Ja ja, ik hou al op met zeuren.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die kunnen we centraal maken, of sticky ofzo
Eens, en elk topic moet dan onder minstens 1 van die vallen. (op de FAQ na)quote:Op donderdag 12 april 2007 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bernie, Ijschick:
Algemeen
Xbox
Playstation
Nintendo
PC/Webgames
5 subsubs dus
Dat vind ik dan weer nietquote:
stickies zijn joints!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet. Dan heb je dadelijk 6 stickies. Zodat de huisregel-sticky helemaaaal niet meer opvalt. Ik heb liever gewoon 1 á 2 stickies. En that's it.
Dus:quote:Op donderdag 12 april 2007 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
Yes. Ik heb het achter de schermen gezet. Ik vind dat Algemeen ook wel een goede! En ik heb zelf het liefst ook per console gewoon.
Dat lijkt me veel te veel... DS, Wii, GBA etc kunnen prima bij Nintendo ondergebracht worden. Alle Webgames bij PC aangezien die op een PC gespeeld worden.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dus:
Algemeen
DS
WII
PS2
PS3
PSP
360
PC
WEB
En dan heb ik alleen nog maar de populairste gepakt, misschien iets te veel van het goede.
Als je het compleet wil hebben krijg je de zeflde filters als op Fok!Games.
Dat is naar mijn mening weer iets te algemeen en te onoverzichtelijkquote:Op donderdag 12 april 2007 13:55 schreef Ge4ce het volgende:
Mededeling 1, 2 of 3. (GAM Regels, Opmerkingen en nu toevallig over de meeting)
Sticky (de centrale topics, die onderaan staan, boven de slotjes)
Normaal (duh)
Of zie ik het nu verkeerd?![]()
Wat bloos je liefquote:
Gelukkig voor jou staat de SC veel bovenaan in de index van dit subforumquote:Op donderdag 12 april 2007 14:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat bloos je lief![]()
![]()
Oeh, en trouwens, poste dat alleen uit eigenbelangSC is zo'n beetje de enige thread waar ik regelmatig post, hoef ik em niet op te zoeken als er een nieuw deel is
Dat laatste. Zoiets komt gewoon in algemeen inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2007 14:05 schreef Heintje het volgende:
Nou zijn alle game producten van Sony een Playstation. Dus of je een PS of een Sony filter hebt maakt niet uit.
Zelfde geldt voor MS met de Xbox.
Alleen bij Nintendo gaat dat niet.
Dat komt dus neer op Nintendo, Mircosoft en Sony.
Maar Playstation en Xbox zijn weer sterkere namen dan MS en Sony.
Dus daar mogen julie nog even over discusren.
En web games kun je toch ook op je DS browser spelen?
Maar idd, zet die maar bij PC.
Wat overblijft bij algemeen. Dus ook topics als, ik wil een nieuwe console, zal ik de PS3 of de 360 nemen.
Als je die in een merk filter zet krijg je een beetje veel reacties van 1 kant. Of je moet zo'n topic bij alle bij zetten.
Ik denk dat de sticky's (ik weet niet precies wat je bedoeldt daarmee trouwens? Bedoel je daarmee de centrale topic die aangeduid zijn met:quote:Op donderdag 12 april 2007 14:07 schreef Ge4ce het volgende:
In theorie zullen die sticky's alleen in het sub-algemeen toch zijn? Of gaan ze gewoon weg. Niet dat het erg is want ze worden toch niet veel gebruikt.
Je houdt sowieso denk ik wel genoeg topics over in het sub-algemeen.
. Of bedoel je de échte sticky's die aangeduid zijn met:
?) gewoon niet in een filter komen.
het lijkt mij de centrale gewoon op te nemen in een filter.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat de sticky's (ik weet niet precies wat je bedoeldt daarmee trouwens? Bedoel je daarmee de centrale topic die aangeduid zijn met: [afbeelding]. Of bedoel je de échte sticky's die aangeduid zijn met: [afbeelding] ?) gewoon niet in een filter komen.
stickies zijn en
mededelingen. Sinds een standaard forum (van welk type dan ook) zijn mededelingen boven zijn sticky's heeft.
Tuurlijk is dat technisch haalbaar.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:16 schreef Ge4ce het volgende:
Je zou erop iets kunnen verzinnen als het invullen van een platform lijstje:
Game X:
[ ]Algemeen
[X] Xbox
[ ]Playstation
[X] Nintendo
[X] PC/Webgames
Maar de vraag dan is of het technisch haalbaar is.
Edit> Lijstje aangepast.
Nee, mijn muzieksmaak ligt meer in de buurt bij dit soort muziek: http://youtube.com/watch?v=f4WEVOWBL8squote:Op donderdag 12 april 2007 17:19 schreef RaymanNL het volgende:
Wat leukGa je dan ook toffe Gamemuziekjes spelen
![]()
Ik kan nog helemaal niks spelenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:35 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan zombie op de basgitaar spelen! (volgens mij is dat sowieso het simpelste nummer wat je kan spelen op een basgitaar)
Dan heb je nog een aardige weg te gaan voor je je favorite muziek kan spelen.quote:
yup, gelukkig heeft mijn huisgenoot een aantal jaar in een bandje gespeeldquote:Op donderdag 12 april 2007 17:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan heb je nog een aardige weg te gaan voor je je favorite muziek kan spelen.
Vet man, gitaar spelen is erg leuk. Kan er zelf ook geen drol van maar heb wel 2 gitaartjes staan. Leuk om af en toe op te pakken en mee te pingelen. Zou eigenlijk ook eens les moeten volgen of iets.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:50 schreef Tain het volgende:
[..]
yup, gelukkig heeft mijn huisgenoot een aantal jaar in een bandje gespeeld
0,00 euro wordt wel lastig, Heintje...quote:Op donderdag 12 april 2007 18:36 schreef Heintje het volgende:
Ik krijg hier net een acseptgiro binnen die ik voor 21 april moet betalen.
Ik weet alleen niet of ik voor die tijd wel het geld bij elkaar heb, van wie kan ik wat lenen?
Het gaat om een totaal bedrag van percies 0,00 (zegge: nul euro en nul eurocent.)
Ik heb dat bedrag niet op mijn rekening staan. En volgens mij accepteert Rabobank zo'n bedrag ook niet voor een transactie :Squote:Op donderdag 12 april 2007 18:36 schreef Heintje het volgende:
Ik krijg hier net een acseptgiro binnen die ik voor 21 april moet betalen.
Ik weet alleen niet of ik voor die tijd wel het geld bij elkaar heb, van wie kan ik wat lenen?
Het gaat om een totaal bedrag van percies 0,00 (zegge: nul euro en nul eurocent.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |