nee, toen geen zin in ivm met de opa van m'n vriend, lijkt me vrij redelijkquote:
school iddquote:Op maandag 21 mei 2007 16:29 schreef Nesle het volgende:
wel goed
donderdag zaterdag en zondag gewerkt. was vet druk op hemelvaartdagik was gesloopt.
vrijdag naar amsterdam geweest, lekker gewinkeld. leuke broek en schoenen en shirtjes gekocht
. en vandaag weer gewoon school
.
quote:oh en het gaat niet goed met mijn nichtje van bijna 1. ze heeft sinds de geboorte allemaal complicaties gehad en heeft 2 weken geleden een mri scan gehad en die was dus niet goed. ze heeft waarschijnlijk een handicap, maar wat weten ze nog niet precies.
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:29 schreef Nesle het volgende:
wel goed
donderdag zaterdag en zondag gewerkt. was vet druk op hemelvaartdagik was gesloopt.
vrijdag naar amsterdam geweest, lekker gewinkeld. leuke broek en schoenen en shirtjes gekocht
. en vandaag weer gewoon school
.
oh en het gaat niet goed met mijn nichtje van bijna 1. ze heeft sinds de geboorte allemaal complicaties gehad en heeft 2 weken geleden een mri scan gehad en die was dus niet goed. ze heeft waarschijnlijk een handicap, maar wat weten ze nog niet precies.
was ook maar een mikkiegrapjequote:Op maandag 21 mei 2007 16:54 schreef Nesle het volgende:
Dankje PR en etc
en foto's van mijn kleren komen vanavond ofzo nog wel, ik heb ze atm aan dus dan wordt het wat moeilijk foto's maken
mjah dacht ik later pas aan en was te lui om het te veranderenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:24 schreef Nesle het volgende:
zet er dan [mik] [/mik] voor
ik ga zo beginnen met 50 pagina's economie
krijg morgen check of ik er wel iets aan heb gedaan.
MaJo, hoe zit jij met de meet?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:54 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaal,
Groetjes van Tinuviel, Iamredleader, Nembrionic, PhysicsRule en Irien + 2 huisgenootjes van MaJo. We zijn hier allemaal bijeen voor een heerlijk pubquizmaal die Nem en Red op dit moment voor ons aan het bereidenen zijn![]()
Julie mogen dus gerust jaloers zijn
Ik sta in de krantquote:Op maandag 21 mei 2007 18:33 schreef Frankvbr het volgende:
http://www.gelderlander.nl/eindexamens/2007/article1419343.ece
Klagen bij het LAKS. De ene scholier vindt het stoer en hoopt er zijn cijfer mee omhoog te schroeven. De ander vindt het een kansloze en kinderachtige missie.
Kansloos is het zeker niet, verzekerde examencoördinator Chiel Verhoeff ons al eerder.
Alle klachten worden doorgegeven aan het Cito. Als er maar genoeg klachten binnenkomen, kan de normering worden aangepast.
Op het internetforum Fok! wordt driftig gediscussieerd over het nut van het LAKS. "Hopelijk zijn er veel mensen van plan om na elk examen even te klagen bij het LAKS. Hoe meer klachten er komen, des te meer kans er is dat vragen worden geschrapt", zo opende 'Jos' het speciale LAKS- item in het forum. De reacties lopen sterk uiteen. " Zul je zien dat net die vragen geschrapt worden die je wel goed hebt. Dan tellen je fouten in de andere vragen veel harder mee', denkt 'B.ertha'.
Zo gaat de discussie nog even door. Het LAKS is dus niet onomstreden onder scholieren. Niet iedereen vindt klagen zinvol, maar het hoge aantal klachten op de eerste examendag geeft aan dat het LAKS niet voor niets bestaat.
Kermis is best tof hoor :quote:Op zondag 20 mei 2007 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik ben tegenwoordig de enige die de kermis leuk vindt.![]()
quote:
Heb je ook slaapplaatsen?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:08 schreef MaJo het volgende:
Ik kan waarschijnlijk voor de meet, ik check het nog ff en laat het jullie wetenhet eten kan zo beginnen
Ik neem niet zo veel ruimte in, gewoon met 2 man in één bed (of 5, wat maakt het uitquote:Op maandag 21 mei 2007 19:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik moet wel melden dat de organisator voorang heeft he![]()
![]()
Ik denk niet dat majo een queensize bed heeftquote:Op maandag 21 mei 2007 19:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik neem niet zo veel ruimte in, gewoon met 2 man in één bed (of 5, wat maakt het uit)
Proppenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat majo een queensize bed heeft![]()
Ik heb ook eindexamen gedaanquote:Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heel belangrijk ja, ik heb het gewoon verdiend
Ikke 2 dagen en 1 jaar ofzo en ik ben dan net 1 dag klaar met stagequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |