Done, hoewel ik het nut er niet echt van inzie, je moet toch elkaars Friendcode in tikken, dit gaat dan toch sneller en makkelijker met een PM of een Post hier?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef mini-lellan het volgende:
Nintendo DS friendcode lijst.
Kan wel in de OP toch?
Wordt deze niet telkens geterroriseerd? Dat was namelijk nogal vervelend aan de Wiki voor de Wii friendcodes..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef mini-lellan het volgende:
Nintendo DS friendcode lijst.
Kan wel in de OP toch?
Op Wikipedia worden artikels, die regelmatig geterroriseerd worden, geblokkeerd, zodat ze alleen door geregistreerde gebruikers aan te passen zijn. Misschien is dit ook een optie voor de FOK!wiki?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:04 schreef Frankeinstein het volgende:
Wordt deze niet telkens geterroriseerd? Dat was namelijk nogal vervelend aan de Wiki voor de Wii friendcodes..
volgens mij wel, hier wordt het uitgelegdquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:27 schreef RacerDKB het volgende:
Kan ik met een Asus Wl-300g Wireless Lan Acess Point online?
op het saxion in enschede wou het helaas niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef BMH het volgende:
Ik zit nu in een school gebouw... Even kijken of ik online kom
Moet je ff naar de systeembeheerder de WEP key of ssid vragen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
op het saxion in enschede wou het helaas niet.![]()
is mac adress gefiltert...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Moet je ff naar de systeembeheerder de WEP key of ssid vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |