"ik kan jullie wel begrijpen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik doe dat niet?. Ik zeg verdomme zelfs "ik kan de users begrijpen".
Maar goed. Ik laat dit topic wel links liggen. Veel plezier ermee.
Je hebt de belangrijkste mensen blijkbaar gemist; de gebruiker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey ja, de overheid vergelijken met FOK!.
En het is niet mijn eigen mening. Er is overleg geweest met een boel aantal mensen. Allemaal mensen die met Games & Consoles te maken hebben. En dit wilden we gaan proberen. Iets wat altijd terug gedraaid kán worden. Iets wat bij overheids-beslissingen (vaak) niet gebeurd en/of niet kan.
En nu heb ik mijn zegje wel gedaan. Want ik blijf alleen maar dingen herhalen eigenlijk.
quote:
I rest my casequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:33 schreef ijsmeis het volgende:
Maar goed. Ik laat dit topic wel links liggen. Veel plezier ermee.
Het verandert NOG niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
"ik kan jullie wel begrijpen...
...maar wen er maar aan want het verander toch niet"
Vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef anna43 het volgende:
Eerst was het beter.
We begrijpen je wel hoorquote:
mijne in klaagbaak ook...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:36 schreef Oksel het volgende:
Dus ijsmeis komt hier niet meer?
Wie start er een nieuw topic in Feedback? NJ gooide op mij die meteen een slotje..
Ik vind het werkelijk té logisch dat ik dat doe.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef Oksel het volgende:
Waarom niet? Wij zijn ALLEMAAL tegen het feit dat we geen reeksen meer mogen starten..
Nee, alles users over één kam scheren is verstandigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk té logisch dat ik dat doe.
Het lijkt wel alsof jullie willen lezen, wat jullie willen lezen en de negatieve dingen eruit filteren (nu doe je het weer, je pakt een stukje quote en hoppa, je hebt weer iets!).
Idem dito voor hierboven, BroesWillems dus. Dingen zó verdraaien dat 'wij' de boeman lijken. En dat we niet luisteren naar de users. En dat de reeksen die zijn verdwenen nooooit meer terug komen. Enzovoorts.
Dan niet hey. Ik blijf de shit niet herhalen. En dan vind je mij maar arrogant. Het zal me aan mijn reet roesten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, alles users over één kam scheren is verstandigIk heb allang gezegd dat iedereen rustig moet afwachten om te zien hoe het loopt. Ik ben daarnaast voorstander van de filters.
Het énige dat ik zeg is dat je soms wat arrogant overkomt en je moet dan niet meteen in de verdediging schieten en terug gaan aanvallen. Doe iets met kritiek<-- Wat ben je arrogant
!! (ziejewel dat het nergens op slaat)
Ik heb tegen Bernie ook al ns gezegd dat ie strenger mag zijn bijv, die komt weer te lief over van tijd tot tijd.
Ja daaaagquote:
Jullie zijn toch ook de boeman? Wij hebben de filters niet ingesteld en de centrale topics afgesloten. Jullie wel...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof jullie willen lezen, wat jullie willen lezen en de negatieve dingen eruit filteren (nu doe je het weer, je pakt een stukje quote en hoppa, je hebt weer iets!).
Idem dito voor hierboven, BroesWillems dus. Dingen zó verdraaien dat 'wij' de boeman lijken. En dat we niet luisteren naar de users. En dat de reeksen die zijn verdwenen nooooit meer terug komen. Enzovoorts.
Dan niet hey. Ik blijf de shit niet herhalen. En dan vind je mij maar arrogant. Het zal me aan mijn reet roesten.
Jij mag trouwens ook wel ns ophouden met die topics en al helemaal met het tig keer linken ernaar. Het is irritant, dat drammerige. Gewoon AFWACHTEN hoe het gaat lopen in GAM.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:43 schreef Oksel het volgende:
Forumbreed iets aan de kaak stellen; slotje.
Een topic zonder slotje in Feedback..
verandert niks aan het feit dat er zo iets wordt door gedrukt, zonder dat het overlegt wordt met de mensen die er echt iets mee te maken hebben, de gebruiker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij proberen niet de boeman te zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jullie zijn toch ook de boeman? Wij hebben de filters niet ingesteld en de centrale topics afgesloten. Jullie wel...
Daarnaast wordt er slecht geluisterd en nauwelijks inhoudelijk gediscussieerd. Namelijk alle argumenten/onderbouwingen die tegen jullie nieuwe opzet worden ingebracht, worden of genegeerd of gesloten. Dat kan je moeilijk 'luisteren' noemen.
Zolang er geen uitsluitsel gegeven wordt over het al dan niet terug komen van de topics-reeksen, de centrale topics, dan krijg je protest. Maar ga me ajb niet vertellen dat je dat niet had verwacht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |