abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49152809
Kom op FOK!, open de centrale topics weer en jullie zijn af van ons gezeik. Zo niet, dan voer ik de druk eens flink op en zal ik jullie als moderator zijnde een vreselijke nachtmerrie gaan bezorgen . The FOK! users got the POWER! .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:15:36 #202
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49152857
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:08 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja, maar waarom moeten we in godsnaam gaan discussieren over nieuwsberichten?
Willen mensen dit wel? Of willen ze gewoon kort reageren en verder met het volgende onderwerp? Als iets echt een discussie waard is zal dit zelfs in een centraal topic wel gebeuren, misschien gaat het wat sneller over op het volgende onderwerp, maar dat is imo nog altijd beter dan een onoverzichtelijke bende van 2597684 topics met 30 reacties.
Je moet het niet zo geforceerd zien dat we moeten discussieren over nieuwsberichten. De TO grens is gewoon wat lager geworden voor users.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:15:56 #203
34586 kepler
No bounce, no play
pi_49152865
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:08 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja, maar waarom moeten we in godsnaam gaan discussieren over nieuwsberichten?
Willen mensen dit wel? Of willen ze gewoon kort reageren en verder met het volgende onderwerp? Als iets echt een discussie waard is zal dit zelfs in een centraal topic wel gebeuren, misschien gaat het wat sneller over op het volgende onderwerp, maar dat is imo nog altijd beter dan een onoverzichtelijke bende van 2597684 topics met 30 reacties.
als mensen niet willen discussieren over nieuwsberichten dan ontstaan die topics niet, of zakken ze dus heel snel naar beneden. Het 'probleem' met bv die reeksen is dat er heel vaak een aantal verschillende discussies door elkaar lopen, en je snel door de bomen het bos niet meer ziet. Daarom lijkt mij aparte topics dus uiteindelijk overzichtelijker. Vindt niemand het interessant dan zakt het topic weg, is het wel interessant dan zullen (en nog belangrijker kunnen) mensen hier langer over blijven praten (en zal het topic bovenaan blijven). Ook nieuwe mensen kunnen nu overzichtelijk de discussies vinden in de subfora, terwijl dit vroeger in de reeks heel snel voorbij ging als het ware.
The line is a dot to you!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:16:14 #204
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_49152881
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef depax het volgende:
Als we dan toch bezig zijn.
We krijgen al het nieuws al aangeleverd in engels dan kunnen we net zo goed GAM engels maken.
Of beter nog chinees we praten dat over 20 jaar toch allemaal.
Enkeltje China voor jou dan maar vast?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:16:15 #205
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49152884

Gaan jullie GAM dan ook opheffen?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:17:03 #206
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49152911
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:15 schreef kepler het volgende:

[..]

als mensen niet willen discussieren over nieuwsberichten dan ontstaan die topics niet, of zakken ze dus heel snel naar beneden. Het 'probleem' met bv die reeksen is dat er heel vaak een aantal verschillende discussies door elkaar lopen, en je snel door de bomen het bos niet meer ziet. Daarom lijkt mij aparte topics dus uiteindelijk overzichtelijker. Vindt niemand het interessant dan zakt het topic weg, is het wel interessant dan zullen (en nog belangrijker kunnen) mensen hier langer over blijven praten (en zal het topic bovenaan blijven). Ook nieuwe mensen kunnen nu overzichtelijk de discussies vinden in de subfora, terwijl dit vroeger in de reeks heel snel voorbij ging als het ware.
Dat vind jij.

Ik kan die reeksen altijd prima volgen.

Waarom moeten wij praten op de manier waarop jullie het willen?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:18:07 #207
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_49152940
Ik vind het bij nader inzien tof!
Die centrale topics waren allemaal van die ons-kent-ons slowchat reeksen geworden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_49152966
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind het bij nader inzien tof!
Die centrale topics waren allemaal van die ons-kent-ons slowchat reeksen geworden.
idd, daarom kwam ik er ook...

door het centrale DS topic ben ik aan Phoenix Wright begonnen... omdat ik er wel overheen moest lezen. Zou die als gewoon topic zijn geopend, had ik nog geen 1 minuut naar gekeken..

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2007 18:19:56 ]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:19:26 #209
34586 kepler
No bounce, no play
pi_49152986
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:09 schreef Fallen het volgende:

[..]

Naar mijn idee was de opzet zo dat er veel losse topics ontstaan, die gemodereerd worden om slowchatten tegen te gaan. Prima, maar de slowchat zoals die in de centrale console topics plaats vond, was naar mijn idee de basis voor een soort van hechte community. Je deelt namelijk dezelfde intresse qua console, komt verschillende dingen tegen die je nog niet verwacht had, helpt elkaar bij problemen, etc.

Dit valt voor een groot gedeelte weg omdat er klaarblijkelijk geen ruimte is voor slowchat. Dat moet dan maar in het algemen slowchat gedeelte. Het probleem daar is dat de groep te divers is om vredig met elkaar om te kunnen gaan.
Je voorstel om in elk forumdeel een SC-topic te openen is in feite gewoon een centraal topic, alleen wordt het dan anders genoemd.

Juist die games/onderdelen waarbij men het gevoel heeft dat het de moeite waard wordt om een los topic voor te openen, krijgen dat ook. Het Resistance: Fall of Man topic kwam ook nadat ik het in het algemen PS3 topic me afvroeg of het daar niet zo langzamerhand tijd voor werd.
ja maar die community blijft toch nog steeds aanwezig? Nu zullen die losse topics dus veel eerder ontstaan, en krijgen meer mensen de kans om hierop te reageren. Op de 'oude' manier bepaalde een vast kliekje als het ware wanneer er een centraal topic kwam over een game, zodra dit gebeurde dan zag je een hoop 'nieuwe' (die niet in die reeks komen) users weer reageren in dat topic. Dit is dus iets wat we willen bereiken met deze opzet
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:24:33 #210
34586 kepler
No bounce, no play
pi_49153143
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:17 schreef Oksel het volgende:

[..]

Dat vind jij.

Ik kan die reeksen altijd prima volgen.

Waarom moeten wij praten op de manier waarop jullie het willen?
ja, de vaste mensen in die reeks kunnen het prima volgen. Veel andere users hebben hier moeite mee, vooral door het hechte kliekje in zo'n reeks. Zoals ik net al zei zie je veel meer andere users verschijnen in een centraal topic over een game (of een ander onderwerp), dan wanneer dit onderwerp/game in de reeks zou blijven. We willen het forum dus toegankelijker maken voor andere users, zoals ik nu al een aantal keer heb gezegd
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:28:40 #211
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_49153292
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:16 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Enkeltje China voor jou dan maar vast?
Als je eens de ontwikkeling in de wereld volgt en dan vooral de taalverspreiding kom je er achter dat het langzaam chinees of spaans wordt op het einde. Dus ik ben gewoon voorbereid.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_49153364
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:28 schreef depax het volgende:

[..]

Als je eens de ontwikkeling in de wereld volgt en dan vooral de taalverspreiding kom je er achter dat het langzaam chinees of spaans wordt op het einde. Dus ik ben gewoon voorbereid.
totaaaaaaaaaaaalll offtopic
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:35:12 #213
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49153525
Dat de centrale topics terug komen staat al vast. En daar gaat het mij om. Alle topics die geopend worden met nieuwtjes ga ik echt niet naar kijken. Die nieuwtjes komen immers toch weer terecht in de centrale topics
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:36:50 #214
70110 peristilius
High times
pi_49153577
Hmm de FOK!crew vindt het opeens een goed idee, toeval... of???

En discussietopics kon je nu ook al openen, gebeurde het? Nee. Waarom niet? Nobody gives a fuck!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:36:55 #215
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49153581
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:35 schreef BMH het volgende:
Dat de centrale topics terug komen staat al vast. En daar gaat het mij om. Alle topics die geopend worden met nieuwtjes ga ik echt niet naar kijken. Die nieuwtjes komen immers toch weer terecht in de centrale topics
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:37:14 #216
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_49153592
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:30 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

totaaaaaaaaaaaalll offtopic
Nee had gaat over de toekomst van GAM maar dan op taal gericht
pi_49153602
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:28 schreef depax het volgende:

[..]

Leuk, zo'n off-topic discussie, doe ik lekker mee. Je negeert hierbij even dat er drie verschillende dialecten Chinees zijn en dat die ook maar in 1 land gesproken worden? Zelfde geld zo'n beetje voor Spaans: 1 werelddeel en Spanje. Hoe groot dat land ook is, de taal is zich niet aan het verspreiden, er wonen gewoon steeds meer mensen. Als er in Nederland straks opeens 2 miljard mensen wonen, is Nederlands dan opeens de belangrijkste taal op aarde terwijl niemand buiten Nederland het spreekt?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:38:53 #218
70110 peristilius
High times
pi_49153655
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef Thomper het volgende:

[..]

Leuk, zo'n off-topic discussie, doe ik lekker mee. Je negeert hierbij even dat er drie verschillende dialecten Chinees zijn en dat die ook maar in 1 land gesproken worden? Zelfde geld zo'n beetje voor Spaans: 1 werelddeel en Spanje. Hoe groot dat land ook is, de taal is zich niet aan het verspreiden, er wonen gewoon steeds meer mensen. Als er in Nederland straks opeens 2 miljard mensen wonen, is Nederlands dan opeens de belangrijkste taal op aarde terwijl niemand buiten Nederland het spreekt?
Surinamers ook.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:38:59 #219
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_49153663
quote:
Tis ook gewoon makkelijk ik deed bijna dagelijk zo een update als ik begon op werk van het wii topic.
en nu zou ik constant nieuwe topics moeten openen no thanks.
Daar wordt bij de meeste games ook niet op gereageerd. Krijg je allemaal topics met 0 posts.
Onzin dus.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:39:38 #220
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_49153692
De nieuwe topics lopen trouwens wel stukken beter dan vroeger zeg, gelukkig.

Ja, maar nu zit iedereen hier te schelden, en dit is pas vandaag ingevoerd, en iedereen moet nog wennen, en en en...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:40:25 #221
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_49153725
quote:
Dat is dus de reden waarom op dit moment die topics weg zijn, om dit te voorkomen Stel je voor, we hadden de centrale topics open gelaten, dan was toch niemand van die nieuws topics gaan openen Nu we ze een tijdje dicht laten wennen de users er aan om topics te openen over nieuws. Op het moment dat dat een beetje gaat lopen, kan het centrale console topic weer geopend worden. Word het centrale console topic door niemand gemist? Dan blijft tie weg
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:40:58 #222
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_49153750
als er ff 1 dagje geen nieuws (belangfrijk nieuws) is...kan je niet ffkes lekker met dezelfde groep chatten in 1 centrale topic...daar gaat het ook om, give back now...googogogogoggooo
PSN: diTani
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:41:41 #223
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_49153781
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef depax het volgende:

[..]

Tis ook gewoon makkelijk ik deed bijna dagelijk zo een update als ik begon op werk van het wii topic.
en nu zou ik constant nieuwe topics moeten openen no thanks.
Daar wordt bij de meeste games ook niet op gereageerd. Krijg je allemaal topics met 0 posts.
Onzin dus.
Trouwens, er werd de laatste tijd bar weinig nieuws gepost in het centrale wii topic, en ook in het centrale DS topic En als er nieuws werd gepost, werd er amper op ingegaan
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:42:07 #224
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_49153794
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef Thomper het volgende:

[..]

Daar gaat het niet omdat je vergeet dat doordat china steeds meer mensen krijgt en het de welvaart daar ook gestaag toeneemt dat. het steeds interessanter word om chinees te leren om te communiceren.
Ook al zijn het 3 dialecten leren zal je ze toch om te moeten communiceren.
Voor zuid amerika geld dit dus niet.
Er zijn genoeg reporten hierover trouwens gewoon even googlen
pi_49153824
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:40 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dat is dus de reden waarom op dit moment die topics weg zijn, om dit te voorkomen Stel je voor, we hadden de centrale topics open gelaten, dan was toch niemand van die nieuws topics gaan openen Nu we ze een tijdje dicht laten wennen de users er aan om topics te openen over nieuws. Op het moment dat dat een beetje gaat lopen, kan het centrale console topic weer geopend worden. Word het centrale console topic door niemand gemist? Dan blijft tie weg
laat dat nou DE reden zijn van velen om naar Fok! te komen... waarom wordt dit feit totaal genegeerd?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:42:49 #226
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_49153831
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:30 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Arrogant? Ik? . Dat is werkelijk de eerste keer dat ik dit hoor .

Edit: tevens geef ik hier overal fatsoenlijk en normaal antwoord op . En mij dan arrogant noemen om een drietal smileys. Lachertje.
Meer in de spiegel kijken. Je stelt je heel de dag al heel arrogant op, dit valt iedereen op behalve jezelf. Niet lullig bedoelt ofzo, of omdat ik rancune tegen je zou hebben, maar dit is gewoon zo.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:43:49 #227
70110 peristilius
High times
pi_49153878
quote:

[..]

Dat is dus de reden waarom op dit moment die topics weg zijn, om dit te voorkomen Stel je voor, we hadden de centrale topics open gelaten, dan was toch niemand van die nieuws topics gaan openen
Hmm, en waarom ook alweer niet? Oh ja, omdat het vervelend is.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:45:16 #228
34586 kepler
No bounce, no play
pi_49153948
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:42 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

laat dat nou DE reden zijn van velen om naar Fok! te komen... waarom wordt dit feit totaal genegeerd?
ook voor veel mensen de reden om niet (meer) te posten in GAM
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:45:24 #229
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49153951
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:42 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Meer in de spiegel kijken. Je stelt je heel de dag al heel arrogant op, dit valt iedereen op behalve jezelf. Niet lullig bedoelt ofzo, of omdat ik rancune tegen je zou hebben, maar dit is gewoon zo.
Ik vind dat ze het goed doet hoor ze is de hele dag al bezig om alles tot in den treure te herhalen daar wordt je dan ook wel gaar van!
pi_49153952
Ik mis een WoW subforum
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:45:29 #231
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49153956
quote:

[..]

Steel jij ook rammelaars van baby's?
pi_49154040
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef kepler het volgende:

[..]

het overgrote deel zit gewoon in de centrale topics lekker relax te 'discuseren'

mensen die alleen voor het nieuws gaan, kunnen zich prima vermaken op FoK!Games, waar gereageerd kan worden op nieuws.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:48:19 #233
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49154058
Ik mis het nu al het Centrale 360 topic ik vind het gewoon leuk om te lezen met welke spellen enz iedereen bezig is en wie zijn 360 nu weer kapot is Het was altijd van de hak op de tak maja dat sprak me wel aan!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:48:22 #234
92771 Un4
War....
pi_49154063
Ik ben blij dat dit topic er nog is, ongeveer het enige GAM topic waar wat gebeurt. En ik vrees dat daar ook geen verbetering in gaat komen zonder de centrale topics, saaie boel.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:48:32 #235
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49154072
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[PSP]Screenshot 1 van God of War: Chains of Olympus

[PSP]Screenshot 2 van God of War: Chains of Olympus

[PSP]Screenshot 3 van God of War: Chains of Olympus

EN!

[PSP]Screenshot 4 van God of War: Chains of Olympus

!
Dit is natuurlijk wel heel erg overdreven maar het geeft wel aan dat het onduidelijk is waar de grens ligt.
Moeten screens die op verschillende data gereleased worden in een appart topic?
Of moeten ze daarvoor van een verschillende build zijn?
Of kunnen alle screens samen en moeten filmpjes in een ander topic?
En moet het bericht dat de demo uit is in een appart topic of kan dat bij de screens die de uitgever bij het pers bericht heeft uitgegeven?

Duidelijk is deze aanpak niet....
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:48:32 #236
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_49154073
Het enige bezwaar dat ik nu nog heb is dat elk subforum momenteel letterlijk een kopie is van games.fok.nl en dat eigenlijk die hele subsite (of dit forum) overbodig wordt daardoor.
pi_49154100
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:01 schreef BMH het volgende:

Oooh please. Als jij Gears of War speelt kun je het niet hebben als iemand de leiding neemt. Jij gaat dan met opzet je team tegenwerken.
Nee BMH, ik heb dat uitgelegd. En toentertijd was je het eens met mijn uitleg. Maar omdat je het nu niet eens bent met een beslissing gebruik je dit maar even om te bashen. Erg kinderachtig. Maar hier:

Jij zegt "Allemaal naar beneden"
* ijsmeis denkt "dat kun je wel anders zeggen, ik ga naar boven".
Dit heb ik je later ook gezegd. Als je zegt "hey, wie gaat er met me mee naar beneden" dan doe ik dat graag. Maar niet op de manier zoals jij dat zegt, ik ben je slaafje niet. Dan ga ik mijn eigen weg. Tevens hóef ik niet per se als team te spelen in GoW. Ik ga wel vaker mijn eigen weg.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:49:35 #238
70110 peristilius
High times
pi_49154105
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef kepler het volgende:

[..]

Afgelopen jaren is GAM toch echt gigantisch gegroeid hoor.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:50:27 #239
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_49154144
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:48 schreef Khadgar het volgende:
Het enige bezwaar dat ik nu nog heb is dat elk subforum momenteel letterlijk een kopie is van games.fok.nl en dat eigenlijk die hele subsite (of dit forum) overbodig wordt daardoor.
Dat het een kopie is is gewoon toeval Maar op GAM kan er net iets dieper op een nieuwsbericht in worden gegaan En dat is dus het grote verschil tussen Games.Fok! en GAM
pi_49154154
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:42 schreef depax het volgende:

[..]

Daar gaat het niet omdat je vergeet dat doordat china steeds meer mensen krijgt en het de welvaart daar ook gestaag toeneemt dat. het steeds interessanter word om chinees te leren om te communiceren.
Ook al zijn het 3 dialecten leren zal je ze toch om te moeten communiceren.
Voor zuid amerika geld dit dus niet.
Er zijn genoeg reporten hierover trouwens gewoon even googlen
Nee, Chinezen zijn onze productieslaven. Het enige waar we ze voor nodig hebben is nieuwe fabrieken openen, en dat lukt nu ook al goed genoeg.

Maar goed, je zit in GAM, en aangezien er op dit moment weinig (volgens mij zelfs geen) belangrijke Chinese gamedevelopers zijn en de Chinese markt voor 99% piraterij is, gaan games over de Westerse markt en die zal zolang FOK! bestaat Engels blijven praten.
pi_49154160
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:49 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Nee BMH, ik heb dat uitgelegd. En toentertijd was je het eens met mijn uitleg. Maar omdat je het nu niet eens bent met een beslissing gebruik je dit maar even om te bashen. Erg kinderachtig. Maar hier:

Dit heb ik je later ook gezegd. Als je zegt "hey, wie gaat er met me mee naar beneden" dan doe ik dat graag. Maar niet op de manier zoals jij dat zegt, ik ben je slaafje niet. Dan ga ik mijn eigen weg. Tevens hóef ik niet per se als team te spelen in GoW. Ik ga wel vaker mijn eigen weg.
goh, dit had nu perfect in een centraal 360 topic gekunt....
pi_49154163
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:42 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Weet je waardoor het komt? Internet. Alles kan anders opgevat worden. Zo kan ik hier ook dingen van de users of van mijn medemods anders opvatten. Dat is het kutte aan internet en daarom heb ik er eigenlijk ook een tiefushekel aan. En daarom doe ik bijvoorbeeld ook vrij weinig aan MSN, omdat ik irl kletsen met mensen stukken beter vind en stukken beter te begrijpen is.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:51:23 #243
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49154180
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:49 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ja. Je hebt het uitgelegd en ik heb beloofd het in jouw bijzijn niet meer te doen. Dat neemt niet weg dat je verwaand deed. Ik heb het alleen geaccepteerd.

Iedereen is anders. Ik accepteer dat en pas mij indien mogelijk aan. Iets wat NeoGAM duidelijk niet wil doen Mooie vergelijking.
pi_49154193
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:50 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dat het een kopie is is gewoon toeval Maar op GAM kan er net iets dieper op een nieuwsbericht in worden gegaan En dat is dus het grote verschil tussen Games.Fok! en GAM
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:47 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

het overgrote deel zit gewoon in de centrale topics lekker relax te 'discuseren'

mensen die alleen voor het nieuws gaan, kunnen zich prima vermaken op FoK!Games, waar gereageerd kan worden op nieuws.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:52:01 #245
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_49154205
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:48 schreef Heintje het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wel heel erg overdreven maar het geeft wel aan dat het onduidelijk is waar de grens ligt.
Moeten screens die op verschillende data gereleased worden in een appart topic?
Of moeten ze daarvoor van een verschillende build zijn?
Of kunnen alle screens samen en moeten filmpjes in een ander topic?
En moet het bericht dat de demo uit is in een appart topic of kan dat bij de screens die de uitgever bij het pers bericht heeft uitgegeven?

Duidelijk is deze aanpak niet....
Ik heb vlak na dat bericht een duidelijke uitleg hierover gegeven, lees dat is door
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:52:13 #246
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49154218
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:50 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Voor nieuwtjes kun je overal wel terecht ik kwam hier juist voor dat centrale topic daar gaat het gewoon over de dagelijkse 360 beslommeringen en dat is leuk om te lezen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:52:58 #247
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_49154239
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:51 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

[..]
Maar waar zitten ze over de discusseren? Juist ja, het Gamenieuws.
pi_49154246
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:52 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Voor nieuwtjes kun je overal wel terecht ik kwam hier juist voor dat centrale topic daar gaat het gewoon over de dagelijkse 360 beslommeringen en dat is leuk om te lezen.
precies mijn punt.
pi_49154282
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:51 schreef BMH het volgende:

[..]

Ja. Je hebt het uitgelegd en ik heb beloofd het in jouw bijzijn niet meer te doen. Dat neemt niet weg dat je verwaand deed. Ik heb het alleen geaccepteerd.
En ik vond jou juist op dat moment in GoW verwaand en arrogant bezig. "Kijk mij de baas zijn".
Dus hey, we vullen elkaar blijkbaar aan .
pi_49154302
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:52 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Maar waar zitten ze over de discusseren? Juist ja, het Gamenieuws.
nieuws is actueel, hoe je potje wii bowling vanmiddag ging hoort imo niet terecht in een nieuws topic... waar wel? juist, in een centraal wii topic....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')