abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 15:25:48 #1
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49145721
Verder
.....Kennedy
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:26:44 #2
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49145763
Kan er in de OP geen officiele poll komen? nu heb je overal polls er over dat werkt ook niet!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:27:23 #3
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49145787
Even een overzichtje van wat ik zo onderhand gelezen heb.

Ik zie een hoop mensen klagen, omdat ze vroeger elk nieuwtje lekker simpel in het centrale console topic konden vinden, maar dat ze nu naar het grote boze forum moeten om te kijken. Prachtig. Daar doen we het juist voor. Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
Als je daarom loopt te klagen dan vraag ik toch echt of je wat geduld wil hebben en kijkt hoe het gaat lopen voor je moord en brand schreeuwt.

Op het tweede argument dat ik veel voorbij zie komen hebben jullie zeker gelijk, namelijk het community gevoel. Ik kan het niet anders dan eens zijn met jullie op dat punt. Alleen zoals de discussie al aangeeft gaat de nieuwe opzet niet werken zonder dat de slowchats tijdelijk gesloten worden. Helaas, maar momenteel even nodig.
Als de nieuwe opzet loopt, komen de slowchats vanzelf weer terug.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:27:32 #4
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49145793
Dus je hebt nu een voorpagina met ALLE topics... Wat een chaos word dat als er straks voor alles een topic ontstaat...
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:27:47 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49145805
Zware dag voor de mods
The truth was in here.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:28:22 #6
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49145826
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:26 schreef AQuila360 het volgende:
Kan er in de OP geen officiele poll komen? nu heb je overal polls er over dat werkt ook niet!
Nee, want aan polls doen we niet.
Ik heb achter de schermen polls gezien waar meer stemmen op zijn binnengekomen dan dat we überhaupt crewleden hebben.
Laatst was er een leuk expiriment mee in FB, maar dat liep ook op niets uit.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:28:50 #7
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49145845
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef BMH het volgende:
Dus je hebt nu een voorpagina met ALLE topics... Wat een chaos word dat als er straks voor alles een topic ontstaat...
Hey, die subsubfora waren toch wél een goed idee? .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:29:21 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49145873
Hmm.. omdat ik nu gedwongen word om op de woordjes GAM te klikken naast de topics... zie ik nu pas dat er een meeting aankomt.. had ik anders niet geweten.

Denk niet dat ik kom trouwens.
The truth was in here.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:31:17 #9
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49145939
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef NJ het volgende:

Ik zie een hoop mensen klagen, omdat ze vroeger elk nieuwtje lekker simpel in het centrale console topic konden vinden, maar dat ze nu naar het grote boze forum moeten om te kijken. Prachtig. Daar doen we het juist voor. Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
Als je daarom loopt te klagen dan vraag ik toch echt of je wat geduld wil hebben en kijkt hoe het gaat lopen voor je moord en brand schreeuwt.

Op het tweede argument dat ik veel voorbij zie komen hebben jullie zeker gelijk, namelijk het community gevoel. Ik kan het niet anders dan eens zijn met jullie op dat punt. Alleen zoals de discussie al aangeeft gaat de nieuwe opzet niet werken zonder dat de slowchats tijdelijk gesloten worden. Helaas, maar momenteel even nodig.
De naam 'slowchats' is verkeerd gekozen. Dat is het hele probleem. Console topics zijn topics waarin nieuws geplaatst wordt en daar over gepraat wordt. Er zit ook wel slowchat in, maar het is geen slowchat topic.

Verder ben ik benieuwd naar GAM over een maand, kan er nu niet veel over zeggen. Na het weekend zal er ook al wel meer duidelijk zijn, tis nu even storm
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:32:19 #10
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49145987
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef NJ het volgende:
[..]

Community krijg je door slowchat. Bij het ene topic past het beter dan het andere, maar wat er nu gebeurt is dat de slowchat wordt gekilled, en dus de basis voor je community ook.
Prima als je dat anders wilt zien, maar reken maar dat de losse topics ook gewoon een SC krijgen. Misschien niet in de uiteindelijke vorm omdat er zwaar gemod wordt, maar dan vraag ik me af of al jullie extra mod-werk het allemaal wel waard is.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:32:49 #11
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49146006
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef NJ het volgende:

[..]

Er mist alleen nog een groep "overig, algemeen"
Ik zou graag zien dat elk topic in een sub past. Dus als ik xbox topcis wil dat ik op xbox klik en als ik algemene topics wil (zoals deze of het dicussie topic) wil ik niet weer die zelfde xbox topic willen zien.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:33:13 #12
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49146022
quote:

[..]

Ik heb achter de schermen polls gezien waar meer stemmen op zijn binnengekomen dan dat we überhaupt crewleden hebben.
Oke daar heb je dan wel gelijk in ja dat werkt dan ook niet nee!

Maar het is zo jammer dat het eigenlijk om maar een paar centrale topics gaat. Die wil toch wel 90 % niet kwijt. Ik denk juist dat er zeker wel een plaats is voor dat soort topics al was het maar als een soort portaal vanwaar uit je naar andere topics komt. Nu is alles gewoon los zand.
pi_49146030
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef NJ het volgende:

Sorry hoor, meneer de 'admin', maar ik heb je nog nooit in dit subforum gezien, maar nu wil je ons wel vertellen hoe het subforum moet zijn....

lekker dan...
pi_49146047
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De naam 'slowchats' is verkeerd gekozen. Dat is het hele probleem. Console topics zijn topics waarin nieuws geplaatst wordt en daar over gepraat wordt. Er zit ook wel slowchat in, maar het is geen slowchat topic.

Verder ben ik benieuwd naar GAM over een maand, kan er nu niet veel over zeggen. Na het weekend zal er ook al wel meer duidelijk zijn, tis nu even storm
idd, op dit moment zit iedereen te klagen, en word er nog amper op de nieuwe manier gepost/topics geopend (naja, behalve in GAM/NIN dan )
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_49146064
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En dat kan nu dus toch mooi in een apart topic ?

Algemene slowchat kan ook altijd nog in de GAM SC ("ja, maar daar is het niveau bedroevend laag" <- Doe er wat aan? . Overigens vind ik het wel meevallen, op het laatste deel na dan.).
pi_49146079
whehehe flashback naar het BoF subforum

Natuurlijk gaat die nieuwe opzet niet lukken. Door de gang van zaken zijn de meeste users er nu al om principiele redenen tegen. Iedereen wil gewoon als een luie Fok!ker zijn of haar oude, vertrouwde GAM layout. En niet in een door een mod aangewezen topique een screen posten en in een ander topique een SC posten. De nieuwe opzet is leuk bedacht en ambitieus, maar zal helaas een flop worden.
pi_49146103
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Sorry hoor, meneer de 'admin', maar ik heb je nog nooit in dit subforum gezien, maar nu wil je ons wel vertellen hoe het subforum moet zijn....

lekker dan...
NJ leest sowieso al tijden mee. Dat behoort dan ook tot zijn FA-taken, maar een FA hoeft niet per se zelf actief mee te posten in een subforum.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:36:48 #18
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49146175
Het centraal topic moet gewoon dienen als een verzamelplek van bezitters van een bepaalde console waar je gewoon de grote lijnen mee krijgt van wat er uit gaat komen kwa spellen. En als je dan een spel tegenkomt waar je wel geintreseerd in bent dan zou je naar het specifieke topic kunnen om er wat dieper op in te gaan.

Dat werkt perfect!!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:38:03 #19
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49146231
Ik vind het wel komisch (en voorspelbaar) om alle users te zien stuiteren. Zoals Roy al zegt, even de storm uitzitten, en daarna zien we wel of het gaat werken of niet. Ik vind het in ieder geval goed dat er over verandering en verbetering wordt nagedacht; een verkeerde beslissing nemen is nog altijd beter dan niks doen.
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 15:38:18 #20
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49146241
In het 360 topic werdt ook vaak even afgesproken dat je op Live met elkaar een spel gaat spelen, moet je daar nu ook een apart topic voor maken ?

[360]Wie wil met mij PES6 spelen ?
.....Kennedy
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:38:35 #21
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49146253
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:35 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

NJ leest sowieso al tijden mee. Dat behoort dan ook tot zijn FA-taken, maar een FA hoeft niet per se zelf actief mee te posten in een subforum.
Nee, ik snap wel dat iemand die verantwoordelijk is voor de aanpassingen zich niet actief moet bemoeien met topics in het forum.
Maar heb wel mijn vraagtekens bij NJ's aandeel in het verantwoorden/verdedigen van de gemaakte keuzes, dat zouden dan alleen de verantwoordelijke mods moeten doen. Zij zijn immers onderdeel van deze community...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:38:44 #22
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_49146260
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef chibibo het volgende:
een verkeerde beslissing nemen is nog altijd beter dan niks doen.
Wat een enorme dooddoener
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_49146362
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:35 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik lees de krant ook wel is mee, maar heb geen invloed op de inhoud...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:41:04 #24
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49146368
quote:
; een verkeerde beslissing nemen is nog altijd beter dan niks doen.
Niet elke verandering is een verbetering
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:41:18 #25
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49146375
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:34 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En dat kan nu dus toch mooi in een apart topic ?

Algemene slowchat kan ook altijd nog in de GAM SC ("ja, maar daar is het niveau bedroevend laag" <- Doe er wat aan? . Overigens vind ik het wel meevallen, op het laatste deel na dan.).
De algemene SC is veel minder interesant dan de een console topic.
Als ik in de SC over mijn sex leven wil praten dan kan dat gewoon. Als vervolgens iemand liever over bier praat gaat hij dat doen.

In een console topic moet het nog wel console gerelateerd zijn. Daardoor weet je dat als je het topic in gaat dat de kans heel groot is dat je het onderwerp interesant vind.
In de SC is het vaak maar afwachten of je het interesant vind.
pi_49146377
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef Wessiej het volgende:
In het 360 topic werdt ook vaak even afgesproken dat je op Live met elkaar een spel gaat spelen, moet je daar nu ook een apart topic voor maken ?

[360]Wie wil met mij PES6 spelen ?
Zo spreekt men dat ook wel eens af in het Gears of War topic. En dat topic bestaat ook nog steeds. Dus je zou een PES6 topic kunnen aanmaken, als deze al niet bestaat.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:42:29 #27
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_49146442
Waarom kunnen er niet gewoon centrale topics blijven maar dan met meer regels? Dat er geen nieuwtjes of screenshots worden geplaatst in het topic maar bijvoorbeeld alleen links naar een topic waar dit nieuwtje staat? Dan kan er daar verder over gepraat worden.

Dat de centrale topics meer algemene topics worden die verwijzen naar de subtopics. Zie het dan als de Aorta tijdens Domino-day
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_49146443
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef Heintje het volgende:

[..]

De algemene SC is veel minder interesant dan de een console topic.
Als ik in de SC over mijn sex leven wil praten dan kan dat gewoon. Als vervolgens iemand liever over bier praat gaat hij dat doen.

In een console topic moet het nog wel console gerelateerd zijn. Daardoor weet je dat als je het topic in gaat dat de kans heel groot is dat je het onderwerp interesant vind.
In de SC is het vaak maar afwachten of je het interesant vind.
In de SC kan je zoals je zegt praten over wat je wil. Dus ook over games.
Ik kan ook zeggen dat als jij over sex wilt praten, je maar naar het subforum SEX moet. Maar dat doe ik dus niet, want dat hoeft niet. Idem dito voor de mensen die in de GAM SC dus over games willen praten in zijn algemeenheid.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:43:02 #29
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49146468
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Zo spreekt men dat ook wel eens af in het Gears of War topic. En dat topic bestaat ook nog steeds. Dus je zou een PES6 topic kunnen aanmaken, als deze al niet bestaat.
Ja maar dat is toch niet echt handig? Het centraal topic leest iedereen en die specifieke topic's toch een stuk minder!
pi_49146508
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:40 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik lees de krant ook wel is mee, maar heb geen invloed op de inhoud...
De mensen die bij de krant werken (NJ is nou eenmaal een FA op dit forum) lezen hem misschien ook wel én hebben invloed op de inhoud (NJ in dit geval dus ook op het forum).

Je vergelijking slaat dus op de kut van Dirk.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:43:53 #31
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49146514
quote:

[..]

Maar dan krijg je dus slowchat in een GeoW topic, en dat willen jullie nou juist voorkomen. Dat was immers ook één van de heikele punten in de centrale console topics... dus uiteindelijk ben je dan terug bij af.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:44:18 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49146533
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch niet echt handig? Het centraal topic leest iedereen en die specifieke topic's toch een stuk minder!
Maar ik ben niet geinteresseerd in Gears of War afspraken en die hoef ik dus niet in een centraal 360 topic te lezen

Daarvoor zijn de game specifieke topics prima voor.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:45:11 #33
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49146577
quote:

[..]

Nee. Zo kun je het niet bekijken. Wie troep maakt moet het ook opruimen. Ja natuurlijk. Maar maak gewoon geen troep. Ben je van het gezeik af.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:45:13 #34
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49146579
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef Fallen het volgende:

[..]

Nee, ik snap wel dat iemand die verantwoordelijk is voor de aanpassingen zich niet actief moet bemoeien met topics in het forum.
Maar heb wel mijn vraagtekens bij NJ's aandeel in het verantwoorden/verdedigen van de gemaakte keuzes, dat zouden dan alleen de verantwoordelijke mods moeten doen. Zij zijn immers onderdeel van deze community...
Omdat de FA's de eindverantwoordelijken zijn. Natuurlijk is het beleid tot stand gekomen in overleg met de mods en met de SA's van FOK!games, maar de FA's zijn diegene die het uiteindelijk goedkeuren.
In dit geval was ik van de FA's diegene die dit het meest heeft opgepakt en heb ik de uiteindelijke 'go' gegeven. Dan ga ik ook zelf de discussie aan en schuif ik dat niet af op de mods.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:45:40 #35
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_49146595
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef Rossdale het volgende:
...Zie het dan als de Aorta tijdens Domino-day
Och ende hemel
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_49146599
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

En waardoor denk je precies dat dat komt? Doordát iedereen in de centrale topics zat, sneeuwden de specifieke topics onder. Nu zijn de centrale topics (voorlopig!!) even weg zodat het wel in specifiek topics móet. En dat is dus gewoon een kwestie van wennen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:45:45 #37
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49146602
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

In de SC kan je zoals je zegt praten over wat je wil. Dus ook over games.
Ik kan ook zeggen dat als jij over sex wilt praten, je maar naar het subforum SEX moet. Maar dat doe ik dus niet, want dat hoeft niet. Idem dito voor de mensen die in de GAM SC dus over games willen praten in zijn algemeenheid.
Met andere woorden:
De centrale topics bestaan nog wel. Ze zijn alleen allemaal gemerged en onder de naam SC terug gekomen.

Het gaat toch niet werken als wij over een potje catan gaan lullen en Rayman met zijn vrienden daar tussen door over mario gaat lullen.
pi_49146642
quote:
Een verkeerde beslissing nemen is nog altijd beter dan niks doen.
Dat is een dooddoener eerste klas en natuurlijk ook nog eens niet waar.

Zal ik als ik weet dat het gas heeft gelekt wel of niet beginnen met koken? Nou ja ik neem de verkeerde beslissing, dat is iig beter dan niets doen en afwachten
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_49146650
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Je vergelijking slaat dus op de kut van Dirk.
weet ik, maar ik moest toch iets terug zeggen....

ontopic:
Ik bedoel maar te zeggen dat hij geen Actieve gebruiker is, zoals ik wel, en vele anderen die klagen.

Ik ben wel een actieve gebruiker en Ik ben nu mijn plek om te praten over de wii kwijt... en dat dringt blijkbaar bij geen enkele mod/admin door...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:47:01 #40
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49146657
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar ik ben niet geinteresseerd in Gears of War afspraken en die hoef ik dus niet in een centraal 360 topic te lezen

... right.. en van de tvp's ben je af, en van een hoop geouwehoer waar je niks aan hebt, hoeveelheid ledjes in een flipperkast bijvoorbeeld.
The truth was in here.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:47:17 #41
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49146671
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als het gewoon 1 of 2 posts zijn is het toch niet erg. Ik vind dat opzich wel leuk om te lezen met welke spellen iedereen bezig is. Ik vind voetbal spellen enz nix aan dus ik kom ook niet in die topics maar af en toe iets er over tegen komen in het centraal topic vind ik juist leuk.

Mij gaat het er om dat je nu geen topic meer hebt waar iedereen kan komen en waar het gewoon iets algemener is.
pi_49146701
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

weet ik, maar ik moest toch iets terug zeggen....

ontopic:
Ik bedoel maar te zeggen dat hij geen Actieve gebruiker is, zoals ik wel, en vele anderen die klagen.

Ik ben wel een actieve gebruiker en Ik ben nu mijn plek om te praten over de wii kwijt... en dat dringt blijkbaar bij geen enkele mod/admin door...
Wat maakt het uit of je actief of een lurker bent? Bij beide zie je wat er afspeelt.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:48:24 #43
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_49146715
quote:

dus als ik thuis een stapel van laten we zeggen 10 titels heb liggen die ik allemaal zo nu en dan online speel, dan moet ik 10 topics in de gaten gaan houden of er ergens misschien iemand zin heeft om dat specifieke spel te gaan spelen?

Of noem mij de plek om een vraag te stellen in de orde van: "hey mensen, zo even een paar uurtjes live, iemand zin in een potje PES6? GoW? andere suggesties welkom...!" Want ik ga dus niet 10 schermen lopen f5-en, dat snap je zelf ook wel natuurlijk.

ik snap best wat jullie proberen te bewerkstelligen. maar ben echt bang dat dit zo'n gevalletje van overkill is.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:49:04 #44
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49146749
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef AQuila360 het volgende:
Niet elke verandering is een verbetering
Nee, maar je komt er meestal pas achter of het een verbetering is, nadat je het verandert.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:49:19 #45
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_49146760
Nouja ik wil een hoop blijven volgen, dat wordt dus maar in een hoop topics een verdekt tvp'tje plaatsen dus.

Goed bezig jongens
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:50:32 #46
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49146816
Maar het is ook niet zo dat iedereen bang is voor vernieuwing

Want over die nieuwe indeling enzo hoor je bijna niemand het gaat de meeste echt om het verdwijnen van de centrale topic's.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:51:00 #47
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49146839
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

... right.. en van de tvp's ben je af, en van een hoop geouwehoer waar je niks aan hebt, hoeveelheid ledjes in een flipperkast bijvoorbeeld.
Zoals ik al eerder zij. Je gaat toch geen topic openen voor een spel als Pinball FX.
Die keer dat je echt een monster score neer zette dan kun je dat kwijt in het console topic. (tenmisnte dat kon)
pi_49146841
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:48 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Wat maakt het uit of je actief of een lurker bent? Bij beide zie je wat er afspeelt.
Ik kwam hier voor de "gezelligheid" in het Wii topic. Die gezelligheid moeten we nu maar vinden in het SC topic, maar dat heb ik al vaker geprobeerd, daar kom je bijna niet tussen...
pi_49146859
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef Fallen het volgende:

[..]

Maar dan krijg je dus slowchat in een GeoW topic, en dat willen jullie nou juist voorkomen. Dat was immers ook één van de heikele punten in de centrale console topics... dus uiteindelijk ben je dan terug bij af.
Hmm, ik kan het niet goed uitleggen. Maar stel, twi en ik hebben een potje Gears gespeeld. Ik kom op FOK! en wil zeggen dat het een leuk potje was. Zoiets kan in het GoW topic. Of dat je een achievement hebt gehaald. Zoiets kan in het GoW topic. Daarvoor een nieuw topic openen is natuurlijk dikke onzin .

Maar voor screens, filmpjes, nieuws over een nieuwe map, dat kán en mág allemaal in een nieuw topic in plaats van in het vorige 360-topic. Zodat het dus niet onder gesneeuwd wordt.

Dit is in ieder geval hoe ik de boel zie .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:51:30 #50
92771 Un4
War....
pi_49146861
Kheb helemaal geen zin om tussen de Ps3 en Wii lui te gaan zitten "slowchatten". Lekkere manier om fanboy gedrag aan te moedigen ook.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:52:05 #51
8369 speknek
Another day another slay
pi_49146884
quote:
NJ:
Momenteel heeft elk spel zijn eigen centrale topic en alle nieuwtjes en screenshots omtrent dat spel komen daarin terecht. Natuurlijk zal er voor elk spel een eigen topic zijn, maar de nieuwtjes, screenshots en alle andere zaken van grotere waarde kunnen nu in een apart topic komen.
Serieus. Voor elke nieuwe screenshot een nieuw topic? Dan heb je echt niets van het game-medium begrepen. Dat is zoiets als voor elke nieuwe development shot van de nieuwe spiderman film een nieuw topic openen, dan mis je driekwart van wat er gebeurt in het gebied.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_49146899
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:51 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik kwam hier voor de "gezelligheid" in het Wii topic. Die gezelligheid moeten we nu maar vinden in het SC topic, maar dat heb ik al vaker geprobeerd, daar kom je bijna niet tussen...
Wanneer is de laatse keer dat je het hebt geprobeerd ?
Ik ben er namelijk ook nieuw en ik vind niet echt dat ik er niet tussen kom. Idem dito voor Heintje bijvoorbeeld.
pi_49146957
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef FJD het volgende:
Zal ik als ik weet dat het gas heeft gelekt wel of niet beginnen met koken? Nou ja ik neem de verkeerde beslissing, dat is iig beter dan niets doen en afwachten
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:49 schreef chibibo het volgende:
Nee, maar je komt er meestal pas achter of het een verbetering is, nadat je het verandert.
Heb je wel een punt, misschien bevallen die grote gaten in de muur wel.
pi_49147014
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:51 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hmm, ik kan het niet goed uitleggen. Maar stel, twi en ik hebben een potje Gears gespeeld. Ik kom op FOK! en wil zeggen dat het een leuk potje was. Zoiets kan in het GoW topic. Of dat je een achievement hebt gehaald. Zoiets kan in het GoW topic. Daarvoor een nieuw topic openen is natuurlijk dikke onzin .

Maar voor screens, filmpjes, nieuws over een nieuwe map, dat kán en mág allemaal in een nieuw topic in plaats van in het vorige 360-topic. Zodat het dus niet onder gesneeuwd wordt.

Hmm interessant, dus ik mag van alles wat ik aan games interessant vind een nieuw topic openen?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_49147034
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:52 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik ben er namelijk ook nieuw en ik vind niet echt dat ik er niet tussen kom. Idem dito voor Heintje bijvoorbeeld.
het gaat vaak te snel, voor dat ik weer tijd heb om te reageren zijn we meestal al weer een paar pagina's verder. Daarnaast, mensen van het xbox/ds/ps3/wii/psp topic allemaal in 1 sc? nee dat komt vast goed.
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 15:56:22 #56
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49147056
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef Tain het volgende:

[..]

Hmm interessant, dus ik mag van alles wat ik aan games interessant vind een nieuw topic openen?

[360]Achievement behaald in GoW!
.....Kennedy
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:56:56 #57
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49147076
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef FJD het volgende:
Dat is een dooddoener eerste klas en natuurlijk ook nog eens niet waar.

Je vergelijking slaat nergens op. In jouw geweldige voorbeeld weet je exact wat er zal gebeuren als je besluit te gaan koken. In het geval van GAM kun je alleen maar raden hoe de beslissing zal uitpakken; op het gegeven na dat verandering altijd weerstand oproept.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:57:01 #58
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49147080
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

het gaat vaak te snel, voor dat ik weer tijd heb om te reageren zijn we meestal al weer een paar pagina's verder. Daarnaast, mensen van het xbox/ds/ps3/wii/psp topic allemaal in 1 sc? nee dat komt vast goed.
Ja, dat is gezellig. Ook geen last van rare fanboy-achtige praktijken enzo...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:57:06 #59
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49147084
Maar wie hebben dit dan bedacht? Het is echt doodzonde
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:57:10 #60
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49147086
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:51 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik heb gisteren een voor mij nieuwe map gespeeld.
Mijn mening over die map moet ik dan dus in het map nieuws topci zetten.
En hoe het ging moet dan in het GoW topic.
Terwijl dat nou dus in 1 post kan. al vind ik het helemaal niet erg om te posten hoor.
pi_49147160
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik heb gisteren een voor mij nieuwe map gespeeld.
Mijn mening over die map moet ik dan dus in het map nieuws topci zetten.
En hoe het ging moet dan in het GoW topic.
Terwijl dat nou dus in 1 post kan. al vind ik het helemaal niet erg om te posten hoor.
Als je de nieuwe maps speelt en je wilt laten weten hoe dat ging kan dat makkelijk in het nieuwe maps topic.
Maar ik zal het voortaan in Jip en Janneke taal uitleggen.
pi_49147182
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef chibibo het volgende:
Je vergelijking slaat nergens op. In jouw geweldige voorbeeld weet je exact wat er zal gebeuren als je besluit te gaan koken. In het geval van GAM kun je alleen maar raden hoe de beslissing zal uitpakken; op het gegeven na dat verandering altijd weerstand oproept.
Nee hoor, het gas kan ook genoeg weggelekt zijn om niets te veroorzaken. Dat weet ik niet voordat ik het gepeild heb in de directe omgeving. Zie hier je link met de users.

Verder kan het mij niet zo veel schelen maar goed de opmerking dat je iets moet proberen om daarna maar eens te kijken hoe het uitpakt ging gewoon nergens over
pi_49147187
Ik vind het nu onhandig dat er geen 'algemeen' filter is. PC, XBOX, Playstation en Nintendo topics zijn nu makkelijk te vinden, maar de algemene topics worden snel ondergesneeuwd aangezien deze samen worden gegooid met alle topics.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:59:51 #64
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49147197
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:52 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik kan er wel tussen komen. Maar ik vind het niet de gezelligheid hebben die het 360 topic wel heeft.
In de SC zitten veel mensen die eigenlijk niet zo veel meer met games hebben en waarvan de SC het enige topic in GAM is waar ze posten.
Ik heb ook het idee dat die mensen beter naar GC of ONZ kunnen gaan.

Daarbij ken ik heel veel mensen in het 360 topic ook nog eens van stem (live) wat toch al weer meer een band schept.
pi_49147324
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik kan er wel tussen komen. Maar ik vind het niet de gezelligheid hebben die het 360 topic wel heeft.
In de SC zitten veel mensen die eigenlijk niet zo veel meer met games hebben en waarvan de SC het enige topic in GAM is waar ze posten.
Ik heb ook het idee dat die mensen beter naar GC of ONZ kunnen gaan.

Daarbij ken ik heel veel mensen in het 360 topic ook nog eens van stem (live) wat toch al weer meer een band schept.
En jij post mee over dingen die niet met games te maken hebben. Of in ieder geval, jij post mee over de onderwerpen die 'zij' aankaarten. Dus jij bent net zo schuldig aan de niet zo gezelligheid die er blijkbaar wel was in het 360-topic .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:03:30 #66
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49147346
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:58 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Als je de nieuwe maps speelt en je wilt laten weten hoe dat ging kan dat makkelijk in het nieuwe maps topic.
Maar ik zal het voortaan in Jip en Janneke taal uitleggen.
Maar het kan ook in het GOW topic.
Dus kan ik het ook twee keer posten.
Of is dat dan weer cross posten?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:04:30 #67
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49147394
Maar als nu de overgrote meerderheid die centrale topic's terug willen komen die dan wel terug?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:06:04 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_49147444
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij was dat in de GAM SC, met de 'vaste users' van GAM dus.
Wat, modradead en capibar enzo, zijn dat de vaste users van GAM? .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:06:09 #69
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49147452
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:03 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En jij post mee over dingen die niet met games te maken hebben. Of in ieder geval, jij post mee over de onderwerpen die 'zij' aankaarten. Dus jij bent net zo schuldig aan de niet zo gezelligheid die er blijkbaar wel was in het 360-topic .
Daar is de SC toch ook voor. een plek waar je als GAM'er over niet GAM zaken kan posten. De wel GAM zaken kunnen er aan de orde komen maar daarvoor kun je beter naar het betreffende topic gaan.

Daarbij vind ik het wel fijn om alleen met mensen die in de 360 geintereseerd zijn er over te praten. In de SC zitten ook weer mensen die niks om de 360 geven. Die wil ik daar dan ook niet persee mee lastig vallen.
Ik heb ook geen zin om hele Motorstorm discussie te gaan volgen.
pi_49147481
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
Maar als nu de overgrote meerderheid die centrale topic's terug willen komen die dan wel terug?
Over een tijdje misschien wel ja. Maar nu dus gewoonweg nog niet. Over een tijdje gaan we gewoon kijken hoe het nou met GAM gaat en wat er dan verbeterd moet worden en of de centrale topics terug moeten komen. Simpel.
pi_49147497
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:03 schreef Heintje het volgende:

[..]

Maar het kan ook in het GOW topic.
Dus kan ik het ook twee keer posten.
Of is dat dan weer cross posten?
Je kon het voorheen in het 360-topic posten én in GoW. Wat is dan nu het verschil?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:07:26 #72
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49147510
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef FJD het volgende:
Nee hoor, het gas kan ook genoeg weggelekt zijn om niets te veroorzaken. Dat weet ik niet voordat ik het gepeild heb in de directe omgeving. Zie hier je link met de users.
De hoeveelheid gas die nog in de keuken rondzwerft is een concreet gegeven. De juistheid van de beslissing om de regels van GAM aan te passen is subjectief.
quote:
Verder kan het mij niet zo veel schelen maar goed de opmerking dat je iets moet proberen om daarna maar eens te kijken hoe het uitpakt ging gewoon nergens over
Als je blijft vasthouden aan je keuken-analogie niet, nee. Het verschil met het GAM-gebeuren, echter, is dat je in dit geval de betreffende beslissing (vrijwel) schadeloos kunt terugdraaien, waar dat met een ontplofte keuken wat lastiger is.
pi_49147521
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:06 schreef Heintje het volgende:

[..]

Daar is de SC toch ook voor. een plek waar je als GAM'er over niet GAM zaken kan posten. De wel GAM zaken kunnen er aan de orde komen maar daarvoor kun je beter naar het betreffende topic gaan.
Dat zeg ik toch al de hele tijd .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:08:19 #74
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49147545
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
Bij de overgrote meerderhied van NJ, Paro, ijsmeis, Rayman en misschien nog meer crew zal het wel terug komen.
Of er zijn zoveel mensen weg dat ze iets "nieuws" gaan proberen. Centrale console topics is dan het vernieuwende idee.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:08:20 #75
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49147546
quote:

[..]

Daarbij vind ik het wel fijn om alleen met mensen die in de 360 geintereseerd zijn er over te praten. In de SC zitten ook weer mensen die niks om de 360 geven. Die wil ik daar dan ook niet persee mee lastig vallen.
Laat zitten joh, ze hebben gelijk.... het nieuwe systeem is zó handig. Geen slowchat meer in centrale topics, ook niet in losse topics (die zwaar overbodig zijn) en met z'n allen Kumbaya zingen in het centrale SC-topic. Dat werkt namelijk.
pi_49147564
ik ga werken, moet ik dat nu hier melden?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:09:13 #77
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49147569
quote:

[..]

Dat vind ik ook het voordeel van een centraal topic ja dat je gewoon met 360 liefhebbers daar zit en in grote lijnen mee krijgt wat er komen gaat en ook over spellen die niet echt je intresse hebben iets meekrijgen en dat is alleen maar goed. En als ik echt een spel intensief wil volgen dan zoek ik het topic wel op.
pi_49147595
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:07 schreef chibibo het volgende:
Als je blijft vasthouden aan je keuken-analogie niet, nee. Het verschil met het GAM-gebeuren, echter, is dat je in dit geval de betreffende beslissing (vrijwel) schadeloos kunt terugdraaien, waar dat met een ontplofte keuken wat lastiger is.
User goodwill verliezen is inderdaad vrijwel schadeloos. Jezelf een imago aanmeten van dingen invoeren die users eigenlijk niet willen is inderdaad vrijwel schadeloos.

Als er geen fysieke schade is betekent dat niet dat het (vrijwel) schadeloos is.
pi_49147608
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:09 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook het voordeel van een centraal topic ja dat je gewoon met 360 liefhebbers daar zit en in grote lijnen mee krijgt wat er komen gaat en ook over spellen die niet echt je intresse hebben iets meekrijgen en dat is alleen maar goed. En als ik echt een spel intensief wil volgen dan zoek ik het topic wel op.
En nu druk je gewoon op de Xbox-filter en je ziet de meeste 360-topics waar de meeste 360-liefhebbers ook zullen zitten.
pi_49147633
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef Wessiej het volgende:

[..]

[360]Achievement behaald in GoW!
[PSP]Screenshot 1 van God of War: Chains of Olympus

[PSP]Screenshot 2 van God of War: Chains of Olympus

[PSP]Screenshot 3 van God of War: Chains of Olympus

EN!

[PSP]Screenshot 4 van God of War: Chains of Olympus

!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:11:14 #81
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49147649
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch al de hele tijd .
Maar ik moet dus een speciaal Pinball FX topic maken om met mijn high score te patsen?
De mensen in SC weten niet eens wat Pinball FX is. (een flipper spel zullen wel kunnen raden)
pi_49147666
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:09 schreef BroesWillems het volgende:
ik ga werken, moet ik dat nu hier melden?
!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:13:46 #83
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49147738
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En nu druk je gewoon op de Xbox-filter en je ziet de meeste 360-topics waar de meeste 360-liefhebbers ook zullen zitten.
Maar niet een community wordt opgebouwd. De community, gezelligheid, weet ik veel hoe je het wilt noemen, bestaat bij gratie van de mogelijkheid tot het uitwisselen van informatie en slowchat.
Aangezien jullie de slowchat uit de verschillende topics willen filteren, de centrale console topics waar dit plaatsvond hebben gesloten.... is de basis voor de community weg.
Leuk dat er andere gebruikers zitten, maar er is nauwelijks ruimte voor 'gezellie doen' met de mensen die dezelfde interesses hebben. Een General Slow Chat is daar niet de aangewezen plek voor.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:14:46 #84
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49147770
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ja klopt wel maar ik wil ook graag in grote lijnen mee krijgen wat er gebeurd op PS3 en Wii gebied.
En dan kun je gewoon de 3 centrale topics bijhouden en ben je redelijk op de hoogte wat er uit gaat komen enz.

Zo zag ik bijvoorbeeld ''White knight story'' langskomen op de PS3 en dat trok meteen me intresse en nu wil ik wel een PS3 halen voor dat spel terwijl je allemaal losse topics niet gaat lezen.

Maar goed ik wacht het wel af verder je hebt toch het beste met ons voor neem ik aan
pi_49147791
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

idd, op dit moment zit iedereen te klagen, en word er nog amper op de nieuwe manier gepost/topics geopend (naja, behalve in GAM/NIN dan )
pi_49147852
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:14 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ja klopt wel maar ik wil ook graag in grote lijnen mee krijgen wat er gebeurd op PS3 en Wii gebied.
En dan kun je gewoon de 3 centrale topics bijhouden en ben je redelijk op de hoogte wat er uit gaat komen enz.

Zo zag ik bijvoorbeeld ''White knight story'' langskomen op de PS3 en dat trok meteen me intresse en nu wil ik wel een PS3 halen voor dat spel terwijl je allemaal losse topics niet gaat lezen.

Maar goed ik wacht het wel af verder je hebt toch het beste met ons voor neem ik aan
Daarvoor kun je op zich ook weer op FOK!games terecht eh ?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:17:09 #87
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49147881
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

EN!

!
Dit is natuurlijk wel heel erg overdreven maar het geeft wel aan dat het onduidelijk is waar de grens ligt.
Moeten screens die op verschillende data gereleased worden in een appart topic?
Of moeten ze daarvoor van een verschillende build zijn?
Of kunnen alle screens samen en moeten filmpjes in een ander topic?
En moet het bericht dat de demo uit is in een appart topic of kan dat bij de screens die de uitgever bij het pers bericht heeft uitgegeven?

Duidelijk is deze aanpak niet....
pi_49147930
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

EN!

!
Ik ga er van uit dat je zelf ook wel zo slim bent om dat in 1 topic te doen. Zie het zo: (het is een voorbeeld)

TT: Eerste screenshots van God of War: Chains of Olympus!
OP: (bijvoorbeeld 4 plaatjes van het spel)

en dan wat reacties:
REACTIE: Goh wat mooi ! Wat zal het over het verhaal zeggen ???
(etc)

Een tijdje later, nieuwe screens:
REACTIE: Kijk er zijn weer nieuwe screens: (en dan weer nieuwe plaatjes)

Dus van mijn mag dat dus als het ware in het zelfde topic. Mocht het een game zijn, waarvan de screenshots een halve eeuw geleden verschenen zijn (Zoals Duke Nukem: Forever) dan mag er wel een nieuw topic geopend worden
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:19:52 #89
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49147998
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ow, wat nemen we de users weer serieus...
Veel nieuws op FOK!games komt trouwens uit de verschillende topics....
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:20:44 #90
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49148034
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Jij eigen filter is vaak redelijk sterk. Zeker met onbekende titels.
Dan moet je echt eerst screens en info zien voordat je er meer van wil weten.
Dus als je die niet meer "toevallig" tegen kan komen zul je een stuk minder games tegen komen je wel intereseren maar waar je niet van gehoord hebt.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:21:57 #91
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49148090
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat je zelf ook wel zo slim bent om dat in 1 topic te doen. Zie het zo: (het is een voorbeeld)

en dan wat reacties:
(etc)

Dus van mijn mag dat dus als het ware in het zelfde topic. Mocht het een game zijn, waarvan de screenshots een halve eeuw geleden verschenen zijn (Zoals Duke Nukem: Forever) dan mag er wel een nieuw topic geopend worden
Dit gaat recht tegen de policies in die gelden op andere onderdelen van het FOK!forum.
In elk ander gedeelte zou die keihard dicht gaan en bij gods gratie kreeg je een linkje naar het (inmiddels 3 jaar oude) topic.
Maar goed, leuk om te zien dat er een geheel eigen koers wordt uitgestippeld.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:22:36 #92
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49148124
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef FJD het volgende:
User goodwill verliezen is inderdaad vrijwel schadeloos. Jezelf een imago aanmeten van dingen invoeren die users eigenlijk niet willen is inderdaad vrijwel schadeloos.

Als er geen fysieke schade is betekent dat niet dat het (vrijwel) schadeloos is.
In dat geval kun je er inderdaad voor kiezen om alles bij het oude te laten en nooit een wijziging door te voeren, omdat er altijd users zullen klagen wanneer iets verandert. Je kunt ook tot in het oneindige met je users blijven discussieren voordat je iets verandert, en daardoor nooit iets verwezenlijken, omdat je nooit iedereen tevreden zult stellen. FOK! heeft er in dit geval voor gekozen om dat niet te doen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:22:47 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49148137
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

en dan wat reacties:
(etc)

Ik zie dat liever in eenzelfde topic. Dan kun je ook makkelijker vergelijkingen maken tussen eerste screens en uiteindelijke screens.

-edit-

Dat zeg je dus ook
pi_49148158
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:21 schreef Fallen het volgende:

[..]

Dit gaat recht tegen de policies in die gelden op andere onderdelen van het FOK!forum.
In elk ander gedeelte zou die keihard dicht gaan en bij gods gratie kreeg je een linkje naar het (inmiddels 3 jaar oude) topic.
Maar goed, leuk om te zien dat er een geheel eigen koers wordt uitgestippeld.
Nonsens. Er zijn zoveel dubbel-topics op FOK!.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:26:55 #95
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49148311
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef chibibo het volgende:

[..]

In dat geval kun je er inderdaad voor kiezen om alles bij het oude te laten en nooit een wijziging door te voeren, omdat er altijd users zullen klagen wanneer iets verandert. Je kunt ook tot in het oneindige met je users blijven discussieren voordat je iets verandert, en daardoor nooit iets verwezenlijken, omdat je nooit iedereen tevreden zult stellen. FOK! heeft er in dit geval voor gekozen om dat niet te doen.
Ben ik het niet mee eens want ik hoor bijna niemand over die nieuwe indeling per console enzo dat vind iedereen wel oke al is het misschien even wennen.

En als de reacties over het verdwijnen van de centrale topics nu 50/50 was dan kon je daar ook nix van zeggen maar nu is het protest best masaal te noemen en dan moet er naar gekeken worden vind ik.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:28:24 #96
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49148391
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef chibibo het volgende:

[..]

Tuurlijk zou er wel eens iets moeten veranderen.
Probleem is dat er nou een hoop tegelijk veranderd.
En dat je eerst kan pijlen wat je er van vind.
Dat gebeurd in de politiek ook. Iemand heeft een idee en dumpt dat in de media. Vervolgens gaan alle andere politici hun mening daarover aan de media vertellen.
Die zelfde dag is de mening van het volk te vinden op internet en een dag later in de krant.

Vervolgens wordt er gekeken of het succes zou kunnen hebben en als dat dus is dan wordt er pas naar de invoering gekenen.

Pak het politike idee van vandaag. Geen drank in de supermarkt.
Het is toch ook niet dat zomaar alle drank uit de supermarkt wordt gehaald en dat ze het daarna gaan verdedigen met de melding dat je naar de slijterij kan gaan.
pi_49148463
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens want ik hoor bijna niemand over die nieuwe indeling per console enzo dat vind iedereen wel oke al is het misschien even wennen.

En als de reacties over het verdwijnen van de centrale topics nu 50/50 was dan kon je daar ook nix van zeggen maar nu is het protest best masaal te noemen en dan moet er naar gekeken worden vind ik.
Dat komt gewoon doordat het een grote wijziging is. De filters kan je bijvoorbeeld negeren, die hóef je niet te gebruiken. Dat er topics zijn verdwenen kun je niet negeren, daarom is er zoveel protest. We kijken er heus naar, maar niet voordat we hebben bekeken of het nou écht niet werkt ja of nee.

Dat is best te begrijpen toch ?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:31:39 #98
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49148546
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:29 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dat komt gewoon doordat het een grote wijziging is. De filters kan je bijvoorbeeld negeren, die hóef je niet te gebruiken. Dat er topics zijn verdwenen kun je niet negeren, daarom is er zoveel protest. We kijken er heus naar, maar niet voordat we hebben bekeken of het nou écht niet werkt ja of nee.

Ik doe mijn best om het te begrijpen
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:31:42 #99
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_49148549
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:03 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En jij post mee over dingen die niet met games te maken hebben. Of in ieder geval, jij post mee over de onderwerpen die 'zij' aankaarten. Dus jij bent schuldig aan de niet zo gezelligheid die er blijkbaar wel was in het bof-topic .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:34:31 #100
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49148676
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:29 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Als de overheid het een goed idee lijkt om links te gaan rijden omdat alle wegversmallingen dan verbredingen worden gaan ze dat toch ook in invoeren met de melding, we kijken het even een maandje aan. Als het dan nog niet gaat dan veranderen we het toch gewoon weer terug.
Een beetje onderzoek voordat je iets invoert zou wel op zijn plaats zijn. En niet een weiziging doorvoeren aan de hand van je eigen mening.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:36:13 #101
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49148748
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
Is het echt zo massaal? Er is veel geprotesteerd, maar ik heb de indruk dat het een klein groepje gebruikers is dat in dit topic en het voorgaande deel actief aan het posten is. Ik heb echter geen flauw benul van het aantal actieve users in GAM.
Overigens ben ik het inhoudelijk met jullie kritiek over het sluiten van de centrale topics eens.
pi_49148777
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:34 schreef Heintje het volgende:

[..]

Als de overheid het een goed idee lijkt om links te gaan rijden omdat alle wegversmallingen dan verbredingen worden gaan ze dat toch ook in invoeren met de melding, we kijken het even een maandje aan. Als het dan nog niet gaat dan veranderen we het toch gewoon weer terug.
Een beetje onderzoek voordat je iets invoert zou wel op zijn plaats zijn. En niet een weiziging doorvoeren aan de hand van je eigen mening.
De overheid betaal je, ijsmeis en RaymanNL niet.
pi_49148805
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef chibibo het volgende:

[..]

--Ik heb echter geen flauw benul van het aantal actieve users in GAM.---
[GAM] De stats #2
pi_49148812
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:34 schreef Heintje het volgende:

[..]

Hey ja, de overheid vergelijken met FOK!.
En het is niet mijn eigen mening. Er is overleg geweest met een boel aantal mensen. Allemaal mensen die met Games & Consoles te maken hebben. En dit wilden we gaan proberen. Iets wat altijd terug gedraaid kán worden. Iets wat bij overheids-beslissingen (vaak) niet gebeurd en/of niet kan.

En nu heb ik mijn zegje wel gedaan . Want ik blijf alleen maar dingen herhalen eigenlijk.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:38:18 #105
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49148833
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef chibibo het volgende:

[..]

Is het echt zo massaal? Er is veel geprotesteerd, maar ik heb de indruk dat het een klein groepje gebruikers is dat in dit topic en het voorgaande deel actief aan het posten is. Ik heb echter geen flauw benul van het aantal actieve users in GAM.
Overigens ben ik het inhoudelijk met jullie kritiek over het sluiten van de centrale topics eens.
Ik ben in deze topics al een heleboel namen tegen gekomen die het er niet mee eens zijn.
En een paar die het wel goed vinden.
pi_49148864
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef Thomper het volgende:
De overheid betaal je, ijsmeis en RaymanNL niet.
Domper ! Waarom vergeet je Paro!
pi_49148865
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:

En nu heb ik mijn zegje wel gedaan . Want ik blijf alleen maar dingen herhalen eigenlijk.
no shit!!
pi_49148894
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:38 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik ben in deze topics al een heleboel namen tegen gekomen die het er niet mee eens zijn.
En een paar die het wel goed vinden.
En toch zie ik steeds dezelfde namen weer terug komen en zijn het uiteindelijk helemaal niet zoveel users .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:40:12 #109
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49148929
quote:

[..]

En het is niet mijn eigen mening. Er is overleg geweest met een boel aantal mensen. Allemaal mensen die met Games & Consoles te maken hebben. En dit wilden we gaan proberen. Iets wat altijd terug gedraaid kán worden. Iets wat bij overheids-beslissingen (vaak) niet gebeurd en/of niet kan.

Bedankt in ieder geval voor de reacties
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:41:04 #110
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_49148977
probleem is dat je niet rustig 1 topic door kan lezen voor al het nieuws...maar een heel forum moet af tasten, de filters zijn ok...dat is een logische keuze

maar op deze manier veranderd GAM in een standaard games forum die overal op het net te vinden is...ik zat/zit hier noujuist in de ps3 topic om daar het nieuwste nieuwtje in te lezen...de nieuwe screenshots van game x te zien etc...en je kan er samen in discussieren "half" chatten etc, nu krijg je topics die amper nieuwswaarde hebben en die je liever in 1 centrale topic dumpt...maar ja afwachten wat het dan wordt..ik stem voor centrale topics behouden
PSN: diTani
pi_49148993
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:38 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Domper ! Waarom vergeet je Paro!
Omdat ik Paro wel betaal, ijskijf.

Als het goed is regelt hij voor mij een PS3 bij P-Style.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:41:28 #112
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49148994
quote:

[..]

Ik geloof dat er best overleg is geweest met veel mensen. Maar die zijn allemaal crew. Geen users.

Maar waarom kunnen julie dan niet eerst proberen om het nieuwe topic idee naast de console topics te hebben?
Als dat niet bleek te werken kon je altijd nog kijken welke van de twee er weg moet.
pi_49149214
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:41 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik geloof dat er best overleg is geweest met veel mensen. Maar die zijn allemaal crew. Geen users.

Maar waarom kunnen julie dan niet eerst proberen om het nieuwe topic idee naast de console topics te hebben?
Als dat niet bleek te werken kon je altijd nog kijken welke van de twee er weg moet.
Paro, ik en Ray posten hier ook gewoon als user hoor .

En waarom niet? Omdat dan iedereen in de console-topics blijft, waardoor ik dan al kan zeggen dat het nieuwe-topic idee gedoemd is om te mislukken. Lijkt me wel logisch.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:47:29 #114
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49149257
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:28 schreef Heintje het volgende:
Vervolgens wordt er gekeken of het succes zou kunnen hebben en als dat dus is dan wordt er pas naar de invoering gekenen.
Ik ga er van uit dat de mods, FA's en SA's ook eerst hebben nagedacht en overlegd over deze wijzigingen, alvorens ze ten uitvoering te brengen.
quote:
Pak het politike idee van vandaag. Geen drank in de supermarkt.
Het is toch ook niet dat zomaar alle drank uit de supermarkt wordt gehaald en dat ze het daarna gaan verdedigen met de melding dat je naar de slijterij kan gaan.
Dat klopt, maar er wordt ook niet eerst een referendum gehouden om aan het volk te vragen of het een goed idee is.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:53:38 #115
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49149574
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:46 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Paro, ik en Ray posten hier ook gewoon als user hoor .

En waarom niet? Omdat dan iedereen in de console-topics blijft, waardoor ik dan al kan zeggen dat het nieuwe-topic idee gedoemd is om te mislukken. Lijkt me wel logisch.
Dus het nieuwe idee is gewoon een slecht idee.
Maar met wat regelements veranderingen zou het toch nog wel kunnen werken.

Als je wil dat iedereen gaat fietsen kun je dat wel zeggen, dat gaat toch niet gebeuren. Pas als je alle tankstations gaat sluiten zal er meer gefietst gaan worden.
En dan naderhand ook nog gaan zeggen dat het een succes is omdat er meer mensen zijn gaan fietsen.
pi_49149680
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:53 schreef Heintje het volgende:

[..]

Dus het nieuwe idee is gewoon een slecht idee.
Maar met wat regelements veranderingen zou het toch nog wel kunnen werken.
Dat maak jij er weer van.
Het reglement is veranderd dat users er wel even aan móeten wennen, want anders dóen ze het niet.
Een soort van "wat de boer niet kent, dat vreet ie niet"-gedachte.
quote:
Als je wil dat iedereen gaat fietsen kun je dat wel zeggen, dat gaat toch niet gebeuren. Pas als je alle tankstations gaat sluiten zal er meer gefietst gaan worden.
En dan naderhand ook nog gaan zeggen dat het een succes is omdat er meer mensen zijn gaan fietsen.
Wat een vergelijking weer. Werkelijk, waar haal je het vandaan? Hoe vaak moet ik nog zeggen dat we uiteindelijk gaan kijken of het nou wel een goed idee was ja of nee? Zucht.
pi_49149734
Maar goed. Ik houd het maar op je "Ik ben graag bijdehand en irritant"-post van niet zo lang geleden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:58:27 #118
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49149769
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En toch zie ik steeds dezelfde namen weer terug komen en zijn het uiteindelijk helemaal niet zoveel users .
Je kan ook gewoon de poll weer open gooien, dan krijg je een beeld. Heb ik zelfs in het FB-topic om gevraagd, maar die wordt goed genegeerd.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:59:32 #119
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49149816
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:56 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dat maak jij er weer van.
Het reglement is veranderd dat users er wel even aan móeten wennen, want anders dóen ze het niet.
Een soort van "wat de boer niet kent, dat vreet ie niet"-gedachte.
[..]

Wat een vergelijking weer. Werkelijk, waar haal je het vandaan? Hoe vaak moet ik nog zeggen dat we uiteindelijk gaan kijken of het nou wel een goed idee was ja of nee? Zucht.
Dat je de regels moet veranderen omdat het anders niet werkt geeft toch al aan dat het geen goed idee is.
Als het een echt goed idee is zullen de users het wel gebruiken.
Zoals de subsubfora, die gaan wel gebruikt worden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:00:26 #120
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_49149853
poll kan je beter na een aantal dagen open gooien anders drukt iedereen nu op centrale topics trug ^^
pi_49149870
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:58 schreef Fallen het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon de poll weer open gooien, dan krijg je een beeld. Heb ik zelfs in het FB-topic om gevraagd, maar die wordt goed genegeerd.
quote:

[..]

dinsdag 8 mei 2007 @ 17:00:59 #122
70110 peristilius
High times
pi_49149890
Ach ja, ik vind het heel jammer dat het zo moet gaan, maar ik heb het idee dat jullie toch niet gaan luisteren.

Vaarwel GAM, het waren mooie jaren.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_49149927
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:59 schreef Heintje het volgende:

[..]

Dat je de regels moet veranderen omdat het anders niet werkt geeft toch al aan dat het geen goed idee is.
Als het een echt goed idee is zullen de users het wel gebruiken.
Zoals de subsubfora, die gaan wel gebruikt worden.
Niet omdat het niet werkt. Omdat het anders niet gedaan en gebruikt wordt. Uiteindelijk zal het misschien juist wel werken. Of niet.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:05:15 #124
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49150111
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:00 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

[..]
Of een topic openen waar iedereen 1 reactie in mag geven dus een ja of nee als het ware met eventueel korte uitleg. En ook niet op elkaar reageren alleen maar 1 post met je mening erin.

Dan krijg je het een beetje in kaart hoe er over gedacht wordt en dat lijkt me alleen maar handig.
pi_49150227
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Of een topic openen waar iedereen 1 reactie in mag geven dus een ja of nee als het ware met eventueel korte uitleg. En ook niet op elkaar reageren alleen maar 1 post met je mening erin.

Dan krijg je het een beetje in kaart hoe er over gedacht wordt en dat lijkt me alleen maar handig.
Wie weet doen we dat. Maar dus niet nu. En morgen ook niet. Dat heeft nu namelijk totaal nog geen nut. Ik wil eerst dat iedereen het sowieso een kans geeft.
pi_49150342
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Wie weet doen we dat. Maar dus niet nu. En morgen ook niet. Dat heeft nu namelijk totaal nog geen nut. Ik wil eerst dat iedereen het sowieso een kans geeft.
de meeste mensen hebben weerstand tegen verandering omdat ze hun vertrouwde omgeving los moeten laten. dus ook met een nieuwe gam stijl
pi_49150370
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:00 schreef peristilius het volgende:
Ach ja, ik vind het heel jammer dat het zo moet gaan, maar ik heb het idee dat jullie toch niet gaan luisteren.

Vaarwel GAM, het waren mooie jaren.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:12:20 #128
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49150418
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:10 schreef staticdata het volgende:

[..]

de meeste mensen hebben weerstand tegen verandering omdat ze hun vertrouwde omgeving los moeten laten. dus ook met een nieuwe gam stijl
nee hoor
pi_49150429
quote:

[..]

Dan kan ik ook heel goed begrijpen , maar ik vind het nogal kinderachtig om dan meteen "doei" te zeggen. Maarja, ieder zijn ding I guess.

Mag ik zeggen dat het voor 'ons' ook héél erg wennen is?
Edit: Ik postte zelf ook vrij veel mee in het 360-topic, bijvoorbeeld.
pi_49150478
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:12 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

nee hoor
verklaar je nader dan
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:13:50 #131
92771 Un4
War....
pi_49150480
quote:

[..]

En precies daarom is het stomste wat je kan doen het gewoon blindelings invoeren.
Zeker zonder goed alternatief.
...war never changes
pi_49150528
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:13 schreef Un4 het volgende:

[..]

En precies daarom is het stomste wat je kan doen het gewoon blindelings invoeren.
wat wil je dan overleg met iedereen die in gam post?
pi_49150531
Dan vraag ik me nog een paar dingen af:

Waarom de verandering? wat was de reden? en waarom gelijk zo 'drastisch'?
pi_49150555
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:14 schreef staticdata het volgende:

[..]

Democratie
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:16:36 #135
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49150609
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:13 schreef staticdata het volgende:

[..]

verklaar je nader dan
Ik vind elke verandering goed behalve die van de centrale topics omdat ik van mening ben dat dat juist de pijlers zijn en dat je dan de specifieke topics er aan op kunt '' hangen''. Nu wordt alles als los zand.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:18:15 #136
92771 Un4
War....
pi_49150685
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:14 schreef staticdata het volgende:

[..]

In ieder geval iets waar uit blijkt dat daar ook naar gekeken wordt. Vind je het gek dat je weerstand krijgt als je zo'n verandering doorvoert als niemand er iets vanaf wist behalve degene die met dit "geniale" plan kwamen.

Denk zelfs dat de weerstand een stuk minder zou zijn geweest als we als users ook maar een beetje het gevoel hadden gehad dat we iets van invloed hadden.
...war never changes
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:18:21 #137
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49150687
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:13 schreef Un4 het volgende:

[..]

Zeker zonder goed alternatief.
En dan ook vooral vasthouden aan de regel "Wij willen dat de rest eerst het eens allemaal ondergaat, daarna gaan we kijken of we misschien iets moeten terugdraaien..."

Prima, ik zie wel of ik me hier nog kom melden, zonder centraal PS3forum is er voor mij bijzonder weinig interessants te lezen op dit forum... afgezien van een reltopic als dit. (En niet om te rellen, wel om aan te geven dat ik de verandering gewoon ronduit klote vind, inclusief onderbouwing).
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:22:08 #138
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_49150851
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:18 schreef Fallen het volgende:

[..]

En dan ook vooral vasthouden aan de regel "Wij willen dat de rest eerst het eens allemaal ondergaat, daarna gaan we kijken of we misschien iets moeten terugdraaien..."

Prima, ik zie wel of ik me hier nog kom melden, zonder centraal PS3forum is er voor mij bijzonder weinig interessants te lezen op dit forum... afgezien van een reltopic als dit. (En niet om te rellen, wel om aan te geven dat ik de verandering gewoon ronduit klote vind, inclusief onderbouwing).
/agree

zonder de ps3 topic weinig voor mij hier te beleven
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:24:20 #139
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49150936
Ik ben bang dat het belang van de centrale topic's echt wordt onderschat.
pi_49150992
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben bang dat het belang van de centrale topic's echt wordt onderschat.
Dat gaan we nu dan toch ondervinden .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:27:38 #141
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49151051
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:26 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hebben we nu toch al gedaan?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:27:39 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49151052
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:26 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Als je jezelf iets minder arrogant zou opstellen scheelt dat een hoop irritatie bij de user Die smilie is compleet overbodig.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:30:23 #143
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49151163
Er is dus gewoon een reeks van 68000 posts dicht gegooit omdat iets anders anders zeer waarschijnlijk niet gaat werken.
Als die topic geen succes waren en niet gelieft was het nooit tot de 68000 posts gekomen.
Als je die zomaar dicht gooit kun je commentaar verwachten.
En dan heb ik het nou nog maar over 1 reeks.
pi_49151176
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je jezelf iets minder arrogant zou opstellen scheelt dat een hoop irritatie bij de user Die smilie is compleet overbodig.
Arrogant? Ik? . Dat is werkelijk de eerste keer dat ik dit hoor .

Edit: tevens geef ik hier overal fatsoenlijk en normaal antwoord op . En mij dan arrogant noemen om een drietal smileys. Lachertje.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:31:35 #145
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_49151204
Ik vind de decentralisering erg jammer, vroeger las je gewoon al het nieuws in één topic en dat vond ik een stuk handiger dan het bezoeken van 20 topics.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:31:52 #146
58560 Oksel
Gezellig.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:32:14 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49151225
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:30 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Voor alles een eerste keer. Je komt gewoon wat elitair over, itt bijv Bernie en Paro. Die lijken zich meer in de user te kunnen verplaatsen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:32:38 #148
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49151245
Ik vind het de meest rare beslissing die ik ooit heb meegemaakt op Fok!. En ik zit er al langer dan ijsmeis, NJ, en de meeste gebruikers hier.
pi_49151263
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Voor alles een eerste keer. Je komt gewoon wat elitair over, itt bijv Bernie en Paro. Die lijken zich meer in de user te kunnen verplaatsen.
En ik doe dat niet? . Ik zeg verdomme zelfs "ik kan de users begrijpen".

Maar goed. Ik laat dit topic wel links liggen. Veel plezier ermee.
pi_49151277
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:30 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

dinsdag 8 mei 2007 @ 17:34:10 #151
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49151299
En ik vind het nog raarder dat wij geen topics mogen maken over het onderwerp waar het subforum over gaat. What's next?

We kunnen natuurlijk wel onze Wii reeks verplaatsen naar onzin ofzo.. Daar mag het tenslotte wel.

Achterlijk dit. En dan ook nog dat kutgedrag van de mods/FA's, die zich kut opstellen, of hier nooit eerder kwamen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')