Hey, even een praktisch iets: voorgerecht en nagerecht, moet ik daar ook voor halen? Of hadden jullie het nagerecht al gecovered?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:11 schreef iamredleader het volgende:zo, de lunch zit er ook weer op. Even voor m'n vrouw wat potentiele vacatures bekijken en een sollicitatiebrief, daarna de stad in, een goede vriendin opzoeken die even in Nederland is
Nagerecht is covered. Chocolademousse.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, even een praktisch iets: voorgerecht en nagerecht, moet ik daar ook voor halen? Of hadden jullie het nagerecht al gecovered?
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nagerecht is covered. Chocolademousse.![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:43 schreef B.ertha het volgende:
Wat zijn jullie braaf! Mij negeren als ik eigenlijk moet leren, goed hoor
Wel saai![]()
ik mag er een 3,2 voor halen, mag ik nou nog ff blijven?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
B, ik wil dat niet op m'n geweten hebben![]()
Ik zie hetquote:Op zondag 20 mei 2007 14:47 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader negeert B.ertha nog even...![]()
Donderdag pas (alquote:Op zondag 20 mei 2007 14:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb je ook Latijn gehad?
Het is moeilijk te houden wat je zultontvangen als je niet oefent?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan:
Difficile est tenere quae acceperis nisi exerceas
What happend to the creme brulee?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nagerecht is covered. Chocolademousse.![]()
Oh het reuzenradquote:Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Soempie het volgende:![]()
toffe middag gehad. Terrasje en het reuzenrad![]()
Na twee rondjes is het wel een beetje suf...quote:
Lekker hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Soempie het volgende:![]()
toffe middag gehad. Terrasje en het reuzenrad![]()
Dan zal het hier zo ook wel beginnenquote:
Mja, ik ben tegenwoordig de enige die de kermis leuk vindt.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder had hoogtevrees dus ik mocht er vroeger nooit in, en mn ex had hoogtevrees, dus die wou ook nooit mee
Overprijsde troepquote:Op zondag 20 mei 2007 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik ben tegenwoordig de enige die de kermis leuk vindt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |