ja maar... .that's the questionquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:59 schreef Etcetera het volgende:
that's the question
kom je voor de 2de keer terug, omdat je de finale hebt gewonnen, verlies je wel, ben je het gewonnen geld kwijt
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sinds wanneer post jij onder Sheeps account Jayhawk![]()
![]()
Heb trouwens wel echt respect voor sommige deelnemers van Per Seconde Wijzer. Als je het daar vier uitzendingen volhoudt ben je écht goed.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel groot minpunt aan het programma ja
Ik vond Lucky Letters altijd wel leukquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoop niet dat je daar serieus aan mee zou willen doen....
dat is net zoiets als boggle of lingo
heette dat niet andersquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ja had ook nog een programma met Cas Kas van Iersel..ben het even kwijt. Maar dat was ook altijd leuk
-edit Denktank!
Dat was het dus
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:08 schreef Etcetera het volgende:
ja, klopt dat de quizzer voor z'n megatv stond en de goede antwoorden moest gevenVisgozer
Nee, het is Denktankquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heette dat niet andersof ik heb wat anders in m'n hoofd dat kan ook
ah okquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het is Denktank
Heb het even opgezocht op IMDB
Dat was trouwens ook het geval voor Prijzenslag met Hans Kazanquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb trouwens wel echt respect voor sommige deelnemers van Per Seconde Wijzer. Als je het daar vier uitzendingen volhoudt ben je écht goed.![]()
Die studio is een vaste hangplaats voor studentenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
Lucky Letters en Boggle vond ik altijd erg leuk.
That's the question vind ik een iets hogere standaard hebben dan Lingo. Dat komt hoofdzakelijk omdat er geen publiek bijzit die als een stel bosmongolen gaat zitten joelen.
Ik heb altijd last van plaatsvervangende schaamte als ze gaan zingenquote:Per Seconde Wijzer spelers zijn stoer
Met het mes op tafel ga ik me misschien ook wel eens voor opgeven.
Dat was inderdaad erg leukquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ja had ook nog een programma met Cas Kas van Iersel..ben het even kwijt. Maar dat was ook altijd leuk
-edit Denktank!
Dat was het dus
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:12 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb altijd last van plaatsvervangende schaamte als ze gaan zingen![]()
[..]
Heeft best een tijdje geduurd hoor dacht ikquote:Dat was inderdaad erg leukNooit echt begrepen waarom het vrij snel op is gehouden.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:45 schreef macondo het volgende:
Per seconde wijzer... ik doe daar vanaf de bank altijd goed mee maar af en toe ga ik zwaar nat. Dat zou mij in de echte uitzending ook zeker gebeuren. "U ziet hier 9 korstmossen, ik laat u de foto's zien.. "
quote:Hoi trouwens
Je weet wat je in dit digitale tijdperk moet doen he? Je cameratelefoon erbij pakken en zo onduidelijk mogelijk het geheel filmen en op internet zettenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:18 schreef Nesle het volgende:
Ik fiets terug vanaf school langs het water, ligt daar in de bosjes een stelletje flink te vozen zeg
En gewoon doorgaan als er zo'n 10 man langs fietst.
De rest welquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:35 schreef Nesle het volgende:
dat gebruik ik overigens niet hoor dat alligator
![]()
ik zeg wel is heel overdreven see ya lataaah jaquote:
nou ik had dus nog niet door dat ik het naar de verkeerde persoon had gestuurd en dus de volgende les Nederlands zei ze dat dus even tegen mijquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:43 schreef Nesle het volgende:
nou ik had dus nog niet door dat ik het naar de verkeerde persoon had gestuurd en dus de volgende les Nederlands zei ze dat dus even tegen mij. Ik wist even niet wat ik moest zeggen maar ze gaf me een klopje op mijn schouder, iets in de trant van: "het geeft niet kind, we maken allemaal wel is een rare periode mee".
![]()
![]()
Er stond ook wel erg veel tekst bij het plaatje jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:26 schreef Etcetera het volgende:
ahik kijk niet naar prijzen van aanbiedingen die me niet interesseren
ik zag alleen die tartaar dingen
Het zat dus in de planning dat je er een vetvlek in kreeg?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:30 schreef Nesle het volgende:
oh oh oh, ik heb net een enorme vetvlek in mijn tofste shirtje gepland
hopen dat mijn snelle redding met warm water en zeep heeft gered
Oh Noesquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:30 schreef Nesle het volgende:
oh oh oh, ik heb net een enorme vetvlek in mijn tofste shirtje gepland
hopen dat mijn snelle redding met warm water en zeep heeft gered
vooroma.nlquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:35 schreef Etcetera het volgende:
Nesle, snel: http://www.vooroma.nl/vlekkengids/vetvlekken.htm
Wat u extra kunt doen is de vlek nat maken en indeppen met huishoudzeep (zeep van Dove werkt erg goed) of een fijnwasmiddelen vóór u de stof wast volgens de wasvoorschriften.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:35 schreef Etcetera het volgende:
Nesle, snel: http://www.vooroma.nl/vlekkengids/vetvlekken.htm
oh noesquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Oh Noes
Snel pak de fanish oxi action![]()
heb egwa maar gegoogled hoorquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Oh Noes
Snel pak de fanish oxi action![]()
| Forum Opties | |
|---|---|