quote:
Nouja, valt mee. Iets van 40 mailtjes die ik ook echt nog moet beantwoorden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:07 schreef Etcetera het volgende:![]()
nog wat belangrijks?
ik had van het weekend niet gekeken, schrok al van 6 mailtjes
beter!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
22, 25, 26, 21,19
Dat is morgen t/m zo.
Denk dat het wel goed weer blijft
een hoedje, no wayquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:06 schreef Etcetera het volgende:
ik raad een hoedje/petje aan
en laarzen mss ook, maar daarvoor zou ik kijken naar de weersvoorspellingen voor je weggaat
Wat/waar/wie/hoe/waaromquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:15 schreef Soempie het volgende:
Misschien zien jullie me dit weekend wel op tv.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:16 schreef Soempie het volgende:
oh, dit is ook mooiik heb een luchtbed, maar geen pluggen om hem af te sluiten.
![]()
pinkpop lieverd, wel oplettenquote:
Blij dat ik daar nu achter kom/ dat het net tegen me gezegd wordt..echt iets voor mij geweest om daar anders pas zaterdag achter te komen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:16 schreef Soempie het volgende:
oh, dit is ook mooiik heb een luchtbed, maar geen pluggen om hem af te sluiten.
![]()
geloof me, dichttapen met ducktape werkt níetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Blij dat ik daar nu achter kom/ dat het net tegen me gezegd wordt..echt iets voor mij geweest om daar anders pas zaterdag achter te komen.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geloof me, dichttapen met ducktape werkt níet
ja ik weet hetquote:
Vind het een beetje afgezaagt worden nuquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:23 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben trouwens 24 aan 't kijken nu. Dacht dat ik nog 3 of 4 afleveringen moest tot 't eind van het seizoen, maar het blijken er 7 te zijn
Is het niet de loller1000quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:24 schreef iamredleader het volgende:stomme telefoon wil niet met de computer communiceren. Kan de plaatjes dus nog even niet uploaden. En ik ga nu naar de C1000, lollerboodschappen en hendig sjieke centjes uitgeven
hey iammaikuuuulquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:24 schreef iamredleader het volgende:stomme telefoon wil niet met de computer communiceren. Kan de plaatjes dus nog even niet uploaden. En ik ga nu naar de C1000, lollerboodschappen en hendig sjieke centjes uitgeven
wel vindingrijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja ik weet het
is een halve rol tegenaan gegaan maar we werden wakker op de grond
was op een LAN party, standaarduitrusting: Ducktapequote:
Whehehequote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hey iammaikuuuul
mijn bluetooth doet ook stom tegenwoordig
Het boeit me niet... ik vind die uitdrukkingen allemaal grappigquote:
Opbergruimte gekocht? Bedoel je kasten of dozen of zo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:27 schreef Soempie het volgende:
Oeh hee! M'n kamer is af!!!![]()
Gister echt geen ruk te doen 's middags, dus geschilderd en opbergruimte gekocht.![]()
Ja, een tafeltje: langwerpig. Daar kan dan mooi m'n scanner op en andere prut. En daaronder drie grote dozen (paars).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Opbergruimte gekocht? Bedoel je kasten of dozen of zo?
En: pics!![]()
Ik breng ze straks naar het oud papierquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:35 schreef Etcetera het volgende:
tof
ik heb ook een aantal dagboeken gehad, ritueel verbrand
nu welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:36 schreef Etcetera het volgende:
ben je dan niet bang dat anderen ze gaan lezen?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:41 schreef Etcetera het volgende:sorry
als je een vuurkorf hebt: verbranden
als je geen vuurkorf hebt: papierversnipperaar?
Dan is verbranden wel een goede optie denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
ik heb het ook voornamelijk verbrand om een hoofdstuk af te sluitenheb er geen seconde spijt van gehad
quote:
Je houdt je netjes aan de 2 liter per dag?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:09 schreef Etcetera het volgende:
ik heb al een liter water op
hoef nu ook niet meer eigenlijk
nooitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je houdt je netjes aan de 2 liter per dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |