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:46 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja.. Lang geleden hè.![]()
Zit nu midden in mijn examentijd. Echt gezellig![]()
Wat verwacht je van mij?quote:
Gaat vast lukkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:00 schreef geenaam het volgende:
[..]
Wat verwacht je van mij?![]()
Maar ik weet het niet. Ik sta er goed voor qua cijfers alleen die examens zijn soms best lastig. Had ik eigenlijk niet verwacht op de Havo. Ach, ik hoor het wel op 14 juni..![]()
Ach, en anders is er altijd nog werk bij de plantsoenendienst.quote:
Lekker schoffelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:08 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach, en anders is er altijd nog werk bij de plantsoenendienst.
Of ik word schapenhoeder. Waarschuw je familie maar vast..quote:
Je bent inderdaad een tijdje weg geweestquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:46 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja.. Lang geleden hè.![]()
Zit nu midden in mijn examentijd. Echt gezellig![]()
Heb je me gemist dan? Ik ben ontroerd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een tijdje weg geweest![]()
Het was bijna ondragelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef geenaam het volgende:
[..]
Heb je me gemist dan? Ik ben ontroerd.
M'n vader was voor gister uitgenodigd voor een ballonvaart, mazzelpikquote:
Mij ook, lijkt me zo coolquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
M'n vader was voor gister uitgenodigd voor een ballonvaart, mazzelpiklijkt me ook nog wel eens tof om te doen
ze zagen aan de ene kant het ijsselmeer, aan de andere kant de noordzee, en dan een heel herkenbaar stukje landschap onder je voeten met dat prachtige weerquote:
Die bijten wel van zich afquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:27 schreef geenaam het volgende:
[..]
Of ik word schapenhoeder. Waarschuw je familie maar vast..![]()
Vetquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ze zagen aan de ene kant het ijsselmeer, aan de andere kant de noordzee, en dan een heel herkenbaar stukje landschap onder je voeten met dat prachtige weer![]()
You don't know what you've got till it's gonequote:
Ja, ik ben ook wel een beetje bang voor jouw familie. Nadat ze allemaal last hadden van blauwtong hebben gehad zijn ze nooit meer helemaal normaal geworden.quote:
Hij staat hier klaar om te downloaden, binnenkort maar eens doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gadver, blij dat ik die film nooit gezien heb. Trailers waren meer dan genoeg
En ik blij voor jouquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan ben ik weer blij dat jij er bent![]()
![]()
ja mijn vader denkt er nog over na maar mijn moeder vindt het niet geslaagd, ik als 16 jarige bij een paar mensen die ik ken van internet.quote:
Ik ben ook 17. En ik bescherm je welquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja mijn vader denkt er nog over na maar mijn moeder vindt het niet geslaagd, ik als 16 jarige bij een paar mensen die ik ken van internet.
"je weet wat er tegenwoordig allemaal kan gebeuren he via internet"![]()
hehequote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
heheik laat mijn moeder jou nog opbellen hoor
Mijn god, als het mijn laatste hoop is doe ik hetquote:
Als het werkt, dan doenwe datquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:09 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mijn god, als het mijn laatste hoop is doe ik het![]()
![]()
Soempie, neleos en nembrionic zijn geen foute mensen hoor maar ik kan natuurlijk niet voor de rest sprekenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja mijn vader denkt er nog over na maar mijn moeder vindt het niet geslaagd, ik als 16 jarige bij een paar mensen die ik ken van internet.
"je weet wat er tegenwoordig allemaal kan gebeuren he via internet"![]()
Die zou je laatst al posten eigenlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Sorry, maar ik kan het niet laten, dit schoot me van het weekend ineens te binnen, staat al een tijd op mn pc
Bertha
![]()
Toen was ik nog niet hersteld van het weekend, en kon ik niet meer rechtop blijven zittenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die zou je laatst al posten eigenlijk
Ff downloaden
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet hersteld van het weekend, en kon ik niet meer rechtop blijven zitten![]()
misschien moet je moeder dit maar even lezen of moeten we allemaal een foto+cv op sturenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:13 schreef Nesle het volgende:
over 5 posts heb ik ook 4000 posts
maar ik ga nu eerst douchen.
en @ yuri, ik weet het maar probeer mijn moeder maar is te overtuigen.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:13 schreef Nesle het volgende:
over 5 posts heb ik ook 4000 posts
maar ik ga nu eerst douchen.
en @ yuri, ik weet het maar probeer mijn moeder maar is te overtuigen.
Met geboortecertificaat en kopie van ID, in duplo, getekendquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien moet je moeder dir maar even lezen of moten we allemaal ene foto+cv op sturen![]()
ok, ik zing het ook niet zelf gelukkig, die gasten hebben trouwens allemaal van dit soort hoogdravende teksten, maar op festivalletjes en zo is het echt supertofquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
grappig liedje, maar waarom sorry? Ben heus niet persoonlijk beledigd
Welterustenquote:
Zal best, met wat bier achter de kiezenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ok, ik zing het ook niet zelf gelukkig, die gasten hebben trouwens allemaal van dit soort hoogdravende teksten, maar op festivalletjes en zo is het echt supertof
Nou nou nou.. Een beetje gevaarlijk zijn ze toch wel hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Soempie, neleos en nembrionic zijn geen foute mensen hoor maar ik kan natuurlijk niet voor de rest spreken![]()
Nou soempie met haar actiesquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:28 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nou nou nou.. Een beetje gevaarlijk zijn ze toch wel hoor.
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:37 schreef geenaam het volgende:
Het is in Enschede toch? Die meeting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |