abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:52:05 #51
8369 speknek
Another day another slay
pi_49146884
quote:
NJ:
Momenteel heeft elk spel zijn eigen centrale topic en alle nieuwtjes en screenshots omtrent dat spel komen daarin terecht. Natuurlijk zal er voor elk spel een eigen topic zijn, maar de nieuwtjes, screenshots en alle andere zaken van grotere waarde kunnen nu in een apart topic komen.
Serieus. Voor elke nieuwe screenshot een nieuw topic? Dan heb je echt niets van het game-medium begrepen. Dat is zoiets als voor elke nieuwe development shot van de nieuwe spiderman film een nieuw topic openen, dan mis je driekwart van wat er gebeurt in het gebied.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_49146899
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:51 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik kwam hier voor de "gezelligheid" in het Wii topic. Die gezelligheid moeten we nu maar vinden in het SC topic, maar dat heb ik al vaker geprobeerd, daar kom je bijna niet tussen...
Wanneer is de laatse keer dat je het hebt geprobeerd ?
Ik ben er namelijk ook nieuw en ik vind niet echt dat ik er niet tussen kom. Idem dito voor Heintje bijvoorbeeld.
pi_49146957
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef FJD het volgende:
Zal ik als ik weet dat het gas heeft gelekt wel of niet beginnen met koken? Nou ja ik neem de verkeerde beslissing, dat is iig beter dan niets doen en afwachten
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:49 schreef chibibo het volgende:
Nee, maar je komt er meestal pas achter of het een verbetering is, nadat je het verandert.
Heb je wel een punt, misschien bevallen die grote gaten in de muur wel.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_49147014
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:51 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hmm, ik kan het niet goed uitleggen. Maar stel, twi en ik hebben een potje Gears gespeeld. Ik kom op FOK! en wil zeggen dat het een leuk potje was. Zoiets kan in het GoW topic. Of dat je een achievement hebt gehaald. Zoiets kan in het GoW topic. Daarvoor een nieuw topic openen is natuurlijk dikke onzin .

Maar voor screens, filmpjes, nieuws over een nieuwe map, dat kán en mág allemaal in een nieuw topic in plaats van in het vorige 360-topic. Zodat het dus niet onder gesneeuwd wordt.

Dit is in ieder geval hoe ik de boel zie .
Hmm interessant, dus ik mag van alles wat ik aan games interessant vind een nieuw topic openen?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_49147034
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:52 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik ben er namelijk ook nieuw en ik vind niet echt dat ik er niet tussen kom. Idem dito voor Heintje bijvoorbeeld.
het gaat vaak te snel, voor dat ik weer tijd heb om te reageren zijn we meestal al weer een paar pagina's verder. Daarnaast, mensen van het xbox/ds/ps3/wii/psp topic allemaal in 1 sc? nee dat komt vast goed.
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 15:56:22 #56
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49147056
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef Tain het volgende:

[..]

Hmm interessant, dus ik mag van alles wat ik aan games interessant vind een nieuw topic openen?

[360]Achievement behaald in GoW!
.....Kennedy
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:56:56 #57
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49147076
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef FJD het volgende:
Dat is een dooddoener eerste klas en natuurlijk ook nog eens niet waar.

Zal ik als ik weet dat het gas heeft gelekt wel of niet beginnen met koken? Nou ja ik neem de verkeerde beslissing, dat is iig beter dan niets doen en afwachten
Je vergelijking slaat nergens op. In jouw geweldige voorbeeld weet je exact wat er zal gebeuren als je besluit te gaan koken. In het geval van GAM kun je alleen maar raden hoe de beslissing zal uitpakken; op het gegeven na dat verandering altijd weerstand oproept.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:57:01 #58
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49147080
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

het gaat vaak te snel, voor dat ik weer tijd heb om te reageren zijn we meestal al weer een paar pagina's verder. Daarnaast, mensen van het xbox/ds/ps3/wii/psp topic allemaal in 1 sc? nee dat komt vast goed.
Ja, dat is gezellig. Ook geen last van rare fanboy-achtige praktijken enzo...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:57:06 #59
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49147084
Maar wie hebben dit dan bedacht? Het is echt doodzonde
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:57:10 #60
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49147086
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:51 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hmm, ik kan het niet goed uitleggen. Maar stel, twi en ik hebben een potje Gears gespeeld. Ik kom op FOK! en wil zeggen dat het een leuk potje was. Zoiets kan in het GoW topic. Of dat je een achievement hebt gehaald. Zoiets kan in het GoW topic. Daarvoor een nieuw topic openen is natuurlijk dikke onzin .

Maar voor screens, filmpjes, nieuws over een nieuwe map, dat kán en mág allemaal in een nieuw topic in plaats van in het vorige 360-topic. Zodat het dus niet onder gesneeuwd wordt.

Dit is in ieder geval hoe ik de boel zie .
Ik heb gisteren een voor mij nieuwe map gespeeld.
Mijn mening over die map moet ik dan dus in het map nieuws topci zetten.
En hoe het ging moet dan in het GoW topic.
Terwijl dat nou dus in 1 post kan. al vind ik het helemaal niet erg om te posten hoor.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_49147160
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik heb gisteren een voor mij nieuwe map gespeeld.
Mijn mening over die map moet ik dan dus in het map nieuws topci zetten.
En hoe het ging moet dan in het GoW topic.
Terwijl dat nou dus in 1 post kan. al vind ik het helemaal niet erg om te posten hoor.
Als je de nieuwe maps speelt en je wilt laten weten hoe dat ging kan dat makkelijk in het nieuwe maps topic.
Maar ik zal het voortaan in Jip en Janneke taal uitleggen.
pi_49147182
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef chibibo het volgende:
Je vergelijking slaat nergens op. In jouw geweldige voorbeeld weet je exact wat er zal gebeuren als je besluit te gaan koken. In het geval van GAM kun je alleen maar raden hoe de beslissing zal uitpakken; op het gegeven na dat verandering altijd weerstand oproept.
Nee hoor, het gas kan ook genoeg weggelekt zijn om niets te veroorzaken. Dat weet ik niet voordat ik het gepeild heb in de directe omgeving. Zie hier je link met de users.

Verder kan het mij niet zo veel schelen maar goed de opmerking dat je iets moet proberen om daarna maar eens te kijken hoe het uitpakt ging gewoon nergens over
pi_49147187
Ik vind het nu onhandig dat er geen 'algemeen' filter is. PC, XBOX, Playstation en Nintendo topics zijn nu makkelijk te vinden, maar de algemene topics worden snel ondergesneeuwd aangezien deze samen worden gegooid met alle topics.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:59:51 #64
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49147197
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:52 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik kan er wel tussen komen. Maar ik vind het niet de gezelligheid hebben die het 360 topic wel heeft.
In de SC zitten veel mensen die eigenlijk niet zo veel meer met games hebben en waarvan de SC het enige topic in GAM is waar ze posten.
Ik heb ook het idee dat die mensen beter naar GC of ONZ kunnen gaan.

Daarbij ken ik heel veel mensen in het 360 topic ook nog eens van stem (live) wat toch al weer meer een band schept.
pi_49147324
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik kan er wel tussen komen. Maar ik vind het niet de gezelligheid hebben die het 360 topic wel heeft.
In de SC zitten veel mensen die eigenlijk niet zo veel meer met games hebben en waarvan de SC het enige topic in GAM is waar ze posten.
Ik heb ook het idee dat die mensen beter naar GC of ONZ kunnen gaan.

Daarbij ken ik heel veel mensen in het 360 topic ook nog eens van stem (live) wat toch al weer meer een band schept.
En jij post mee over dingen die niet met games te maken hebben. Of in ieder geval, jij post mee over de onderwerpen die 'zij' aankaarten. Dus jij bent net zo schuldig aan de niet zo gezelligheid die er blijkbaar wel was in het 360-topic .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:03:30 #66
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49147346
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:58 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Als je de nieuwe maps speelt en je wilt laten weten hoe dat ging kan dat makkelijk in het nieuwe maps topic.
Maar ik zal het voortaan in Jip en Janneke taal uitleggen.
Maar het kan ook in het GOW topic.
Dus kan ik het ook twee keer posten.
Of is dat dan weer cross posten?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:04:30 #67
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49147394
Maar als nu de overgrote meerderheid die centrale topic's terug willen komen die dan wel terug?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:06:04 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_49147444
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij was dat in de GAM SC, met de 'vaste users' van GAM dus.
Wat, modradead en capibar enzo, zijn dat de vaste users van GAM? .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:06:09 #69
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49147452
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:03 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En jij post mee over dingen die niet met games te maken hebben. Of in ieder geval, jij post mee over de onderwerpen die 'zij' aankaarten. Dus jij bent net zo schuldig aan de niet zo gezelligheid die er blijkbaar wel was in het 360-topic .
Daar is de SC toch ook voor. een plek waar je als GAM'er over niet GAM zaken kan posten. De wel GAM zaken kunnen er aan de orde komen maar daarvoor kun je beter naar het betreffende topic gaan.

Daarbij vind ik het wel fijn om alleen met mensen die in de 360 geintereseerd zijn er over te praten. In de SC zitten ook weer mensen die niks om de 360 geven. Die wil ik daar dan ook niet persee mee lastig vallen.
Ik heb ook geen zin om hele Motorstorm discussie te gaan volgen.
pi_49147481
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
Maar als nu de overgrote meerderheid die centrale topic's terug willen komen die dan wel terug?
Over een tijdje misschien wel ja. Maar nu dus gewoonweg nog niet. Over een tijdje gaan we gewoon kijken hoe het nou met GAM gaat en wat er dan verbeterd moet worden en of de centrale topics terug moeten komen. Simpel.
pi_49147497
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:03 schreef Heintje het volgende:

[..]

Maar het kan ook in het GOW topic.
Dus kan ik het ook twee keer posten.
Of is dat dan weer cross posten?
Je kon het voorheen in het 360-topic posten én in GoW. Wat is dan nu het verschil?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:07:26 #72
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49147510
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef FJD het volgende:
Nee hoor, het gas kan ook genoeg weggelekt zijn om niets te veroorzaken. Dat weet ik niet voordat ik het gepeild heb in de directe omgeving. Zie hier je link met de users.
De hoeveelheid gas die nog in de keuken rondzwerft is een concreet gegeven. De juistheid van de beslissing om de regels van GAM aan te passen is subjectief.
quote:
Verder kan het mij niet zo veel schelen maar goed de opmerking dat je iets moet proberen om daarna maar eens te kijken hoe het uitpakt ging gewoon nergens over
Als je blijft vasthouden aan je keuken-analogie niet, nee. Het verschil met het GAM-gebeuren, echter, is dat je in dit geval de betreffende beslissing (vrijwel) schadeloos kunt terugdraaien, waar dat met een ontplofte keuken wat lastiger is.
pi_49147521
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:06 schreef Heintje het volgende:

[..]

Daar is de SC toch ook voor. een plek waar je als GAM'er over niet GAM zaken kan posten. De wel GAM zaken kunnen er aan de orde komen maar daarvoor kun je beter naar het betreffende topic gaan.
Dat zeg ik toch al de hele tijd .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:08:19 #74
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49147545
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
Bij de overgrote meerderhied van NJ, Paro, ijsmeis, Rayman en misschien nog meer crew zal het wel terug komen.
Of er zijn zoveel mensen weg dat ze iets "nieuws" gaan proberen. Centrale console topics is dan het vernieuwende idee.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:08:20 #75
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49147546
quote:

[..]

Daarbij vind ik het wel fijn om alleen met mensen die in de 360 geintereseerd zijn er over te praten. In de SC zitten ook weer mensen die niks om de 360 geven. Die wil ik daar dan ook niet persee mee lastig vallen.
Laat zitten joh, ze hebben gelijk.... het nieuwe systeem is zó handig. Geen slowchat meer in centrale topics, ook niet in losse topics (die zwaar overbodig zijn) en met z'n allen Kumbaya zingen in het centrale SC-topic. Dat werkt namelijk.
pi_49147564
ik ga werken, moet ik dat nu hier melden?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:09:13 #77
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49147569
quote:

[..]

Dat vind ik ook het voordeel van een centraal topic ja dat je gewoon met 360 liefhebbers daar zit en in grote lijnen mee krijgt wat er komen gaat en ook over spellen die niet echt je intresse hebben iets meekrijgen en dat is alleen maar goed. En als ik echt een spel intensief wil volgen dan zoek ik het topic wel op.
pi_49147595
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:07 schreef chibibo het volgende:
Als je blijft vasthouden aan je keuken-analogie niet, nee. Het verschil met het GAM-gebeuren, echter, is dat je in dit geval de betreffende beslissing (vrijwel) schadeloos kunt terugdraaien, waar dat met een ontplofte keuken wat lastiger is.
User goodwill verliezen is inderdaad vrijwel schadeloos. Jezelf een imago aanmeten van dingen invoeren die users eigenlijk niet willen is inderdaad vrijwel schadeloos.

Als er geen fysieke schade is betekent dat niet dat het (vrijwel) schadeloos is.
pi_49147608
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:09 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook het voordeel van een centraal topic ja dat je gewoon met 360 liefhebbers daar zit en in grote lijnen mee krijgt wat er komen gaat en ook over spellen die niet echt je intresse hebben iets meekrijgen en dat is alleen maar goed. En als ik echt een spel intensief wil volgen dan zoek ik het topic wel op.
En nu druk je gewoon op de Xbox-filter en je ziet de meeste 360-topics waar de meeste 360-liefhebbers ook zullen zitten.
pi_49147633
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef Wessiej het volgende:

[..]

[360]Achievement behaald in GoW!
[PSP]Screenshot 1 van God of War: Chains of Olympus

[PSP]Screenshot 2 van God of War: Chains of Olympus

[PSP]Screenshot 3 van God of War: Chains of Olympus

EN!

[PSP]Screenshot 4 van God of War: Chains of Olympus

!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:11:14 #81
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49147649
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch al de hele tijd .
Maar ik moet dus een speciaal Pinball FX topic maken om met mijn high score te patsen?
De mensen in SC weten niet eens wat Pinball FX is. (een flipper spel zullen wel kunnen raden)
pi_49147666
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:09 schreef BroesWillems het volgende:
ik ga werken, moet ik dat nu hier melden?
!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:13:46 #83
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49147738
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En nu druk je gewoon op de Xbox-filter en je ziet de meeste 360-topics waar de meeste 360-liefhebbers ook zullen zitten.
Maar niet een community wordt opgebouwd. De community, gezelligheid, weet ik veel hoe je het wilt noemen, bestaat bij gratie van de mogelijkheid tot het uitwisselen van informatie en slowchat.
Aangezien jullie de slowchat uit de verschillende topics willen filteren, de centrale console topics waar dit plaatsvond hebben gesloten.... is de basis voor de community weg.
Leuk dat er andere gebruikers zitten, maar er is nauwelijks ruimte voor 'gezellie doen' met de mensen die dezelfde interesses hebben. Een General Slow Chat is daar niet de aangewezen plek voor.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:14:46 #84
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49147770
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ja klopt wel maar ik wil ook graag in grote lijnen mee krijgen wat er gebeurd op PS3 en Wii gebied.
En dan kun je gewoon de 3 centrale topics bijhouden en ben je redelijk op de hoogte wat er uit gaat komen enz.

Zo zag ik bijvoorbeeld ''White knight story'' langskomen op de PS3 en dat trok meteen me intresse en nu wil ik wel een PS3 halen voor dat spel terwijl je allemaal losse topics niet gaat lezen.

Maar goed ik wacht het wel af verder je hebt toch het beste met ons voor neem ik aan
pi_49147791
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

idd, op dit moment zit iedereen te klagen, en word er nog amper op de nieuwe manier gepost/topics geopend (naja, behalve in GAM/NIN dan )
pi_49147852
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:14 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ja klopt wel maar ik wil ook graag in grote lijnen mee krijgen wat er gebeurd op PS3 en Wii gebied.
En dan kun je gewoon de 3 centrale topics bijhouden en ben je redelijk op de hoogte wat er uit gaat komen enz.

Zo zag ik bijvoorbeeld ''White knight story'' langskomen op de PS3 en dat trok meteen me intresse en nu wil ik wel een PS3 halen voor dat spel terwijl je allemaal losse topics niet gaat lezen.

Maar goed ik wacht het wel af verder je hebt toch het beste met ons voor neem ik aan
Daarvoor kun je op zich ook weer op FOK!games terecht eh ?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:17:09 #87
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49147881
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

EN!

!
Dit is natuurlijk wel heel erg overdreven maar het geeft wel aan dat het onduidelijk is waar de grens ligt.
Moeten screens die op verschillende data gereleased worden in een appart topic?
Of moeten ze daarvoor van een verschillende build zijn?
Of kunnen alle screens samen en moeten filmpjes in een ander topic?
En moet het bericht dat de demo uit is in een appart topic of kan dat bij de screens die de uitgever bij het pers bericht heeft uitgegeven?

Duidelijk is deze aanpak niet....
pi_49147930
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

EN!

!
Ik ga er van uit dat je zelf ook wel zo slim bent om dat in 1 topic te doen. Zie het zo: (het is een voorbeeld)

TT: Eerste screenshots van God of War: Chains of Olympus!
OP: (bijvoorbeeld 4 plaatjes van het spel)

en dan wat reacties:
REACTIE: Goh wat mooi ! Wat zal het over het verhaal zeggen ???
(etc)

Een tijdje later, nieuwe screens:
REACTIE: Kijk er zijn weer nieuwe screens: (en dan weer nieuwe plaatjes)

Dus van mijn mag dat dus als het ware in het zelfde topic. Mocht het een game zijn, waarvan de screenshots een halve eeuw geleden verschenen zijn (Zoals Duke Nukem: Forever) dan mag er wel een nieuw topic geopend worden
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:19:52 #89
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49147998
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ow, wat nemen we de users weer serieus...
Veel nieuws op FOK!games komt trouwens uit de verschillende topics....
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:20:44 #90
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49148034
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Jij eigen filter is vaak redelijk sterk. Zeker met onbekende titels.
Dan moet je echt eerst screens en info zien voordat je er meer van wil weten.
Dus als je die niet meer "toevallig" tegen kan komen zul je een stuk minder games tegen komen je wel intereseren maar waar je niet van gehoord hebt.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:21:57 #91
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49148090
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat je zelf ook wel zo slim bent om dat in 1 topic te doen. Zie het zo: (het is een voorbeeld)

en dan wat reacties:
(etc)

Dus van mijn mag dat dus als het ware in het zelfde topic. Mocht het een game zijn, waarvan de screenshots een halve eeuw geleden verschenen zijn (Zoals Duke Nukem: Forever) dan mag er wel een nieuw topic geopend worden
Dit gaat recht tegen de policies in die gelden op andere onderdelen van het FOK!forum.
In elk ander gedeelte zou die keihard dicht gaan en bij gods gratie kreeg je een linkje naar het (inmiddels 3 jaar oude) topic.
Maar goed, leuk om te zien dat er een geheel eigen koers wordt uitgestippeld.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:22:36 #92
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49148124
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef FJD het volgende:
User goodwill verliezen is inderdaad vrijwel schadeloos. Jezelf een imago aanmeten van dingen invoeren die users eigenlijk niet willen is inderdaad vrijwel schadeloos.

Als er geen fysieke schade is betekent dat niet dat het (vrijwel) schadeloos is.
In dat geval kun je er inderdaad voor kiezen om alles bij het oude te laten en nooit een wijziging door te voeren, omdat er altijd users zullen klagen wanneer iets verandert. Je kunt ook tot in het oneindige met je users blijven discussieren voordat je iets verandert, en daardoor nooit iets verwezenlijken, omdat je nooit iedereen tevreden zult stellen. FOK! heeft er in dit geval voor gekozen om dat niet te doen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:22:47 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49148137
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

en dan wat reacties:
(etc)

Ik zie dat liever in eenzelfde topic. Dan kun je ook makkelijker vergelijkingen maken tussen eerste screens en uiteindelijke screens.

-edit-

Dat zeg je dus ook
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_49148158
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:21 schreef Fallen het volgende:

[..]

Dit gaat recht tegen de policies in die gelden op andere onderdelen van het FOK!forum.
In elk ander gedeelte zou die keihard dicht gaan en bij gods gratie kreeg je een linkje naar het (inmiddels 3 jaar oude) topic.
Maar goed, leuk om te zien dat er een geheel eigen koers wordt uitgestippeld.
Nonsens. Er zijn zoveel dubbel-topics op FOK!.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:26:55 #95
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49148311
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef chibibo het volgende:

[..]

In dat geval kun je er inderdaad voor kiezen om alles bij het oude te laten en nooit een wijziging door te voeren, omdat er altijd users zullen klagen wanneer iets verandert. Je kunt ook tot in het oneindige met je users blijven discussieren voordat je iets verandert, en daardoor nooit iets verwezenlijken, omdat je nooit iedereen tevreden zult stellen. FOK! heeft er in dit geval voor gekozen om dat niet te doen.
Ben ik het niet mee eens want ik hoor bijna niemand over die nieuwe indeling per console enzo dat vind iedereen wel oke al is het misschien even wennen.

En als de reacties over het verdwijnen van de centrale topics nu 50/50 was dan kon je daar ook nix van zeggen maar nu is het protest best masaal te noemen en dan moet er naar gekeken worden vind ik.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:28:24 #96
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49148391
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef chibibo het volgende:

[..]

Tuurlijk zou er wel eens iets moeten veranderen.
Probleem is dat er nou een hoop tegelijk veranderd.
En dat je eerst kan pijlen wat je er van vind.
Dat gebeurd in de politiek ook. Iemand heeft een idee en dumpt dat in de media. Vervolgens gaan alle andere politici hun mening daarover aan de media vertellen.
Die zelfde dag is de mening van het volk te vinden op internet en een dag later in de krant.

Vervolgens wordt er gekeken of het succes zou kunnen hebben en als dat dus is dan wordt er pas naar de invoering gekenen.

Pak het politike idee van vandaag. Geen drank in de supermarkt.
Het is toch ook niet dat zomaar alle drank uit de supermarkt wordt gehaald en dat ze het daarna gaan verdedigen met de melding dat je naar de slijterij kan gaan.
pi_49148463
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens want ik hoor bijna niemand over die nieuwe indeling per console enzo dat vind iedereen wel oke al is het misschien even wennen.

En als de reacties over het verdwijnen van de centrale topics nu 50/50 was dan kon je daar ook nix van zeggen maar nu is het protest best masaal te noemen en dan moet er naar gekeken worden vind ik.
Dat komt gewoon doordat het een grote wijziging is. De filters kan je bijvoorbeeld negeren, die hóef je niet te gebruiken. Dat er topics zijn verdwenen kun je niet negeren, daarom is er zoveel protest. We kijken er heus naar, maar niet voordat we hebben bekeken of het nou écht niet werkt ja of nee.

Dat is best te begrijpen toch ?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:31:39 #98
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49148546
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:29 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dat komt gewoon doordat het een grote wijziging is. De filters kan je bijvoorbeeld negeren, die hóef je niet te gebruiken. Dat er topics zijn verdwenen kun je niet negeren, daarom is er zoveel protest. We kijken er heus naar, maar niet voordat we hebben bekeken of het nou écht niet werkt ja of nee.

Ik doe mijn best om het te begrijpen
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:31:42 #99
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_49148549
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:03 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En jij post mee over dingen die niet met games te maken hebben. Of in ieder geval, jij post mee over de onderwerpen die 'zij' aankaarten. Dus jij bent schuldig aan de niet zo gezelligheid die er blijkbaar wel was in het bof-topic .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:34:31 #100
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49148676
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:29 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Als de overheid het een goed idee lijkt om links te gaan rijden omdat alle wegversmallingen dan verbredingen worden gaan ze dat toch ook in invoeren met de melding, we kijken het even een maandje aan. Als het dan nog niet gaat dan veranderen we het toch gewoon weer terug.
Een beetje onderzoek voordat je iets invoert zou wel op zijn plaats zijn. En niet een weiziging doorvoeren aan de hand van je eigen mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')