Nou moet je natuurlijk wel leren die niet te vergetenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja ik moest even m'n tas pakken.
* Soemp heeft een handtas gekocht![]()
![]()
en er kan me een berg troep in!![]()
je kunt er moeilijk omheen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou moet je natuurlijk wel leren die niet te vergeten![]()
quote:
Gaat wel lukken met die koffiequote:Op woensdag 23 mei 2007 02:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Right, ik ga naar bed. Trusten voor de mensen die nog wakker zijn en veel plezier met de koffie voor de ochtendploeg!
Das balenquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
k** ben vrij vandaag... en nu al wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Etcetera op 23-05-2007 11:40:25 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:55 schreef Etcetera het volgende:Het is ook altijd wat hč, met die projecten van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Vet! wanneer komt dat precies?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee helaas nog niet
Ik heb er deze ronde ook nog weinig hoop op maar ze hebben nog 1,5 week om me terug te bellen. Dus wie weet.
Dit gaat over een realityprogramma dat in Canada(later ook VS e.d.) wordt uitgezonden. Ik kom in één aflevering voor. Gaat over mensen die online succes maken een een vriend van me is één van de hoofdkarakters. In deze aflevering gaan we samen naar Amsterdam en Parijs.
Zo'n megading waar je krom van groeit?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja ik moest even m'n tas pakken.
* Soemp heeft een handtas gekocht![]()
![]()
en er kan me een berg troep in!![]()
Ik ook en toen kon ik nog niet eens engelsquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tijden gedacht dat dat merk Spirit heette. Ik was dus beter in Engels dan in het begrijpen van logo's
1 Juni dusquote:
Ik ben niet de enige, yeahquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:34 schreef B.ertha het volgende:
Ik ook en toen kon ik nog niet eens engels
Hoezo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij wel. 500 euro? Yuri weet het wel.![]()
Dat snapte ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1 Juni dus
Maar dat is in Canada. Ik denk dat het sowieso niet aan Nederland wordt verkocht. Seizoen 1 was hier ook niet te zien.
Wie is Jajong dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoezo?
Hij had wel 500 euro.
Ik zag hem eerst tijdens het voorbij zappen maar wist niet dat dat jajong was toen zei stanley dat het jajong was en toen zapte ik weer terug en zag nog net dat ie 500 euro kreeg.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zo lang bestaat FOK toch nog niet
Jajong is een van de ouwe garde die je hier nooit meer zietquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Des te meer reden om het uit te leggen
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jajong is een van de ouwe garde die je hier nooit meer ziet
in dat geval ben ik nog echt een newbiequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Aha
Zo lang kan ie er dan niet geweest zijn, draaide na 3 maanden mee in de AKQ en na 2 in de SC
Hoe lang draai je mee dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in dat geval ben ik nog echt een newbie
AKQ vanaf deel 258quote:
Ik loop te liegenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
AKQ vanaf deel 52
Slowchat vanaf 12
en op fok sinds april '05
Soemp!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:12 schreef Soempie het volgende:
jeee
En sommige mensen zijn best gemeen.![]()
Mij een beetje een te snel muziekje geven als 'uitdaging'![]()
hmm
Oke, ik houd er nu over op.![]()
Had er maar eentje besteld. Wist al wel zo goed als zeker dat ik 'm niet zou krijgen maar nu iig een cadeaubon van ¤10,- gekregenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:47 schreef Etcetera het volgende:
7.1 MP Canon camera voor 28 euro bij bol.com!
ik zit echt te twijfelen of ik ook 1 ga bestellen, maar de kans 99% dat ik dat ding terug moet sturen
quote:
eensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dikke pannekoeken zijn viesDunne Crźpes daarintegen
Met citroensap klinkt best lekkerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:28 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi wat een gekke combinaties allemaal
Ik doe ook wel eens poedersuiker en wat citroensap daaroverheen, of pannenkoek met chocopasta
Naar het dichtstbijzijnde weiland geweest?quote:
Je hebt wel door waar het over gaat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat snapte ikMaar downloadbaar wordt het ook niet? ben altijd wel geļnteresseerd om 'bekenden' op tv te zien
Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat het in het echt net zo'n irritant ventje is als hier op Fok!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jajong is een van de ouwe garde die je hier nooit meer ziet
Blijkbaar niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:21 schreef Supersheep het volgende:
Je hebt wel door waar het over gaat?
[..]
Het wordt niet downloadbaar vanuit Nederland nog maar ik neem zelf de aflevering op en ga die dus wel rippen. Dan is het wel downloadbaar te makenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat snapte ikMaar downloadbaar wordt het ook niet? ben altijd wel geļnteresseerd om 'bekenden' op tv te zien
Heb jij het wel helemaal gezien dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:21 schreef Supersheep het volgende:
Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat het in het echt net zo'n irritant ventje is als hier op Fok!![]()
Nee, heb die hele uitzending niet gezienquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hen jij het wel helemaal gezien dan?
Ben benieuwd welke vraag hij fout hadquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, heb die hele uitzending niet gezien
Ik dus ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke vraag hij fout had
1 miljoen aan m'n neus voorbij!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke vraag hij fout had
Volgens mij is Lingo het hoogste dat ik aankanquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
2voor12 lijkt me ook wel wat maar ik weet te weinig van kunst, klassieke literatuur en klassieke muziek
Dat is waarquote:
Of That's the Question. Is nog aardig geld mee te verdienen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Volgens mij is Lingo het hoogste dat ik aankan
Alleen ben je dan de hele tijd bij Bert van Leeuwen in de buurtquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of That's the Question. Is nog aardig geld mee te verdienen hoor
sinds wanneer post jij onder Sheeps account Jayhawkquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, maar zonder Google. Dan kan ik het niet hoor![]()
![]()
Dat is inderdaad een heel groot minpunt aan het programma jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Alleen ben je dan de hele tijd bij Bert van Leeuwen in de buurt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |