dit geeft voor mij eigenlijk al aan dat we nog op z'n minst een subsubforum missen. Je geeft zelf aan dat er topics zijn die niet echt in een subsubforum thuishoren. Dit lijkt me een vreemde situatie. Op z'n minst een subsubforum 'Algemeen' lijkt me dan ook op zijn plaats. Wellicht is het ook een idee om een apart subsubforum te maken voor MMORPG spellen. Aangezien dit toch een zeer op zich staande tak van gaming is, die lang niet iedereen interessant vind.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Sharkie ik heb nagenoeg alle topics die de laatste 2 maanden omhooggeschopt zijn en in een van de subfora filters passen daarin gezet dus het verdient alleen een kickje om omhoog te schoppen , en als ze niet in de subfora verschijnen doe dan ff een berichtje in de FB.
Volgens mij he.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:45 schreef twi het volgende:
[..]
Kortom, hoewel die subforums op zich een goed idee zijn, is de functionaliteit er nog niet naar om het goed werkend toe te passen op GAM. Waarom het dan wel wordt gedaan en deze moeilijkheden niet vooraf zijn gezien is me eigenlijk een raadsel.
Zou het systeem er wel voor werken is het high maintenance omdat de mods alle topics na moeten lopen en moeten linken aan elk bijbehorend subsubforum.
Zoals Cheiron zegt, er lijkt me niet al te veel over nagedacht.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:55 schreef Khadgar het volgende:
Hey Oksel, kun je misschien wat minder zeikerig topics genereren puur om je punt te maken dat JIJ gelijk hebt? Lijkt goftedomme wel spetterpoep, topicdiaree dus ook wel!
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
Yes. Ik heb het achter de schermen gezet. Ik vind dat Algemeen ook wel een goede! En ik heb zelf het liefst ook per console gewoon.
Dat zijn goede ideeen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:03 schreef MrDice het volgende:
Wat ik me net zit te bedenken...
Nu we de subsubforums hebben, zou ik het erg prettig vinden als al die tags ([pc], [xbox], [wii], etc) konden verdwijnen in de desbetreffende subsubforums, aangezien ze hier volstrekt overbodig zijn en erg rommelig ogen (heb ze nooit mooi gevonden).
Ik snap dat dit niet zomaar kan, programmeren vereist, enzovoort.. maar goed daarvoor development bedoeld. Wat ik zelf graag zou zien, is dat elk subsubforum een eigen kleur of icoon krijgt (beetje zoals sport). Deze kleuren/iconen staan dan bij elk topic aangegeven in de algemene GAM index. Als je dan in een bepaald subsubforum zit kan dit achterwege gelaten worden.
Goed bezig!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
Ow, hij staat er zelfs al bij.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:07 schreef Heintje het volgende:
Goed bezig!
Er wordt dus toch wel naar ons geluisterd.
Mogen de console topics dan ook open?
Hij is er nog wel. Alleen er zit een slotje op.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:28 schreef Trance_X het volgende:
Wtf! Log ik in om de laatste reacties in het centrale [PS3] topic te checken blijkt dat topic er niet meer te zijn!? Of is ie er nog wel? Ik had hem namelijk niet gebookmarked of ge-tvp'd![]()
die tags zijn alsnog nodig, omdat niet elke console zijn eigen subforum heeft. Zo kun je in het Nintendo topic snel zien wat een Wii-topic is, of een DS-topicquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:03 schreef MrDice het volgende:
Wat ik me net zit te bedenken...
Nu we de subsubforums hebben, zou ik het erg prettig vinden als al die tags ([pc], [xbox], [wii], etc) konden verdwijnen in de desbetreffende subsubforums, aangezien ze hier volstrekt overbodig zijn en erg rommelig ogen (heb ze nooit mooi gevonden).
Ik snap dat dit niet zomaar kan, programmeren vereist, enzovoort.. maar goed daarvoor development bedoeld. Wat ik zelf graag zou zien, is dat elk subsubforum een eigen kleur of icoon krijgt (beetje zoals sport). Deze kleuren/iconen staan dan bij elk topic aangegeven in de algemene GAM index. Als je dan in een bepaald subsubforum zit kan dit achterwege gelaten worden.
Nee die mogen niet meer, ze waren te populair.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:28 schreef Trance_X het volgende:
Wtf! Log ik in om de laatste reacties in het centrale [PS3] topic te checken blijkt dat topic er niet meer te zijn!? Of is ie er nog wel? Ik had hem namelijk niet gebookmarked of ge-tvp'd![]()
hmm ja dat is ook wel weer zo. ik heb vooral gekeken naar het pc subsub. hierin is op het moment eigenlijk alleen [pc] en [mmorpg] te vinden. maar toch zou ik graag een betere oplossing hier voor zien. vind het toch best wel slordig staan op deze manier. en als we toch aan het bespreken zijn over wat we er allemaal van vindenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:35 schreef kepler het volgende:
die tags zijn alsnog nodig, omdat niet elke console zijn eigen subforum heeft. Zo kun je in het Nintendo topic snel zien wat een Wii-topic is, of een DS-topic
Inhet PC gedeelte staat het idd stom dat er ook nog eens overal [PC] bij staat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:52 schreef BroesWillems het volgende:
Tags zijn imo juist mooi en overzichtelijk, helemaal in het Nintendo sub forum...
[GBA]
[NDS]
[WII]
[NGC]
Bij mij is het ook behoorlijk rood. En als ik eindelijk alle topic gehad heb kan ik weer op nieuw beginnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:22 schreef BroesWillems het volgende:
Ik moet nu wel erg m'n best doen om alle wii topics bij te houden... m'n MyAct is nog nooit zo rood geweest
ga jij nou ook al, er blijft zo echt helemaal niemand over hier.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef devv05 het volgende:
Tja, als jullie zou nodig jullie vaste gebruikers weg willen jagen, prima dan. Dag GAM.
Ik heb hier een maand niks te zoeken dus waarom zou ik geduldig zijn. En nee, ik heb vrij weinig vertrouwen in de crew inderdaad. Niet zo gek als ze met dit soort ideeën komen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:54 schreef MrDice het volgende:
gelukkig maar dat de GAM fok!kertjes allemaal zo geduldig zijn en vertrouwen hebben in de crew!
Ach er komen vanzelf nieuwe users.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
ga jij nou ook al, er blijft zo echt helemaal niemand over hier.
Ik heb liever de oude. Die heb ik ook in mijn Live lijst staan.quote:
Zelf even editen en het filter instellen is teveel werk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:16 schreef depax het volgende:
even hier:
kan dit topic verplaats worden naar het nintendo forum
was niet aan het opletten.
[Wii]Spielberg's eerste game naar wii.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:53 schreef Egamer het volgende:
Zullen we met z'n allen staken totdat de centrale topics weer terug zijn?(dus niet meer posten vanaf morgen
)
Ach, ik doe m'n best.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Iedereen verlaat GAM nu toch wel op dit topic na om te klagen
Ik zal eens diep bij jou in gaan!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het toch niet zo fijn werken. Veel te veel topics en nergens wordt er echt diep op iets in gegaan nog...
Dieper dan de algemene meukposters in algemene topicsquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het toch niet zo fijn werken. Veel te veel topics en nergens wordt er echt diep op iets in gegaan nog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |