Goh, die behoefte hebik ook al 2 weken. Jammer genoeg geen goed ideequote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:14 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou trouwens de hele dag gaan studeren vandaag, maar ik denk dat ik er maar een vrije dag van maak
Succes dan alvastquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:18 schreef Mikkie het volgende:
Bij mij is het ook uitstel van executie. Over een maand zit ik er hetzelfde bij als jij nu
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:20 schreef Etcetera het volgende:
pannekoekenmet spek
en poedersuiker Stroop
Yummiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:28 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi wat een gekke combinaties allemaal
Ik doe ook wel eens poedersuiker en wat citroensap daaroverheen, of pannenkoek met chocopasta
Ja klopt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:55 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij zag ik Soempie vandaag fietsen, maar ik had t niet op tijd door
Bij deze: "hoi!"
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:11 schreef LadyBlack het volgende:
Dan was ze het zekerzulke roze fietsen zie ik niet vaak
Vast lekker frisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:33 schreef Etcetera het volgende:
maar citroensapdaar heb ik dan nog nooit van gehoord
Ik ben ook zo weer weg. Weet eigenlijk niet meer wat ik nou achter internet moest.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben ook zo weer weg. Weet eigenlijk niet meer wat ik nou achter internet moest.![]()
Maar het was wel belangrijk.![]()
Nou, m'n ex zou vandaag de hele dag aan het werk zijn. Dus ik zag mooi m'n kansquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je weer internet of ben je naar de ub gerend?
quote:
Je had gewoon een "shot" nodigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben ook zo weer weg. Weet eigenlijk niet meer wat ik nou achter internet moest.![]()
quote:
Ze hebben het per ongeluk afgesloten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom had je ook alweer geen internet meer thuis?
Ohjaquote:
had ff overleg, moest achter de pc wegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je weer internet of ben je naar de ub gerend?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
5 - 10 werkdagen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja
En hoe lang duurt aansluiten ?
Ohja, PP. Is goed dit jaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
5 - 10 werkdagen..
Maargoed, vanavond, morgenavond en donderdagavond ben ik er toch niet. Vrijdag hoogstwaarschijnlijk ook weg.. en dan 3 dagen pinkpop![]()
Dus 't kan me niet echt schelen.![]()
Ik weet het alweer:quote:
ik heb er heel veel zin in. Moet alleen nog wel vanalles regelen.quote:
FOK! staat daar niet tussenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet het alweer:
-inschrijven tentamens![]()
- advertentie zetten op kamernet![]()
- mailen/ hyvesberichtjes beantwoorden![]()
- een en ander opzoeken op google![]()
Ja hoor.quote:
Dit is ook niet iets wat moetquote:
Een tent bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik heb er heel veel zin in. Moet alleen nog wel vanalles regelen.![]()
quote:
Die neemt Dex mee.quote:
22, 25, 26, 21,19quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die neemt Dex mee.Maar zonnebrand (al weet ik niet wat de voorspellingen zijn..), fototoestel, slaapzak, matje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |