abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:40:39 #1
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_49164400
Game on.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:42:01 #2
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_49164472
Toch lijk het nu rommeliger dan voorheen. Neem aan dat het tijdelijk is.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:43:41 #3
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49164554
had je mn laatste post ook nog gelezen?
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Sharkie ik heb nagenoeg alle topics die de laatste 2 maanden omhooggeschopt zijn en in een van de subfora filters passen daarin gezet dus het verdient alleen een kickje om omhoog te schoppen , en als ze niet in de subfora verschijnen doe dan ff een berichtje in de FB.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 mei 2007 @ 22:47:32 #4
159915 -Menn0-
MNO
pi_49164726
Ik stel voor om in MUZ ook filters toe te passen

• KUT MUZIEK!!!!
  • Iets minder kutte muziek!
  • Goede muziek!
  • Vette shizzle!!!

En dan alle topics over bandjes sluiten
    En dingen zoals gitaristentopic kan eigelijk ook wel weg
    Elke keer dat iedereen iets nieuws te melden heeft over zo'n ding kan je best een nieuw topic openen

I'm a fucking genius!!!
  • ,,/
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:49:29 #5
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_49164806
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    had je mn laatste post ook nog gelezen?
    [..]

Yes. Zal waarschijnlijk wel eens een topic omhoog schoppen.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:51:00 #6
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49164882
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:47 schreef -Menn0- het volgende:
    Ik stel voor om in MUZ ook filters toe te passen

• KUT MUZIEK!!!!
  • Iets minder kutte muziek!
  • Goede muziek!
  • Vette shizzle!!!

En dan alle topics over bandjes sluiten
    En dingen zoals gitaristentopic kan eigelijk ook wel weg
    Elke keer dat iedereen iets nieuws te melden heeft over zo'n ding kan je best een nieuw topic openen

I'm a fucking genius!!!
  • genius schmenius, de userbase in MUZ is ook actief genoeg om dingen aan de kaak te stellen als dat hun eigen hokjes betrefd en niet als users die vrolijk mee gaan baggeren in hun eigen topic, daarnaast heb ik eerder al meerdere malen gehoord dat ik een Forum als MUZ niet met een Forum als GAM mocht vergelijken.
    pi_49164977
    GAM nieuwe stijl! Vind je het ook beter slechter? #3

.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:52:53 #8
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_49164980
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

genius schmenius, de userbase in MUZ is ook actief genoeg om dingen aan de kaak te stellen als dat hun eigen hokjes betrefd en niet als users die vrolijk mee gaan baggeren in hun eigen topic, daarnaast heb ik eerder al meerdere malen gehoord dat ik een Forum als MUZ niet met een Forum als GAM mocht vergelijken.
    Bij MUZ spelen ze namelijk hele andere spelletjes..
      FOK!fotograaf dinsdag 8 mei 2007 @ 22:53:39 #9
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_49165019
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

genius schmenius, de userbase in MUZ is ook actief genoeg om dingen aan de kaak te stellen als dat hun eigen hokjes betrefd en niet als users die vrolijk mee gaan baggeren in hun eigen topic, daarnaast heb ik eerder al meerdere malen gehoord dat ik een Forum als MUZ niet met een Forum als GAM mocht vergelijken.
    Ja t lukt ze alleen niet

Zoals geen tvp's in een centraal topic Laat ik het zo zeggen na een tijdje was het weg met het modje
    ,,/
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:56:06 #10
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49165148
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ja t lukt ze alleen niet

Zoals geen tvp's in een centraal topic Laat ik het zo zeggen na een tijdje was het weg met het modje
    Als je op mij doelt heb je het echt mis hoor
      FOK!fotograaf dinsdag 8 mei 2007 @ 23:00:21 #11
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_49165340
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als je op mij doelt heb je het echt mis hoor
    Nee jij was het niet, geen id hoe die andere heet
    ,,/
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:02:37 #12
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49165440
    Voor zover ik weet is er in MUZ nog nooit een modje weggegaan omdat hij niks aan tvptjes deed , maar is dat gewoon niet off-topic?
    pi_49165532
    Ik vind het dus niks Alsof het superdruk was in GAM
      FOK!fotograaf dinsdag 8 mei 2007 @ 23:04:42 #14
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_49165548
    Nee is niet gestopt met modereren maar gaf alle hoop in het topic op
    ,,/
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:05:17 #15
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49165576
    Komen er nog meer subsubfora?
    Het zou wel makkelijk zijn als elk topic onder een filter kan vallen.
    Dat ik voor 360 topics het xbox subsub kan gebruiken is wel makkelijk. Alleen voor bijvoorbeeld dit topic moet ik toch een lijst met alle topics hebben.
    ik zou graag een subsub "Algemeen" zien.
    En multi platform spellen? Worden die nou in twee topics gesplits?
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:06:28 #16
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_49165630
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:57 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het slaat gewoon nergens op dat de centrale topics dicht moeten. Als je het anders wilt kun je makkelijk regels opstellen dat nieuwtjes/screenshots etc in aparte topics moeten en dat er vanuit de centrale topics alleen naar die topics gelinkt mag worden. Dan kunnen we wel lullen over onze consoles maar de nieuwtjes enz staan dan toch apart zoals jullie dat nu proberen te forceren. Op die manier krijgen de losse nieuwtjes topics ook nog meer aandacht en sterven ze niet allemaal na een comment of 10.

Maak desnoods een filter voor centrale topics, hoeven mensen ook geen tvp's meer te posten als ze hun centrale topic makkelijk kunnen vinden.
    Please sir. When moon? When Mustang?
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:15:46 #17
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49166055
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]
    wat wil je nou? Dat ik een samenvartting geef van de 2 mods en de FA die er vanmiddag mee bezig geweest zijn ofzo? Wacht gewoon ff af en zie hoe het gaat lopen. Als je over een weekje of 2-3 nog kritiek hebt ofzo praten we er wel over verder. Ik heb geen zin om nu al dingen te evalueren terwijl ze nog niet eens de kans gekregen hebben nl.
    pi_49166196
    Eerste indruk ... waardeloos. Ik ben iemand die niet continue op het forum zit en lekker via de myAT wat centrale topics bijhoudt. CT's zijn juist heel fijn.

De lol is er zo wel af. If it ain't broke, don't try to fix it.

[boegeroep]
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:25:47 #19
    24807 NJ
    Don't mention the war!
    pi_49166461
    tvp.
    And now for something completely different, I'm on a horse.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:30:57 #20
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_49166687
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

wat wil je nou? Dat ik een samenvartting geef van de 2 mods en de FA die er vanmiddag mee bezig geweest zijn ofzo? Wacht gewoon ff af en zie hoe het gaat lopen. Als je over een weekje of 2-3 nog kritiek hebt ofzo praten we er wel over verder. Ik heb geen zin om nu al dingen te evalueren terwijl ze nog niet eens de kans gekregen hebben nl.
    Is het nou echt niet duidelijk wat ik wil? Wat een heleboel mensen hier willen?

Dat jullie open staan voor andere dingen! Wij worden zomaar iets nieuws opgelegd, maar samen werken om het voor zowel de users als mods prettig te maken ho maar. Ik zeg niet dat wat jullie proberen niet goed is, maar de manier waarop zuigt aan alle kanten. Waarom niet geleidelijk met centrale topics open, stel regels, kijk daarna of de centrale topics nog nodig zijn. Niet alles zomaar afschaffen, mensen dingen opleggen en maar hopen dat het gezeur over gaat. Zo werkt het niet, als je denkt van wel dan vraag ik me echt af hoe zo iemand mod is geworden.

En een samenvatting van de mods? Niet zeiken, ons idee is beter en probeer het maar. Wij hebben gelijk en jullie niet. Ben je het er niet mee eens, ga dan maar weg.

Ja nee, dat is lekker... *zucht*
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:34:29 #21
    24807 NJ
    Don't mention the war!
    pi_49166824
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

En een samenvatting van de mods? Niet zeiken, ons idee is beter en probeer het maar. Wij hebben gelijk en jullie niet. Ben je het er niet mee eens, ga dan maar weg.

Dan zou ik toch echt nog even die topics doorlezen. We passen het niet direct aan op jullie wil, klopt, maar dat wil niet zeggen dat we niet open staan voor jullie argumenten.
    En inderdaad, op het moment dat het een herhaling van zetten voor de zoveelste keer gaat worden, willen mods ook nog wel eens kortaf reageren.
    And now for something completely different, I'm on a horse.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:36:55 #22
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49166938
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Is het nou echt niet duidelijk wat ik wil? Wat een heleboel mensen hier willen?

Dat jullie open staan voor andere dingen! Wij worden zomaar iets nieuws opgelegd, maar samen werken om het voor zowel de users als mods prettig te maken ho maar. Ik zeg niet dat wat jullie proberen niet goed is, maar de manier waarop zuigt aan alle kanten. Waarom niet geleidelijk met centrale topics open, stel regels, kijk daarna of de centrale topics nog nodig zijn. Niet alles zomaar afschaffen, mensen dingen opleggen en maar hopen dat het gezeur over gaat. Zo werkt het niet, als je denkt van wel dan vraag ik me echt af hoe zo iemand mod is geworden.

Ach toen ik 2 maanden geleden vroeg om FB van diezelfde users om gebagger in de SCs aan te pakken vonden ze dat ik maar zelf op die topics moest zitten, aangezien ik mod was (ik spreek je daar niet persoonlijk op aan aangezien ik jou niet in die topics gezien heb) en ze vertelden mij vrolijk dat ik mod was en dat zijzelf geen zin hadden om dat te melden (of het nou het vriendjes verlinken was, of dat ze zelf ook aan het gebagger meededen maakt niet uit), nu doen we zelf iet om iets aan de opzet te veranderen en dan word het al de grond ingeboord zonder dat er zelfs resultaten gezien kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 08-05-2007 23:42:08 ]
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:37:32 #23
    63192 ursel
    pi_49166963
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef NJ het volgende:

[..]

Dan zou ik toch echt nog even die topics doorlezen. We passen het niet direct aan op jullie wil, klopt, maar dat wil niet zeggen dat we niet open staan voor jullie argumenten.
    En inderdaad, op het moment dat het een herhaling van zetten voor de zoveelste keer gaat worden, willen mods ook nog wel eens kortaf reageren.
    Je zou bijna zeggen dat ze menselijk zijn..
    pi_49167059
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef NJ het volgende:

[..]
    Ijsmijs heeft hier inmiddels wel patent op ja .
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:54:35 #25
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_49167568
    Cyb jij ook hier

We zullen het maar een kans moeten geven dan zit toch niets anders op
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_49167723
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ach toen ik 2 maanden geleden vroeg om FB van diezelfde users om gebagger in de SCs aan te pakken vonden ze dat ik maar zelf op die topics moest zitten, aangezien ik mod was (ik spreek je daar niet persoonlijk op aan aangezien ik jou niet in die topics gezien heb) en ze vertelden mij vrolijk dat ik mod was en dat zijzelf geen zin hadden om dat te melden (of het nou het vriendjes verlinken was, of dat ze zelf ook aan het gebagger meededen maakt niet uit), nu doen we zelf iet om iets aan de opzet te veranderen en dan word het al de grond ingeboord zonder dat er zelfs resultaten gezien kunnen worden.
    Ik blijf erbij dat er per console gewoon een topic voor nieuwsberichten en screens moet komen.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_49167749
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:54 schreef AQuila360 het volgende:
    Cyb jij ook hier
    He AQuila jij ook hier .
      woensdag 9 mei 2007 @ 00:14:48 #28
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_49168189
    Mhhh wat een rommel zeg, geef me mijn fucking centrale topics terug

Beetje jullie nieuwe regels aan ons opleggen, nu moet ik zeker naar dat kuttopic op tweakers ?

KUT
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_49168299
    Wat een teringzooi hebben jullie er weer van gemaakt. Geen centraal 360 topic meer, terwijl je daar zo lekker kon lullen en overal van op de hoogte bleef. Nu moet ik zeker elke dag 100 topics gaan checken en kan je niet meer even relaxed lullen.. echt waardeloos!

Snap echt niet wat jullie hiertoe heeft doen besluiten. Misschien dat het aantal topics omhoog gaat, maar het aantal posts en de tevredenheid zeer zeker niet. Ook is het nu veel rommeliger geworden. Geef de centrale topics terug

Ik heb het in deze vorm in ieder geval gehad met GAM.
    pi_49168368
    Had ik al gezegd dat het kut is?

Het is kut.
      woensdag 9 mei 2007 @ 00:22:22 #31
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_49168443
    Fuck jullie admins/mods whoever dit besloten heeft.

Centraal 360 topic
    pi_49168560
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef MMaRsu het volgende:
    Fuck jullie admins/mods whoever dit besloten heeft.

Centraal 360 topic
    Closed .
    pi_49168597
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:18 schreef devv05 het volgende:
    Wat een teringzooi hebben jullie er weer van gemaakt. Geen centraal 360 topic meer, terwijl je daar zo lekker kon lullen en overal van op de hoogte bleef. Nu moet ik zeker elke dag 100 topics gaan checken en kan je niet meer even relaxed lullen.. echt waardeloos!

Snap echt niet wat jullie hiertoe heeft doen besluiten. Misschien dat het aantal topics omhoog gaat, maar het aantal posts en de tevredenheid zeer zeker niet. Ook is het nu veel rommeliger geworden. Geef de centrale topics terug

Ik heb het in deze vorm in ieder geval gehad met GAM.
    Inderdaad, ook nog eens zonder vermelding ofzo. Gewoon hop, nieuwe format erop die niemand wilt

Slaat nergens op dit
      woensdag 9 mei 2007 @ 00:28:20 #34
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_49168626
    De centrale topics waren gelukkig nooit zo'n succes natuurlijk, dus er was enorm veel aanleiding om het forum in stukken te hakken en er een soort slap aftreksel van FOK!Games van te maken.

Chapeau aan degene die dit heeft bedacht.
    pi_49169065
    Kan iemand trouwens een samenvatting geven van de eerste twee delen?
    pi_49169103
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:45 schreef devv05 het volgende:
    Kan iemand trouwens een samenvatting geven van de eerste twee delen?
    Iedereen vindt de sub- subfora wel okee, maar is tegen het sluiten van de centrale topics. De mods vinden dat we het eerst maar een maand moeten aankijken.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    pi_49169161
    U vraagt, wij draaien:

- Ijsmeis die schijt heeft aan de users.

- BMH die nu verwijst naar NeoGAM, het broertje van NeoGAF.

- De users dienen geduld te hebben, want dit is maar van tijdelijke duur.

- De moderators staan gigantisch onder druk.

- Het enorme ongeloof bij de users die maar blijven protesteren dmv polls welke binnen no-time alweer worden verwijderd, etc. etc.

Heb je nog even?
    pi_49169165
    Jaja, en na een maand hoor je er niks meer van. Hebben ze ook gezegd wat de reden is dat centrale topics niet meer mogen? Wie heeft dit trouwens bedacht, of durft diegene daar niet voor uit te komen?
    pi_49169182
    Had wel een goede 1 april grap geweest, maar 1 april is alweer een tijdje voorbij.
    pi_49169193
    Dat is dus het meest merkwaardige eraan, we zijn nu ruim 2 topics verder en nog steeds is de reden onbekend.
    pi_49169207
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:49 schreef devv05 het volgende:
    Jaja, en na een maand hoor je er niks meer van. Hebben ze ook gezegd wat de reden is dat centrale topics niet meer mogen? Wie heeft dit trouwens bedacht, of durft diegene daar niet voor uit te komen?
    Dit is de nieuwe opzet, ze willen dat voor elk nieuwsbericht een apart topic geopend wordt, zodat je per platform overzichtelijk alle topics over verschillende onderwerpen hebt.
    pi_49169214
    Misschien hebben ze liever 100 topics met 3 posts dan 10 topics die goed lopen?
    pi_49169233
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:51 schreef peristilius het volgende:

[..]

Dit is de nieuwe opzet, ze willen dat voor elk nieuwsbericht een apart topic geopend wordt, zodat je per platform overzichtelijk alle topics over verschillende onderwerpen hebt.
    Ja dat had ik door, maar wat is de gedachte erachter? Niemand zit er blijkbaar op te wachten, waarom dan zo aandringen?
    pi_49169234
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:49 schreef devv05 het volgende:
    Wie heeft dit trouwens bedacht, of durft diegene daar niet voor uit te komen?
    Onze grote vriend NJ, Forum Administrator van FOK. Een persoon die ik nooit heb gezien hier op GAM .
    pi_49169243
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:52 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja dat had ik door, maar wat is de gedachte erachter? Niemand zit er blijkbaar op te wachten, waarom dan zo aandringen?
    Because they can.
    pi_49169247
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Onze grote vriend NJ, Forum Administrator van FOK. Een persoon die ik nooit heb gezien hier op GAM .
    Ik toch wel minstens 2 keer!
    pi_49169284
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:53 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik toch wel minstens 2 keer!
    Let me think, today?
    pi_49169304
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Let me think, today?
    Nee nee, daarvoor ook wel eens volgens mij. De beste man heeft vast ook wel een paar computerspelletjes.
    pi_49169326
    Weet niet hoor, hij heeft wel een vrij ouderwetse computer

pi_49169337
    Oke, maar goed ik ga maar eens mijn nest in. Kijken of ik de NEOGAM fiasco eens kan ontlopen in mijn droom. Gentlemen, good night .
    pi_49169338
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:57 schreef devv05 het volgende:
    Weet niet hoor, hij heeft wel een vrij ouderwetse computer

[afbeelding]
    pi_49169347
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
    Oke, maar goed ik ga maar eens mijn nest in. Kijken of ik de NEOGAM fiasco eens kan ontlopen in mijn droom. Gentlemen, good night .
    Sweet dreams.
      woensdag 9 mei 2007 @ 01:00:40 #53
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_49169386
    Wat een ongekend debiele beslissing .
    Waarom zou je in godshemelsnaam de centrale consoletopics willen sluiten.
    Waar slaat dit op? , , !!!
    Het zijn geen slowchattopics...
    Welke randdebiel heeft dit bedacht? !!
    -
    pi_49169477
    De mods vonden steeds een slotje erop gooien makkelijker dan het topic daadwerkelijk doorlezen.
    pi_49170028
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 01:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Het zijn geen slowchattopics...
    Nee, het zijn topics met 100 tvp`s en 100 "leuk" posts en 100 echte posts als je het positief bekijkt. Dat helpt met een postcap @ 300
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      woensdag 9 mei 2007 @ 04:42:46 #56
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_49171126
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 01:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Het zijn geen slowchattopics..
    Ehm kuch, in principe is het wel zo dat de laatste 40 Wii en 360 topics vrijwel geen echt nieuws meer hadden, maar meer gebagger was. Wat dat betreft kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar het kind wordt nu met het badwater weggegooid, en het nut van het ontmantelen van centrale gametopics ontgaat me volkomen.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      woensdag 9 mei 2007 @ 04:44:28 #57
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_49171129
    Overigens mag er wel iets rustiger gereageerd worden op de mods, ze bedoelen het ongetwijfeld goed. Alleen vraag ik me wel af waarom iets dat niet bepaald broken was toch afgebroken wordt.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      woensdag 9 mei 2007 @ 06:29:57 #58
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_49171260
    Gezeik allemaal.
    Ik ben positief over NeoGAM

Moedig van de mods
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      woensdag 9 mei 2007 @ 07:00:28 #59
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49171311
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 06:29 schreef Strolie75 het volgende:
    Gezeik allemaal.

Moedig van de mods
    The truth was in here.
      woensdag 9 mei 2007 @ 07:10:27 #60
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49171340
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 04:42 schreef speknek het volgende:

[..]

Ehm kuch, in principe is het wel zo dat de laatste 40 Wii en 360 topics vrijwel geen echt nieuws meer hadden, maar meer gebagger was. Wat dat betreft kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar het kind wordt nu met het badwater weggegooid, en het nut van het ontmantelen van centrale gametopics ontgaat me volkomen.
    Ik kwam niet in het wii topic. Dus daar kanik niet over mee praten.
    Doe jij dat dan ook niet over de 360 topics.
    Daar kwam best veel best veel nieuws in te staan. Niet echt veel van echte waarde, daar is tenslotte FOK!games voor. Maar gewoon kleine dingentjes, die vaak ook geen appart topics waard zouden zijn.
      woensdag 9 mei 2007 @ 07:11:32 #61
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_49171344
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 01:33 schreef disjfa het volgende:

[..]

Nee, het zijn topics met 100 tvp`s en 100 "leuk" posts en 100 echte posts als je het positief bekijkt. Dat helpt met een postcap @ 300
    En je denkt dat die nu achterwege blijven?
    -
      woensdag 9 mei 2007 @ 07:11:59 #62
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_49171346
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 07:10 schreef Heintje het volgende:
    Ik kwam niet in het wii topic. Dus daar kanik niet over mee praten.
    Doe jij dat dan ook niet over de 360 topics.
    Wie zegt dat ik niet in de 360 topics kwam?
      woensdag 9 mei 2007 @ 07:24:08 #63
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49171389
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 07:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik niet in de 360 topics kwam?
    Niemand maar dat blijkt wel. Er werdt daar echt vaak een nieuwtje of zo gepost.
      woensdag 9 mei 2007 @ 07:55:31 #64
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_49171596
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 07:24 schreef Heintje het volgende:
    Niemand maar dat blijkt wel. Er werdt daar echt vaak een nieuwtje of zo gepost.
    Hangt er vanaf wat je 'vaak' noemt. Een nieuwtje per vijf posts, of vijf nieuwtjes per topic.
      woensdag 9 mei 2007 @ 07:57:25 #65
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49171615
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 07:55 schreef speknek het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat je 'vaak' noemt. Een nieuwtje per vijf posts, of vijf nieuwtjes per topic.
    Enkele nieuwtjes per dag valt in dit geval bij mij onder de noemer "vaak".
    iig vaak genoeg om het topic interesant te houden.
      woensdag 9 mei 2007 @ 09:47:51 #66
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_49173659
    Wat ik niet niet snap is...

De centrale topics liepen te snel, right? Waarom snappen de mods dan niet dat deze topics dus succesvol zijn en mensen het fijn vinden om deze te hebben? Er was een reden waarom die topics zo succesvol waren en er nu zoveel mensen chagrijnig zijn...
    pi_49173826
    Dit lijkt overigens wel verdacht veel op een centraal topic.
    pi_49173877
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 06:29 schreef Strolie75 het volgende:
    Gezeik allemaal.

Moedig van de mods
    Gelukkig Dat is er al één En zelfs twee Ik zie dat het nieuwe systeem nu ook al in de andere subsubs goed op gang komt
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_49173911
    Ja het is echt een ongelooflijk succes..

wie hou je nu voor de gek?
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:00:36 #70
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_49174046
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Gelukkig Dat is er al één En zelfs twee Ik zie dat het nieuwe systeem nu ook al in de andere subsubs goed op gang komt
    Die subfora zijn een oplossing van een probleem dat je zelf hebt geschept. Als iedereen zomaar topics mag openen heb je wel een duidelijke verdeling van topics nodig. Natuurlijk zijn subfora is goed idee als zoekmiddel. Maar ik verwacht dat het hier binnenkort gebruikt moet worden om überhaupt een overzicht van het forum te krijgen. Meer klikken = minder gebruiksvriendelijk.

Ik wacht rustig tot de centrale topics weer open zijn. Wat er verder met het forum gebeurd kan mijn reet roesten.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:04:37 #71
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49174159
    [Xbox] Fifa 06, hoe stuur je poppetjes diep?
    Mooi voorbeeld van het perfecte systeem.

Het enige pluspunt is dat er nog wat nieuwe mensen de SC zijn. Dat maakthet daar wel wat gezelliger.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:05:42 #72
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49174199
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 09:56 schreef devv05 het volgende:
    Ja het is echt een ongelooflijk succes..

wie hou je nu voor de gek?
    Geef het een maand de tijd op zn minst!
    The truth was in here.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:06:07 #73
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_49174211
    Ach, dan geen GAM. Ik vermaak me wel in VBL.
    pi_49174235
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Geef het een maand de tijd op zn minst!
    Ik zou niet weten waarom, zonder centrale topics heb ik hier niets meer te zoeken, en 90% van de posters in die topics met mij denk ik. En die maand wordt gewoon gebruikt om het er doorheen te pushen, daarna hoor je er niks meer over.
    pi_49174305
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:04 schreef Heintje het volgende:
    [Xbox] Fifa 06, hoe stuur je poppetjes diep?
    Mooi voorbeeld van het perfecte systeem.

Het enige pluspunt is dat er nog wat nieuwe mensen de SC zijn. Dat maakthet daar wel wat gezelliger.
    Wat is er precies mis met dat topic .
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:11:08 #76
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49174354
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:09 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Wat is er precies mis met dat topic .
    Dat het na 2 posts dicht kan.
    Misschien dat er nog 4 interesante posts in komen, maar veel meer niet lijkt me.
    pi_49174415
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:11 schreef Heintje het volgende:

[..]

Dat het na 2 posts dicht kan.
    Misschien dat er nog 4 interesante posts in komen, maar veel meer niet lijkt me.
    Nou en ?

Een topic gaat sowieso nooit dicht als het 'opgelost' is. Die blijft open, zodat het misschien over een jaar gekickt kan worden door iemand met (bijna) hetzelfde probleem. Bijvoorbeeld.

En wat dan nog? Er zijn zoveel topics met helemaal geen reacties zelfs.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:14:53 #78
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49174471
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:12 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Nou en ?

Een topic gaat sowieso nooit dicht als het 'opgelost' is. Die blijft open, zodat het misschien over een jaar gekickt kan worden door iemand met (bijna) hetzelfde probleem. Bijvoorbeeld.

En wat dan nog? Er zijn zoveel topics met helemaal geen reacties zelfs.
    Nee want over een jaar moet iemand daarvoor weer een nieuw topic openen.
    Volgens julie richtlijnen.
    pi_49174581
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:14 schreef Heintje het volgende:

[..]

Nee want over een jaar moet iemand daarvoor weer een nieuw topic openen.
    Volgens julie richtlijnen.
    Ehm nee, hoe kom je daar nou bij? Ik moet de reactie van de persoon die bijvoorbeeld via google in dat topic terecht komt verwijderen? Dat is toch onzin ?

Edit: Hij of zij mág een nieuw topic openen maar het hóeft niet. Natuurlijk mag een reactie in een topic dat al jaren oud is. Zolang het maar iets toevoegt en dus geen nutteloze kick is. Dat is áltijd al zo geweest op FOK!
    pi_49174702
    Na een nachtje slapen vind ik het nog steeds net zo kut.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:25:26 #81
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49174738
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:23 schreef devv05 het volgende:
    Na een nachtje slapen vind ik het nog steeds net zo kut.
    Ik begin er de humor wel van in te zien.
    Alleen is het volgens mij niet humoristisch bedoelt.
    Dus is er toch iets dat niet helemaal werkt.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:25:30 #82
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49174741
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:06 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom, zonder centrale topics heb ik hier niets meer te zoeken, en 90% van de posters in die topics met mij denk ik. En die maand wordt gewoon gebruikt om het er doorheen te pushen, daarna hoor je er niks meer over.
    Nou dan ga je toch weg? Of ben je zo arrogant om te denken dat jij de baas bent over FOK en de opbouw? Ben je een betalende klant dan? Nee.. nou dan stfu already.. en post gewoon je nieuws, of discussie in de specifieke topics.
    The truth was in here.
    pi_49174822
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou dan ga je toch weg? Of ben je zo arrogant om te denken dat jij de baas bent over FOK en de opbouw? Ben je een betalende klant dan? Nee.. nou dan stfu already.. en post gewoon je nieuws, of discussie in de specifieke topics.
    Dus het is de bedoeling dat 90% van de vaste GAM gebruikers weggaat?

Dat zou wel een hoop verklaren inderdaad.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:31:04 #84
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49174916
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dus het is de bedoeling dat 90% van de vaste GAM gebruikers weggaat?

Dat zou wel een hoop verklaren inderdaad.
    Nee, maar je kan stoppen met klagen en daadwerkelijk wat gaan posten natuurlijk... dat of je eigen plan gaan trekken.
    The truth was in here.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:31:39 #85
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49174937
    Wanneer gaat FOK eigenlijk zijn servers upgraden? Met de huidige snelheid zijn geen tig topics tegelijk bij te houden.
    pi_49174950
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef Heintje het volgende:
    Wanneer gaat FOK eigenlijk zijn servers upgraden? Met de huidige snelheid zijn geen tig topics tegelijk bij te houden.
    Bij mij doet FOK! het prima .
    pi_49174998
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee, maar je kan stoppen met klagen en daadwerkelijk wat gaan posten natuurlijk... dat of je eigen plan gaan trekken.
    Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof? Volgens mij snap je niet helemaal dat 90% van de gebruikers hier gewoon geen zin in heeft. Die subforums kunnen me weinig schelen, maar die centrale topics moeten gewoon terug.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:34:22 #88
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_49175015
    Ik lees over de nieuwe manier van werken wel heel veel:
    "Ja, dat kan, maar je kunt ook..."
    "Er is een mogelijkheid dat..."
    "Als het niet werkt, dan..."
    "Mischien dat..."
    "Je zou ook een post in x topic kunnen zetten"

Dat doet toch een beetje aan alsof het niet helemaal doordacht is.

Overigens, misschien heb ik er overheen gelezen maar:
    - Komt er nog een sctie "algemeen" ?
    - Hoe wordt omgegaan met multi-platform games?
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_49175027
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:33 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof? Volgens mij snap je niet helemaal dat 90% van de gebruikers hier gewoon geen zin in heeft. Die subforums kunnen me weinig schelen, maar die centrale topics moeten gewoon terug.
    Ik vraag me af waar je die 90% vandaan haalt? Kijk eens in de topiclijst van GAM. Genoeg users die zich in dit topic niet hebben laten zien en gewoon verder gaan met posten.
    pi_49175095
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef Cheiron het volgende:
    Ik lees over de nieuwe manier van werken wel heel veel:
    "Ja, dat kan, maar je kunt ook..."
    "Er is een mogelijkheid dat..."
    "Als het niet werkt, dan..."
    "Mischien dat..."
    "Je zou ook een post in x topic kunnen zetten"

Dat doet toch een beetje aan alsof het niet helemaal doordacht is.

Overigens, misschien heb ik er overheen gelezen maar:
    - Komt er nog een sctie "algemeen" ?
    - Hoe wordt omgegaan met multi-platform games?
    Het is ook voor ook ons nieuw, proberen en wennen , vandaar dat wij wellicht ook wat onzeker klinken.

Er komt geen sectie algemeen. Doordat er boven GAM ook al het stukje van FOK!games staat en dan ook nog de subsubfora én dan ook nog de sticky's wordt het allemaal een beetje een lange lijst.

Multiplatform games staan tot nu toe gewoon nog niet in een subsubforum.
    pi_49175099
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar je die 90% vandaan haalt? Kijk eens in de topiclijst van GAM. Genoeg users die zich in dit topic niet hebben laten zien en gewoon verder gaan met posten.
    Nahja, een grote meerderheid dan. Of zie jij alleen maar wat je wilt zien? Op de oude manier was iedereen tevreden, snap echt niet wat jullie bezield.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:39:07 #92
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_49175162
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:37 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Het is ook voor ook ons nieuw, proberen en wennen , vandaar dat wij wellicht ook wat onzeker klinken.

Er komt geen sectie algemeen. Doordat er boven GAM ook al het stukje van FOK!games staat en dan ook nog de subsubfora én dan ook nog de sticky's wordt het allemaal een beetje een lange lijst.

Klinkt niet zo handig...
    pi_49175194
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:39 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Klinkt niet zo handig...
    Mij zou het fijn lijken dat we een topic meerdere subsubfilters kunnen geven, maar ik weet niet of dat mogelijk is.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:40:52 #94
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49175215
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:37 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Het zou wel makkelijk zijn als ELK topic onder een sub forum valt.
    het is makkelijk dat je alle Xbox topics er uit kan filteren. Maar voor de algemene topics moet je nou in de hele lijst gaan kijken. Die er niet echt overzichtelijker op geworden is.

Ook zou het wel fijn zijn als er vanuit de filters wordt gewezen op de multi platform games die op dat filter van toepassing zijn.
    Nou ga je denk ik voor veel multiplatform games dubbele topics krijgen.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:42:32 #95
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_49175276
    Mij zou het handig lijken om gewoon die feature niet zo overdadig te gebruiken. Heb gisteravond al geinformeerd bij VBL of er plannen zijn om daar hetzelfde te doen met 3 subsubforums van Ajax, Feyenoord en PSV zonder centrale topics maar god zij dank komen die er daar niet. Ze zien daar wel in dat 't steunpilaren zijn van het forum.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:43:53 #96
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49175310
    Het enige topic waar ik nog kom is dit topic.. omdat het de enige reeks is hier..

Bedankt mods, jullie hebben het goed verneukt voor mij. En NJ moet z'n bek houden, die heb ik nog nooit eerder hier gezien.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:44:54 #97
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49175344
    Oh, wacht, ik ga nog wat topics openen over nieuwtjes.. leuk is dat..
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:45:52 #98
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_49175376
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:40 schreef Heintje het volgende:
    Het zou wel makkelijk zijn als ELK topic onder een sub forum valt.
    het is makkelijk dat je alle Xbox topics er uit kan filteren. Maar voor de algemene topics moet je nou in de hele lijst gaan kijken. Die er niet echt overzichtelijker op geworden is.

Ook zou het wel fijn zijn als er vanuit de filters wordt gewezen op de multi platform games die op dat filter van toepassing zijn.
    Nou ga je denk ik voor veel multiplatform games dubbele topics krijgen.
    Kortom, hoewel die subforums op zich een goed idee zijn, is de functionaliteit er nog niet naar om het goed werkend toe te passen op GAM. Waarom het dan wel wordt gedaan en deze moeilijkheden niet vooraf zijn gezien is me eigenlijk een raadsel.

Zou het systeem er wel voor werken is het high maintenance omdat de mods alle topics na moeten lopen en moeten linken aan elk bijbehorend subsubforum.

Zoals Cheiron zegt, er lijkt me niet al te veel over nagedacht.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:46:55 #99
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_49175417
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:44 schreef Oksel het volgende:
    Oh, wacht, ik ga nog wat topics openen over nieuwtjes.. leuk is dat..
    Ik had ook het idee om voor elk onbenullig nieuwtje een topic te openen. Maar ik heb eigenlijk het gevoel van "laat ook maar". Dan trek ik m'n eigen plan wel, zoals Bastard zegt.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:48:49 #100
    92771 Un4
    War....
    pi_49175478
    Ik vind het ook nog steeds kut.
    ...war never changes
    XBL Gamertag: Un4 NL
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:50:40 #101
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_49175541
    *kraakt met z'n knokkels*
    goed, ik heb nu alle topics hierover gelezen, tijd om ook maar weer eens een reactie geven!
    Waarschuwing: ben je lui, hou je niet van lange posts, doe dan geen moeite en geef ook geen commentaar op de lengte!

Allereerst, hulde en respect voor de modjes en wie er verder maar mee te maken hebben. Jullie vonden kennelijk dat GAM beter kon, hebben hier over nagedacht en hebben besloten dit nu in 'testfase' te zetten. Het is natuurlijk belachelijk om jullie als boeman af te schilderen, neemt niet weg dat ik de ergenis en ongeloof ergens wel kan begrijpen. IJsmeis' arrogantie valt overigens wel mee, maar ze klinkt wel een beetje prikkelbaar en sommige smilies komen wat geforceerd over (smilies zijn toch vaak de emoties die je op internet mist, die je wel in een face to face gesprek hebt. kies ze dan ook iets zorgvuldiger)

Ten tweede, iets wat al een aantal keer is genoemd maar wat ik graag nog een keertje onder de aandacht wil brengen:
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    Sharkie ik heb nagenoeg alle topics die de laatste 2 maanden omhooggeschopt zijn en in een van de subfora filters passen daarin gezet dus het verdient alleen een kickje om omhoog te schoppen , en als ze niet in de subfora verschijnen doe dan ff een berichtje in de FB.
    dit geeft voor mij eigenlijk al aan dat we nog op z'n minst een subsubforum missen. Je geeft zelf aan dat er topics zijn die niet echt in een subsubforum thuishoren. Dit lijkt me een vreemde situatie. Op z'n minst een subsubforum 'Algemeen' lijkt me dan ook op zijn plaats. Wellicht is het ook een idee om een apart subsubforum te maken voor MMORPG spellen. Aangezien dit toch een zeer op zich staande tak van gaming is, die lang niet iedereen interessant vind.
    Verder vind ik de subsubforums een verademing. voorheen was het vrij lastig om enig overzicht te zien in de grote bak met topics, zonder regelmatig GAM open te trekken. Maar dan moeten dus wel alle topics onder een subsubforum vallen, zodat je niet verplicht bent alsnog de grote bak verplicht open te trekken!
    En wat gebeurt er nu precies met multiplatform spellen? Die komen in meerdere topics voor, of die vallen gewoon niet onder een subsub op het moment?

Dat brengt me bij punt drie: Ik hoop dat de nieuwe regels er niet voor zorgen dat er teveel 'zinloze' topics worden geopend. Ben niet precies op de hoogte van de regels, maar het lijkt mij het meest voor de hand liggende dat er per spel maar 1 topic nodig is (met wat losse korte topics daar omheen). In dit topic kunnen dan screens, nieuwtjes, Live afspraken, demo's en weet ik wat komen te staan. Het lijkt mij, dat als je een spel leuk vind je dan 1 groter topic over dat spel liever volgt dan 50 topics met allemaal een beetje informatie. Op deze manier zou ik het fijn vinden om informatie omtrent 'spel X' te volgen. de hele middag topics doorspitten lijkt me een stuk minder... Zowiezo hoop ik dat ik de voorbeelden die sommige gebruikers hebben gepost (per screenshot en zo) niet serieus hoef te nemen met betrekking tot de overkill aan nieuwe topics openen.

Ach en als laatste over de Centrale topics.. tja wat valt daar nog over te zeggen. Ik snap best dat je niet de wijzigingen kunt doorvoeren en de centrale topics open kunt laten, dan doet toch niemand het. Of je moet superstrak die centrale topics gaan modereren. Maar het lijkt mij wel dat je uiteindelijk een verzamelplaats wil hebben voor casual chat dat game gerelateerd is. Zonder dit in een massale slowchat te gooien want dan krijg je enorme fanboy bashing vrees ik.

Ik ben niet een vaste GAM poster, dus ik ga niet op hoge poten staan. Maar ik vind wel dat sommige argumenten erg snel van tafel worden geveegd (of althans zo komt het over!). Zeker als het vaste posters betreft die volgens mij toch wel wat meer krediet verdienen. Ik vind trouwens Kepler erg prettig en argumenterend antwoorden. Sorry, maar dat kan ik niet voor alle andere Modjes zeggen .

Goed, zover mijn relaas. Suc6
    And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:51:10 #102
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49175564
    Arme ijsmeis. Ze vind het al zo moeilijk om fouten toe te geven..
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:52:45 #103
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49175625
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:45 schreef twi het volgende:

[..]

Kortom, hoewel die subforums op zich een goed idee zijn, is de functionaliteit er nog niet naar om het goed werkend toe te passen op GAM. Waarom het dan wel wordt gedaan en deze moeilijkheden niet vooraf zijn gezien is me eigenlijk een raadsel.

Zou het systeem er wel voor werken is het high maintenance omdat de mods alle topics na moeten lopen en moeten linken aan elk bijbehorend subsubforum.

Zoals Cheiron zegt, er lijkt me niet al te veel over nagedacht.
    Volgens mij he.

Is het systeem ontwikkeld voor V&A, daar waar je maar 2 soorten topics hebt en een topic nooit in alle twee de soorten kan. Het is daar overzichtelijker om losse topics te maken.

Daarna heeft iemand bedacht om het ook bij GAM te gebruiken. Op zich een goed idee, alleen werkt het nog niet optimaal.
    1 topic zou idd in meerdere filters moeten kunnen. En elk topic zou ook in minstens 1 filter moeten.

Wat denk ik het beste werkt is dat je gewoon naar de GAM index gaat en daar bepaalde filters aan of uit kan zetten.
    Dus dat je ook een lijst kan maken met alleen de Xbox en playstation topics.
    Gewoon elk filter aan of uit vinken.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:52:56 #104
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49175632
    Het gaat om de reeksen.

Maar ik mis de reeks van de Wii al minder nu we deze hebben.. Vind het eik wel gezellie hier. Mag er misschien [Wii] in de TT?
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:55:57 #105
    9440 Khadgar
    Knutselaar
    pi_49175719
    Hey Oksel, kun je misschien wat minder zeikerig topics genereren puur om je punt te maken dat JIJ gelijk hebt? Lijkt goftedomme wel spetterpoep, topicdiaree dus ook wel!
    pi_49175791
    Over elk nieuwtje een nieuw topic openen slaat natuurlijk nergens op

Ik stem om per subforum gewoon een centraal topic te houden?

Wat is nu in vredesnaam het probleem? Hou gewoon een stom rottopic open dat maakt toch niet uit? Veel mensen zijn er blij mee. Wat is mis met 1 topic per subforum? Het principe dat je ergens aan toegeeft wat je zelf niet hebt bedacht? Ik snap de redenatie niet.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:58:51 #107
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_49175812
    Haal dan ook die 300 posts per topic cap weg, anders schiet je je doel een beetje voorbij .
    -
      woensdag 9 mei 2007 @ 11:01:17 #108
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49175872
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:55 schreef Khadgar het volgende:
    Hey Oksel, kun je misschien wat minder zeikerig topics genereren puur om je punt te maken dat JIJ gelijk hebt? Lijkt goftedomme wel spetterpoep, topicdiaree dus ook wel!
    Okay.

Ik vond het natuurlijk goed nieuws, dat spreekt voor zich. Maar ik zal nog selectiever te werk gaan.

Het irriteerd mij mateloos dat er niet wordt geluisterd naar de gebruiker, maar dat men dit ons door de strot probeert te duwen, terwijl we het niet willen.

Filters, okay. Maar reeksen sluiten, niet tof. That's it.
      woensdag 9 mei 2007 @ 11:03:38 #109
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_49175961
    Wat ik me net zit te bedenken...

Nu we de subsubforums hebben, zou ik het erg prettig vinden als al die tags ([pc], [xbox], [wii], etc) konden verdwijnen in de desbetreffende subsubforums, aangezien ze hier volstrekt overbodig zijn en erg rommelig ogen (heb ze nooit mooi gevonden).

Ik snap dat dit niet zomaar kan, programmeren vereist, enzovoort.. maar goed daarvoor development bedoeld. Wat ik zelf graag zou zien, is dat elk subsubforum een eigen kleur of icoon krijgt (beetje zoals sport). Deze kleuren/iconen staan dan bij elk topic aangegeven in de algemene GAM index. Als je dan in een bepaald subsubforum zit kan dit achterwege gelaten worden.
    And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
    pi_49175985
    Trouwens:
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
    Yes. Ik heb het achter de schermen gezet. Ik vind dat Algemeen ook wel een goede! En ik heb zelf het liefst ook per console gewoon.
    .
    pi_49176067
    Ow, hij staat er zelfs al bij.
      woensdag 9 mei 2007 @ 11:06:44 #112
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49176088
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 11:03 schreef MrDice het volgende:

Nu we de subsubforums hebben, zou ik het erg prettig vinden als al die tags ([pc], [xbox], [wii], etc) konden verdwijnen in de desbetreffende subsubforums, aangezien ze hier volstrekt overbodig zijn en erg rommelig ogen (heb ze nooit mooi gevonden).

Ik snap dat dit niet zomaar kan, programmeren vereist, enzovoort.. maar goed daarvoor development bedoeld. Wat ik zelf graag zou zien, is dat elk subsubforum een eigen kleur of icoon krijgt (beetje zoals sport). Deze kleuren/iconen staan dan bij elk topic aangegeven in de algemene GAM index. Als je dan in een bepaald subsubforum zit kan dit achterwege gelaten worden.
    Dat zijn goede ideeen.
      woensdag 9 mei 2007 @ 11:07:45 #113
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49176130
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
    Ow, hij staat er zelfs al bij.
    Goed bezig!
    Er wordt dus toch wel naar ons geluisterd.
    Mogen de console topics dan ook open?
      woensdag 9 mei 2007 @ 11:23:51 #114
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_49176722
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 11:07 schreef Heintje het volgende:

Goed bezig!
    Er wordt dus toch wel naar ons geluisterd.
    Mogen de console topics dan ook open?
    pi_49176887
    Wtf! Log ik in om de laatste reacties in het centrale [PS3] topic te checken blijkt dat topic er niet meer te zijn!? Of is ie er nog wel? Ik had hem namelijk niet gebookmarked of ge-tvp'd
    Progressive dude
    Nu met VERNIEUWDE FOBO
    "Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
      woensdag 9 mei 2007 @ 11:31:23 #116
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49177015
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 11:28 schreef Trance_X het volgende:
    Wtf! Log ik in om de laatste reacties in het centrale [PS3] topic te checken blijkt dat topic er niet meer te zijn!? Of is ie er nog wel? Ik had hem namelijk niet gebookmarked of ge-tvp'd
    Hij is er nog wel. Alleen er zit een slotje op.
    Dus je zou hem nog kunnen bookmarken. Maar of je daar iets aan hebt.... ik betwijfel het.
      woensdag 9 mei 2007 @ 11:35:40 #117
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_49177178
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 11:03 schreef MrDice het volgende:

die tags zijn alsnog nodig, omdat niet elke console zijn eigen subforum heeft. Zo kun je in het Nintendo topic snel zien wat een Wii-topic is, of een DS-topic
    The line is a dot to you!
    pi_49177297
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 11:28 schreef Trance_X het volgende:
    Nee die mogen niet meer, ze waren te populair.
      woensdag 9 mei 2007 @ 11:49:02 #119
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_49177758
    Terug met de centrale topics!
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
      woensdag 9 mei 2007 @ 12:25:42 #120
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_49179231
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 11:35 schreef kepler het volgende:

die tags zijn alsnog nodig, omdat niet elke console zijn eigen subforum heeft. Zo kun je in het Nintendo topic snel zien wat een Wii-topic is, of een DS-topic
    hmm ja dat is ook wel weer zo. ik heb vooral gekeken naar het pc subsub. hierin is op het moment eigenlijk alleen [pc] en [mmorpg] te vinden. maar toch zou ik graag een betere oplossing hier voor zien. vind het toch best wel slordig staan op deze manier. en als we toch aan het bespreken zijn over wat we er allemaal van vinden .

Als je er niet voor wilt programmeren, zou ik de Posticons ervoor gebruiken. Die zijn op dit moment toch vrij zinloos. Om een beeld te vormen.. als je bijvoorbeeld met kleurcodes werkt, dan kun je dit doortrekken naar de subsubs. Dus in zowel xbox, nintendo als playstation de nextgen console een groene kleur. de handheld rood en de algemene topics blauw (enz enz, zoals ze in op de sportpagina ook doen). Op deze manier heb je onderscheid door de subsubs, maar creeer je toch een zekere gelijkenis tussen deze subs. zeg maar per generatie/type
    dit wil niet zeggen dat je geforceerd alle tags weg moet halen, maar het ruimt wel een heel stuk op denk ik.
    pi_49180211
    Tags zijn imo juist mooi en overzichtelijk, helemaal in het Nintendo sub forum...

[GBA]
    [NDS]
    [WII]
    [NGC]
      woensdag 9 mei 2007 @ 12:54:11 #122
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49180286
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 12:52 schreef BroesWillems het volgende:
    Tags zijn imo juist mooi en overzichtelijk, helemaal in het Nintendo sub forum...

[GBA]
    [NDS]
    [WII]
    [NGC]
    Inhet PC gedeelte staat het idd stom dat er ook nog eens overal [PC] bij staat.
    En in het Xbox filter hoeft er eigenlijk alleen maar iets bij als het niet om de 360 gaat.
    pi_49181639
    Ik moet nu wel erg m'n best doen om alle wii topics bij te houden... m'n MyAct is nog nooit zo rood geweest

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2007 13:22:57 ]
      woensdag 9 mei 2007 @ 13:24:33 #124
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_49181736
    In de search wordt geen onderscheid tussen de subforums. Daarom is het ook handig als er staat:
    [360] Command & Conquer 3
    [PC] C&C3: Tiberium Wars #14
      woensdag 9 mei 2007 @ 13:40:28 #125
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_49182401
    Ik mis de centrale topics ook nog wel Ik begon altijd met een rondje langs de Centrale topics en daarna pas de specifieke topics van de spellen die mijn intresse hebben.
      woensdag 9 mei 2007 @ 13:47:28 #126
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49182707
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 13:22 schreef BroesWillems het volgende:
    Ik moet nu wel erg m'n best doen om alle wii topics bij te houden... m'n MyAct is nog nooit zo rood geweest
    Bij mij is het ook behoorlijk rood. En als ik eindelijk alle topic gehad heb kan ik weer op nieuw beginnen.
    Heb gewoon geen tijd om te kijken of er nog interesanten nieuwe topics zijn.
      woensdag 9 mei 2007 @ 14:17:36 #127
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49183996
    Het viel me net op bij het openen van een topic dat het mogelijk is om buiten een filter te posten.
    Zou het niet verstandig zijn om gewoon alles waar niks ingevult wordt in algemeen te zetten. Als het daar niet thuis hoort moet het toch verplaatst worden.
    Ik weet trouwens niet of dat dit mogelijk is maar het lijkt me wel.
    pi_49187092
    Goed, ik kom hier dus niet meer. Bagger is en blijft dit.
      woensdag 9 mei 2007 @ 15:39:56 #129
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49187561
    Jammer dat er niet wordt geluisterd naar de gebruikers.
      woensdag 9 mei 2007 @ 15:40:11 #130
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49187567
    Echt, waar zijn jullie in godsnaam mee bezig..
      woensdag 9 mei 2007 @ 15:41:55 #131
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49187633
    Ik mis vandaag wel veel vaste posters
    Het is nou iets te rustig op het forum.
      woensdag 9 mei 2007 @ 15:47:18 #132
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49187916
    Het enige topic waar ik zit is dit topic..
    pi_49188207
    Tja, als jullie zou nodig jullie vaste gebruikers weg willen jagen, prima dan. Dag GAM.
      woensdag 9 mei 2007 @ 15:54:49 #134
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_49188286
    gelukkig maar dat de GAM fok!kertjes allemaal zo geduldig zijn en vertrouwen hebben in de crew !
      woensdag 9 mei 2007 @ 15:55:46 #135
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49188336
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef devv05 het volgende:
    Tja, als jullie zou nodig jullie vaste gebruikers weg willen jagen, prima dan. Dag GAM.
    ga jij nou ook al, er blijft zo echt helemaal niemand over hier.
    pi_49188419
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 15:54 schreef MrDice het volgende:
    gelukkig maar dat de GAM fok!kertjes allemaal zo geduldig zijn en vertrouwen hebben in de crew !
    Ik heb hier een maand niks te zoeken dus waarom zou ik geduldig zijn. En nee, ik heb vrij weinig vertrouwen in de crew inderdaad. Niet zo gek als ze met dit soort ideeën komen.
      woensdag 9 mei 2007 @ 16:01:59 #137
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49188652
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 15:55 schreef Heintje het volgende:

[..]

ga jij nou ook al, er blijft zo echt helemaal niemand over hier.
    Ach er komen vanzelf nieuwe users.
    The truth was in here.
      woensdag 9 mei 2007 @ 16:04:12 #138
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49188749
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 16:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb liever de oude. Die heb ik ook in mijn Live lijst staan.
    En bovenal. Die kennen mij.
    pi_49188783
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 16:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Daarom joh, who cares.
    pi_49189218
    Dat die filter er is maakt mij niet zoveel uit. Maar dat alle centrale topics weg zijn vind ik zonde. Dat was het enige wat ik een beetje bij hield in GAM. Jammer.

[ Bericht 11% gewijzigd door mini-lellan op 09-05-2007 16:29:11 ]
    pi_49189219
    -Dubbel-
      woensdag 9 mei 2007 @ 16:16:36 #142
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_49189337
    even hier:
    kan dit topic verplaats worden naar het nintendo forum
    was niet aan het opletten.
    [Wii]Spielberg's eerste game naar wii.
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
      woensdag 9 mei 2007 @ 17:53:57 #143
    105968 Egamer
    Succes gegarandeerd.
    pi_49192809
    Zullen we met z'n allen staken totdat de centrale topics weer terug zijn? (dus niet meer posten vanaf morgen )
    The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
      woensdag 9 mei 2007 @ 17:55:37 #144
    9440 Khadgar
    Knutselaar
    pi_49192862
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 16:16 schreef depax het volgende:
    even hier:
    kan dit topic verplaats worden naar het nintendo forum
    was niet aan het opletten.
    [Wii]Spielberg's eerste game naar wii.
    Zelf even editen en het filter instellen is teveel werk?
    pi_49192973
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 17:53 schreef Egamer het volgende:
    Zullen we met z'n allen staken totdat de centrale topics weer terug zijn? (dus niet meer posten vanaf morgen )

Iedereen verlaat GAM nu toch wel op dit topic na om te klagen
      woensdag 9 mei 2007 @ 18:28:23 #146
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_49193999
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Iedereen verlaat GAM nu toch wel op dit topic na om te klagen
    Ach, ik doe m'n best.
    Maar het is moeilijk om niet cynisch te worden van de mods die blijven volhouden dat het sluiten van de centrale topics een goed idee was, maar ook meteen aangeven dat het tijdelijk is. Maar ik laat het verder maar zitten, anders loop ik te rellen ofzo..
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
      woensdag 9 mei 2007 @ 18:54:50 #147
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_49194902
    Ik vind het toch niet zo fijn werken. Veel te veel topics en nergens wordt er echt diep op iets in gegaan nog...
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      woensdag 9 mei 2007 @ 18:55:40 #148
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49194923
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik vind het toch niet zo fijn werken. Veel te veel topics en nergens wordt er echt diep op iets in gegaan nog...
    Ik zal eens diep bij jou in gaan!
    The truth was in here.
      woensdag 9 mei 2007 @ 18:59:31 #149
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49195059
    Soieso.. mensen willen nu ook niet posten.. uit protest ofzo
    Komt echt wel weer
    The truth was in here.
    pi_49195181
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Dieper dan de algemene meukposters in algemene topics Dan kon je wat vertellen wat leuk was, maar er keihard overheen geschreven werd door lompe users die gewoon wat moesten zeggen en nergens op ingingen. Dus laat die mensen maar weg blijven idd.

Ik vind het wel leuk zo. Kan ik meer klikken, en nog eens gemakkelijk ontopic blijven. Alleen een beetje jammer van de mensen nog die in elk topic moeten posten dat ze het een leuk topic vinden zonder ook maar iets te zeggen. Ach ik irriteer me toch altijd al aan tvp`s dus dat zal niet weggaan.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      woensdag 9 mei 2007 @ 19:05:14 #151
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_49195226
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 18:59 schreef Bastard het volgende:
    Soieso.. mensen willen nu ook niet posten.. uit protest ofzo
    Komt echt wel weer
    Nee, de sfeer is weg. Het is geen onwil, ik heb in de andere topics niet zoveel te melden, maar voel me verplicht dat wel te doen.
    Ik krijg nu namelijk het gevoel dat ik een zinnige bijdrage moet leveren of anders niks... nou, dan komt er op dit moment bar weinig uit. Dat kan je als onwil zien, prima... ik voel me gewoon niet meer 'thuis'.
    pi_49195294
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 19:05 schreef Fallen het volgende:
    [..]
    Ik krijg nu namelijk het gevoel dat ik een zinnige bijdrage moet leveren of anders niks... nou, dan komt er op dit moment bar weinig uit. Dat kan je als onwil zien, prima... ik voel me gewoon niet meer 'thuis'.
    Voor slowchats en chats en nutteloze dingen zijn zoveel fora hier. En dan is er ook nog eens irc. Dus wat dat toe zou voegen aan het forum is mij ook nog altijd een beetje vaag.
    www.indiegamer.nl
    pi_49195345
    Het doet mij een beetje denken aan het forum van gamefaqs. Totaal onoverzichtelijk en veels te veel bagger topics. Ga der maar aanstaan om dit goed te modden, toch al niet 1 van de sterkste kanten op fok.
    Tjah ik zie het wel, post toch steeds minder omdat ik het steeds zinlozer vind worden om hier rond te kijken. Doe eerder eens iets aan zeikerige kutusers, het lijkt wel of men hier geilt op postcounts en topiccounts.
      woensdag 9 mei 2007 @ 19:12:14 #154
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49195453
    Ik denk dat je de bekende omgeving of kliek mist dan, en dat kan goed zijn natuurlijk.
    Maar qua inhoud, is het wel een vooruitgang.. althans als ik voor mijzelf moet praten, het centrale xbox topic was gewoon vol bagger. Een hoop gelul over elkaar heen, minimale kwaliteit. Leuk voor de vaste kliek wellicht, maar als relatieve buitenstaander was het geen welkom daar.
    Daarbij was het hele topic oppevlakkig en moest je pagina's doorspitten voor een zinnige post over iets intressants.. maar daarop reageren was vaak alweer te laat, omdat je al 3 bladzijde verder was, en het onderwerp al 5x was gewijzigd.

Nu heb je tenminste overzicht, vaste topics over onderwerpen waar je in kan lurken of als je er iets over kwijt wilt in kan posten. Dat houdt denk ik de boel overzichtelijker voor iedereen, en de topics leuker bovendien.
    Ok je hebt een volle AT op den duur, maar swa, kan ik wel mee leven.
    Huiselijk aanvoelen, nee nu nog niet.. maar zie het als nieuwe meubels neerzetten, moet je ook ff wennen
    The truth was in here.
      woensdag 9 mei 2007 @ 19:16:48 #155
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_49195627
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 19:07 schreef disjfa het volgende:

[..]

Voor slowchats en chats en nutteloze dingen zijn zoveel fora hier. En dan is er ook nog eens irc. Dus wat dat toe zou voegen aan het forum is mij ook nog altijd een beetje vaag.
    Misschien was ik niet helemaal duidelijk.
    Ik heb nu het gevoel dat ik niet offtopic mag gaan en me dus strikt aan het topic moet houden. Ik hoef ook geen slowchat voor de chat, maar wel enigzins relaxed kunnen ouwehoeren.
    Wat je nu krijgt is namelijk een heel statisch iets, topic met onderwerp, strakke reacties (owee als er een teken van slowchat in komt of offtopic gegaan zou worden), discussie gesloten/vraag beantwoord, topic doodgebloed. Gezellig.

Dat het geen chatbox is weet ik ook wel. Die zoek ik ook niet. Wel iets waar ik relaxed kan rondhangen, snel verschillende dingen even kan lezen zonder tig topics door te moeten en een beetje kan reageren op van alles en nog wat... en ook kan volstaan met een smiley als antwoord.
    pi_49195685
    KUT!

Gewoon weer alles lekker centraal in zijn eigen centrale topic. Veel beter
    pi_49195699
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 19:16 schreef Fallen het volgende:
    [..]
    Ik heb nu het gevoel dat ik niet offtopic mag gaan en me dus strikt aan het topic moet houden. Ik hoef ook geen slowchat voor de chat, maar wel enigzins relaxed kunnen ouwehoeren.
    Dat heeft nooit "gemogen"
    www.indiegamer.nl
      woensdag 9 mei 2007 @ 19:19:33 #158
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_49195733
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 19:12 schreef Bastard het volgende:
    Ik denk dat je de bekende omgeving of kliek mist dan, en dat kan goed zijn natuurlijk.
    Maar qua inhoud, is het wel een vooruitgang.. althans als ik voor mijzelf moet praten, het centrale xbox topic was gewoon vol bagger. Een hoop gelul over elkaar heen, minimale kwaliteit. Leuk voor de vaste kliek wellicht, maar als relatieve buitenstaander was het geen welkom daar.
    Daarbij was het hele topic oppevlakkig en moest je pagina's doorspitten voor een zinnige post over iets intressants.. maar daarop reageren was vaak alweer te laat, omdat je al 3 bladzijde verder was, en het onderwerp al 5x was gewijzigd.

Nu heb je tenminste overzicht, vaste topics over onderwerpen waar je in kan lurken of als je er iets over kwijt wilt in kan posten. Dat houdt denk ik de boel overzichtelijker voor iedereen, en de topics leuker bovendien.
    Huiselijk aanvoelen, nee nu nog niet.. maar zie het als nieuwe meubels neerzetten, moet je ook ff wennen
    Vast, ik wil het ook wel een kans geven. Maar snap alleen niet dat men het zo totalitair wil doordrukken.
    En wat betreft baggeren in het centrale topic, nauwelijks ervaring mee, maar ik zat dan ook in het PS3 topic, de rest nauwelijks.
    Nieuwe meubels okay, is wennen, maar het gemis naar die ouwe lekkere versleten bank blijft...
      woensdag 9 mei 2007 @ 19:21:47 #159
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_49195825
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef disjfa het volgende:

[..]

Dat heeft nooit "gemogen"
    In een centraal console topic waren alle onderwerpen toegestaan zolang het maar enigszins over die console ging. Of dat nou over een controller ging, een game, nieuwe screenshots, het aansluiten van randapparatuur of een hulpvraag tussendoor... dat maakte dan niet uit.
    Nou moet ik een nieuw topic openen op het moment dat ik een vraagje heb. F#uck dat, ik zoek het wel ergens anders.
      woensdag 9 mei 2007 @ 19:24:42 #160
    105968 Egamer
    Succes gegarandeerd.
    pi_49195930
    Goed, ik heb over alles goed nagedacht en ik ben best tevreden met de indeling. Hoewel is het missen van de Centrale Topics wel jammerlijk, maar misschien kunnen we een andere idee opbrengen waarmee jullie users kunnen blij maken. Nieuwe regels dus voor Centrale Topics, dus dat de centrale topics misschien alleen een paar deelonderwerpen toestaan, bijvoorbeeld hardware, ik zeg maar wat.

Ik mag wel zeggen dat de update van GAM wel redelijk is, maar de puntjes op de i zijn nog niet gezet.
    The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
    pi_49195949
    quote:

Goede punten al vind ik het met het xbox 360 topic wel meevallen hoor. De sfeer en het niveau was daar de laatste tijd best goed, ik had er bijna weer een 360 voor gehaald
    Als ik kijk in het wii topic dan lopen daar gewoonweg te veel kleuters rond die het erg leuk vinden om ''stoer' te doen. Ik ben BMH daar zelfs gaan waarderen omdat daar toch een stuk meer kwaliteit uitkomt als van een levende drol als _GDR_ whatever.
    Ach ik word ouder, en voel tegenwoordig meer voor een forumstijl als je vindt bij tweakers, gewoon op niveau met een (zeer) goede moderatie.. Fok loopt over van de bagger, GAM ben ik te serieus voor, FOT erger ik me kapot aan de beginners die belachelijk commentaar geven op de wat meer ervaren mensen, tjah... (en jazeker, ik mis het oude clubje op live zeker , maar dat is niet verwant aan fok )

Het is op zich wel overzichtelijker zo, maar men slaat nogal door. Er zijn geen nieuwe fora bijgekomen, maar er zijn filters geintroduceerd. Op zich een goed iets, maar waarom dan gelijk het beleid omgooien door een stortvloed aan topics aan te maken. Ik heb wel meer te doen dan 200 topics door te nemen.
    Gooi gewoon die belachelijk lage topic cap er eens af, en open als MOD eens wat gestructureerder leuke topics (goed voorbeeld zijn de discussie topics)
      woensdag 9 mei 2007 @ 19:40:07 #162
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49196529
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 19:25 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Goede punten al vind ik het met het xbox 360 topic wel meevallen hoor. De sfeer en het niveau was daar de laatste tijd best goed, ik had er bijna weer een 360 voor gehaald
    Als ik kijk in het wii topic dan lopen daar gewoonweg te veel kleuters rond die het erg leuk vinden om ''stoer' te doen. Ik ben BMH daar zelfs gaan waarderen omdat daar toch een stuk meer kwaliteit uitkomt als van een levende drol als _GDR_ whatever.
    Ach ik word ouder, en voel tegenwoordig meer voor een forumstijl als je vindt bij tweakers, gewoon op niveau met een (zeer) goede moderatie.. Fok loopt over van de bagger, GAM ben ik te serieus voor, FOT erger ik me kapot aan de beginners die belachelijk commentaar geven op de wat meer ervaren mensen, tjah... (en jazeker, ik mis het oude clubje op live zeker , maar dat is niet verwant aan fok )

Het is op zich wel overzichtelijker zo, maar men slaat nogal door. Er zijn geen nieuwe fora bijgekomen, maar er zijn filters geintroduceerd. Op zich een goed iets, maar waarom dan gelijk het beleid omgooien door een stortvloed aan topics aan te maken. Ik heb wel meer te doen dan 200 topics door te nemen.
    Gooi gewoon die belachelijk lage topic cap er eens af, en open als MOD eens wat gestructureerder leuke topics (goed voorbeeld zijn de discussie topics)
    Ik weet niet wat een topic cap is eigenlijk..
    Ok, dit is rigureus, gedurft, en misschien niet vol te houden door de stortvloed aan nieuwe topics.. vooralsnog vind ik het wel een goede poging om GAM wat serieuser te houden en minder kiddy of SC'ig

Ik mis ook gewoon de tijd van de xbox topics Weet je zelf ook nog wel.. die topics waren beter gevuld met info. Maar goed, FOK en GAM zijn gewoon hard gegroeid, veel nieuwe users.
    The truth was in here.
      woensdag 9 mei 2007 @ 19:43:01 #163
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_49196617
    Tja ik denk dat de mods / admins gewoon te veel tegelijk wilden veranderen. Ze hadden beter eerst die subforum/filters kunnen doorvoeren, dan kijken hoe dat is gegaan en dan kijken wat ze verder konden doen in plaats van centrale topics sluiten.

Ben het met PK eens. Misschien is het ook handiger als ieder modje één forum wat meer aandacht schenkt door er vaker nuttige topics te openen, gestructureerd te modden, etc, dan gaat de niveau van zelf wel omhoog. Al zou dat nooit op niveau kunnen van GoT. De meeste users zouden dat nooit trekken.

Wat ik me trouwens afvraag is waarom het forum en fokgames niet beter worden geïntegreerd? Als de modjes het zo leuk vinden om discussies te ontketenen aan de hand van nieuwsberichten, waarom laten ze dat niet automatisch doen zoals op dvd.nl ? Daar worden nieuwsberichten automatisch ook het forum gepost. Hier zou dat dan moeten kunnen, maar dan in de juiste subforum. Er wordt dan meer gediscussieerd op recente ontwikkelingen en het niveau van de reacties op Fok!Games verbeterd. Eerlijk gezegd kom ik nog op Fok!Games omdat de commentaar nog niet zo debiel is als op Gamer.nl
      woensdag 9 mei 2007 @ 19:54:38 #164
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49197067
    Ja dat zou mooi zijn...doorposten naar het forum.
    Tsja, ik blijf het zeggen.. sinds fokgames er is gekomen, is het forum (GAM) er op achteruit gegaan.
    The truth was in here.
    pi_49198096
    Ja, goede reden om het forum dan ook maar te verpesten, zijn ze tenminste even slecht.
    pi_49200712
    Ik zal wel ergens overheen gelezen hebben, maar wat was nou de reden om de centrale topics te sluiten?
    Ooh, I just felt my dick move!
      woensdag 9 mei 2007 @ 21:26:46 #167
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_49201454
    De reden weet ik ook niet, maar waarom geen middenweg?
    én een centraal topic, én een subforum?

Een beetje zoiets als het centrale topic als leidraad voor het subforum?
    En als in het centrale topic heel veel wordt gepost over een bepaald onderwerp ( spel, accessoire, feature ) dan van daaruit een topic aanmaken?
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_49201603
    RIP centrale topics
    Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
      woensdag 9 mei 2007 @ 21:32:52 #169
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49201771
    Zoals ik al eerder heb proberen uit te leggen , en andere users ook begrepen hebben is dit slechts een testcase, zodat wij als mods ook kunnen zien welke topics meer verdienen dan 3 verwijzingen en een slotje, dat de centrale topics tijdelijk op slot gaan.

True ik kan ze ook weer opengooien waardoor dat hele subsubfora gebeuren een fiasco word aangezien de meeste users weer in hun gebruikelijke centraaltje duiken en er nauwelijks activiteit is in die subsubfora, maar dit is naar mijn mening de beste optie.
      woensdag 9 mei 2007 @ 21:35:22 #170
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_49201895
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    Zoals ik al eerder heb proberen uit te leggen , en andere users ook begrepen hebben is dit slechts een testcase, zodat wij als mods ook kunnen zien welke topics meer verdienen dan 3 verwijzingen en een slotje, dat de centrale topics tijdelijk op slot gaan.

True ik kan ze ook weer opengooien waardoor dat hele subsubfora gebeuren een fiasco word aangezien de meeste users weer in hun gebruikelijke centraaltje duiken en er nauwelijks activiteit is in die subsubfora, maar dit is naar mijn mening de beste optie.
    Ok, kan ik inkomen, maar én een centraal én een subforum is dus per definitie uitgesloten?

Zo hou je het denk ik juist overzichtelijker. Dus het centrale topic als leidraad ( of inhoudsopgave ofzoiets ) voor een subforum?
    PieAir
    pi_49202094
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

Ik vind dit eigenlijk een beetje flauwekul aangezien er "in de tijd van de centrale topics" ook gewoon topics werden geopend over games die dat verdienden. Nieuwsberichten kunnen ook in zo'n topic, en in het centrale topic kan je dat weer linken oid.
    pi_49202103
    Het ís al een fiasco. Juist doordat centrale topics gesloten zijn.
      Admin woensdag 9 mei 2007 @ 21:52:07 #173
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49202774
    Het is een fiasco omdat er in eerste instantie met een verkeerde insteek een topic is geplaatst waarin in een klap heel GAM omgegooid werd. Dat is compleet verkeerd gebracht en verkeerd geïnterpreteerd en inmiddels heeft iedereen zich dermate ingegraven dat we geen kant op gaan.
    Dat de subforums er zijn is logisch. Dat is iets waar op zich niemand last van hoeft te hebben (je kunt immers alle topics bekijken door NIET op een subforum te klikken, maar gewoon GAM in te gaan). Subforums zijn dus niet het probleem.
    Het punt zijn vooral de centrale topics die nu de nek zijn omgedraaid, al dan niet tijdelijk. Termen als testcase e.d. zijn prachtig, maar niet duidelijk genoeg.

Het sluiten van de topics was bedoeld als proef. Tijdelijk. Dat puur om te beoordelen of er een draagvlak is voor meer topics. Of dit de beste manier is om dat aan te pakken betwijfel ik overigens, maar goed; dit is de gekozen weg.
    De post in het sticky topic heb ik al fors genuanceerd, dat wel.

Hoe ik het persoonlijk liever gezien zou hebben is gewoon de centrale topics openlaten, maar niet langer verplichten daarin te posten. Users kunnen zelf prima bepalen of ze in het centrale topic willen posten of liever een nieuw topic openen. So what als een bepaald onderwerp zowel in een centraal topic als een apart topic loopt. Vaak heb je compleet verschillende insteken van zo'n discussie. In een centraal topic springt de discussie snel over naar een nieuwer 'nieuwtje'. In een apart topic kun je doorgaans dieper op een subonderwerp ingaan.

Misschien is dat iets voor een volgende proef. Wat ik wel hoop is dat we in ieder geval met z'n allen willen PROBEREN er iets van te maken in plaats van resoluut de kont erin te zetten en de boel tegen te werken.
    Iedereen kan bedenken 100 topics met lullige onderwerpen te plaatsen, en dat is ook nog eens volledig 'gewenst' zoals het nu is, maar het is wel ontzettend kinderachtig.

Kortom; ik vind dit ook een verre van puik plan, maar geef het de kans om te slagen of falen. Als het werkelijk een kutplan is faalt het ook - en overtuigender - ZONDER doelbewust en stelselmatig tegenwerken en dan kunnen we alsnog rap over op plan b.
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      FOK!fotograaf woensdag 9 mei 2007 @ 21:55:37 #174
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_49203001
    God is in da house
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef Danny het volgende:
    Het is een fiasco omdat er in eerste instantie met een verkeerde insteek een topic is geplaatst waarin in een klap heel GAM omgegooid werd. Dat is compleet verkeerd gebracht en verkeerd geïnterpreteerd en inmiddels heeft iedereen zich dermate ingegraven dat we geen kant op gaan.
    Dat de subforums er zijn is logisch. Dat is iets waar op zich niemand last van hoeft te hebben (je kunt immers alle topics bekijken door NIET op een subforum te klikken, maar gewoon GAM in te gaan). Subforums zijn dus niet het probleem.
    Het punt zijn vooral de centrale topics die nu de nek zijn omgedraaid, al dan niet tijdelijk. Termen als testcase e.d. zijn prachtig, maar niet duidelijk genoeg.

Het sluiten van de topics was bedoeld als proef. Tijdelijk. Dat puur om te beoordelen of er een draagvlak is voor meer topics. Of dit de beste manier is om dat aan te pakken betwijfel ik overigens, maar goed; dit is de gekozen weg.

Hoe ik het persoonlijk liever gezien zou hebben is gewoon de centrale topics openlaten, maar niet langer verplichten daarin te posten. Users kunnen zelf prima bepalen of ze in het centrale topic willen posten of liever een nieuw topic openen. So what als een bepaald onderwerp zowel in een centraal topic als een apart topic loopt. Vaak heb je compleet verschillende insteken van zo'n discussie. In een centraal topic springt de discussie snel over naar een nieuwer 'nieuwtje'. In een apart topic kun je doorgaans dieper op een subonderwerp ingaan.

Misschien is dat iets voor een volgende proef. Wat ik wel hoop is dat we in ieder geval met z'n allen willen PROBEREN er iets van te maken in plaats van resoluut de kont erin te zetten en de boel tegen te werken.
    Iedereen kan bedenken 100 topics met lullige onderwerpen te plaatsen, en dat is ook nog eens volledig 'gewenst' zoals het nu is, maar het is wel ontzettend kinderachtig.

Kortom; ik vind dit ook een verre van puik plan, maar geef het de kans om te slagen of falen. Als het werkelijk een kutplan is faalt het ook - en overtuigender - ZONDER doelbewust en stelselmatig tegenwerken en dan kunnen we alsnog rap over op plan b.
    Amen to that!
    ,,/
    pi_49203085
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 21:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Over alle games mogen er in GAM aparte topics geopend worden.
    Mocht dat eerst niet dan?
    pi_49203208
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 21:56 schreef Digixz het volgende:

[..]

Mocht dat eerst niet dan?

Waarom veranderen in de eerste plaats? Het was best zo.
      woensdag 9 mei 2007 @ 22:01:10 #177
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_49203307
    quote:

Maar Ik hoop vurig dat de centrale topic's terug komen je mist nu echt dat ''community'' gevoel.
    Maar je hebt wel gelijk dat we het gewoon even moeten proberen op deze manier.
      woensdag 9 mei 2007 @ 22:02:32 #178
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_49203397
    Bedankt voor de uitleg Danny
      woensdag 9 mei 2007 @ 22:07:47 #179
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_49203709
    quote:

Eensch.

Maar de omslag is inderdaad wel resoluut, waar eerst veel aparte topics werden gesloten met het commentaar:
    quote:
    Dit kan ook in het centrale xbox/playstation/nintendo* topic, dus hier gaat een slotje op
    doorhalen wat niet van toepassing is

Krijgen we nu in de specifieke topics van de mods het volgende als commentaar:
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef RaymanNL het volgende:
    Ja hoi, het is de bedoeling dat jullie hier over Live praten, niet over de Xbox over het algemeen. Als er gewoon over Xbox in het algemeen (dus zoals ik het oude centrale topic gebeurde) praten, dan gaat dit topic ook op slot.
    Hoezo 180 graden draaien ( buiten het feit om dat dat soort "vermaningen" erg kinderachtig zijn )
    PieAir
      Admin woensdag 9 mei 2007 @ 22:19:12 #180
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49204411
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef jpg97 het volgende:

( buiten het feit om dat dat soort "vermaningen" erg kinderachtig zijn )
    Daar ben ik het mee eens. Net als ik vind dat users topics moeten openen, en niet modjes. Niet als mod zijnde iig.
      woensdag 9 mei 2007 @ 22:22:51 #181
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49204628
    Conclusie; gooi de reeksen weer open.
      Admin woensdag 9 mei 2007 @ 22:24:31 #182
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49204727
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef Oksel het volgende:
    Conclusie; gooi de reeksen weer open.
    als dat je conclusie is heb je over mijn post heengelezen. Ik ben het wel met je eens, maar zou graag zien dat iedereen dit een kans wil geven om te falen (of te slagen natuurlijk).
      woensdag 9 mei 2007 @ 22:24:57 #183
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_49204744
    We zullen het moeten aankijken...
      woensdag 9 mei 2007 @ 22:27:45 #184
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49204884
    quote:

Knip.
    Iemand van de crew die zich inleeft in de users. TOP!

Ik snap de verandering ook, ik ben het er alleen niet mee eens.
    iid gewoon de subs invoeren, dan kijken of er meer topics geopend worden. Eventueel dat de modjes van onderwerpen uit de centale topics apparte topics gan maken.
    Dan is de verandering niet zo groot. Dat is een verandering waar niemand last van heeft en als het nieuwe systeem echt goed is. (waar ik best in wil geloven) dan komt dat vanzelf wel.

Nou krijg je idd dat er weer te veel (onzinnige) topics geopend worden. En dan serieuze topics omgebogen worden naar centrale topics. Om nog maar te zwijgen over de mensen die gewoon weggegaan zijn.

Ik hoop echt dat julie geen maand wachten met het weer openstellen van de console topics.

Gooi ze maar weer open en kijk dan eens een maandje, of twee, aan of het nieuwe idee niet vnazelf van de grond komt. Eventueel met hulp van de modjes. De users volgens dan wel.
    Mocht het dan niet werken dan denk ik dat het nooit gaat werken.

Dat de kwaliteit niet altijd super hoog is in de centrale topics lijkt mij geen ramp. Beter 1 minder topic dan een hele boel. Laat de andere topics dan wel wat kwalitiet hebben.
    Als je alleen maar kwaliteits topic wil wordt het gewoon een tweede GoT.
    En er zitten veel mensen op FOK! die hier zitten omdat GoT ze juist niet aansprak.
      woensdag 9 mei 2007 @ 22:30:07 #185
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49205010
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef Danny het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Net als ik vind dat users topics moeten openen, en niet modjes. Niet als mod zijnde iig.
    Ik denk wel dat je als je iets nieuws wil dat mods het voorbeeld moeten geven. Na een paar keer weten de users dan wat de bedoeling is en die gaan het dan wel over nemen.
      Admin woensdag 9 mei 2007 @ 22:33:06 #186
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49205156
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef Heintje het volgende:

[..]

Iemand van de crew die zich inleeft in de users. TOP!

Ik snap de verandering ook, ik ben het er alleen niet mee eens.
    iid gewoon de subs invoeren, dan kijken of er meer topics geopend worden. Eventueel dat de modjes van onderwerpen uit de centale topics apparte topics gan maken.
    Dan is de verandering niet zo groot. Dat is een verandering waar niemand last van heeft en als het nieuwe systeem echt goed is. (waar ik best in wil geloven) dan komt dat vanzelf wel.

Nou krijg je idd dat er weer te veel (onzinnige) topics geopend worden. En dan serieuze topics omgebogen worden naar centrale topics. Om nog maar te zwijgen over de mensen die gewoon weggegaan zijn.

Ik hoop echt dat julie geen maand wachten met het weer openstellen van de console topics.

Gooi ze maar weer open en kijk dan eens een maandje, of twee, aan of het nieuwe idee niet vnazelf van de grond komt. Eventueel met hulp van de modjes. De users volgens dan wel.
    Mocht het dan niet werken dan denk ik dat het nooit gaat werken.

Dat de kwaliteit niet altijd super hoog is in de centrale topics lijkt mij geen ramp. Beter 1 minder topic dan een hele boel. Laat de andere topics dan wel wat kwalitiet hebben.
    Als je alleen maar kwaliteits topic wil wordt het gewoon een tweede GoT.
    En er zitten veel mensen op FOK! die hier zitten omdat GoT ze juist niet aansprak.
    Ik zie zelf meer in een combinatie. Centrale topics, maar als een user zelf liever een apart topic opent, dan moeten we dat gewoon toestaan. Een onderwerp dat in een centraal topic dan ondersneeuwt kan in een apart topic alsnog van de grond komen namelijk.
    Als de huidige aanpak echt niet blijkt te werken dan zullen de topics ook weer gewoon open gaan. Wil je dat overtuigend blijkt dat het niet werkt dan is het wel van belang dat men hier niet doelbewust de boel gaat tegenwerken. Ik verwacht persoonlijk dat het ook zonder tegenwerking niet zal werken, maar goed, ook ik kan het mis hebben.
      woensdag 9 mei 2007 @ 22:36:49 #187
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49205350
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Danny het volgende:

[..]

als dat je conclusie is heb je over mijn post heengelezen. Ik ben het wel met je eens, maar zou graag zien dat iedereen dit een kans wil geven om te falen (of te slagen natuurlijk).
    Ik lees graag selectief als het in mijn voordeel is.. Maargoed Danny.. ik zit nu al vanaf het begin op Fok!, en het verbieden van reeksen is toch wel het meest rare wat ik ooit heb meegemaakt. Helemaal omdat de Wii reeks het enige topic is waar ik tegenwoordig nog tijd voor kan vrijmaken..

Ik heb nu deze reeks, waarin ik me moet vermaken. Die losse topics zeggen me niets namelijk. En ik vind de search niet effectief genoeg om te gaan zoeken als ik een screenshot wil van game X. Dan Google ik wel. En dan kom ik nooit op Fok! terecht. Tevens lees ik Games.Fok, voor mijn nieuws..
      woensdag 9 mei 2007 @ 22:40:14 #188
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_49205526
    Nette post Danny. Toch nog jammer dat de centrale topics voorlopig nog dicht zijn en dat er op zo een onnatuurlijke manier wordt geprobeerd om centraal gepraat tegen te gaan. Vreemde gewaardwording.
    pi_49205628
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Danny het volgende:

Ik snap je punt, maar forumen is wel iets wat je voor je plezier doet. Boycotten en saboteren is natuurlijk uit den boze, maar ik kan heel goed begrijpen dat mensen het op deze manier gewoon niet leuk vinden. Je gaat niet met tegenzin naar GAM, dus blijf je weg of je gaat hier zitten kankeren bij gebrek aan beter.

En dan is een maand erg lang
      Redactie Games woensdag 9 mei 2007 @ 22:49:57 #190
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_49206049
    Maand is al erg lang ja, zat in MyAt al te zoeken naar het centrale topic van de 360, maar die was er natuurlijk niet meer .
    .....Kennedy
    pi_49206120
    Ik heb NEOGAM nu bijna 24 uur al niet meer bezocht, keep it up Cyberia .

*Vermaakt zich nu prima op Insidegamer en Xbw.
      woensdag 9 mei 2007 @ 22:51:17 #192
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49206129
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik zie zelf meer in een combinatie. Centrale topics, maar als een user zelf liever een apart topic opent, dan moeten we dat gewoon toestaan. Een onderwerp dat in een centraal topic dan ondersneeuwt kan in een apart topic alsnog van de grond komen namelijk.
    Als de huidige aanpak echt niet blijkt te werken dan zullen de topics ook weer gewoon open gaan. Wil je dat overtuigend blijkt dat het niet werkt dan is het wel van belang dat men hier niet doelbewust de boel gaat tegenwerken. Ik verwacht persoonlijk dat het ook zonder tegenwerking niet zal werken, maar goed, ook ik kan het mis hebben.
    Voor veel mensen is het moeilijk om het niet tegen te werken. Veel mensen zijn nou weg, die werken het daardoor ook tegen omdat er nou minder gepost worden. Daardoor is er het beeld wat er nou is een beetje vertekend.

Ook is de kans groot dat er nou veel topics als chat topics gebruikt worden terwijl dat eerst redelijk beperkt werdt tot het centrale topic.
    Ook ga je nou snel cynice opmerkingen maken dat iemand er maar een topic over moet openen en die gene doet dat vervolgens ook.

Ik wil best kijken of het nieuwe systeem werkt. Maar ik denk dat dat ook kan als de centrale topics open zijn.
    Ik zelfs juist beter omdat door bovenstaande redenen een vertekend beeld is.
    Als nou over een maand de topics weer open gaan is er natuurlijk een behoorlijke kans dat veel mensen daar weer in duiken en dat het nieuwe systeem weer snel doodbloed.
    Als je het nieuwe systeem gewoon start naast het huidige. (wat jij ook wil zien uiteindelijk) dan komt het nieuwe systeem vanzelf op gang. Misschien wat langzaam maar ik denk dat het er wel komt.

Ik weet niet of het technisch makkelijk te maken is, maar ook het idee dat hier gepost is om FOK!games te koppelen met het forum is volgens mij wel goed. Er zijn best veel mensen die op hun werk niet op FOK!games kunnen en wel op het forum, die kunnen dan ook op de hoogte blijven van het nieuws.
    En je hebt gelijk discussie topics waar diep in gegaan kan worden op het bericht. Nou worden dat soort berichten vaak in het centrale topic gelinkt en dan wordt er even over gesproken en dat was het dan.
    Ook zijn er vaak dingen uit een centraal topic die later op FOK!games komen.
      woensdag 9 mei 2007 @ 23:34:41 #193
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_49208141
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef Danny het volgende:

[..]

en dat was mijn idee dus ook:
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef jpg97 het volgende:
    De reden weet ik ook niet, maar waarom geen middenweg?
    én een centraal topic, én een subforum?

Een beetje zoiets als het centrale topic als leidraad voor het subforum?
    En als in het centrale topic heel veel wordt gepost over een bepaald onderwerp ( spel, accessoire, feature ) dan van daaruit een topic aanmaken?
    PieAir
      woensdag 9 mei 2007 @ 23:40:02 #194
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_49208344
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef jpg97 het volgende:

[..]

en dat was mijn idee dus ook:
    [..]
    Ben het geheel met je eens denk dat dat de beste oplossing is!
    pi_49208371
    Kan ik ook mee leven
      woensdag 9 mei 2007 @ 23:57:13 #196
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_49209003
    En anders benoem mij maar als mod, dan behartig ik de belangen van de users wel
    PieAir
    pi_49211294
    nog een korte reactie van mij voor ik naar bed ga :

Het blijkt imo wel dat het sluiten van de centrale topics niet werkt, omdat dit nu verplaatst word in topics die niet daarvoor bedoelt zijn.
    Nu snap ik ook absoluut wel dat "jullie" het eerst een maandje zo willen proberen om het het tot stand te krijgen. Maar de reden van "jullie" waarom jullie het willen bereiken heb ik nog steeds niet gehoord?

waarom de nieuwe opzet? stilstand is achteruitgang, uiteraard, die topic filters heb ik ook nog geen negatief commentaar over gehoord. Maar waarom het sluiten van de centrale topics, die zoals ik al zei, toch wel door gaan in topics die daar niet voor bedoeld zijn.

de enige conclusie die ik kan trekken op dit moment is dat jullie het aantrekkelijker willen maken voor nieuwe gebruikers, maar dat daarbij de de "Harde Kern" voor een maandje in de kou laten staan.

ik heb het centrale Wii topic sinds het begin meegemaakt, en net na het net bereiken van het 200ste topic, voel ik me toch wel een beetje verdwaald hier...

hopelijk wordt er drukt gediscuteerd achter de schermen en komen de centrale topics zo snel mogelijk terug...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2007 01:15:20 ]
    pi_49211505
    Wat gaan mensen in centrale topics posten als ik vragen mag. Elk serieuze post is nu een topic waard. Dat eindigt dus op dat elk niet serieuze post in algemene topics gedropt gaan worden. Dat eindigt op nog minder niveau in algemene topics, en meer leuke topics.

Ik zou ook zeggen dat er algemene topics mogen zijn, alleen maar om de meuk posters blij te maken. Maar daar een cap op van 1000 of meer reacties en duw ze onderin zodat normale gebruikers er geen last van gaan hebben, zodat zij gewoon bezig kunnen blijven met echte vragen en meningen.

Dan is iedereen blij toch. En heb ik er geen last meer van
    www.indiegamer.nl
    pi_49211717
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 01:23 schreef disjfa het volgende:
    Wat gaan mensen in centrale topics posten als ik vragen mag. Elk serieuze post is nu een topic waard. Dat eindigt dus op dat elk niet serieuze post in algemene topics gedropt gaan worden. Dat eindigt op nog minder niveau in algemene topics, en meer leuke topics.

Ik zou ook zeggen dat er algemene topics mogen zijn, alleen maar om de meuk posters blij te maken. Maar daar een cap op van 1000 of meer reacties en duw ze onderin zodat normale gebruikers er geen last van gaan hebben, zodat zij gewoon bezig kunnen blijven met echte vragen en meningen.

Dan is iedereen blij toch. En heb ik er geen last meer van
    mij best, want de nieuwtjes lees ik toch wel op fok!Games en heel veel andere sites. Ik heb gewoon een behoefte aan een centraal topic over die wii, waar misschien veel gebagger in voor komt, maar het in grote lijnen toch over games gaat, zonder dat het gespannen is, waar ik in mijn echt leven al genoeg van mee maak.

daarbij kon ik over vragen over de 360 (waar ik ook afentoe op game) altijd snel, safe & simpel terecht in het centrale 360 topic.

daarom, nogmaals, mijn vraag waarom de (meeste) vaste users (zei het tijdelijk) in de kou worden gezet?

edit:ik lees de antwoorden (hopelijk) morgen wel, want nu ga ik echt slapen....

weltrusten

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2007 01:34:45 ]
    pi_49211782
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 01:33 schreef BroesWillems het volgende:
    [..]
    daarbij kon ik over vragen over de 360 (waar ik ook afentoe op game) altijd snel, safe & simpel terecht in het centrale 360 topic.
    Ik denk dat een algemene "ik heb een vraag/probleem met mijn %console%" topic niet ongewaardeerd zou worden. Om dat nu meteen door te refereren naar een meuktopic is mij dan weer een vraag.
    www.indiegamer.nl
      donderdag 10 mei 2007 @ 01:58:00 #201
    51078 chibibo
    Jiepapaa!
    pi_49212202
    Frappant dat door een aantal crewleden iets wordt gelanceerd, en de grote baas vervolgens komt zeggen dat hij het maar niks vindt.
      donderdag 10 mei 2007 @ 02:12:05 #202
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_49212443
    In de eerste instantie vond ik het bizar dat er plots er verandering in GAM kwam (if it ain't broke, don't fix it), maar ik moet zeggen dat ik het zo wel beter vindt. Zoals jullie weten, post (of postte) ik op meerdere forums en daar werkt het zo helemaal niet, met centrale topics enzo. Dus toen ik hier kwam, zag ik allemaal 'centrale' topics en dat vond ik gewoon bizar en eigelijk niet echt werken enzo. Ik snapte het nut niet. Gathering of Tweakers heeft hetzelfde, met die reeks enzo. Maar ja ik deed dus gewoon mee enzo, maar één centrale topic om het over alle Wii dingen te hebben is toch wel een beetje raar, IMO. Ik lees dus ook NeoGAF, nu wil ik niet zeggen dat ik NeoGAF een goede forum vindt (in tegendeel...), maar daar werkt het gewoon beter. Als er bijv. iets gebeurt dan heb je daar een topic over. Bijv. toen de Wii controller werd onthuld... had je daar een apart topic over. Maar op Fok! gebeurde dat gewoon in de centrale topic. Soms werd het dubbelop besproken, je had dan wat posts over een bepaald onderwerp in centrale topic, maar ook een aparte topic die niet gesloten werd... kortom ik heb nooit gesnapt waarom er in de eerste instantie zoiets bestaat als centrale topics.

En over de gezelligheid, ik vind het veel beter als er eensch mensen komen die normaal gesproken nooit in Wii gerelateerde topics komen ook een keertje gaan posten want anders is het saai. Af en toe een troll in een topic is gewoon leuk, zolang het maar variatie brengt.

Conclusie: niet zo huilen, huilies!
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      donderdag 10 mei 2007 @ 02:14:50 #203
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_49212487
    Die filters vind ik trouwens niks, je moeten mensen maar gewoon dwingen om over de topics heen te lezen. Ik wil niet dat de Nintendo fans en de Sony fans en de Xbox fans gescheiden worden door een soort van filter.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_49213106
    Ik heb er heus geen problemen mee als mensen voor een nieuwtje een topic willen openen, als mensen het op die manier prettiger vinden, ga dan vooral je gang. Maar aangezien een groot deel van de mensen gewoon een centraal topic wil om daar kleine nieuwtjes, screens en soms wat slap geouwehoer kwijt te kunnen zie ik nog steeds niet in waarom deze dicht moeten.

Jullie bieden de mogelijkheid tot het openen van nieuwe topics, die boodschap is nu volgens mij wel duidelijk. Kunnen we dan nu de andere mogelijkheden ook weer open laten?
      donderdag 10 mei 2007 @ 06:46:05 #205
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49213413
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef chibibo het volgende:
    Frappant dat door een aantal crewleden iets wordt gelanceerd, en de grote baas vervolgens komt zeggen dat hij het maar niks vindt.
    Ondermijnen van gezag noem ik dat.
    The truth was in here.
      donderdag 10 mei 2007 @ 07:22:31 #206
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49213544
    Ik weet niet eens of ik wel zit te wachten op allemaal apparte topics waar uitgebreid in gegaan kan worden op kleine dingen.
    Als er vandaag een screenshot uit komt en die komt in een centraal topics geven de mensen die er zijn hun mening en dan gaan we weer verder.
    In een appart topic kan iedereen zijn mening geven. Wat er dus op neer komt dat we over een week nog over die 2 screens van 1 of andere B spel praten.
      Admin donderdag 10 mei 2007 @ 07:36:16 #207
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49213614
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 06:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ondermijnen van gezag noem ik dat.
    nope, ik was pas toen het al was ingevoerd op de hoogte van het overleg dat eerder heeft plaatsgevonden. Mijn mening is duidelijk, maar ik ben niet zo arrogant om te zeggen dat ik nu al kan zien dat het absoluut niet zal werken op deze manier. Ik DENK niet dat het zal werken. De views in GAM zijn echter fors gestegen sinds de herinvoering en dat geeft dan weer aan dat mensen kennelijk wel meer lezen en langer blijven hangen. Er wordt momenteel overigens meer gepost in GAM dan gemiddeld, maar dat kan aan dit soort discussies liggen. Dat soort dingen maken dus dat een proefperiode wel wenselijk is.
      donderdag 10 mei 2007 @ 10:04:13 #208
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_49215855
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 07:36 schreef Danny het volgende:

[..]

nope, ik was pas toen het al was ingevoerd op de hoogte van het overleg dat eerder heeft plaatsgevonden. Mijn mening is duidelijk, maar ik ben niet zo arrogant om te zeggen dat ik nu al kan zien dat het absoluut niet zal werken op deze manier. Ik DENK niet dat het zal werken. De views in GAM zijn echter fors gestegen sinds de herinvoering en dat geeft dan weer aan dat mensen kennelijk wel meer lezen en langer blijven hangen. Er wordt momenteel overigens meer gepost in GAM dan gemiddeld, maar dat kan aan dit soort discussies liggen. Dat soort dingen maken dus dat een proefperiode wel wenselijk is.
    Ik denk ook dat het te maken heeft met de topicdiarree van sommige users die nu willen aantonen dat dit niet werkt
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
      Admin donderdag 10 mei 2007 @ 10:29:00 #209
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49216544
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het te maken heeft met de topicdiarree van sommige users die nu willen aantonen dat dit niet werkt
    en doordat ze dat willen aantonen tonen ze eigenlijk het tegenovergestelde aan. vandaar mijn oproep om het gewoon een serieuze kans te geven zodat duidelijk is of het wel of niet werkt. door die 'kijk mij eens mijn punt bewijzen op kinderachtige wijze' houding van sommigen hier worden de resultaten beïnvloed en is niet duidelijk of het effect nu positief of negatief is. Juist door het een eerlijke kans te geven kan blijken dat het NIET werkt (of wel, dat risico is er ook nog)
      donderdag 10 mei 2007 @ 10:36:45 #210
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49216804
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 10:29 schreef Danny het volgende:

[..]

en doordat ze dat willen aantonen tonen ze eigenlijk het tegenovergestelde aan. vandaar mijn oproep om het gewoon een serieuze kans te geven zodat duidelijk is of het wel of niet werkt. door die 'kijk mij eens mijn punt bewijzen op kinderachtige wijze' houding van sommigen hier worden de resultaten beïnvloed en is niet duidelijk of het effect nu positief of negatief is. Juist door het een eerlijke kans te geven kan blijken dat het NIET werkt (of wel, dat risico is er ook nog)
    Doordat de centrale topics dicht zijn en iedereen nou dit systeem moet gebruiken word het resultaat meer beinvloed denk ik dan door het opzoeken van de grenzen van het systeem.

Ik blijf er bij dat je het beste kan kijken of het werkt door gewoon de centrale topics open te gooien. Nou wordt er gekeken of iets werkt in een "onnatuurlijke" situatie. Je hebt dus ook geen garantie dat de uitslag van deze proef periode geldt voor als de centrale topics weer open zijn.
      Admin donderdag 10 mei 2007 @ 11:09:47 #211
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49217998
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 10:36 schreef Heintje het volgende:

[..]

Doordat de centrale topics dicht zijn en iedereen nou dit systeem moet gebruiken word het resultaat meer beinvloed denk ik dan door het opzoeken van de grenzen van het systeem.

Ik blijf er bij dat je het beste kan kijken of het werkt door gewoon de centrale topics open te gooien. Nou wordt er gekeken of iets werkt in een "onnatuurlijke" situatie. Je hebt dus ook geen garantie dat de uitslag van deze proef periode geldt voor als de centrale topics weer open zijn.
    doelbewust saboteren geeft foute informatie, period. Als ik de remleidingen van de veiligste auto doorsnij zal 'ie ook crashen.
      donderdag 10 mei 2007 @ 11:17:31 #212
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49218292
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 11:09 schreef Danny het volgende:

[..]

doelbewust saboteren geeft foute informatie, period. Als ik de remleidingen van de veiligste auto doorsnij zal 'ie ook crashen.
    Ik verwoord het als "de grenzen opzoeken" Is wel iets anders dan "doelbewust saboteren"

Het afdwingen van een test geeft ook foute informatie.
    pi_49219040
    Ik vind de verandering eigenlijk ook niet echt een vooruitgang. Ik vond het juist wel handig om nieuwsberichten allemaal in een centraal topic te posten. Nu moet ik voor elk berichtje dat ik wil posten een nieuw topic openen en dat vind ik een beetje nutteloos, dus dan post ik het gewoon niet.
    De centrale topics in combinatie met de filters per console zou gewoon perfect zijn
    PSN id: NL_SToRM
      Admin donderdag 10 mei 2007 @ 11:41:19 #214
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49219123
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef Heintje het volgende:

Ik verwoord het als "de grenzen opzoeken" Is wel iets anders dan "doelbewust saboteren"
    Het afdwingen van een test geeft ook foute informatie.
    Zolang je beseft dat 'de grenzen opzoeken' kan leiden tot consequenties, zoals met alle grenzen. Je kunt er namelijk ook overheen gaan.
    En tests dwing je altijd af. Als ik wil testen of water echt verandert in ijs als ik het invries dan dwing ik dat af.
    Sinds het nieuwe systeem zijn de views met 40% gestegen en is ook het aantal posts fors omhoog gegaan. Waar ligt dat aan? Aan mensen die de grenzen opzoeken? Of omdat het nieuwe systeem toch blijkt te werken?
    Juist door de boel tegen te werken zullen we dat niet vast kunnen stellen en dus kunnen we er onze eigen conclusie aan hangen. Die zal waarschijnlijk worden dat het werkt, immers; van doelbewust saboteren is volgens jou geen sprake. Hence: als iedereen de grenzen blijft opzoeken en de views en postaantallen zo hoog blijven als ze nu zijn dan is de test geslaagd.
    Ook prima wmb.
      donderdag 10 mei 2007 @ 11:54:34 #215
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_49219529
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 11:41 schreef Danny het volgende:

[..]

Zolang je beseft dat 'de grenzen opzoeken' kan leiden tot consequenties, zoals met alle grenzen. Je kunt er namelijk ook overheen gaan.
    En tests dwing je altijd af. Als ik wil testen of water echt verandert in ijs als ik het invries dan dwing ik dat af.
    Sinds het nieuwe systeem zijn de views met 40% gestegen en is ook het aantal posts fors omhoog gegaan. Waar ligt dat aan? Aan mensen die de grenzen opzoeken? Of omdat het nieuwe systeem toch blijkt te werken?
    Juist door de boel tegen te werken zullen we dat niet vast kunnen stellen en dus kunnen we er onze eigen conclusie aan hangen. Die zal waarschijnlijk worden dat het werkt, immers; van doelbewust saboteren is volgens jou geen sprake. Hence: als iedereen de grenzen blijft opzoeken en de views en postaantallen zo hoog blijven als ze nu zijn dan is de test geslaagd.
    Ook prima wmb.
    Heintje just got OwNeD
      donderdag 10 mei 2007 @ 11:57:55 #216
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49219632
    quote:

[..]

Ook prima wmb.
    Het is mij ook opgevallen dat er de afgelopen dagen veel gepost is. De afgelopen 2 dagen staan allebij in de top 3 van mijn dagen dat ik het meeste gepost heb. Voor een deel te danken aan deze discusie. Maar ook door het crossposten wat nou mogelijk is. En door het langer door gaan over een onderwerp.

Over het opzoeken van de grenzen. Ik heb het idee dat bij de crew ook nog niet helemaal duidelijk is waar de grens ligt en dat ze daarvoor ook deze test periode willen gebruiken.
    Neem als voorbeeld [Xbox] Fifa 06, hoe stuur je poppetjes diep? Ik heb het idee dat dat te ver gaat, maar er is door een moderator aangegeven dat dat een topic kon zijn. Ook is er geen slotje op gekomen dus zal het toch wel goed zijn.
    En zo zijn er nog wel meer topics waarbij ik me afvraag aan welke kant van de grens ze liggen. Maar zolang er niks over gezegt wordt of er slotjes op komen neem ik aan dat het nog steeds aan de goede kant van de grens is.

Het is me duidelijk dat je makkelijker een topic ergens over moet kunnen openen. En dat een topic voor 1 screenshot uit een serie over de grens is. Maar waar de grens is is niet duidelijk.

Juist daarom lijkt het mij beter dat de centrale topics open gaan. Dan komt daar nieuws in. Vervolgens kan de crew dan aangeven wat binnen de grens van een eigen topic valt en dan weten de users dat na een week ook wel. Nou is het zoeken naar die grens wat echt een aantal topic op heeft geleverd die te debiel voor woorden zijn.
    pi_49219954
    quote:

[..]

Ook prima wmb.
    er is ook nog een heel verschil tussen kwantiteit en kwaliteit....

uit de cijfers blijkt dat er meer gepost en geviewed wordt, maar uit de reacties blijkt dat de meesten er niet blij mee zijn...
      donderdag 10 mei 2007 @ 12:41:58 #218
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_49221124
    quote:

[..]
    Hence: als iedereen de grenzen blijft opzoeken en de views en postaantallen zo hoog blijven als ze nu zijn dan is de test geslaagd.
    Ook prima wmb.
    je snapt zelf ook wel wat de views gegenereerd worden doordat mensen ipv 1 topic nu 10 topics langsmoeten. Dat zijn dezelfde mensen waarvan een groot deel hier aangeeft minder plezier te hebben in het fokken op deze manier. Vreemde acceptatiecriteria heb je dan als je dit geslaagd noemt.
      donderdag 10 mei 2007 @ 12:46:25 #219
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_49221278
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 12:41 schreef Cheiron het volgende:

[..]

je snapt zelf ook wel wat de views gegenereerd worden doordat mensen ipv 1 topic nu 10 topics langsmoeten. Dat zijn dezelfde mensen waarvan een groot deel hier aangeeft minder plezier te hebben in het fokken op deze manier. Vreemde acceptatiecriteria heb je dan als je dit geslaagd noemt.
    hmmm daar zit wel wat in. je moet eigenlijk zuiver kijken naar verschillende users/ips om te zien of er nu ook meer mensen op GAM zitten dan eerst. maar goed daar is het nu nog veel te vroeg voor.
      Admin donderdag 10 mei 2007 @ 12:48:47 #220
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49221370
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 12:41 schreef Cheiron het volgende:

[..]

dat is pure speculatie.
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:02:37 #221
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_49221860
    Er worden dus wel meer pageviews gegenereerd doordat er meer topics bezocht moeten. En de kwantiteit posts zegt ook weinig over het niveau.
    pi_49222037
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:19 schreef Young_David het volgende:
    Eerste indruk ... waardeloos. Ik ben iemand die niet continue op het forum zit en lekker via de myAT wat centrale topics bijhoudt. CT's zijn juist heel fijn.

De lol is er zo wel af. If it ain't broke, don't try to fix it.

[boegeroep]
    Beetje kort door de bocht, maar wel waar. Ik loop al 2 dagen te zoeken naar een Centraal Topic omdat ik me de moeite niet neem alle spelregels per subforum door te lezen. En één centraal topic is gewoon verdomd handig om bij te houden.

Maar goed, ik heb dit topic ook niet helemaal doorgespit, maar doe mij maar lekker centrale topics en alles in één gamebak. Daardoor lever je wel diepgang in op topics, maar maakt het console-hoppen zoveel leuker en makkelijker. NU wordt ik teveel beperkt tot alleen xbox, want om nu elke subforum te openen en te gaan lopen doorbladeren. Nee dank je.

If it ain't broke, don't try to fix it.
    My love was Disco
    Now it's Discount
    A shoppingmall of Lust
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:15:30 #223
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_49222346
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:07 schreef Ron.666 het volgende:

NU wordt ik teveel beperkt tot alleen xbox, want om nu elke subforum te openen en te gaan lopen doorbladeren. Nee dank je.
    dan open je toch gewoon niet een subforum (zoals xbox) en kijk je in de volledige lijst. kulargument dus .
      Admin donderdag 10 mei 2007 @ 13:17:26 #224
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49222436
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
    Er worden dus wel meer pageviews gegenereerd doordat er meer topics bezocht moeten. En de kwantiteit posts zegt ook weinig over het niveau.
    maar het niveau is alleen maar lager (perceptie) omdat er doelbewust gesaboteerd wordt
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:28:52 #225
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_49222897
    * DarkShine wilt de centrale topics terug!
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:32:49 #226
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_49223053
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:28 schreef DarkShine het volgende:
    * DarkShine wilt de centrale topics terug!
    arguments my friend, arguments , zo luistert Danny natuurlijk nimmer nooit niet.
      Admin donderdag 10 mei 2007 @ 13:35:41 #227
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49223191
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:32 schreef MrDice het volgende:

[..]

arguments my friend, arguments , zo luistert Danny natuurlijk nimmer nooit niet.
    gaat niet om mij, maar om de mods. die hebben overigens allang genuanceerd in deel 1 van deze reeks, maar daar is overheen gelezen.
    pi_49223279
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:35 schreef Danny het volgende:

[..]

gaat niet om mij, maar om de mods. die hebben overigens allang genuanceerd in deel 1 van deze reeks, maar daar is overheen gelezen.
    We hebben het wel gelezen, we kunnen er alleen niet zo goed mee leven.
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:39:20 #229
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_49223349
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:35 schreef Danny het volgende:

ja okay, maar dat neemt niet weg dat schreeuwen dat je iets terug wilt, zonder argumentatie, een beetje zinloos is.

maar goed de mods hebben het wel genuanceerd, het blijft zo dat de vaste kern nog steeds een maand zonder hun centrale topics zit. nuance of niet, denk niet dat ze er veel vrolijker van worden .
      Admin donderdag 10 mei 2007 @ 13:42:08 #230
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49223493
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:37 schreef peristilius het volgende:

[..]

We hebben het wel gelezen, we kunnen er alleen niet zo goed mee leven.
    dus je verziekt dan liever de boel voor iedereen dan dat je het inderdaad even aankijkt?
    leuk, zelf een neerwaartse spiraal in stand houden
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:44:09 #231
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_49223597
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef Danny het volgende:

[..]

dus je verziekt dan liever de boel voor iedereen dan dat je het inderdaad even aankijkt?
    Ze hadden ook eerst de users kunnen vragen mee te denken naar mogelijke verbeteringen.
    Planning:
    -
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:44:41 #232
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_49223625
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef DarkShine het volgende:

Ze hadden ook eerst de users kunnen vragen mee te denken naar mogelijke verbeteringen.
    lees de vorige topics. dat hebben ze dus ook gedaan.
    pi_49223756
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef MrDice het volgende:

[..]

Die discussie in het slowchat topic ( ) ging naar mijn weten alleen over de centrale topics die sticky bovenaan stonden
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:47:44 #234
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_49223771
    quote:

[..]

Je zei: "spiraal"
    PieAir
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:49:20 #235
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_49223840
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef MrDice het volgende:

[..]

Niks van meegekregen.
    Planning:
    -
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:49:27 #236
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_49223843
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:47 schreef Tain het volgende:

Die discussie in het slowchat topic ( ) ging naar mijn weten alleen over de centrale topics die sticky bovenaan stonden
    ik kan zo gauw niet terugvinden welke mod dat zei. Maar het kwam er op neer dat er ooit is gevraagd welke wijzigingen de gebruikers zouden willen zien, waarbij het antwoord in de sfeer lag van: "ja hallo, jullie zijn de modjes.. ga dat eens ff lekker snel zelf uitzoeken en val ons er niet mee lastig!".

beetje jammer dat ik de post niet kan vinden om te quoten.
    pi_49223885
    quote:

[..]

Ik heb nog geen een baggertopic geopend, ik zal hier sowieso geen topics met nieuwsberichtjes openen. Ik post nog in centrale gametopics en zodra de centrale consoletopics terug zijn zal ik daar af en toe weer in posten.
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:54:00 #238
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_49224033
    quote:

[..]

.... lekker makkelijk vind je ook niet? Er had natuurlijk ook begonnen kunnen worden met een dialoog voordat je reeksen begint op te heffen. Zoiets mag van 2 kanten komen natuurlijk.
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:49 schreef MrDice het volgende:

[..]

ik kan zo gauw niet terugvinden welke mod dat zei. Maar het kwam er op neer dat er ooit is gevraagd welke wijzigingen de gebruikers zouden willen zien, waarbij het antwoord in de sfeer lag van: "ja hallo, jullie zijn de modjes.. ga dat eens ff lekker snel zelf uitzoeken en val ons er niet mee lastig!".

beetje jammer dat ik de post niet kan vinden om te quoten.
    Volgens mij was het Ijsmeis die aangaf deze vraag in de GAM SC aan de kaak gesteld te hebben. Het mag duidelijk zijn dat 90% van de GAM bezoekers niet in de GAM SC komt (aangezien dat echt helemaaaaal niks meer met games te maken heeft)
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:57:27 #239
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_49224171
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:17 schreef Danny het volgende:

[..]

maar het niveau is alleen maar lager (perceptie) omdat er doelbewust gesaboteerd wordt
    Valt dit volgens diezelfde logica dan ook niet onder 'perceptie'?

Natuurlijk wordt er soms ook flauw gedaan, grenzen gezocht. Maar dat kan je naar mijn idee moeilijk 'doelbewust saboteren' noemen... kleine nuancering, groot verschil.
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:04:05 #240
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_49224453
    quote:

[..]

Ach kom, als er sprake is van een neerwaartse spiraa, is die niet ingezet door de users....
    Ik ben hier echt niet om de boel te verzieken, probeer serieus mee te doen en geef daar bij aan dat het gemis van de centrale topic groot is.
    En ik ga in tegen de manier waarop het gecommuniceerd en verdedigd wordt en de soms te kort door de bocht redeneringen die als argumenten worden opgeworpen.
    pi_49224489
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:54 schreef Cheiron het volgende:

Volgens mij was het Ijsmeis die aangaf deze vraag in de GAM SC aan de kaak gesteld te hebben. Het mag duidelijk zijn dat 90% van de GAM bezoekers niet in de GAM SC komt (aangezien dat echt helemaaaaal niks meer met games te maken heeft)
    Het kwam toevallig daar ter sprake toen de V&A-filters werden ingezet. Dat zei ik ook.
      Admin donderdag 10 mei 2007 @ 14:07:10 #242
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49224582
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:54 schreef Cheiron het volgende:

.... lekker makkelijk vind je ook niet? Er had natuurlijk ook begonnen kunnen worden met een dialoog voordat je reeksen begint op te heffen.
    TIJDELIJK opheffen.
      Admin donderdag 10 mei 2007 @ 14:08:38 #243
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49224643
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:04 schreef Fallen het volgende:

Ach kom, als er sprake is van een neerwaartse spiraa, is die niet ingezet door de users....
    Maar wordt door sommigen wel in stand gehouden. Ze vinden het niet leuk op de huidige manier en DUS moeten ze het doelbewust NOG minder leuk maken door grenzen op te zoeken in plaats van gewoon even een weekje, misschien twee, leuk mee te doen en dan te zien hoe hun centrale topics alsnog weer open gaan.
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:11:59 #244
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_49224776
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:07 schreef Danny het volgende:

[..]

TIJDELIJK opheffen.
    Dus te lang opheffen.
    Planning:
    -
    pi_49224823
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:08 schreef Danny het volgende:

[..]

Maar wordt door sommigen wel in stand gehouden. Ze vinden het niet leuk op de huidige manier en DUS moeten ze het doelbewust NOG minder leuk maken door grenzen op te zoeken in plaats van gewoon even een weekje, misschien twee, leuk mee te doen en dan te zien hoe hun centrale topics alsnog weer open gaan.
    Ik post niet meer in GAM omdat dit niet meer het forum is waar ik graag dingen in lees of post. Ik heb er persoonlijk geen zin in en al helemaal geen tijd meer voor om allemaal aparte topics door te lezen, dat jij dat dan sabotage vindt is dan jammer, maar ik zit hier nog steeds voor mijn eigen plezier en niet om de views op te krikken.
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:16:52 #246
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_49224983
    quote:

[..]

TIJDELIJK opheffen.
    Niet als het werkt toch?

Oh, en IJsmeis, ik bedoelde het niet als verwijt ofzo hoor, maar dat was het enige dat ik mee heb gekregen over het "bespreken" van dit idee met de users.
      Admin donderdag 10 mei 2007 @ 14:20:06 #247
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49225147
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:16 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Niet als het werkt toch?
    WEL. Het opheffen is TIJDELIJK zodat mensen ook enigszins kunnen wennen aan het openen van nieuwe topics in plaats van de 'slotje, centraal topic' diarree die er nu nog vaak was.
    Zodra dit een beetje loopt komen de andere topics weer terug, maar BLIJVEN de losse topics mogelijk. Dan bepaalt iedereen zelf wat ze willen. Kort, to the point en centraal lullen kan, maar je kunt ook een diepgaande of uitgebreide discussie voeren in een los topic.
    Dit is al eerder gemeld in oa deel 1 van dit topic, maar blijkbaar nog niet voor iedereen helemaal duidelijk.
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:22:25 #248
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_49225284
    quote:

[..]

TIJDELIJK opheffen.
    Dat is ook opheffen.

Feit blijft, er werd ongelofelijk veel gepost in centrale topics. Volgens een van de modjes (NJ dacht ik) liepen ze te snel. Duh, als iets populair is en goed werkt dan wordt er veel gepost.

De enige reden waarom er nu meer gepost wordt is omdat er nu ipv 1 centraal topic, meerdere topics gevult worden met slap geouwehoer. Dus eigenlijk heb je nu juist een boel niet-meer-zo-heel-erg-centrale "meuk"topics.

Ik dacht dat dat nou juist iets was waar de modjes vanaf wilden.

Gooi de centrale topics weer open en laat mensen hun serieuze vragen etc stellen in nieuwe topics. De enige reden waarom de modjes de centrale topics willen dichthouden is om zich te verschuilen achter het feit dat er eerst altijd verwezen werd naar de centrale topics wanneer er kleine sub-topics geopend werden en dat nu andersom moet. Op deze manier wordt er geforceerd om dit te doen, terwijl de modjes ook gewoon minder hadden kunnen moderen en dan waren de sub-topics vanzelf weer gekomen.

Dit is allemaal gewoon een gigantische overreactie op een probleem wat er nooit is geweest.
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:23:15 #249
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49225331
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:47 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Je zei: "spiraal"
    The truth was in here.
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:24:48 #250
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49225414
    Ik vind dit nog steeds verfrissend, en de discussie word nu al minder om de centrale topics.
    Topics zijn van betere kwaliteit en je leest dingen die je verwacht in een bepaald topic..
    The truth was in here.
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:47:45 #251
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_49226435
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef Danny het volgende:

[..]

WEL. Het opheffen is TIJDELIJK zodat mensen ook enigszins kunnen wennen aan het openen van nieuwe topics in plaats van de 'slotje, centraal topic' diarree die er nu nog vaak was.
    Zodra dit een beetje loopt komen de andere topics weer terug, maar BLIJVEN de losse topics mogelijk. Dan bepaalt iedereen zelf wat ze willen. Kort, to the point en centraal lullen kan, maar je kunt ook een diepgaande of uitgebreide discussie voeren in een los topic.
    Dit is al eerder gemeld in oa deel 1 van dit topic, maar blijkbaar nog niet voor iedereen helemaal duidelijk.
    Het slotje-centraal topic-virus is juist altijd ingegeven door het beleid van Fok!
    Als je dat wil omdraaien, waarom vraag je dat niet gewoon aan je vaste gebruikers? Dat werkt een stuk beter dan het "He, jullie zijn hier toch niet stiekem een centraal topic van aan het maken he?".
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:57:56 #252
    63192 ursel
    pi_49226924
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Het slotje-centraal topic-virus is juist altijd ingegeven door het beleid van Fok!
    Als je dat wil omdraaien, waarom vraag je dat niet gewoon aan je vaste gebruikers? Dat werkt een stuk beter dan het "He, jullie zijn hier toch niet stiekem een centraal topic van aan het maken he?".
    Psst.. het is FOK!..
      Admin donderdag 10 mei 2007 @ 15:11:23 #253
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49227526
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Het slotje-centraal topic-virus is juist altijd ingegeven door het beleid van FOK!
    Nope, dat is zo gegroeid, en wel tegen mijn beleid in. Topics sluiten doe je omdat er een reden is om het te sluiten op basis van de inhoud van dat topic, niet omdat er een centraal topic is, niet omdat een topic een lemming is, niet omdat de OP niet goed genoeg zou zijn, maar omdat het topic bagger is, overbodig is, onzinnig is etc.
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:12:12 #254
    92771 Un4
    War....
    pi_49227555
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:13 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik post niet meer in GAM omdat dit niet meer het forum is waar ik graag dingen in lees of post. Ik heb er persoonlijk geen zin in en al helemaal geen tijd meer voor om allemaal aparte topics door te lezen, dat jij dat dan sabotage vindt is dan jammer, maar ik zit hier nog steeds voor mijn eigen plezier en niet om de views op te krikken.
    Hier hetzelfde!
    ...war never changes
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:24:13 #255
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_49228178
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef Danny het volgende:

[..]

Nope, dat is zo gegroeid, en wel tegen mijn beleid in. Topics sluiten doe je omdat er een reden is om het te sluiten op basis van de inhoud van dat topic, niet omdat er een centraal topic is, niet omdat een topic een lemming is, niet omdat de OP niet goed genoeg zou zijn, maar omdat het topic bagger is, overbodig is, onzinnig is etc.
    Het zijn niet de gebruikers die topics sluiten met een verwijzing naar centrale topics toe.
    pi_49228252
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Het zijn niet de gebruikers die topics sluiten met een verwijzing naar centrale topics toe.
    De moderators hebben dat in tijden ook niet gedaan. Ik denk dat dat meer iets 'van vroeger' is .
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:27:37 #257
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_49228350
    Ik deed dat altijd ja als ik een bepaald topic een kuttopic vond of vond dat het onderwerp geen eigen topic verdiende. Maar ik was ook een elitaire mod die alleen mijn eigen ideeën goed vond en niet keek naar het belang van de user.
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:28:06 #258
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_49228375
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

De moderators hebben dat in tijden ook niet gedaan. Ik denk dat dat meer iets 'van vroeger' is .
    Ja uit de tijd dat er wel nog centrale topics waren om naar te verwijzen

Nu gaat het andersom, dreigt er IETS van de OP of TT af te dwalen dan krijg je meteen een reprimande in de trend van: " Ja dit wordt dus GEEN centraal topic, anders gaat deze ook dicht "

PieAir
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:29:22 #259
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_49228453
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik deed dat altijd ja als ik een bepaald topic een kuttopic vond of vond dat het onderwerp geen eigen topic verdiende. Maar ik was ook een elitaire mod die alleen mijn eigen ideeën goed vond en niet keek naar het belang van de user.
    Zelfkennis

Nee hoor, jij viel wel mee ( )

ik vond die Strolie75 ofzoiets wel erg in de tijd dat ie mod was in GAM.
    Maar ik zal geen namen noemen, dat is nergens voor nodig.
    PieAir
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:30:51 #260
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_49228528
    Maar de mods houden lekker koppig vast aan hun ideeën waarvan duidelijk is dat de users het er absoluut niet mee eens zijn!
    Planning:
    -
    pi_49228559
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ja uit de tijd dat er wel nog centrale topics waren om naar te verwijzen

Nu gaat het andersom, dreigt er IETS van de OP of TT af te dwalen dan krijg je meteen een reprimande in de trend van: " Ja dit wordt dus GEEN centraal topic, anders gaat deze ook dicht "

Niet overdrijven hè . Als mensen beginnen te roepen in een topic "Dit wordt het nieuwe 360-topic " dan is het wel logisch dat er even een waarschuwing wordt gegeven met dat dat niet de bedoeling is .
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:33:36 #262
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_49228667
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:30 schreef DarkShine het volgende:
    Maar de mods houden lekker koppig vast aan hun ideeën waarvan duidelijk is dat de users het er absoluut niet mee eens zijn!
    pi_49228754
    Ik blijf het wrang vinden dat onze meningen niet worden gerespecteerd en dat we maar een maandje in de 'kou' worden gezet....
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:35:37 #264
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_49228769
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:31 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Niet overdrijven hè . Als mensen beginnen te roepen in een topic "Dit wordt het nieuwe 360-topic " dan is het wel logisch dat er even een waarschuwing wordt gegeven met dat dat niet de bedoeling is .
    Het was een cynische "Ooooh hier is het centrale topic gebleven " opmerking, dus inclusief de

En toen werd er weer vrolijk over Live! gediscussieerd. Als er dan vervolgens ( na jouw terechte waarschuwing ) NOG een modje komt waarschuwen dan vind ik dat wel enigszins overdreven. Maar daar is al over gesproken verder.
    PieAir
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:37:21 #265
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_49228853
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:35 schreef BroesWillems het volgende:
    Ik blijf het wrang vinden dat onze meningen niet worden gerespecteerd en dat we maar een maandje in de 'kou' worden gezet....
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:08 schreef Danny het volgende:

misschien valt het mee.
      Admin donderdag 10 mei 2007 @ 15:39:25 #266
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49228946
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:13 schreef Tain het volgende:

[..]

NIET posten is geen sabotage. Het doelbewust 80 zinloze topics openen om een punt te maken, DAT is sabotage en dat is ook waar ik het over heb.
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:50:04 #267
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_49229397
    Nou ja, laten we het gewoon een paar weekjes aankijken. Ik vind wel dat het in elk geval een kans moet krijgen en inderdaad niet bij voorbaat al de kont tegen de krib gooien.

Mocht dit niet werken, dan kunnen de centrale topics zó weer aangemaakt/opengemaakt worden, dan is er nog niks aan het handje.

En de middenweg ( subforum en centrale topics ) kan ook nog als optie worden uitgevoerd.

We zullen zien, en hopen dat dit niet (te veel) users wegjaagt.
    PieAir
      donderdag 10 mei 2007 @ 16:06:17 #268
    51078 chibibo
    Jiepapaa!
    pi_49230096
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:29 schreef jpg97 het volgende:
    ik vond die Strolie75 ofzoiets wel erg in de tijd dat ie mod was in GAM.
    Strolie was juist een van de betere mods.
      donderdag 10 mei 2007 @ 16:11:46 #269
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49230316
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 16:06 schreef chibibo het volgende:

[..]

Hij had een goeie leermeester
    The truth was in here.
      donderdag 10 mei 2007 @ 16:15:20 #270
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_49230466
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 16:06 schreef chibibo het volgende:

[..]

Oneensch maar goed.
    PieAir
    pi_49232365
    Hmmz ik vind het eigenlijk wel lekker overzichtelijk op deze manier..
    en ik ben serieus...
    HT: FC Dinamo Assen (504765)
      donderdag 10 mei 2007 @ 20:40:13 #272
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49240481
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:39 schreef Danny het volgende:

[..]

NIET posten is geen sabotage. Het doelbewust 80 zinloze topics openen om een punt te maken, DAT is sabotage en dat is ook waar ik het over heb.
    Laat ik het dan anders uitleggen.
    Ik ben autistisch, ik heb dus duidelijkheid nodig. Ook neem ik soms dingen weer te letterlijk op.
    Er is dus gezegt dat je veel makkelijker topics moet kunnen openen en niet meer alles centraal moet.

Dit zegt mij dus niet veel.
    Ik vind gewoon 1 spel 1 topic. En veel spellen zijn niet eens 1 topic waard dus die gaan samen in het centrale topic.
    Maar julie willen dus dat er makkelijker topics geopent worden.
    Als dan ook nog een mod aangeeft dat je als je niet weet hoe je iemand diep moet sturen in een voetbal spel dat die daar een topic voor moet openen weet ik niet maar waarvoor je geen topic moet openen.
    Dus om toch die duidelijkheid te krijgen ben ik dingen gaan proberen en andere ideeën geven over hoe het volgens mij volgens de nieuwe regels zou kunnen.
    Tot mijn verbazing zijn geen van die topics niet op slot gegaan.

Dus zoals het mij nou duidelijk is mag je overal een topic voor aan maken. Hoe onzinnig het ook lijkt.

DUS ALS IK (en de andere users) GEEN DUIDELIJKHEID KRIJGEN OVER WAT NOU WEL EN NIET GEWENST IS blijf je onzin topics houden.
    Maar zo als ik ook al aangaf weet de crew dat volgens mij ook niet, en is deze test fase meer bedoelt voor de crew om daar achter te komen.
      donderdag 10 mei 2007 @ 20:50:34 #273
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_49241003
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik ben autistisch, ik heb dus duidelijkheid nodig. Ook neem ik soms dingen weer te letterlijk op.
    Er is dus gezegt dat je veel makkelijker topics moet kunnen openen en niet meer alles centraal moet.

Dit zegt mij dus niet veel.
    Ik vind gewoon 1 spel 1 topic. En veel spellen zijn niet eens 1 topic waard dus die gaan samen in het centrale topic.
    Maar julie willen dus dat er makkelijker topics geopent worden.
    Als dan ook nog een mod aangeeft dat je als je niet weet hoe je iemand diep moet sturen in een voetbal spel dat die daar een topic voor moet openen weet ik niet maar waarvoor je geen topic moet openen.
    Dus om toch die duidelijkheid te krijgen ben ik dingen gaan proberen en andere ideeën geven over hoe het volgens mij volgens de nieuwe regels zou kunnen.
    Tot mijn verbazing zijn geen van die topics niet op slot gegaan.

Dus zoals het mij nou duidelijk is mag je overal een topic voor aan maken. Hoe onzinnig het ook lijkt.

DUS ALS IK (en de andere users) GEEN DUIDELIJKHEID KRIJGEN OVER WAT NOU WEL EN NIET GEWENST IS blijf je onzin topics houden.
    Maar zo als ik ook al aangaf weet de crew dat volgens mij ook niet, en is deze test fase meer bedoelt voor de crew om daar achter te komen.
    Nee, dat zie je verkeerd. Als je dat allemaal doet ben je moedwillig de boel aan het saboteren... of gewoon aan het rellen...
      Admin donderdag 10 mei 2007 @ 20:53:34 #274
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49241162
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik ben autistisch, ik heb dus duidelijkheid nodig.
    Heel rot voor je, maar we kunnen niet overal rekening mee houden. Er zijn vast en zeker autisme forums waar ze wel rekening houden met mensen die strakke regels, regelmaat etc nodig hebben, maar hier op FOK! gaan we uit van het gezond verstand van onze users. Dat bedoel ik niet lullig, maar is wel de werkelijkheid.
      donderdag 10 mei 2007 @ 20:57:57 #275
    56699 Boef
    Niet ik, jij!
    pi_49241357
    quote:

[...] (jij zal de centrale topics niet missen, dat weten we nu wel)

Nou, die meubels zou ik nooit zelf hebben gekocht! Deze vergelijking is niet echt realistisch. Als IK meubels koop zorg ik er wel op voorhand voor dat ik er tevreden over zal zijn. Deze inboedel kan zo bij het grof vuil. Die oude 'bank' zat nog heerlijk.

Ik lurk misschien meer dan dat ik post maar ook daar is nu niks meer aan. Dit topic zelf is gelukkig nog wel enigzins vermakelijk. Dus ik kijk nog wel ff waar het schip strandt.

En dan is er ook nog het argument dat veel mensen gewoon doorposten alsof er niks aan de hand is. Dat kan wel zo wezen maar alle mensen die om hun mening gevraagd worden (dit topic) en die ook GEVEN zijn voor (wat zal het zijn, 98%?) negatief over de sluiting van centrale topics.
    Una Bachata?
    XBL Gamertag: Flex0r75
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:06:11 #276
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_49241791
    Ah, dit is een centraal GAM topic? Tvp.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    *O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
      Admin donderdag 10 mei 2007 @ 21:10:04 #277
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49242038
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef Boef het volgende:

En dan is er ook nog het argument dat veel mensen gewoon doorposten alsof er niks aan de hand is. Dat kan wel zo wezen maar alle mensen die om hun mening gevraagd worden (dit topic) en die ook GEVEN zijn voor (wat zal het zijn, 98%?) negatief over de sluiting van centrale topics.
    98% van de posts zijn idd negatief, maar om hoeveel verschillende users gaat het? Dat zijn er relatief weinig. Verder is het zo dat mensen die niets te klagen hebben doorgaans hun mond houden.
    Daarmee zeg ik niet dat er geen kritiek is, maar wel dat het enigszins in perspectief moet worden gezet.
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:23:45 #278
    56699 Boef
    Niet ik, jij!
    pi_49242883
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef Bastard het volgende:
    Ik vind dit nog steeds verfrissend, en de discussie word nu al minder om de centrale topics.
    Topics zijn van betere kwaliteit en je leest dingen die je verwacht in een bepaald topic..
    Als ik het centrale topic open (Xbox360 voor het gemak) verwacht ik geouwehoer, afgewisseld met nieuwtjes, screenshots, ge-hype, ervaringen van gebruikers over de console en andere toebehoren en spellen plus weet ik veel wat. Dat is maar een paar pagina's per dag met alle info die ik maar wens. Klinkt een stuk beter dan de potentiële 30 (ik noem maar wat) topics die ik door zou moeten spitten om dezelfde informatie te vergaren. Als het dan ook nog allemaal zakelijk moet is er ook geen lol aan.
    Una Bachata?
      Admin donderdag 10 mei 2007 @ 21:24:54 #279
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_49242953
    ik heb nergens terug kunnen vinden dat alles zakelijk moet, Boef, en had je al gelezen dat ze TIJDELIJK dicht zijn?
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:36:47 #280
    56699 Boef
    Niet ik, jij!
    pi_49243751
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef Danny het volgende:

[..]

98% van de posts zijn idd negatief, maar om hoeveel verschillende users gaat het? Dat zijn er relatief weinig. Verder is het zo dat mensen die niets te klagen hebben doorgaans hun mond houden.
    Daarmee zeg ik niet dat er geen kritiek is, maar wel dat het enigszins in perspectief moet worden gezet.
    Dat is nou een mooi karwei voor Heintje, ga es tellen!

Het is natuurlijk speculatie maar ik verwacht dat de meeste mensen die gewoon doorposten alsof er niks aan de hand is ook niet door hebben dat er wat aan de hand is. Niets denigrerends ofzo, maar het valt ze gewoon niet op. Ze kwamen er wellicht nooit. Wat wel redelijk vaststaat is dat iedereen (behalve Bastard) die wel regelmatig in de centrale topics postten of lurkten het een zéér groot gemis vindt. Dat is wel de harde kern van GAM die nu in de kou staat.

Maar goed, zoals ik al zei, de eindbestemming van dit schip moet maar afgewacht worden.
    Una Bachata?
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:44:13 #281
    56699 Boef
    Niet ik, jij!
    pi_49244267
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:24 schreef Danny het volgende:
    ik heb nergens terug kunnen vinden dat alles zakelijk moet, Boef, en had je al gelezen dat ze TIJDELIJK dicht zijn?
    Nee, dat klopt. Het is alleen hoe ik het interpreteer. Vergeleken met één, grotendeels gezellig, ratatouilletopic met alle, voor mij, relevante informatie vind ik voor elk wissewasje een apart topic zakelijk.

En ik weet dat het tijdelijk is maar ik geef gewoon mijn mening. Die is mij, met dit topic, gevraagd.
    Una Bachata?
      donderdag 10 mei 2007 @ 22:51:17 #282
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49248208
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef Danny het volgende:

[..]

Heel rot voor je, maar we kunnen niet overal rekening mee houden. Er zijn vast en zeker autisme forums waar ze wel rekening houden met mensen die strakke regels, regelmaat etc nodig hebben, maar hier op FOK! gaan we uit van het gezond verstand van onze users. Dat bedoel ik niet lullig, maar is wel de werkelijkheid.
    Dat je niet overal rekening mee kan houden snap ik.
    Maar als ik er om vraag zou je (of iemand anders van de crew) toch wel een poging kunnen doen om mij uit te leggen waar de grens volgens julie ligt.
    Ik heb het vermoeden dat er meer users zijn die nou niet weten wat wel of niet de bedoeling is.
    Voor elk kleinigheidje een topic openen zit niemand op te wachten.
    Maar voor wat meer dingen een appart topic dan dat het geval was is denk ik zeker wel een verbetering.
    Ik denk ook dat zolang hier geen duidelijkheid over is dat het systeem niet echt kan werken zoals bedoelt.
    Dus dat ook niet optimaal gekeken kan worden ofdat het systeem werkt.

Samenvatting. Het nieuwe systeem is denk ik best goed. Maar nog niet duidelijk genoeg.
    Dit is weer losstaand van de centrale topics discussie.
      Admin donderdag 10 mei 2007 @ 22:59:59 #283
    1 crew  Danny
    always and nevermore
      donderdag 10 mei 2007 @ 23:05:37 #284
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49249086
    quote:
    Dus gewoon 1 game 1 topic?
    Behalve voor (groot) nieuws over die game. Dat mag nog wel in een appart topic?
    pi_49249325
    quote:
    Nu alleen nog wachten tot de centrale topics weer open gaan.
      donderdag 10 mei 2007 @ 23:11:06 #286
    92771 Un4
    War....
    pi_49249406
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef peristilius het volgende:

[..]

Nu alleen nog wachten tot de centrale topics weer open gaan.
    Dat wel, maar dit ziet er wel beter uit!
    ...war never changes
    pi_49249424
    een stap in de goede richting, fijn om te horen dat er toch naar de gebruikers wordt geluisterd.
      donderdag 10 mei 2007 @ 23:27:12 #288
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_49250343
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 23:11 schreef BroesWillems het volgende:
    een stap in de goede richting, fijn om te horen dat er toch naar de gebruikers wordt geluisterd.
    Niet echt, dit is wat Danny in zijn eerste post al zij. Heeft niks met de users te maken maar meer met hoe fok gerunt wordt/dient te worden.
    pi_49250508
    Nouja, op zich is het ook wat wij verwoorden. Alleen hebben we dat niet duidelijk genoeg beschreven. Excuses daarvoor ook .
      donderdag 10 mei 2007 @ 23:36:33 #290
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_49250867
    Boeit niet, verschillende users (waaronder ikzelf) hebben hier ook dingen niet al te tactisch verwoord
    pi_49251225
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 23:36 schreef Rossdale het volgende:
    Boeit niet, verschillende users (waaronder ikzelf) hebben hier ook dingen niet al te tactisch verwoord
    Netjes van je om dat te zeggen .
      vrijdag 11 mei 2007 @ 00:59:45 #292
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49254141
    Ijsmeis, je smiley gebruik is echt raar, sorry. Overdreven, cynisch komt het op mij over. En dan bedoel ik over het algemeen gezien. Maargoed, maakt niet uit.

Heel fijn dat er misschien naar ons geluisterd gaat worden. 2 weken geen GAM dus voor mij, geen zin om me door 1000 nutteloze topics heen te moeten worstelen.

Ik mis de samenhang nu. Waar moet ik nu zeiken op Ruzbeh?
      vrijdag 11 mei 2007 @ 01:02:15 #293
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_49254198
    En ook jammer dat Danny himself zich hier mee moet bemoeien.. dat zou niet moeten gebeuren. Mods zouden zelf beter moeten overleggen en naar de gebruikers moeten luisteren. De koningen komt ook niet bij de gemeenteraad een woordje doen over hoe de stoeptegels in de dorpsstraat gelegd moeten worden. Dan luistert de gemeenteraad naar de lokale winkeliers, die zeggen dat het zo-zo moet gebeuren omdat anders het water hun winkel binnenstroomt.
    pi_49254515
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 01:02 schreef Oksel het volgende:
    En ook jammer dat Danny himself zich hier mee moet bemoeien.. dat zou niet moeten gebeuren. Mods zouden zelf beter moeten overleggen en naar de gebruikers moeten luisteren. De koningen komt ook niet bij de gemeenteraad een woordje doen over hoe de stoeptegels in de dorpsstraat gelegd moeten worden. Dan luistert de gemeenteraad naar de lokale winkeliers, die zeggen dat het zo-zo moet gebeuren omdat anders het water hun winkel binnenstroomt.
    Je zeikt echt om het zeiken, zo kom je over. Ik vind ook dat mensen onnozele posts moeten laten zoals [Nintendo Wifi] Centraal topic voor alle Wifi Gebruikers! . Dat soort posts horen in dit topic terwijl ze overal gepost worden zonder toevoeging aan een topic.
    www.indiegamer.nl
    pi_49255327
    ik heb al een paar dagen niet gepost of gelezen hiero... want ik las altijd alleen de centrale topics. Ik denk er meer zijn die hetzelfde hebben...
      vrijdag 11 mei 2007 @ 02:03:11 #296
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_49255338
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 02:01 schreef Retarded het volgende:
    ik heb al een paar dagen niet gepost of gelezen hiero... want ik las altijd alleen de centrale topics. Ik denk er meer zijn die hetzelfde hebben...
    Klopt.
    pi_49255401
    quote:
    En het probleem?
    www.indiegamer.nl
    pi_49256461
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 02:03 schreef twi het volgende:

[..]

Klopt.
    Ik ook, maar dat is geen punt. Er zijn ook wel andere plekken om heen te gaan. Als men besluit dat het genoeg is geweest met die dingen, dan is het genoeg geweest. Ik snap niet dat er voor sommigen zoveel vanaf hangt. Bovendien is het niet alsof er geen andere threads zijn.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 07:51:10 #299
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49256529
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 02:08 schreef disjfa het volgende:

[..]

En het probleem?
    Het probleem is dat als je alleen een topic leest waar een slotje op zit dat dat vrij snel gaat vervelen.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 08:04:02 #300
    155384 Panick
    Infidel.
    pi_49256632
    quote:
    Ik ook.
    "I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
      vrijdag 11 mei 2007 @ 08:29:18 #301
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_49256859
    quote:
    heb je het uberhaupt geprobeerd? Of heb je het gewoon gelijk opgegeven?
    The line is a dot to you!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')