"Bass moet je niet voelen, die moet je implanteren!"quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:26 schreef renz0r het volgende:
Bass die moet je niet horen doe moet je ..... !!!!!!!!!!!!!
HARDSTYLE!!!!!!!
Echt welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:28 schreef Archiee het volgende:
ik sta nogsteeds niet in de op stelletje bloedhonden![]()
Is dat ook mogelijk dan? Dan wil ik er ook bij. Listening to Hardstyle as an lunatic nipplequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:28 schreef Archiee het volgende:
ik sta nogsteeds niet in de op stelletje bloedhonden![]()
Done.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:41 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Is dat ook mogelijk dan? Dan wil ik er ook bij. Listening to Hardstyle as an lunatic nipple
quote:
Van D-Block & S-te-fan bedoel je?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:47 schreef LeonH het volgende:
tvp!
en d'r heeft iemand op soulseek al de promo van We be kickin bass![]()
DIE MOET IK OOK HEBBEN!!!
ohja en Lockdown natuurlijk![]()
mega slechte vocalen echt de tering whoei laguh denk hasjeeequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"Bass moet je niet voelen, die moet je implanteren!"
quote uit live-act van Bazz Implant Live bij Hardstyle NRG...
Ja die ja... En ik voel dat jij me een pm gaat sturen hieroverquote:
Lockdown heb ik al tijdje, vinyl zit er aan te komenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:47 schreef LeonH het volgende:
tvp!
en d'r heeft iemand op soulseek al de promo van We be kickin bass![]()
DIE MOET IK OOK HEBBEN!!!
ohja en Lockdown natuurlijk![]()
Die sample klonk inderdaad HEILIG!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Lockdown heb ik al tijdje, vinyl zit er aan te komen
Volgens mij komt die samen met Wilde Gullie Bas uit, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef naittun1 het volgende:
Nothing else matters is lekker, komt die nog uit dat iemand weet?
Op zijn site staat "Nothing Else Matters/Fever"quote:Op zondag 20 mei 2007 10:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Volgens mij komt die samen met Wilde Gullie Bas uit, maar dat weet ik niet zeker.![]()
Noise Controllers - We are the Noise Controllers volgens mij. Maar dat kan onze NC-freak wel bevestigen denk ikquote:Op zondag 20 mei 2007 11:09 schreef Silaz het volgende:
btw even een vraagje he. als je op site van www.disconewyork.nl zit, speelt er zich een leidje af.. een hardstyle nummer met vrolijke melody enzomoet je maar even lusiteren (nummer 1), dus mijn vraag is:
Hoe heet dat nummer en van wie (A)
Noise controllers - White starsquote:Op zondag 20 mei 2007 11:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Noise Controllers - We are the Noise Controllers volgens mij. Maar dat kan onze NC-freak wel bevestigen denk ik![]()
ReMcOrE?
in juni, althans als Zany een betrouwbare bron isquote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef naittun1 het volgende:
http://www.noisecontrollers.nl/music/quote:Op zondag 20 mei 2007 11:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Of je kan zoeken op universe twisters - white stars Al zijn het dus wel de noise controllers!
je weet maar nooitquote:Op zondag 20 mei 2007 11:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
in juni, althans als Zany een betrouwbare bron is![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef naittun1 het volgende:
iddquote:Op zondag 20 mei 2007 11:15 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Op zijn site staat "Nothing Else Matters/Fever"Ken Fever niet, maar Wilde Gullie Bas moet er op!
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:09 schreef Silaz het volgende:
btw even een vraagje he. als je op site van www.disconewyork.nl zit, speelt er zich een leidje af.. een hardstyle nummer met vrolijke melody enzomoet je maar even lusiteren (nummer 1), dus mijn vraag is:
Hoe heet dat nummer en van wie (A)
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Noise Controllers - We are the Noise Controllers volgens mij. Maar dat kan onze NC-freak wel bevestigen denk ik![]()
ReMcOrE?
het zijn de The Universe Twisters, met White Stars... versie op hun eigen site is de oude versie, versie van de site van NY is de nieuwe, die heeft een andere opbouw en kickquote:Op zondag 20 mei 2007 11:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Noise controllers - White stars
Je maakt een accountje aan, download de software. Open het programma, log in en hij gaat zoeken naar mediaplayers, eventueel download hij een plugin en alle liedjes die je vervolgens afspeelt wordt gesynchroniseerd met je profiel op de website. Elke keer als je winamp of een ander programma opent komt er een icoontje in beeld.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:23 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe werkt trouwens dat last fim want ik snap er de ballen van
Vond 'm wel wat weghebben van We are... uit een liveset van ze tijdje terugquote:Op zondag 20 mei 2007 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
het zijn de The Universe Twisters, met White Stars... versie op hun eigen site is de oude versie, versie van de site van NY is de nieuwe, die heeft een andere opbouw en kick![]()
Dat deel snap ik maar ik kan geen lijst vinden van nummers die ik afspeelquote:Op zondag 20 mei 2007 13:22 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Je maakt een accountje aan, download de software. Open het programma, log in en hij gaat zoeken naar mediaplayers, eventueel download hij een plugin en alle liedjes die je vervolgens afspeelt wordt gesynchroniseerd met je profiel op de website. Elke keer als je winamp of een ander programma opent komt er een icoontje in beeld.
http://www.last.fm/user/F(...)arttype=recenttracks staat alles wat je hebt afgespeeld.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat deel snap ik maar ik kan geen lijst vinden van nummers die ik afspeel
http://www.last.fm/user/FrituurKoning/
Begonnen ze in de Time Out ook mee, heerlijke openerquote:Op zondag 20 mei 2007 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:
Deepack was dik gisteravond
hij begon met FTS (Vinyl Version, dacht Hard Mix van B-kant) en We Be Kickin' Bass![]()
heb ook nog One Blade, Tempo Pusher, I Got You, My Bitch en Acid Dream gehoordquote:Op zondag 20 mei 2007 14:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
Begonnen ze in de Time Out ook mee, heerlijke opener
Ja de opening wist iktoevallig nog maar de rest ben ik een beetje vergeten enzo je kent dat welquote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ook nog One Blade, Tempo Pusher, I Got You, My Bitch en Acid Dream gehoord
Rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef Houniet het volgende:
eh jongens. he subwoofer is overledendinsdag een nieuwe halen
wat voor 1 had je dan?? en wat voor 1 ga je halen??quote:Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef Houniet het volgende:
eh jongens. he subwoofer is overledendinsdag een nieuwe halen
dat ding is kats opgeblazenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor 1 had je dan?? en wat voor 1 ga je halen??
en hoe krijg je een overleden subwoofer dan??
ik heb mijn sub ook wel paar keer echt tot de limiet gehad volgens mij, en dan gewoon voor halve minuut lang, maar hij leeft nog steedsquote:Op zondag 20 mei 2007 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat ding is kats opgeblazenkut cd van Hardbase
maar eens even kijken wat ik dinsdag allemaal kan vinden
als het weer draait komen er weer foto's
ik wacht wel op de nieuwe foto's en specs van je subquote:Op zondag 20 mei 2007 15:38 schreef Houniet het volgende:
nee die van mij heeft hem nu echt de geest gevenhij ploft nu. geen zuivere Bass meer. en dat is toch heeel belangrijk
![]()
dat doen wequote:Op zondag 20 mei 2007 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wacht wel op de nieuwe foto's en specs van je sub
ik zag hem gisteravond staan... dus voor mij eindigde het weekend zeer goedquote:
die isquote:Op maandag 21 mei 2007 10:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nu wachten op de FTS vinyl, ben zeer benieuwd naar de hard remix
FTS zit wel in de set van Showtek @ Hardstyle Syndromequote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Is daar niet ergens een rip van?
ik wist ook niet zeker of dat de Hard Mix vanquote:Op maandag 21 mei 2007 11:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hmm die set kende ik dus al... Als ik 't zo hoor is dat gewoon de 'original mix' die ook op het album staat
ze hebben tot volgende week donderdag de tijd voor de releasequote:Op maandag 21 mei 2007 11:23 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[afbeelding]
Komt deze maand nog uit, dus als het meezit deze week
is soulseek aanzwengelen al voldoende?quote:
Album Sampler 2quote:Op maandag 21 mei 2007 16:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Upcoming releases:
MYTH 007
A: DHHD - On Fire
B: DHHD - Pain
DMW 017
A1: Showtek - Party Lover
A2: Showtek - No Harder (Brennan Heart Remix)
B1: Showtek - Dominate
B2: Showtek - Virus
ook wel binnenkort dacht ik, Scantraxx 30, B-kant wordt Technoboy Remix van Cocaine Bizznizzquote:Op maandag 21 mei 2007 16:15 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Niet dat ik weet...
Wanneer komt die remix van Stampuuhh uit btw?
zie Story Of Abjectquote:Op maandag 21 mei 2007 17:48 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Jep, dat wist ik al. Duurt alleen bij eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwen bij Scantraxx voor een plaat uitkomt
ik was het topic ook kwijtquote:
je bent in de war met Stage SCquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik was het topic ook kwijtje let even niet op en je loopt 4 topics achter
en je gaat ons vast en zekere allen van dezen topique een pm sturen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:28 schreef ReMcOrE het volgende:
en nu is de Full Version van de A-kant van Scantraxx 30 ook nog uitgelekt![]()
Scantraxx 029: Abject - Feel so good - Like a fireball Scantraxxquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
en je gaat ons vast en zekere allen van dezen topique een pm sturen?![]()
normaal kom je met googlen en de releasenaam al ver maar dit keer niet helaas...
Wat was Scantraxx 029 dan ook weer?
ik ga écht niet iedereen die hier wel eens komt een PM sturenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
en je gaat ons vast en zekere allen van dezen topique een pm sturen?![]()
normaal kom je met googlen en de releasenaam al ver maar dit keer niet helaas...
Wat was Scantraxx 029 dan ook weer?
viel te proberenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga écht niet iedereen die hier wel eens komt een PM sturen![]()
Maar de mensen die 't verdienen... *ahem*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga écht niet iedereen die hier wel eens komt een PM sturen![]()
ook goed geprobeerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:50 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Maar de mensen die 't verdienen... *ahem*
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:26 schreef hardstyle_babbels het volgende:
hey (mede)tukkertje van me...!!![]()
![]()
Wat een mix was datquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:03 schreef mstx het volgende:
Straks bij Club Fresh:
Pila & The Scientist
Josh & Wesh
D-Block & S-te-Fan
The Bazz Pimp
![]()
![]()
quote:
Op www.q-dance.nl kun je veel sets luisteren, dat doe ik altijd op schoolquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:39 schreef Silaz het volgende:
Hey, weeet iemand misschien wat links voor mij met hardstyle muziek? voor op schoolnaast Fearfm enzo dan. (die inOP staan.)
quote:
Zelf opgenomenquote:
quote:
zelfde voor mij, alleen ik ga niet rijden, want na 16 uur nog terugrijden wordt niet watquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:34 schreef LeonH het volgende:
http://events.q-dance.nl/(...)q-base/announcement/
wie gaan er?
Ben zelf nog hevig aan het twijfelen, willen wel gaan maar op eigen vervoer maar dan wilt niemand rijden... Denk niet dat ik het ga redden als ik vanaf het begin tot eind daar ben
Protocol is ookquote:
Jazeeeekeer van de partij....van 4 tot 7 non-stop...heb de jongens aangeboden om heen en terug te rijden... Was weer een keer aan de beurt...quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:34 schreef LeonH het volgende:
wie gaan er?
Ben zelf nog hevig aan het twijfelen, willen wel gaan maar op eigen vervoer maar dan wilt niemand rijden... Denk niet dat ik het ga redden als ik vanaf het begin tot eind daar ben
Hij is lekker, staat gewoon op musicincontrol.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet hem nog luisteren, maar aan de tracklist te zien erg dik spul
is natuurlijk ook een optiequote:Op donderdag 24 mei 2007 18:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wil het liefst zo snel mogelijk thuis zijn na het feest, magoed als ik erg moe ben gaan we wel eerst ergens in het gras/in de auto slapen...!![]()
Ik wil wel gaan als mijn portomonnee het toelaat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:34 schreef LeonH het volgende:
wie gaan er?
Mike NRG - Lost In Dreams (Original Mix)quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:06 schreef Silaz het volgende:
Hmm ik ben er nog te jong voor buahauahmaargoed. dat stukje muziek in de intro komt dat van een nummer of speciaal gemaakt? klonk wel wreed
![]()
Kuch, daar is een topic voorquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:34 schreef LeonH het volgende:
wie gaan er?
dan ga ik soulseek weer langzaam aanzwengelen voor equal phunk, one blade heb ik hier toch al een tijdje liggen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond komt de download van de One Blade / Equal Phunk vinyl online![]()
![]()
De tat en zat remixquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
dan ga ik soulseek weer langzaam aanzwengelen voor equal phunk, one blade heb ik hier toch al een tijdje liggen...
zwerft er trouwens ook nog ergens die 2006 versie van Lost in dreams rond? Dacht dat Tatanka die destijds draaide
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow kom er net achter.
Tatanka - Wise Guys = Be Cool
Kom er net achter dat ik 'm al sinds begin mei hebquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:28 schreef ReMcOrE het volgende:
en nu is de Full Version van de A-kant van Scantraxx 30 ook nog uitgelekt![]()
ken/kijk je echt zoveel films dat je dat zo weer??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:57 schreef -Blutonium- het volgende:
Technoboy - Guns 'n' Noses = The Ladykillers
Die had ik al 2 topics geleden vermeldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:57 schreef -Blutonium- het volgende:
Technoboy - Guns 'n' Noses = The Ladykillers
[..]
Ik kijk teveel films ja, maar in dit geval had ik 't gegoogled. Ladykillers heb ik nooit gezien en ik denk dat ik dat zo ga houdenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ken/kijk je echt zoveel films dat je dat zo weer??![]()
Nu wel!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog geen bericht van One Blade / Equal Phunk![]()
met "we" bedoel je de mensen zoals wij die trouw deze meesterlijke vinyl gaan halen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:48 schreef SDJ het volgende:
Nou mensen,
maandag gaat Lockdown / Protocol richting mastering/persing proces, dan hebben we hem alst goed is voor defqon
Superquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:48 schreef SDJ het volgende:
Nou mensen,
maandag gaat Lockdown / Protocol richting mastering/persing proces, dan hebben we hem alst goed is voor defqon
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:48 schreef SDJ het volgende:
Nou mensen,
Met 'we' bedoel ik in eerste instantie wijzelf (StraightOn) en alle DJs die op de promomailing lijst staan, dus kan ie worden gedraaid @ defqonquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:37 schreef LeonH het volgende:
[..]
met "we" bedoel je de mensen zoals wij die trouw deze meesterlijke vinyl gaan halen?
Beter toch! Was ook echt een meesterlijk setje @ FearFm vandeweek. StraigtOnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:49 schreef SDJ het volgende:
[..]
Met 'we' bedoel ik in eerste instantie wijzelf (StraightOn) en alle DJs die op de promomailing lijst staan, dus kan ie worden gedraaid @ defqon
Maar als alles goed gaat ligt ie mss dan ook al in de winkels..! Ik duim ervoor iig
Props voor de set (ondanks de foutjesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:46 schreef RemcoW85 het volgende:
Oh heb btw ff met de BCD controller icm Traktor DJ een setje in elkaar gedraaid.. Kunt m makkelijk syncen met 1 druk op de knop, maar zoals je zeker het eerste uur hoort gaat dat niet altijd even goed..
Ach zitten wat fouten in, maar gaat om de muziek. Leek me wel leuk om een setje met vrij nieuwe platen te delen met de HS-FOK!kers
.
Artist: DJ RemcoW
Title: (BCD) 2 Hour Liveset Tuesday 05-22-2007
Playing Time: 121m:27s
Speed:: 160BPM
TRACKLISTING:
01. DJ Isaac - Impressed
02. Express Viviana - Oh My God
03. Builder - Her Voice (Super Bass Remix)
04. Da Revolusionists - Postal (Zatox Remix)
05. Marc Stevens and Tim-E - Better Days (Part 1)
06. Josh and Wesz Pres. Chickz on Fire - Natte Asbak
07. Marc Stevens and Tim-E - Better Days (Part 2)
08. Tuneboy - Wackyjackie (Technoboy Remix)
09. Zatox & Activator - Dont Let It Go (Baco Mix)
10. Citizen - If I Say Stop (Original Mix)
11. Smashing Guys - Pump & Loud (Zatox Remix)
12. Tatanka - Mess Up
13. The Pitcher - Sleeping
14. Girls From Hardasia - Hardasia (Mix 1)
15. Da Revolusionists - Easy Girl
16. Mindstomper vs The Quakers - Screwheadz (Vortex and Arpa Mix)
17. Hardstyle Mafia - Rockin Da Place (Alphaverb vs Intractable One Remix)
18. Dutch Master - We Go Party
19. Italian Playboys - Storia Di Musica (Trance Generators Remix)
20. Daniele Mondello - Impact (Bionic Mix)
21. DJ Syro - The Bazz Keeps Pumpin' (Original Mix)
22. Jack Overdose - Zwaf
23. D-Block and S-Te-Fan - We Be Kicking Bass
24. Dutch Master - Slammin' The Bazz
25. DJ Gius - Scrubs (The KGBs Remix)
26. D-Block and S-Te-Fan - Guilty
27. Zairon - I'm Techno (Zatox Remix)
Download link: http://w.e.g.
Hehe thanks.. Ja soms komt ie er te laat achter dat het niet helemaal goed loopt enzo, maar dan ben je toch al te laat..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Props voor de set (ondanks de foutjeswel vet hoor
)
![]()
ik heb hem nu ook binnenquote:
hij is weer op FOK!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:48 schreef SDJ het volgende:
Nou mensen,
jupquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Super
![]()
![]()
F*cking Geniale plaat...
Zondag lekker naar Zak.. : Nog meer Fokkers die gaan?
ja zeker wil het niet missenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Super
![]()
![]()
F*cking Geniale plaat...
Zondag lekker naar Zak.. : Nog meer Fokkers die gaan?
ik zou naar zak gaan remco, de noisecontrollers zijn er ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:27 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond geen hardstyle voor mijmorgenavond Dangerouzmind - White Sunday, met Brennan Heart, Technoboy en Duro
![]()
![]()
quote:
Corrigeer die spelfout aub, het doet pijn aan mijn ogenquote:
zeikerdquote:Op zondag 27 mei 2007 13:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
Corrigeer die spelfout aub, het doet pijn aan mijn ogen![]()
Daarom help ik je ookquote:Op zondag 27 mei 2007 13:22 schreef Archiee het volgende:
[..]
Ik ben net wakker JA! het is niet eerlijk om me daarop af te rekeken![]()
Ow, voor hardstyle hebben ze geen livesets bedoel je?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:31 schreef Houniet het volgende:
dit is het hardstyle topic aap
@: RemcoW85, vanavond even je set checken
WATquote:Op zondag 27 mei 2007 19:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik ga vanavond naar de sjonnies...!![]()
Niet gek. De hele buurt is nog in een dip van Emporiumquote:Op maandag 28 mei 2007 15:16 schreef Pelgrim het volgende:
Pussy Lounge in de Time Out viel ook wel tegen gisteren. Helemaal niet druk enzo. Van de drie zalen was er rond 2 uur nog maar 1 open.
Bijna alle italiaanse combo's zijn nou geweest. Emporium hadden we Zatox vs Activator en Tatanka vs Technoboy en nu Technoboy vs Zatox.....dat wil ik echt wel meemaken. Kijken of mensen mee kunnen krijgenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://partyflock.nl/news/8905:B2S_presenteert_Decibel_outdoor_line_up.html
Wat gaat dit vet worden zeg![]()
ik zeg alleen al Promo als afsluiter op de Main![]()
WTF, ten eerste is dit een hardstyle topic en geen Jumpstyle, ten 2e is dit het meest trieste nummer dat ik naast de zogenaamde mr porny heb gehoord.....quote:Op maandag 28 mei 2007 17:51 schreef Chilldude het volgende:
-blaat-
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
idd over de enige jumpviedeo's die hier gepost mogen worden zijn dit soort video's:
http://www.vkmag.com/videos/videos_video_jumpen_is_voor_gays
ik ben dus bij Lucky geweest, omdat ik zaterdag ook al naar New York was geweest en ik vandaag een buurtfeest had bij m'n vriendin in de buurt, dat werd me dus te laatquote:Op zondag 27 mei 2007 03:55 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ik zou naar zak gaan remco, de noisecontrollers zijn er ook![]()
![]()
beide eensch!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:13 schreef -Blutonium- het volgende:
VA-Dance_Pollution_Remix_Collection_Vol_2-(Vinyl)-2007-DELTA
Heerlijke plaat, altijd leuk om klassiekers in een nieuw jasje te horen. War Machine 2005 blijft een van m'n favoriete remixes ooit![]()
Josh & Wesz staan er gewoonquote:Op maandag 28 mei 2007 23:51 schreef Sethje het volgende:
Die lineup van decibel echt koning hmmmmmmm...gewoon zowat alle vette namen op HC en HS gebied echt top
we gaan maar eens even zoeken en luisterenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
Donkey_Rollers_-_Live___Pharmacy_vs_Transmission__Melbourne_25-05-07
Heerlijkmet Chopper en Atrocity erin
ik was er op HardBass niet bij, maar heb wel gruwelijk verhalen gehoord over optreden op DefQon.1 dat moet echt te geniaal voor woorden geweest zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=1209499133890700429&hl=en
Het meest legendarisch Donkey rollers optreden volgens een hoop mensen.. naar mijn mening was het op hardbass afgelopen keer beter, 40 min lang sterven
Ja Defqon was echt master...stond toen haast voorraan..heerlijk hard geluid vette effecten...en die Anthemquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we gaan maar eens even zoeken en luisteren![]()
[..]
ik was er op HardBass niet bij, maar heb wel gruwelijk verhalen gehoord over optreden op DefQon.1 dat moet echt te geniaal voor woorden geweest zijn![]()
![]()
vond zelf de set van Qlimaxs 2006 ook aardig in de buurt komen
Edit: Gevondenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
tot nu toe (moet die uit Australië nog luisteren) de beste Donkey Rollers set ooitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:05 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ben nou dat filmpje van Defqon '05 aan het kijken. Ook vette shit
wat die heb ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tot nu toe (moet die uit Australië nog luisteren) de beste Donkey Rollers set ooit![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:48 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Net op t moment dat de climax van Fusion of sound moet beginnen!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:48 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Net op t moment dat de climax van Fusion of sound moet beginnen!
Vet filmpjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het meest legendarisch Donkey rollers optreden volgens een hoop mensen.. naar mijn mening was het op hardbass afgelopen keer beter, 40 min lang sterven
Idd supervet filmpjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind Max B Grant een slechte producer. Althans de laatste tijd. No Good (remix) was een top plaat (waar miss.cutie4you op de hoes staat), maar de laatste releases zijn bagger.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:01 schreef NrSiX het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xpWXSPFu-a0
Erg vet nummer
Wat een geile bedoeling... shìììt!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja de donkeys stellen nooit teleur![]()
idd dj zeenyik vind het altijd wel grappig als zany gaat mc'en... met zijn matige engels en zijn heerlijke brabantse accent in het Nederlands
net als op Qlimax (je hoort het op de DVD) en op Decibel vorig jaar
![]()
eensch!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja de donkeys stellen nooit teleur![]()
idd dj zeenyik vind het altijd wel grappig als zany gaat mc'en... met zijn matige engels en zijn heerlijke brabantse accent in het Nederlands
net als op Qlimax (je hoort het op de DVD) en op Decibel vorig jaar
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:15 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zo... Mei is bijna om, dus de FTS vinyl kan niet lang meer duren!
Zitten weer een aantal hele leuke tussen!quote:Acti & Vorti - Raw (ACT071)
A1) Raw
B1) That's It
Francisco Zeta - Rising EP (KAT044)
A1) Rising
A2) Cocaine Baztard (Brucio Mix)
B1) Cocaine Baztard (Francesco Zeta Mix)
B2) Sacred Saturd
Showtek - FTS (DMW015)
A1) FTS (Original Mix)
B1) FTS (Hard Mix)
Showtek - Album Sampler 2 (DMW017)
A1) Party Lover
A2) No Harder (Brennen Heart Remix)
B1) Dominate
B2) Virus
Southstylers - The Remixes (FUSION 36-5)
A1) Pounding Remix (Pounding Senses Remix)
B1) Crushing Remix (A Bit Crushing Remix)
Black & White - Dirty Games (POLL283)
A1) Dirty Games (Original Mix)
B1) Dirty Games (Tatanka's Interracial Remix)
Prophet & JDX - Blacker Than Black (SCAN029)
A1) Blacker Than Black
B1) Blacker Than Black (Jump Remix)
The Prophet vs JDX - Revolt/ The Dream (SCAN029)
A1) Revolt
B1) The Dream
Headhunterz - Rock Civilization/ Speakafreak (SCREL004)
A1) Rock Civilization
B1) Speakafreak
A-Lusion - Be Yourself (SCSP014)
A1) Be Yourself
B1) Talk Iz The Remix (Kat Remix)
DJ Joshua Hiroshi & DJ Millo - Frisko Disko (DFC1512)
A1) Frisko Disko (DJ Joshua Hiroshy vs. Nadir Mix)
A2) Frisko Disko (DJ Millo Jump Mix)
B1) Rock This (DJ Joshua Hiroshy vs. Koiro Mix)
B2) Rock This (DJ Millo Jump Mix)
DJ Tony - The Unknown/ Scrap (SPK022-5)
A1) The Unknown
B1) Scrap
DJ Nagoom - 4x4/ In My Mind (DD230220)
A1) DJ Nagoom - 4x4
B1) DJ Nagoom - In My Mind
Rushtex - Exorcism Of Chucky Remix (GBH003)
A1) Rushtex - Exorcism Of Chucky (Alpha2's Remix)
B1) Rushtex - Exorcism Of Chucky (Original Mix)
Mattfactor - My Bitch (GT006)
A1) My Bitch (Original Ruffenuff Mix)
B1) My Bitch (Mic-E's Rework)
Apex Mind & Stereo Freax - Make Your Choice (IMPR02)
A1) Apex Mind - Make Your Choice
A2) Apex Mind - Bastard Attack
B1) Stereo Freax - Prepare For War
B2) Stereo Freax - Ragamuffin
Urisk and Vitani meet Glowiej - Vibes EP (SJ009)
A1) Urisk and Vitani Meet Glowiej - Vibes 1.0
A2) Urisk and Vitani meet Glowiej - Vibes 2.0
B1) Dutch Jumperz - Kick The Bazz
B2) Dutch Jumperz - Jumping Motherfucker (Fosforic Remix)
Kayem & Likquid - We Bring The Nu Style / Don't Be Afraid (DJURED014)
A1) We Bring The Nu Style
B1) Don't Be Afraid
Unknown Analoq - Rocket Science/ Triplet Overkill (MIDIFY 007)
A1) Rocket Science
B1) Triplet Overkill
JDX??quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Weten we trouwens meteen wie/wat het mysterieuze "Black Identity" is wat op Sensation Black staat
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
JDX
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:58 schreef PartyAnimal87 het volgende:
met The Prophet
was samen met Blackout een erg dikke vinylquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben benieuwd naar die van Unkown Analoq, na zijn klapper MF go, (waarop ik nog steeds de benen uit mijn lijf stamp) , of deze nieuwe er mee door kan. Heb in ieder geval hoge verwachtingen
MF Go, was ook gewoon een top nummer. Heerlijke opbouw en een dikke climaxquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was samen met Blackout een erg dikke vinyldraai hem nog regelmatig
Triplet Overkill is welA-kant nog niet gehoord...
eensch!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
MF Go, was ook gewoon een top nummer. Heerlijke opbouw en een dikke climax![]()
Eensch, Zak was ook wel weer super: dat nummer is idd erg vet:) maar hele set zat wel strak in elkaar...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind Max B Grant een slechte producer. Althans de laatste tijd. No Good (remix) was een top plaat (waar miss.cutie4you op de hoes staat), maar de laatste releases zijn bagger.![]()
Maar draaien kan ie wel weer goed.
Triplett Overkill is wat Equalphunk had moeten zijn, 't zelfde geldt voor Revival X en One Blade, die tracks lijken echt te veel op elkaarquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Triplet Overkill is welA-kant nog niet gehoord...
ik vind hem welquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:05 schreef -Blutonium- het volgende:
Trouwens, ik ben volgens mij een van de weinigen die 4x4 een lekkere remix vindt. Op GHF wordt ie de grond in geboord.
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter 16 jahren nicht geeignet.![]()
ik had eerst een ripje, dat klonk nergens naar, maar gelukkig kan ik nu beter genietenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:20 schreef Sethje het volgende:
[Brainkicker vs Noisecontrollers - Always Black![]()
![]()
1280 x 1024 , mooi dingquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:20 schreef -Blutonium- het volgende:
Oja mensen, ik heb gister een wallpaper gemaakt van Defqon 1, als je 'm ook wilt hebben moet je het even laten weten. Geef ook even je resolutie door, en dan kijk ik wat ik er van kan maken.
Zo ziet ie er op mijn monitor uit: http://i16.tinypic.com/5zdrapw.jpg
(gewoon pics van de site gerukt, zoals 't hoort)
Ik haat feestjes op vrijdag, omdat ik zaterdag altijd moet werken. 1 keer gedaan voor Zany, maar nooit meer. Was die zaterdag brak en had daarna ook verjaardag dat tot 3 uur duurde.....quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:17 schreef Sethje het volgende:
Vrijdag Josh en Wesz![]()
![]()
En zaterdag Coone,Yves en Showtek![]()
![]()
komt goed dit weekendje:)
Heb je hem ook in 2560x1024?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:20 schreef -Blutonium- het volgende:
Oja mensen, ik heb gister een wallpaper gemaakt van Defqon 1, als je 'm ook wilt hebben moet je het even laten weten. Geef ook even je resolutie door, en dan kijk ik wat ik er van kan maken.
Nego en The VIsion zetten idd lekkere setjes weg. Maar wat ik hoor van andere DJ"s, zij kotsen The Vision allemaal uit omdat ie alleen maar nieuwe vinyls jat en ze draait en zelf haast niets produceert enzo. Dit heb ik persoonlijk gehoord maja t zal allemaal wel. Zijn setjes zijn wel lekker.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik haat feestjes op vrijdag, omdat ik zaterdag altijd moet werken. 1 keer gedaan voor Zany, maar nooit meer. Was die zaterdag brak en had daarna ook verjaardag dat tot 3 uur duurde.....
Btw, het feestje van FearFM zou ik graag mee willen maken, niet alleen voor Josh en Wesz, maar ook voor Nego (toffe gast) en The Visionheerlijke liveset van 'm en ook hij heeft zelf heerlijke nummers gemaakt.
Hm... rapidshare doet wat moeilijk...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
Oja wat geweldig! Iedere keer weer die kippenvel bij Immeasurablyquote:http://video.google.nl/videoplay?docid=1209499133890700429&hl=en
beste plaat van Donkey Rollers voor mij persoonlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
Oja wat geweldig! Iedere weer die kippenvel bij Immeasurably![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:20 schreef -Blutonium- het volgende:
verzenddatum van nieuwste Fusion --> http://www.freaky.nl/cms/(...)Else%2520Matters.htm is 31-05-2007 en dat is vandaagquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:47 schreef LeonH het volgende:
wowowow!
Freaky heeft de nieuwe fusion en 4x4 van Nagoom!
De bestelling is net gedaan!
Hopen dat ik het in huis heb voor zaterdag dat ik het die avond nog lekker kan draaien
hey Scopequote:Op donderdag 31 mei 2007 12:56 schreef SDJ het volgende:
Origination is erg vet...
Remcoquote:
10 juni ligt hij in de winkel??quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:26 schreef SDJ het volgende:
[..]
Remco
Oja, 10 juni dus in m'n setje op FearFM:Scope DJ - Protocol![]()
als je hem maar klaar hebt voor DefQon.1quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:53 schreef SDJ het volgende:
Neeee dat niet. Maar het zal niet veel schelen![]()
Zijn ze d'r ja? Moet ik gauw even...quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
verzenddatum van nieuwste Fusion --> http://www.freaky.nl/cms/(...)Else%2520Matters.htm is 31-05-2007 en dat is vandaagdus dan zou je hem zaterdag moeten kunnen draaien
http://www.freaky.nl/cms/(...)520%252f%25204x4.htm is ook erg lekker![]()
Heerlijk hequote:
zal hem wel even beoordelenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die patrick jumpen heeft zijn single uit, moet zeggen die 03_patrick_jumpen_-_gangster vind ik best een relax nummer.![]()
Maar ik heb die mix zelf gemaakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:00 schreef nipeng het volgende:
Ik heb even die link naar VMX weggehaald, volgens mij strookt die namelijk niet helemaal met het beleid hier. Zo niet dan horen we het wel in het Muziek Feedback topic. Van Q-Dance.nl neem ik aan dat het wel in orde is.
De eerste 4 tellen zijn leuk, daarna vind ik m al een stuk minderquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die patrick jumpen heeft zijn single uit, moet zeggen die 03_patrick_jumpen_-_gangster vind ik best een relax nummer.![]()
quote:
Blijft gewoon een lekkere plaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |