Heb je me gemist dan? Ik ben ontroerd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een tijdje weg geweest![]()
Het was bijna ondragelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef geenaam het volgende:
[..]
Heb je me gemist dan? Ik ben ontroerd.
M'n vader was voor gister uitgenodigd voor een ballonvaart, mazzelpikquote:
Mij ook, lijkt me zo coolquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
M'n vader was voor gister uitgenodigd voor een ballonvaart, mazzelpiklijkt me ook nog wel eens tof om te doen
ze zagen aan de ene kant het ijsselmeer, aan de andere kant de noordzee, en dan een heel herkenbaar stukje landschap onder je voeten met dat prachtige weerquote:
Die bijten wel van zich afquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:27 schreef geenaam het volgende:
[..]
Of ik word schapenhoeder. Waarschuw je familie maar vast..![]()
Vetquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ze zagen aan de ene kant het ijsselmeer, aan de andere kant de noordzee, en dan een heel herkenbaar stukje landschap onder je voeten met dat prachtige weer![]()
You don't know what you've got till it's gonequote:
Ja, ik ben ook wel een beetje bang voor jouw familie. Nadat ze allemaal last hadden van blauwtong hebben gehad zijn ze nooit meer helemaal normaal geworden.quote:
Hij staat hier klaar om te downloaden, binnenkort maar eens doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gadver, blij dat ik die film nooit gezien heb. Trailers waren meer dan genoeg
En ik blij voor jouquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan ben ik weer blij dat jij er bent![]()
![]()
ja mijn vader denkt er nog over na maar mijn moeder vindt het niet geslaagd, ik als 16 jarige bij een paar mensen die ik ken van internet.quote:
Ik ben ook 17. En ik bescherm je welquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja mijn vader denkt er nog over na maar mijn moeder vindt het niet geslaagd, ik als 16 jarige bij een paar mensen die ik ken van internet.
"je weet wat er tegenwoordig allemaal kan gebeuren he via internet"![]()
hehequote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
heheik laat mijn moeder jou nog opbellen hoor
Mijn god, als het mijn laatste hoop is doe ik hetquote:
Als het werkt, dan doenwe datquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:09 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mijn god, als het mijn laatste hoop is doe ik het![]()
![]()
Soempie, neleos en nembrionic zijn geen foute mensen hoor maar ik kan natuurlijk niet voor de rest sprekenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja mijn vader denkt er nog over na maar mijn moeder vindt het niet geslaagd, ik als 16 jarige bij een paar mensen die ik ken van internet.
"je weet wat er tegenwoordig allemaal kan gebeuren he via internet"![]()
Die zou je laatst al posten eigenlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Sorry, maar ik kan het niet laten, dit schoot me van het weekend ineens te binnen, staat al een tijd op mn pc
Bertha
![]()
Toen was ik nog niet hersteld van het weekend, en kon ik niet meer rechtop blijven zittenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die zou je laatst al posten eigenlijk
Ff downloaden
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet hersteld van het weekend, en kon ik niet meer rechtop blijven zitten![]()
misschien moet je moeder dit maar even lezen of moeten we allemaal een foto+cv op sturenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:13 schreef Nesle het volgende:
over 5 posts heb ik ook 4000 posts
maar ik ga nu eerst douchen.
en @ yuri, ik weet het maar probeer mijn moeder maar is te overtuigen.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:13 schreef Nesle het volgende:
over 5 posts heb ik ook 4000 posts
maar ik ga nu eerst douchen.
en @ yuri, ik weet het maar probeer mijn moeder maar is te overtuigen.
Met geboortecertificaat en kopie van ID, in duplo, getekendquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien moet je moeder dir maar even lezen of moten we allemaal ene foto+cv op sturen![]()
ok, ik zing het ook niet zelf gelukkig, die gasten hebben trouwens allemaal van dit soort hoogdravende teksten, maar op festivalletjes en zo is het echt supertofquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
grappig liedje, maar waarom sorry? Ben heus niet persoonlijk beledigd
Welterustenquote:
Zal best, met wat bier achter de kiezenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ok, ik zing het ook niet zelf gelukkig, die gasten hebben trouwens allemaal van dit soort hoogdravende teksten, maar op festivalletjes en zo is het echt supertof
Nou nou nou.. Een beetje gevaarlijk zijn ze toch wel hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Soempie, neleos en nembrionic zijn geen foute mensen hoor maar ik kan natuurlijk niet voor de rest spreken![]()
Nou soempie met haar actiesquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:28 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nou nou nou.. Een beetje gevaarlijk zijn ze toch wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |