Nee, want aan polls doen we niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:26 schreef AQuila360 het volgende:
Kan er in de OP geen officiele poll komen? nu heb je overal polls er over dat werkt ook niet!
Hey, die subsubfora waren toch wél een goed idee?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef BMH het volgende:
Dus je hebt nu een voorpagina met ALLE topics... Wat een chaos word dat als er straks voor alles een topic ontstaat...
De naam 'slowchats' is verkeerd gekozen. Dat is het hele probleem. Console topics zijn topics waarin nieuws geplaatst wordt en daar over gepraat wordt. Er zit ook wel slowchat in, maar het is geen slowchat topic.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef NJ het volgende:
Even een overzichtje van wat ik zo onderhand gelezen heb.
Ik zie een hoop mensen klagen, omdat ze vroeger elk nieuwtje lekker simpel in het centrale console topic konden vinden, maar dat ze nu naar het grote boze forum moeten om te kijken. Prachtig. Daar doen we het juist voor. Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
Als je daarom loopt te klagen dan vraag ik toch echt of je wat geduld wil hebben en kijkt hoe het gaat lopen voor je moord en brand schreeuwt.
Op het tweede argument dat ik veel voorbij zie komen hebben jullie zeker gelijk, namelijk het community gevoel. Ik kan het niet anders dan eens zijn met jullie op dat punt. Alleen zoals de discussie al aangeeft gaat de nieuwe opzet niet werken zonder dat de slowchats tijdelijk gesloten worden. Helaas, maar momenteel even nodig.
Als de nieuwe opzet loopt, komen de slowchats vanzelf weer terug.
Community krijg je door slowchat. Bij het ene topic past het beter dan het andere, maar wat er nu gebeurt is dat de slowchat wordt gekilled, en dus de basis voor je community ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Op het tweede argument dat ik veel voorbij zie komen hebben jullie zeker gelijk, namelijk het community gevoel. Ik kan het niet anders dan eens zijn met jullie op dat punt. Alleen zoals de discussie al aangeeft gaat de nieuwe opzet niet werken zonder dat de slowchats tijdelijk gesloten worden. Helaas, maar momenteel even nodig.
Er mist alleen nog een groep "overig, algemeen"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Hey, die subsubfora waren toch wél een goed idee?.
Oke daar heb je dan wel gelijk in ja dat werkt dan ook niet nee!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, want aan polls doen we niet.
Ik heb achter de schermen polls gezien waar meer stemmen op zijn binnengekomen dan dat we überhaupt crewleden hebben.
Laatst was er een leuk expiriment mee in FB, maar dat liep ook op niets uit.
Sorry hoor, meneer de 'admin', maar ik heb je nog nooit in dit subforum gezien, maar nu wil je ons wel vertellen hoe het subforum moet zijn....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef NJ het volgende:
Even een overzichtje van wat ik zo onderhand gelezen heb.
Ik zie een hoop mensen klagen, omdat ze vroeger elk nieuwtje lekker simpel in het centrale console topic konden vinden, maar dat ze nu naar het grote boze forum moeten om te kijken. Prachtig. Daar doen we het juist voor. Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
Als je daarom loopt te klagen dan vraag ik toch echt of je wat geduld wil hebben en kijkt hoe het gaat lopen voor je moord en brand schreeuwt.
idd, op dit moment zit iedereen te klagen, en word er nog amper op de nieuwe manier gepost/topics geopend (naja, behalve in GAM/NIN danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De naam 'slowchats' is verkeerd gekozen. Dat is het hele probleem. Console topics zijn topics waarin nieuws geplaatst wordt en daar over gepraat wordt. Er zit ook wel slowchat in, maar het is geen slowchat topic.
Verder ben ik benieuwd naar GAM over een maand, kan er nu niet veel over zeggen. Na het weekend zal er ook al wel meer duidelijk zijn, tis nu even storm
En dat kan nu dus toch mooi in een apart topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De naam 'slowchats' is verkeerd gekozen. Dat is het hele probleem. Console topics zijn topics waarin nieuws geplaatst wordt en daar over gepraat wordt. Er zit ook wel slowchat in, maar het is geen slowchat topic.
Verder ben ik benieuwd naar GAM over een maand, kan er nu niet veel over zeggen. Na het weekend zal er ook al wel meer duidelijk zijn, tis nu even storm
NJ leest sowieso al tijden mee. Dat behoort dan ook tot zijn FA-taken, maar een FA hoeft niet per se zelf actief mee te posten in een subforum.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sorry hoor, meneer de 'admin', maar ik heb je nog nooit in dit subforum gezien, maar nu wil je ons wel vertellen hoe het subforum moet zijn....
lekker dan...
Nee, ik snap wel dat iemand die verantwoordelijk is voor de aanpassingen zich niet actief moet bemoeien met topics in het forum.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
NJ leest sowieso al tijden mee. Dat behoort dan ook tot zijn FA-taken, maar een FA hoeft niet per se zelf actief mee te posten in een subforum.
Wat een enorme dooddoenerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef chibibo het volgende:
een verkeerde beslissing nemen is nog altijd beter dan niks doen.
Ik lees de krant ook wel is mee, maar heb geen invloed op de inhoud...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
NJ leest sowieso al tijden mee. Dat behoort dan ook tot zijn FA-taken, maar een FA hoeft niet per se zelf actief mee te posten in een subforum.
Niet elke verandering is een verbeteringquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef chibibo het volgende:
; een verkeerde beslissing nemen is nog altijd beter dan niks doen.
De algemene SC is veel minder interesant dan de een console topic.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dat kan nu dus toch mooi in een apart topic?
Algemene slowchat kan ook altijd nog in de GAM SC ("ja, maar daar is het niveau bedroevend laag" <- Doe er wat aan?. Overigens vind ik het wel meevallen, op het laatste deel na dan.).
Zo spreekt men dat ook wel eens af in het Gears of War topic. En dat topic bestaat ook nog steeds. Dus je zou een PES6 topic kunnen aanmaken, als deze al niet bestaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef Wessiej het volgende:
In het 360 topic werdt ook vaak even afgesproken dat je op Live met elkaar een spel gaat spelen, moet je daar nu ook een apart topic voor maken?
[360]Wie wil met mij PES6 spelen?
In de SC kan je zoals je zegt praten over wat je wil. Dus ook over games.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
De algemene SC is veel minder interesant dan de een console topic.
Als ik in de SC over mijn sex leven wil praten dan kan dat gewoon. Als vervolgens iemand liever over bier praat gaat hij dat doen.
In een console topic moet het nog wel console gerelateerd zijn. Daardoor weet je dat als je het topic in gaat dat de kans heel groot is dat je het onderwerp interesant vind.
In de SC is het vaak maar afwachten of je het interesant vind.
Ja maar dat is toch niet echt handig? Het centraal topic leest iedereen en die specifieke topic's toch een stuk minder!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo spreekt men dat ook wel eens af in het Gears of War topic. En dat topic bestaat ook nog steeds. Dus je zou een PES6 topic kunnen aanmaken, als deze al niet bestaat.
De mensen die bij de krant werken (NJ is nou eenmaal een FA op dit forum) lezen hem misschien ook wel én hebben invloed op de inhoud (NJ in dit geval dus ook op het forum).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik lees de krant ook wel is mee, maar heb geen invloed op de inhoud...![]()
Maar dan krijg je dus slowchat in een GeoW topic, en dat willen jullie nou juist voorkomen. Dat was immers ook één van de heikele punten in de centrale console topics... dus uiteindelijk ben je dan terug bij af.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo spreekt men dat ook wel eens af in het Gears of War topic. En dat topic bestaat ook nog steeds. Dus je zou een PES6 topic kunnen aanmaken, als deze al niet bestaat.
Maar ik ben niet geinteresseerd in Gears of War afspraken en die hoef ik dus niet in een centraal 360 topic te lezenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet echt handig? Het centraal topic leest iedereen en die specifieke topic's toch een stuk minder!
Nee. Zo kun je het niet bekijken. Wie troep maakt moet het ook opruimen. Ja natuurlijk. Maar maak gewoon geen troep. Ben je van het gezeik af.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Hey, die subsubfora waren toch wél een goed idee?.
Omdat de FA's de eindverantwoordelijken zijn. Natuurlijk is het beleid tot stand gekomen in overleg met de mods en met de SA's van FOK!games, maar de FA's zijn diegene die het uiteindelijk goedkeuren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, ik snap wel dat iemand die verantwoordelijk is voor de aanpassingen zich niet actief moet bemoeien met topics in het forum.
Maar heb wel mijn vraagtekens bij NJ's aandeel in het verantwoorden/verdedigen van de gemaakte keuzes, dat zouden dan alleen de verantwoordelijke mods moeten doen. Zij zijn immers onderdeel van deze community...
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef Rossdale het volgende:
...Zie het dan als de Aorta tijdens Domino-day
En waardoor denk je precies dat dat komt? Doordát iedereen in de centrale topics zat, sneeuwden de specifieke topics onder. Nu zijn de centrale topics (voorlopig!!) even weg zodat het wel in specifiek topics móet. En dat is dus gewoon een kwestie van wennen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet echt handig? Het centraal topic leest iedereen en die specifieke topic's toch een stuk minder!
Met andere woorden:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In de SC kan je zoals je zegt praten over wat je wil. Dus ook over games.
Ik kan ook zeggen dat als jij over sex wilt praten, je maar naar het subforum SEX moet. Maar dat doe ik dus niet, want dat hoeft niet. Idem dito voor de mensen die in de GAM SC dus over games willen praten in zijn algemeenheid.
Dat is een dooddoener eerste klas en natuurlijk ook nog eens niet waar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef chibibo het volgende:
Een verkeerde beslissing nemen is nog altijd beter dan niks doen.
weet ik, maar ik moest toch iets terug zeggen....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je vergelijking slaat dus op de kut van Dirk.
... right.. en van de tvp's ben je af, en van een hoop geouwehoer waar je niks aan hebt, hoeveelheid ledjes in een flipperkast bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ik ben niet geinteresseerd in Gears of War afspraken en die hoef ik dus niet in een centraal 360 topic te lezen
Daarvoor zijn de game specifieke topics prima voor.
Als het gewoon 1 of 2 posts zijn is het toch niet erg. Ik vind dat opzich wel leuk om te lezen met welke spellen iedereen bezig is. Ik vind voetbal spellen enz nix aan dus ik kom ook niet in die topics maar af en toe iets er over tegen komen in het centraal topic vind ik juist leuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ik ben niet geinteresseerd in Gears of War afspraken en die hoef ik dus niet in een centraal 360 topic te lezen
Daarvoor zijn de game specifieke topics prima voor.
Wat maakt het uit of je actief of een lurker bent? Bij beide zie je wat er afspeelt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
weet ik, maar ik moest toch iets terug zeggen....![]()
ontopic:
Ik bedoel maar te zeggen dat hij geen Actieve gebruiker is, zoals ik wel, en vele anderen die klagen.
Ik ben wel een actieve gebruiker en Ik ben nu mijn plek om te praten over de wii kwijt... en dat dringt blijkbaar bij geen enkele mod/admin door...
dus als ik thuis een stapel van laten we zeggen 10 titels heb liggen die ik allemaal zo nu en dan online speel, dan moet ik 10 topics in de gaten gaan houden of er ergens misschien iemand zin heeft om dat specifieke spel te gaan spelen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
Zoals ik al eerder zij. Je gaat toch geen topic openen voor een spel als Pinball FX.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
... right.. en van de tvp's ben je af, en van een hoop geouwehoer waar je niks aan hebt, hoeveelheid ledjes in een flipperkast bijvoorbeeld.
Ik kwam hier voor de "gezelligheid" in het Wii topic. Die gezelligheid moeten we nu maar vinden in het SC topic, maar dat heb ik al vaker geprobeerd, daar kom je bijna niet tussen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of je actief of een lurker bent? Bij beide zie je wat er afspeelt.
Hmm, ik kan het niet goed uitleggen. Maar stel, twi en ik hebben een potje Gears gespeeld. Ik kom op FOK! en wil zeggen dat het een leuk potje was. Zoiets kan in het GoW topic. Of dat je een achievement hebt gehaald. Zoiets kan in het GoW topic. Daarvoor een nieuw topic openen is natuurlijk dikke onzinquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dus slowchat in een GeoW topic, en dat willen jullie nou juist voorkomen. Dat was immers ook één van de heikele punten in de centrale console topics... dus uiteindelijk ben je dan terug bij af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |