Hallo BS!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:33 schreef Moon_Bridge het volgende:
Hallo Thomas, fijne jongen.
Noodzakelijk verbandquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:25 schreef tho_Omas het volgende:
Ik merk dat, zodra er [Goed Topic] in de TT staat, het topic na een reactie of tien sterft. Is sprake van een causaal verband?
De vorige is anders volgepost en was een genot om te lezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:25 schreef tho_Omas het volgende:
Ik merk dat, zodra er [Goed Topic] in de TT staat, het topic na een reactie of tien sterft. Is sprake van een causaal verband?
Juist! Een genot! Een godsgeschenk in dit troosteloze forum! "Mooi spul".quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:15 schreef remlof het volgende:
[..]
De vorige is anders volgepost en was een genot om te lezen.
Vandaar dus deze verkapte tvp, mijn excuses.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:38 schreef Moon_Bridge het volgende:
Heb je het vorige hoofdstuk niet gelezen?
Probeer nou eens Turkse thee schat!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:38 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Bai Mu Dan, Yvonne. En straks zet ik een fijne pot Bai Hao Yinzhen.
Het was een mooi stuk, met jonge damesmeisjes, prachtige beeldspraak, deerniswekkende nostalgische droefheid, verdroogde houtknoesten waardoor meisjes naar de sináás werden gelokt, en dat alles met een overdaad aan bier.quote:
Goed nogmaals:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:42 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Het was een mooi stuk, met jonge damesmeisjes, prachtige beeldspraak, deerniswekkende nostalgische droefheid, verdroogde houtknoesten waardoor meisjes naar de sináás werden gelokt, en dat alles met een overdaad aan bier.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nou, ik ben benieuwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |