ook goed geprobeerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:50 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Maar de mensen die 't verdienen... *ahem*
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:26 schreef hardstyle_babbels het volgende:
hey (mede)tukkertje van me...!!![]()
![]()
Wat een mix was datquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:03 schreef mstx het volgende:
Straks bij Club Fresh:
Pila & The Scientist
Josh & Wesh
D-Block & S-te-Fan
The Bazz Pimp
![]()
![]()
quote:
Op www.q-dance.nl kun je veel sets luisteren, dat doe ik altijd op schoolquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:39 schreef Silaz het volgende:
Hey, weeet iemand misschien wat links voor mij met hardstyle muziek? voor op schoolnaast Fearfm enzo dan. (die inOP staan.)
quote:
Zelf opgenomenquote:
quote:
zelfde voor mij, alleen ik ga niet rijden, want na 16 uur nog terugrijden wordt niet watquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:34 schreef LeonH het volgende:
http://events.q-dance.nl/(...)q-base/announcement/
wie gaan er?
Ben zelf nog hevig aan het twijfelen, willen wel gaan maar op eigen vervoer maar dan wilt niemand rijden... Denk niet dat ik het ga redden als ik vanaf het begin tot eind daar ben
Protocol is ookquote:
Jazeeeekeer van de partij....van 4 tot 7 non-stop...heb de jongens aangeboden om heen en terug te rijden... Was weer een keer aan de beurt...quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:34 schreef LeonH het volgende:
wie gaan er?
Ben zelf nog hevig aan het twijfelen, willen wel gaan maar op eigen vervoer maar dan wilt niemand rijden... Denk niet dat ik het ga redden als ik vanaf het begin tot eind daar ben
Hij is lekker, staat gewoon op musicincontrol.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet hem nog luisteren, maar aan de tracklist te zien erg dik spul
is natuurlijk ook een optiequote:Op donderdag 24 mei 2007 18:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wil het liefst zo snel mogelijk thuis zijn na het feest, magoed als ik erg moe ben gaan we wel eerst ergens in het gras/in de auto slapen...!![]()
Ik wil wel gaan als mijn portomonnee het toelaat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:34 schreef LeonH het volgende:
wie gaan er?
Mike NRG - Lost In Dreams (Original Mix)quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:06 schreef Silaz het volgende:
Hmm ik ben er nog te jong voor buahauahmaargoed. dat stukje muziek in de intro komt dat van een nummer of speciaal gemaakt? klonk wel wreed
![]()
Kuch, daar is een topic voorquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:34 schreef LeonH het volgende:
wie gaan er?
dan ga ik soulseek weer langzaam aanzwengelen voor equal phunk, one blade heb ik hier toch al een tijdje liggen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond komt de download van de One Blade / Equal Phunk vinyl online![]()
![]()
De tat en zat remixquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
dan ga ik soulseek weer langzaam aanzwengelen voor equal phunk, one blade heb ik hier toch al een tijdje liggen...
zwerft er trouwens ook nog ergens die 2006 versie van Lost in dreams rond? Dacht dat Tatanka die destijds draaide
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow kom er net achter.
Tatanka - Wise Guys = Be Cool
Kom er net achter dat ik 'm al sinds begin mei hebquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:28 schreef ReMcOrE het volgende:
en nu is de Full Version van de A-kant van Scantraxx 30 ook nog uitgelekt![]()
ken/kijk je echt zoveel films dat je dat zo weer??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:57 schreef -Blutonium- het volgende:
Technoboy - Guns 'n' Noses = The Ladykillers
Die had ik al 2 topics geleden vermeldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:57 schreef -Blutonium- het volgende:
Technoboy - Guns 'n' Noses = The Ladykillers
[..]
Ik kijk teveel films ja, maar in dit geval had ik 't gegoogled. Ladykillers heb ik nooit gezien en ik denk dat ik dat zo ga houdenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ken/kijk je echt zoveel films dat je dat zo weer??![]()
Nu wel!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog geen bericht van One Blade / Equal Phunk![]()
met "we" bedoel je de mensen zoals wij die trouw deze meesterlijke vinyl gaan halen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:48 schreef SDJ het volgende:
Nou mensen,
maandag gaat Lockdown / Protocol richting mastering/persing proces, dan hebben we hem alst goed is voor defqon
Superquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:48 schreef SDJ het volgende:
Nou mensen,
maandag gaat Lockdown / Protocol richting mastering/persing proces, dan hebben we hem alst goed is voor defqon
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:48 schreef SDJ het volgende:
Nou mensen,
Met 'we' bedoel ik in eerste instantie wijzelf (StraightOn) en alle DJs die op de promomailing lijst staan, dus kan ie worden gedraaid @ defqonquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:37 schreef LeonH het volgende:
[..]
met "we" bedoel je de mensen zoals wij die trouw deze meesterlijke vinyl gaan halen?
Beter toch! Was ook echt een meesterlijk setje @ FearFm vandeweek. StraigtOnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:49 schreef SDJ het volgende:
[..]
Met 'we' bedoel ik in eerste instantie wijzelf (StraightOn) en alle DJs die op de promomailing lijst staan, dus kan ie worden gedraaid @ defqon
Maar als alles goed gaat ligt ie mss dan ook al in de winkels..! Ik duim ervoor iig
Props voor de set (ondanks de foutjesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:46 schreef RemcoW85 het volgende:
Oh heb btw ff met de BCD controller icm Traktor DJ een setje in elkaar gedraaid.. Kunt m makkelijk syncen met 1 druk op de knop, maar zoals je zeker het eerste uur hoort gaat dat niet altijd even goed..
Ach zitten wat fouten in, maar gaat om de muziek. Leek me wel leuk om een setje met vrij nieuwe platen te delen met de HS-FOK!kers
.
Artist: DJ RemcoW
Title: (BCD) 2 Hour Liveset Tuesday 05-22-2007
Playing Time: 121m:27s
Speed:: 160BPM
TRACKLISTING:
01. DJ Isaac - Impressed
02. Express Viviana - Oh My God
03. Builder - Her Voice (Super Bass Remix)
04. Da Revolusionists - Postal (Zatox Remix)
05. Marc Stevens and Tim-E - Better Days (Part 1)
06. Josh and Wesz Pres. Chickz on Fire - Natte Asbak
07. Marc Stevens and Tim-E - Better Days (Part 2)
08. Tuneboy - Wackyjackie (Technoboy Remix)
09. Zatox & Activator - Dont Let It Go (Baco Mix)
10. Citizen - If I Say Stop (Original Mix)
11. Smashing Guys - Pump & Loud (Zatox Remix)
12. Tatanka - Mess Up
13. The Pitcher - Sleeping
14. Girls From Hardasia - Hardasia (Mix 1)
15. Da Revolusionists - Easy Girl
16. Mindstomper vs The Quakers - Screwheadz (Vortex and Arpa Mix)
17. Hardstyle Mafia - Rockin Da Place (Alphaverb vs Intractable One Remix)
18. Dutch Master - We Go Party
19. Italian Playboys - Storia Di Musica (Trance Generators Remix)
20. Daniele Mondello - Impact (Bionic Mix)
21. DJ Syro - The Bazz Keeps Pumpin' (Original Mix)
22. Jack Overdose - Zwaf
23. D-Block and S-Te-Fan - We Be Kicking Bass
24. Dutch Master - Slammin' The Bazz
25. DJ Gius - Scrubs (The KGBs Remix)
26. D-Block and S-Te-Fan - Guilty
27. Zairon - I'm Techno (Zatox Remix)
Download link: http://w.e.g.
Hehe thanks.. Ja soms komt ie er te laat achter dat het niet helemaal goed loopt enzo, maar dan ben je toch al te laat..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Props voor de set (ondanks de foutjeswel vet hoor
)
![]()
ik heb hem nu ook binnenquote:
hij is weer op FOK!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:48 schreef SDJ het volgende:
Nou mensen,
jupquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Super
![]()
![]()
F*cking Geniale plaat...
Zondag lekker naar Zak.. : Nog meer Fokkers die gaan?
ja zeker wil het niet missenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Super
![]()
![]()
F*cking Geniale plaat...
Zondag lekker naar Zak.. : Nog meer Fokkers die gaan?
ik zou naar zak gaan remco, de noisecontrollers zijn er ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:27 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond geen hardstyle voor mijmorgenavond Dangerouzmind - White Sunday, met Brennan Heart, Technoboy en Duro
![]()
![]()
quote:
Corrigeer die spelfout aub, het doet pijn aan mijn ogenquote:
zeikerdquote:Op zondag 27 mei 2007 13:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
Corrigeer die spelfout aub, het doet pijn aan mijn ogen![]()
Daarom help ik je ookquote:Op zondag 27 mei 2007 13:22 schreef Archiee het volgende:
[..]
Ik ben net wakker JA! het is niet eerlijk om me daarop af te rekeken![]()
Ow, voor hardstyle hebben ze geen livesets bedoel je?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:31 schreef Houniet het volgende:
dit is het hardstyle topic aap
@: RemcoW85, vanavond even je set checken
WATquote:Op zondag 27 mei 2007 19:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik ga vanavond naar de sjonnies...!![]()
Niet gek. De hele buurt is nog in een dip van Emporiumquote:Op maandag 28 mei 2007 15:16 schreef Pelgrim het volgende:
Pussy Lounge in de Time Out viel ook wel tegen gisteren. Helemaal niet druk enzo. Van de drie zalen was er rond 2 uur nog maar 1 open.
Bijna alle italiaanse combo's zijn nou geweest. Emporium hadden we Zatox vs Activator en Tatanka vs Technoboy en nu Technoboy vs Zatox.....dat wil ik echt wel meemaken. Kijken of mensen mee kunnen krijgenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://partyflock.nl/news/8905:B2S_presenteert_Decibel_outdoor_line_up.html
Wat gaat dit vet worden zeg![]()
ik zeg alleen al Promo als afsluiter op de Main![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |