abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:36:13 #101
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49148748
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
En als de reacties over het verdwijnen van de centrale topics nu 50/50 was dan kon je daar ook nix van zeggen maar nu is het protest best masaal te noemen en dan moet er naar gekeken worden vind ik.
Is het echt zo massaal? Er is veel geprotesteerd, maar ik heb de indruk dat het een klein groepje gebruikers is dat in dit topic en het voorgaande deel actief aan het posten is. Ik heb echter geen flauw benul van het aantal actieve users in GAM.
Overigens ben ik het inhoudelijk met jullie kritiek over het sluiten van de centrale topics eens.
pi_49148777
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:34 schreef Heintje het volgende:

[..]

Als de overheid het een goed idee lijkt om links te gaan rijden omdat alle wegversmallingen dan verbredingen worden gaan ze dat toch ook in invoeren met de melding, we kijken het even een maandje aan. Als het dan nog niet gaat dan veranderen we het toch gewoon weer terug.
Een beetje onderzoek voordat je iets invoert zou wel op zijn plaats zijn. En niet een weiziging doorvoeren aan de hand van je eigen mening.
De overheid betaal je, ijsmeis en RaymanNL niet.
pi_49148805
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef chibibo het volgende:

[..]

--Ik heb echter geen flauw benul van het aantal actieve users in GAM.---
[GAM] De stats #2
pi_49148812
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:34 schreef Heintje het volgende:

[..]

Als de overheid het een goed idee lijkt om links te gaan rijden omdat alle wegversmallingen dan verbredingen worden gaan ze dat toch ook in invoeren met de melding, we kijken het even een maandje aan. Als het dan nog niet gaat dan veranderen we het toch gewoon weer terug.
Een beetje onderzoek voordat je iets invoert zou wel op zijn plaats zijn. En niet een weiziging doorvoeren aan de hand van je eigen mening.
Hey ja, de overheid vergelijken met FOK!.
En het is niet mijn eigen mening. Er is overleg geweest met een boel aantal mensen. Allemaal mensen die met Games & Consoles te maken hebben. En dit wilden we gaan proberen. Iets wat altijd terug gedraaid kán worden. Iets wat bij overheids-beslissingen (vaak) niet gebeurd en/of niet kan.

En nu heb ik mijn zegje wel gedaan . Want ik blijf alleen maar dingen herhalen eigenlijk.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:38:18 #105
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49148833
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef chibibo het volgende:

[..]

Is het echt zo massaal? Er is veel geprotesteerd, maar ik heb de indruk dat het een klein groepje gebruikers is dat in dit topic en het voorgaande deel actief aan het posten is. Ik heb echter geen flauw benul van het aantal actieve users in GAM.
Overigens ben ik het inhoudelijk met jullie kritiek over het sluiten van de centrale topics eens.
Ik ben in deze topics al een heleboel namen tegen gekomen die het er niet mee eens zijn.
En een paar die het wel goed vinden.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_49148864
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef Thomper het volgende:
De overheid betaal je, ijsmeis en RaymanNL niet.
Domper ! Waarom vergeet je Paro!
pi_49148865
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:

En nu heb ik mijn zegje wel gedaan . Want ik blijf alleen maar dingen herhalen eigenlijk.
no shit!!
pi_49148894
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:38 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik ben in deze topics al een heleboel namen tegen gekomen die het er niet mee eens zijn.
En een paar die het wel goed vinden.
En toch zie ik steeds dezelfde namen weer terug komen en zijn het uiteindelijk helemaal niet zoveel users .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:40:12 #109
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49148929
quote:

[..]

En het is niet mijn eigen mening. Er is overleg geweest met een boel aantal mensen. Allemaal mensen die met Games & Consoles te maken hebben. En dit wilden we gaan proberen. Iets wat altijd terug gedraaid kán worden. Iets wat bij overheids-beslissingen (vaak) niet gebeurd en/of niet kan.

Bedankt in ieder geval voor de reacties
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:41:04 #110
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_49148977
probleem is dat je niet rustig 1 topic door kan lezen voor al het nieuws...maar een heel forum moet af tasten, de filters zijn ok...dat is een logische keuze

maar op deze manier veranderd GAM in een standaard games forum die overal op het net te vinden is...ik zat/zit hier noujuist in de ps3 topic om daar het nieuwste nieuwtje in te lezen...de nieuwe screenshots van game x te zien etc...en je kan er samen in discussieren "half" chatten etc, nu krijg je topics die amper nieuwswaarde hebben en die je liever in 1 centrale topic dumpt...maar ja afwachten wat het dan wordt..ik stem voor centrale topics behouden
PSN: diTani
pi_49148993
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:38 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Domper ! Waarom vergeet je Paro!
Omdat ik Paro wel betaal, ijskijf.

Als het goed is regelt hij voor mij een PS3 bij P-Style.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:41:28 #112
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49148994
quote:

[..]

Ik geloof dat er best overleg is geweest met veel mensen. Maar die zijn allemaal crew. Geen users.

Maar waarom kunnen julie dan niet eerst proberen om het nieuwe topic idee naast de console topics te hebben?
Als dat niet bleek te werken kon je altijd nog kijken welke van de twee er weg moet.
pi_49149214
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:41 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik geloof dat er best overleg is geweest met veel mensen. Maar die zijn allemaal crew. Geen users.

Maar waarom kunnen julie dan niet eerst proberen om het nieuwe topic idee naast de console topics te hebben?
Als dat niet bleek te werken kon je altijd nog kijken welke van de twee er weg moet.
Paro, ik en Ray posten hier ook gewoon als user hoor .

En waarom niet? Omdat dan iedereen in de console-topics blijft, waardoor ik dan al kan zeggen dat het nieuwe-topic idee gedoemd is om te mislukken. Lijkt me wel logisch.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:47:29 #114
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49149257
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:28 schreef Heintje het volgende:
Vervolgens wordt er gekeken of het succes zou kunnen hebben en als dat dus is dan wordt er pas naar de invoering gekenen.
Ik ga er van uit dat de mods, FA's en SA's ook eerst hebben nagedacht en overlegd over deze wijzigingen, alvorens ze ten uitvoering te brengen.
quote:
Pak het politike idee van vandaag. Geen drank in de supermarkt.
Het is toch ook niet dat zomaar alle drank uit de supermarkt wordt gehaald en dat ze het daarna gaan verdedigen met de melding dat je naar de slijterij kan gaan.
Dat klopt, maar er wordt ook niet eerst een referendum gehouden om aan het volk te vragen of het een goed idee is.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:53:38 #115
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49149574
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:46 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Paro, ik en Ray posten hier ook gewoon als user hoor .

En waarom niet? Omdat dan iedereen in de console-topics blijft, waardoor ik dan al kan zeggen dat het nieuwe-topic idee gedoemd is om te mislukken. Lijkt me wel logisch.
Dus het nieuwe idee is gewoon een slecht idee.
Maar met wat regelements veranderingen zou het toch nog wel kunnen werken.

Als je wil dat iedereen gaat fietsen kun je dat wel zeggen, dat gaat toch niet gebeuren. Pas als je alle tankstations gaat sluiten zal er meer gefietst gaan worden.
En dan naderhand ook nog gaan zeggen dat het een succes is omdat er meer mensen zijn gaan fietsen.
pi_49149680
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:53 schreef Heintje het volgende:

[..]

Dus het nieuwe idee is gewoon een slecht idee.
Maar met wat regelements veranderingen zou het toch nog wel kunnen werken.
Dat maak jij er weer van.
Het reglement is veranderd dat users er wel even aan móeten wennen, want anders dóen ze het niet.
Een soort van "wat de boer niet kent, dat vreet ie niet"-gedachte.
quote:
Als je wil dat iedereen gaat fietsen kun je dat wel zeggen, dat gaat toch niet gebeuren. Pas als je alle tankstations gaat sluiten zal er meer gefietst gaan worden.
En dan naderhand ook nog gaan zeggen dat het een succes is omdat er meer mensen zijn gaan fietsen.
Wat een vergelijking weer. Werkelijk, waar haal je het vandaan? Hoe vaak moet ik nog zeggen dat we uiteindelijk gaan kijken of het nou wel een goed idee was ja of nee? Zucht.
pi_49149734
Maar goed. Ik houd het maar op je "Ik ben graag bijdehand en irritant"-post van niet zo lang geleden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:58:27 #118
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49149769
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En toch zie ik steeds dezelfde namen weer terug komen en zijn het uiteindelijk helemaal niet zoveel users .
Je kan ook gewoon de poll weer open gooien, dan krijg je een beeld. Heb ik zelfs in het FB-topic om gevraagd, maar die wordt goed genegeerd.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:59:32 #119
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49149816
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:56 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dat maak jij er weer van.
Het reglement is veranderd dat users er wel even aan móeten wennen, want anders dóen ze het niet.
Een soort van "wat de boer niet kent, dat vreet ie niet"-gedachte.
[..]

Wat een vergelijking weer. Werkelijk, waar haal je het vandaan? Hoe vaak moet ik nog zeggen dat we uiteindelijk gaan kijken of het nou wel een goed idee was ja of nee? Zucht.
Dat je de regels moet veranderen omdat het anders niet werkt geeft toch al aan dat het geen goed idee is.
Als het een echt goed idee is zullen de users het wel gebruiken.
Zoals de subsubfora, die gaan wel gebruikt worden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:00:26 #120
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_49149853
poll kan je beter na een aantal dagen open gooien anders drukt iedereen nu op centrale topics trug ^^
pi_49149870
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:58 schreef Fallen het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon de poll weer open gooien, dan krijg je een beeld. Heb ik zelfs in het FB-topic om gevraagd, maar die wordt goed genegeerd.
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef NJ het volgende:

[..]

Nee, want aan polls doen we niet.
Ik heb achter de schermen polls gezien waar meer stemmen op zijn binnengekomen dan dat we überhaupt crewleden hebben.
Laatst was er een leuk expiriment mee in FB, maar dat liep ook op niets uit.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:00:59 #122
70110 peristilius
High times
pi_49149890
Ach ja, ik vind het heel jammer dat het zo moet gaan, maar ik heb het idee dat jullie toch niet gaan luisteren.

Vaarwel GAM, het waren mooie jaren.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_49149927
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:59 schreef Heintje het volgende:

[..]

Dat je de regels moet veranderen omdat het anders niet werkt geeft toch al aan dat het geen goed idee is.
Als het een echt goed idee is zullen de users het wel gebruiken.
Zoals de subsubfora, die gaan wel gebruikt worden.
Niet omdat het niet werkt. Omdat het anders niet gedaan en gebruikt wordt. Uiteindelijk zal het misschien juist wel werken. Of niet.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:05:15 #124
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49150111
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:00 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

[..]
Of een topic openen waar iedereen 1 reactie in mag geven dus een ja of nee als het ware met eventueel korte uitleg. En ook niet op elkaar reageren alleen maar 1 post met je mening erin.

Dan krijg je het een beetje in kaart hoe er over gedacht wordt en dat lijkt me alleen maar handig.
pi_49150227
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Of een topic openen waar iedereen 1 reactie in mag geven dus een ja of nee als het ware met eventueel korte uitleg. En ook niet op elkaar reageren alleen maar 1 post met je mening erin.

Dan krijg je het een beetje in kaart hoe er over gedacht wordt en dat lijkt me alleen maar handig.
Wie weet doen we dat. Maar dus niet nu. En morgen ook niet. Dat heeft nu namelijk totaal nog geen nut. Ik wil eerst dat iedereen het sowieso een kans geeft.
pi_49150342
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Wie weet doen we dat. Maar dus niet nu. En morgen ook niet. Dat heeft nu namelijk totaal nog geen nut. Ik wil eerst dat iedereen het sowieso een kans geeft.
de meeste mensen hebben weerstand tegen verandering omdat ze hun vertrouwde omgeving los moeten laten. dus ook met een nieuwe gam stijl
pi_49150370
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:00 schreef peristilius het volgende:
Ach ja, ik vind het heel jammer dat het zo moet gaan, maar ik heb het idee dat jullie toch niet gaan luisteren.

Vaarwel GAM, het waren mooie jaren.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:12:20 #128
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49150418
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:10 schreef staticdata het volgende:

[..]

de meeste mensen hebben weerstand tegen verandering omdat ze hun vertrouwde omgeving los moeten laten. dus ook met een nieuwe gam stijl
nee hoor
pi_49150429
quote:

[..]

Dan kan ik ook heel goed begrijpen , maar ik vind het nogal kinderachtig om dan meteen "doei" te zeggen. Maarja, ieder zijn ding I guess.

Mag ik zeggen dat het voor 'ons' ook héél erg wennen is?
Edit: Ik postte zelf ook vrij veel mee in het 360-topic, bijvoorbeeld.
pi_49150478
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:12 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

nee hoor
verklaar je nader dan
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:13:50 #131
92771 Un4
War....
pi_49150480
quote:

[..]

En precies daarom is het stomste wat je kan doen het gewoon blindelings invoeren.
Zeker zonder goed alternatief.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_49150528
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:13 schreef Un4 het volgende:

[..]

En precies daarom is het stomste wat je kan doen het gewoon blindelings invoeren.
wat wil je dan overleg met iedereen die in gam post?
pi_49150531
Dan vraag ik me nog een paar dingen af:

Waarom de verandering? wat was de reden? en waarom gelijk zo 'drastisch'?
pi_49150555
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:14 schreef staticdata het volgende:

[..]

Democratie
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:16:36 #135
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49150609
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:13 schreef staticdata het volgende:

[..]

verklaar je nader dan
Ik vind elke verandering goed behalve die van de centrale topics omdat ik van mening ben dat dat juist de pijlers zijn en dat je dan de specifieke topics er aan op kunt '' hangen''. Nu wordt alles als los zand.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:18:15 #136
92771 Un4
War....
pi_49150685
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:14 schreef staticdata het volgende:

[..]

In ieder geval iets waar uit blijkt dat daar ook naar gekeken wordt. Vind je het gek dat je weerstand krijgt als je zo'n verandering doorvoert als niemand er iets vanaf wist behalve degene die met dit "geniale" plan kwamen.

Denk zelfs dat de weerstand een stuk minder zou zijn geweest als we als users ook maar een beetje het gevoel hadden gehad dat we iets van invloed hadden.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:18:21 #137
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49150687
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:13 schreef Un4 het volgende:

[..]

Zeker zonder goed alternatief.
En dan ook vooral vasthouden aan de regel "Wij willen dat de rest eerst het eens allemaal ondergaat, daarna gaan we kijken of we misschien iets moeten terugdraaien..."

Prima, ik zie wel of ik me hier nog kom melden, zonder centraal PS3forum is er voor mij bijzonder weinig interessants te lezen op dit forum... afgezien van een reltopic als dit. (En niet om te rellen, wel om aan te geven dat ik de verandering gewoon ronduit klote vind, inclusief onderbouwing).
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:22:08 #138
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_49150851
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:18 schreef Fallen het volgende:

[..]

En dan ook vooral vasthouden aan de regel "Wij willen dat de rest eerst het eens allemaal ondergaat, daarna gaan we kijken of we misschien iets moeten terugdraaien..."

Prima, ik zie wel of ik me hier nog kom melden, zonder centraal PS3forum is er voor mij bijzonder weinig interessants te lezen op dit forum... afgezien van een reltopic als dit. (En niet om te rellen, wel om aan te geven dat ik de verandering gewoon ronduit klote vind, inclusief onderbouwing).
/agree

zonder de ps3 topic weinig voor mij hier te beleven
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:24:20 #139
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49150936
Ik ben bang dat het belang van de centrale topic's echt wordt onderschat.
pi_49150992
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben bang dat het belang van de centrale topic's echt wordt onderschat.
Dat gaan we nu dan toch ondervinden .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:27:38 #141
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49151051
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:26 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hebben we nu toch al gedaan?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:27:39 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49151052
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:26 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Als je jezelf iets minder arrogant zou opstellen scheelt dat een hoop irritatie bij de user Die smilie is compleet overbodig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:30:23 #143
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49151163
Er is dus gewoon een reeks van 68000 posts dicht gegooit omdat iets anders anders zeer waarschijnlijk niet gaat werken.
Als die topic geen succes waren en niet gelieft was het nooit tot de 68000 posts gekomen.
Als je die zomaar dicht gooit kun je commentaar verwachten.
En dan heb ik het nou nog maar over 1 reeks.
pi_49151176
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je jezelf iets minder arrogant zou opstellen scheelt dat een hoop irritatie bij de user Die smilie is compleet overbodig.
Arrogant? Ik? . Dat is werkelijk de eerste keer dat ik dit hoor .

Edit: tevens geef ik hier overal fatsoenlijk en normaal antwoord op . En mij dan arrogant noemen om een drietal smileys. Lachertje.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:31:35 #145
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_49151204
Ik vind de decentralisering erg jammer, vroeger las je gewoon al het nieuws in één topic en dat vond ik een stuk handiger dan het bezoeken van 20 topics.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:31:52 #146
58560 Oksel
Gezellig.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:32:14 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49151225
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:30 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Voor alles een eerste keer. Je komt gewoon wat elitair over, itt bijv Bernie en Paro. Die lijken zich meer in de user te kunnen verplaatsen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:32:38 #148
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49151245
Ik vind het de meest rare beslissing die ik ooit heb meegemaakt op Fok!. En ik zit er al langer dan ijsmeis, NJ, en de meeste gebruikers hier.
pi_49151263
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Voor alles een eerste keer. Je komt gewoon wat elitair over, itt bijv Bernie en Paro. Die lijken zich meer in de user te kunnen verplaatsen.
En ik doe dat niet? . Ik zeg verdomme zelfs "ik kan de users begrijpen".

Maar goed. Ik laat dit topic wel links liggen. Veel plezier ermee.
pi_49151277
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:30 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')