"ik kan jullie wel begrijpen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik doe dat niet?. Ik zeg verdomme zelfs "ik kan de users begrijpen".
Maar goed. Ik laat dit topic wel links liggen. Veel plezier ermee.
Je hebt de belangrijkste mensen blijkbaar gemist; de gebruiker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey ja, de overheid vergelijken met FOK!.
En het is niet mijn eigen mening. Er is overleg geweest met een boel aantal mensen. Allemaal mensen die met Games & Consoles te maken hebben. En dit wilden we gaan proberen. Iets wat altijd terug gedraaid kán worden. Iets wat bij overheids-beslissingen (vaak) niet gebeurd en/of niet kan.
En nu heb ik mijn zegje wel gedaan. Want ik blijf alleen maar dingen herhalen eigenlijk.
quote:
I rest my casequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:33 schreef ijsmeis het volgende:
Maar goed. Ik laat dit topic wel links liggen. Veel plezier ermee.
Het verandert NOG niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
"ik kan jullie wel begrijpen...
...maar wen er maar aan want het verander toch niet"
Vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef anna43 het volgende:
Eerst was het beter.
We begrijpen je wel hoorquote:
mijne in klaagbaak ook...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:36 schreef Oksel het volgende:
Dus ijsmeis komt hier niet meer?
Wie start er een nieuw topic in Feedback? NJ gooide op mij die meteen een slotje..
Ik vind het werkelijk té logisch dat ik dat doe.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef Oksel het volgende:
Waarom niet? Wij zijn ALLEMAAL tegen het feit dat we geen reeksen meer mogen starten..
Nee, alles users over één kam scheren is verstandigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk té logisch dat ik dat doe.
Het lijkt wel alsof jullie willen lezen, wat jullie willen lezen en de negatieve dingen eruit filteren (nu doe je het weer, je pakt een stukje quote en hoppa, je hebt weer iets!).
Idem dito voor hierboven, BroesWillems dus. Dingen zó verdraaien dat 'wij' de boeman lijken. En dat we niet luisteren naar de users. En dat de reeksen die zijn verdwenen nooooit meer terug komen. Enzovoorts.
Dan niet hey. Ik blijf de shit niet herhalen. En dan vind je mij maar arrogant. Het zal me aan mijn reet roesten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, alles users over één kam scheren is verstandigIk heb allang gezegd dat iedereen rustig moet afwachten om te zien hoe het loopt. Ik ben daarnaast voorstander van de filters.
Het énige dat ik zeg is dat je soms wat arrogant overkomt en je moet dan niet meteen in de verdediging schieten en terug gaan aanvallen. Doe iets met kritiek<-- Wat ben je arrogant
!! (ziejewel dat het nergens op slaat)
Ik heb tegen Bernie ook al ns gezegd dat ie strenger mag zijn bijv, die komt weer te lief over van tijd tot tijd.
Ja daaaagquote:
Jullie zijn toch ook de boeman? Wij hebben de filters niet ingesteld en de centrale topics afgesloten. Jullie wel...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof jullie willen lezen, wat jullie willen lezen en de negatieve dingen eruit filteren (nu doe je het weer, je pakt een stukje quote en hoppa, je hebt weer iets!).
Idem dito voor hierboven, BroesWillems dus. Dingen zó verdraaien dat 'wij' de boeman lijken. En dat we niet luisteren naar de users. En dat de reeksen die zijn verdwenen nooooit meer terug komen. Enzovoorts.
Dan niet hey. Ik blijf de shit niet herhalen. En dan vind je mij maar arrogant. Het zal me aan mijn reet roesten.
Jij mag trouwens ook wel ns ophouden met die topics en al helemaal met het tig keer linken ernaar. Het is irritant, dat drammerige. Gewoon AFWACHTEN hoe het gaat lopen in GAM.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:43 schreef Oksel het volgende:
Forumbreed iets aan de kaak stellen; slotje.
Een topic zonder slotje in Feedback..
verandert niks aan het feit dat er zo iets wordt door gedrukt, zonder dat het overlegt wordt met de mensen die er echt iets mee te maken hebben, de gebruiker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij proberen niet de boeman te zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jullie zijn toch ook de boeman? Wij hebben de filters niet ingesteld en de centrale topics afgesloten. Jullie wel...
Daarnaast wordt er slecht geluisterd en nauwelijks inhoudelijk gediscussieerd. Namelijk alle argumenten/onderbouwingen die tegen jullie nieuwe opzet worden ingebracht, worden of genegeerd of gesloten. Dat kan je moeilijk 'luisteren' noemen.
Zolang er geen uitsluitsel gegeven wordt over het al dan niet terug komen van de topics-reeksen, de centrale topics, dan krijg je protest. Maar ga me ajb niet vertellen dat je dat niet had verwacht....
Oh, ja, laten we op elkaar gaan zeiken nu G&C verneukt is door mods. Slim plan Roy, heel slim.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij mag trouwens ook wel ns ophouden met die topics en al helemaal met het tig keer linken ernaar. Het is irritant, dat drammerige. Gewoon AFWACHTEN hoe het gaat lopen in GAM.
[Xbox360] Heintje toont zijn skills in Pinball FX!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:49 schreef Heintje het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet of ik nou een appart topic moet openen om mijn high score van Pinball FX te patsen of niet.
Ook is er niet gereageerd op mijn post waar ik me afvraag waar nou de grens ligt om een nieuw topic te openen of een oud topic te gebruiken.
Nee, maar zo wordt het wel ervaren, omdat jullie die reeksen hebben gesloten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wij proberen niet de boeman te zijnWe hebben die filters toch niet ingesteld en de centrale topics geopend om jullie te pesten
![]()
Had je ze maar geopend. De centrale topics zijn toch dicht?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wij proberen niet de boeman te zijnWe hebben die filters toch niet ingesteld en de centrale topics geopend om jullie te pesten
![]()
Alsof ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okay, nou... Mea Culpa. En open die centrale topics. Praten we nergens meer over.
antwoorden graag!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:14 schreef BroesWillems het volgende:
Dan vraag ik me nog een paar dingen af:
Waarom de verandering? wat was de reden? en waarom gelijk zo 'drastisch'?
quote:Alleen de centrale topicreeksen zijn even weg omdat er een nieuwe opzet is. In deze opzet is het makkelijker om nieuwe topics te openen waardoor de postdrempel voor nieuwe users lager is. Er kan nu bijv een topic geopend worden over persoonlijke highscores in een game zonder dat deze dicht wordt getieft met een verwijzing naar een centraal topic.
Daarnaast zijn er filters ingeschakeld zodat je per consolemerk kunt bekijken welke topics er zijn. Dat is voor mensen die heel specifiek alleen Nintendo topics willen volgen bijvoorbeeld. Ben je multiplatform gamer dan is er niets aan de hand want in GAM staan wel gewoon alle topics nog
Ze zijn TIJDELIJK dicht! Niet voor altijdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Had je ze maar geopend. De centrale topics zijn toch dicht?
Dat is toch de hele rel die ontstaan is?
Dat het niet jullie intentie is om de boeman te spelen en het beste met de users voor hebben snap ik ook wel.
Maar speel dan ook niet de vermoorde onschuld op het moment dat je ter verantwoording wordt geroepen. Blijkbaar zijn mensen nogal gehecht aan een centraal console-topic. Daar zijn jullie als Mods/FA's te makkelijk aan voorbij gegaan. Okay, nou... Mea Culpa. En open die centrale topics. Praten we nergens meer over.
De reden is dat ze meer willen gaan lijken op al de andere game fora.quote:
wat is er nu precies zo bijzonder aan een reeks dan? Want je krijgt nu ongeveer hetzelfde effect als je op een filter klikt. Je ziet gelijk welk nieuws/topic/game er actueel/populair is (je kan kijken naar de tags voor specifieke consoles) en kan vervolgens in dat topic over dat onderwerp je mening plaatsen. Hierdoor krijg je meer gerichte discussies ipv dat de discussies in de reeksen heel snel al stranden/afzwakken omdat er (veel) ander nieuws wordt gepost in het topic. Daarbij komt ook dat het (GAM) op deze manier een stuk toegankelijker is voor de nieuwe mensen, want de centrale topics schrikken op 1 of andere manier nieuwe users heel snel af.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:43 schreef Oksel het volgende:
En die filters, daar gaat het niet om, het gaat om de reeksen. Die verbieden is gewoon érg stom.
en wat moet ik hier de komende maand dan doen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze zijn TIJDELIJK dicht! Niet voor altijdDaarom snap ik de rel ook niet
![]()
opgelost, slotjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
Misschien vatten jullie het allemaal gewoon een beetje verkeerd opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:56 schreef peristilius het volgende:
Jezus ijsmeis, misschien heb je het zelf niet door, maar je gedraagt je echt als een arrogante troela. Ik heb niets tegen je, vind je zelfs best aardig, maar deze houding gaat je echt niet helpen.
/misschien een beetje laat, maar moest het even kwijt.
Wat ik niet snap is waarom ze tijdelijk dicht zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
Oooh please. Als jij Gears of War speelt kun je het niet hebben als iemand de leiding neemt. Jij gaat dan met opzet je team tegenwerken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien vatten jullie het allemaal gewoon een beetje verkeerd op. Het is in ieder geval niet mijn bedoeling om arrogant over te komen of te doen. Zo ben ik totaal niet.
GAM is geen nieuwssite Kepler, het is een forum, met een hechte community. Op deze manier zie ik het reactie niveau al snel richting dat van FOK!games gaan, en dat is laag.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:58 schreef kepler het volgende:
[..]
wat is er nu precies zo bijzonder aan een reeks dan? Want je krijgt nu ongeveer hetzelfde effect als je op een filter klikt. Je ziet gelijk welk nieuws/topic/game er actueel/populair is (je kan kijken naar de tags voor specifieke consoles) en kan vervolgens in dat topic over dat onderwerp je mening plaatsen. Hierdoor krijg je meer gerichte discussies ipv dat de discussies in de reeksen heel snel al stranden/afzwakken omdat er (veel) ander nieuws wordt gepost in het topic. Daarbij komt ook dat het (GAM) op deze manier een stuk toegankelijker is voor de nieuwe mensen, want de centrale topics schrikken op 1 of andere manier nieuwe users heel snel af.
Het enige verschil nu is dat je niet meer kan slowchatten (wmb een positief iets) en de nieuwe screens van 1 console niet in 1 topic kunt vinden, maar dat was met de vorige opzet ook niet altijd het geval.
Misschien dat het later nog een leuk idee is om in elk subforum een SC-topic te plaatsen, speciaal voor de 'hechte kliek' die ontstaan is in die reeksen. Dit is echter aan de moderaters/FA's zelf om te bepalen.
ik zie dat juist niet gebeuren. Die community kan je toch gewoon behouden in de losse topics? Het is niet alsof iedereen opeens zal verdwijnen ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
GAM is geen nieuwssite Kepler, het is een forum, met een hechte community. Op deze manier zie ik het reactie niveau al snel richting dat van FOK!games gaan, en dat is laag.
Ik begrijp het wel hoor, ik ben ook mod geweest, ik weet hoe het is om een discussie aan te gaan waar constant dingen herhaald worden. Je hoeft het van mij ook niet te blijven herhalen, reageer gewoon onderbouwd op users die wel iets nieuws zeggen, of zeg niets.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien vatten jullie het allemaal gewoon een beetje verkeerd op. Het is in ieder geval niet mijn bedoeling om arrogant over te komen of te doen. Zo ben ik totaal niet.
Ik word alleen wel moe van constant herhalen van alles. En daarbij heb ik slecht geslapen. Dus wellicht ben ik een beetje chagrijnig. Ook dáárom laat ik het topic links liggen.
Ja, maar waarom moeten we in godsnaam gaan discussieren over nieuwsberichten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zie dat juist niet gebeuren. Die community kan je toch gewoon behouden in de losse topics? Het is niet alsof iedereen opeens zal verdwijnen ofzoEn het mooie van een forum is dat de actiefste topics altijd redelijk bovenaan blijven, en je daardoor (volgens mij) interessantere discussies zal krijgen. Onderwerpen die niemand interessant vindt zullen snel afzakken naar beneden
Naar mijn idee was de opzet zo dat er veel losse topics ontstaan, die gemodereerd worden om slowchatten tegen te gaan. Prima, maar de slowchat zoals die in de centrale console topics plaats vond, was naar mijn idee de basis voor een soort van hechte community. Je deelt namelijk dezelfde intresse qua console, komt verschillende dingen tegen die je nog niet verwacht had, helpt elkaar bij problemen, etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:58 schreef kepler het volgende:
[..]
wat is er nu precies zo bijzonder aan een reeks dan? Want je krijgt nu ongeveer hetzelfde effect als je op een filter klikt. Je ziet gelijk welk nieuws/topic/game er actueel/populair is (je kan kijken naar de tags voor specifieke consoles) en kan vervolgens in dat topic over dat onderwerp je mening plaatsen. Hierdoor krijg je meer gerichte discussies ipv dat de discussies in de reeksen heel snel al stranden/afzwakken omdat er (veel) ander nieuws wordt gepost in het topic. Daarbij komt ook dat het (GAM) op deze manier een stuk toegankelijker is voor de nieuwe mensen, want de centrale topics schrikken op 1 of andere manier nieuwe users heel snel af.
Het enige verschil nu is dat je niet meer kan slowchatten (wmb een positief iets) en de nieuwe screens van 1 console niet in 1 topic kunt vinden, maar dat was met de vorige opzet ook niet altijd het geval.
Misschien dat het later nog een leuk idee is om in elk subforum een SC-topic te plaatsen, speciaal voor de 'hechte kliek' die ontstaan is in die reeksen. Dit is echter aan de moderaters/FA's zelf om te bepalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |