Nee, want aan polls doen we niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:26 schreef AQuila360 het volgende:
Kan er in de OP geen officiele poll komen? nu heb je overal polls er over dat werkt ook niet!
Hey, die subsubfora waren toch wél een goed idee?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef BMH het volgende:
Dus je hebt nu een voorpagina met ALLE topics... Wat een chaos word dat als er straks voor alles een topic ontstaat...
De naam 'slowchats' is verkeerd gekozen. Dat is het hele probleem. Console topics zijn topics waarin nieuws geplaatst wordt en daar over gepraat wordt. Er zit ook wel slowchat in, maar het is geen slowchat topic.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef NJ het volgende:
Even een overzichtje van wat ik zo onderhand gelezen heb.
Ik zie een hoop mensen klagen, omdat ze vroeger elk nieuwtje lekker simpel in het centrale console topic konden vinden, maar dat ze nu naar het grote boze forum moeten om te kijken. Prachtig. Daar doen we het juist voor. Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
Als je daarom loopt te klagen dan vraag ik toch echt of je wat geduld wil hebben en kijkt hoe het gaat lopen voor je moord en brand schreeuwt.
Op het tweede argument dat ik veel voorbij zie komen hebben jullie zeker gelijk, namelijk het community gevoel. Ik kan het niet anders dan eens zijn met jullie op dat punt. Alleen zoals de discussie al aangeeft gaat de nieuwe opzet niet werken zonder dat de slowchats tijdelijk gesloten worden. Helaas, maar momenteel even nodig.
Als de nieuwe opzet loopt, komen de slowchats vanzelf weer terug.
Community krijg je door slowchat. Bij het ene topic past het beter dan het andere, maar wat er nu gebeurt is dat de slowchat wordt gekilled, en dus de basis voor je community ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Op het tweede argument dat ik veel voorbij zie komen hebben jullie zeker gelijk, namelijk het community gevoel. Ik kan het niet anders dan eens zijn met jullie op dat punt. Alleen zoals de discussie al aangeeft gaat de nieuwe opzet niet werken zonder dat de slowchats tijdelijk gesloten worden. Helaas, maar momenteel even nodig.
Er mist alleen nog een groep "overig, algemeen"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Hey, die subsubfora waren toch wél een goed idee?.
Oke daar heb je dan wel gelijk in ja dat werkt dan ook niet nee!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, want aan polls doen we niet.
Ik heb achter de schermen polls gezien waar meer stemmen op zijn binnengekomen dan dat we überhaupt crewleden hebben.
Laatst was er een leuk expiriment mee in FB, maar dat liep ook op niets uit.
Sorry hoor, meneer de 'admin', maar ik heb je nog nooit in dit subforum gezien, maar nu wil je ons wel vertellen hoe het subforum moet zijn....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef NJ het volgende:
Even een overzichtje van wat ik zo onderhand gelezen heb.
Ik zie een hoop mensen klagen, omdat ze vroeger elk nieuwtje lekker simpel in het centrale console topic konden vinden, maar dat ze nu naar het grote boze forum moeten om te kijken. Prachtig. Daar doen we het juist voor. Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
Als je daarom loopt te klagen dan vraag ik toch echt of je wat geduld wil hebben en kijkt hoe het gaat lopen voor je moord en brand schreeuwt.
idd, op dit moment zit iedereen te klagen, en word er nog amper op de nieuwe manier gepost/topics geopend (naja, behalve in GAM/NIN danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De naam 'slowchats' is verkeerd gekozen. Dat is het hele probleem. Console topics zijn topics waarin nieuws geplaatst wordt en daar over gepraat wordt. Er zit ook wel slowchat in, maar het is geen slowchat topic.
Verder ben ik benieuwd naar GAM over een maand, kan er nu niet veel over zeggen. Na het weekend zal er ook al wel meer duidelijk zijn, tis nu even storm
En dat kan nu dus toch mooi in een apart topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De naam 'slowchats' is verkeerd gekozen. Dat is het hele probleem. Console topics zijn topics waarin nieuws geplaatst wordt en daar over gepraat wordt. Er zit ook wel slowchat in, maar het is geen slowchat topic.
Verder ben ik benieuwd naar GAM over een maand, kan er nu niet veel over zeggen. Na het weekend zal er ook al wel meer duidelijk zijn, tis nu even storm
NJ leest sowieso al tijden mee. Dat behoort dan ook tot zijn FA-taken, maar een FA hoeft niet per se zelf actief mee te posten in een subforum.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sorry hoor, meneer de 'admin', maar ik heb je nog nooit in dit subforum gezien, maar nu wil je ons wel vertellen hoe het subforum moet zijn....
lekker dan...
Nee, ik snap wel dat iemand die verantwoordelijk is voor de aanpassingen zich niet actief moet bemoeien met topics in het forum.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
NJ leest sowieso al tijden mee. Dat behoort dan ook tot zijn FA-taken, maar een FA hoeft niet per se zelf actief mee te posten in een subforum.
Wat een enorme dooddoenerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef chibibo het volgende:
een verkeerde beslissing nemen is nog altijd beter dan niks doen.
Ik lees de krant ook wel is mee, maar heb geen invloed op de inhoud...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
NJ leest sowieso al tijden mee. Dat behoort dan ook tot zijn FA-taken, maar een FA hoeft niet per se zelf actief mee te posten in een subforum.
Niet elke verandering is een verbeteringquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef chibibo het volgende:
; een verkeerde beslissing nemen is nog altijd beter dan niks doen.
De algemene SC is veel minder interesant dan de een console topic.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dat kan nu dus toch mooi in een apart topic?
Algemene slowchat kan ook altijd nog in de GAM SC ("ja, maar daar is het niveau bedroevend laag" <- Doe er wat aan?. Overigens vind ik het wel meevallen, op het laatste deel na dan.).
Zo spreekt men dat ook wel eens af in het Gears of War topic. En dat topic bestaat ook nog steeds. Dus je zou een PES6 topic kunnen aanmaken, als deze al niet bestaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef Wessiej het volgende:
In het 360 topic werdt ook vaak even afgesproken dat je op Live met elkaar een spel gaat spelen, moet je daar nu ook een apart topic voor maken?
[360]Wie wil met mij PES6 spelen?
In de SC kan je zoals je zegt praten over wat je wil. Dus ook over games.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
De algemene SC is veel minder interesant dan de een console topic.
Als ik in de SC over mijn sex leven wil praten dan kan dat gewoon. Als vervolgens iemand liever over bier praat gaat hij dat doen.
In een console topic moet het nog wel console gerelateerd zijn. Daardoor weet je dat als je het topic in gaat dat de kans heel groot is dat je het onderwerp interesant vind.
In de SC is het vaak maar afwachten of je het interesant vind.
Ja maar dat is toch niet echt handig? Het centraal topic leest iedereen en die specifieke topic's toch een stuk minder!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo spreekt men dat ook wel eens af in het Gears of War topic. En dat topic bestaat ook nog steeds. Dus je zou een PES6 topic kunnen aanmaken, als deze al niet bestaat.
De mensen die bij de krant werken (NJ is nou eenmaal een FA op dit forum) lezen hem misschien ook wel én hebben invloed op de inhoud (NJ in dit geval dus ook op het forum).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik lees de krant ook wel is mee, maar heb geen invloed op de inhoud...![]()
Maar dan krijg je dus slowchat in een GeoW topic, en dat willen jullie nou juist voorkomen. Dat was immers ook één van de heikele punten in de centrale console topics... dus uiteindelijk ben je dan terug bij af.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo spreekt men dat ook wel eens af in het Gears of War topic. En dat topic bestaat ook nog steeds. Dus je zou een PES6 topic kunnen aanmaken, als deze al niet bestaat.
Maar ik ben niet geinteresseerd in Gears of War afspraken en die hoef ik dus niet in een centraal 360 topic te lezenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet echt handig? Het centraal topic leest iedereen en die specifieke topic's toch een stuk minder!
Nee. Zo kun je het niet bekijken. Wie troep maakt moet het ook opruimen. Ja natuurlijk. Maar maak gewoon geen troep. Ben je van het gezeik af.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Hey, die subsubfora waren toch wél een goed idee?.
Omdat de FA's de eindverantwoordelijken zijn. Natuurlijk is het beleid tot stand gekomen in overleg met de mods en met de SA's van FOK!games, maar de FA's zijn diegene die het uiteindelijk goedkeuren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, ik snap wel dat iemand die verantwoordelijk is voor de aanpassingen zich niet actief moet bemoeien met topics in het forum.
Maar heb wel mijn vraagtekens bij NJ's aandeel in het verantwoorden/verdedigen van de gemaakte keuzes, dat zouden dan alleen de verantwoordelijke mods moeten doen. Zij zijn immers onderdeel van deze community...
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef Rossdale het volgende:
...Zie het dan als de Aorta tijdens Domino-day
En waardoor denk je precies dat dat komt? Doordát iedereen in de centrale topics zat, sneeuwden de specifieke topics onder. Nu zijn de centrale topics (voorlopig!!) even weg zodat het wel in specifiek topics móet. En dat is dus gewoon een kwestie van wennen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet echt handig? Het centraal topic leest iedereen en die specifieke topic's toch een stuk minder!
Met andere woorden:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In de SC kan je zoals je zegt praten over wat je wil. Dus ook over games.
Ik kan ook zeggen dat als jij over sex wilt praten, je maar naar het subforum SEX moet. Maar dat doe ik dus niet, want dat hoeft niet. Idem dito voor de mensen die in de GAM SC dus over games willen praten in zijn algemeenheid.
Dat is een dooddoener eerste klas en natuurlijk ook nog eens niet waar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef chibibo het volgende:
Een verkeerde beslissing nemen is nog altijd beter dan niks doen.
weet ik, maar ik moest toch iets terug zeggen....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je vergelijking slaat dus op de kut van Dirk.
... right.. en van de tvp's ben je af, en van een hoop geouwehoer waar je niks aan hebt, hoeveelheid ledjes in een flipperkast bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ik ben niet geinteresseerd in Gears of War afspraken en die hoef ik dus niet in een centraal 360 topic te lezen
Daarvoor zijn de game specifieke topics prima voor.
Als het gewoon 1 of 2 posts zijn is het toch niet erg. Ik vind dat opzich wel leuk om te lezen met welke spellen iedereen bezig is. Ik vind voetbal spellen enz nix aan dus ik kom ook niet in die topics maar af en toe iets er over tegen komen in het centraal topic vind ik juist leuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ik ben niet geinteresseerd in Gears of War afspraken en die hoef ik dus niet in een centraal 360 topic te lezen
Daarvoor zijn de game specifieke topics prima voor.
Wat maakt het uit of je actief of een lurker bent? Bij beide zie je wat er afspeelt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
weet ik, maar ik moest toch iets terug zeggen....![]()
ontopic:
Ik bedoel maar te zeggen dat hij geen Actieve gebruiker is, zoals ik wel, en vele anderen die klagen.
Ik ben wel een actieve gebruiker en Ik ben nu mijn plek om te praten over de wii kwijt... en dat dringt blijkbaar bij geen enkele mod/admin door...
dus als ik thuis een stapel van laten we zeggen 10 titels heb liggen die ik allemaal zo nu en dan online speel, dan moet ik 10 topics in de gaten gaan houden of er ergens misschien iemand zin heeft om dat specifieke spel te gaan spelen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
Zoals ik al eerder zij. Je gaat toch geen topic openen voor een spel als Pinball FX.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
... right.. en van de tvp's ben je af, en van een hoop geouwehoer waar je niks aan hebt, hoeveelheid ledjes in een flipperkast bijvoorbeeld.
Ik kwam hier voor de "gezelligheid" in het Wii topic. Die gezelligheid moeten we nu maar vinden in het SC topic, maar dat heb ik al vaker geprobeerd, daar kom je bijna niet tussen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of je actief of een lurker bent? Bij beide zie je wat er afspeelt.
Hmm, ik kan het niet goed uitleggen. Maar stel, twi en ik hebben een potje Gears gespeeld. Ik kom op FOK! en wil zeggen dat het een leuk potje was. Zoiets kan in het GoW topic. Of dat je een achievement hebt gehaald. Zoiets kan in het GoW topic. Daarvoor een nieuw topic openen is natuurlijk dikke onzinquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dus slowchat in een GeoW topic, en dat willen jullie nou juist voorkomen. Dat was immers ook één van de heikele punten in de centrale console topics... dus uiteindelijk ben je dan terug bij af.
Serieus. Voor elke nieuwe screenshot een nieuw topic? Dan heb je echt niets van het game-medium begrepen. Dat is zoiets als voor elke nieuwe development shot van de nieuwe spiderman film een nieuw topic openen, dan mis je driekwart van wat er gebeurt in het gebied.quote:NJ:
Momenteel heeft elk spel zijn eigen centrale topic en alle nieuwtjes en screenshots omtrent dat spel komen daarin terecht. Natuurlijk zal er voor elk spel een eigen topic zijn, maar de nieuwtjes, screenshots en alle andere zaken van grotere waarde kunnen nu in een apart topic komen.
Wanneer is de laatse keer dat je het hebt geprobeerdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik kwam hier voor de "gezelligheid" in het Wii topic. Die gezelligheid moeten we nu maar vinden in het SC topic, maar dat heb ik al vaker geprobeerd, daar kom je bijna niet tussen...
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef FJD het volgende:
Zal ik als ik weet dat het gas heeft gelekt wel of niet beginnen met koken? Nou ja ik neem de verkeerde beslissing, dat is iig beter dan niets doen en afwachten
Heb je wel een punt, misschien bevallen die grote gaten in de muur wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:49 schreef chibibo het volgende:
Nee, maar je komt er meestal pas achter of het een verbetering is, nadat je het verandert.
Hmm interessant, dus ik mag van alles wat ik aan games interessant vind een nieuw topic openen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, ik kan het niet goed uitleggen. Maar stel, twi en ik hebben een potje Gears gespeeld. Ik kom op FOK! en wil zeggen dat het een leuk potje was. Zoiets kan in het GoW topic. Of dat je een achievement hebt gehaald. Zoiets kan in het GoW topic. Daarvoor een nieuw topic openen is natuurlijk dikke onzin.
Maar voor screens, filmpjes, nieuws over een nieuwe map, dat kán en mág allemaal in een nieuw topic in plaats van in het vorige 360-topic. Zodat het dus niet onder gesneeuwd wordt.
Dit is in ieder geval hoe ik de boel zie.
het gaat vaak te snel, voor dat ik weer tijd heb om te reageren zijn we meestal al weer een paar pagina's verder. Daarnaast, mensen van het xbox/ds/ps3/wii/psp topic allemaal in 1 sc? nee dat komt vast goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wanneer is de laatse keer dat je het hebt geprobeerd?
Ik ben er namelijk ook nieuw en ik vind niet echt dat ik er niet tussen kom. Idem dito voor Heintje bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Hmm interessant, dus ik mag van alles wat ik aan games interessant vind een nieuw topic openen?
Je vergelijking slaat nergens op. In jouw geweldige voorbeeld weet je exact wat er zal gebeuren als je besluit te gaan koken. In het geval van GAM kun je alleen maar raden hoe de beslissing zal uitpakken; op het gegeven na dat verandering altijd weerstand oproept.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef FJD het volgende:
Dat is een dooddoener eerste klas en natuurlijk ook nog eens niet waar.
Zal ik als ik weet dat het gas heeft gelekt wel of niet beginnen met koken? Nou ja ik neem de verkeerde beslissing, dat is iig beter dan niets doen en afwachten
Ja, dat is gezellig. Ook geen last van rare fanboy-achtige praktijken enzo...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
het gaat vaak te snel, voor dat ik weer tijd heb om te reageren zijn we meestal al weer een paar pagina's verder. Daarnaast, mensen van het xbox/ds/ps3/wii/psp topic allemaal in 1 sc? nee dat komt vast goed.
Ik heb gisteren een voor mij nieuwe map gespeeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, ik kan het niet goed uitleggen. Maar stel, twi en ik hebben een potje Gears gespeeld. Ik kom op FOK! en wil zeggen dat het een leuk potje was. Zoiets kan in het GoW topic. Of dat je een achievement hebt gehaald. Zoiets kan in het GoW topic. Daarvoor een nieuw topic openen is natuurlijk dikke onzin.
Maar voor screens, filmpjes, nieuws over een nieuwe map, dat kán en mág allemaal in een nieuw topic in plaats van in het vorige 360-topic. Zodat het dus niet onder gesneeuwd wordt.
Dit is in ieder geval hoe ik de boel zie.
Als je de nieuwe maps speelt en je wilt laten weten hoe dat ging kan dat makkelijk in het nieuwe maps topic.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een voor mij nieuwe map gespeeld.
Mijn mening over die map moet ik dan dus in het map nieuws topci zetten.
En hoe het ging moet dan in het GoW topic.
Terwijl dat nou dus in 1 post kan. al vind ik het helemaal niet erg om te posten hoor.
Nee hoor, het gas kan ook genoeg weggelekt zijn om niets te veroorzaken. Dat weet ik niet voordat ik het gepeild heb in de directe omgeving. Zie hier je link met de users.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef chibibo het volgende:
Je vergelijking slaat nergens op. In jouw geweldige voorbeeld weet je exact wat er zal gebeuren als je besluit te gaan koken. In het geval van GAM kun je alleen maar raden hoe de beslissing zal uitpakken; op het gegeven na dat verandering altijd weerstand oproept.
Ik kan er wel tussen komen. Maar ik vind het niet de gezelligheid hebben die het 360 topic wel heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wanneer is de laatse keer dat je het hebt geprobeerd?
Ik ben er namelijk ook nieuw en ik vind niet echt dat ik er niet tussen kom. Idem dito voor Heintje bijvoorbeeld.
En jij post mee over dingen die niet met games te maken hebben. Of in ieder geval, jij post mee over de onderwerpen die 'zij' aankaarten. Dus jij bent net zo schuldig aan de niet zo gezelligheid die er blijkbaar wel was in het 360-topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kan er wel tussen komen. Maar ik vind het niet de gezelligheid hebben die het 360 topic wel heeft.
In de SC zitten veel mensen die eigenlijk niet zo veel meer met games hebben en waarvan de SC het enige topic in GAM is waar ze posten.
Ik heb ook het idee dat die mensen beter naar GC of ONZ kunnen gaan.
Daarbij ken ik heel veel mensen in het 360 topic ook nog eens van stem (live) wat toch al weer meer een band schept.
Maar het kan ook in het GOW topic.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je de nieuwe maps speelt en je wilt laten weten hoe dat ging kan dat makkelijk in het nieuwe maps topic.
Maar ik zal het voortaan in Jip en Janneke taal uitleggen.
Wat, modradead en capibar enzo, zijn dat de vaste users van GAM?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij was dat in de GAM SC, met de 'vaste users' van GAM dus.
Daar is de SC toch ook voor. een plek waar je als GAM'er over niet GAM zaken kan posten. De wel GAM zaken kunnen er aan de orde komen maar daarvoor kun je beter naar het betreffende topic gaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En jij post mee over dingen die niet met games te maken hebben. Of in ieder geval, jij post mee over de onderwerpen die 'zij' aankaarten. Dus jij bent net zo schuldig aan de niet zo gezelligheid die er blijkbaar wel was in het 360-topic.
Over een tijdje misschien wel ja. Maar nu dus gewoonweg nog niet. Over een tijdje gaan we gewoon kijken hoe het nou met GAM gaat en wat er dan verbeterd moet worden en of de centrale topics terug moeten komen. Simpel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
Maar als nu de overgrote meerderheid die centrale topic's terug willen komen die dan wel terug?
Je kon het voorheen in het 360-topic posten én in GoW. Wat is dan nu het verschil?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar het kan ook in het GOW topic.
Dus kan ik het ook twee keer posten.
Of is dat dan weer cross posten?
De hoeveelheid gas die nog in de keuken rondzwerft is een concreet gegeven. De juistheid van de beslissing om de regels van GAM aan te passen is subjectief.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef FJD het volgende:
Nee hoor, het gas kan ook genoeg weggelekt zijn om niets te veroorzaken. Dat weet ik niet voordat ik het gepeild heb in de directe omgeving. Zie hier je link met de users.
Als je blijft vasthouden aan je keuken-analogie niet, nee. Het verschil met het GAM-gebeuren, echter, is dat je in dit geval de betreffende beslissing (vrijwel) schadeloos kunt terugdraaien, waar dat met een ontplofte keuken wat lastiger is.quote:Verder kan het mij niet zo veel schelen maar goed de opmerking dat je iets moet proberen om daarna maar eens te kijken hoe het uitpakt ging gewoon nergens over
Dat zeg ik toch al de hele tijdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar is de SC toch ook voor. een plek waar je als GAM'er over niet GAM zaken kan posten. De wel GAM zaken kunnen er aan de orde komen maar daarvoor kun je beter naar het betreffende topic gaan.
Bij de overgrote meerderhied van NJ, Paro, ijsmeis, Rayman en misschien nog meer crew zal het wel terug komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
Maar als nu de overgrote meerderheid die centrale topic's terug willen komen die dan wel terug?
Laat zitten joh, ze hebben gelijk.... het nieuwe systeem is zó handig. Geen slowchat meer in centrale topics, ook niet in losse topics (die zwaar overbodig zijn) en met z'n allen Kumbaya zingen in het centrale SC-topic. Dat werkt namelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar is de SC toch ook voor. een plek waar je als GAM'er over niet GAM zaken kan posten. De wel GAM zaken kunnen er aan de orde komen maar daarvoor kun je beter naar het betreffende topic gaan.
Daarbij vind ik het wel fijn om alleen met mensen die in de 360 geintereseerd zijn er over te praten. In de SC zitten ook weer mensen die niks om de 360 geven. Die wil ik daar dan ook niet persee mee lastig vallen.
Ik heb ook geen zin om hele Motorstorm discussie te gaan volgen.
Dat vind ik ook het voordeel van een centraal topic ja dat je gewoon met 360 liefhebbers daar zit en in grote lijnen mee krijgt wat er komen gaat en ook over spellen die niet echt je intresse hebben iets meekrijgen en dat is alleen maar goed. En als ik echt een spel intensief wil volgen dan zoek ik het topic wel op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daarbij vind ik het wel fijn om alleen met mensen die in de 360 geintereseerd zijn er over te praten. In de SC zitten ook weer mensen die niks om de 360 geven. Die wil ik daar dan ook niet persee mee lastig vallen.
Ik heb ook geen zin om hele Motorstorm discussie te gaan volgen.
User goodwill verliezen is inderdaad vrijwel schadeloos. Jezelf een imago aanmeten van dingen invoeren die users eigenlijk niet willen is inderdaad vrijwel schadeloos.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:07 schreef chibibo het volgende:
Als je blijft vasthouden aan je keuken-analogie niet, nee. Het verschil met het GAM-gebeuren, echter, is dat je in dit geval de betreffende beslissing (vrijwel) schadeloos kunt terugdraaien, waar dat met een ontplofte keuken wat lastiger is.
En nu druk je gewoon op de Xbox-filter en je ziet de meeste 360-topics waar de meeste 360-liefhebbers ook zullen zitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het voordeel van een centraal topic ja dat je gewoon met 360 liefhebbers daar zit en in grote lijnen mee krijgt wat er komen gaat en ook over spellen die niet echt je intresse hebben iets meekrijgen en dat is alleen maar goed. En als ik echt een spel intensief wil volgen dan zoek ik het topic wel op.
[PSP]Screenshot 1 van God of War: Chains of Olympusquote:
Maar ik moet dus een speciaal Pinball FX topic maken om met mijn high score te patsen?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:09 schreef BroesWillems het volgende:
ik ga werken, moet ik dat nu hier melden?
Maar niet een community wordt opgebouwd. De community, gezelligheid, weet ik veel hoe je het wilt noemen, bestaat bij gratie van de mogelijkheid tot het uitwisselen van informatie en slowchat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En nu druk je gewoon op de Xbox-filter en je ziet de meeste 360-topics waar de meeste 360-liefhebbers ook zullen zitten.
Ja klopt wel maar ik wil ook graag in grote lijnen mee krijgen wat er gebeurd op PS3 en Wii gebied.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En nu druk je gewoon op de Xbox-filter en je ziet de meeste 360-topics waar de meeste 360-liefhebbers ook zullen zitten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, op dit moment zit iedereen te klagen, en word er nog amper op de nieuwe manier gepost/topics geopend (naja, behalve in GAM/NIN dan)
Daarvoor kun je op zich ook weer op FOK!games terecht ehquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja klopt wel maar ik wil ook graag in grote lijnen mee krijgen wat er gebeurd op PS3 en Wii gebied.
En dan kun je gewoon de 3 centrale topics bijhouden en ben je redelijk op de hoogte wat er uit gaat komen enz.
Zo zag ik bijvoorbeeld ''White knight story'' langskomen op de PS3 en dat trok meteen me intresse en nu wil ik wel een PS3 halen voor dat spel terwijl je allemaal losse topics niet gaat lezen.
Maar goed ik wacht het wel af verder je hebt toch het beste met ons voor neem ik aan![]()
Dit is natuurlijk wel heel erg overdreven maar het geeft wel aan dat het onduidelijk is waar de grens ligt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[PSP]Screenshot 1 van God of War: Chains of Olympus
[PSP]Screenshot 2 van God of War: Chains of Olympus
[PSP]Screenshot 3 van God of War: Chains of Olympus
EN!
[PSP]Screenshot 4 van God of War: Chains of Olympus
!
Ik ga er van uit dat je zelf ook wel zo slim bent om dat in 1 topic te doen. Zie het zo: (het is een voorbeeld)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
EN!
!
Ow, wat nemen we de users weer serieus...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarvoor kun je op zich ook weer op FOK!games terecht eh?
Jij eigen filter is vaak redelijk sterk. Zeker met onbekende titels.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarvoor kun je op zich ook weer op FOK!games terecht eh?
Dit gaat recht tegen de policies in die gelden op andere onderdelen van het FOK!forum.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je zelf ook wel zo slim bent om dat in 1 topic te doen. Zie het zo: (het is een voorbeeld)
TT: Eerste screenshots van God of War: Chains of Olympus!
OP: (bijvoorbeeld 4 plaatjes van het spel)
en dan wat reacties:
REACTIE: Goh wat mooi ! Wat zal het over het verhaal zeggen ???
(etc)
Een tijdje later, nieuwe screens:
REACTIE: Kijk er zijn weer nieuwe screens: (en dan weer nieuwe plaatjes)
Dus van mijn mag dat dus als het ware in het zelfde topic. Mocht het een game zijn, waarvan de screenshots een halve eeuw geleden verschenen zijn (Zoals Duke Nukem: Forever) dan mag er wel een nieuw topic geopend worden![]()
In dat geval kun je er inderdaad voor kiezen om alles bij het oude te laten en nooit een wijziging door te voeren, omdat er altijd users zullen klagen wanneer iets verandert. Je kunt ook tot in het oneindige met je users blijven discussieren voordat je iets verandert, en daardoor nooit iets verwezenlijken, omdat je nooit iedereen tevreden zult stellen. FOK! heeft er in dit geval voor gekozen om dat niet te doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef FJD het volgende:
User goodwill verliezen is inderdaad vrijwel schadeloos. Jezelf een imago aanmeten van dingen invoeren die users eigenlijk niet willen is inderdaad vrijwel schadeloos.
Als er geen fysieke schade is betekent dat niet dat het (vrijwel) schadeloos is.
Ik zie dat liever in eenzelfde topic. Dan kun je ook makkelijker vergelijkingen maken tussen eerste screens en uiteindelijke screens.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je zelf ook wel zo slim bent om dat in 1 topic te doen. Zie het zo: (het is een voorbeeld)
en dan wat reacties:
(etc)
Dus van mijn mag dat dus als het ware in het zelfde topic. Mocht het een game zijn, waarvan de screenshots een halve eeuw geleden verschenen zijn (Zoals Duke Nukem: Forever) dan mag er wel een nieuw topic geopend worden![]()
Nonsens. Er zijn zoveel dubbel-topics op FOK!.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dit gaat recht tegen de policies in die gelden op andere onderdelen van het FOK!forum.
In elk ander gedeelte zou die keihard dicht gaan en bij gods gratie kreeg je een linkje naar het (inmiddels 3 jaar oude) topic.
Maar goed, leuk om te zien dat er een geheel eigen koers wordt uitgestippeld.
Ben ik het niet mee eens want ik hoor bijna niemand over die nieuwe indeling per console enzo dat vind iedereen wel oke al is het misschien even wennen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef chibibo het volgende:
[..]
In dat geval kun je er inderdaad voor kiezen om alles bij het oude te laten en nooit een wijziging door te voeren, omdat er altijd users zullen klagen wanneer iets verandert. Je kunt ook tot in het oneindige met je users blijven discussieren voordat je iets verandert, en daardoor nooit iets verwezenlijken, omdat je nooit iedereen tevreden zult stellen. FOK! heeft er in dit geval voor gekozen om dat niet te doen.
Tuurlijk zou er wel eens iets moeten veranderen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef chibibo het volgende:
[..]
In dat geval kun je er inderdaad voor kiezen om alles bij het oude te laten en nooit een wijziging door te voeren, omdat er altijd users zullen klagen wanneer iets verandert. Je kunt ook tot in het oneindige met je users blijven discussieren voordat je iets verandert, en daardoor nooit iets verwezenlijken, omdat je nooit iedereen tevreden zult stellen. FOK! heeft er in dit geval voor gekozen om dat niet te doen.
Dat komt gewoon doordat het een grote wijziging is. De filters kan je bijvoorbeeld negeren, die hóef je niet te gebruiken. Dat er topics zijn verdwenen kun je niet negeren, daarom is er zoveel protest. We kijken er heus naar, maar niet voordat we hebben bekeken of het nou écht niet werkt ja of nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens want ik hoor bijna niemand over die nieuwe indeling per console enzo dat vind iedereen wel oke al is het misschien even wennen.
En als de reacties over het verdwijnen van de centrale topics nu 50/50 was dan kon je daar ook nix van zeggen maar nu is het protest best masaal te noemen en dan moet er naar gekeken worden vind ik.
Ik doe mijn best om het te begrijpenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat komt gewoon doordat het een grote wijziging is. De filters kan je bijvoorbeeld negeren, die hóef je niet te gebruiken. Dat er topics zijn verdwenen kun je niet negeren, daarom is er zoveel protest. We kijken er heus naar, maar niet voordat we hebben bekeken of het nou écht niet werkt ja of nee.
Dat is best te begrijpen toch?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En jij post mee over dingen die niet met games te maken hebben. Of in ieder geval, jij post mee over de onderwerpen die 'zij' aankaarten. Dus jij bent schuldig aan de niet zo gezelligheid die er blijkbaar wel was in het bof-topic.
Als de overheid het een goed idee lijkt om links te gaan rijden omdat alle wegversmallingen dan verbredingen worden gaan ze dat toch ook in invoeren met de melding, we kijken het even een maandje aan. Als het dan nog niet gaat dan veranderen we het toch gewoon weer terug.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat komt gewoon doordat het een grote wijziging is. De filters kan je bijvoorbeeld negeren, die hóef je niet te gebruiken. Dat er topics zijn verdwenen kun je niet negeren, daarom is er zoveel protest. We kijken er heus naar, maar niet voordat we hebben bekeken of het nou écht niet werkt ja of nee.
Dat is best te begrijpen toch?
Is het echt zo massaal? Er is veel geprotesteerd, maar ik heb de indruk dat het een klein groepje gebruikers is dat in dit topic en het voorgaande deel actief aan het posten is. Ik heb echter geen flauw benul van het aantal actieve users in GAM.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
En als de reacties over het verdwijnen van de centrale topics nu 50/50 was dan kon je daar ook nix van zeggen maar nu is het protest best masaal te noemen en dan moet er naar gekeken worden vind ik.
De overheid betaal je, ijsmeis en RaymanNL niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als de overheid het een goed idee lijkt om links te gaan rijden omdat alle wegversmallingen dan verbredingen worden gaan ze dat toch ook in invoeren met de melding, we kijken het even een maandje aan. Als het dan nog niet gaat dan veranderen we het toch gewoon weer terug.
Een beetje onderzoek voordat je iets invoert zou wel op zijn plaats zijn. En niet een weiziging doorvoeren aan de hand van je eigen mening.
[GAM] De stats #2quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
--Ik heb echter geen flauw benul van het aantal actieve users in GAM.---
Hey ja, de overheid vergelijken met FOK!.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als de overheid het een goed idee lijkt om links te gaan rijden omdat alle wegversmallingen dan verbredingen worden gaan ze dat toch ook in invoeren met de melding, we kijken het even een maandje aan. Als het dan nog niet gaat dan veranderen we het toch gewoon weer terug.
Een beetje onderzoek voordat je iets invoert zou wel op zijn plaats zijn. En niet een weiziging doorvoeren aan de hand van je eigen mening.
Ik ben in deze topics al een heleboel namen tegen gekomen die het er niet mee eens zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
Is het echt zo massaal? Er is veel geprotesteerd, maar ik heb de indruk dat het een klein groepje gebruikers is dat in dit topic en het voorgaande deel actief aan het posten is. Ik heb echter geen flauw benul van het aantal actieve users in GAM.
Overigens ben ik het inhoudelijk met jullie kritiek over het sluiten van de centrale topics eens.
Domperquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef Thomper het volgende:
De overheid betaal je, ijsmeis en RaymanNL niet.
no shit!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
En nu heb ik mijn zegje wel gedaan. Want ik blijf alleen maar dingen herhalen eigenlijk.
En toch zie ik steeds dezelfde namen weer terug komen en zijn het uiteindelijk helemaal niet zoveel usersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben in deze topics al een heleboel namen tegen gekomen die het er niet mee eens zijn.
En een paar die het wel goed vinden.
Bedankt in ieder geval voor de reactiesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey ja, de overheid vergelijken met FOK!.
En het is niet mijn eigen mening. Er is overleg geweest met een boel aantal mensen. Allemaal mensen die met Games & Consoles te maken hebben. En dit wilden we gaan proberen. Iets wat altijd terug gedraaid kán worden. Iets wat bij overheids-beslissingen (vaak) niet gebeurd en/of niet kan.
En nu heb ik mijn zegje wel gedaan. Want ik blijf alleen maar dingen herhalen eigenlijk.
Ik geloof dat er best overleg is geweest met veel mensen. Maar die zijn allemaal crew. Geen users.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En het is niet mijn eigen mening. Er is overleg geweest met een boel aantal mensen. Allemaal mensen die met Games & Consoles te maken hebben. En dit wilden we gaan proberen. Iets wat altijd terug gedraaid kán worden. Iets wat bij overheids-beslissingen (vaak) niet gebeurd en/of niet kan.
Paro, ik en Ray posten hier ook gewoon als user hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik geloof dat er best overleg is geweest met veel mensen. Maar die zijn allemaal crew. Geen users.
Maar waarom kunnen julie dan niet eerst proberen om het nieuwe topic idee naast de console topics te hebben?
Als dat niet bleek te werken kon je altijd nog kijken welke van de twee er weg moet.
Ik ga er van uit dat de mods, FA's en SA's ook eerst hebben nagedacht en overlegd over deze wijzigingen, alvorens ze ten uitvoering te brengen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:28 schreef Heintje het volgende:
Vervolgens wordt er gekeken of het succes zou kunnen hebben en als dat dus is dan wordt er pas naar de invoering gekenen.
Dat klopt, maar er wordt ook niet eerst een referendum gehouden om aan het volk te vragen of het een goed idee is.quote:Pak het politike idee van vandaag. Geen drank in de supermarkt.
Het is toch ook niet dat zomaar alle drank uit de supermarkt wordt gehaald en dat ze het daarna gaan verdedigen met de melding dat je naar de slijterij kan gaan.
Dus het nieuwe idee is gewoon een slecht idee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Paro, ik en Ray posten hier ook gewoon als user hoor.
En waarom niet? Omdat dan iedereen in de console-topics blijft, waardoor ik dan al kan zeggen dat het nieuwe-topic idee gedoemd is om te mislukken. Lijkt me wel logisch.
Dat maak jij er weer van.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dus het nieuwe idee is gewoon een slecht idee.
Maar met wat regelements veranderingen zou het toch nog wel kunnen werken.
Wat een vergelijking weer. Werkelijk, waar haal je het vandaan? Hoe vaak moet ik nog zeggen dat we uiteindelijk gaan kijken of het nou wel een goed idee was ja of nee? Zucht.quote:Als je wil dat iedereen gaat fietsen kun je dat wel zeggen, dat gaat toch niet gebeuren. Pas als je alle tankstations gaat sluiten zal er meer gefietst gaan worden.
En dan naderhand ook nog gaan zeggen dat het een succes is omdat er meer mensen zijn gaan fietsen.
Je kan ook gewoon de poll weer open gooien, dan krijg je een beeld. Heb ik zelfs in het FB-topic om gevraagd, maar die wordt goed genegeerd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En toch zie ik steeds dezelfde namen weer terug komen en zijn het uiteindelijk helemaal niet zoveel users.
Dat je de regels moet veranderen omdat het anders niet werkt geeft toch al aan dat het geen goed idee is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat maak jij er weer van.
Het reglement is veranderd dat users er wel even aan móeten wennen, want anders dóen ze het niet.
Een soort van "wat de boer niet kent, dat vreet ie niet"-gedachte.
[..]
Wat een vergelijking weer. Werkelijk, waar haal je het vandaan? Hoe vaak moet ik nog zeggen dat we uiteindelijk gaan kijken of het nou wel een goed idee was ja of nee? Zucht.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de poll weer open gooien, dan krijg je een beeld. Heb ik zelfs in het FB-topic om gevraagd, maar die wordt goed genegeerd.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, want aan polls doen we niet.
Ik heb achter de schermen polls gezien waar meer stemmen op zijn binnengekomen dan dat we überhaupt crewleden hebben.
Laatst was er een leuk expiriment mee in FB, maar dat liep ook op niets uit.
Niet omdat het niet werkt. Omdat het anders niet gedaan en gebruikt wordt. Uiteindelijk zal het misschien juist wel werken. Of niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat je de regels moet veranderen omdat het anders niet werkt geeft toch al aan dat het geen goed idee is.
Als het een echt goed idee is zullen de users het wel gebruiken.
Zoals de subsubfora, die gaan wel gebruikt worden.
Of een topic openen waar iedereen 1 reactie in mag geven dus een ja of nee als het ware met eventueel korte uitleg. En ook niet op elkaar reageren alleen maar 1 post met je mening erin.quote:
Wie weet doen we dat. Maar dus niet nu. En morgen ook niet. Dat heeft nu namelijk totaal nog geen nut. Ik wil eerst dat iedereen het sowieso een kans geeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Of een topic openen waar iedereen 1 reactie in mag geven dus een ja of nee als het ware met eventueel korte uitleg. En ook niet op elkaar reageren alleen maar 1 post met je mening erin.
Dan krijg je het een beetje in kaart hoe er over gedacht wordt en dat lijkt me alleen maar handig.
de meeste mensen hebben weerstand tegen verandering omdat ze hun vertrouwde omgeving los moeten laten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wie weet doen we dat. Maar dus niet nu. En morgen ook niet. Dat heeft nu namelijk totaal nog geen nut. Ik wil eerst dat iedereen het sowieso een kans geeft.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:00 schreef peristilius het volgende:
Ach ja, ik vind het heel jammer dat het zo moet gaan, maar ik heb het idee dat jullie toch niet gaan luisteren.
Vaarwel GAM, het waren mooie jaren.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
de meeste mensen hebben weerstand tegen verandering omdat ze hun vertrouwde omgeving los moeten laten.dus ook met een nieuwe gam stijl
Dan kan ik ook heel goed begrijpenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
de meeste mensen hebben weerstand tegen verandering omdat ze hun vertrouwde omgeving los moeten laten.dus ook met een nieuwe gam stijl
En precies daarom is het stomste wat je kan doen het gewoon blindelings invoeren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat wil je dan overleg met iedereen die in gam post?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:13 schreef Un4 het volgende:
[..]
En precies daarom is het stomste wat je kan doen het gewoon blindelings invoeren.
Democratiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat wil je dan overleg met iedereen die in gam post?
Ik vind elke verandering goed behalve die van de centrale topics omdat ik van mening ben dat dat juist de pijlers zijn en dat je dan de specifieke topics er aan op kunt '' hangen''. Nu wordt alles als los zand.quote:
In ieder geval iets waar uit blijkt dat daar ook naar gekeken wordt. Vind je het gek dat je weerstand krijgt als je zo'n verandering doorvoert als niemand er iets vanaf wist behalve degene die met dit "geniale" plan kwamen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat wil je dan overleg met iedereen die in gam post?
En dan ook vooral vasthouden aan de regel "Wij willen dat de rest eerst het eens allemaal ondergaat, daarna gaan we kijken of we misschien iets moeten terugdraaien..."quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:13 schreef Un4 het volgende:
[..]
En precies daarom is het stomste wat je kan doen het gewoon blindelings invoeren.
Zeker zonder goed alternatief.
/agreequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
En dan ook vooral vasthouden aan de regel "Wij willen dat de rest eerst het eens allemaal ondergaat, daarna gaan we kijken of we misschien iets moeten terugdraaien..."
Prima, ik zie wel of ik me hier nog kom melden, zonder centraal PS3forum is er voor mij bijzonder weinig interessants te lezen op dit forum... afgezien van een reltopic als dit. (En niet om te rellen, wel om aan te geven dat ik de verandering gewoon ronduit klote vind, inclusief onderbouwing).
Dat gaan we nu dan toch ondervindenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben bang dat het belang van de centrale topic's echt wordt onderschat.
Als je jezelf iets minder arrogant zou opstellen scheelt dat een hoop irritatie bij de userquote:
Arrogant? Ik?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je jezelf iets minder arrogant zou opstellen scheelt dat een hoop irritatie bij de userDie
smilie is compleet overbodig.
Voor alles een eerste keer. Je komt gewoon wat elitair over, itt bijv Bernie en Paro. Die lijken zich meer in de user te kunnen verplaatsen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Arrogant? Ik?. Dat is werkelijk de eerste keer dat ik dit hoor
.
En ik doe dat niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor alles een eerste keer. Je komt gewoon wat elitair over, itt bijv Bernie en Paro. Die lijken zich meer in de user te kunnen verplaatsen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
"ik kan jullie wel begrijpen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik doe dat niet?. Ik zeg verdomme zelfs "ik kan de users begrijpen".
Maar goed. Ik laat dit topic wel links liggen. Veel plezier ermee.
Je hebt de belangrijkste mensen blijkbaar gemist; de gebruiker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:
I rest my casequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:33 schreef ijsmeis het volgende:
Maar goed. Ik laat dit topic wel links liggen. Veel plezier ermee.
Het verandert NOG niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
"ik kan jullie wel begrijpen...
...maar wen er maar aan want het verander toch niet"
Vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef anna43 het volgende:
Eerst was het beter.
We begrijpen je wel hoorquote:
mijne in klaagbaak ook...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:36 schreef Oksel het volgende:
Dus ijsmeis komt hier niet meer?
Wie start er een nieuw topic in Feedback? NJ gooide op mij die meteen een slotje..
Ik vind het werkelijk té logisch dat ik dat doe.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef Oksel het volgende:
Waarom niet? Wij zijn ALLEMAAL tegen het feit dat we geen reeksen meer mogen starten..
Nee, alles users over één kam scheren is verstandigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk té logisch dat ik dat doe.
Het lijkt wel alsof jullie willen lezen, wat jullie willen lezen en de negatieve dingen eruit filteren (nu doe je het weer, je pakt een stukje quote en hoppa, je hebt weer iets!).
Idem dito voor hierboven, BroesWillems dus. Dingen zó verdraaien dat 'wij' de boeman lijken. En dat we niet luisteren naar de users. En dat de reeksen die zijn verdwenen nooooit meer terug komen. Enzovoorts.
Dan niet hey. Ik blijf de shit niet herhalen. En dan vind je mij maar arrogant. Het zal me aan mijn reet roesten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, alles users over één kam scheren is verstandigIk heb allang gezegd dat iedereen rustig moet afwachten om te zien hoe het loopt. Ik ben daarnaast voorstander van de filters.
Het énige dat ik zeg is dat je soms wat arrogant overkomt en je moet dan niet meteen in de verdediging schieten en terug gaan aanvallen. Doe iets met kritiek<-- Wat ben je arrogant
!! (ziejewel dat het nergens op slaat)
Ik heb tegen Bernie ook al ns gezegd dat ie strenger mag zijn bijv, die komt weer te lief over van tijd tot tijd.
Ja daaaagquote:
Jullie zijn toch ook de boeman? Wij hebben de filters niet ingesteld en de centrale topics afgesloten. Jullie wel...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof jullie willen lezen, wat jullie willen lezen en de negatieve dingen eruit filteren (nu doe je het weer, je pakt een stukje quote en hoppa, je hebt weer iets!).
Idem dito voor hierboven, BroesWillems dus. Dingen zó verdraaien dat 'wij' de boeman lijken. En dat we niet luisteren naar de users. En dat de reeksen die zijn verdwenen nooooit meer terug komen. Enzovoorts.
Dan niet hey. Ik blijf de shit niet herhalen. En dan vind je mij maar arrogant. Het zal me aan mijn reet roesten.
Jij mag trouwens ook wel ns ophouden met die topics en al helemaal met het tig keer linken ernaar. Het is irritant, dat drammerige. Gewoon AFWACHTEN hoe het gaat lopen in GAM.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:43 schreef Oksel het volgende:
Forumbreed iets aan de kaak stellen; slotje.
Een topic zonder slotje in Feedback..
verandert niks aan het feit dat er zo iets wordt door gedrukt, zonder dat het overlegt wordt met de mensen die er echt iets mee te maken hebben, de gebruiker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij proberen niet de boeman te zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jullie zijn toch ook de boeman? Wij hebben de filters niet ingesteld en de centrale topics afgesloten. Jullie wel...
Daarnaast wordt er slecht geluisterd en nauwelijks inhoudelijk gediscussieerd. Namelijk alle argumenten/onderbouwingen die tegen jullie nieuwe opzet worden ingebracht, worden of genegeerd of gesloten. Dat kan je moeilijk 'luisteren' noemen.
Zolang er geen uitsluitsel gegeven wordt over het al dan niet terug komen van de topics-reeksen, de centrale topics, dan krijg je protest. Maar ga me ajb niet vertellen dat je dat niet had verwacht....
Oh, ja, laten we op elkaar gaan zeiken nu G&C verneukt is door mods. Slim plan Roy, heel slim.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij mag trouwens ook wel ns ophouden met die topics en al helemaal met het tig keer linken ernaar. Het is irritant, dat drammerige. Gewoon AFWACHTEN hoe het gaat lopen in GAM.
[Xbox360] Heintje toont zijn skills in Pinball FX!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:49 schreef Heintje het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet of ik nou een appart topic moet openen om mijn high score van Pinball FX te patsen of niet.
Ook is er niet gereageerd op mijn post waar ik me afvraag waar nou de grens ligt om een nieuw topic te openen of een oud topic te gebruiken.
Nee, maar zo wordt het wel ervaren, omdat jullie die reeksen hebben gesloten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wij proberen niet de boeman te zijnWe hebben die filters toch niet ingesteld en de centrale topics geopend om jullie te pesten
![]()
Had je ze maar geopend. De centrale topics zijn toch dicht?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wij proberen niet de boeman te zijnWe hebben die filters toch niet ingesteld en de centrale topics geopend om jullie te pesten
![]()
Alsof ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okay, nou... Mea Culpa. En open die centrale topics. Praten we nergens meer over.
antwoorden graag!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:14 schreef BroesWillems het volgende:
Dan vraag ik me nog een paar dingen af:
Waarom de verandering? wat was de reden? en waarom gelijk zo 'drastisch'?
quote:Alleen de centrale topicreeksen zijn even weg omdat er een nieuwe opzet is. In deze opzet is het makkelijker om nieuwe topics te openen waardoor de postdrempel voor nieuwe users lager is. Er kan nu bijv een topic geopend worden over persoonlijke highscores in een game zonder dat deze dicht wordt getieft met een verwijzing naar een centraal topic.
Daarnaast zijn er filters ingeschakeld zodat je per consolemerk kunt bekijken welke topics er zijn. Dat is voor mensen die heel specifiek alleen Nintendo topics willen volgen bijvoorbeeld. Ben je multiplatform gamer dan is er niets aan de hand want in GAM staan wel gewoon alle topics nog
Ze zijn TIJDELIJK dicht! Niet voor altijdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Had je ze maar geopend. De centrale topics zijn toch dicht?
Dat is toch de hele rel die ontstaan is?
Dat het niet jullie intentie is om de boeman te spelen en het beste met de users voor hebben snap ik ook wel.
Maar speel dan ook niet de vermoorde onschuld op het moment dat je ter verantwoording wordt geroepen. Blijkbaar zijn mensen nogal gehecht aan een centraal console-topic. Daar zijn jullie als Mods/FA's te makkelijk aan voorbij gegaan. Okay, nou... Mea Culpa. En open die centrale topics. Praten we nergens meer over.
De reden is dat ze meer willen gaan lijken op al de andere game fora.quote:
wat is er nu precies zo bijzonder aan een reeks dan? Want je krijgt nu ongeveer hetzelfde effect als je op een filter klikt. Je ziet gelijk welk nieuws/topic/game er actueel/populair is (je kan kijken naar de tags voor specifieke consoles) en kan vervolgens in dat topic over dat onderwerp je mening plaatsen. Hierdoor krijg je meer gerichte discussies ipv dat de discussies in de reeksen heel snel al stranden/afzwakken omdat er (veel) ander nieuws wordt gepost in het topic. Daarbij komt ook dat het (GAM) op deze manier een stuk toegankelijker is voor de nieuwe mensen, want de centrale topics schrikken op 1 of andere manier nieuwe users heel snel af.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:43 schreef Oksel het volgende:
En die filters, daar gaat het niet om, het gaat om de reeksen. Die verbieden is gewoon érg stom.
en wat moet ik hier de komende maand dan doen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze zijn TIJDELIJK dicht! Niet voor altijdDaarom snap ik de rel ook niet
![]()
opgelost, slotjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
Misschien vatten jullie het allemaal gewoon een beetje verkeerd opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:56 schreef peristilius het volgende:
Jezus ijsmeis, misschien heb je het zelf niet door, maar je gedraagt je echt als een arrogante troela. Ik heb niets tegen je, vind je zelfs best aardig, maar deze houding gaat je echt niet helpen.
/misschien een beetje laat, maar moest het even kwijt.
Wat ik niet snap is waarom ze tijdelijk dicht zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
Oooh please. Als jij Gears of War speelt kun je het niet hebben als iemand de leiding neemt. Jij gaat dan met opzet je team tegenwerken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien vatten jullie het allemaal gewoon een beetje verkeerd op. Het is in ieder geval niet mijn bedoeling om arrogant over te komen of te doen. Zo ben ik totaal niet.
GAM is geen nieuwssite Kepler, het is een forum, met een hechte community. Op deze manier zie ik het reactie niveau al snel richting dat van FOK!games gaan, en dat is laag.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:58 schreef kepler het volgende:
[..]
wat is er nu precies zo bijzonder aan een reeks dan? Want je krijgt nu ongeveer hetzelfde effect als je op een filter klikt. Je ziet gelijk welk nieuws/topic/game er actueel/populair is (je kan kijken naar de tags voor specifieke consoles) en kan vervolgens in dat topic over dat onderwerp je mening plaatsen. Hierdoor krijg je meer gerichte discussies ipv dat de discussies in de reeksen heel snel al stranden/afzwakken omdat er (veel) ander nieuws wordt gepost in het topic. Daarbij komt ook dat het (GAM) op deze manier een stuk toegankelijker is voor de nieuwe mensen, want de centrale topics schrikken op 1 of andere manier nieuwe users heel snel af.
Het enige verschil nu is dat je niet meer kan slowchatten (wmb een positief iets) en de nieuwe screens van 1 console niet in 1 topic kunt vinden, maar dat was met de vorige opzet ook niet altijd het geval.
Misschien dat het later nog een leuk idee is om in elk subforum een SC-topic te plaatsen, speciaal voor de 'hechte kliek' die ontstaan is in die reeksen. Dit is echter aan de moderaters/FA's zelf om te bepalen.
ik zie dat juist niet gebeuren. Die community kan je toch gewoon behouden in de losse topics? Het is niet alsof iedereen opeens zal verdwijnen ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
GAM is geen nieuwssite Kepler, het is een forum, met een hechte community. Op deze manier zie ik het reactie niveau al snel richting dat van FOK!games gaan, en dat is laag.
Ik begrijp het wel hoor, ik ben ook mod geweest, ik weet hoe het is om een discussie aan te gaan waar constant dingen herhaald worden. Je hoeft het van mij ook niet te blijven herhalen, reageer gewoon onderbouwd op users die wel iets nieuws zeggen, of zeg niets.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien vatten jullie het allemaal gewoon een beetje verkeerd op. Het is in ieder geval niet mijn bedoeling om arrogant over te komen of te doen. Zo ben ik totaal niet.
Ik word alleen wel moe van constant herhalen van alles. En daarbij heb ik slecht geslapen. Dus wellicht ben ik een beetje chagrijnig. Ook dáárom laat ik het topic links liggen.
Ja, maar waarom moeten we in godsnaam gaan discussieren over nieuwsberichten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zie dat juist niet gebeuren. Die community kan je toch gewoon behouden in de losse topics? Het is niet alsof iedereen opeens zal verdwijnen ofzoEn het mooie van een forum is dat de actiefste topics altijd redelijk bovenaan blijven, en je daardoor (volgens mij) interessantere discussies zal krijgen. Onderwerpen die niemand interessant vindt zullen snel afzakken naar beneden
Naar mijn idee was de opzet zo dat er veel losse topics ontstaan, die gemodereerd worden om slowchatten tegen te gaan. Prima, maar de slowchat zoals die in de centrale console topics plaats vond, was naar mijn idee de basis voor een soort van hechte community. Je deelt namelijk dezelfde intresse qua console, komt verschillende dingen tegen die je nog niet verwacht had, helpt elkaar bij problemen, etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:58 schreef kepler het volgende:
[..]
wat is er nu precies zo bijzonder aan een reeks dan? Want je krijgt nu ongeveer hetzelfde effect als je op een filter klikt. Je ziet gelijk welk nieuws/topic/game er actueel/populair is (je kan kijken naar de tags voor specifieke consoles) en kan vervolgens in dat topic over dat onderwerp je mening plaatsen. Hierdoor krijg je meer gerichte discussies ipv dat de discussies in de reeksen heel snel al stranden/afzwakken omdat er (veel) ander nieuws wordt gepost in het topic. Daarbij komt ook dat het (GAM) op deze manier een stuk toegankelijker is voor de nieuwe mensen, want de centrale topics schrikken op 1 of andere manier nieuwe users heel snel af.
Het enige verschil nu is dat je niet meer kan slowchatten (wmb een positief iets) en de nieuwe screens van 1 console niet in 1 topic kunt vinden, maar dat was met de vorige opzet ook niet altijd het geval.
Misschien dat het later nog een leuk idee is om in elk subforum een SC-topic te plaatsen, speciaal voor de 'hechte kliek' die ontstaan is in die reeksen. Dit is echter aan de moderaters/FA's zelf om te bepalen.
Je moet het niet zo geforceerd zien dat we moeten discussieren over nieuwsberichten. De TO grens is gewoon wat lager geworden voor users.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar waarom moeten we in godsnaam gaan discussieren over nieuwsberichten?
Willen mensen dit wel? Of willen ze gewoon kort reageren en verder met het volgende onderwerp? Als iets echt een discussie waard is zal dit zelfs in een centraal topic wel gebeuren, misschien gaat het wat sneller over op het volgende onderwerp, maar dat is imo nog altijd beter dan een onoverzichtelijke bende van 2597684 topics met 30 reacties.
als mensen niet willen discussieren over nieuwsberichten dan ontstaan die topics niet, of zakken ze dus heel snel naar beneden. Het 'probleem' met bv die reeksen is dat er heel vaak een aantal verschillende discussies door elkaar lopen, en je snel door de bomen het bos niet meer ziet. Daarom lijkt mij aparte topics dus uiteindelijk overzichtelijker. Vindt niemand het interessant dan zakt het topic weg, is het wel interessant dan zullen (en nog belangrijker kunnen) mensen hier langer over blijven praten (en zal het topic bovenaan blijven). Ook nieuwe mensen kunnen nu overzichtelijk de discussies vinden in de subfora, terwijl dit vroeger in de reeks heel snel voorbij ging als het ware.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar waarom moeten we in godsnaam gaan discussieren over nieuwsberichten?
Willen mensen dit wel? Of willen ze gewoon kort reageren en verder met het volgende onderwerp? Als iets echt een discussie waard is zal dit zelfs in een centraal topic wel gebeuren, misschien gaat het wat sneller over op het volgende onderwerp, maar dat is imo nog altijd beter dan een onoverzichtelijke bende van 2597684 topics met 30 reacties.
Enkeltje China voor jou dan maar vast?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef depax het volgende:
Als we dan toch bezig zijn.
We krijgen al het nieuws al aangeleverd in engels dan kunnen we net zo goed GAM engels maken.
Of beter nog chinees we praten dat over 20 jaar toch allemaal.
Dat vind jij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:15 schreef kepler het volgende:
[..]
als mensen niet willen discussieren over nieuwsberichten dan ontstaan die topics niet, of zakken ze dus heel snel naar beneden. Het 'probleem' met bv die reeksen is dat er heel vaak een aantal verschillende discussies door elkaar lopen, en je snel door de bomen het bos niet meer ziet. Daarom lijkt mij aparte topics dus uiteindelijk overzichtelijker. Vindt niemand het interessant dan zakt het topic weg, is het wel interessant dan zullen (en nog belangrijker kunnen) mensen hier langer over blijven praten (en zal het topic bovenaan blijven). Ook nieuwe mensen kunnen nu overzichtelijk de discussies vinden in de subfora, terwijl dit vroeger in de reeks heel snel voorbij ging als het ware.
idd, daarom kwam ik er ook...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind het bij nader inzien tof!
Die centrale topics waren allemaal van die ons-kent-ons slowchat reeksen geworden.
ja maar die community blijft toch nog steeds aanwezig? Nu zullen die losse topics dus veel eerder ontstaan, en krijgen meer mensen de kans om hierop te reageren. Op de 'oude' manier bepaalde een vast kliekje als het ware wanneer er een centraal topic kwam over een game, zodra dit gebeurde dan zag je een hoop 'nieuwe' (die niet in die reeks komen) users weer reageren in dat topic. Dit is dus iets wat we willen bereiken met deze opzetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Naar mijn idee was de opzet zo dat er veel losse topics ontstaan, die gemodereerd worden om slowchatten tegen te gaan. Prima, maar de slowchat zoals die in de centrale console topics plaats vond, was naar mijn idee de basis voor een soort van hechte community. Je deelt namelijk dezelfde intresse qua console, komt verschillende dingen tegen die je nog niet verwacht had, helpt elkaar bij problemen, etc.
Dit valt voor een groot gedeelte weg omdat er klaarblijkelijk geen ruimte is voor slowchat. Dat moet dan maar in het algemen slowchat gedeelte. Het probleem daar is dat de groep te divers is om vredig met elkaar om te kunnen gaan.
Je voorstel om in elk forumdeel een SC-topic te openen is in feite gewoon een centraal topic, alleen wordt het dan anders genoemd.
Juist die games/onderdelen waarbij men het gevoel heeft dat het de moeite waard wordt om een los topic voor te openen, krijgen dat ook. Het Resistance: Fall of Man topic kwam ook nadat ik het in het algemen PS3 topic me afvroeg of het daar niet zo langzamerhand tijd voor werd.
ja, de vaste mensen in die reeks kunnen het prima volgen. Veel andere users hebben hier moeite mee, vooral door het hechte kliekje in zo'n reeks. Zoals ik net al zei zie je veel meer andere users verschijnen in een centraal topic over een game (of een ander onderwerp), dan wanneer dit onderwerp/game in de reeks zou blijven. We willen het forum dus toegankelijker maken voor andere users, zoals ik nu al een aantal keer heb gezegdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:17 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat vind jij.
Ik kan die reeksen altijd prima volgen.
Waarom moeten wij praten op de manier waarop jullie het willen?
Als je eens de ontwikkeling in de wereld volgt en dan vooral de taalverspreiding kom je er achter dat het langzaam chinees of spaans wordt op het einde. Dus ik ben gewoon voorbereid.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:16 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Enkeltje China voor jou dan maar vast?
totaaaaaaaaaaaalll offtopicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:28 schreef depax het volgende:
[..]
Als je eens de ontwikkeling in de wereld volgt en dan vooral de taalverspreiding kom je er achter dat het langzaam chinees of spaans wordt op het einde. Dus ik ben gewoon voorbereid.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:35 schreef BMH het volgende:
Dat de centrale topics terug komen staat al vast. En daar gaat het mij om. Alle topics die geopend worden met nieuwtjes ga ik echt niet naar kijken. Die nieuwtjes komen immers toch weer terecht in de centrale topics![]()
Nee had gaat over de toekomst van GAM maar dan op taal gerichtquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:28 schreef depax het volgende:
[..]
Als je eens de ontwikkeling in de wereld volgt en dan vooral de taalverspreiding kom je er achter dat het langzaam chinees of spaans wordt op het einde. Dus ik ben gewoon voorbereid.
Surinamers ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef Thomper het volgende:
[..]![]()
Leuk, zo'n off-topic discussie, doe ik lekker mee. Je negeert hierbij even dat er drie verschillende dialecten Chinees zijn en dat die ook maar in 1 land gesproken worden? Zelfde geld zo'n beetje voor Spaans: 1 werelddeel en Spanje. Hoe groot dat land ook is, de taal is zich niet aan het verspreiden, er wonen gewoon steeds meer mensen. Als er in Nederland straks opeens 2 miljard mensen wonen, is Nederlands dan opeens de belangrijkste taal op aarde terwijl niemand buiten Nederland het spreekt?
Tis ook gewoon makkelijk ik deed bijna dagelijk zo een update als ik begon op werkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:35 schreef BMH het volgende:
Dat de centrale topics terug komen staat al vast. En daar gaat het mij om. Alle topics die geopend worden met nieuwtjes ga ik echt niet naar kijken. Die nieuwtjes komen immers toch weer terecht in de centrale topics![]()
Dat is dus de reden waarom op dit moment die topics weg zijn, om dit te voorkomenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:35 schreef BMH het volgende:
Trouwens, er werd de laatste tijd bar weinig nieuws gepost in het centrale wii topic, en ook in het centrale DS topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef depax het volgende:
[..]
Tis ook gewoon makkelijk ik deed bijna dagelijk zo een update als ik begon op werkvan het wii topic.
en nu zou ik constant nieuwe topics moeten openen no thanks.
Daar wordt bij de meeste games ook niet op gereageerd. Krijg je allemaal topics met 0 posts.
Onzin dus.
Daar gaat het niet omdat je vergeet dat doordat china steeds meer mensen krijgt en het de welvaart daar ook gestaag toeneemt dat. het steeds interessanter word om chinees te leren om te communiceren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef Thomper het volgende:
[..]![]()
Leuk, zo'n off-topic discussie, doe ik lekker mee. Je negeert hierbij even dat er drie verschillende dialecten Chinees zijn en dat die ook maar in 1 land gesproken worden? Zelfde geld zo'n beetje voor Spaans: 1 werelddeel en Spanje. Hoe groot dat land ook is, de taal is zich niet aan het verspreiden, er wonen gewoon steeds meer mensen. Als er in Nederland straks opeens 2 miljard mensen wonen, is Nederlands dan opeens de belangrijkste taal op aarde terwijl niemand buiten Nederland het spreekt?
laat dat nou DE reden zijn van velen om naar Fok! te komen... waarom wordt dit feit totaal genegeerd?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom op dit moment die topics weg zijn, om dit te voorkomenStel je voor, we hadden de centrale topics open gelaten, dan was toch niemand van die nieuws topics gaan openen
Nu we ze een tijdje dicht laten wennen de users er aan om topics te openen over nieuws. Op het moment dat dat een beetje gaat lopen, kan het centrale console topic weer geopend worden. Word het centrale console topic door niemand gemist? Dan blijft tie weg
![]()
Meer in de spiegel kijken. Je stelt je heel de dag al heel arrogant op, dit valt iedereen op behalve jezelf. Niet lullig bedoelt ofzo, of omdat ik rancune tegen je zou hebben, maar dit is gewoon zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Edit: tevens geef ik hier overal fatsoenlijk en normaal antwoord op. En mij dan arrogant noemen om een drietal smileys. Lachertje.
Hmm, en waarom ook alweer niet? Oh ja, omdat het vervelend is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom op dit moment die topics weg zijn, om dit te voorkomenStel je voor, we hadden de centrale topics open gelaten, dan was toch niemand van die nieuws topics gaan openen
![]()
ook voor veel mensen de reden om niet (meer) te posten in GAMquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
laat dat nou DE reden zijn van velen om naar Fok! te komen... waarom wordt dit feit totaal genegeerd?
Ik vind dat ze het goed doet hoor ze is de hele dag al bezig om alles tot in den treure te herhalen daar wordt je dan ook wel gaar van!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Meer in de spiegel kijken. Je stelt je heel de dag al heel arrogant op, dit valt iedereen op behalve jezelf. Niet lullig bedoelt ofzo, of omdat ik rancune tegen je zou hebben, maar dit is gewoon zo.
Steel jij ook rammelaars van baby's?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nu we ze een tijdje dicht laten wennen de users er aan om topics te openen over nieuws. Op het moment dat dat een beetje gaat lopen, kan het centrale console topic weer geopend worden. Word het centrale console topic door niemand gemist? Dan blijft tie weg
![]()
het overgrote deel zit gewoon in de centrale topics lekker relax te 'discuseren'quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef kepler het volgende:
[..]
ook voor veel mensen de reden om niet (meer) te posten in GAM
Dit is natuurlijk wel heel erg overdreven maar het geeft wel aan dat het onduidelijk is waar de grens ligt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
EN!
!
Nee BMH, ik heb dat uitgelegd. En toentertijd was je het eens met mijn uitleg. Maar omdat je het nu niet eens bent met een beslissing gebruik je dit maar even om te bashen. Erg kinderachtig. Maar hier:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:01 schreef BMH het volgende:
Oooh please. Als jij Gears of War speelt kun je het niet hebben als iemand de leiding neemt. Jij gaat dan met opzet je team tegenwerken.![]()
Afgelopen jaren is GAM toch echt gigantisch gegroeid hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef kepler het volgende:
[..]
ook voor veel mensen de reden om niet (meer) te posten in GAM
Dat het een kopie is is gewoon toevalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:48 schreef Khadgar het volgende:
Het enige bezwaar dat ik nu nog heb is dat elk subforum momenteel letterlijk een kopie is van games.fok.nl en dat eigenlijk die hele subsite (of dit forum) overbodig wordt daardoor.
Nee, Chinezen zijn onze productieslaven. Het enige waar we ze voor nodig hebben is nieuwe fabrieken openen, en dat lukt nu ook al goed genoeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:42 schreef depax het volgende:
[..]
Daar gaat het niet omdat je vergeet dat doordat china steeds meer mensen krijgt en het de welvaart daar ook gestaag toeneemt dat. het steeds interessanter word om chinees te leren om te communiceren.
Ook al zijn het 3 dialecten leren zal je ze toch om te moeten communiceren.
Voor zuid amerika geld dit dus niet.
Er zijn genoeg reporten hierover trouwens gewoon even googlen
goh, dit had nu perfect in een centraal 360 topic gekunt....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee BMH, ik heb dat uitgelegd. En toentertijd was je het eens met mijn uitleg. Maar omdat je het nu niet eens bent met een beslissing gebruik je dit maar even om te bashen. Erg kinderachtig. Maar hier:
Jij zegt "Allemaal naar beneden"
* ijsmeis denkt "dat kun je wel anders zeggen, ik ga naar boven".
Dit heb ik je later ook gezegd. Als je zegt "hey, wie gaat er met me mee naar beneden" dan doe ik dat graag. Maar niet op de manier zoals jij dat zegt, ik ben je slaafje niet. Dan ga ik mijn eigen weg. Tevens hóef ik niet per se als team te spelen in GoW. Ik ga wel vaker mijn eigen weg.
Weet je waardoor het komt? Internet. Alles kan anders opgevat worden. Zo kan ik hier ook dingen van de users of van mijn medemods anders opvatten. Dat is het kutte aan internet en daarom heb ik er eigenlijk ook een tiefushekel aan. En daarom doe ik bijvoorbeeld ook vrij weinig aan MSN, omdat ik irl kletsen met mensen stukken beter vind en stukken beter te begrijpen is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Meer in de spiegel kijken. Je stelt je heel de dag al heel arrogant op, dit valt iedereen op behalve jezelf. Niet lullig bedoelt ofzo, of omdat ik rancune tegen je zou hebben, maar dit is gewoon zo.
Ja. Je hebt het uitgelegd en ik heb beloofd het in jouw bijzijn niet meer te doen. Dat neemt niet weg dat je verwaand deed. Ik heb het alleen geaccepteerd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee BMH, ik heb dat uitgelegd. En toentertijd was je het eens met mijn uitleg. Maar omdat je het nu niet eens bent met een beslissing gebruik je dit maar even om te bashen. Erg kinderachtig. Maar hier:
Jij zegt "Allemaal naar beneden"
* ijsmeis denkt "dat kun je wel anders zeggen, ik ga naar boven".
Dit heb ik je later ook gezegd. Als je zegt "hey, wie gaat er met me mee naar beneden" dan doe ik dat graag. Maar niet op de manier zoals jij dat zegt, ik ben je slaafje niet. Dan ga ik mijn eigen weg. Tevens hóef ik niet per se als team te spelen in GoW. Ik ga wel vaker mijn eigen weg.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat het een kopie is is gewoon toevalMaar op GAM kan er net iets dieper op een nieuwsbericht in worden gegaan
En dat is dus het grote verschil tussen Games.Fok! en GAM
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
het overgrote deel zit gewoon in de centrale topics lekker relax te 'discuseren'
mensen die alleen voor het nieuws gaan, kunnen zich prima vermaken op FoK!Games, waar gereageerd kan worden op nieuws.
Ik heb vlak na dat bericht een duidelijke uitleg hierover gegeven, lees dat is doorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel heel erg overdreven maar het geeft wel aan dat het onduidelijk is waar de grens ligt.
Moeten screens die op verschillende data gereleased worden in een appart topic?
Of moeten ze daarvoor van een verschillende build zijn?
Of kunnen alle screens samen en moeten filmpjes in een ander topic?
En moet het bericht dat de demo uit is in een appart topic of kan dat bij de screens die de uitgever bij het pers bericht heeft uitgegeven?
Duidelijk is deze aanpak niet....
Voor nieuwtjes kun je overal wel terecht ik kwam hier juist voor dat centrale topic daar gaat het gewoon over de dagelijkse 360 beslommeringen en dat is leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat het een kopie is is gewoon toevalMaar op GAM kan er net iets dieper op een nieuwsbericht in worden gegaan
En dat is dus het grote verschil tussen Games.Fok! en GAM
![]()
Maar waar zitten ze over de discusseren? Juist ja, het Gamenieuws.quote:
precies mijn punt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor nieuwtjes kun je overal wel terecht ik kwam hier juist voor dat centrale topic daar gaat het gewoon over de dagelijkse 360 beslommeringen en dat is leuk om te lezen.
En ik vond jou juist op dat moment in GoW verwaand en arrogant bezig. "Kijk mij de baas zijn".quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja. Je hebt het uitgelegd en ik heb beloofd het in jouw bijzijn niet meer te doen. Dat neemt niet weg dat je verwaand deed. Ik heb het alleen geaccepteerd.
nieuws is actueel, hoe je potje wii bowling vanmiddag ging hoort imo niet terecht in een nieuws topic... waar wel? juist, in een centraal wii topic....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar waar zitten ze over de discusseren? Juist ja, het Gamenieuws.
Nou, over een tijdje kun je dat weer leuk lezenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor nieuwtjes kun je overal wel terecht ik kwam hier juist voor dat centrale topic daar gaat het gewoon over de dagelijkse 360 beslommeringen en dat is leuk om te lezen.
Ook, maar ook over ervaringen en dergelijke. Als je even iets over een game wil zeggen, maar het niet genoeg is om een topic over te openen, waar laat ik dit dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar waar zitten ze over de discusseren? Juist ja, het Gamenieuws.
Nee, hier: [Wii] Sports [2] Game on!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nieuws is actueel, hoe je potje wii bowling vanmiddag ging hoort imo niet terecht in een nieuws topic... waar wel? juist, in een centraal wii topic....![]()
Je bedoelt jezelf? Jezus peri, doe eens niet zo arrogantquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:56 schreef peristilius het volgende:
Vroeger had GAM nog echte mods die users probeerden te helpen in plaats van ze weg te pesten.
of we zeggen tegen de andere users dat ze met al hun vragen terecht kunnen maar dat ze er geen apart topic over kunnen openen omdat ze in de eerste 3 reacties toch doorverwezen worden naar een centraal topic waar hun vragen in een grijze massa van SC beland.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:55 schreef peristilius het volgende:
Jullie zeggen nu gewoon, sorry jongens, jullie kunnen komende maand maar voor een deel gebruik maken van het forum, namelijk van het deel dat voor jullie het minste interessant is. Maar dit is beter voor jullie hoor.
idd maar dat mag niet want dan is het offtopic en niet nodigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nieuws is actueel, hoe je potje wii bowling vanmiddag ging hoort imo niet terecht in een nieuws topic... waar wel? juist, in een centraal wii topic....![]()
Daar heb je toch centrale game-topics voorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ook, maar ook over ervaringen en dergelijke. Als je even iets over een game wil zeggen, maar het niet genoeg is om een topic over te openen, waar laat ik dit dan?
De users kunnen wel nog steeds zelf de inhoud van het forum bepalen hoorquote:Jullie zeggen nu gewoon, sorry jongens, jullie kunnen komende maand maar voor een deel gebruik maken van het forum, namelijk van het deel dat voor jullie het minste interessant is. Maar dit is beter voor jullie hoor.
Als ik een half jaar geleden in dat DNF topic gereageerd heb op die plaatjes verwacht ik dat ik door MyAT redelijk op de hoogte blijf van de ontwikkelingen van DNF. Maar na een bepaalde tijd (afhankelijk van wat de betreffende user vind) moet ik weer op zoek kijken of er niet toevallig een nieuw topic is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
en dan wat reacties:
(etc)
In het centrale 360 gedeelte worden vragen toch wel altijd snel en netjes beantwoord vond ik!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of we zeggen tegen de andere users dat ze met al hun vragen terecht komen maar dat ze er geen apart topic over kunnen openen omdat ze in de eerste 3 reacties toch doorverwezen worden naar een centraal topic waar hun vragen in een grijze massa van SC beland.
een topic dat bijna dagelijks een nieuw deel kent is niet te volgen voor een normale user/newbie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In het centrale 360 gedeelte worden vragen toch wel altijd snel en netjes beantwoord vond ik!
Maar goed even afwachten dus hoe het zich gaat ontwikkelen dus.
En Tain, Speknek, Roy enz. Maar ja, ik doelde ook op mijzelf, en ik mag arrogant zijn, want ik hoef niet met vervelende users om te gaan, alleen met vervelende mods.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bedoelt jezelf? Jezus peri, doe eens niet zo arrogant![]()
.
Ja, maar dan moet je weer zo lang zoeken om dat topic de vindenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik een half jaar geleden in dat DNF topic gereageerd heb op die plaatjes verwacht ik dat ik door MyAT redelijk op de hoogte blijf van de ontwikkelingen van DNF. Maar na een bepaalde tijd (afhankelijk van wat de betreffende user vind) moet ik weer op zoek kijken of er niet toevallig een nieuw topic is.
Gewoon 1 game 1 topic. SIM-PEL
DAN TIEFT IE MAAR LEKKER OP!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een topic dat bijna dagelijks een nieuw deel kent is niet te volgen voor een normale user/newbie.
Als een user een vraag heeft en die in een centraal topic stelt staat het antwoord echt wel bij de eerst volgende 10 reply's. Dan hoeft hij dus niet eens het hele topic door te lezen. Dat gebeurd nou ook niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of we zeggen tegen de andere users dat ze met al hun vragen terecht kunnen maar dat ze er geen apart topic over kunnen openen omdat ze in de eerste 3 reacties toch doorverwezen worden naar een centraal topic waar hun vragen in een grijze massa van SC beland.
zorg dan voor een fatsoenlijke searchquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je weer zo lang zoeken om dat topic de vinden(via de search enzo
)
en ik weet wel dat je dat niet serieus bedoelt, maar dat is zo nu en dan wel de indruk die ik krijg als ik wat van die kliekjes topics aan het lezen ben.quote:
Dan moet er dus wel voor elke game zo'n topic zijn, lees het tweede deel van mijn post. En dat topic moet je dan ook nog zien te vinden tussen de 3545345 andere topics.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Daar heb je toch centrale game-topics voor
Maar de manier waarop die inhoud ingedeeld wordt bepalen jullie blijkbaar.quote:[..]
De users kunnen wel nog steeds zelf de inhoud van het forum bepalen hoor![]()
Gooi de console topics open en dat gebeurt. Nou wordt het ons juist meer opgelegt waar we het over kunnen hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef RaymanNL het volgende:
De users kunnen wel nog steeds zelf de inhoud van het forum bepalen hoor![]()
Dat idee heb ik eigenlijk alleen bij de GAM SC, en dat is dan ook een kuttopic.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en ik weet wel dat je dat niet serieus bedoelt, maar dat is zo nu en dan wel de indruk die ik krijg als ik wat van die kliekjes topics aan het lezen ben.
Je typt de naam van het spel in, selecteerd GAM, en klikt op zoeken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je weer zo lang zoeken om dat topic de vinden(via de search enzo
)
Volgens mij zijn er in de laatste maanden erg veel nieuwe 360 bezitters bijgekomen op FOK en ook in het centrale topic. Dus die drempel lijkt me een stuk lager dan julle beweren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en ik weet wel dat je dat niet serieus bedoelt, maar dat is zo nu en dan wel de indruk die ik krijg als ik wat van die kliekjes topics aan het lezen ben.
Merk er ook nix van nee en ben er ook nog niet langquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:10 schreef Un4 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er in de laatste maanden erg veel nieuwe 360 bezitters bijgekomen op FOK en ook in het centrale topic. Dus die drempel lijkt me een stuk lager dan julle beweren.
Snap er nog steeds geen bal van, hoeveel van die "kliekjes" zijn er wel niet op FOK? Daar hoor je toch ook nooit wat over..
Mij is nooit wat gevraagd...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind het overigens wel vreemd dat jullie nu zo lopen te steigeren terwijl aan aantal van jullie 2 maanden geleden nog aan mij vertelden dat ik het zelf maar moest uitzoeken toen ik om FB vroeg aangezien ik zo goed als in mn eentje op GAM aan het modden was, maar mssn begrijpelijk omdat jullie eigen kerkjes ook tijdelijk afgeremd worden.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef Heintje het volgende:
Twee uitzonderingen.
Als je er bij meld dat je Xbox omgebouwd is of als je username JorienvddHerik is.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind het overigens wel vreemd dat jullie nu zo lopen te steigeren terwijl aan aantal van jullie 2 maanden geleden nog aan mij vertelden dat ik het zelf maar moest uitzoeken toen ik om FB vroeg aangezien ik zo goed als in mn eentje op GAM aan het modden was, maar mssn begrijpelijk omdat jullie eigen kerkjes ook tijdelijk afgeremd worden.
Haha, wie ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef Heintje het volgende:
Moet je eens proberen om bij het BoF kliekje te komen.
Zelfs als professional forumer kom je daar niet tussen.
In het 360 topic is iedereen welkom en wordt ook goed geholpen.
Twee uitzonderingen.
Als je er bij meld dat je Xbox omgebouwd is of als je username JorienvddHerik is.
Het P-team heeft mij anders behoorlijk weggejaagd door die grote belofte nooit na te komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:56 schreef peristilius het volgende:
Vroeger had GAM nog echte mods die users probeerden te helpen in plaats van ze weg te pesten.
ligt misschien eerder dan aan jou heintjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef Heintje het volgende:
Moet je eens proberen om bij het BoF kliekje te komen.
Pfff, jij moet met je topic diarree en rechtstreekse c/p van je eigen sites niets zeggen, jij bent nu degene die de mensen wegjaagd...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:46 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het P-team heeft mij anders behoorlijk weggejaagd door die grote belofte nooit na te komen.
Velen zijn langs geweest en velen zijn gebleven..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
ligt misschien eerder dan aan jou heintje
Ja, DAT is lekker. Je laat ons als forumgebruikers alles in centrale topics mieteren. Als we er dan aan gewend zijn en anderen naar die centrale topics verwijzen kom je met het argument dat DAAROM alles op de schop moet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of we zeggen tegen de andere users dat ze met al hun vragen terecht kunnen maar dat ze er geen apart topic over kunnen openen omdat ze in de eerste 3 reacties toch doorverwezen worden naar een centraal topic waar hun vragen in een grijze massa van SC beland.
Mission Accomplished.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:46 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het P-team heeft mij anders behoorlijk weggejaagd door die grote belofte nooit na te komen.
Ik heb, en daar mag je mijn hele modhistory op na kijken(alhoewel die op GAM maar 5 maanden oud is), nog NOOIT gesteld dat specifieke vragen naar een centraal topic doorverwezen moeten worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, DAT is lekker. Je laat ons als forumgebruikers alles in centrale topics mieteren. Als we er dan aan gewend zijn en anderen naar die centrale topics verwijzen kom je met het argument dat DAAROM alles op de schop moet.
Anders hadden de GAM mods vanaf het begin niet moeten zeiken. Dan had je EN de centrale topics gehad en (als iemand zich daar niet voldoende in geholpen voelt) de aparte topics.
Gelukkig ben jij ook echt de enige mod jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb, en daar mag je mijn hele modhistory op na kijken(alhoewel die op GAM maar 5 maanden oud is), nog NOOIT gesteld dat specifieke vragen naar een centraal topic doorverwezen moeten worden.
"hear, hear!"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ook echt de enige mod jaOmdat jij het misschien niet gedaan hebt wil niet zeggen dat het niet gebeurd is. Het slaat gewoon nergens op dat de centrale topics dicht moeten. Als je het anders wilt kun je makkelijk regels opstellen dat nieuwtjes/screenshots etc in aparte topics moeten en dat er vanuit de centrale topics alleen naar die topics gelinkt mag worden. Dan kunnen we wel lullen over onze consoles maar de nieuwtjes enz staan dan toch apart zoals jullie dat nu proberen te forceren.
Maak desnoods een filter voor centrale topics, hoeven mensen ook geen tvp's meer te posten als ze hun cetrale topic makkelijk kunnen vinden.
Zodra een oud topic boven komt drijven schoppen we die uiteraard naar het juiste subforum. Het heeft even zijn tijd nodigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vind wel dat de modjes wat meer oude topics mogen verhuizen. Subforums hebben nu echt weinig topics.
Kom op gewoon nachtje doorgaan en lekker topics doorspitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zodra een oud topic boven komt drijven schoppen we die uiteraard naar het juiste subforum. Het heeft even zijn tijd nodig.
Neeeeee, niet nog meer nachtrust wegquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kom op gewoon nachtje doorgaan en lekker topics doorspitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |