quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:15 schreef -=Bioslock=- het volgende:
einseins
"Iemand moet het doen."quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:19 schreef Molluck het volgende:
kwaliteitstopic!
DAT WAS IN R&P JA!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:21 schreef Nickthedick het volgende:
SLOTJE! hebben we vanmiddag ook al gehad!
Hij was zwaar okay!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:42 schreef Skaai het volgende:
"Het is een lekker ding, daar kan ie niks aan doen"
Maakt nie uit! Is nog altijd BAGGER!quote:
Die kutnewbie doet gewoon mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:45 schreef ArmaniMania het volgende:
slotje door Havoc, die moet nog inkomen.
"Dingennn die ik nu met hem kan doen, 't zijn er toch ineens veel meer dan toen"quote:
Ik heb het 7 keer beluisterd en zelf getypt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:46 schreef Jordy-B het volgende:
Ik hoop dat 't een copy paste is, anders mag bioslock inderdaad wel dood...
Ach... mag eigenlijk sowieso wel
Dat kan ook, veel te zenuwachtig dom om een slotje te zetten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:45 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Die kutnewbie doet gewoon mee.
De dames passen zich aan!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:44 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[MEDEDELING]
Dit is een biertopic.
[/MEDEDELING]
held.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:47 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ik heb het 7 keer beluisterd en zelf getypt.
Alle meiden staan voor hem in de rijquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
De dames passen zich aan!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:44 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[MEDEDELING]
Dit is een biertopic.
[/MEDEDELING]
"Wat bleek hij was de DJ, hij was zwaarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[afbeelding], [afbeelding].
Moeten wij die kennen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
De dames passen zich aan!
[afbeelding]
quote:
Jajajaja, er kunnen wat kilootjes van me af, ik weet het.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:53 schreef Skaai het volgende:
"Wat bleek hij was de DJ, hij was zwaar [afbeelding]"
C.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:53 schreef Nagz het volgende:
BS
En je mag niet dood, want er moet nog muziek gemaakt worden mén!
wat zou het anders moeten zijn?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:44 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[MEDEDELING]
Dit is een biertopic.
[/MEDEDELING]
"Ja het broertje van mijn beste vriendin, is opeens een lekker ding"quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jajajaja, er kunnen wat kilootjes van me af, ik weet het.!!!!1111eins11.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:54 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
C..
Funkymexspulsercarpet. Fu-ck-ing geweldig nummer, man. Nummer van de dag.
Wees eens nog toffer en neem hem eens opnieuw voor me op. Maar dan iets harder en beter.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:57 schreef Nagz het volgende:
[..]hihihihi
Ik heb vandaag nog Jupiler gedraaid! [afbeelding]
Krieg!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:57 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Wees eens nog toffer en neem hem eens opnieuw voor me op. Maar dan iets harder en beter..
Ik heb hem trouwens af.
Adaptor? Gebruik je niet gewoon je monitorkabelsplitterding?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:58 schreef Nagz het volgende:
[..]
Krieg!
Ik moet nog steeds die speciale adapter aansluiten
Jahaaa, voor mijn tv.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:00 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Adaptor? Gebruik je niet gewoon je monitorkabelsplitterding?
Je lult je er onderuit, BS.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:00 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Adaptor? Gebruik je niet gewoon je monitorkabelsplitterding?
Ohja, jij hebt die mietjes uitvoering.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:01 schreef Nagz het volgende:
[..]
Jahaaa, voor mijn tv.
Maar ik heb er nog een met speciaal aparte aansluitingen voor beeld en geluid (tulp dingetjes)
Neen, ik heb beidenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ohja, jij hebt die mietjes uitvoering.
Kheb net nog een diskette van amiga magazine gevonden met een keitoffe RPG erop.quote:
Ik heb vandaag Pitfall uitgespeeld op mijn 2600. Fuckin-A.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:05 schreef Nagz het volgende:
[..]
Kheb net nog een diskette van amiga magazine gevonden met een keitoffe RPG erop.
Amiga is heet nu
Mijn vingers doen pijn van Pinball Phantasiesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:06 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Pitfall uitgespeeld op mijn 2600. Fuckin-A.
Powerpack?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:07 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Oh, en is die Atari Power pack iets waard, C? Ik heb hem dus bijna compleet gekregen van die kerel met die joysticks undsoweiter undsofort.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:09 schreef Nagz het volgende:
[..]
Powerpack?
DIe ken ik niet, is dat een apparaat of software?
Black lamp en double dragon?quote:
double dragonquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:11 schreef Nagz het volgende:
[..]
Black lamp en double dragon?
Dat is net zoiets als die shit van de pompey pirates
Jij heerscht!
Pffffffff newbie spulquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
double dragon
heb laatst deel 2 nog gespeeld op de snes
Dat eerste.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:13 schreef marleenhoofd- het volgende:
heb je het zelf met wat fouten uitgetypt of is het lied gewoon in heel slecht Nederlands?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet ik men philips tape putertje derbij pakken
Dat liedje kan je geen muziek noemenquote:
Hey, jij hebt het wel eens over een memory check. Maar die krijg ik nooit te zien.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:16 schreef Nagz het volgende:
[..]![]()
Kut trouwens vandaag, ik had een retegaaf nummer af en ik wil saven....
CRASHED DIE HOERENTRACKER!
Alle sampledata weg en moet ick morgen alle samples weer importeren domme.
HOEREKANKERKUTTRACKERS OOK ALTIJDquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:16 schreef Nagz het volgende:
[..]![]()
Kut trouwens vandaag, ik had een retegaaf nummer af en ik wil saven....
CRASHED DIE HOERENTRACKER!
Alle sampledata weg en moet ick morgen alle samples weer importeren domme.
TOS versie.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:17 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Hey, jij hebt het wel eens over een memory check. Maar die krijg ik nooit te zien.
How come?
Merciquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
HOEREKANKERKUTTRACKERS OOK ALTIJD![]()
ik leef met je mee![]()
Dus? Dat is beter? Ofzo?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:18 schreef Nagz het volgende:
[..]
TOS versie.
Ik heb een STf en jij een STfm!
Zit 0.1 versie hoger de jouwe
CARPORTCARPORTCARPORTCARPORTCARPORTCARPORTCARPORTCARPORTCARPORTquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:20 schreef -=Bioslock=- het volgende:
NIET! HET WOORD CARPORT GEBRUIKEN! NIET! !!!!!111
Yup, memory check slaat hij over bij gijquote:
AUTOquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:22 schreef Nagz het volgende:
[..]
Yup, memory check slaat hij over bij gij
Ik kan dat ook voorkomen door er een diskette in te doen tijdens laden!
Ja die heb ik ook ergens op een diskette. En ook een duitse dacht ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:26 schreef Nagz het volgende:
[..]
uhuh!
En nog leuker is: Ik heb een desktop.inf in het frans!
Dus je hele TOS in het frans
load "O:*", 8, 1quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
manual heerscht
net als command prompt![]()
Knap, een command prompt op een Atari ST.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
manual heerscht
net als command prompt![]()
frans zuigtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:26 schreef Nagz het volgende:
[..]
uhuh!
En nog leuker is: Ik heb een desktop.inf in het frans!
Dus je hele TOS in het frans
wie heeft het hiernou over atari danquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:28 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Knap, een command prompt op een Atari ST.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:27 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook ergens op een diskette. En ook een duitse dacht ik.
Ahja, wat kun je daar zoal aan hangen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:32 schreef Nagz het volgende:
[..]
Zo'n ding dat je in dat slot steekt aan de zijkant bij de midi poort.
Een hardeschijf en een cartridge!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:32 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ahja, wat kun je daar zoal aan hangen?
Fok?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:33 schreef Nagz het volgende:
[..]
Een hardeschijf en een cartridge!
Ik heb wel eensch geinternet op een st
MUZIG.quote:
Dimwie?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:59 schreef Nagz het volgende:
[..]
DIMU.... doet me denken aan Dimmu Borgir
Gelukkig niet zeg. Alleen die foute foto alquote:
|