Nee hèquote:Op dinsdag 22 mei 2007 05:45 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik wil wel voor je klikken, maar dat werkt niet.
Ik heb wel een schaap....Maar die is volquote:Op dinsdag 22 mei 2007 05:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dus we moeten het maar even met de Dolls doen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 05:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik heb wel een schaap....Maar die is vol![]()
Ik moet mezelf maar eens een makkelijke kloon aanmeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 05:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil je telkens beezlebub noemen, maar volgens mij heb ik t nu wel goed getypt in de OP
Er springt hier nog iemand rond met die username... en er bestaat een echte drokz. MC Drokz.... in de hardcore scene.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 05:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom komt di e naam me bekend voor
Nee, ik houd niet zo van poep aan het randje van mijn eikel. Ik heb gewoon een levendige fantasie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:14 schreef opgebaarde het volgende:
Jezus beelzebub, bendegij een anaalriddder ofzo met je kutverhaal?!
Beidewaj, ik zie iets van 6 puntjes gemiddeld per woord, wat heeft jouw muis daar nou weer mee te maken?!
Alsof jij mn zoon bentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
Trouwens.... de woorden Jezus en Beëlzebub kunnen niet in één zin. Die matchen niet zo met elkaar.
Jaaaa wat een spannend effect geeft dat ehquote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:16 schreef opgebaarde het volgende:
oooo oké!
*klappertand
*doet handjes voor de ogen
*Mamaaaaaaaaaaa?!!![]()
Dan is het een bastaardje want jullie waren niet getrouwd en dat mag niet!!!!!quote:
Men, de hele bijbel klopt niet gek. Zo ging t heulmaal nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan is het een bastaardje want jullie waren niet getrouwd en dat mag niet!!!!!
Ik ga dit tegen je mama vertellen en dan onterven ze jou en word je daarna ritueel gestenigd, hà du bist gepwnd wie unne noob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |