quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Sharkie ik heb nagenoeg alle topics die de laatste 2 maanden omhooggeschopt zijn en in een van de subfora filters passen daarin gezet dus het verdient alleen een kickje om omhoog te schoppen , en als ze niet in de subfora verschijnen doe dan ff een berichtje in de FB.
Yes. Zal waarschijnlijk wel eens een topic omhoog schoppen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
had je mn laatste post ook nog gelezen?
[..]
genius schmenius, de userbase in MUZ is ook actief genoeg om dingen aan de kaak te stellen als dat hun eigen hokjes betrefd en niet als users die vrolijk mee gaan baggeren in hun eigen topic, daarnaast heb ik eerder al meerdere malen gehoord dat ik een Forum als MUZ niet met een Forum als GAM mocht vergelijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:47 schreef -Menn0- het volgende:
Ik stel voor om in MUZ ook filters toe te passen![]()
KUT MUZIEK!!!! Iets minder kutte muziek! Goede muziek! Vette shizzle!!!
En dan alle topics over bandjes sluiten![]()
En dingen zoals gitaristentopic kan eigelijk ook wel weg![]()
Elke keer dat iedereen iets nieuws te melden heeft over zo'n ding kan je best een nieuw topic openen![]()
I'm a fucking genius!!!![]()
Bij MUZ spelen ze namelijk hele andere spelletjes..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
genius schmenius, de userbase in MUZ is ook actief genoeg om dingen aan de kaak te stellen als dat hun eigen hokjes betrefd en niet als users die vrolijk mee gaan baggeren in hun eigen topic, daarnaast heb ik eerder al meerdere malen gehoord dat ik een Forum als MUZ niet met een Forum als GAM mocht vergelijken.
Ja t lukt ze alleen nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
genius schmenius, de userbase in MUZ is ook actief genoeg om dingen aan de kaak te stellen als dat hun eigen hokjes betrefd en niet als users die vrolijk mee gaan baggeren in hun eigen topic, daarnaast heb ik eerder al meerdere malen gehoord dat ik een Forum als MUZ niet met een Forum als GAM mocht vergelijken.
Als je op mij doelt heb je het echt mis hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja t lukt ze alleen niet![]()
Zoals geen tvp's in een centraal topicLaat ik het zo zeggen na een tijdje was het weg met het modje
Nee jij was het niet, geen id hoe die andere heetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je op mij doelt heb je het echt mis hoor
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op dat de centrale topics dicht moeten. Als je het anders wilt kun je makkelijk regels opstellen dat nieuwtjes/screenshots etc in aparte topics moeten en dat er vanuit de centrale topics alleen naar die topics gelinkt mag worden. Dan kunnen we wel lullen over onze consoles maar de nieuwtjes enz staan dan toch apart zoals jullie dat nu proberen te forceren. Op die manier krijgen de losse nieuwtjes topics ook nog meer aandacht en sterven ze niet allemaal na een comment of 10.
Maak desnoods een filter voor centrale topics, hoeven mensen ook geen tvp's meer te posten als ze hun centrale topic makkelijk kunnen vinden.
wat wil je nou? Dat ik een samenvartting geef van de 2 mods en de FA die er vanmiddag mee bezig geweest zijn ofzo? Wacht gewoon ff af en zie hoe het gaat lopen. Als je over een weekje of 2-3 nog kritiek hebt ofzo praten we er wel over verder. Ik heb geen zin om nu al dingen te evalueren terwijl ze nog niet eens de kans gekregen hebben nl.quote:
Is het nou echt niet duidelijk wat ik wil? Wat een heleboel mensen hier willen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wat wil je nou? Dat ik een samenvartting geef van de 2 mods en de FA die er vanmiddag mee bezig geweest zijn ofzo? Wacht gewoon ff af en zie hoe het gaat lopen. Als je over een weekje of 2-3 nog kritiek hebt ofzo praten we er wel over verder. Ik heb geen zin om nu al dingen te evalueren terwijl ze nog niet eens de kans gekregen hebben nl.
Dan zou ik toch echt nog even die topics doorlezen. We passen het niet direct aan op jullie wil, klopt, maar dat wil niet zeggen dat we niet open staan voor jullie argumenten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En een samenvatting van de mods? Niet zeiken, ons idee is beter en probeer het maar. Wij hebben gelijk en jullie niet. Ben je het er niet mee eens, ga dan maar weg.
Ja nee, dat is lekker... *zucht*
Ach toen ik 2 maanden geleden vroeg om FB van diezelfde users om gebagger in de SCs aan te pakken vonden ze dat ik maar zelf op die topics moest zitten, aangezien ik mod was (ik spreek je daar niet persoonlijk op aan aangezien ik jou niet in die topics gezien heb) en ze vertelden mij vrolijk dat ik mod was en dat zijzelf geen zin hadden om dat te melden (of het nou het vriendjes verlinken was, of dat ze zelf ook aan het gebagger meededen maakt niet uit), nu doen we zelf iet om iets aan de opzet te veranderen en dan word het al de grond ingeboord zonder dat er zelfs resultaten gezien kunnen worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is het nou echt niet duidelijk wat ik wil? Wat een heleboel mensen hier willen?
Dat jullie open staan voor andere dingen! Wij worden zomaar iets nieuws opgelegd, maar samen werken om het voor zowel de users als mods prettig te maken ho maar. Ik zeg niet dat wat jullie proberen niet goed is, maar de manier waarop zuigt aan alle kanten. Waarom niet geleidelijk met centrale topics open, stel regels, kijk daarna of de centrale topics nog nodig zijn. Niet alles zomaar afschaffen, mensen dingen opleggen en maar hopen dat het gezeur over gaat. Zo werkt het niet, als je denkt van wel dan vraag ik me echt af hoe zo iemand mod is geworden.![]()
En een samenvatting van de mods? Niet zeiken, ons idee is beter en probeer het maar. Wij hebben gelijk en jullie niet. Ben je het er niet mee eens, ga dan maar weg.
Ja nee, dat is lekker... *zucht*
Je zou bijna zeggen dat ze menselijk zijn..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan zou ik toch echt nog even die topics doorlezen. We passen het niet direct aan op jullie wil, klopt, maar dat wil niet zeggen dat we niet open staan voor jullie argumenten.
En inderdaad, op het moment dat het een herhaling van zetten voor de zoveelste keer gaat worden, willen mods ook nog wel eens kortaf reageren.
Ijsmijs heeft hier inmiddels wel patent op jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef NJ het volgende:
[..]
En inderdaad, op het moment dat het een herhaling van zetten voor de zoveelste keer gaat worden, willen mods ook nog wel eens kortaf reageren.
Ik blijf erbij dat er per console gewoon een topic voor nieuwsberichten en screens moet komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach toen ik 2 maanden geleden vroeg om FB van diezelfde users om gebagger in de SCs aan te pakken vonden ze dat ik maar zelf op die topics moest zitten, aangezien ik mod was (ik spreek je daar niet persoonlijk op aan aangezien ik jou niet in die topics gezien heb) en ze vertelden mij vrolijk dat ik mod was en dat zijzelf geen zin hadden om dat te melden (of het nou het vriendjes verlinken was, of dat ze zelf ook aan het gebagger meededen maakt niet uit), nu doen we zelf iet om iets aan de opzet te veranderen en dan word het al de grond ingeboord zonder dat er zelfs resultaten gezien kunnen worden.
Closedquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef MMaRsu het volgende:
Fuck jullie admins/mods whoever dit besloten heeft.
Centraal 360 topic
Inderdaad, ook nog eens zonder vermelding ofzo. Gewoon hop, nieuwe format erop die niemand wiltquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:18 schreef devv05 het volgende:
Wat een teringzooi hebben jullie er weer van gemaakt. Geen centraal 360 topic meer, terwijl je daar zo lekker kon lullen en overal van op de hoogte bleef. Nu moet ik zeker elke dag 100 topics gaan checken en kan je niet meer even relaxed lullen.. echt waardeloos!
Snap echt niet wat jullie hiertoe heeft doen besluiten. Misschien dat het aantal topics omhoog gaat, maar het aantal posts en de tevredenheid zeer zeker niet. Ook is het nu veel rommeliger geworden. Geef de centrale topics terug
Ik heb het in deze vorm in ieder geval gehad met GAM.
Iedereen vindt de sub- subfora wel okee, maar is tegen het sluiten van de centrale topics. De mods vinden dat we het eerst maar een maand moeten aankijken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:45 schreef devv05 het volgende:
Kan iemand trouwens een samenvatting geven van de eerste twee delen?
Dit is de nieuwe opzet, ze willen dat voor elk nieuwsbericht een apart topic geopend wordt, zodat je per platform overzichtelijk alle topics over verschillende onderwerpen hebt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:49 schreef devv05 het volgende:
Jaja, en na een maand hoor je er niks meer van. Hebben ze ook gezegd wat de reden is dat centrale topics niet meer mogen? Wie heeft dit trouwens bedacht, of durft diegene daar niet voor uit te komen?
Ja dat had ik door, maar wat is de gedachte erachter? Niemand zit er blijkbaar op te wachten, waarom dan zo aandringen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe opzet, ze willen dat voor elk nieuwsbericht een apart topic geopend wordt, zodat je per platform overzichtelijk alle topics over verschillende onderwerpen hebt.
Onze grote vriend NJ, Forum Administrator van FOK. Een persoon die ik nooit heb gezien hier op GAMquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:49 schreef devv05 het volgende:
Wie heeft dit trouwens bedacht, of durft diegene daar niet voor uit te komen?
Because they can.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja dat had ik door, maar wat is de gedachte erachter? Niemand zit er blijkbaar op te wachten, waarom dan zo aandringen?
Ik toch wel minstens 2 keer!quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Onze grote vriend NJ, Forum Administrator van FOK. Een persoon die ik nooit heb gezien hier op GAM.
Nee nee, daarvoor ook wel eens volgens mij. De beste man heeft vast ook wel een paar computerspelletjes.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:57 schreef devv05 het volgende:
Weet niet hoor, hij heeft wel een vrij ouderwetse computer
[afbeelding]
Sweet dreams.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Oke, maar goed ik ga maar eens mijn nest in. Kijken of ik de NEOGAM fiasco eens kan ontlopen in mijn droom. Gentlemen, good night.
Nee, het zijn topics met 100 tvp`s en 100 "leuk" posts en 100 echte posts als je het positief bekijkt. Dat helpt met een postcap @ 300quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het zijn geen slowchattopics...
Ehm kuch, in principe is het wel zo dat de laatste 40 Wii en 360 topics vrijwel geen echt nieuws meer hadden, maar meer gebagger was. Wat dat betreft kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar het kind wordt nu met het badwater weggegooid, en het nut van het ontmantelen van centrale gametopics ontgaat me volkomen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het zijn geen slowchattopics..
quote:Op woensdag 9 mei 2007 06:29 schreef Strolie75 het volgende:
Gezeik allemaal.
Ik ben positief over NeoGAM
Moedig van de mods
Ik kwam niet in het wii topic. Dus daar kanik niet over mee praten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 04:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ehm kuch, in principe is het wel zo dat de laatste 40 Wii en 360 topics vrijwel geen echt nieuws meer hadden, maar meer gebagger was. Wat dat betreft kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar het kind wordt nu met het badwater weggegooid, en het nut van het ontmantelen van centrale gametopics ontgaat me volkomen.
En je denkt dat die nu achterwege blijven?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee, het zijn topics met 100 tvp`s en 100 "leuk" posts en 100 echte posts als je het positief bekijkt. Dat helpt met een postcap @ 300
Wie zegt dat ik niet in de 360 topics kwam?quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:10 schreef Heintje het volgende:
Ik kwam niet in het wii topic. Dus daar kanik niet over mee praten.
Doe jij dat dan ook niet over de 360 topics.
Niemand maar dat blijkt wel. Er werdt daar echt vaak een nieuwtje of zo gepost.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet in de 360 topics kwam?
Hangt er vanaf wat je 'vaak' noemt. Een nieuwtje per vijf posts, of vijf nieuwtjes per topic.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:24 schreef Heintje het volgende:
Niemand maar dat blijkt wel. Er werdt daar echt vaak een nieuwtje of zo gepost.
Enkele nieuwtjes per dag valt in dit geval bij mij onder de noemer "vaak".quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je 'vaak' noemt. Een nieuwtje per vijf posts, of vijf nieuwtjes per topic.
Gelukkigquote:Op woensdag 9 mei 2007 06:29 schreef Strolie75 het volgende:
Gezeik allemaal.
Ik ben positief over NeoGAM
Moedig van de mods
Die subfora zijn een oplossing van een probleem dat je zelf hebt geschept. Als iedereen zomaar topics mag openen heb je wel een duidelijke verdeling van topics nodig. Natuurlijk zijn subfora is goed idee als zoekmiddel. Maar ik verwacht dat het hier binnenkort gebruikt moet worden om überhaupt een overzicht van het forum te krijgen. Meer klikken = minder gebruiksvriendelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GelukkigDat is er al één
En zelfs twee
Ik zie dat het nieuwe systeem nu ook al in de andere subsubs goed op gang komt
![]()
Geef het een maand de tijd op zn minst!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:56 schreef devv05 het volgende:
Ja het is echt een ongelooflijk succes..
wie hou je nu voor de gek?
Ik zou niet weten waarom, zonder centrale topics heb ik hier niets meer te zoeken, en 90% van de posters in die topics met mij denk ik. En die maand wordt gewoon gebruikt om het er doorheen te pushen, daarna hoor je er niks meer over.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geef het een maand de tijd op zn minst!
Wat is er precies mis met dat topicquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:04 schreef Heintje het volgende:
[Xbox] Fifa 06, hoe stuur je poppetjes diep?
Mooi voorbeeld van het perfecte systeem.
Het enige pluspunt is dat er nog wat nieuwe mensen de SC zijn. Dat maakthet daar wel wat gezelliger.
Dat het na 2 posts dicht kan.quote:
Nou enquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat het na 2 posts dicht kan.
Misschien dat er nog 4 interesante posts in komen, maar veel meer niet lijkt me.
Nee want over een jaar moet iemand daarvoor weer een nieuw topic openen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou en?
Een topic gaat sowieso nooit dicht als het 'opgelost' is. Die blijft open, zodat het misschien over een jaar gekickt kan worden door iemand met (bijna) hetzelfde probleem. Bijvoorbeeld.
En wat dan nog? Er zijn zoveel topics met helemaal geen reacties zelfs.
Ehm nee, hoe kom je daar nou bij? Ik moet de reactie van de persoon die bijvoorbeeld via google in dat topic terecht komt verwijderen? Dat is toch onzinquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee want over een jaar moet iemand daarvoor weer een nieuw topic openen.
Volgens julie richtlijnen.
Ik begin er de humor wel van in te zien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:23 schreef devv05 het volgende:
Na een nachtje slapen vind ik het nog steeds net zo kut.
Nou dan ga je toch weg? Of ben je zo arrogant om te denken dat jij de baas bent over FOK en de opbouw? Ben je een betalende klant dan? Nee.. nou dan stfu already.. en post gewoon je nieuws, of discussie in de specifieke topics.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, zonder centrale topics heb ik hier niets meer te zoeken, en 90% van de posters in die topics met mij denk ik. En die maand wordt gewoon gebruikt om het er doorheen te pushen, daarna hoor je er niks meer over.
Dus het is de bedoeling dat 90% van de vaste GAM gebruikers weggaat?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dan ga je toch weg? Of ben je zo arrogant om te denken dat jij de baas bent over FOK en de opbouw? Ben je een betalende klant dan? Nee.. nou dan stfu already.. en post gewoon je nieuws, of discussie in de specifieke topics.
Nee, maar je kan stoppen met klagen en daadwerkelijk wat gaan posten natuurlijk... dat of je eigen plan gaan trekken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dus het is de bedoeling dat 90% van de vaste GAM gebruikers weggaat?
Dat zou wel een hoop verklaren inderdaad.
Bij mij doet FOK! het primaquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef Heintje het volgende:
Wanneer gaat FOK eigenlijk zijn servers upgraden? Met de huidige snelheid zijn geen tig topics tegelijk bij te houden.
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof? Volgens mij snap je niet helemaal dat 90% van de gebruikers hier gewoon geen zin in heeft. Die subforums kunnen me weinig schelen, maar die centrale topics moeten gewoon terug.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar je kan stoppen met klagen en daadwerkelijk wat gaan posten natuurlijk... dat of je eigen plan gaan trekken.
Ik vraag me af waar je die 90% vandaan haalt? Kijk eens in de topiclijst van GAM. Genoeg users die zich in dit topic niet hebben laten zien en gewoon verder gaan met posten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof? Volgens mij snap je niet helemaal dat 90% van de gebruikers hier gewoon geen zin in heeft. Die subforums kunnen me weinig schelen, maar die centrale topics moeten gewoon terug.
Het is ook voor ook ons nieuw, proberen en wennenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef Cheiron het volgende:
Ik lees over de nieuwe manier van werken wel heel veel:
"Ja, dat kan, maar je kunt ook..."
"Er is een mogelijkheid dat..."
"Als het niet werkt, dan..."
"Mischien dat..."
"Je zou ook een post in x topic kunnen zetten"
Dat doet toch een beetje aan alsof het niet helemaal doordacht is.
Overigens, misschien heb ik er overheen gelezen maar:
- Komt er nog een sctie "algemeen" ?
- Hoe wordt omgegaan met multi-platform games?
Nahja, een grote meerderheid dan. Of zie jij alleen maar wat je wilt zien? Op de oude manier was iedereen tevreden, snap echt niet wat jullie bezield.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar je die 90% vandaan haalt? Kijk eens in de topiclijst van GAM. Genoeg users die zich in dit topic niet hebben laten zien en gewoon verder gaan met posten.
Klinkt niet zo handig...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is ook voor ook ons nieuw, proberen en wennen, vandaar dat wij wellicht ook wat onzeker klinken.
Er komt geen sectie algemeen. Doordat er boven GAM ook al het stukje van FOK!games staat en dan ook nog de subsubfora én dan ook nog de sticky's wordt het allemaal een beetje een lange lijst.
Multiplatform games staan tot nu toe gewoon nog niet in een subsubforum.
Mij zou het fijn lijken dat we een topic meerdere subsubfilters kunnen geven, maar ik weet niet of dat mogelijk is.quote:
Het zou wel makkelijk zijn als ELK topic onder een sub forum valt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is ook voor ook ons nieuw, proberen en wennen, vandaar dat wij wellicht ook wat onzeker klinken.
Er komt geen sectie algemeen. Doordat er boven GAM ook al het stukje van FOK!games staat en dan ook nog de subsubfora én dan ook nog de sticky's wordt het allemaal een beetje een lange lijst.
Multiplatform games staan tot nu toe gewoon nog niet in een subsubforum.
Kortom, hoewel die subforums op zich een goed idee zijn, is de functionaliteit er nog niet naar om het goed werkend toe te passen op GAM. Waarom het dan wel wordt gedaan en deze moeilijkheden niet vooraf zijn gezien is me eigenlijk een raadsel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:40 schreef Heintje het volgende:
Het zou wel makkelijk zijn als ELK topic onder een sub forum valt.
het is makkelijk dat je alle Xbox topics er uit kan filteren. Maar voor de algemene topics moet je nou in de hele lijst gaan kijken. Die er niet echt overzichtelijker op geworden is.
Ook zou het wel fijn zijn als er vanuit de filters wordt gewezen op de multi platform games die op dat filter van toepassing zijn.
Nou ga je denk ik voor veel multiplatform games dubbele topics krijgen.
Ik had ook het idee om voor elk onbenullig nieuwtje een topic te openen. Maar ik heb eigenlijk het gevoel van "laat ook maar". Dan trek ik m'n eigen plan wel, zoals Bastard zegt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:44 schreef Oksel het volgende:
Oh, wacht, ik ga nog wat topics openen over nieuwtjes.. leuk is dat..
dit geeft voor mij eigenlijk al aan dat we nog op z'n minst een subsubforum missen. Je geeft zelf aan dat er topics zijn die niet echt in een subsubforum thuishoren. Dit lijkt me een vreemde situatie. Op z'n minst een subsubforum 'Algemeen' lijkt me dan ook op zijn plaats. Wellicht is het ook een idee om een apart subsubforum te maken voor MMORPG spellen. Aangezien dit toch een zeer op zich staande tak van gaming is, die lang niet iedereen interessant vind.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Sharkie ik heb nagenoeg alle topics die de laatste 2 maanden omhooggeschopt zijn en in een van de subfora filters passen daarin gezet dus het verdient alleen een kickje om omhoog te schoppen , en als ze niet in de subfora verschijnen doe dan ff een berichtje in de FB.
Volgens mij he.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:45 schreef twi het volgende:
[..]
Kortom, hoewel die subforums op zich een goed idee zijn, is de functionaliteit er nog niet naar om het goed werkend toe te passen op GAM. Waarom het dan wel wordt gedaan en deze moeilijkheden niet vooraf zijn gezien is me eigenlijk een raadsel.
Zou het systeem er wel voor werken is het high maintenance omdat de mods alle topics na moeten lopen en moeten linken aan elk bijbehorend subsubforum.
Zoals Cheiron zegt, er lijkt me niet al te veel over nagedacht.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:55 schreef Khadgar het volgende:
Hey Oksel, kun je misschien wat minder zeikerig topics genereren puur om je punt te maken dat JIJ gelijk hebt? Lijkt goftedomme wel spetterpoep, topicdiaree dus ook wel!
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
Yes. Ik heb het achter de schermen gezet. Ik vind dat Algemeen ook wel een goede! En ik heb zelf het liefst ook per console gewoon.
Dat zijn goede ideeen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:03 schreef MrDice het volgende:
Wat ik me net zit te bedenken...
Nu we de subsubforums hebben, zou ik het erg prettig vinden als al die tags ([pc], [xbox], [wii], etc) konden verdwijnen in de desbetreffende subsubforums, aangezien ze hier volstrekt overbodig zijn en erg rommelig ogen (heb ze nooit mooi gevonden).
Ik snap dat dit niet zomaar kan, programmeren vereist, enzovoort.. maar goed daarvoor development bedoeld. Wat ik zelf graag zou zien, is dat elk subsubforum een eigen kleur of icoon krijgt (beetje zoals sport). Deze kleuren/iconen staan dan bij elk topic aangegeven in de algemene GAM index. Als je dan in een bepaald subsubforum zit kan dit achterwege gelaten worden.
Goed bezig!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
Ow, hij staat er zelfs al bij.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:07 schreef Heintje het volgende:
Goed bezig!
Er wordt dus toch wel naar ons geluisterd.
Mogen de console topics dan ook open?
Hij is er nog wel. Alleen er zit een slotje op.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:28 schreef Trance_X het volgende:
Wtf! Log ik in om de laatste reacties in het centrale [PS3] topic te checken blijkt dat topic er niet meer te zijn!? Of is ie er nog wel? Ik had hem namelijk niet gebookmarked of ge-tvp'd![]()
die tags zijn alsnog nodig, omdat niet elke console zijn eigen subforum heeft. Zo kun je in het Nintendo topic snel zien wat een Wii-topic is, of een DS-topicquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:03 schreef MrDice het volgende:
Wat ik me net zit te bedenken...
Nu we de subsubforums hebben, zou ik het erg prettig vinden als al die tags ([pc], [xbox], [wii], etc) konden verdwijnen in de desbetreffende subsubforums, aangezien ze hier volstrekt overbodig zijn en erg rommelig ogen (heb ze nooit mooi gevonden).
Ik snap dat dit niet zomaar kan, programmeren vereist, enzovoort.. maar goed daarvoor development bedoeld. Wat ik zelf graag zou zien, is dat elk subsubforum een eigen kleur of icoon krijgt (beetje zoals sport). Deze kleuren/iconen staan dan bij elk topic aangegeven in de algemene GAM index. Als je dan in een bepaald subsubforum zit kan dit achterwege gelaten worden.
Nee die mogen niet meer, ze waren te populair.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:28 schreef Trance_X het volgende:
Wtf! Log ik in om de laatste reacties in het centrale [PS3] topic te checken blijkt dat topic er niet meer te zijn!? Of is ie er nog wel? Ik had hem namelijk niet gebookmarked of ge-tvp'd![]()
hmm ja dat is ook wel weer zo. ik heb vooral gekeken naar het pc subsub. hierin is op het moment eigenlijk alleen [pc] en [mmorpg] te vinden. maar toch zou ik graag een betere oplossing hier voor zien. vind het toch best wel slordig staan op deze manier. en als we toch aan het bespreken zijn over wat we er allemaal van vindenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:35 schreef kepler het volgende:
die tags zijn alsnog nodig, omdat niet elke console zijn eigen subforum heeft. Zo kun je in het Nintendo topic snel zien wat een Wii-topic is, of een DS-topic
Inhet PC gedeelte staat het idd stom dat er ook nog eens overal [PC] bij staat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:52 schreef BroesWillems het volgende:
Tags zijn imo juist mooi en overzichtelijk, helemaal in het Nintendo sub forum...
[GBA]
[NDS]
[WII]
[NGC]
Bij mij is het ook behoorlijk rood. En als ik eindelijk alle topic gehad heb kan ik weer op nieuw beginnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:22 schreef BroesWillems het volgende:
Ik moet nu wel erg m'n best doen om alle wii topics bij te houden... m'n MyAct is nog nooit zo rood geweest
ga jij nou ook al, er blijft zo echt helemaal niemand over hier.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef devv05 het volgende:
Tja, als jullie zou nodig jullie vaste gebruikers weg willen jagen, prima dan. Dag GAM.
Ik heb hier een maand niks te zoeken dus waarom zou ik geduldig zijn. En nee, ik heb vrij weinig vertrouwen in de crew inderdaad. Niet zo gek als ze met dit soort ideeën komen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:54 schreef MrDice het volgende:
gelukkig maar dat de GAM fok!kertjes allemaal zo geduldig zijn en vertrouwen hebben in de crew!
Ach er komen vanzelf nieuwe users.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
ga jij nou ook al, er blijft zo echt helemaal niemand over hier.
Ik heb liever de oude. Die heb ik ook in mijn Live lijst staan.quote:
Zelf even editen en het filter instellen is teveel werk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:16 schreef depax het volgende:
even hier:
kan dit topic verplaats worden naar het nintendo forum
was niet aan het opletten.
[Wii]Spielberg's eerste game naar wii.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:53 schreef Egamer het volgende:
Zullen we met z'n allen staken totdat de centrale topics weer terug zijn?(dus niet meer posten vanaf morgen
)
Ach, ik doe m'n best.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Iedereen verlaat GAM nu toch wel op dit topic na om te klagen
Ik zal eens diep bij jou in gaan!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het toch niet zo fijn werken. Veel te veel topics en nergens wordt er echt diep op iets in gegaan nog...
Dieper dan de algemene meukposters in algemene topicsquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het toch niet zo fijn werken. Veel te veel topics en nergens wordt er echt diep op iets in gegaan nog...
Nee, de sfeer is weg. Het is geen onwil, ik heb in de andere topics niet zoveel te melden, maar voel me verplicht dat wel te doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:59 schreef Bastard het volgende:
Soieso.. mensen willen nu ook niet posten.. uit protest ofzo![]()
Komt echt wel weer
Voor slowchats en chats en nutteloze dingen zijn zoveel fora hier. En dan is er ook nog eens irc. Dus wat dat toe zou voegen aan het forum is mij ook nog altijd een beetje vaag.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik krijg nu namelijk het gevoel dat ik een zinnige bijdrage moet leveren of anders niks... nou, dan komt er op dit moment bar weinig uit. Dat kan je als onwil zien, prima... ik voel me gewoon niet meer 'thuis'.
Misschien was ik niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Voor slowchats en chats en nutteloze dingen zijn zoveel fora hier. En dan is er ook nog eens irc. Dus wat dat toe zou voegen aan het forum is mij ook nog altijd een beetje vaag.
Dat heeft nooit "gemogen"quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb nu het gevoel dat ik niet offtopic mag gaan en me dus strikt aan het topic moet houden. Ik hoef ook geen slowchat voor de chat, maar wel enigzins relaxed kunnen ouwehoeren.
Vast, ik wil het ook wel een kans geven. Maar snap alleen niet dat men het zo totalitair wil doordrukken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:12 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat je de bekende omgeving of kliek mist dan, en dat kan goed zijn natuurlijk.
Maar qua inhoud, is het wel een vooruitgang.. althans als ik voor mijzelf moet praten, het centrale xbox topic was gewoon vol bagger. Een hoop gelul over elkaar heen, minimale kwaliteit. Leuk voor de vaste kliek wellicht, maar als relatieve buitenstaander was het geen welkom daar.
Daarbij was het hele topic oppevlakkig en moest je pagina's doorspitten voor een zinnige post over iets intressants.. maar daarop reageren was vaak alweer te laat, omdat je al 3 bladzijde verder was, en het onderwerp al 5x was gewijzigd.
Nu heb je tenminste overzicht, vaste topics over onderwerpen waar je in kan lurken of als je er iets over kwijt wilt in kan posten. Dat houdt denk ik de boel overzichtelijker voor iedereen, en de topics leuker bovendien.
Ok je hebt een volle AT op den duur, maar swa, kan ik wel mee leven.
Huiselijk aanvoelen, nee nu nog niet.. maar zie het als nieuwe meubels neerzetten, moet je ook ff wennen
In een centraal console topic waren alle onderwerpen toegestaan zolang het maar enigszins over die console ging. Of dat nou over een controller ging, een game, nieuwe screenshots, het aansluiten van randapparatuur of een hulpvraag tussendoor... dat maakte dan niet uit.quote:
Goede punten al vind ik het met het xbox 360 topic wel meevallen hoor. De sfeer en het niveau was daar de laatste tijd best goed, ik had er bijna weer een 360 voor gehaaldquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:12 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat je de bekende omgeving of kliek mist dan, en dat kan goed zijn natuurlijk.
Maar qua inhoud, is het wel een vooruitgang.. althans als ik voor mijzelf moet praten, het centrale xbox topic was gewoon vol bagger. Een hoop gelul over elkaar heen, minimale kwaliteit. Leuk voor de vaste kliek wellicht, maar als relatieve buitenstaander was het geen welkom daar.
Daarbij was het hele topic oppevlakkig en moest je pagina's doorspitten voor een zinnige post over iets intressants.. maar daarop reageren was vaak alweer te laat, omdat je al 3 bladzijde verder was, en het onderwerp al 5x was gewijzigd.
Nu heb je tenminste overzicht, vaste topics over onderwerpen waar je in kan lurken of als je er iets over kwijt wilt in kan posten. Dat houdt denk ik de boel overzichtelijker voor iedereen, en de topics leuker bovendien.
Ok je hebt een volle AT op den duur, maar swa, kan ik wel mee leven.
Huiselijk aanvoelen, nee nu nog niet.. maar zie het als nieuwe meubels neerzetten, moet je ook ff wennen
Ik weet niet wat een topic cap is eigenlijk..quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:25 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Goede punten al vind ik het met het xbox 360 topic wel meevallen hoor. De sfeer en het niveau was daar de laatste tijd best goed, ik had er bijna weer een 360 voor gehaald
Als ik kijk in het wii topic dan lopen daar gewoonweg te veel kleuters rond die het erg leuk vinden om ''stoer' te doen. Ik ben BMH daar zelfs gaan waarderen omdat daar toch een stuk meer kwaliteit uitkomt als van een levende drol als _GDR_ whatever.
Ach ik word ouder, en voel tegenwoordig meer voor een forumstijl als je vindt bij tweakers, gewoon op niveau met een (zeer) goede moderatie.. Fok loopt over van de bagger, GAM ben ik te serieus voor, FOT erger ik me kapot aan de beginners die belachelijk commentaar geven op de wat meer ervaren mensen, tjah... (en jazeker, ik mis het oude clubje op live zeker, maar dat is niet verwant aan fok
)
Het is op zich wel overzichtelijker zo, maar men slaat nogal door. Er zijn geen nieuwe fora bijgekomen, maar er zijn filters geintroduceerd. Op zich een goed iets, maar waarom dan gelijk het beleid omgooien door een stortvloed aan topics aan te maken. Ik heb wel meer te doen dan 200 topics door te nemen.
Gooi gewoon die belachelijk lage topic cap er eens af, en open als MOD eens wat gestructureerder leuke topics (goed voorbeeld zijn de discussie topics)
Ok, kan ik inkomen, maar én een centraal én een subforum is dus per definitie uitgesloten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zoals ik al eerder heb proberen uit te leggen , en andere users ook begrepen hebben is dit slechts een testcase, zodat wij als mods ook kunnen zien welke topics meer verdienen dan 3 verwijzingen en een slotje, dat de centrale topics tijdelijk op slot gaan.
True ik kan ze ook weer opengooien waardoor dat hele subsubfora gebeuren een fiasco word aangezien de meeste users weer in hun gebruikelijke centraaltje duiken en er nauwelijks activiteit is in die subsubfora, maar dit is naar mijn mening de beste optie.
Ik vind dit eigenlijk een beetje flauwekul aangezien er "in de tijd van de centrale topics" ook gewoon topics werden geopend over games die dat verdienden. Nieuwsberichten kunnen ook in zo'n topic, en in het centrale topic kan je dat weer linken oid.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zoals ik al eerder heb proberen uit te leggen , en andere users ook begrepen hebben is dit slechts een testcase, zodat wij als mods ook kunnen zien welke topics meer verdienen dan 3 verwijzingen en een slotje, dat de centrale topics tijdelijk op slot gaan.
True ik kan ze ook weer opengooien waardoor dat hele subsubfora gebeuren een fiasco word aangezien de meeste users weer in hun gebruikelijke centraaltje duiken en er nauwelijks activiteit is in die subsubfora, maar dit is naar mijn mening de beste optie.
Amen to that!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef Danny het volgende:
Het is een fiasco omdat er in eerste instantie met een verkeerde insteek een topic is geplaatst waarin in een klap heel GAM omgegooid werd. Dat is compleet verkeerd gebracht en verkeerd geïnterpreteerd en inmiddels heeft iedereen zich dermate ingegraven dat we geen kant op gaan.
Dat de subforums er zijn is logisch. Dat is iets waar op zich niemand last van hoeft te hebben (je kunt immers alle topics bekijken door NIET op een subforum te klikken, maar gewoon GAM in te gaan). Subforums zijn dus niet het probleem.
Het punt zijn vooral de centrale topics die nu de nek zijn omgedraaid, al dan niet tijdelijk. Termen als testcase e.d. zijn prachtig, maar niet duidelijk genoeg.
Het sluiten van de topics was bedoeld als proef. Tijdelijk. Dat puur om te beoordelen of er een draagvlak is voor meer topics. Of dit de beste manier is om dat aan te pakken betwijfel ik overigens, maar goed; dit is de gekozen weg.
De post in het sticky topic heb ik al fors genuanceerd, dat wel.
Hoe ik het persoonlijk liever gezien zou hebben is gewoon de centrale topics openlaten, maar niet langer verplichten daarin te posten. Users kunnen zelf prima bepalen of ze in het centrale topic willen posten of liever een nieuw topic openen. So what als een bepaald onderwerp zowel in een centraal topic als een apart topic loopt. Vaak heb je compleet verschillende insteken van zo'n discussie. In een centraal topic springt de discussie snel over naar een nieuwer 'nieuwtje'. In een apart topic kun je doorgaans dieper op een subonderwerp ingaan.
Misschien is dat iets voor een volgende proef. Wat ik wel hoop is dat we in ieder geval met z'n allen willen PROBEREN er iets van te maken in plaats van resoluut de kont erin te zetten en de boel tegen te werken.
Iedereen kan bedenken 100 topics met lullige onderwerpen te plaatsen, en dat is ook nog eens volledig 'gewenst' zoals het nu is, maar het is wel ontzettend kinderachtig.
Kortom; ik vind dit ook een verre van puik plan, maar geef het de kans om te slagen of falen. Als het werkelijk een kutplan is faalt het ook - en overtuigender - ZONDER doelbewust en stelselmatig tegenwerken en dan kunnen we alsnog rap over op plan b.
Mocht dat eerst niet dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Over alle games mogen er in GAM aparte topics geopend worden.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef Danny het volgende:
Het is een fiasco omdat er in eerste instantie met een verkeerde insteek een topic is geplaatst waarin in een klap heel GAM omgegooid werd. Dat is compleet verkeerd gebracht en verkeerd geïnterpreteerd en inmiddels heeft iedereen zich dermate ingegraven dat we geen kant op gaan.
Dat de subforums er zijn is logisch. Dat is iets waar op zich niemand last van hoeft te hebben (je kunt immers alle topics bekijken door NIET op een subforum te klikken, maar gewoon GAM in te gaan). Subforums zijn dus niet het probleem.
Het punt zijn vooral de centrale topics die nu de nek zijn omgedraaid, al dan niet tijdelijk. Termen als testcase e.d. zijn prachtig, maar niet duidelijk genoeg.
Het sluiten van de topics was bedoeld als proef. Tijdelijk. Dat puur om te beoordelen of er een draagvlak is voor meer topics. Of dit de beste manier is om dat aan te pakken betwijfel ik overigens, maar goed; dit is de gekozen weg.
Hoe ik het persoonlijk liever gezien zou hebben is gewoon de centrale topics openlaten, maar niet langer verplichten daarin te posten. Users kunnen zelf prima bepalen of ze in het centrale topic willen posten of liever een nieuw topic openen. So what als een bepaald onderwerp zowel in een centraal topic als een apart topic loopt. Vaak heb je compleet verschillende insteken van zo'n discussie. In een centraal topic springt de discussie snel over naar een nieuwer 'nieuwtje'. In een apart topic kun je doorgaans dieper op een subonderwerp ingaan.
Misschien is dat iets voor een volgende proef. Wat ik wel hoop is dat we in ieder geval met z'n allen willen PROBEREN er iets van te maken in plaats van resoluut de kont erin te zetten en de boel tegen te werken.
Iedereen kan bedenken 100 topics met lullige onderwerpen te plaatsen, en dat is ook nog eens volledig 'gewenst' zoals het nu is, maar het is wel ontzettend kinderachtig.
Kortom; ik vind dit ook een verre van puik plan, maar geef het de kans om te slagen of falen. Als het werkelijk een kutplan is faalt het ook - en overtuigender - ZONDER doelbewust en stelselmatig tegenwerken en dan kunnen we alsnog rap over op plan b.
Eensch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef Danny het volgende:
doorhalen wat niet van toepassing isquote:Dit kan ook in het centrale xbox/playstation/nintendo* topic, dus hier gaat een slotje op
Hoezo 180 graden draaienquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef RaymanNL het volgende:
Ja hoi, het is de bedoeling dat jullie hier over Live praten, niet over de Xbox over het algemeen. Als er gewoon over Xbox in het algemeen (dus zoals ik het oude centrale topic gebeurde) praten, dan gaat dit topic ook op slot.
Daar ben ik het mee eens. Net als ik vind dat users topics moeten openen, en niet modjes. Niet als mod zijnde iig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef jpg97 het volgende:
( buiten het feit om dat dat soort "vermaningen" erg kinderachtig zijn )
als dat je conclusie is heb je over mijn post heengelezen. Ik ben het wel met je eens, maar zou graag zien dat iedereen dit een kans wil geven om te falen (of te slagen natuurlijk).quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef Oksel het volgende:
Conclusie; gooi de reeksen weer open.
Iemand van de crew die zich inleeft in de users. TOP!quote:
Ik denk wel dat je als je iets nieuws wil dat mods het voorbeeld moeten geven. Na een paar keer weten de users dan wat de bedoeling is en die gaan het dan wel over nemen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Net als ik vind dat users topics moeten openen, en niet modjes. Niet als mod zijnde iig.
Ik zie zelf meer in een combinatie. Centrale topics, maar als een user zelf liever een apart topic opent, dan moeten we dat gewoon toestaan. Een onderwerp dat in een centraal topic dan ondersneeuwt kan in een apart topic alsnog van de grond komen namelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Iemand van de crew die zich inleeft in de users. TOP!
Ik snap de verandering ook, ik ben het er alleen niet mee eens.
iid gewoon de subs invoeren, dan kijken of er meer topics geopend worden. Eventueel dat de modjes van onderwerpen uit de centale topics apparte topics gan maken.
Dan is de verandering niet zo groot. Dat is een verandering waar niemand last van heeft en als het nieuwe systeem echt goed is. (waar ik best in wil geloven) dan komt dat vanzelf wel.
Nou krijg je idd dat er weer te veel (onzinnige) topics geopend worden. En dan serieuze topics omgebogen worden naar centrale topics. Om nog maar te zwijgen over de mensen die gewoon weggegaan zijn.
Ik hoop echt dat julie geen maand wachten met het weer openstellen van de console topics.
Gooi ze maar weer open en kijk dan eens een maandje, of twee, aan of het nieuwe idee niet vnazelf van de grond komt. Eventueel met hulp van de modjes. De users volgens dan wel.
Mocht het dan niet werken dan denk ik dat het nooit gaat werken.
Dat de kwaliteit niet altijd super hoog is in de centrale topics lijkt mij geen ramp. Beter 1 minder topic dan een hele boel. Laat de andere topics dan wel wat kwalitiet hebben.
Als je alleen maar kwaliteits topic wil wordt het gewoon een tweede GoT.
En er zitten veel mensen op FOK! die hier zitten omdat GoT ze juist niet aansprak.
Ik lees graag selectief als het in mijn voordeel is..quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Danny het volgende:
[..]
als dat je conclusie is heb je over mijn post heengelezen. Ik ben het wel met je eens, maar zou graag zien dat iedereen dit een kans wil geven om te falen (of te slagen natuurlijk).
Ik snap je punt, maar forumen is wel iets wat je voor je plezier doet. Boycotten en saboteren is natuurlijk uit den boze, maar ik kan heel goed begrijpen dat mensen het op deze manier gewoon niet leuk vinden. Je gaat niet met tegenzin naar GAM, dus blijf je weg of je gaat hier zitten kankeren bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Danny het volgende:
als dat je conclusie is heb je over mijn post heengelezen. Ik ben het wel met je eens, maar zou graag zien dat iedereen dit een kans wil geven om te falen (of te slagen natuurlijk).
Voor veel mensen is het moeilijk om het niet tegen te werken. Veel mensen zijn nou weg, die werken het daardoor ook tegen omdat er nou minder gepost worden. Daardoor is er het beeld wat er nou is een beetje vertekend.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zie zelf meer in een combinatie. Centrale topics, maar als een user zelf liever een apart topic opent, dan moeten we dat gewoon toestaan. Een onderwerp dat in een centraal topic dan ondersneeuwt kan in een apart topic alsnog van de grond komen namelijk.
Als de huidige aanpak echt niet blijkt te werken dan zullen de topics ook weer gewoon open gaan. Wil je dat overtuigend blijkt dat het niet werkt dan is het wel van belang dat men hier niet doelbewust de boel gaat tegenwerken. Ik verwacht persoonlijk dat het ook zonder tegenwerking niet zal werken, maar goed, ook ik kan het mis hebben.
en dat was mijn idee dus ook:quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zie zelf meer in een combinatie. Centrale topics, maar als een user zelf liever een apart topic opent, dan moeten we dat gewoon toestaan. Een onderwerp dat in een centraal topic dan ondersneeuwt kan in een apart topic alsnog van de grond komen namelijk.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef jpg97 het volgende:
De reden weet ik ook niet, maar waarom geen middenweg?
én een centraal topic, én een subforum?
Een beetje zoiets als het centrale topic als leidraad voor het subforum?
En als in het centrale topic heel veel wordt gepost over een bepaald onderwerp ( spel, accessoire, feature ) dan van daaruit een topic aanmaken?
Ben het geheel met je eens denk dat dat de beste oplossing is!quote:
mij best, want de nieuwtjes lees ik toch wel op fok!Games en heel veel andere sites. Ik heb gewoon een behoefte aan een centraal topic over die wii, waar misschien veel gebagger in voor komt, maar het in grote lijnen toch over games gaat, zonder dat het gespannen is, waar ik in mijn echt leven al genoeg van mee maak.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:23 schreef disjfa het volgende:
Wat gaan mensen in centrale topics posten als ik vragen mag. Elk serieuze post is nu een topic waard. Dat eindigt dus op dat elk niet serieuze post in algemene topics gedropt gaan worden. Dat eindigt op nog minder niveau in algemene topics, en meer leuke topics.
Ik zou ook zeggen dat er algemene topics mogen zijn, alleen maar om de meuk posters blij te maken. Maar daar een cap op van 1000 of meer reacties en duw ze onderin zodat normale gebruikers er geen last van gaan hebben, zodat zij gewoon bezig kunnen blijven met echte vragen en meningen.
Dan is iedereen blij toch. En heb ik er geen last meer van![]()
Ik denk dat een algemene "ik heb een vraag/probleem met mijn %console%" topic niet ongewaardeerd zou worden. Om dat nu meteen door te refereren naar een meuktopic is mij dan weer een vraag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
daarbij kon ik over vragen over de 360 (waar ik ook afentoe op game) altijd snel, safe & simpel terecht in het centrale 360 topic.
Ondermijnen van gezag noem ik dat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef chibibo het volgende:
Frappant dat door een aantal crewleden iets wordt gelanceerd, en de grote baas vervolgens komt zeggen dat hij het maar niks vindt.
nope, ik was pas toen het al was ingevoerd op de hoogte van het overleg dat eerder heeft plaatsgevonden. Mijn mening is duidelijk, maar ik ben niet zo arrogant om te zeggen dat ik nu al kan zien dat het absoluut niet zal werken op deze manier. Ik DENK niet dat het zal werken. De views in GAM zijn echter fors gestegen sinds de herinvoering en dat geeft dan weer aan dat mensen kennelijk wel meer lezen en langer blijven hangen. Er wordt momenteel overigens meer gepost in GAM dan gemiddeld, maar dat kan aan dit soort discussies liggen. Dat soort dingen maken dus dat een proefperiode wel wenselijk is.quote:
Ik denk ook dat het te maken heeft met de topicdiarree van sommige users die nu willen aantonen dat dit niet werktquote:Op donderdag 10 mei 2007 07:36 schreef Danny het volgende:
[..]
nope, ik was pas toen het al was ingevoerd op de hoogte van het overleg dat eerder heeft plaatsgevonden. Mijn mening is duidelijk, maar ik ben niet zo arrogant om te zeggen dat ik nu al kan zien dat het absoluut niet zal werken op deze manier. Ik DENK niet dat het zal werken. De views in GAM zijn echter fors gestegen sinds de herinvoering en dat geeft dan weer aan dat mensen kennelijk wel meer lezen en langer blijven hangen. Er wordt momenteel overigens meer gepost in GAM dan gemiddeld, maar dat kan aan dit soort discussies liggen. Dat soort dingen maken dus dat een proefperiode wel wenselijk is.
en doordat ze dat willen aantonen tonen ze eigenlijk het tegenovergestelde aan. vandaar mijn oproep om het gewoon een serieuze kans te geven zodat duidelijk is of het wel of niet werkt. door die 'kijk mij eens mijn punt bewijzen op kinderachtige wijze' houding van sommigen hier worden de resultaten beïnvloed en is niet duidelijk of het effect nu positief of negatief is. Juist door het een eerlijke kans te geven kan blijken dat het NIET werkt (of wel, dat risico is er ook nog)quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het te maken heeft met de topicdiarree van sommige users die nu willen aantonen dat dit niet werkt![]()
Doordat de centrale topics dicht zijn en iedereen nou dit systeem moet gebruiken word het resultaat meer beinvloed denk ik dan door het opzoeken van de grenzen van het systeem.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:29 schreef Danny het volgende:
[..]
en doordat ze dat willen aantonen tonen ze eigenlijk het tegenovergestelde aan. vandaar mijn oproep om het gewoon een serieuze kans te geven zodat duidelijk is of het wel of niet werkt. door die 'kijk mij eens mijn punt bewijzen op kinderachtige wijze' houding van sommigen hier worden de resultaten beïnvloed en is niet duidelijk of het effect nu positief of negatief is. Juist door het een eerlijke kans te geven kan blijken dat het NIET werkt (of wel, dat risico is er ook nog)
doelbewust saboteren geeft foute informatie, period. Als ik de remleidingen van de veiligste auto doorsnij zal 'ie ook crashen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Doordat de centrale topics dicht zijn en iedereen nou dit systeem moet gebruiken word het resultaat meer beinvloed denk ik dan door het opzoeken van de grenzen van het systeem.
Ik blijf er bij dat je het beste kan kijken of het werkt door gewoon de centrale topics open te gooien. Nou wordt er gekeken of iets werkt in een "onnatuurlijke" situatie. Je hebt dus ook geen garantie dat de uitslag van deze proef periode geldt voor als de centrale topics weer open zijn.
Ik verwoord het als "de grenzen opzoeken" Is wel iets anders dan "doelbewust saboteren"quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:09 schreef Danny het volgende:
[..]
doelbewust saboteren geeft foute informatie, period. Als ik de remleidingen van de veiligste auto doorsnij zal 'ie ook crashen.
Zolang je beseft dat 'de grenzen opzoeken' kan leiden tot consequenties, zoals met alle grenzen. Je kunt er namelijk ook overheen gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef Heintje het volgende:
Ik verwoord het als "de grenzen opzoeken" Is wel iets anders dan "doelbewust saboteren"
Het afdwingen van een test geeft ook foute informatie.
Heintje just got OwNeDquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Zolang je beseft dat 'de grenzen opzoeken' kan leiden tot consequenties, zoals met alle grenzen. Je kunt er namelijk ook overheen gaan.
En tests dwing je altijd af. Als ik wil testen of water echt verandert in ijs als ik het invries dan dwing ik dat af.
Sinds het nieuwe systeem zijn de views met 40% gestegen en is ook het aantal posts fors omhoog gegaan. Waar ligt dat aan? Aan mensen die de grenzen opzoeken? Of omdat het nieuwe systeem toch blijkt te werken?
Juist door de boel tegen te werken zullen we dat niet vast kunnen stellen en dus kunnen we er onze eigen conclusie aan hangen. Die zal waarschijnlijk worden dat het werkt, immers; van doelbewust saboteren is volgens jou geen sprake. Hence: als iedereen de grenzen blijft opzoeken en de views en postaantallen zo hoog blijven als ze nu zijn dan is de test geslaagd.
Ook prima wmb.
Het is mij ook opgevallen dat er de afgelopen dagen veel gepost is. De afgelopen 2 dagen staan allebij in de top 3 van mijn dagen dat ik het meeste gepost heb. Voor een deel te danken aan deze discusie. Maar ook door het crossposten wat nou mogelijk is. En door het langer door gaan over een onderwerp.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Zolang je beseft dat 'de grenzen opzoeken' kan leiden tot consequenties, zoals met alle grenzen. Je kunt er namelijk ook overheen gaan.
En tests dwing je altijd af. Als ik wil testen of water echt verandert in ijs als ik het invries dan dwing ik dat af.
Sinds het nieuwe systeem zijn de views met 40% gestegen en is ook het aantal posts fors omhoog gegaan. Waar ligt dat aan? Aan mensen die de grenzen opzoeken? Of omdat het nieuwe systeem toch blijkt te werken?
Juist door de boel tegen te werken zullen we dat niet vast kunnen stellen en dus kunnen we er onze eigen conclusie aan hangen. Die zal waarschijnlijk worden dat het werkt, immers; van doelbewust saboteren is volgens jou geen sprake. Hence: als iedereen de grenzen blijft opzoeken en de views en postaantallen zo hoog blijven als ze nu zijn dan is de test geslaagd.
Ook prima wmb.
er is ook nog een heel verschil tussen kwantiteit en kwaliteit....quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Ook prima wmb.
je snapt zelf ook wel wat de views gegenereerd worden doordat mensen ipv 1 topic nu 10 topics langsmoeten. Dat zijn dezelfde mensen waarvan een groot deel hier aangeeft minder plezier te hebben in het fokken op deze manier. Vreemde acceptatiecriteria heb je dan als je dit geslaagd noemt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Hence: als iedereen de grenzen blijft opzoeken en de views en postaantallen zo hoog blijven als ze nu zijn dan is de test geslaagd.
Ook prima wmb.
hmmm daar zit wel wat in. je moet eigenlijk zuiver kijken naar verschillende users/ips om te zien of er nu ook meer mensen op GAM zitten dan eerst. maar goed daar is het nu nog veel te vroeg voor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
je snapt zelf ook wel wat de views gegenereerd worden doordat mensen ipv 1 topic nu 10 topics langsmoeten. Dat zijn dezelfde mensen waarvan een groot deel hier aangeeft minder plezier te hebben in het fokken op deze manier. Vreemde acceptatiecriteria heb je dan als je dit geslaagd noemt.
dat is pure speculatie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
je snapt zelf ook wel wat de views gegenereerd worden doordat mensen ipv 1 topic nu 10 topics langsmoeten. Dat zijn dezelfde mensen waarvan een groot deel hier aangeeft minder plezier te hebben in het fokken op deze manier. Vreemde acceptatiecriteria heb je dan als je dit geslaagd noemt.
Beetje kort door de bocht, maar wel waar. Ik loop al 2 dagen te zoeken naar een Centraal Topic omdat ik me de moeite niet neem alle spelregels per subforum door te lezen. En één centraal topic is gewoon verdomd handig om bij te houden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:19 schreef Young_David het volgende:
Eerste indruk ... waardeloos. Ik ben iemand die niet continue op het forum zit en lekker via de myAT wat centrale topics bijhoudt. CT's zijn juist heel fijn.
De lol is er zo wel af. If it ain't broke, don't try to fix it.
[boegeroep]
dan open je toch gewoon niet een subforum (zoals xbox) en kijk je in de volledige lijst. kulargument dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:07 schreef Ron.666 het volgende:
NU wordt ik teveel beperkt tot alleen xbox, want om nu elke subforum te openen en te gaan lopen doorbladeren. Nee dank je.
maar het niveau is alleen maar lager (perceptie) omdat er doelbewust gesaboteerd wordtquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
Er worden dus wel meer pageviews gegenereerd doordat er meer topics bezocht moeten. En de kwantiteit posts zegt ook weinig over het niveau.
arguments my friend, argumentsquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:28 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine wilt de centrale topics terug!![]()
gaat niet om mij, maar om de mods. die hebben overigens allang genuanceerd in deel 1 van deze reeks, maar daar is overheen gelezen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:32 schreef MrDice het volgende:
[..]
arguments my friend, arguments, zo luistert Danny natuurlijk nimmer nooit niet.
We hebben het wel gelezen, we kunnen er alleen niet zo goed mee leven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:35 schreef Danny het volgende:
[..]
gaat niet om mij, maar om de mods. die hebben overigens allang genuanceerd in deel 1 van deze reeks, maar daar is overheen gelezen.
ja okay, maar dat neemt niet weg dat schreeuwen dat je iets terug wilt, zonder argumentatie, een beetje zinloos is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:35 schreef Danny het volgende:
gaat niet om mij, maar om de mods. die hebben overigens allang genuanceerd in deel 1 van deze reeks, maar daar is overheen gelezen.
dus je verziekt dan liever de boel voor iedereen dan dat je het inderdaad even aankijkt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
We hebben het wel gelezen, we kunnen er alleen niet zo goed mee leven.
Ze hadden ook eerst de users kunnen vragen mee te denken naar mogelijke verbeteringen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef Danny het volgende:
[..]
dus je verziekt dan liever de boel voor iedereen dan dat je het inderdaad even aankijkt?
leuk, zelf een neerwaartse spiraal in stand houden
lees de vorige topics. dat hebben ze dus ook gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef DarkShine het volgende:
Ze hadden ook eerst de users kunnen vragen mee te denken naar mogelijke verbeteringen.
Die discussie in het slowchat topic (quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef MrDice het volgende:
[..]
lees de vorige topics. dat hebben ze dus ook gedaan.
Je zei: "spiraal"quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef Danny het volgende:
[..]
dus je verziekt dan liever de boel voor iedereen dan dat je het inderdaad even aankijkt?
Niks van meegekregen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef MrDice het volgende:
[..]
lees de vorige topics. dat hebben ze dus ook gedaan.
ik kan zo gauw niet terugvinden welke mod dat zei. Maar het kwam er op neer dat er ooit is gevraagd welke wijzigingen de gebruikers zouden willen zien, waarbij het antwoord in de sfeer lag van: "ja hallo, jullie zijn de modjes.. ga dat eens ff lekker snel zelf uitzoeken en val ons er niet mee lastig!".quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:47 schreef Tain het volgende:
Die discussie in het slowchat topic () ging naar mijn weten alleen over de centrale topics die sticky bovenaan stonden
Ik heb nog geen een baggertopic geopend, ik zal hier sowieso geen topics met nieuwsberichtjes openen. Ik post nog in centrale gametopics en zodra de centrale consoletopics terug zijn zal ik daar af en toe weer in posten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef Danny het volgende:
[..]
.... lekker makkelijk vind je ook niet? Er had natuurlijk ook begonnen kunnen worden met een dialoog voordat je reeksen begint op te heffen. Zoiets mag van 2 kanten komen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Volgens mij was het Ijsmeis die aangaf deze vraag in de GAM SC aan de kaak gesteld te hebben. Het mag duidelijk zijn dat 90% van de GAM bezoekers niet in de GAM SC komt (aangezien dat echt helemaaaaal niks meer met games te maken heeft)quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:49 schreef MrDice het volgende:
[..]
ik kan zo gauw niet terugvinden welke mod dat zei. Maar het kwam er op neer dat er ooit is gevraagd welke wijzigingen de gebruikers zouden willen zien, waarbij het antwoord in de sfeer lag van: "ja hallo, jullie zijn de modjes.. ga dat eens ff lekker snel zelf uitzoeken en val ons er niet mee lastig!".
beetje jammer dat ik de post niet kan vinden om te quoten.
Valt dit volgens diezelfde logica dan ook niet onder 'perceptie'?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:17 schreef Danny het volgende:
[..]
maar het niveau is alleen maar lager (perceptie) omdat er doelbewust gesaboteerd wordt
Ach kom, als er sprake is van een neerwaartse spiraa, is die niet ingezet door de users....quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Het kwam toevallig daar ter sprake toen de V&A-filters werden ingezet. Dat zei ik ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:54 schreef Cheiron het volgende:
Volgens mij was het Ijsmeis die aangaf deze vraag in de GAM SC aan de kaak gesteld te hebben. Het mag duidelijk zijn dat 90% van de GAM bezoekers niet in de GAM SC komt (aangezien dat echt helemaaaaal niks meer met games te maken heeft)
TIJDELIJK opheffen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:54 schreef Cheiron het volgende:
.... lekker makkelijk vind je ook niet? Er had natuurlijk ook begonnen kunnen worden met een dialoog voordat je reeksen begint op te heffen.
Maar wordt door sommigen wel in stand gehouden. Ze vinden het niet leuk op de huidige manier en DUS moeten ze het doelbewust NOG minder leuk maken door grenzen op te zoeken in plaats van gewoon even een weekje, misschien twee, leuk mee te doen en dan te zien hoe hun centrale topics alsnog weer open gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:04 schreef Fallen het volgende:
Ach kom, als er sprake is van een neerwaartse spiraa, is die niet ingezet door de users....
Dus te lang opheffen.quote:
Ik post niet meer in GAM omdat dit niet meer het forum is waar ik graag dingen in lees of post. Ik heb er persoonlijk geen zin in en al helemaal geen tijd meer voor om allemaal aparte topics door te lezen, dat jij dat dan sabotage vindt is dan jammer, maar ik zit hier nog steeds voor mijn eigen plezier en niet om de views op te krikken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar wordt door sommigen wel in stand gehouden. Ze vinden het niet leuk op de huidige manier en DUS moeten ze het doelbewust NOG minder leuk maken door grenzen op te zoeken in plaats van gewoon even een weekje, misschien twee, leuk mee te doen en dan te zien hoe hun centrale topics alsnog weer open gaan.
Niet als het werkt toch?quote:
WEL. Het opheffen is TIJDELIJK zodat mensen ook enigszins kunnen wennen aan het openen van nieuwe topics in plaats van de 'slotje, centraal topic' diarree die er nu nog vaak was.quote:
Dat is ook opheffen.quote:
Het slotje-centraal topic-virus is juist altijd ingegeven door het beleid van Fok!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef Danny het volgende:
[..]
WEL. Het opheffen is TIJDELIJK zodat mensen ook enigszins kunnen wennen aan het openen van nieuwe topics in plaats van de 'slotje, centraal topic' diarree die er nu nog vaak was.
Zodra dit een beetje loopt komen de andere topics weer terug, maar BLIJVEN de losse topics mogelijk. Dan bepaalt iedereen zelf wat ze willen. Kort, to the point en centraal lullen kan, maar je kunt ook een diepgaande of uitgebreide discussie voeren in een los topic.
Dit is al eerder gemeld in oa deel 1 van dit topic, maar blijkbaar nog niet voor iedereen helemaal duidelijk.
Psst.. het is FOK!..quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het slotje-centraal topic-virus is juist altijd ingegeven door het beleid van Fok!
Als je dat wil omdraaien, waarom vraag je dat niet gewoon aan je vaste gebruikers? Dat werkt een stuk beter dan het "He, jullie zijn hier toch niet stiekem een centraal topic van aan het maken he?".
Nope, dat is zo gegroeid, en wel tegen mijn beleid in. Topics sluiten doe je omdat er een reden is om het te sluiten op basis van de inhoud van dat topic, niet omdat er een centraal topic is, niet omdat een topic een lemming is, niet omdat de OP niet goed genoeg zou zijn, maar omdat het topic bagger is, overbodig is, onzinnig is etc.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het slotje-centraal topic-virus is juist altijd ingegeven door het beleid van FOK!
Hier hetzelfde!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik post niet meer in GAM omdat dit niet meer het forum is waar ik graag dingen in lees of post. Ik heb er persoonlijk geen zin in en al helemaal geen tijd meer voor om allemaal aparte topics door te lezen, dat jij dat dan sabotage vindt is dan jammer, maar ik zit hier nog steeds voor mijn eigen plezier en niet om de views op te krikken.
Het zijn niet de gebruikers die topics sluiten met een verwijzing naar centrale topics toe.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Nope, dat is zo gegroeid, en wel tegen mijn beleid in. Topics sluiten doe je omdat er een reden is om het te sluiten op basis van de inhoud van dat topic, niet omdat er een centraal topic is, niet omdat een topic een lemming is, niet omdat de OP niet goed genoeg zou zijn, maar omdat het topic bagger is, overbodig is, onzinnig is etc.
De moderators hebben dat in tijden ook niet gedaan. Ik denk dat dat meer iets 'van vroeger' isquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het zijn niet de gebruikers die topics sluiten met een verwijzing naar centrale topics toe.
Ja uit de tijd dat er wel nog centrale topics waren om naar te verwijzenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De moderators hebben dat in tijden ook niet gedaan. Ik denk dat dat meer iets 'van vroeger' is.
Zelfkennisquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik deed dat altijd ja als ik een bepaald topic een kuttopic vond of vond dat het onderwerp geen eigen topic verdiende. Maar ik was ook een elitaire mod die alleen mijn eigen ideeën goed vond en niet keek naar het belang van de user.
Niet overdrijven hèquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja uit de tijd dat er wel nog centrale topics waren om naar te verwijzen
Nu gaat het andersom, dreigt er IETS van de OP of TT af te dwalen dan krijg je meteen een reprimande in de trend van: " Ja dit wordt dus GEEN centraal topic, anders gaat deze ook dicht "
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:30 schreef DarkShine het volgende:
Maar de mods houden lekker koppig vast aan hun ideeën waarvan duidelijk is dat de users het er absoluut niet mee eens zijn!
Het was een cynische "Ooooh hier is het centrale topic geblevenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet overdrijven hè. Als mensen beginnen te roepen in een topic "Dit wordt het nieuwe 360-topic
" dan is het wel logisch dat er even een waarschuwing wordt gegeven met dat dat niet de bedoeling is
.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:35 schreef BroesWillems het volgende:
Ik blijf het wrang vinden dat onze meningen niet worden gerespecteerd en dat we maar een maandje in de 'kou' worden gezet....
misschien valt het mee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:08 schreef Danny het volgende:
Maar wordt door sommigen wel in stand gehouden. Ze vinden het niet leuk op de huidige manier en DUS moeten ze het doelbewust NOG minder leuk maken door grenzen op te zoeken in plaats van gewoon even een weekje, misschien twee, leuk mee te doen en dan te zien hoe hun centrale topics alsnog weer open gaan.
NIET posten is geen sabotage. Het doelbewust 80 zinloze topics openen om een punt te maken, DAT is sabotage en dat is ook waar ik het over heb.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik post niet meer in GAM omdat dit niet meer het forum is waar ik graag dingen in lees of post. Ik heb er persoonlijk geen zin in en al helemaal geen tijd meer voor om allemaal aparte topics door te lezen, dat jij dat dan sabotage vindt is dan jammer, maar ik zit hier nog steeds voor mijn eigen plezier en niet om de views op te krikken.
Strolie was juist een van de betere mods.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:29 schreef jpg97 het volgende:
ik vond die Strolie75 ofzoiets wel erg in de tijd dat ie mod was in GAM.
Hij had een goeie leermeesterquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:06 schreef chibibo het volgende:
[..]
Strolie was juist een van de betere mods.
Oneensch maar goed.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:06 schreef chibibo het volgende:
[..]
Strolie was juist een van de betere mods.
Laat ik het dan anders uitleggen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:39 schreef Danny het volgende:
[..]
NIET posten is geen sabotage. Het doelbewust 80 zinloze topics openen om een punt te maken, DAT is sabotage en dat is ook waar ik het over heb.
Nee, dat zie je verkeerd. Als je dat allemaal doet ben je moedwillig de boel aan het saboteren... of gewoon aan het rellen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders uitleggen.
Ik ben autistisch, ik heb dus duidelijkheid nodig. Ook neem ik soms dingen weer te letterlijk op.
Er is dus gezegt dat je veel makkelijker topics moet kunnen openen en niet meer alles centraal moet.
Dit zegt mij dus niet veel.
Ik vind gewoon 1 spel 1 topic. En veel spellen zijn niet eens 1 topic waard dus die gaan samen in het centrale topic.
Maar julie willen dus dat er makkelijker topics geopent worden.
Als dan ook nog een mod aangeeft dat je als je niet weet hoe je iemand diep moet sturen in een voetbal spel dat die daar een topic voor moet openen weet ik niet maar waarvoor je geen topic moet openen.
Dus om toch die duidelijkheid te krijgen ben ik dingen gaan proberen en andere ideeën geven over hoe het volgens mij volgens de nieuwe regels zou kunnen.
Tot mijn verbazing zijn geen van die topics niet op slot gegaan.
Dus zoals het mij nou duidelijk is mag je overal een topic voor aan maken. Hoe onzinnig het ook lijkt.
DUS ALS IK (en de andere users) GEEN DUIDELIJKHEID KRIJGEN OVER WAT NOU WEL EN NIET GEWENST IS blijf je onzin topics houden.
Maar zo als ik ook al aangaf weet de crew dat volgens mij ook niet, en is deze test fase meer bedoelt voor de crew om daar achter te komen.
Heel rot voor je, maar we kunnen niet overal rekening mee houden. Er zijn vast en zeker autisme forums waar ze wel rekening houden met mensen die strakke regels, regelmaat etc nodig hebben, maar hier op FOK! gaan we uit van het gezond verstand van onze users. Dat bedoel ik niet lullig, maar is wel de werkelijkheid.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders uitleggen.
Ik ben autistisch, ik heb dus duidelijkheid nodig.
Nou, die meubels zou ik nooit zelf hebben gekocht! Deze vergelijking is niet echt realistisch. Als IK meubels koop zorg ik er wel op voorhand voor dat ik er tevreden over zal zijn. Deze inboedel kan zo bij het grof vuil. Die oude 'bank' zat nog heerlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:12 schreef Bastard het volgende:
[...] (jij zal de centrale topics niet missen, dat weten we nu wel)
98% van de posts zijn idd negatief, maar om hoeveel verschillende users gaat het? Dat zijn er relatief weinig. Verder is het zo dat mensen die niets te klagen hebben doorgaans hun mond houden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef Boef het volgende:
En dan is er ook nog het argument dat veel mensen gewoon doorposten alsof er niks aan de hand is. Dat kan wel zo wezen maar alle mensen die om hun mening gevraagd worden (dit topic) en die ook GEVEN zijn voor (wat zal het zijn, 98%?) negatief over de sluiting van centrale topics.
Als ik het centrale topic open (Xbox360 voor het gemak) verwacht ik geouwehoer, afgewisseld met nieuwtjes, screenshots, ge-hype, ervaringen van gebruikers over de console en andere toebehoren en spellen plus weet ik veel wat. Dat is maar een paar pagina's per dag met alle info die ik maar wens. Klinkt een stuk beter dan de potentiële 30 (ik noem maar wat) topics die ik door zou moeten spitten om dezelfde informatie te vergaren. Als het dan ook nog allemaal zakelijk moet is er ook geen lol aan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef Bastard het volgende:
Ik vind dit nog steeds verfrissend, en de discussie word nu al minder om de centrale topics.
Topics zijn van betere kwaliteit en je leest dingen die je verwacht in een bepaald topic..
Dat is nou een mooi karwei voor Heintje, ga es tellen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef Danny het volgende:
[..]
98% van de posts zijn idd negatief, maar om hoeveel verschillende users gaat het? Dat zijn er relatief weinig. Verder is het zo dat mensen die niets te klagen hebben doorgaans hun mond houden.
Daarmee zeg ik niet dat er geen kritiek is, maar wel dat het enigszins in perspectief moet worden gezet.
Nee, dat klopt. Het is alleen hoe ik het interpreteer. Vergeleken met één, grotendeels gezellig, ratatouilletopic met alle, voor mij, relevante informatie vind ik voor elk wissewasje een apart topic zakelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:24 schreef Danny het volgende:
ik heb nergens terug kunnen vinden dat alles zakelijk moet, Boef, en had je al gelezen dat ze TIJDELIJK dicht zijn?
Dat je niet overal rekening mee kan houden snap ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Heel rot voor je, maar we kunnen niet overal rekening mee houden. Er zijn vast en zeker autisme forums waar ze wel rekening houden met mensen die strakke regels, regelmaat etc nodig hebben, maar hier op FOK! gaan we uit van het gezond verstand van onze users. Dat bedoel ik niet lullig, maar is wel de werkelijkheid.
Dus gewoon 1 game 1 topic?quote:
Nu alleen nog wachten tot de centrale topics weer open gaan.quote:
Dat wel, maar dit ziet er wel beter uit!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nu alleen nog wachten tot de centrale topics weer open gaan.
Niet echt, dit is wat Danny in zijn eerste post al zij. Heeft niks met de users te maken maar meer met hoe fok gerunt wordt/dient te worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:11 schreef BroesWillems het volgende:
een stap in de goede richting, fijn om te horen dat er toch naar de gebruikers wordt geluisterd.
Netjes van je om dat te zeggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:36 schreef Rossdale het volgende:
Boeit niet, verschillende users (waaronder ikzelf) hebben hier ook dingen niet al te tactisch verwoord
Je zeikt echt om het zeiken, zo kom je over. Ik vind ook dat mensen onnozele posts moeten laten zoals [Nintendo Wifi] Centraal topic voor alle Wifi Gebruikers! . Dat soort posts horen in dit topic terwijl ze overal gepost worden zonder toevoeging aan een topic.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:02 schreef Oksel het volgende:
En ook jammer dat Danny himself zich hier mee moet bemoeien.. dat zou niet moeten gebeuren. Mods zouden zelf beter moeten overleggen en naar de gebruikers moeten luisteren. De koningen komt ook niet bij de gemeenteraad een woordje doen over hoe de stoeptegels in de dorpsstraat gelegd moeten worden. Dan luistert de gemeenteraad naar de lokale winkeliers, die zeggen dat het zo-zo moet gebeuren omdat anders het water hun winkel binnenstroomt.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:01 schreef Retarded het volgende:
ik heb al een paar dagen niet gepost of gelezen hiero... want ik las altijd alleen de centrale topics. Ik denk er meer zijn die hetzelfde hebben...
En het probleem?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:01 schreef Retarded het volgende:
ik heb al een paar dagen niet gepost of gelezen hiero... want ik las altijd alleen de centrale topics. Ik denk er meer zijn die hetzelfde hebben...
Ik ook, maar dat is geen punt. Er zijn ook wel andere plekken om heen te gaan. Als men besluit dat het genoeg is geweest met die dingen, dan is het genoeg geweest. Ik snap niet dat er voor sommigen zoveel vanaf hangt. Bovendien is het niet alsof er geen andere threads zijn.quote:
Het probleem is dat als je alleen een topic leest waar een slotje op zit dat dat vrij snel gaat vervelen.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:01 schreef Retarded het volgende:
heb je het uberhaupt geprobeerd? Of heb je het gewoon gelijk opgegeven?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:01 schreef Retarded het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |