quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij hebben we weer eens een googelaar in de AKQ zitten
Het begon al met die vier partijen van Groen Links. Wist ie in een keer alle vier de namen voluit op te lepelen, in plaats van de afkortingen waar iedereen ze onder kende.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:06 schreef Etcetera het volgende:
ja ligt dus niet aan mij he
ook met die viacom vraag van mij
hij wist het zonder hints, en het is makkelijk te vinden
ik heb ook gezocht op al-qaida en kon het meteen vinden
hij heeft behoorlijk veel punten ook
al met al een beetje te toevallig
maar toegeven doen ze het nooit
helemaal mee eens. Ik wil best geloven dat iemand veel weet, hij ging qua punten niet harder dan wij, maar het is zeer verdacht wélke vragen hij goed had.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:09 schreef SaskiaR het volgende:
Ik moet zeggen dat ik meestal geloof in het voordeel van de twijfel, maar in dit geval heb ik al weken het gevoel dat er iets mis is.
Dat zit zo'n beetje in alle deo's omdat dat het werkzame bestanddeel is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:30 schreef LadyBlack het volgende:ben ik weer
Ik krijg net een mailtje (zo'n forward dus had m bijna niet gelezen) waarin staat dat deodoranten met aluminium chlorohydraat kankerverwekkend zijnEn laat ik nou net deo hebben waar dat in zit!!!
![]()
Wie weet hier meer van?
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kwam er net trouwens achter dat ik nog een liedje over B.ertha op m'n pc heb staan![]()
Ik dacht goochelaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zag ik ook jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:09 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het begon al met die vier partijen van Groen Links. Wist ie in een keer alle vier de namen voluit op te lepelen, in plaats van de afkortingen waar iedereen ze onder kende.
Lieve schat, álles is tegenwoordig kankerverwekkend. Zolang jij het netjes binnen de perken houdt, ga je echt niet dod aan deo. Bovendien zit dat standaard in deo, volgens mijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:30 schreef LadyBlack het volgende:ben ik weer
Ik krijg net een mailtje (zo'n forward dus had m bijna niet gelezen) waarin staat dat deodoranten met aluminium chlorohydraat kankerverwekkend zijnEn laat ik nou net deo hebben waar dat in zit!!!
![]()
Wie weet hier meer van?
* Gaat al vast brandhout zoekenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die troep kreeg ik ook en boeindquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:30 schreef LadyBlack het volgende:ben ik weer
![]()
Wie weet hier meer van?
Waarschijnlijk is het alleen carcinogeen als je het opeetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, ik heb inmiddels op internet hetzelfde bericht gevonden, en ik denk eigenlijk dat het toch een domme hoax is
En inderdaad, je krijgt van wel meer dingen kanker, maar deo spuit je ook wel elke dag onder je oksels natuurlijk. Dan kan het hard gaan.
Tsja, dat is misschien waar, maar ga je het daarom niet meer gebruiken? Ik niet in ieder geval (of niet als eerste iigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Wij gebruiken toch maar een hoop troep met zn allen...... erg eigenlijk. Allemaal rare goedjes erdoor enzo, zodat het er beter uitziet of lekkerder ruikt.
Sowieso is bijna alle tandpasta, shampoo, creme en make-up op dieren getest, ook al zo achterlijk.
Niet moeilijk is fijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:56 schreef B.ertha het volgende:
Over anderhalf uur mag ik weer een leuk examen makenEngelse tekst, gelukkig niet moeilijk
Preciesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom, dat geloof je toch niet echt hè.
Als je alles teveel doet is het wel kankerverwekkend of dodelijk. Als je teveel water drinkt ga je dood, maar als je in één avond twintig kilo ontzettend gezonde groente naar binnen werkt ga je vast ook dood..
Wel goed dacht ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet moeilijk is fijnHoe ging het gisteren?
Ik koop bijna alles dierproefvrij ja, kleine moeite.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tsja, dat is misschien waar, maar ga je het daarom niet meer gebruiken? Ik niet in ieder geval (of niet als eerste iig)
Proefdiervrij bedoelde ik ook niet, ik bedoelde zonder al die kunstmatige troep. Ik moet toch echt shampoo hebben en die is nu eenmaal kunstmatigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik koop bijna alles dierproefvrij ja, kleine moeite.
Daarom jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, ja dat wordt al lastiger. Dan zou je alles van de natuurvoedingswinkel of het reformhuis moeten halen, en daar heb ik ook nooit zin in. Da's duur
Dikke pannekoeken zijn viesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:09 schreef Mikkie het volgende:
Ik had er zondag eentje met kaas en spek. Een hele dikke. Mên daarna zat ik vol zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |