abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 15:25:48 #1
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49145721
Verder
.....Kennedy
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:26:44 #2
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49145763
Kan er in de OP geen officiele poll komen? nu heb je overal polls er over dat werkt ook niet!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:27:23 #3
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49145787
Even een overzichtje van wat ik zo onderhand gelezen heb.

Ik zie een hoop mensen klagen, omdat ze vroeger elk nieuwtje lekker simpel in het centrale console topic konden vinden, maar dat ze nu naar het grote boze forum moeten om te kijken. Prachtig. Daar doen we het juist voor. Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
Als je daarom loopt te klagen dan vraag ik toch echt of je wat geduld wil hebben en kijkt hoe het gaat lopen voor je moord en brand schreeuwt.

Op het tweede argument dat ik veel voorbij zie komen hebben jullie zeker gelijk, namelijk het community gevoel. Ik kan het niet anders dan eens zijn met jullie op dat punt. Alleen zoals de discussie al aangeeft gaat de nieuwe opzet niet werken zonder dat de slowchats tijdelijk gesloten worden. Helaas, maar momenteel even nodig.
Als de nieuwe opzet loopt, komen de slowchats vanzelf weer terug.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:27:32 #4
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49145793
Dus je hebt nu een voorpagina met ALLE topics... Wat een chaos word dat als er straks voor alles een topic ontstaat...
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:27:47 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49145805
Zware dag voor de mods
The truth was in here.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:28:22 #6
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49145826
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:26 schreef AQuila360 het volgende:
Kan er in de OP geen officiele poll komen? nu heb je overal polls er over dat werkt ook niet!
Nee, want aan polls doen we niet.
Ik heb achter de schermen polls gezien waar meer stemmen op zijn binnengekomen dan dat we überhaupt crewleden hebben.
Laatst was er een leuk expiriment mee in FB, maar dat liep ook op niets uit.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:28:50 #7
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49145845
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef BMH het volgende:
Dus je hebt nu een voorpagina met ALLE topics... Wat een chaos word dat als er straks voor alles een topic ontstaat...
Hey, die subsubfora waren toch wél een goed idee? .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:29:21 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49145873
Hmm.. omdat ik nu gedwongen word om op de woordjes GAM te klikken naast de topics... zie ik nu pas dat er een meeting aankomt.. had ik anders niet geweten.

Denk niet dat ik kom trouwens.
The truth was in here.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:31:17 #9
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49145939
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef NJ het volgende:

Ik zie een hoop mensen klagen, omdat ze vroeger elk nieuwtje lekker simpel in het centrale console topic konden vinden, maar dat ze nu naar het grote boze forum moeten om te kijken. Prachtig. Daar doen we het juist voor. Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
Als je daarom loopt te klagen dan vraag ik toch echt of je wat geduld wil hebben en kijkt hoe het gaat lopen voor je moord en brand schreeuwt.

Op het tweede argument dat ik veel voorbij zie komen hebben jullie zeker gelijk, namelijk het community gevoel. Ik kan het niet anders dan eens zijn met jullie op dat punt. Alleen zoals de discussie al aangeeft gaat de nieuwe opzet niet werken zonder dat de slowchats tijdelijk gesloten worden. Helaas, maar momenteel even nodig.
De naam 'slowchats' is verkeerd gekozen. Dat is het hele probleem. Console topics zijn topics waarin nieuws geplaatst wordt en daar over gepraat wordt. Er zit ook wel slowchat in, maar het is geen slowchat topic.

Verder ben ik benieuwd naar GAM over een maand, kan er nu niet veel over zeggen. Na het weekend zal er ook al wel meer duidelijk zijn, tis nu even storm
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:32:19 #10
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49145987
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef NJ het volgende:
[..]

Community krijg je door slowchat. Bij het ene topic past het beter dan het andere, maar wat er nu gebeurt is dat de slowchat wordt gekilled, en dus de basis voor je community ook.
Prima als je dat anders wilt zien, maar reken maar dat de losse topics ook gewoon een SC krijgen. Misschien niet in de uiteindelijke vorm omdat er zwaar gemod wordt, maar dan vraag ik me af of al jullie extra mod-werk het allemaal wel waard is.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:32:49 #11
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49146006
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef NJ het volgende:

[..]

Er mist alleen nog een groep "overig, algemeen"
Ik zou graag zien dat elk topic in een sub past. Dus als ik xbox topcis wil dat ik op xbox klik en als ik algemene topics wil (zoals deze of het dicussie topic) wil ik niet weer die zelfde xbox topic willen zien.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:33:13 #12
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49146022
quote:

[..]

Nee, want aan polls doen we niet.
Ik heb achter de schermen polls gezien waar meer stemmen op zijn binnengekomen dan dat we überhaupt crewleden hebben.
Laatst was er een leuk expiriment mee in FB, maar dat liep ook op niets uit.
Oke daar heb je dan wel gelijk in ja dat werkt dan ook niet nee!

Maar het is zo jammer dat het eigenlijk om maar een paar centrale topics gaat. Die wil toch wel 90 % niet kwijt. Ik denk juist dat er zeker wel een plaats is voor dat soort topics al was het maar als een soort portaal vanwaar uit je naar andere topics komt. Nu is alles gewoon los zand.
pi_49146030
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef NJ het volgende:

Sorry hoor, meneer de 'admin', maar ik heb je nog nooit in dit subforum gezien, maar nu wil je ons wel vertellen hoe het subforum moet zijn....

lekker dan...
pi_49146047
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De naam 'slowchats' is verkeerd gekozen. Dat is het hele probleem. Console topics zijn topics waarin nieuws geplaatst wordt en daar over gepraat wordt. Er zit ook wel slowchat in, maar het is geen slowchat topic.

Verder ben ik benieuwd naar GAM over een maand, kan er nu niet veel over zeggen. Na het weekend zal er ook al wel meer duidelijk zijn, tis nu even storm
idd, op dit moment zit iedereen te klagen, en word er nog amper op de nieuwe manier gepost/topics geopend (naja, behalve in GAM/NIN dan )
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_49146064
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En dat kan nu dus toch mooi in een apart topic ?

Algemene slowchat kan ook altijd nog in de GAM SC ("ja, maar daar is het niveau bedroevend laag" <- Doe er wat aan? . Overigens vind ik het wel meevallen, op het laatste deel na dan.).
pi_49146079
whehehe flashback naar het BoF subforum

Natuurlijk gaat die nieuwe opzet niet lukken. Door de gang van zaken zijn de meeste users er nu al om principiele redenen tegen. Iedereen wil gewoon als een luie Fok!ker zijn of haar oude, vertrouwde GAM layout. En niet in een door een mod aangewezen topique een screen posten en in een ander topique een SC posten. De nieuwe opzet is leuk bedacht en ambitieus, maar zal helaas een flop worden.
pi_49146103
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Sorry hoor, meneer de 'admin', maar ik heb je nog nooit in dit subforum gezien, maar nu wil je ons wel vertellen hoe het subforum moet zijn....

lekker dan...
NJ leest sowieso al tijden mee. Dat behoort dan ook tot zijn FA-taken, maar een FA hoeft niet per se zelf actief mee te posten in een subforum.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:36:48 #18
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49146175
Het centraal topic moet gewoon dienen als een verzamelplek van bezitters van een bepaalde console waar je gewoon de grote lijnen mee krijgt van wat er uit gaat komen kwa spellen. En als je dan een spel tegenkomt waar je wel geintreseerd in bent dan zou je naar het specifieke topic kunnen om er wat dieper op in te gaan.

Dat werkt perfect!!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:38:03 #19
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49146231
Ik vind het wel komisch (en voorspelbaar) om alle users te zien stuiteren. Zoals Roy al zegt, even de storm uitzitten, en daarna zien we wel of het gaat werken of niet. Ik vind het in ieder geval goed dat er over verandering en verbetering wordt nagedacht; een verkeerde beslissing nemen is nog altijd beter dan niks doen.
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 15:38:18 #20
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49146241
In het 360 topic werdt ook vaak even afgesproken dat je op Live met elkaar een spel gaat spelen, moet je daar nu ook een apart topic voor maken ?

[360]Wie wil met mij PES6 spelen ?
.....Kennedy
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:38:35 #21
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49146253
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:35 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

NJ leest sowieso al tijden mee. Dat behoort dan ook tot zijn FA-taken, maar een FA hoeft niet per se zelf actief mee te posten in een subforum.
Nee, ik snap wel dat iemand die verantwoordelijk is voor de aanpassingen zich niet actief moet bemoeien met topics in het forum.
Maar heb wel mijn vraagtekens bij NJ's aandeel in het verantwoorden/verdedigen van de gemaakte keuzes, dat zouden dan alleen de verantwoordelijke mods moeten doen. Zij zijn immers onderdeel van deze community...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:38:44 #22
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_49146260
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef chibibo het volgende:
een verkeerde beslissing nemen is nog altijd beter dan niks doen.
Wat een enorme dooddoener
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_49146362
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:35 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik lees de krant ook wel is mee, maar heb geen invloed op de inhoud...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:41:04 #24
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49146368
quote:
; een verkeerde beslissing nemen is nog altijd beter dan niks doen.
Niet elke verandering is een verbetering
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:41:18 #25
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49146375
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:34 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En dat kan nu dus toch mooi in een apart topic ?

Algemene slowchat kan ook altijd nog in de GAM SC ("ja, maar daar is het niveau bedroevend laag" <- Doe er wat aan? . Overigens vind ik het wel meevallen, op het laatste deel na dan.).
De algemene SC is veel minder interesant dan de een console topic.
Als ik in de SC over mijn sex leven wil praten dan kan dat gewoon. Als vervolgens iemand liever over bier praat gaat hij dat doen.

In een console topic moet het nog wel console gerelateerd zijn. Daardoor weet je dat als je het topic in gaat dat de kans heel groot is dat je het onderwerp interesant vind.
In de SC is het vaak maar afwachten of je het interesant vind.
pi_49146377
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef Wessiej het volgende:
In het 360 topic werdt ook vaak even afgesproken dat je op Live met elkaar een spel gaat spelen, moet je daar nu ook een apart topic voor maken ?

[360]Wie wil met mij PES6 spelen ?
Zo spreekt men dat ook wel eens af in het Gears of War topic. En dat topic bestaat ook nog steeds. Dus je zou een PES6 topic kunnen aanmaken, als deze al niet bestaat.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:42:29 #27
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_49146442
Waarom kunnen er niet gewoon centrale topics blijven maar dan met meer regels? Dat er geen nieuwtjes of screenshots worden geplaatst in het topic maar bijvoorbeeld alleen links naar een topic waar dit nieuwtje staat? Dan kan er daar verder over gepraat worden.

Dat de centrale topics meer algemene topics worden die verwijzen naar de subtopics. Zie het dan als de Aorta tijdens Domino-day
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_49146443
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef Heintje het volgende:

[..]

De algemene SC is veel minder interesant dan de een console topic.
Als ik in de SC over mijn sex leven wil praten dan kan dat gewoon. Als vervolgens iemand liever over bier praat gaat hij dat doen.

In een console topic moet het nog wel console gerelateerd zijn. Daardoor weet je dat als je het topic in gaat dat de kans heel groot is dat je het onderwerp interesant vind.
In de SC is het vaak maar afwachten of je het interesant vind.
In de SC kan je zoals je zegt praten over wat je wil. Dus ook over games.
Ik kan ook zeggen dat als jij over sex wilt praten, je maar naar het subforum SEX moet. Maar dat doe ik dus niet, want dat hoeft niet. Idem dito voor de mensen die in de GAM SC dus over games willen praten in zijn algemeenheid.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:43:02 #29
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49146468
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Zo spreekt men dat ook wel eens af in het Gears of War topic. En dat topic bestaat ook nog steeds. Dus je zou een PES6 topic kunnen aanmaken, als deze al niet bestaat.
Ja maar dat is toch niet echt handig? Het centraal topic leest iedereen en die specifieke topic's toch een stuk minder!
pi_49146508
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:40 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik lees de krant ook wel is mee, maar heb geen invloed op de inhoud...
De mensen die bij de krant werken (NJ is nou eenmaal een FA op dit forum) lezen hem misschien ook wel én hebben invloed op de inhoud (NJ in dit geval dus ook op het forum).

Je vergelijking slaat dus op de kut van Dirk.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:43:53 #31
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49146514
quote:

[..]

Maar dan krijg je dus slowchat in een GeoW topic, en dat willen jullie nou juist voorkomen. Dat was immers ook één van de heikele punten in de centrale console topics... dus uiteindelijk ben je dan terug bij af.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:44:18 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49146533
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch niet echt handig? Het centraal topic leest iedereen en die specifieke topic's toch een stuk minder!
Maar ik ben niet geinteresseerd in Gears of War afspraken en die hoef ik dus niet in een centraal 360 topic te lezen

Daarvoor zijn de game specifieke topics prima voor.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:45:11 #33
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49146577
quote:

[..]

Nee. Zo kun je het niet bekijken. Wie troep maakt moet het ook opruimen. Ja natuurlijk. Maar maak gewoon geen troep. Ben je van het gezeik af.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:45:13 #34
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49146579
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef Fallen het volgende:

[..]

Nee, ik snap wel dat iemand die verantwoordelijk is voor de aanpassingen zich niet actief moet bemoeien met topics in het forum.
Maar heb wel mijn vraagtekens bij NJ's aandeel in het verantwoorden/verdedigen van de gemaakte keuzes, dat zouden dan alleen de verantwoordelijke mods moeten doen. Zij zijn immers onderdeel van deze community...
Omdat de FA's de eindverantwoordelijken zijn. Natuurlijk is het beleid tot stand gekomen in overleg met de mods en met de SA's van FOK!games, maar de FA's zijn diegene die het uiteindelijk goedkeuren.
In dit geval was ik van de FA's diegene die dit het meest heeft opgepakt en heb ik de uiteindelijke 'go' gegeven. Dan ga ik ook zelf de discussie aan en schuif ik dat niet af op de mods.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:45:40 #35
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_49146595
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef Rossdale het volgende:
...Zie het dan als de Aorta tijdens Domino-day
Och ende hemel
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_49146599
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

En waardoor denk je precies dat dat komt? Doordát iedereen in de centrale topics zat, sneeuwden de specifieke topics onder. Nu zijn de centrale topics (voorlopig!!) even weg zodat het wel in specifiek topics móet. En dat is dus gewoon een kwestie van wennen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:45:45 #37
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49146602
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

In de SC kan je zoals je zegt praten over wat je wil. Dus ook over games.
Ik kan ook zeggen dat als jij over sex wilt praten, je maar naar het subforum SEX moet. Maar dat doe ik dus niet, want dat hoeft niet. Idem dito voor de mensen die in de GAM SC dus over games willen praten in zijn algemeenheid.
Met andere woorden:
De centrale topics bestaan nog wel. Ze zijn alleen allemaal gemerged en onder de naam SC terug gekomen.

Het gaat toch niet werken als wij over een potje catan gaan lullen en Rayman met zijn vrienden daar tussen door over mario gaat lullen.
pi_49146642
quote:
Een verkeerde beslissing nemen is nog altijd beter dan niks doen.
Dat is een dooddoener eerste klas en natuurlijk ook nog eens niet waar.

Zal ik als ik weet dat het gas heeft gelekt wel of niet beginnen met koken? Nou ja ik neem de verkeerde beslissing, dat is iig beter dan niets doen en afwachten
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_49146650
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Je vergelijking slaat dus op de kut van Dirk.
weet ik, maar ik moest toch iets terug zeggen....

ontopic:
Ik bedoel maar te zeggen dat hij geen Actieve gebruiker is, zoals ik wel, en vele anderen die klagen.

Ik ben wel een actieve gebruiker en Ik ben nu mijn plek om te praten over de wii kwijt... en dat dringt blijkbaar bij geen enkele mod/admin door...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:47:01 #40
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49146657
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar ik ben niet geinteresseerd in Gears of War afspraken en die hoef ik dus niet in een centraal 360 topic te lezen

... right.. en van de tvp's ben je af, en van een hoop geouwehoer waar je niks aan hebt, hoeveelheid ledjes in een flipperkast bijvoorbeeld.
The truth was in here.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:47:17 #41
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49146671
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als het gewoon 1 of 2 posts zijn is het toch niet erg. Ik vind dat opzich wel leuk om te lezen met welke spellen iedereen bezig is. Ik vind voetbal spellen enz nix aan dus ik kom ook niet in die topics maar af en toe iets er over tegen komen in het centraal topic vind ik juist leuk.

Mij gaat het er om dat je nu geen topic meer hebt waar iedereen kan komen en waar het gewoon iets algemener is.
pi_49146701
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

weet ik, maar ik moest toch iets terug zeggen....

ontopic:
Ik bedoel maar te zeggen dat hij geen Actieve gebruiker is, zoals ik wel, en vele anderen die klagen.

Ik ben wel een actieve gebruiker en Ik ben nu mijn plek om te praten over de wii kwijt... en dat dringt blijkbaar bij geen enkele mod/admin door...
Wat maakt het uit of je actief of een lurker bent? Bij beide zie je wat er afspeelt.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:48:24 #43
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_49146715
quote:

dus als ik thuis een stapel van laten we zeggen 10 titels heb liggen die ik allemaal zo nu en dan online speel, dan moet ik 10 topics in de gaten gaan houden of er ergens misschien iemand zin heeft om dat specifieke spel te gaan spelen?

Of noem mij de plek om een vraag te stellen in de orde van: "hey mensen, zo even een paar uurtjes live, iemand zin in een potje PES6? GoW? andere suggesties welkom...!" Want ik ga dus niet 10 schermen lopen f5-en, dat snap je zelf ook wel natuurlijk.

ik snap best wat jullie proberen te bewerkstelligen. maar ben echt bang dat dit zo'n gevalletje van overkill is.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:49:04 #44
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49146749
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef AQuila360 het volgende:
Niet elke verandering is een verbetering
Nee, maar je komt er meestal pas achter of het een verbetering is, nadat je het verandert.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:49:19 #45
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_49146760
Nouja ik wil een hoop blijven volgen, dat wordt dus maar in een hoop topics een verdekt tvp'tje plaatsen dus.

Goed bezig jongens
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:50:32 #46
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49146816
Maar het is ook niet zo dat iedereen bang is voor vernieuwing

Want over die nieuwe indeling enzo hoor je bijna niemand het gaat de meeste echt om het verdwijnen van de centrale topic's.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:51:00 #47
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49146839
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

... right.. en van de tvp's ben je af, en van een hoop geouwehoer waar je niks aan hebt, hoeveelheid ledjes in een flipperkast bijvoorbeeld.
Zoals ik al eerder zij. Je gaat toch geen topic openen voor een spel als Pinball FX.
Die keer dat je echt een monster score neer zette dan kun je dat kwijt in het console topic. (tenmisnte dat kon)
pi_49146841
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:48 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Wat maakt het uit of je actief of een lurker bent? Bij beide zie je wat er afspeelt.
Ik kwam hier voor de "gezelligheid" in het Wii topic. Die gezelligheid moeten we nu maar vinden in het SC topic, maar dat heb ik al vaker geprobeerd, daar kom je bijna niet tussen...
pi_49146859
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef Fallen het volgende:

[..]

Maar dan krijg je dus slowchat in een GeoW topic, en dat willen jullie nou juist voorkomen. Dat was immers ook één van de heikele punten in de centrale console topics... dus uiteindelijk ben je dan terug bij af.
Hmm, ik kan het niet goed uitleggen. Maar stel, twi en ik hebben een potje Gears gespeeld. Ik kom op FOK! en wil zeggen dat het een leuk potje was. Zoiets kan in het GoW topic. Of dat je een achievement hebt gehaald. Zoiets kan in het GoW topic. Daarvoor een nieuw topic openen is natuurlijk dikke onzin .

Maar voor screens, filmpjes, nieuws over een nieuwe map, dat kán en mág allemaal in een nieuw topic in plaats van in het vorige 360-topic. Zodat het dus niet onder gesneeuwd wordt.

Dit is in ieder geval hoe ik de boel zie .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:51:30 #50
92771 Un4
War....
pi_49146861
Kheb helemaal geen zin om tussen de Ps3 en Wii lui te gaan zitten "slowchatten". Lekkere manier om fanboy gedrag aan te moedigen ook.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')