Nee hèquote:Op dinsdag 22 mei 2007 05:45 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik wil wel voor je klikken, maar dat werkt niet.
Ik heb wel een schaap....Maar die is volquote:Op dinsdag 22 mei 2007 05:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dus we moeten het maar even met de Dolls doen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 05:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik heb wel een schaap....Maar die is vol![]()
Ik moet mezelf maar eens een makkelijke kloon aanmeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 05:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil je telkens beezlebub noemen, maar volgens mij heb ik t nu wel goed getypt in de OP
Er springt hier nog iemand rond met die username... en er bestaat een echte drokz. MC Drokz.... in de hardcore scene.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 05:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom komt di e naam me bekend voor
Nee, ik houd niet zo van poep aan het randje van mijn eikel. Ik heb gewoon een levendige fantasie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:14 schreef opgebaarde het volgende:
Jezus beelzebub, bendegij een anaalriddder ofzo met je kutverhaal?!
Beidewaj, ik zie iets van 6 puntjes gemiddeld per woord, wat heeft jouw muis daar nou weer mee te maken?!
Alsof jij mn zoon bentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
Trouwens.... de woorden Jezus en Beëlzebub kunnen niet in één zin. Die matchen niet zo met elkaar.
Jaaaa wat een spannend effect geeft dat ehquote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:16 schreef opgebaarde het volgende:
oooo oké!
*klappertand
*doet handjes voor de ogen
*Mamaaaaaaaaaaa?!!![]()
Dan is het een bastaardje want jullie waren niet getrouwd en dat mag niet!!!!!quote:
Men, de hele bijbel klopt niet gek. Zo ging t heulmaal nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan is het een bastaardje want jullie waren niet getrouwd en dat mag niet!!!!!
Ik ga dit tegen je mama vertellen en dan onterven ze jou en word je daarna ritueel gestenigd, hà du bist gepwnd wie unne noob
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
[Sensation voice mode]
Once upon a time.....not thát far away.....on a Dutch internetforum....something amazing was about to happen....
The earth shook, and dark clouds filled a light blue sky..... Not a single man....could predict....what was comming....
Thunder strikes....and lightning flashes.....And as fast as it appeared......it vanished....
And there they were.... amusing as deadly..... The Dominators of the Night.....
One is known.....as The Q.....the other just B...... The combination is more powerfull than this world has ever seen.
The Q meets the B..... Be aware.
F5 topicquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:33 schreef oranjekoek het volgende:
supersnel!!
Ozzyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:07 schreef Broekpaling het volgende:
Potverdomme wat is het heerlijk om 'Iron man' te spelen zeg!![]()
Let me guess...Veronica ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ik met Tina Turner, we don't need another hero.
Althans de radio.
Daar had je vannacht geen tijd voor zekerquote:
Nee moest sollicitate schrijven hèquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar had je vannacht geen tijd voor zeker.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vorig topic niet echt teruggelezen heb, maar voor wat heb je sollicitatiebrief geschreven dan?quote:
Wat Ludo zegt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vorig topic niet echt teruggelezen heb, maar voor wat heb je sollicitatiebrief geschreven dan?
Als een speer met klef weerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:32 schreef LudoSanders het volgende:
En vannacht gaat het weer als een speer zeker?
we zullen wat langzamer praten danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef oranjekoek het volgende:
Mijn computer is al vanaf 12 uur bezig een mpg van mijn film te maken, de cpu staat steeds op 100%, dus het is erg traag hier
heej hier stonden heel veel spaties tussen. Nu istie nie grappig meer.quote:
Het ging inderdaad heel snel ineens, QB heeft de nachtdienst overgenomen, met Beelzebub geloof ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:48 schreef Tezz het volgende:
Het was gezelli hier gisteravond volgens mij! (heb ik weer gemist)
Koop een PowerMac, die zijn er zo'n beetje voor gemaaktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef oranjekoek het volgende:
Mijn computer is al vanaf 12 uur bezig een mpg van mijn film te maken, de cpu staat steeds op 100%, dus het is erg traag hier
Ging inderdaad hard.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:48 schreef Tezz het volgende:
Het was gezelli hier gisteravond volgens mij! (heb ik weer gemist)
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Koop een PowerMac, die zijn er zo'n beetje voor gemaakt.
ohhhhhhhh lief!!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb je nog nog een goedemorgen gewenst vannacht, maar dat was in het vorige deel. haha
Tja, roep tieten en ik sta voorop he!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ging inderdaad hard.![]()
Beedee had graag gezien dat jij even langs kwam aangezien we het over tieten hadden.
3 van die bakken staan op stagequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |