|Je moet ze wel een beetje netjes opvoeden! Geef ze kotszakjes mee!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:56 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
En tegen die tijd gaat de generatie van nu stappen, dus kun je je bed uit om zoon/dochter op te gaan halen.
Of 's morgens de in de kots stappen op je weg naar beneden.
Nou, ik ben heel netjes opgevoed maar ik ben toch wel al op gekke plekken wakker geworden, in nog vreemdere situaties. Zeg nooit nooit....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
|Je moet ze wel een beetje netjes opvoeden! Geef ze kotszakjes mee!
Die tijd hebben/krijgen we( bijna) allemaal...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nou, ik ben heel netjes opgevoed maar ik ben toch wel al op gekke plekken wakker geworden, in nog vreemdere situaties. Zeg nooit nooit....![]()
Geef je je ouders niet de schuld?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nou, ik ben heel netjes opgevoed maar ik ben toch wel al op gekke plekken wakker geworden, in nog vreemdere situaties. Zeg nooit nooit....![]()
Of komt nooit meer terugquote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die tijd hebben/krijgen we( bijna) allemaal...leuke tijd
![]()
![]()
* Opa spreekt...![]()
Nee, die hebben altijd het beste met me voor gehad.... Al zag/zie ik dat zelf niet zo.quote:
Dat geldt hier ook!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nee, die hebben altijd het beste met me voor gehad.... Al zag/zie ik dat zelf niet zo.
Ik ben in ieder geval goed terechtgekomen, ondanks alles.
Jawel, alleen zou ik het op een andere manier doen als bij mij gedaan is....tenminste zo denk ik er nu over.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat geldt hier ook!
Jij zal waarschijnlijk ook het beste met je kinderen voor hebben.
Nee ik bedoelde diequote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Huilsmilie moest toch uit FOK! ?![]()
* zou je dat weer willen dan E ?
We willen het allemaal beter doen als onze ouders. Daarom zijn mijn kinderen zo verwend waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Jawel, alleen zou ik het op een andere manier doen als bij mij gedaan is....tenminste zo denk ik er nu over.
Ik ga ook slapen, de mpeg is net (15 min geleen) klaar. Welterusten!quote:
O, diequote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde diesmiley! En, soms zou ik best weer een stap terug willen zetten.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, die![]()
bij niet teveel gebruik of als enigste reactie, is ie wel leuk vind ik...
![]()
En ik snap wat je bedoeld..![]()
![]()
![]()
Dit is toch veel gezelliger? Toch? Ja toch? Nee? Jawel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou k zie het
Probeer het morgen nog eens zou ik zeggenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:20 schreef Queen_Bee het volgende:
ik probeer een sollicitatie brief te schrijvenmaar ik ben t allemaal vergeten
Morgen ben je weer helder na een nacht slapen. Geloof me nou maarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Morgen is t nog langer geleden en weet ik dus nog minder
In dat geval zitten in Word goede templates voor sollicitatie brievenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Neeeeeeheeeeeeee ik ben t gewoon echt allemaal vergeten. te langg eleden. enzo
Morgen weer een dag, niet zo moeilik tochquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kan alleen typen, de rest is te moeilijk
Al kun je Fok! beter niet noemenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
Puike brief, al zeg ik het zelf.
Dat wordt mquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
Geachte heer, mevrouw,
Op dinsdag 22 mei j.l. omstreeks 03:00 uur vertoefde ik op een van Nederlands best bezochtte internetfora; Fok.nl. De intelligentie, of het gebrek hieraan van de verschillende users deden bij mij een belletje rinkelen in de vorm van een lampje boven mijn hoofd. Ik moest gelijk aan uw bedrijf denken, daar er bij [insert bedrijf] ook een aantal lieden werkzaam zijn waar ik mijn twijfels bij heb.
Eén van deze personen is op dit moment een sollicitatiebrief aan het lezen en vraagt zich af waar de schrijfster ervan het gore lef vandaan haalt. Nou meneer de directeur, dat zal ik u in de volgende alinea even haarfijn uitleggen.
Welkom in de 3e alinea van dit meesterwerk. De meest voor de hand liggende reden waarom ik u incapabel vind voor uw functie is uw hoofd. Pak een spiegel erbij en kijk er eens aandachtig naar. Niet te lang natuurlijk, dat komt uw gezichtsvermogen hoogstwaarschijnlijk niet ten goede, maar een minuutje of 3 zal wel volstaan.
Uw hoofd, we hadden het er zojuist nog over. Denkt u te weten wat er scheelt? Nee, natuurlijk niet. En daarom solliciteer ik naar uw functie, de functie van algeheel directeur en verwacht ik morgenvroeg voor 08:00 uur een schriftelijke aanstelling in 3-voud op uw mijn bureau.
in afwachting van uw afwijzing verblijf ik,
Mevr. Q_Bee
Algemeen Directeur
[insert bedrijf]
Niet zo denigrerend over dit schitterende fenomeen. jij maakt er ook deel van uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Al kun je Fok! beter niet noemen
Show us.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb m al bijna klaarik zal m zo posten
Ik vind het wel mooi aan elkaar geluld al zeg ik het zelf.
Ik zei het al. Maar evenmin: neukzeks?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja cerror zei t ook al, maar ik kan zweren dat ik dat geleerd heb
Sliep ik zo diep laatst?quote:
OW uhn WO'erquote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ben jij die pragmatische downseller? Die self-starter met een 'getting things done' mentaliteit. Die teamplayer die ook op stand-alone basis accelereert?
Dan moet je ons toch eens komen uitleggen wat dat precies inhoudt.
Zolang ze maar salaris betalen toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 04:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Kut bedrijf heeft ook nog nergens een adres.
Daar zit wel wat in....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 04:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Moet ik toch eerst mn brief daar krijgen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 04:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Lefgozer.
Die risicos loop ik ook welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 04:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
![]()
Het leven stelt geen ruk voor zonder risico's..... En nu loop ik het risico hart en vaatziekten op te lopen.
Beat that.
Life's a bitch. Fuck it.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 04:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die risicos loop ik ook wel. Kattendrek
Dilemma....Hoe krijg ik je betrokken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 04:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik care te weinig om het te fucken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |