quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:08 schreef Queen_Bee het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OBJKsRPR3ow&mode=related&search=
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Het rokershoekje 90! Piovan!
verdomme, voor jou helemaal opgezocht nu
Hij doet het toch echt allemaal zelfquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
![]()
Wel erg leuk om te lezen. Arme piovan.
De originele foto mag niet gepost worden begrijp ik?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij doet het toch echt allemaal zelf.
Ik heb hem daar wel gepost zien worden, en ergens anders nog laatstquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De originele foto mag niet gepost worden begrijp ik?![]()
Het doet er ook eigenlijk niet toe, die balk verbergt niks. De reeks is wel stervende he? De laatste keer dat ik hier gepost had, gingen er toch wel een paar topics per dag doorheen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb hem daar wel gepost zien worden, en ergens anders nog laatst
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:36 schreef tho_Omas het volgende:
Qubebe zegt (2:33):
Ik was altijd degene die zei Nu is t wel genoeg ::(
Was jij dat ja?
Ja, anders zou ik het nooit gedaan hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ow en die chatlog staat er alleen omdat ik er toestemming voor gaf.
Mijn account bij imagecave zal wel verlopen zijn ofzo. Ik zal wel even een oude terugzoeken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom heb jij geen ava
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik het nooit gedaan hebben
Ja doe eensquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mijn account bij imagecave zal wel verlopen zijn ofzo. Ik zal wel even een oude terugzoeken.
Oh shootquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:51 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zulke vragen zijn taboe. Het heeft zo moeten zijn.![]()
Heel goed, blijkbaar heb ik een voorbeeldfunctie. Héél goed. Ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Goddammit, ik gebruik telkens dezelfde PI als jij
Ik zag het toch pas na het postenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Heel goed, blijkbaar heb ik een voorbeeldfunctie. Héél goed. Ja.
Hoi Nylz/Remlof/Whatever,quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:08 schreef remlof het volgende:
Vanwaar deze kutschop? La la lekker. Iemand moet het doen.
Nee, dat is echt zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Thomas heb jij trouwens mooie wenkbrauwen, of lijkt dat maar zo
BS heeft alweer een nieuw topic: [goed topic] Greonterp, 2 November 1956.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hoi Nylz/Remlof/Whatever,
Ik was door mijn posthistory aan het bladeren en ik merkte dat het een topic was dat veel te vroeg in de vergetelheid is geraakt.
Maar toch, je m'excuse.
Neequote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Durf je daar een weddenschap op te zetten?
Dacht ik al. Je had natuurlijk niet verwacht dat ik ook wel eens rook. Maargoed, dat is dus wel zo. Een sigaartje op zijn tijd vind ik overigens ook wel lekker.quote:
Heel goed.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een sigaartje op zijn tijd vind ik overigens ook wel lekker.
Ik herkende je ook gewoon nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dacht ik al. Je had natuurlijk niet verwacht dat ik ook wel eens rook. Maargoed, dat is dus wel zo. Een sigaartje op zijn tijd vind ik overigens ook wel lekker.
Dat komt waarschijnlijk door die Breaker mutsquote:
Sorry, ik was bevangen door emotie.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat gejank van mannen tegenwoordig.
Noh ja lijkt gewoon totaal nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door die Breaker mutsDeze foto is ook meer voor de lol gemaakt. Maar hoe je het ook went of keert, ik ben het toch echt
![]()
Nou dan pm ik je evenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb niets gemerkt of gezien. Vandaar mijn vraag.![]()
Vooral doenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:48 schreef The_Terminator het volgende:
Nou, ik pak me nog een biertje hoor!
Lekker....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:48 schreef The_Terminator het volgende:
Nou, ik pak me nog een biertje hoor!
Waarom?!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en ik beloof dat ik bij deze nooit meer kuttopics zal openen
![]()
Ach, morgen toch laat werken dus moet kunnenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Leuk jou ook weereens even te zien zo diep in de nacht![]()
![]()
dat remlof boos op mij wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |