Dat laatste had ik me ook al bedacht. Té hoge verwachtingen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellus! Je hebt hem zelfs al eens gehuurd en niet gekeken
Nu kan hij eigenlijk alleen maar tegenvallen, met al die druk
Je moet hem eigenlijk kijken als je niets te doen hebt en rustig bentquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat laatste had ik me ook al bedacht. Té hoge verwachtingen..![]()
Daarom wacht ik steeds met kijken, dat die verwachtingen weer wat dalen![]()
Grapjurkquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet hem eigenlijk kijken als je niets te doen hebt en rustig bent
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Grapjurk![]()
![]()
oeh! 1 juni heb ik niks te doen!!! En dan is precies ook jouw uitzending![]()
Weekend Miljonairs hebben we het hier over? Zoja, Nem feliquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Grapjurk![]()
![]()
oeh! 1 juni heb ik niks te doen!!! En dan is precies ook jouw uitzending![]()
Nee helaas nog nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Weekend Miljonairs hebben we het hier over? Zoja, Nem feli![]()
Ja ik heb dat dus helemaal gemist he. Of misschien heb ik het gezien maar wist ik niet dat hij het wasquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:59 schreef Soempie het volgende:
We hebben het over een andere uitzending. En Jajong lag er in no time uit.
Ok, spannendquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee helaas nog niet
Ik heb er deze ronde ook nog weinig hoop op maar ze hebben nog 1,5 week om me terug te bellen. Dus wie weet.
Dit gaat over een realityprogramma dat in Canada(later ook VS e.d.) wordt uitgezonden. Ik kom in één aflevering voor. Gaat over mensen die online succes maken een een vriend van me is één van de hoofdkarakters. In deze aflevering gaan we samen naar Amsterdam en Parijs.
Heeft 'ie uberhaupt wel wat gewonnen dan?quote:
Volgens mij wel. 500 euro? Yuri weet het wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft 'ie uberhaupt wel wat gewonnen dan?
Neen. Vooralsnog niet te downloaden. De videoclipjes op de site zijn ook alleen vanuit Canada te bezichtingen op dit moment vanwege het feit dat het tot het einde van het seizoen exclusief moet zijn voor Canadese TV-zendersquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok, spannendVast wel downloadbaar toch
? Hoe heet dat programma?
Jazeker. Het is een hele goeie intro. Hoogwaardige produktiequote:
Ja...RandomReaderquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:37 schreef erkel het volgende:
Zal de site ff sjekken.
Laatste zat er ook een andere fokker op de stoel bij Robert, maar die ging ook maar met 500 naar huis. Is natuurlijk geen goede reclame voor Fok!![]()
Zou je dat nou wel doen?quote:
* twijfeltquote:
Ja iddquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja...RandomReader
1 miljoen aan m'n neus voorbij!
Sorry, maar dat was ook een aardappel ook hoor
Nou, dat denk ik ook wel. Het is wel stoer lullen van je luie bank.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja iddGing al bijna in de fout bij de vraag voor 50 euro ongeveer, geloof ik. Maar ik zou ook liters zweet produceren waarschijnlijk als ik daar op die stoel zat
![]()
Paar minuutjes fiesten en lekker in je eigen bed of op de bank crashen. Ik zou een paar minuten fietsenquote:
Ja ik moest even m'n tas pakken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Paar minuutjes fiesten en lekker in je eigen bed of op de bank crashen. Ik zou een paar minuten fietsen
Nou moet je natuurlijk wel leren die niet te vergetenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja ik moest even m'n tas pakken.
* Soemp heeft een handtas gekocht![]()
![]()
en er kan me een berg troep in!![]()
je kunt er moeilijk omheen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou moet je natuurlijk wel leren die niet te vergeten![]()
quote:
Gaat wel lukken met die koffiequote:Op woensdag 23 mei 2007 02:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Right, ik ga naar bed. Trusten voor de mensen die nog wakker zijn en veel plezier met de koffie voor de ochtendploeg!
Das balenquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
k** ben vrij vandaag... en nu al wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |