"Bass moet je niet voelen, die moet je implanteren!"quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:26 schreef renz0r het volgende:
Bass die moet je niet horen doe moet je ..... !!!!!!!!!!!!!
HARDSTYLE!!!!!!!
Echt welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:28 schreef Archiee het volgende:
ik sta nogsteeds niet in de op stelletje bloedhonden![]()
Is dat ook mogelijk dan? Dan wil ik er ook bij. Listening to Hardstyle as an lunatic nipplequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:28 schreef Archiee het volgende:
ik sta nogsteeds niet in de op stelletje bloedhonden![]()
Done.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:41 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Is dat ook mogelijk dan? Dan wil ik er ook bij. Listening to Hardstyle as an lunatic nipple
quote:
Van D-Block & S-te-fan bedoel je?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:47 schreef LeonH het volgende:
tvp!
en d'r heeft iemand op soulseek al de promo van We be kickin bass![]()
DIE MOET IK OOK HEBBEN!!!
ohja en Lockdown natuurlijk![]()
mega slechte vocalen echt de tering whoei laguh denk hasjeeequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"Bass moet je niet voelen, die moet je implanteren!"
quote uit live-act van Bazz Implant Live bij Hardstyle NRG...
Ja die ja... En ik voel dat jij me een pm gaat sturen hieroverquote:
Lockdown heb ik al tijdje, vinyl zit er aan te komenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:47 schreef LeonH het volgende:
tvp!
en d'r heeft iemand op soulseek al de promo van We be kickin bass![]()
DIE MOET IK OOK HEBBEN!!!
ohja en Lockdown natuurlijk![]()
Die sample klonk inderdaad HEILIG!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Lockdown heb ik al tijdje, vinyl zit er aan te komen
Volgens mij komt die samen met Wilde Gullie Bas uit, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef naittun1 het volgende:
Nothing else matters is lekker, komt die nog uit dat iemand weet?
Op zijn site staat "Nothing Else Matters/Fever"quote:Op zondag 20 mei 2007 10:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Volgens mij komt die samen met Wilde Gullie Bas uit, maar dat weet ik niet zeker.![]()
Noise Controllers - We are the Noise Controllers volgens mij. Maar dat kan onze NC-freak wel bevestigen denk ikquote:Op zondag 20 mei 2007 11:09 schreef Silaz het volgende:
btw even een vraagje he. als je op site van www.disconewyork.nl zit, speelt er zich een leidje af.. een hardstyle nummer met vrolijke melody enzomoet je maar even lusiteren (nummer 1), dus mijn vraag is:
Hoe heet dat nummer en van wie (A)
Noise controllers - White starsquote:Op zondag 20 mei 2007 11:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Noise Controllers - We are the Noise Controllers volgens mij. Maar dat kan onze NC-freak wel bevestigen denk ik![]()
ReMcOrE?
in juni, althans als Zany een betrouwbare bron isquote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef naittun1 het volgende:
http://www.noisecontrollers.nl/music/quote:Op zondag 20 mei 2007 11:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Of je kan zoeken op universe twisters - white stars Al zijn het dus wel de noise controllers!
je weet maar nooitquote:Op zondag 20 mei 2007 11:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
in juni, althans als Zany een betrouwbare bron is![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef naittun1 het volgende:
iddquote:Op zondag 20 mei 2007 11:15 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Op zijn site staat "Nothing Else Matters/Fever"Ken Fever niet, maar Wilde Gullie Bas moet er op!
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:09 schreef Silaz het volgende:
btw even een vraagje he. als je op site van www.disconewyork.nl zit, speelt er zich een leidje af.. een hardstyle nummer met vrolijke melody enzomoet je maar even lusiteren (nummer 1), dus mijn vraag is:
Hoe heet dat nummer en van wie (A)
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Noise Controllers - We are the Noise Controllers volgens mij. Maar dat kan onze NC-freak wel bevestigen denk ik![]()
ReMcOrE?
het zijn de The Universe Twisters, met White Stars... versie op hun eigen site is de oude versie, versie van de site van NY is de nieuwe, die heeft een andere opbouw en kickquote:Op zondag 20 mei 2007 11:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Noise controllers - White stars
Je maakt een accountje aan, download de software. Open het programma, log in en hij gaat zoeken naar mediaplayers, eventueel download hij een plugin en alle liedjes die je vervolgens afspeelt wordt gesynchroniseerd met je profiel op de website. Elke keer als je winamp of een ander programma opent komt er een icoontje in beeld.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:23 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe werkt trouwens dat last fim want ik snap er de ballen van
Vond 'm wel wat weghebben van We are... uit een liveset van ze tijdje terugquote:Op zondag 20 mei 2007 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
het zijn de The Universe Twisters, met White Stars... versie op hun eigen site is de oude versie, versie van de site van NY is de nieuwe, die heeft een andere opbouw en kick![]()
Dat deel snap ik maar ik kan geen lijst vinden van nummers die ik afspeelquote:Op zondag 20 mei 2007 13:22 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Je maakt een accountje aan, download de software. Open het programma, log in en hij gaat zoeken naar mediaplayers, eventueel download hij een plugin en alle liedjes die je vervolgens afspeelt wordt gesynchroniseerd met je profiel op de website. Elke keer als je winamp of een ander programma opent komt er een icoontje in beeld.
http://www.last.fm/user/F(...)arttype=recenttracks staat alles wat je hebt afgespeeld.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat deel snap ik maar ik kan geen lijst vinden van nummers die ik afspeel
http://www.last.fm/user/FrituurKoning/
Begonnen ze in de Time Out ook mee, heerlijke openerquote:Op zondag 20 mei 2007 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:
Deepack was dik gisteravond
hij begon met FTS (Vinyl Version, dacht Hard Mix van B-kant) en We Be Kickin' Bass![]()
heb ook nog One Blade, Tempo Pusher, I Got You, My Bitch en Acid Dream gehoordquote:Op zondag 20 mei 2007 14:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
Begonnen ze in de Time Out ook mee, heerlijke opener
Ja de opening wist iktoevallig nog maar de rest ben ik een beetje vergeten enzo je kent dat welquote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ook nog One Blade, Tempo Pusher, I Got You, My Bitch en Acid Dream gehoord
Rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef Houniet het volgende:
eh jongens. he subwoofer is overledendinsdag een nieuwe halen
wat voor 1 had je dan?? en wat voor 1 ga je halen??quote:Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef Houniet het volgende:
eh jongens. he subwoofer is overledendinsdag een nieuwe halen
dat ding is kats opgeblazenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor 1 had je dan?? en wat voor 1 ga je halen??
en hoe krijg je een overleden subwoofer dan??
ik heb mijn sub ook wel paar keer echt tot de limiet gehad volgens mij, en dan gewoon voor halve minuut lang, maar hij leeft nog steedsquote:Op zondag 20 mei 2007 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat ding is kats opgeblazenkut cd van Hardbase
maar eens even kijken wat ik dinsdag allemaal kan vinden
als het weer draait komen er weer foto's
ik wacht wel op de nieuwe foto's en specs van je subquote:Op zondag 20 mei 2007 15:38 schreef Houniet het volgende:
nee die van mij heeft hem nu echt de geest gevenhij ploft nu. geen zuivere Bass meer. en dat is toch heeel belangrijk
![]()
dat doen wequote:Op zondag 20 mei 2007 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wacht wel op de nieuwe foto's en specs van je sub
ik zag hem gisteravond staan... dus voor mij eindigde het weekend zeer goedquote:
die isquote:Op maandag 21 mei 2007 10:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nu wachten op de FTS vinyl, ben zeer benieuwd naar de hard remix
FTS zit wel in de set van Showtek @ Hardstyle Syndromequote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Is daar niet ergens een rip van?
ik wist ook niet zeker of dat de Hard Mix vanquote:Op maandag 21 mei 2007 11:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hmm die set kende ik dus al... Als ik 't zo hoor is dat gewoon de 'original mix' die ook op het album staat
ze hebben tot volgende week donderdag de tijd voor de releasequote:Op maandag 21 mei 2007 11:23 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[afbeelding]
Komt deze maand nog uit, dus als het meezit deze week
is soulseek aanzwengelen al voldoende?quote:
Album Sampler 2quote:Op maandag 21 mei 2007 16:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Upcoming releases:
MYTH 007
A: DHHD - On Fire
B: DHHD - Pain
DMW 017
A1: Showtek - Party Lover
A2: Showtek - No Harder (Brennan Heart Remix)
B1: Showtek - Dominate
B2: Showtek - Virus
ook wel binnenkort dacht ik, Scantraxx 30, B-kant wordt Technoboy Remix van Cocaine Bizznizzquote:Op maandag 21 mei 2007 16:15 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Niet dat ik weet...
Wanneer komt die remix van Stampuuhh uit btw?
zie Story Of Abjectquote:Op maandag 21 mei 2007 17:48 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Jep, dat wist ik al. Duurt alleen bij eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwen bij Scantraxx voor een plaat uitkomt
ik was het topic ook kwijtquote:
je bent in de war met Stage SCquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik was het topic ook kwijtje let even niet op en je loopt 4 topics achter
en je gaat ons vast en zekere allen van dezen topique een pm sturen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:28 schreef ReMcOrE het volgende:
en nu is de Full Version van de A-kant van Scantraxx 30 ook nog uitgelekt![]()
Scantraxx 029: Abject - Feel so good - Like a fireball Scantraxxquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
en je gaat ons vast en zekere allen van dezen topique een pm sturen?![]()
normaal kom je met googlen en de releasenaam al ver maar dit keer niet helaas...
Wat was Scantraxx 029 dan ook weer?
ik ga écht niet iedereen die hier wel eens komt een PM sturenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
en je gaat ons vast en zekere allen van dezen topique een pm sturen?![]()
normaal kom je met googlen en de releasenaam al ver maar dit keer niet helaas...
Wat was Scantraxx 029 dan ook weer?
viel te proberenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga écht niet iedereen die hier wel eens komt een PM sturen![]()
Maar de mensen die 't verdienen... *ahem*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga écht niet iedereen die hier wel eens komt een PM sturen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |