Dat klopt hoorquote:
Dan kon jij toch juist niet? Of heb je iets verzet?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:37 schreef SaskiaR het volgende:
he, ik zie dat de meet op de 16e isdan kan ik in elk geval 's avonds wel komen.
Fijnquote:Op maandag 21 mei 2007 19:43 schreef SaskiaR het volgende:
Ik kan overdag niet, maar 's avonds wel. Dan mist ik dus niet alles
alleen die link niet, maar als iemand anders dat even in de wiki aanpast is ie de volgende keer tenminste goed.quote:
Ik zou wel willen, maar fok nietquote:Op maandag 21 mei 2007 19:46 schreef Yurithemaster het volgende:
Sas kan je dit even in d eop zetten
Meet info update
Na veel schuiven, wrikken en wegen is er dan eindelijk een datum.
De meet vindt plaats op zaterdag 16 juni in utrecht
Tijd en te bezoeken plaatsen
Nog te bepalen
opgegeven users tot nu toe
Yurithemaster
B.ertha
Soempie
Nembrionic
Neleos?
Hawaii_Tim
SaskiaR
Majo??
Slaapplaatsen
Is nog geen zekerheid over
Vragen en/of opmerkingen
Stuur maar een pm naar Yuri (niet gewoon posten want yuri leest niet altijd terug )
Ik zou wel willen, maar mijn ouders laten me niet gaan hoor. Wat is jouw truc?quote:
Ik ben een betrouwbaar, verantwoordelijk meisje en ik vraag het gewoon nietquote:Op maandag 21 mei 2007 19:50 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar mijn ouders laten me niet gaan hoor. Wat is jouw truc?
Ooh jammer!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Soempie welen ik ben geen fan van camera's
Ik sta er altijd oncharmant op, maar wil toch foto's hebbenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Soempie welen ik ben geen fan van camera's
Is goedquote:Op maandag 21 mei 2007 19:52 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ooh jammer!
ik vertrouw op jou B! jij moet het doen! maak foto's!
Ik presteer het ook altijd om er verkeerd op te komenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik sta er altijd oncharmant op, maar wil toch foto's hebben
ja ik ook wel hehe.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Is goedMaar heb liever dat je zelf komt
3 foto's op 4 mensen. Hmm, dat zijn nu dus al 6 foto's op zo'n 7 manquote:Op maandag 21 mei 2007 19:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik presteer het ook altijd om er verkeerd op te komen![]()
en van de vorige meet zijn ook maar 3 foto's![]()
Jij kunt dat welquote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja ik ook wel hehe.
Misschien dat ik het zo kan regelen dat ik met mijn zus dan ga "winkelen". Maar ik heb vanaf 18 juni ook mijn laatste tentamenweek.
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je een topic hebt met een hele grote OP zoals deze dan pas je aan wat je wilt veranderen, kopieer je alles uit het tekstvak druk je op delete en ram je op invoeren. Nu is de OP leeg, klik je weer op wijzigen en nu plak je de aangepaste OP weer in het tekstvlak en ram je wederom op invoeren en klaar![]()
Tja ik mocht ook niet naar de meet in groningen, dus ik verwacht er niet al teveel vanquote:Op maandag 21 mei 2007 19:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij kunt dat weléén dagje niet leren, hoeveel is dat nou. En zaterdagochten kun je leren. Maar mag je echt niet, dat weet je nu al? Ook al vraag je het nog zo vaak en probeer je ze te overtuigen van je volwassenheid?
Zeg maar dat ik ook mag en dat ik toch pas 17 ben
Doe maarquote:Op maandag 21 mei 2007 19:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Tja ik mocht ook niet naar de meet in groningen, dus ik verwacht er niet al teveel van. Ik blijf dan sowieso niet slapen he. Maar ik zal een dezer dagen is voorzichtig wat omhoogbrengen
.
Dat kan niet, je moet GA kijken.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:58 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga weer socializen
Piep nog wel eens langs, de pc blijft gewoon aan. Tis toch nog niet druk
Anders komen ik en soempie je wel ophalen van het station in meppel en dan kunnen je paps en mams zien dat we geen dikke oude mannen van 50 zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 19:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Tja ik mocht ook niet naar de meet in groningen, dus ik verwacht er niet al teveel van. Ik blijf dan sowieso niet slapen he. Maar ik zal een dezer dagen is voorzichtig wat omhoogbrengen
.
ik wel, oh nee....quote:Op maandag 21 mei 2007 20:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Anders komen ik en soempie je wel ophalen van het station in meppel en dan kunnen je paps en mams zien dat we geen dikke oude mannen van 50 zijn![]()
Slim!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Anders komen ik en soempie je wel ophalen van het station in meppel en dan kunnen je paps en mams zien dat we geen dikke oude mannen van 50 zijn![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:07 schreef DiviFilius het volgende:
Mijn god. Ik ben een grote The A-team fan, dus ik zoek weleens wat op op Youtube.
Maar wat ik nou toch tegenkom...
klik
![]()
![]()
zo slecht
![]()
![]()
zo geniaal
![]()
![]()
![]()
Welke?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kwam er net trouwens achter dat ik nog een liedje over B.ertha op m'n pc heb staan![]()
Hoop dat je een kamer krijgtquote:Op maandag 21 mei 2007 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:allemaal! Ik lig nu in Leeuwarden op de bank op mijn logeeradres, en ik kan melden dat ik vandaag op een aantal kamers heb gereageerd en de eerste twee uitnodigingen zijn alweer binnen! Morgen kijken bij een huis waar ik volgens de advertentie drie vrouwelijke huisgenoten zou krijgen, ik ben benieuwd. Morgen kijken of er nog briefjes hangen met advertenties op de hogeschool zelf.
Wat een soempie aktiequote:Overigens heb ik m'n Wii meegenomen voor entertainment, maar ik ben de spelletjes vergeten
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:23 schreef iamredleader het volgende:hey Nem, net thuis? Ben ff nog aan het uitbuiken, de foto's komen morgen wel.
Truste allemaal!
Omdat ik in september weer begin met studerenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoop dat je een kamer krijgtwaarom zit je eignelijk in leeuwarden?
Vond ik ook. Ik heb dus een Wii hier maar kan er niets mee, en thuis kon ik niets bedenken wat ik vergeten wasquote:Wat een soempie aktie![]()
Nee, Wario Ware lijkt me wel lollig maar vind ik nog te duur en Mario Strikers en Super Paper Mario zijn nog niet uitquote:Op maandag 21 mei 2007 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is er niet nog een spel dat je nog heel graag wil hebben en nu dan maar kan kopen?
Dank u, morgen heb ik de eerste afspraak al staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |