Dat klopt hoorquote:
Dan kon jij toch juist niet? Of heb je iets verzet?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:37 schreef SaskiaR het volgende:
he, ik zie dat de meet op de 16e isdan kan ik in elk geval 's avonds wel komen.
Fijnquote:Op maandag 21 mei 2007 19:43 schreef SaskiaR het volgende:
Ik kan overdag niet, maar 's avonds wel. Dan mist ik dus niet alles
alleen die link niet, maar als iemand anders dat even in de wiki aanpast is ie de volgende keer tenminste goed.quote:
Ik zou wel willen, maar fok nietquote:Op maandag 21 mei 2007 19:46 schreef Yurithemaster het volgende:
Sas kan je dit even in d eop zetten
Meet info update
Na veel schuiven, wrikken en wegen is er dan eindelijk een datum.
De meet vindt plaats op zaterdag 16 juni in utrecht
Tijd en te bezoeken plaatsen
Nog te bepalen
opgegeven users tot nu toe
Yurithemaster
B.ertha
Soempie
Nembrionic
Neleos?
Hawaii_Tim
SaskiaR
Majo??
Slaapplaatsen
Is nog geen zekerheid over
Vragen en/of opmerkingen
Stuur maar een pm naar Yuri (niet gewoon posten want yuri leest niet altijd terug )
Ik zou wel willen, maar mijn ouders laten me niet gaan hoor. Wat is jouw truc?quote:
Ik ben een betrouwbaar, verantwoordelijk meisje en ik vraag het gewoon nietquote:Op maandag 21 mei 2007 19:50 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar mijn ouders laten me niet gaan hoor. Wat is jouw truc?
Ooh jammer!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Soempie welen ik ben geen fan van camera's
Ik sta er altijd oncharmant op, maar wil toch foto's hebbenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Soempie welen ik ben geen fan van camera's
Is goedquote:Op maandag 21 mei 2007 19:52 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ooh jammer!
ik vertrouw op jou B! jij moet het doen! maak foto's!
Ik presteer het ook altijd om er verkeerd op te komenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik sta er altijd oncharmant op, maar wil toch foto's hebben
ja ik ook wel hehe.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Is goedMaar heb liever dat je zelf komt
3 foto's op 4 mensen. Hmm, dat zijn nu dus al 6 foto's op zo'n 7 manquote:Op maandag 21 mei 2007 19:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik presteer het ook altijd om er verkeerd op te komen![]()
en van de vorige meet zijn ook maar 3 foto's![]()
Jij kunt dat welquote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja ik ook wel hehe.
Misschien dat ik het zo kan regelen dat ik met mijn zus dan ga "winkelen". Maar ik heb vanaf 18 juni ook mijn laatste tentamenweek.
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je een topic hebt met een hele grote OP zoals deze dan pas je aan wat je wilt veranderen, kopieer je alles uit het tekstvak druk je op delete en ram je op invoeren. Nu is de OP leeg, klik je weer op wijzigen en nu plak je de aangepaste OP weer in het tekstvlak en ram je wederom op invoeren en klaar![]()
Tja ik mocht ook niet naar de meet in groningen, dus ik verwacht er niet al teveel vanquote:Op maandag 21 mei 2007 19:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij kunt dat weléén dagje niet leren, hoeveel is dat nou. En zaterdagochten kun je leren. Maar mag je echt niet, dat weet je nu al? Ook al vraag je het nog zo vaak en probeer je ze te overtuigen van je volwassenheid?
Zeg maar dat ik ook mag en dat ik toch pas 17 ben
Doe maarquote:Op maandag 21 mei 2007 19:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Tja ik mocht ook niet naar de meet in groningen, dus ik verwacht er niet al teveel van. Ik blijf dan sowieso niet slapen he. Maar ik zal een dezer dagen is voorzichtig wat omhoogbrengen
.
Dat kan niet, je moet GA kijken.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:58 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga weer socializen
Piep nog wel eens langs, de pc blijft gewoon aan. Tis toch nog niet druk
Anders komen ik en soempie je wel ophalen van het station in meppel en dan kunnen je paps en mams zien dat we geen dikke oude mannen van 50 zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 19:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Tja ik mocht ook niet naar de meet in groningen, dus ik verwacht er niet al teveel van. Ik blijf dan sowieso niet slapen he. Maar ik zal een dezer dagen is voorzichtig wat omhoogbrengen
.
ik wel, oh nee....quote:Op maandag 21 mei 2007 20:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Anders komen ik en soempie je wel ophalen van het station in meppel en dan kunnen je paps en mams zien dat we geen dikke oude mannen van 50 zijn![]()
Slim!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Anders komen ik en soempie je wel ophalen van het station in meppel en dan kunnen je paps en mams zien dat we geen dikke oude mannen van 50 zijn![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:07 schreef DiviFilius het volgende:
Mijn god. Ik ben een grote The A-team fan, dus ik zoek weleens wat op op Youtube.
Maar wat ik nou toch tegenkom...
klik
![]()
![]()
zo slecht
![]()
![]()
zo geniaal
![]()
![]()
![]()
Welke?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kwam er net trouwens achter dat ik nog een liedje over B.ertha op m'n pc heb staan![]()
Hoop dat je een kamer krijgtquote:Op maandag 21 mei 2007 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:allemaal! Ik lig nu in Leeuwarden op de bank op mijn logeeradres, en ik kan melden dat ik vandaag op een aantal kamers heb gereageerd en de eerste twee uitnodigingen zijn alweer binnen! Morgen kijken bij een huis waar ik volgens de advertentie drie vrouwelijke huisgenoten zou krijgen, ik ben benieuwd. Morgen kijken of er nog briefjes hangen met advertenties op de hogeschool zelf.
Wat een soempie aktiequote:Overigens heb ik m'n Wii meegenomen voor entertainment, maar ik ben de spelletjes vergeten
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:23 schreef iamredleader het volgende:hey Nem, net thuis? Ben ff nog aan het uitbuiken, de foto's komen morgen wel.
Truste allemaal!
Omdat ik in september weer begin met studerenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoop dat je een kamer krijgtwaarom zit je eignelijk in leeuwarden?
Vond ik ook. Ik heb dus een Wii hier maar kan er niets mee, en thuis kon ik niets bedenken wat ik vergeten wasquote:Wat een soempie aktie![]()
Nee, Wario Ware lijkt me wel lollig maar vind ik nog te duur en Mario Strikers en Super Paper Mario zijn nog niet uitquote:Op maandag 21 mei 2007 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is er niet nog een spel dat je nog heel graag wil hebben en nu dan maar kan kopen?
Dank u, morgen heb ik de eerste afspraak al staanquote:
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wacht nog steeds op iemand die zegt kijk je dat dan![]()
Waarop ik zeg nee natuurlijk niet![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:07 schreef DiviFilius het volgende:
Mijn god. Ik ben een grote The A-team fan, dus ik zoek weleens wat op op Youtube.
Maar wat ik nou toch tegenkom...
klik
![]()
![]()
zo slecht
![]()
![]()
zo geniaal
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik m'n Wii meegenomen voor entertainment, maar ik ben de spelletjes vergeten
Dan was ze het zekerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij heeft ze een roze fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
goed hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi, in spoilertags, how considerate
Maar lekker dan, zulke docenten
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja echt net 10 minuten
Ik zit ook nog vol
Neeneenee, een nagging klasgenootje kan het niet waard zijn dat je chagrijnig wordt......quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:34 schreef Etcetera het volgende:
ik sta op het punt om ontzetten chagerjinig te worden en dat komt deels door een nagging klasgenootje
donder op, laat me m'n gang gaan
probeer jij dat maar eens als je bezig met een opdracht waar je geen snars van snapt, terwijl je commentaar krijgt dat je op FOK! zit, en je te horen krijgt dat je het waarschijnlijk verkeerd aan paktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neeneenee, een nagging klasgenootje kan het niet waard zijn dat je chagrijnig wordt......
Gewoon blij blijven![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Morguh,
heren, ik heb lekker gegeten gister![]()
Hoe kun je het nou verkeerd aanpakken als je in de AKQSC zit. Way to goquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
probeer jij dat maar eens als je bezig met een opdracht waar je geen snars van snapt, terwijl je commentaar krijgt dat je op FOK! zit, en je te horen krijgt dat je het waarschijnlijk verkeerd aan pakt
maar goed... happy happy joy joy:
![]()
pffft![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij hebben we weer eens een googelaar in de AKQ zitten
Het begon al met die vier partijen van Groen Links. Wist ie in een keer alle vier de namen voluit op te lepelen, in plaats van de afkortingen waar iedereen ze onder kende.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:06 schreef Etcetera het volgende:
ja ligt dus niet aan mij he
ook met die viacom vraag van mij
hij wist het zonder hints, en het is makkelijk te vinden
ik heb ook gezocht op al-qaida en kon het meteen vinden
hij heeft behoorlijk veel punten ook
al met al een beetje te toevallig
maar toegeven doen ze het nooit
helemaal mee eens. Ik wil best geloven dat iemand veel weet, hij ging qua punten niet harder dan wij, maar het is zeer verdacht wélke vragen hij goed had.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:09 schreef SaskiaR het volgende:
Ik moet zeggen dat ik meestal geloof in het voordeel van de twijfel, maar in dit geval heb ik al weken het gevoel dat er iets mis is.
Dat zit zo'n beetje in alle deo's omdat dat het werkzame bestanddeel is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:30 schreef LadyBlack het volgende:ben ik weer
Ik krijg net een mailtje (zo'n forward dus had m bijna niet gelezen) waarin staat dat deodoranten met aluminium chlorohydraat kankerverwekkend zijnEn laat ik nou net deo hebben waar dat in zit!!!
![]()
Wie weet hier meer van?
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kwam er net trouwens achter dat ik nog een liedje over B.ertha op m'n pc heb staan![]()
Ik dacht goochelaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zag ik ook jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:09 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het begon al met die vier partijen van Groen Links. Wist ie in een keer alle vier de namen voluit op te lepelen, in plaats van de afkortingen waar iedereen ze onder kende.
Lieve schat, álles is tegenwoordig kankerverwekkend. Zolang jij het netjes binnen de perken houdt, ga je echt niet dod aan deo. Bovendien zit dat standaard in deo, volgens mijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:30 schreef LadyBlack het volgende:ben ik weer
Ik krijg net een mailtje (zo'n forward dus had m bijna niet gelezen) waarin staat dat deodoranten met aluminium chlorohydraat kankerverwekkend zijnEn laat ik nou net deo hebben waar dat in zit!!!
![]()
Wie weet hier meer van?
* Gaat al vast brandhout zoekenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die troep kreeg ik ook en boeindquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:30 schreef LadyBlack het volgende:ben ik weer
![]()
Wie weet hier meer van?
Waarschijnlijk is het alleen carcinogeen als je het opeetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, ik heb inmiddels op internet hetzelfde bericht gevonden, en ik denk eigenlijk dat het toch een domme hoax is
En inderdaad, je krijgt van wel meer dingen kanker, maar deo spuit je ook wel elke dag onder je oksels natuurlijk. Dan kan het hard gaan.
Tsja, dat is misschien waar, maar ga je het daarom niet meer gebruiken? Ik niet in ieder geval (of niet als eerste iigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Wij gebruiken toch maar een hoop troep met zn allen...... erg eigenlijk. Allemaal rare goedjes erdoor enzo, zodat het er beter uitziet of lekkerder ruikt.
Sowieso is bijna alle tandpasta, shampoo, creme en make-up op dieren getest, ook al zo achterlijk.
Niet moeilijk is fijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:56 schreef B.ertha het volgende:
Over anderhalf uur mag ik weer een leuk examen makenEngelse tekst, gelukkig niet moeilijk
Preciesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom, dat geloof je toch niet echt hè.
Als je alles teveel doet is het wel kankerverwekkend of dodelijk. Als je teveel water drinkt ga je dood, maar als je in één avond twintig kilo ontzettend gezonde groente naar binnen werkt ga je vast ook dood..
Wel goed dacht ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet moeilijk is fijnHoe ging het gisteren?
Ik koop bijna alles dierproefvrij ja, kleine moeite.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tsja, dat is misschien waar, maar ga je het daarom niet meer gebruiken? Ik niet in ieder geval (of niet als eerste iig)
Proefdiervrij bedoelde ik ook niet, ik bedoelde zonder al die kunstmatige troep. Ik moet toch echt shampoo hebben en die is nu eenmaal kunstmatigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik koop bijna alles dierproefvrij ja, kleine moeite.
Daarom jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, ja dat wordt al lastiger. Dan zou je alles van de natuurvoedingswinkel of het reformhuis moeten halen, en daar heb ik ook nooit zin in. Da's duur
Dikke pannekoeken zijn viesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:09 schreef Mikkie het volgende:
Ik had er zondag eentje met kaas en spek. Een hele dikke. Mên daarna zat ik vol zeg
Goh, die behoefte hebik ook al 2 weken. Jammer genoeg geen goed ideequote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:14 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou trouwens de hele dag gaan studeren vandaag, maar ik denk dat ik er maar een vrije dag van maak
Succes dan alvastquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:18 schreef Mikkie het volgende:
Bij mij is het ook uitstel van executie. Over een maand zit ik er hetzelfde bij als jij nu
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:20 schreef Etcetera het volgende:
pannekoekenmet spek
en poedersuiker Stroop
Yummiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:28 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi wat een gekke combinaties allemaal
Ik doe ook wel eens poedersuiker en wat citroensap daaroverheen, of pannenkoek met chocopasta
Ja klopt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:55 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij zag ik Soempie vandaag fietsen, maar ik had t niet op tijd door
Bij deze: "hoi!"
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:11 schreef LadyBlack het volgende:
Dan was ze het zekerzulke roze fietsen zie ik niet vaak
Vast lekker frisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:33 schreef Etcetera het volgende:
maar citroensapdaar heb ik dan nog nooit van gehoord
Ik ben ook zo weer weg. Weet eigenlijk niet meer wat ik nou achter internet moest.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben ook zo weer weg. Weet eigenlijk niet meer wat ik nou achter internet moest.![]()
Maar het was wel belangrijk.![]()
Nou, m'n ex zou vandaag de hele dag aan het werk zijn. Dus ik zag mooi m'n kansquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je weer internet of ben je naar de ub gerend?
quote:
Je had gewoon een "shot" nodigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben ook zo weer weg. Weet eigenlijk niet meer wat ik nou achter internet moest.![]()
quote:
Ze hebben het per ongeluk afgesloten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom had je ook alweer geen internet meer thuis?
Ohjaquote:
had ff overleg, moest achter de pc wegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je weer internet of ben je naar de ub gerend?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
5 - 10 werkdagen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja
En hoe lang duurt aansluiten ?
Ohja, PP. Is goed dit jaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
5 - 10 werkdagen..
Maargoed, vanavond, morgenavond en donderdagavond ben ik er toch niet. Vrijdag hoogstwaarschijnlijk ook weg.. en dan 3 dagen pinkpop![]()
Dus 't kan me niet echt schelen.![]()
Ik weet het alweer:quote:
ik heb er heel veel zin in. Moet alleen nog wel vanalles regelen.quote:
FOK! staat daar niet tussenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet het alweer:
-inschrijven tentamens![]()
- advertentie zetten op kamernet![]()
- mailen/ hyvesberichtjes beantwoorden![]()
- een en ander opzoeken op google![]()
Ja hoor.quote:
Dit is ook niet iets wat moetquote:
Een tent bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik heb er heel veel zin in. Moet alleen nog wel vanalles regelen.![]()
quote:
Die neemt Dex mee.quote:
22, 25, 26, 21,19quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die neemt Dex mee.Maar zonnebrand (al weet ik niet wat de voorspellingen zijn..), fototoestel, slaapzak, matje....
quote:
Nouja, valt mee. Iets van 40 mailtjes die ik ook echt nog moet beantwoorden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:07 schreef Etcetera het volgende:![]()
nog wat belangrijks?
ik had van het weekend niet gekeken, schrok al van 6 mailtjes
beter!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
22, 25, 26, 21,19
Dat is morgen t/m zo.
Denk dat het wel goed weer blijft
een hoedje, no wayquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:06 schreef Etcetera het volgende:
ik raad een hoedje/petje aan
en laarzen mss ook, maar daarvoor zou ik kijken naar de weersvoorspellingen voor je weggaat
Wat/waar/wie/hoe/waaromquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:15 schreef Soempie het volgende:
Misschien zien jullie me dit weekend wel op tv.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:16 schreef Soempie het volgende:
oh, dit is ook mooiik heb een luchtbed, maar geen pluggen om hem af te sluiten.
![]()
pinkpop lieverd, wel oplettenquote:
Blij dat ik daar nu achter kom/ dat het net tegen me gezegd wordt..echt iets voor mij geweest om daar anders pas zaterdag achter te komen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:16 schreef Soempie het volgende:
oh, dit is ook mooiik heb een luchtbed, maar geen pluggen om hem af te sluiten.
![]()
geloof me, dichttapen met ducktape werkt níetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Blij dat ik daar nu achter kom/ dat het net tegen me gezegd wordt..echt iets voor mij geweest om daar anders pas zaterdag achter te komen.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geloof me, dichttapen met ducktape werkt níet
ja ik weet hetquote:
Vind het een beetje afgezaagt worden nuquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:23 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben trouwens 24 aan 't kijken nu. Dacht dat ik nog 3 of 4 afleveringen moest tot 't eind van het seizoen, maar het blijken er 7 te zijn
Is het niet de loller1000quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:24 schreef iamredleader het volgende:stomme telefoon wil niet met de computer communiceren. Kan de plaatjes dus nog even niet uploaden. En ik ga nu naar de C1000, lollerboodschappen en hendig sjieke centjes uitgeven
hey iammaikuuuulquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:24 schreef iamredleader het volgende:stomme telefoon wil niet met de computer communiceren. Kan de plaatjes dus nog even niet uploaden. En ik ga nu naar de C1000, lollerboodschappen en hendig sjieke centjes uitgeven
wel vindingrijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja ik weet het
is een halve rol tegenaan gegaan maar we werden wakker op de grond
was op een LAN party, standaarduitrusting: Ducktapequote:
Whehehequote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hey iammaikuuuul
mijn bluetooth doet ook stom tegenwoordig
Het boeit me niet... ik vind die uitdrukkingen allemaal grappigquote:
Opbergruimte gekocht? Bedoel je kasten of dozen of zo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:27 schreef Soempie het volgende:
Oeh hee! M'n kamer is af!!!![]()
Gister echt geen ruk te doen 's middags, dus geschilderd en opbergruimte gekocht.![]()
Ja, een tafeltje: langwerpig. Daar kan dan mooi m'n scanner op en andere prut. En daaronder drie grote dozen (paars).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Opbergruimte gekocht? Bedoel je kasten of dozen of zo?
En: pics!![]()
Ik breng ze straks naar het oud papierquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:35 schreef Etcetera het volgende:
tof
ik heb ook een aantal dagboeken gehad, ritueel verbrand
nu welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:36 schreef Etcetera het volgende:
ben je dan niet bang dat anderen ze gaan lezen?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:41 schreef Etcetera het volgende:sorry
als je een vuurkorf hebt: verbranden
als je geen vuurkorf hebt: papierversnipperaar?
Dan is verbranden wel een goede optie denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
ik heb het ook voornamelijk verbrand om een hoofdstuk af te sluitenheb er geen seconde spijt van gehad
quote:
Je houdt je netjes aan de 2 liter per dag?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:09 schreef Etcetera het volgende:
ik heb al een liter water op
hoef nu ook niet meer eigenlijk
nooitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je houdt je netjes aan de 2 liter per dag?
Aldi ijstheequote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:12 schreef Etcetera het volgende:
oh wacht
op vakantie, tijdens het opbouwen vooral, gaat er met gemak 2 tot 3 liter naar binnen (alid ijsthee)
voor wanneer moet dat af?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:18 schreef Etcetera het volgende:
nog niet open?
ik moet m'n SOK/DOP nog steeds doen
zet je het wel in je agenda dát je het nog moet doen? ander krijg je weer zo'n soempieactie
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:19 schreef Soempie het volgende:
SCHIJT! ik heb 22 juni een tentamen wat ik MOET halen.
21 juni heb ik een concert in Utrecht![]()
ik kom wel gewoon hoor.quote:
perzikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Aldi ijsthee2 smaken, heerlijk en goedkoop
![]()
Ben terug van de [i]loller[/1]1000, ga nu zelf brood bakken![]()
30 mei, maar ik twijfel tussen een specialisatie en een minor. maar heb morgen nog een gesprek met m'n SLB'er dus dan ff aankaartenquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, donderdagavond oudersavond![]()
m'n ouders wilden ook heen, mag ik ze laten zien waar ik naar school ga
Ja, maar echt handig is het nietquote:
Niet echt.quote:
typischquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet echt.Al komen tentamens op de een of andere manier nooit goed uit.
![]()
Ik ga weer. Ik heb haast niks van wat ik moest doen gedaan.![]()
![]()
![]()
![]()
Die was al in de woning van MaJo en co!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom heb je eigenlijk een winkelmandje van de AH gejat?![]()
Nee hoor agent die drugs zat al in de tas toen ik hem in de winkel kochtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die was al in de woning van MaJo en co!
Was de helft van de politiemacht niet corrupt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pas maar op.....
winkelmandjes stelen....
Er speelt een agent mee in de AKQ.....
Als ze dit leest krijg je problemen.....
Hebbesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef iamredleader het volgende:
Nem, je hebt mail over de verdeling van de rekening!
Net of iemand er een pot goudverf in heeft gegooidquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Die chocolademouse zag er in het echt wel bruiner uit hoor
Hij was ook lekker
Oké, als je vrienden je ook zo noemen, ben ik toch wel benieuwd waar 'Soempie' vandaan komtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:34 schreef Soempie het volgende:
Ook wat vakantiedagboeken waar ik niet in heb geschreven, maar vrienden. Dat was wel tof om terug te lezen'Na het verzamelen -'Soemp' kwam als laatst aan, excuus na excuus..- konden we dan eindelijk vertrekken.'
![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oké, als je vrienden je ook zo noemen, ben ik toch wel benieuwd waar 'Soempie' vandaan komt
Had eigenlijk een heel ander beeld van Nemquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:15 schreef iamredleader het volgende:
Zo, de telefoon en de computer praten weer met mekaar... de liefde is hersteld![]()
Foto's van de mini-meet van gisteravond!
Links een huisgenote van MaJo, rechts MaJo herself![]()
[afbeelding]
links iamredleader, rechts Nembrionic![]()
[afbeelding]
Supersjiek eten op zo'n tafelquote:
quote:
Wie? Nou durf ik niks meer te zeggenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pas maar op.....
winkelmandjes stelen....
Er speelt een agent mee in de AKQ.....
Als ze dit leest krijg je problemen.....
Leren je bent net thuisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:45 schreef B.ertha het volgende:
Langzamerhand lees ik bij
En ik stel mijn leerwerk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |