abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:34:10 #151
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49151299
En ik vind het nog raarder dat wij geen topics mogen maken over het onderwerp waar het subforum over gaat. What's next?

We kunnen natuurlijk wel onze Wii reeks verplaatsen naar onzin ofzo.. Daar mag het tenslotte wel.

Achterlijk dit. En dan ook nog dat kutgedrag van de mods/FA's, die zich kut opstellen, of hier nooit eerder kwamen..
pi_49151345
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:33 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En ik doe dat niet? . Ik zeg verdomme zelfs "ik kan de users begrijpen".

Maar goed. Ik laat dit topic wel links liggen. Veel plezier ermee.
"ik kan jullie wel begrijpen...

...maar wen er maar aan want het verander toch niet "
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:35:29 #153
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49151353
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hey ja, de overheid vergelijken met FOK!.
En het is niet mijn eigen mening. Er is overleg geweest met een boel aantal mensen. Allemaal mensen die met Games & Consoles te maken hebben. En dit wilden we gaan proberen. Iets wat altijd terug gedraaid kán worden. Iets wat bij overheids-beslissingen (vaak) niet gebeurd en/of niet kan.

En nu heb ik mijn zegje wel gedaan . Want ik blijf alleen maar dingen herhalen eigenlijk.
Je hebt de belangrijkste mensen blijkbaar gemist; de gebruiker.

Je had een poll kunnen laten lopen met de vraag: Vinden jullie het erg om je reeksen te missen?

Filters okay, maar reeksen verbieden is wel zó raar.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:35:34 #154
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49151360
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:30 schreef ijsmeis het volgende:

Lachertje.
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:33 schreef ijsmeis het volgende:

Maar goed. Ik laat dit topic wel links liggen. Veel plezier ermee.
I rest my case
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_49151365
Eerst was het beter.
pi_49151372
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

"ik kan jullie wel begrijpen...

...maar wen er maar aan want het verander toch niet "
Het verandert NOG niet.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:36:02 #157
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49151378
Dus ijsmeis komt hier niet meer?

Wie start er een nieuw topic in Feedback? NJ gooide op mij die meteen een slotje..
pi_49151386
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef anna43 het volgende:
Eerst was het beter.
Vroeger was alles beter
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het verandert NOG niet.
We begrijpen je wel hoor
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_49151411
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:36 schreef Oksel het volgende:
Dus ijsmeis komt hier niet meer?

Wie start er een nieuw topic in Feedback? NJ gooide op mij die meteen een slotje..
mijne in klaagbaak ook...
pi_49151418
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Het verandert NOG niet.
spijt van je beslissing ?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:37:29 #161
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49151430
Waarom niet? Wij zijn ALLEMAAL tegen het feit dat we geen reeksen meer mogen starten..
pi_49151467
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[..]

I rest my case
Ik vind het werkelijk té logisch dat ik dat doe.

Het lijkt wel alsof jullie willen lezen, wat jullie willen lezen en de negatieve dingen eruit filteren (nu doe je het weer, je pakt een stukje quote en hoppa, je hebt weer iets!).
Idem dito voor hierboven, BroesWillems dus. Dingen zó verdraaien dat 'wij' de boeman lijken. En dat we niet luisteren naar de users. En dat de reeksen die zijn verdwenen nooooit meer terug komen. Enzovoorts.

Dan niet hey. Ik blijf de shit niet herhalen. En dan vind je mij maar arrogant. Het zal me aan mijn reet roesten.
pi_49151470
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef Oksel het volgende:
Waarom niet? Wij zijn ALLEMAAL tegen het feit dat we geen reeksen meer mogen starten..
Spreek voor jezelf
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:41:03 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49151577
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof jullie willen lezen, wat jullie willen lezen en de negatieve dingen eruit filteren (nu doe je het weer, je pakt een stukje quote en hoppa, je hebt weer iets!).
Idem dito voor hierboven, BroesWillems dus. Dingen zó verdraaien dat 'wij' de boeman lijken. En dat we niet luisteren naar de users. En dat de reeksen die zijn verdwenen nooooit meer terug komen. Enzovoorts.

Dan niet hey. Ik blijf de shit niet herhalen. En dan vind je mij maar arrogant. Het zal me aan mijn reet roesten.
Nee, alles users over één kam scheren is verstandig Ik heb allang gezegd dat iedereen rustig moet afwachten om te zien hoe het loopt. Ik ben daarnaast voorstander van de filters.

Het énige dat ik zeg is dat je soms wat arrogant overkomt en je moet dan niet meteen in de verdediging schieten en terug gaan aanvallen. Doe iets met kritiek

Ik heb tegen Bernie ook al ns gezegd dat ie strenger mag zijn bijv, die komt weer te lief over van tijd tot tijd.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_49151602
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, alles users over één kam scheren is verstandig Ik heb allang gezegd dat iedereen rustig moet afwachten om te zien hoe het loopt. Ik ben daarnaast voorstander van de filters.

Het énige dat ik zeg is dat je soms wat arrogant overkomt en je moet dan niet meteen in de verdediging schieten en terug gaan aanvallen. Doe iets met kritiek <-- Wat ben je arrogant !! (ziejewel dat het nergens op slaat)

Ik heb tegen Bernie ook al ns gezegd dat ie strenger mag zijn bijv, die komt weer te lief over van tijd tot tijd.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:42:41 #166
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49151644
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef disjfa het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf
Gedraag je niet zo kinderachtig.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:43:00 #167
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49151652
Forumbreed iets aan de kaak stellen; slotje.

Een topic zonder slotje in Feedback..
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:43:20 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49151669
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:41 schreef ijsmeis het volgende:

[..]
Ja daaaag
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:43:30 #169
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49151678
En die filters, daar gaat het niet om, het gaat om de reeksen. Die verbieden is gewoon érg stom.
pi_49151685
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja daaaag
Ik doe alleen jou na .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:44:14 #171
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49151704
quote:

[..]

Jullie zijn toch ook de boeman? Wij hebben de filters niet ingesteld en de centrale topics afgesloten. Jullie wel...
Daarnaast wordt er slecht geluisterd en nauwelijks inhoudelijk gediscussieerd. Namelijk alle argumenten/onderbouwingen die tegen jullie nieuwe opzet worden ingebracht, worden of genegeerd of gesloten. Dat kan je moeilijk 'luisteren' noemen.
Zolang er geen uitsluitsel gegeven wordt over het al dan niet terug komen van de topics-reeksen, de centrale topics, dan krijg je protest. Maar ga me ajb niet vertellen dat je dat niet had verwacht....
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:44:23 #172
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49151710
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:43 schreef Oksel het volgende:
Forumbreed iets aan de kaak stellen; slotje.

Een topic zonder slotje in Feedback..
Jij mag trouwens ook wel ns ophouden met die topics en al helemaal met het tig keer linken ernaar. Het is irritant, dat drammerige. Gewoon AFWACHTEN hoe het gaat lopen in GAM.
pi_49151718
quote:

[..]

verandert niks aan het feit dat er zo iets wordt door gedrukt, zonder dat het overlegt wordt met de mensen die er echt iets mee te maken hebben, de gebruiker.

ik baal er behoorlijk van dat ik met veel plezier(en heel veel kansloze discussies) 200 wii topics heb mee mogen maken, dat in 1 keer wordt afgekapt, omdat het niet in de nieuwe stijl past.

nohja, over een maand kunnen we weer opnieuw beginnen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:48:34 #174
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_49151862
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:44 schreef Fallen het volgende:

[..]

Jullie zijn toch ook de boeman? Wij hebben de filters niet ingesteld en de centrale topics afgesloten. Jullie wel...
Daarnaast wordt er slecht geluisterd en nauwelijks inhoudelijk gediscussieerd. Namelijk alle argumenten/onderbouwingen die tegen jullie nieuwe opzet worden ingebracht, worden of genegeerd of gesloten. Dat kan je moeilijk 'luisteren' noemen.
Zolang er geen uitsluitsel gegeven wordt over het al dan niet terug komen van de topics-reeksen, de centrale topics, dan krijg je protest. Maar ga me ajb niet vertellen dat je dat niet had verwacht....
Wij proberen niet de boeman te zijn We hebben die filters toch niet ingesteld en de centrale topics geopend om jullie te pesten
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_49151875
Werkelijk waar, wat een enorme chaos is het hier ook geworden zeg . En dan heb je dit topic verdomme dik 4 uren in de gaten gehouden, waarom is me nog steeds een raadsel want het is een dikke bende hier. Back naar mijn dagelijkse prik, het gamenieuws.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:49:30 #176
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49151902
Ik weet trouwens nog steeds niet of ik nou een appart topic moet openen om mijn high score van Pinball FX te patsen of niet.
Ook is er niet gereageerd op mijn post waar ik me afvraag waar nou de grens ligt om een nieuw topic te openen of een oud topic te gebruiken.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:50:20 #177
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49151930
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Jij mag trouwens ook wel ns ophouden met die topics en al helemaal met het tig keer linken ernaar. Het is irritant, dat drammerige. Gewoon AFWACHTEN hoe het gaat lopen in GAM.
Oh, ja, laten we op elkaar gaan zeiken nu G&C verneukt is door mods. Slim plan Roy, heel slim.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:50:25 #178
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_49151934
1 april is toch al geweest?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_49151935
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:49 schreef Heintje het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet of ik nou een appart topic moet openen om mijn high score van Pinball FX te patsen of niet.
Ook is er niet gereageerd op mijn post waar ik me afvraag waar nou de grens ligt om een nieuw topic te openen of een oud topic te gebruiken.
[Xbox360] Heintje toont zijn skills in Pinball FX!

Done .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:51:07 #180
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49151956
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:48 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Wij proberen niet de boeman te zijn We hebben die filters toch niet ingesteld en de centrale topics geopend om jullie te pesten
Nee, maar zo wordt het wel ervaren, omdat jullie die reeksen hebben gesloten.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:53:03 #181
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49152029
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:48 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Had je ze maar geopend. De centrale topics zijn toch dicht?
Dat is toch de hele rel die ontstaan is?
Dat het niet jullie intentie is om de boeman te spelen en het beste met de users voor hebben snap ik ook wel.
Maar speel dan ook niet de vermoorde onschuld op het moment dat je ter verantwoording wordt geroepen. Blijkbaar zijn mensen nogal gehecht aan een centraal console-topic. Daar zijn jullie als Mods/FA's te makkelijk aan voorbij gegaan. Okay, nou... Mea Culpa. En open die centrale topics. Praten we nergens meer over.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:54:55 #182
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_49152106
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:53 schreef Fallen het volgende:

[..]
Okay, nou... Mea Culpa. En open die centrale topics. Praten we nergens meer over.
Alsof ze dat gaan doen.
pi_49152113
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:14 schreef BroesWillems het volgende:
Dan vraag ik me nog een paar dingen af:

Waarom de verandering? wat was de reden? en waarom gelijk zo 'drastisch'?
antwoorden graag!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:56:25 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49152163
Ik crosspost even uit een ander topic wat uitleg van hoe ik de veranderingen zie:
quote:
Alleen de centrale topicreeksen zijn even weg omdat er een nieuwe opzet is. In deze opzet is het makkelijker om nieuwe topics te openen waardoor de postdrempel voor nieuwe users lager is. Er kan nu bijv een topic geopend worden over persoonlijke highscores in een game zonder dat deze dicht wordt getieft met een verwijzing naar een centraal topic.

Daarnaast zijn er filters ingeschakeld zodat je per consolemerk kunt bekijken welke topics er zijn. Dat is voor mensen die heel specifiek alleen Nintendo topics willen volgen bijvoorbeeld. Ben je multiplatform gamer dan is er niets aan de hand want in GAM staan wel gewoon alle topics nog
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:56:27 #185
70110 peristilius
High times
pi_49152165
Jezus ijsmeis, misschien heb je het zelf niet door, maar je gedraagt je echt als een arrogante troela. Ik heb niets tegen je, vind je zelfs best aardig, maar deze houding gaat je echt niet helpen.

/misschien een beetje laat, maar moest het even kwijt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:57:20 #186
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_49152203
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:53 schreef Fallen het volgende:

[..]

Had je ze maar geopend. De centrale topics zijn toch dicht?
Dat is toch de hele rel die ontstaan is?
Dat het niet jullie intentie is om de boeman te spelen en het beste met de users voor hebben snap ik ook wel.
Maar speel dan ook niet de vermoorde onschuld op het moment dat je ter verantwoording wordt geroepen. Blijkbaar zijn mensen nogal gehecht aan een centraal console-topic. Daar zijn jullie als Mods/FA's te makkelijk aan voorbij gegaan. Okay, nou... Mea Culpa. En open die centrale topics. Praten we nergens meer over.
Ze zijn TIJDELIJK dicht! Niet voor altijd Daarom snap ik de rel ook niet
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:57:34 #187
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49152212
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:55 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

antwoorden graag!
De reden is dat ze meer willen gaan lijken op al de andere game fora.
En als ze dat niet zo drastisch doen gaat ze dat niet lukken.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:58:48 #188
34586 kepler
No bounce, no play
pi_49152251
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:43 schreef Oksel het volgende:
En die filters, daar gaat het niet om, het gaat om de reeksen. Die verbieden is gewoon érg stom.
wat is er nu precies zo bijzonder aan een reeks dan? Want je krijgt nu ongeveer hetzelfde effect als je op een filter klikt. Je ziet gelijk welk nieuws/topic/game er actueel/populair is (je kan kijken naar de tags voor specifieke consoles) en kan vervolgens in dat topic over dat onderwerp je mening plaatsen. Hierdoor krijg je meer gerichte discussies ipv dat de discussies in de reeksen heel snel al stranden/afzwakken omdat er (veel) ander nieuws wordt gepost in het topic. Daarbij komt ook dat het (GAM) op deze manier een stuk toegankelijker is voor de nieuwe mensen, want de centrale topics schrikken op 1 of andere manier nieuwe users heel snel af.

Het enige verschil nu is dat je niet meer kan slowchatten (wmb een positief iets) en de nieuwe screens van 1 console niet in 1 topic kunt vinden, maar dat was met de vorige opzet ook niet altijd het geval.

Misschien dat het later nog een leuk idee is om in elk subforum een SC-topic te plaatsen, speciaal voor de 'hechte kliek' die ontstaan is in die reeksen. Dit is echter aan de moderaters/FA's zelf om te bepalen.
The line is a dot to you!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:59:11 #189
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49152261
TIJDELIJK. TIJDELIJK? Waarom tijdelijk? Wat is dat voor onzin?

We mogen nu wel over elk achterlijk nieuwtje een topic openen..
pi_49152267
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:57 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

en wat moet ik hier de komende maand dan doen?
pi_49152268
quote:

[..]

opgelost, slotje
pi_49152297
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:56 schreef peristilius het volgende:
Jezus ijsmeis, misschien heb je het zelf niet door, maar je gedraagt je echt als een arrogante troela. Ik heb niets tegen je, vind je zelfs best aardig, maar deze houding gaat je echt niet helpen.

/misschien een beetje laat, maar moest het even kwijt.
Misschien vatten jullie het allemaal gewoon een beetje verkeerd op . Het is in ieder geval niet mijn bedoeling om arrogant over te komen of te doen. Zo ben ik totaal niet.

Ik word alleen wel moe van constant herhalen van alles. En daarbij heb ik slecht geslapen. Dus wellicht ben ik een beetje chagrijnig. Ook dáárom laat ik het topic links liggen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:01:06 #193
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49152339
quote:

[..]

Wat ik niet snap is waarom ze tijdelijk dicht zijn.

"Dan kun je vast wennen"..... Slaat natuurlijk absoluut nergens op.

Sure de subfora zijn leuk. Maar de rest van de wijzigingen zijn belachelijk.
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Misschien vatten jullie het allemaal gewoon een beetje verkeerd op . Het is in ieder geval niet mijn bedoeling om arrogant over te komen of te doen. Zo ben ik totaal niet.
Oooh please. Als jij Gears of War speelt kun je het niet hebben als iemand de leiding neemt. Jij gaat dan met opzet je team tegenwerken.

Poll: NeoGAM een goed idee?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Heel simpel. Ja of nee.

NeoGAM = GAM nieuwe stijl.

[ Bericht 27% gewijzigd door BMH op 08-05-2007 18:12:07 ]
  • Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      dinsdag 8 mei 2007 @ 18:01:15 #194
    70110 peristilius
    High times
    pi_49152344
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 17:58 schreef kepler het volgende:

[..]

wat is er nu precies zo bijzonder aan een reeks dan? Want je krijgt nu ongeveer hetzelfde effect als je op een filter klikt. Je ziet gelijk welk nieuws/topic/game er actueel/populair is (je kan kijken naar de tags voor specifieke consoles) en kan vervolgens in dat topic over dat onderwerp je mening plaatsen. Hierdoor krijg je meer gerichte discussies ipv dat de discussies in de reeksen heel snel al stranden/afzwakken omdat er (veel) ander nieuws wordt gepost in het topic. Daarbij komt ook dat het (GAM) op deze manier een stuk toegankelijker is voor de nieuwe mensen, want de centrale topics schrikken op 1 of andere manier nieuwe users heel snel af.

Het enige verschil nu is dat je niet meer kan slowchatten (wmb een positief iets) en de nieuwe screens van 1 console niet in 1 topic kunt vinden, maar dat was met de vorige opzet ook niet altijd het geval.

Misschien dat het later nog een leuk idee is om in elk subforum een SC-topic te plaatsen, speciaal voor de 'hechte kliek' die ontstaan is in die reeksen. Dit is echter aan de moderaters/FA's zelf om te bepalen.
    GAM is geen nieuwssite Kepler, het is een forum, met een hechte community. Op deze manier zie ik het reactie niveau al snel richting dat van FOK!games gaan, en dat is laag.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 18:05:12 #195
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_49152499
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 18:01 schreef peristilius het volgende:

[..]

GAM is geen nieuwssite Kepler, het is een forum, met een hechte community. Op deze manier zie ik het reactie niveau al snel richting dat van FOK!games gaan, en dat is laag.
    ik zie dat juist niet gebeuren. Die community kan je toch gewoon behouden in de losse topics? Het is niet alsof iedereen opeens zal verdwijnen ofzo En het mooie van een forum is dat de actiefste topics altijd redelijk bovenaan blijven, en je daardoor (volgens mij) interessantere discussies zal krijgen. Onderwerpen die niemand interessant vindt zullen snel afzakken naar beneden
    The line is a dot to you!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 18:05:31 #196
    70110 peristilius
    High times
    pi_49152508
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik word alleen wel moe van constant herhalen van alles. En daarbij heb ik slecht geslapen. Dus wellicht ben ik een beetje chagrijnig. Ook dáárom laat ik het topic links liggen.
    Ik begrijp het wel hoor, ik ben ook mod geweest, ik weet hoe het is om een discussie aan te gaan waar constant dingen herhaald worden. Je hoeft het van mij ook niet te blijven herhalen, reageer gewoon onderbouwd op users die wel iets nieuws zeggen, of zeg niets.

En gooi gelijk even die centrale topics weer open.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 18:08:01 #197
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_49152597
    Zie het als de nieuwe euro, het is kut maar als je ergens anders bent is het wel lekker.
    wat een kutvergelijking zeg
    Bernie en ik zijn tof.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 18:08:59 #198
    70110 peristilius
    High times
    pi_49152639
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 18:05 schreef kepler het volgende:

[..]

ik zie dat juist niet gebeuren. Die community kan je toch gewoon behouden in de losse topics? Het is niet alsof iedereen opeens zal verdwijnen ofzo En het mooie van een forum is dat de actiefste topics altijd redelijk bovenaan blijven, en je daardoor (volgens mij) interessantere discussies zal krijgen. Onderwerpen die niemand interessant vindt zullen snel afzakken naar beneden
    Ja, maar waarom moeten we in godsnaam gaan discussieren over nieuwsberichten?
    Willen mensen dit wel? Of willen ze gewoon kort reageren en verder met het volgende onderwerp? Als iets echt een discussie waard is zal dit zelfs in een centraal topic wel gebeuren, misschien gaat het wat sneller over op het volgende onderwerp, maar dat is imo nog altijd beter dan een onoverzichtelijke bende van 2597684 topics met 30 reacties.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 18:09:02 #199
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_49152642
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 17:58 schreef kepler het volgende:

[..]

Naar mijn idee was de opzet zo dat er veel losse topics ontstaan, die gemodereerd worden om slowchatten tegen te gaan. Prima, maar de slowchat zoals die in de centrale console topics plaats vond, was naar mijn idee de basis voor een soort van hechte community. Je deelt namelijk dezelfde intresse qua console, komt verschillende dingen tegen die je nog niet verwacht had, helpt elkaar bij problemen, etc.

Dit valt voor een groot gedeelte weg omdat er klaarblijkelijk geen ruimte is voor slowchat. Dat moet dan maar in het algemen slowchat gedeelte. Het probleem daar is dat de groep te divers is om vredig met elkaar om te kunnen gaan.
    Je voorstel om in elk forumdeel een SC-topic te openen is in feite gewoon een centraal topic, alleen wordt het dan anders genoemd.

Juist die games/onderdelen waarbij men het gevoel heeft dat het de moeite waard wordt om een los topic voor te openen, krijgen dat ook. Het Resistance: Fall of Man topic kwam ook nadat ik het in het algemen PS3 topic me afvroeg of het daar niet zo langzamerhand tijd voor werd.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 18:12:35 #200
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_49152770
    Als we dan toch bezig zijn.
    We krijgen al het nieuws al aangeleverd in engels dan kunnen we net zo goed GAM engels maken.
    Of beter nog chinees we praten dat over 20 jaar toch allemaal.
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')