Nou, over een tijdje kun je dat weer leuk lezenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor nieuwtjes kun je overal wel terecht ik kwam hier juist voor dat centrale topic daar gaat het gewoon over de dagelijkse 360 beslommeringen en dat is leuk om te lezen.
Ook, maar ook over ervaringen en dergelijke. Als je even iets over een game wil zeggen, maar het niet genoeg is om een topic over te openen, waar laat ik dit dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar waar zitten ze over de discusseren? Juist ja, het Gamenieuws.
Nee, hier: [Wii] Sports [2] Game on!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nieuws is actueel, hoe je potje wii bowling vanmiddag ging hoort imo niet terecht in een nieuws topic... waar wel? juist, in een centraal wii topic....![]()
Je bedoelt jezelf? Jezus peri, doe eens niet zo arrogantquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:56 schreef peristilius het volgende:
Vroeger had GAM nog echte mods die users probeerden te helpen in plaats van ze weg te pesten.
of we zeggen tegen de andere users dat ze met al hun vragen terecht kunnen maar dat ze er geen apart topic over kunnen openen omdat ze in de eerste 3 reacties toch doorverwezen worden naar een centraal topic waar hun vragen in een grijze massa van SC beland.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:55 schreef peristilius het volgende:
Jullie zeggen nu gewoon, sorry jongens, jullie kunnen komende maand maar voor een deel gebruik maken van het forum, namelijk van het deel dat voor jullie het minste interessant is. Maar dit is beter voor jullie hoor.
idd maar dat mag niet want dan is het offtopic en niet nodigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nieuws is actueel, hoe je potje wii bowling vanmiddag ging hoort imo niet terecht in een nieuws topic... waar wel? juist, in een centraal wii topic....![]()
Daar heb je toch centrale game-topics voorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ook, maar ook over ervaringen en dergelijke. Als je even iets over een game wil zeggen, maar het niet genoeg is om een topic over te openen, waar laat ik dit dan?
De users kunnen wel nog steeds zelf de inhoud van het forum bepalen hoorquote:Jullie zeggen nu gewoon, sorry jongens, jullie kunnen komende maand maar voor een deel gebruik maken van het forum, namelijk van het deel dat voor jullie het minste interessant is. Maar dit is beter voor jullie hoor.
Als ik een half jaar geleden in dat DNF topic gereageerd heb op die plaatjes verwacht ik dat ik door MyAT redelijk op de hoogte blijf van de ontwikkelingen van DNF. Maar na een bepaalde tijd (afhankelijk van wat de betreffende user vind) moet ik weer op zoek kijken of er niet toevallig een nieuw topic is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je zelf ook wel zo slim bent om dat in 1 topic te doen. Zie het zo: (het is een voorbeeld)
TT: Eerste screenshots van God of War: Chains of Olympus!
OP: (bijvoorbeeld 4 plaatjes van het spel)
en dan wat reacties:
REACTIE: Goh wat mooi ! Wat zal het over het verhaal zeggen ???
(etc)
Een tijdje later, nieuwe screens:
REACTIE: Kijk er zijn weer nieuwe screens: (en dan weer nieuwe plaatjes)
Dus van mijn mag dat dus als het ware in het zelfde topic. Mocht het een game zijn, waarvan de screenshots een halve eeuw geleden verschenen zijn (Zoals Duke Nukem: Forever) dan mag er wel een nieuw topic geopend worden![]()
In het centrale 360 gedeelte worden vragen toch wel altijd snel en netjes beantwoord vond ik!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of we zeggen tegen de andere users dat ze met al hun vragen terecht komen maar dat ze er geen apart topic over kunnen openen omdat ze in de eerste 3 reacties toch doorverwezen worden naar een centraal topic waar hun vragen in een grijze massa van SC beland.
een topic dat bijna dagelijks een nieuw deel kent is niet te volgen voor een normale user/newbie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In het centrale 360 gedeelte worden vragen toch wel altijd snel en netjes beantwoord vond ik!
Maar goed even afwachten dus hoe het zich gaat ontwikkelen dus.
En Tain, Speknek, Roy enz. Maar ja, ik doelde ook op mijzelf, en ik mag arrogant zijn, want ik hoef niet met vervelende users om te gaan, alleen met vervelende mods.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bedoelt jezelf? Jezus peri, doe eens niet zo arrogant![]()
.
Ja, maar dan moet je weer zo lang zoeken om dat topic de vindenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik een half jaar geleden in dat DNF topic gereageerd heb op die plaatjes verwacht ik dat ik door MyAT redelijk op de hoogte blijf van de ontwikkelingen van DNF. Maar na een bepaalde tijd (afhankelijk van wat de betreffende user vind) moet ik weer op zoek kijken of er niet toevallig een nieuw topic is.
Gewoon 1 game 1 topic. SIM-PEL
DAN TIEFT IE MAAR LEKKER OP!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een topic dat bijna dagelijks een nieuw deel kent is niet te volgen voor een normale user/newbie.
Als een user een vraag heeft en die in een centraal topic stelt staat het antwoord echt wel bij de eerst volgende 10 reply's. Dan hoeft hij dus niet eens het hele topic door te lezen. Dat gebeurd nou ook niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of we zeggen tegen de andere users dat ze met al hun vragen terecht kunnen maar dat ze er geen apart topic over kunnen openen omdat ze in de eerste 3 reacties toch doorverwezen worden naar een centraal topic waar hun vragen in een grijze massa van SC beland.
zorg dan voor een fatsoenlijke searchquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je weer zo lang zoeken om dat topic de vinden(via de search enzo
)
en ik weet wel dat je dat niet serieus bedoelt, maar dat is zo nu en dan wel de indruk die ik krijg als ik wat van die kliekjes topics aan het lezen ben.quote:
Dan moet er dus wel voor elke game zo'n topic zijn, lees het tweede deel van mijn post. En dat topic moet je dan ook nog zien te vinden tussen de 3545345 andere topics.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Daar heb je toch centrale game-topics voor
Maar de manier waarop die inhoud ingedeeld wordt bepalen jullie blijkbaar.quote:[..]
De users kunnen wel nog steeds zelf de inhoud van het forum bepalen hoor![]()
Gooi de console topics open en dat gebeurt. Nou wordt het ons juist meer opgelegt waar we het over kunnen hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef RaymanNL het volgende:
De users kunnen wel nog steeds zelf de inhoud van het forum bepalen hoor![]()
Dat idee heb ik eigenlijk alleen bij de GAM SC, en dat is dan ook een kuttopic.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en ik weet wel dat je dat niet serieus bedoelt, maar dat is zo nu en dan wel de indruk die ik krijg als ik wat van die kliekjes topics aan het lezen ben.
Je typt de naam van het spel in, selecteerd GAM, en klikt op zoeken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je weer zo lang zoeken om dat topic de vinden(via de search enzo
)
Volgens mij zijn er in de laatste maanden erg veel nieuwe 360 bezitters bijgekomen op FOK en ook in het centrale topic. Dus die drempel lijkt me een stuk lager dan julle beweren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en ik weet wel dat je dat niet serieus bedoelt, maar dat is zo nu en dan wel de indruk die ik krijg als ik wat van die kliekjes topics aan het lezen ben.
Merk er ook nix van nee en ben er ook nog niet langquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:10 schreef Un4 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er in de laatste maanden erg veel nieuwe 360 bezitters bijgekomen op FOK en ook in het centrale topic. Dus die drempel lijkt me een stuk lager dan julle beweren.
Snap er nog steeds geen bal van, hoeveel van die "kliekjes" zijn er wel niet op FOK? Daar hoor je toch ook nooit wat over..
Mij is nooit wat gevraagd...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind het overigens wel vreemd dat jullie nu zo lopen te steigeren terwijl aan aantal van jullie 2 maanden geleden nog aan mij vertelden dat ik het zelf maar moest uitzoeken toen ik om FB vroeg aangezien ik zo goed als in mn eentje op GAM aan het modden was, maar mssn begrijpelijk omdat jullie eigen kerkjes ook tijdelijk afgeremd worden.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef Heintje het volgende:
Twee uitzonderingen.
Als je er bij meld dat je Xbox omgebouwd is of als je username JorienvddHerik is.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom op dit moment die topics weg zijn, om dit te voorkomenStel je voor, we hadden de centrale topics open gelaten, dan was toch niemand van die nieuws topics gaan openen
Nu we ze een tijdje dicht laten wennen de users er aan om topics te openen over nieuws. Op het moment dat dat een beetje gaat lopen, kan het centrale console topic weer geopend worden. Word het centrale console topic door niemand gemist? Dan blijft tie weg
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind het overigens wel vreemd dat jullie nu zo lopen te steigeren terwijl aan aantal van jullie 2 maanden geleden nog aan mij vertelden dat ik het zelf maar moest uitzoeken toen ik om FB vroeg aangezien ik zo goed als in mn eentje op GAM aan het modden was, maar mssn begrijpelijk omdat jullie eigen kerkjes ook tijdelijk afgeremd worden.
Haha, wie ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef Heintje het volgende:
Moet je eens proberen om bij het BoF kliekje te komen.
Zelfs als professional forumer kom je daar niet tussen.
In het 360 topic is iedereen welkom en wordt ook goed geholpen.
Twee uitzonderingen.
Als je er bij meld dat je Xbox omgebouwd is of als je username JorienvddHerik is.
Het P-team heeft mij anders behoorlijk weggejaagd door die grote belofte nooit na te komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:56 schreef peristilius het volgende:
Vroeger had GAM nog echte mods die users probeerden te helpen in plaats van ze weg te pesten.
ligt misschien eerder dan aan jou heintjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef Heintje het volgende:
Moet je eens proberen om bij het BoF kliekje te komen.
Pfff, jij moet met je topic diarree en rechtstreekse c/p van je eigen sites niets zeggen, jij bent nu degene die de mensen wegjaagd...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:46 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het P-team heeft mij anders behoorlijk weggejaagd door die grote belofte nooit na te komen.
Velen zijn langs geweest en velen zijn gebleven..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
ligt misschien eerder dan aan jou heintje
Ja, DAT is lekker. Je laat ons als forumgebruikers alles in centrale topics mieteren. Als we er dan aan gewend zijn en anderen naar die centrale topics verwijzen kom je met het argument dat DAAROM alles op de schop moet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of we zeggen tegen de andere users dat ze met al hun vragen terecht kunnen maar dat ze er geen apart topic over kunnen openen omdat ze in de eerste 3 reacties toch doorverwezen worden naar een centraal topic waar hun vragen in een grijze massa van SC beland.
Mission Accomplished.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:46 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het P-team heeft mij anders behoorlijk weggejaagd door die grote belofte nooit na te komen.
Ik heb, en daar mag je mijn hele modhistory op na kijken(alhoewel die op GAM maar 5 maanden oud is), nog NOOIT gesteld dat specifieke vragen naar een centraal topic doorverwezen moeten worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, DAT is lekker. Je laat ons als forumgebruikers alles in centrale topics mieteren. Als we er dan aan gewend zijn en anderen naar die centrale topics verwijzen kom je met het argument dat DAAROM alles op de schop moet.
Anders hadden de GAM mods vanaf het begin niet moeten zeiken. Dan had je EN de centrale topics gehad en (als iemand zich daar niet voldoende in geholpen voelt) de aparte topics.
Gelukkig ben jij ook echt de enige mod jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb, en daar mag je mijn hele modhistory op na kijken(alhoewel die op GAM maar 5 maanden oud is), nog NOOIT gesteld dat specifieke vragen naar een centraal topic doorverwezen moeten worden.
"hear, hear!"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ook echt de enige mod jaOmdat jij het misschien niet gedaan hebt wil niet zeggen dat het niet gebeurd is. Het slaat gewoon nergens op dat de centrale topics dicht moeten. Als je het anders wilt kun je makkelijk regels opstellen dat nieuwtjes/screenshots etc in aparte topics moeten en dat er vanuit de centrale topics alleen naar die topics gelinkt mag worden. Dan kunnen we wel lullen over onze consoles maar de nieuwtjes enz staan dan toch apart zoals jullie dat nu proberen te forceren.
Maak desnoods een filter voor centrale topics, hoeven mensen ook geen tvp's meer te posten als ze hun cetrale topic makkelijk kunnen vinden.
Zodra een oud topic boven komt drijven schoppen we die uiteraard naar het juiste subforum. Het heeft even zijn tijd nodigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vind wel dat de modjes wat meer oude topics mogen verhuizen. Subforums hebben nu echt weinig topics.
Kom op gewoon nachtje doorgaan en lekker topics doorspitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zodra een oud topic boven komt drijven schoppen we die uiteraard naar het juiste subforum. Het heeft even zijn tijd nodig.
Neeeeee, niet nog meer nachtrust wegquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kom op gewoon nachtje doorgaan en lekker topics doorspitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |