ja oke, maar dat is met een email-adres van 6 jaar geleden en die geheime vragen weet ik ook echt niet meerquote:Op maandag 21 mei 2007 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is vast wel een "wachtwoord vergeten" knopje?
Als we er gewoon flink bij paffen, mag het best hier zo nu en dan. Er worden allerlei zaken besproken onder het genot van een rokertje..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zullen we een eigenste ONZ/OUD chat beginnen...en dan dus niet die droge dozen en fanatiekelingen uit OUD erbij![]()
hmm.. ik vond de sextalk van Tezz een paar topics geleden toch leukerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als we er gewoon flink bij paffen, mag het best hier zo nu en dan. Er worden allerlei zaken besproken onder het genot van een rokertje..![]()
En Tezz zal zeker voor zijn..zonder twijfel![]()
Hoezo zou dat 1 van je grootste angsten zijn dan? Was je 36+ toen je zwanger was?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ik had het al gevonden, dankzij BeeDee's tipHele leuke foto's! Eerlijk gezegd was dat een van mijn grootste angsten, om een kindje met Down te krijgen..Zo te zien gaat alles geweldig!
Het land van Ooit moeten we ook nog eens kijken.
Welterusten Broek!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga MiddenInDeNachtRick luisteren.![]()
Een goede avond gewenst!
Zekers...niets mis met wat afwisslingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:06 schreef Djarum het volgende:
[..]
hmm.. ik vond de sextalk van Tezz een paar topics geleden toch leuker![]()
trustequote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga MiddenInDeNachtRick luisteren.![]()
Een goede avond gewenst!
Nee, je wilt dat je kindje gezond is, mijn nichtje heeft ook een kindje gekregen met Down, waar ze bij de zwangerschap niks van wisten. Dat was voor haar een hele schok.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hoezo zou dat 1 van je grootste angsten zijn dan? Was je 36+ toen je zwanger was?
Ja, dat maakt het zo moeilijk soms....je probeert soms boos te zijn om ze iets bij te brengen en grenzen te stellen. Maar het valt soms niet mee om streng te blijven en moet je echt ff weglopen om niet in haar bijzijn keihard te gaan lachenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:06 schreef oranjekoek het volgende:
Sanne is een kreng met haar anderhalf!Maar zooo lief
![]()
Tezz? Ik heb dat helemaal niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:06 schreef Djarum het volgende:
[..]
hmm.. ik vond de sextalk van Tezz een paar topics geleden toch leuker![]()
ooow erg he... Ze weet het ook, en ik weet weer dat ze het weet en dat weet ze.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het zo moeilijk soms....je probeert soms boos te zijn om ze iets bij te brengen en grenzen te stellen. Maar het valt soms niet mee om streng te blijven en moet je echt ff weglopen om niet in haar bijzijn keihard te gaan lachen![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee, je wilt dat je kindje gezond is, mijn nichtje heeft ook een kindje gekregen met Down, waar ze bij de zwangerschap niks van wisten. Dat was voor haar een hele schok.
Klopt...mijn vriendin en ik hebben daar ook bewust niet op laten testen (zij was 31 ik 32) en volgens mij is het ook met een reguliere echo niet direct te zien.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, maar bijna niemand weet het al bij de zwangerschap
![]()
Ik was pas 24 toen ik zwanger wasPas toen de weeën begonnen met 8 maanden zwangerschap wist ik al dat er iets niet goed ging, en toen binnen 10 minuten na de bevalling de hele verloskamer volstond met witte jassen wist ik dat ik wel iets bijzonders had gebaard
![]()
Goh, bewondering..Op zo'n moment dringt het niet helemaal door denk ik. Maar ze ziet er toch vrij normaal uit, speelt lekker met andere kinderen. Ik heb er helemaal geen verstand van, heeft ze een lichte vorm of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, maar bijna niemand weet het al bij de zwangerschap
![]()
Ik was pas 24 toen ik zwanger wasPas toen de weeën begonnen met 8 maanden zwangerschap wist ik al dat er iets niet goed ging, en toen binnen 10 minuten na de bevalling de hele verloskamer volstond met witte jassen wist ik dat ik wel iets bijzonders had gebaard
![]()
Ik heb geen idee hoe ik zou reageren, het lijkt me heel zwaar. Ze gaat nu ook naar school?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Klopt...mijn vriendin en ik hebben daar ook bewust niet op laten testen (zij was 31 ik 32) en volgens mij is het ook met een reguliere echo niet direct te zien.
Daar komt bij dat ik (we) het toch niet hadden beeïndigd en daarom wilden we het ook niet weten, plus vlokkentest ed is niet geheel risicovrij meen ik. Mischien makkelijk gezegd als je het niet meegemaakt hebt, maar wij waren er dan sowieso voor gegaan![]()
En mede daarom bewonder ik jou ook en ook dat je het zo op internet met de wereld deelt..![]()
![]()
![]()
Ja, ik weet 't ook niet. Maar je wordt op zo'n moment geconfronteerd met een vaststaand feit. En dan moet je het beste er van maken imo. Maar vraag je nu aan mij of Milou naar de lager school gaat ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik zou reageren, het lijkt me heel zwaar. Ze gaat nu ook naar school?
Die twee gaan niet goed samen denk ik *geeft aansteker*quote:
Soms wel...valt hier mee momenteel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:27 schreef oranjekoek het volgende:
bwaaah traaaag
in het algemeen eigenlijk... hahaa Ik ben lui aan het worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik weet 't ook niet. Maar je wordt op zo'n moment geconfronteerd met een vaststaand feit. En dan moet je het beste er van maken imo. Maar vraag je nu aan mij of Milou naar de lager school gaat ?
Met 31-32 kan je je ook niet laten testen...mits medische reden zoals iemand met een erfelijke afwijking in de familiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Klopt...mijn vriendin en ik hebben daar ook bewust niet op laten testen (zij was 31 ik 32) en volgens mij is het ook met een reguliere echo niet direct te zien.
Daar komt bij dat ik (we) het toch niet hadden beeïndigd en daarom wilden we het ook niet weten, plus vlokkentest ed is niet geheel risicovrij meen ik. Mischien makkelijk gezegd als je het niet meegemaakt hebt, maar wij waren er dan sowieso voor gegaan![]()
En mede daarom bewonder ik jou ook en ook dat je het zo op internet met de wereld deelt..![]()
![]()
![]()
haha, heb je geen ramen? *rommelt in zakken* Ik heb geen shag! BeeDee waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:30 schreef CodeCaster het volgende:
Doe mij maar weer een shagje
Gaat steeds meer een rookmeur in m'n kamer hangen, 12m2 is toch wel klein...
Ik heb op haar site gelezen dat SOL met haar naar een speciale school/opvangquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
in het algemeen eigenlijk... hahaa Ik ben lui aan het worden.
Hij raakt alweer een beetje uit de gratie, zie je niet hoe smerig hij is? en al die brandgaten..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik vind het trouwens een strakke bank, die in de OP. Jammer dat de rugleuning wat laag is, en je er de nodige ruimte voor moet hebben.
hahaa dank voor de moeite!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb op haar site gelezen dat SOL met haar naar een speciale school/opvangis geweest en daar helemaal niet gelukkig van werd en dat dat niet door is gegaan. Maargoed, ik wil niet voor SOL spreken verder. Ik neem aan dat ze er zelf nog is om te reageren.
![]()
Ik vind één dochter zo al druk genoeg eik en wij hebben al zoiets van ; ééntje is wel genoeg, dus ik denk dat ik je gelijk moet geven in dat laatstequote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Met 31-32 kan je je ook niet laten testen...mits medische reden zoals iemand met een erfelijke afwijking in de familie![]()
Wel leuk dat je zei dat je zegt dat je er wel voor had gegaan. Zoiets heb ik ook mocht ik ooit zwanger worden, en dat is eigenlijk voor mij een reden om geen kinderen meer te krijgen.
Ik weet dat ik nog wel een kindje met down aan zal kunnen, maar een man kan dat niet volgens mij, ookal zien ze dat Milou helemaal geweldig is![]()
Uiterlijk doet er niet veel toe eigenlijk, lekker boeiend.... als ze het medisch, mentaal en fysiek het allemaal maar goed doetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Goh, bewondering..Op zo'n moment dringt het niet helemaal door denk ik. Maar ze ziet er toch vrij normaal uit, speelt lekker met andere kinderen. Ik heb er helemaal geen verstand van, heeft ze een lichte vorm of iets dergelijks?
Sanne ademde niet toen ik van haar was bevallen, dus die werd meteen weggehaald. Het ging allemaal zo snel. Je kan het niet bevatten. Toen eht eenmaal doordrong zat ik al in mijn kleding, en dacht de zuster dat ik bezoek wasIk wilde natuurlijk naar Sanne. Die moest helaas nog een weekje blijven. Ze is er weer helemaal bovenop
![]()
wat kan je toch lekker rijmenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef remlof het volgende:
En centraal
Beter laat dan nooit
Want dan stonden we mooi voor paal
Nee, ik heb geen shag. Wel wiet en sigaretten, maar veel mensen draaien een joint liever met shagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha, heb je geen ramen? *rommelt in zakken* Ik heb geen shag! BeeDee waarschijnlijk wel.
Erg om te zien hoe er mee omgegaan wordt. Maar goed dat er subsidies van Fok! vrijkomen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hij raakt alweer een beetje uit de gratie, zie je niet hoe smerig hij is? en al die brandgaten..
Remlofquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef remlof het volgende:
En centraal
Beter laat dan nooit
Want dan stonden we mooi voor paal
Woonplaats: Renessequote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen shag. Wel wiet en sigaretten, maar veel mensen draaien een joint liever met shagOf draaf ik nu weer door
![]()
Ik draai een joint het liefst met een Lucky Strike, of draaf ik nu weer door?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen shag. Wel wiet en sigaretten, maar veel mensen draaien een joint liever met shagOf draaf ik nu weer door
![]()
In deze reeks doen we samen lachen en huilen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Erg om te zien hoe er mee omgegaan wordt. Maar goed dat er subsidies van Fok! vrijkomen.
Ik lees hier trouwens serious shit in dit topic.... respect hoor.
Gaat ze naar een speciale school?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Uiterlijk doet er niet veel toe eigenlijk, lekker boeiend.... als ze het medisch, mentaal en fysiek het allemaal maar goed doetEn dat doet ze dus ook
![]()
Lijkt me ook eng wat je met Sanne hebt meegemaakt![]()
Jawel, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
In deze reeks doen we samen lachen en huilen...Moet kunnen vind ik.
![]()
Daar zijn die mooie sigaren ook van gekocht!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Erg om te zien hoe er mee omgegaan wordt. Maar goed dat er subsidies van Fok! vrijkomen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
M'n enige raam staat 24/7 open.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha, heb je geen ramen? *rommelt in zakken* Ik heb geen shag! BeeDee waarschijnlijk wel.
Ik dacht dat de meeste wiet met shag rooktequote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik draai een joint het liefst met een Lucky Strike, of draaf ik nu weer door?
Zullen we een apart oud-topicje in onz makenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gaat ze naar een speciale school?
Het was vooral vreemd dat de verpleegkundige in paniek raakte, daardoor werd ik wakker geschud. Ze werd losgeknipt en weggehaald, mijn vriend is meteen meegegaan. heel raar allemaal. Ik was zo opgelucht dat kleine kopje te zien! Ze was 2700 gram! Tim was 4300 gram,.. een heel verschil dus. Ze heeft dit verschil goed ingehaald!
Ik stoor me er niet aan hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry... vanaf nu alleen maar roken icm ONZ
![]()
nee joh...is ook niet alles...posts met;quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry... vanaf nu alleen maar roken icm ONZ
![]()
hahahaa ja dan gelooft niemand mequote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zullen we een apart oud-topicje in onz maken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:47 schreef BeeDee het volgende:
Maar dat neemt niet weg dat ik toch weer een lekker joint ga draaien...volgens mij doet beezlebub (ofzo) ook wel graag een spliffy
![]()
![]()
Nee, heul niet...ik zeg; een joint draaien met lichte sigaretten is nog beter..komt de wiet beter tot z'n rechtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik draai een joint het liefst met een Lucky Strike, of draaf ik nu weer door?
nooooit van gehoord! *gaat zoeken op nichtrijder*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
Over roken gesproken, ik heb laatst weer moeten lachen om het filmpje van Nichtrijder.....zo fout.
Tijdje geleden had je toch die Drum, milde shag.... zo'n witte verpakking. Dat was goeie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, heul niet...ik zeg; een joint draaien met lichte sigaretten is nog beter..komt de wiet beter tot z'n recht![]()
Het is heel fout, maar als je gerookt hebt wel lachen. En, gisteren heb ik de tranen over mijn wangen laten glijden met Eddy Murphy's Delirious.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
nooooit van gehoord! *gaat zoeken op nichtrijder*![]()
Wees blij dat je kunt FOK!ken op je werk, zeker als je ploegendiensten werktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik zit hier voor de 4e achtereenvolgende nacht te fokken, roken en koffie te drinken in mijn nachtdienst.... Dat is ook niet alles.
Wat doe je dan? Ben je aan het bewaken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik zit hier voor de 4e achtereenvolgende nacht te fokken, roken en koffie te drinken in mijn nachtdienst.... Dat is ook niet alles.
Hij bewaakt het pentagon, maar dat mag ie niet vertellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Ben je aan het bewaken?
Hallo Sebasser! Het ging net over jou!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:52 schreef Sebasser het volgende:
Hoi allemaal.
Mij gemist?
Ik de sigaretten wel hoor.
Potjandorie.
Heb vroeger wel shag gerookt, maar nu alleen marlboro...maar wiet met shag heb ik echt nooit iets gevonden. Slechte combi...slechte smaak. Maar die verschillen zoals we allemaal wetenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Tijdje geleden had je toch die Drum, milde shag.... zo'n witte verpakking. Dat was goeie.
hahahahahaaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij bewaakt het pentagon, maar dat mag ie niet vertellen.
En daarom zal hij er een verhaaltje omheen typen, maar daar prik je zo doorheen.
Nog steeds rookvrij?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:52 schreef Sebasser het volgende:
Hoi allemaal.
Mij gemist?
Ik de sigaretten wel hoor.
Potjandorie.
Koud? Het is 15 graden buiten...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En dan nog rokerig? Heb je het niet koud?![]()
Dat zegt mijn vriend ook altijd hahahaa Die vind me dus een koukleum.quote:
Oh ja joh?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo Sebasser! Het ging net over jou!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan hoor.Maar hoe staan jullie/jij dan tegenover het gebruik van bepaalde scheld/vloekwoorden die betrekking hierop hebben. Zelf neem je ze uiteraard niet in de mond (neem ik aan). Maar wat als je iemand anders zoiets hoort zeggen?
Hij zegt ook altijd dat het 15 graden is? hahahaa?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vriend ook altijd hahahaa Die vind me dus een koukleum.
Vandaag weer begonnen, maar ik had een hele lange dag, en de nacht was ook al heel erg druk, totaal niet aan slapen toegekomen. maar nog steeds wakker.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij zegt ook altijd dat het 15 graden is? hahahaa?
Hm, ik kan nergens zo snel ff wat vinden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo Sebasser! Het ging net over jou!
oooow jammer.. het is ook moeilijk! waar heb je het zo druk mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vandaag weer begonnen, maar ik had een hele lange dag, en de nacht was ook al heel erg druk, totaal niet aan slapen toegekomen. maar nog steeds wakker.
Thx 2 the power of cancer.
Zeg je nou dat amsterdammers geen gevoel voor temperatuur hebben?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja het is een amsterdammer, je kan het hem niet kwalijk nemen.
begin je ook al?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ik kan nergens zo snel ff wat vinden?
Heb je misschien een linkje ofzoot?
Van alles.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
oooow jammer.. het is ook moeilijk! waar heb je het zo druk mee?
Ik heb geen vast rooster. Ik draai een reserverooster op verschillende objecten/bedrijven. Als bewaker/beveiliger inderdaad. 2-2-3 voorwaarts heb ik eerst ook gedraaid, lekker.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wees blij dat je kunt FOK!ken op je werk, zeker als je ploegendiensten werkt![]()
Wat voor rooster loop jij eik ? Ik het zgn 2-2-3 rooster, ken je dat ?![]()
Ah, juist.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
begin je ook al?
www.startpagina.nl daar staan allemaal linkjes
Dat bedoel ik, omdat het zo'n 'ingeburgerd' woord geworden is. Ik gebruik het zelf ook, maar het is echt not done als je van iemands situatie weet. Heel raar/dubbel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik maak zelf redelijk wat grapjes erover, maar nooit op een vloekende manier zoals hier op FOK! gebeurt. En FOK! kan me eigenlijk weinig boeien, behalve als een paar idioten zonder een topic helemaal te hebben gelezen zgn een 'leuke' opmerking plaatsen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik heb geen vast rooster. Ik draai een reserverooster op verschillende objecten/bedrijven. Als bewaker/beveiliger inderdaad. 2-2-3 voorwaarts heb ik eerst ook gedraaid, lekker.
Sebasser.... waar ik werk kan ik inderdaad vrij weinig over zeggen. Wat ik wel kan vertellen is dat er hier allemaal meneren rondlopen met strepen op de schouders, rijdend in grote auto's op rupsbanden. Verder heeft het gebouw de vorm van een 5 hoek.
Ja, ik moet bekennen dat ik heel soms in een gesprek het woord mongool weleens "overdrachtelijk" gebruik, zo van sjeezus wat een mongool zeg ! om dom gedrag van iemand aan te duiden. Bedenkelijk mischien, maar zoals het idd in sommige topics wordt gebruikt met misselijke plaatjes enzo moet ik welleens achter m'n oren krabben...da's dan weer om echt te kwetsen heb ik 't idee, en daar ben ik gewoon zwaar tegenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik maak zelf redelijk wat grapjes erover, maar nooit op een vloekende manier zoals hier op FOK! gebeurt. En FOK! kan me eigenlijk weinig boeien, behalve als een paar idioten zonder een topic helemaal te hebben gelezen zgn een 'leuke' opmerking plaatsen.
Maargoed dat getuigt meer van hun mongolie dan die van mijn dochter![]()
Je werkt in Fort Sint Andries?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik heb geen vast rooster. Ik draai een reserverooster op verschillende objecten/bedrijven. Als bewaker/beveiliger inderdaad. 2-2-3 voorwaarts heb ik eerst ook gedraaid, lekker.
Sebasser.... waar ik werk kan ik inderdaad vrij weinig over zeggen. Wat ik wel kan vertellen is dat er hier allemaal meneren rondlopen met strepen op de schouders, rijdend in grote auto's op rupsbanden. Verder heeft het gebouw de vorm van een 5 hoek.
hahahaaaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ah, juist.
Nou, doei dan allemaal, ik ga wel op die sites daar surfen enzo...
Heeeey, anita!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Heeeeeeeeeeeere's Johnny
Halloooo Johnny!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Heeeeeeeeeeeere's Johnny
Waar?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je werkt in Fort Sint Andries? [afbeelding] [afbeelding]
TBS?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:05 schreef oranjekoek het volgende:
Wes voorzichtig met Johnny.. MPS enzo..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint_Andries_(buurtschap)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Waar?
Nee, op het moment op een kansloze glasfabriek.
Goed! Wat kom jij nog laat binnengalopperen! Iedereen heeft zijn gordijntjes al dichtquote:
Ik heb nog 5-5-5 gedraaid een paar jaar. Daarvoor hebben ze zelfs 7 (quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Weet ik niet, als ik eerlijk ben. hm...zou kunnen..quote:
Ze mogen wel Kees heten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
Sinds wanneer heten vrouwen Johnny?
jakkes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb nog 5-5-5 gedraaid een paar jaar. Daarvoor hebben ze zelfs 7 () dagen per dienst gedraaid en dan gewoon maar 2 dagen vrij ertussen. Dus 7 ochtenden, 2 vrij, 7 middagen, 2 vrij enzz...maar dan wel 60 vakantiedagen per jaar. Maar ik moet er niet aan denken. Het is goed zo.
![]()
Ik kan dat best hebben, zolang het niet kwetsend bedoeld is, dus echt op de man af(of nog erger over mijn dochter minachtend spreken)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:01 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, omdat het zo'n 'ingeburgerd' woord geworden is. Ik gebruik het zelf ook, maar het is echt not done als je van iemands situatie weet. Heel raar/dubbel.
Die hebben we op cd staan!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:09 schreef BeeDee het volgende:
Johnny's en Anita's..![]()
Strak strak in m'n trainingspak pak, kijk 's hoe ik hak hak... enz![]()
Heideroosjes met Sjonnie & Anita.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:09 schreef BeeDee het volgende:
Johnny's en Anita's..![]()
Strak strak in m'n trainingspak pak, kijk 's hoe ik hak hak... enz![]()
Sinds ik aan the Shining moest denkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
Sinds wanneer heten vrouwen Johnny?
Haha, brom, je zei brom, zo van bromsnor he?quote:
Ik ken een jongetje en een meisje die allebei joey heten...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar ik heb niks te zeggen.
Ik was Poltergeist aan t kijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Goed! Wat kom jij nog laat binnengalopperen! Iedereen heeft zijn gordijntjes al dicht
Komt die Joey niet van Josephine danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ken een jongetje en een meisje die allebei joey heten...
je hebt zelf een kut!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik was Poltergeist aan t kijkenWat een lkutfilm
Omdat hier allemaal verknipte figuren in dit topic rondwandelen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sinds ik aan the Shining moest denken
Das wel erg, maar mijn naam kan ook voor meisjes.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ken een jongetje en een meisje die allebei joey heten...
Nohquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Omdat hier allemaal verknipte figuren in dit topic rondwandelen?
sjees, in jouw situatie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik was Poltergeist aan t kijkenWat een lkutfilm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu moeten we zeker gaan raden hoe jij heet, NOU IK DACHT HET NIET HÈquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Das wel erg, maar mijn naam kan ook voor meisjes.....
Beelzebub.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En nu moeten we zeker gaan raden hoe jij heet, NOU IK DACHT HET NIET HÈ
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:17 schreef Sebasser het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mean!
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
Jaap.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En nu moeten we zeker gaan raden hoe jij heet, NOU IK DACHT HET NIET HÈ
Nee ze heet echt Joeyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Komt die Joey niet van Josephine dan
Heej, heej ,heeeeeejjjjj !!!!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Omdat hier allemaal verknipte figuren in dit topic rondwandelen?
Ach er is wel meer, dan kan ik zo een film wel aanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
sjees, in jouw situatie.Nu doe je geen oog meer dicht.
![]()
Wat is jouw naam?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Das wel erg, maar mijn naam kan ook voor meisjes.....
Oh das wel stom ja. Als afkorting kan het welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee ze heet echt JoeyDat vind ik echt geen naam voor een meid
Op de onderste plank eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zeg me dat ie dik onder 't stof op de hoogste plank staat !![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:17 schreef Sebasser het volgende:wat een skatje ook heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E = mc2, E is de energie die vrijkomt
Jij gaat gewoon echt je muzieksmaak niet prijsgeven merk ik...jammer hoorquote:
die zal dan anders zijn dan die van jouw, ze wil je niet kwetsenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon echt je muzieksmaak niet prijsgeven merk ik...jammer hoor![]()
Heb 't nou al twee keer gevraagd..![]()
![]()
Zit ff niet mee te lezen beeb... Komt van de week wel, heeft ook lang in FoBo gestaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon echt je muzieksmaak niet prijsgeven merk ik...jammer hoor![]()
Heb 't nou al twee keer gevraagd..![]()
![]()
Nee helaas. Foto is afgelopen zomer genomen in een opvangcentrum voor reptielen in de Everglades.quote:
Wie wat waar wanneer?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Oi Beelzebub, heb je die docu op Nat. Geo. gezien?
Da's waar ook...maar dat heb ik niet onthouden meissie..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zit ff niet mee te lezen beeb... Komt van de week wel, heeft ook lang in FoBo gestaan![]()
Ik ben toch redelijk ruimdenkend hoor...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
die zal dan anders zijn dan die van jouw, ze wil je niet kwetsen![]()
hahaaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kut hoe heette het noul, even zoeken
Search for Atlantis?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Best interessant ja. Mensen die tegen zijn en mensen die voor zijn. En over de Bagdad batteryquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dit gaat hem dan worden, effe in gsm zetten. Was het iets?
Morgenochtend heb ik weer spijt dat ik zo laat in bed lag.quote:
ik ook beebquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Morgenochtend heb ik weer spijt dat ik zo laat in bed lag.
Hoelaat gaat de wekker?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Morgenochtend heb ik weer spijt dat ik zo laat in bed lag.
Story of my lifequote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En gewoon blijven zitten, met deze kennis![]()
Tim is nu ziek dus zal rond een uur of kwart voor 8 bij me komenquote:
Wat ? Wanneer je wekker gaat, of dat je je sig gaat veranderen ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:39 schreef oranjekoek het volgende:
Dat zien we dan wel weer
Waarom? vindt je hem niet goed?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:39 schreef BeeDee het volgende:
Wanneer ga je je sig weer 's veranderen E ?![]()
lol die van mij om half 7quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Tim is nu ziek dus zal rond een uur of kwart voor 8 bij me komenHet liefst slaap ik de hele ochtend, maar kan me niet herinneren wanneer dat was
![]()
hahaa nee, wat komt, dat komt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat ? Wanneer je wekker gaat, of dat je je sig gaat veranderen ?![]()
pfff Ik hou van slapen, zeker smorgens!quote:
hahahaaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik voel me steeds een schoolmeester als ik 't lees![]()
Nena komt wel weer tussen 07:00 en 07:30...ik ga soms nog ff lekker terug m'n bed in...ff dommelen. De tijd dat ze ongemerkt lippenstift, watervaste stift of dies meer zij op de muur, tafel, vloer smeert is gelukkig achter de rug. Ze is zoet..quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nena komt wel weer tussen 07:00 en 07:30...ik ga soms nog ff lekker terug m'n bed in...ff dommelen. De tijd dat ze ongemerkt lippenstift, watervaste stift of dies meer zij op de muur, tafel, vloer smeert is gelukkig achter de rug. Ze is zoet..![]()
![]()
Waar gebeurd...en na de eerste woedeaanval smelt je weer voor die glimmende oogjes, want ja...ze deed 't toch speciaal voor jouquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Goeiemorgen pappa en mamma, ik heb een tekening gemaakt.
![]()
Aan de andere kant, als jij over 10 jaar vroeg je bed uit moet, liggen wij nog te ronken!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
Mijn wekker loopt om 14:00 af....
Dat is de 'ellende' met kinderen natuurlijk....niet meer kunnen uitslapen. Sterkte.... ik wacht nog een paar jaar. (10 ofzo)
haha nee niet hier, hier let ik helemaal niet op hoe ik typ.quote:
lach maar die van mij deed het mijn lippenstift van Chanel of Dior (zo'n 22 euro per lipstick)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
![]()
ooow wat moooooooi! grrrquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
![]()
Dat is waar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als jij over 10 jaar vroeg je bed uit moet, liggen wij nog te ronken!
Merk ie niks van...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha nee niet hier, hier let ik helemaal niet op hoe ik typ.![]()
Maja dan kunnen wij weer oppassen natuurlijk, ook wel handig!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Hang ik met de neus boven de poepluiers....
Zoveel poepen ze nu ook weer niet!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Hang ik met de neus boven de poepluiers....
En tegen die tijd gaat de generatie van nu stappen, dus kun je je bed uit om zoon/dochter op te gaan halen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Maja dan kunnen wij weer oppassen natuurlijk, ook wel handig!
|Je moet ze wel een beetje netjes opvoeden! Geef ze kotszakjes mee!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:56 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
En tegen die tijd gaat de generatie van nu stappen, dus kun je je bed uit om zoon/dochter op te gaan halen.
Of 's morgens de in de kots stappen op je weg naar beneden.
Nou, ik ben heel netjes opgevoed maar ik ben toch wel al op gekke plekken wakker geworden, in nog vreemdere situaties. Zeg nooit nooit....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
|Je moet ze wel een beetje netjes opvoeden! Geef ze kotszakjes mee!
Die tijd hebben/krijgen we( bijna) allemaal...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nou, ik ben heel netjes opgevoed maar ik ben toch wel al op gekke plekken wakker geworden, in nog vreemdere situaties. Zeg nooit nooit....![]()
Geef je je ouders niet de schuld?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nou, ik ben heel netjes opgevoed maar ik ben toch wel al op gekke plekken wakker geworden, in nog vreemdere situaties. Zeg nooit nooit....![]()
Of komt nooit meer terugquote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die tijd hebben/krijgen we( bijna) allemaal...leuke tijd
![]()
![]()
* Opa spreekt...![]()
Nee, die hebben altijd het beste met me voor gehad.... Al zag/zie ik dat zelf niet zo.quote:
Dat geldt hier ook!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nee, die hebben altijd het beste met me voor gehad.... Al zag/zie ik dat zelf niet zo.
Ik ben in ieder geval goed terechtgekomen, ondanks alles.
Jawel, alleen zou ik het op een andere manier doen als bij mij gedaan is....tenminste zo denk ik er nu over.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat geldt hier ook!
Jij zal waarschijnlijk ook het beste met je kinderen voor hebben.
Nee ik bedoelde diequote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Huilsmilie moest toch uit FOK! ?![]()
* zou je dat weer willen dan E ?
We willen het allemaal beter doen als onze ouders. Daarom zijn mijn kinderen zo verwend waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Jawel, alleen zou ik het op een andere manier doen als bij mij gedaan is....tenminste zo denk ik er nu over.
Ik ga ook slapen, de mpeg is net (15 min geleen) klaar. Welterusten!quote:
O, diequote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde diesmiley! En, soms zou ik best weer een stap terug willen zetten.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, die![]()
bij niet teveel gebruik of als enigste reactie, is ie wel leuk vind ik...
![]()
En ik snap wat je bedoeld..![]()
![]()
![]()
Dit is toch veel gezelliger? Toch? Ja toch? Nee? Jawel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou k zie het
Probeer het morgen nog eens zou ik zeggenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:20 schreef Queen_Bee het volgende:
ik probeer een sollicitatie brief te schrijvenmaar ik ben t allemaal vergeten
Morgen ben je weer helder na een nacht slapen. Geloof me nou maarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Morgen is t nog langer geleden en weet ik dus nog minder
In dat geval zitten in Word goede templates voor sollicitatie brievenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Neeeeeeheeeeeeee ik ben t gewoon echt allemaal vergeten. te langg eleden. enzo
Morgen weer een dag, niet zo moeilik tochquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kan alleen typen, de rest is te moeilijk
Al kun je Fok! beter niet noemenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
Puike brief, al zeg ik het zelf.
Dat wordt mquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
Geachte heer, mevrouw,
Op dinsdag 22 mei j.l. omstreeks 03:00 uur vertoefde ik op een van Nederlands best bezochtte internetfora; Fok.nl. De intelligentie, of het gebrek hieraan van de verschillende users deden bij mij een belletje rinkelen in de vorm van een lampje boven mijn hoofd. Ik moest gelijk aan uw bedrijf denken, daar er bij [insert bedrijf] ook een aantal lieden werkzaam zijn waar ik mijn twijfels bij heb.
Eén van deze personen is op dit moment een sollicitatiebrief aan het lezen en vraagt zich af waar de schrijfster ervan het gore lef vandaan haalt. Nou meneer de directeur, dat zal ik u in de volgende alinea even haarfijn uitleggen.
Welkom in de 3e alinea van dit meesterwerk. De meest voor de hand liggende reden waarom ik u incapabel vind voor uw functie is uw hoofd. Pak een spiegel erbij en kijk er eens aandachtig naar. Niet te lang natuurlijk, dat komt uw gezichtsvermogen hoogstwaarschijnlijk niet ten goede, maar een minuutje of 3 zal wel volstaan.
Uw hoofd, we hadden het er zojuist nog over. Denkt u te weten wat er scheelt? Nee, natuurlijk niet. En daarom solliciteer ik naar uw functie, de functie van algeheel directeur en verwacht ik morgenvroeg voor 08:00 uur een schriftelijke aanstelling in 3-voud op uw mijn bureau.
in afwachting van uw afwijzing verblijf ik,
Mevr. Q_Bee
Algemeen Directeur
[insert bedrijf]
Niet zo denigrerend over dit schitterende fenomeen. jij maakt er ook deel van uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Al kun je Fok! beter niet noemen
Show us.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb m al bijna klaarik zal m zo posten
Ik vind het wel mooi aan elkaar geluld al zeg ik het zelf.
Ik zei het al. Maar evenmin: neukzeks?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja cerror zei t ook al, maar ik kan zweren dat ik dat geleerd heb
Sliep ik zo diep laatst?quote:
OW uhn WO'erquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ben jij die pragmatische downseller? Die self-starter met een 'getting things done' mentaliteit. Die teamplayer die ook op stand-alone basis accelereert?
Dan moet je ons toch eens komen uitleggen wat dat precies inhoudt.
Zolang ze maar salaris betalen toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 04:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Kut bedrijf heeft ook nog nergens een adres.
Daar zit wel wat in....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 04:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Moet ik toch eerst mn brief daar krijgen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 04:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Lefgozer.
Die risicos loop ik ook welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 04:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
![]()
Het leven stelt geen ruk voor zonder risico's..... En nu loop ik het risico hart en vaatziekten op te lopen.
Beat that.
Life's a bitch. Fuck it.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 04:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die risicos loop ik ook wel. Kattendrek
Dilemma....Hoe krijg ik je betrokken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 04:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik care te weinig om het te fucken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |