Opgeven en geluk hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:40 schreef Repeat het volgende:
hoe kom je daar uberhaupt binnen dan, jong vuilak?
Als ik wat win zal ik je 10 euro sturenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:40 schreef MadisonAve het volgende:
ok, je bent er dus op ingesteld dat je niets gaat winnen. mocht het toch zo zijn kan je het naar me doorsturen, daar doe ik niet moeilijk over, alles om mijn medemens te helpen
hebjijeenantwoord?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:51 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
je bent gewoon een beetje dom
Maar als je doorgaat he, ga je dan ook heel nerveus lachen om de grapjes van robert?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:55 schreef RandomReader het volgende:
[..]
hebjijeenantwoord?
Ik hoop gewoon dat de vliegensvlugge vraag supermakkelijk is.
Vorige x bij mij: Zet de volgende filosofen op volgorde van leeftijd en begin bij de jongste.
Show na mij: (ik in het publiek): Zet de volgende veelvoorkomende advertentie termen in de juiste volgorde: A) Goed B) Zo C) Nieuw D) Als
Voelde ik me ff gefuckt
Mhaha! wat denk die Robert dat ie leuk is!quote:Op donderdag 26 april 2007 00:16 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Maar als je doorgaat he, ga je dan ook heel nerveus lachen om de grapjes van robert?
Leuker dan jou in ieder geval.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:23 schreef Vranc het volgende:
[..]
Mhaha! wat denk die Robert dat ie leuk is!![]()
inderdaad, jij weet allesquote:Op donderdag 26 april 2007 01:32 schreef Hijacking het volgende:
tot de 32000 kom ik meestal ook wel maarja ik ben slecht in de showbizz/sport vragen dat breekt me altijd op
quote:Op donderdag 26 april 2007 01:46 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
inderdaad, jij weet alles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |