quote:Op maandag 21 mei 2007 22:07 schreef DiviFilius het volgende:
Mijn god. Ik ben een grote The A-team fan, dus ik zoek weleens wat op op Youtube.
Maar wat ik nou toch tegenkom...
klik
![]()
![]()
zo slecht
![]()
![]()
zo geniaal
![]()
![]()
![]()
Welke?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kwam er net trouwens achter dat ik nog een liedje over B.ertha op m'n pc heb staan![]()
Hoop dat je een kamer krijgtquote:Op maandag 21 mei 2007 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:allemaal! Ik lig nu in Leeuwarden op de bank op mijn logeeradres, en ik kan melden dat ik vandaag op een aantal kamers heb gereageerd en de eerste twee uitnodigingen zijn alweer binnen! Morgen kijken bij een huis waar ik volgens de advertentie drie vrouwelijke huisgenoten zou krijgen, ik ben benieuwd. Morgen kijken of er nog briefjes hangen met advertenties op de hogeschool zelf.
Wat een soempie aktiequote:Overigens heb ik m'n Wii meegenomen voor entertainment, maar ik ben de spelletjes vergeten
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:23 schreef iamredleader het volgende:hey Nem, net thuis? Ben ff nog aan het uitbuiken, de foto's komen morgen wel.
Truste allemaal!
Omdat ik in september weer begin met studerenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoop dat je een kamer krijgtwaarom zit je eignelijk in leeuwarden?
Vond ik ook. Ik heb dus een Wii hier maar kan er niets mee, en thuis kon ik niets bedenken wat ik vergeten wasquote:Wat een soempie aktie![]()
Nee, Wario Ware lijkt me wel lollig maar vind ik nog te duur en Mario Strikers en Super Paper Mario zijn nog niet uitquote:Op maandag 21 mei 2007 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is er niet nog een spel dat je nog heel graag wil hebben en nu dan maar kan kopen?
Dank u, morgen heb ik de eerste afspraak al staanquote:
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wacht nog steeds op iemand die zegt kijk je dat dan![]()
Waarop ik zeg nee natuurlijk niet![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:07 schreef DiviFilius het volgende:
Mijn god. Ik ben een grote The A-team fan, dus ik zoek weleens wat op op Youtube.
Maar wat ik nou toch tegenkom...
klik
![]()
![]()
zo slecht
![]()
![]()
zo geniaal
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik m'n Wii meegenomen voor entertainment, maar ik ben de spelletjes vergeten
Dan was ze het zekerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij heeft ze een roze fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
goed hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi, in spoilertags, how considerate
Maar lekker dan, zulke docenten
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja echt net 10 minuten
Ik zit ook nog vol
Neeneenee, een nagging klasgenootje kan het niet waard zijn dat je chagrijnig wordt......quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:34 schreef Etcetera het volgende:
ik sta op het punt om ontzetten chagerjinig te worden en dat komt deels door een nagging klasgenootje
donder op, laat me m'n gang gaan
probeer jij dat maar eens als je bezig met een opdracht waar je geen snars van snapt, terwijl je commentaar krijgt dat je op FOK! zit, en je te horen krijgt dat je het waarschijnlijk verkeerd aan paktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neeneenee, een nagging klasgenootje kan het niet waard zijn dat je chagrijnig wordt......
Gewoon blij blijven![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Morguh,
heren, ik heb lekker gegeten gister![]()
Hoe kun je het nou verkeerd aanpakken als je in de AKQSC zit. Way to goquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
probeer jij dat maar eens als je bezig met een opdracht waar je geen snars van snapt, terwijl je commentaar krijgt dat je op FOK! zit, en je te horen krijgt dat je het waarschijnlijk verkeerd aan pakt
maar goed... happy happy joy joy:
![]()
pffft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |